[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.569 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
gebruikershaes schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:43:
Ik las ergens dat de Trump army een shitload aan ETH etfs heeft gekocht paar dagen geleden. Wellicht is de rest simpel aan het volgen.
Klopt en ook Justin Sun is bezig.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:51:
[...]

Klopt en ook Justin Sun is bezig.
Waarom ETH en niet Bitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-09 14:00
Wispe schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:53:
[...]

En mocht hij inderdaad een behoorlijk lading aan een L1 willen spenderen, waarom dan niet SOL of SUI?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Wispe schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:53:
[...]

Heb ik al 100 x gezegd. ETH vind een bodem tegenover BTC in december van het halving jaar en dan up only in Q1 het jaar erna. Ik verzin deze shit ook niet @Wispe. Zo is natoer van de cycles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Isaya schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:54:
[...]

En mocht hij inderdaad een behoorlijk lading aan een L1 willen spenderen, waarom dan niet SOL of SUI?
Omdat dat shitcoins zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Isaya schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:54:
[...]

_O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:16

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:55:
[...]

Heb ik al 100 x gezegd. ETH vind een bodem tegenover BTC in december van het halving jaar en dan up only in Q1 het jaar erna. Ik verzin deze shit ook niet @Wispe. Zo is natoer van de cycles.
Ether:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/loOOLNBL2DJbIy51ZJIkbqfWd_E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/5JWsRhnzLsiBZBOX3xJHdexI.webp?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:42

Vis

Fijne kerstdagen allemaal, geniet van de rode of groene candles, maar bovenal van elkaar.

Hier nog even een stappenplan om de 420k te bereiken in 2025:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W-EIps9SIQ7ScNCAgEfuyeI8k8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CRi4MRVvHzTxCZABxd3FZkrN.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:22

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:55:
[...]

Ik kom net uit de zure maxi corner en de consensus is daar dat ze collateral aan het opbouwen voor de grootste short ever op ETH om jullie en jullie moeders rekt te laten gaan als je niet 100% btc zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:05
tomtom901 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:07:
[...]

Ik kom net uit de zure maxi corner en de consensus is daar dat ze collateral aan het opbouwen voor de grootste short ever op ETH om jullie en jullie moeders rekt te laten gaan als je niet 100% btc zit
Laat ETH eerst even naar 0.07 pompen, daarna prima

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Was een stuk geloofwaardiger als je die in een DM naar @anti elppa had doorgezet _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreams2
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 23-09 20:07
Omdat ik constateer dat ik coins vaak niet optimaal heb ingekocht heb ik me de afgelopen dagen verdiept in limit orders. Zojuist een aantal limit buy orders geplaatst voor diverse crypto, op basis van de dip prijzen in de afgelopen dagen.

Best zenuwslopend omdat je nu hoopt dat de markt gaat dippen, terwijl je tegelijk ook hoopt dat de markt aantrekt. Wie is hier nog meer mee bezig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
ETH is misschien wel de enige altcoin die geen shitcoin is. Als we daadwerkelijk aan het begin van de bull staan snap ik de overstap van BTC naar ETH wel, puur kijkend naar korte termijn winst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gaat het lukken :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BOIPKZA65WRnbJdFKxhw9OUYJRI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iLaDf3IyFSUmoHnXekxR3BdP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wen mega groene xmas paal?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
15:30

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:16:
ETH is misschien wel de enige altcoin die geen shitcoin is. Als we daadwerkelijk aan het begin van de bull staan snap ik de overstap van BTC naar ETH wel, puur kijkend naar korte termijn winst.
Iedereen begrijpt het. Maar ga er niet vanuit dat history repeats itself. Want als die oranje gek daadwerkelijk een bitcoin reserve aankondigt, waarom zou je dan ether kopen :?

En het kan heel hard rekt gaan tegenover btc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1Dbf6maurs0nSfsLiPJ9TcLOUk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sbrobv0iUeJnQ5oynAg7s0MQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
dreams2 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:15:
Omdat ik constateer dat ik coins vaak niet optimaal heb ingekocht heb ik me de afgelopen dagen verdiept in limit orders. Zojuist een aantal limit buy orders geplaatst voor diverse crypto, op basis van de dip prijzen in de afgelopen dagen.

Best zenuwslopend omdat je nu hoopt dat de markt gaat dippen, terwijl je tegelijk ook hoopt dat de markt aantrekt. Wie is hier nog meer mee bezig?
Limitorders geven mij meestal meer rust. Je zet wat koop orders in een ladder omlaag en als je vindt dat je genoeg hebt zet je een paar verkoop orders klaar op punten waar je hoopt te kunnen verkopen. Haalt ook de emotie een beetje uit het spel, je doet het immers volgens een plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
dreams2 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:15:
Kopen op rood, verkopen op groen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
Mensen die van die nietszeggende TA’s en screenshots met lijntjes posten vind ik nog erger dan shitcoiners. Ze zijn eigenlijk hetzelfde maar proberen hun bullshit te onderbouwen door een nietszeggende zelf bedachte meting.

Zijn allemaal al 10000x invalid verklaard en schieten eens per 10x raak en baseren hun verdere beslissingen en trades hier op. Ik moet vaak grinniken als ik hier meelees. Vermakelijk, dat wel.

80k range soon. Hoe ik dat weet? TA :*

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:09
Gipsy King schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 06:56:
[...]

[Twitter]

[Twitter]

De ene 6 de ander 4 ik doe het al voor 2. 8 mag ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3CicljxDH_t_DW7CHImWgBXMsEM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3N9rRmEG5MqTiHd1qK1t5YkP.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:26:
Mensen die van die nietszeggende TA’s en screenshots met lijntjes posten vind ik nog erger dan shitcoiners. Ze zijn eigenlijk hetzelfde maar proberen hun bullshit te onderbouwen door een nietszeggende zelf bedachte meting.

Zijn allemaal al 10000x invalid verklaard en schieten eens per 10x raak en baseren hun verdere beslissingen en trades hier op. Ik moet vaak grinniken als ik hier meelees. Vermakelijk, dat wel.

Hahaha ach vriend toch :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
knakworst schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:21:
[...]

Iedereen begrijpt het. Maar ga er niet vanuit dat history repeats itself. Want als die oranje gek daadwerkelijk een bitcoin reserve aankondigt, waarom zou je dan ether kopen :?

[Afbeelding]
Omdat ETH misschien daarna als reserve wordt ingekocht? Zelfde als met ETFs. Twee stappen vooruit denken.

Nee, ik roep maar wat. Ik hoop van harte dat Bitcoin gekocht gaat worden door US. Het is het grootste deel van mijn portfolio. Al ben ik een relatief kleine vis en moet ik zeker nog tot de volgende bull wachten om echt te kunnen stoppen met werken en een tweede huis zonder hypotheek kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Ik hoop en heb echt wel geloof in BTC dat het nog een paar keer over de kop gaat maar de TA’s zijn gewoon gebakken lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:21:
[...]

[Afbeelding]
Mijn voorspelling. Die Reserve komt er 100%. Maar ik verwacht niet dat er meteen 5% van de supply wordt gekocht. Wel zet het andere landen aan om te kopen. Maar je kan nu wel de cycles weglachen maar vooralsnog is dat het enige houvast in crypto geweest. Dus waarom zou je daar tegenin gaan wedden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:33:
[...]

Mijn voorspelling. Die Reserve komt er 100%. Maar ik verwacht niet dat er meteen 5% van de supply wordt gekocht. Wel zet het andere landen aan om te kopen. Maar je kan nu wel de cycles weglachen maar vooralsnog is dat het enige houvast in crypto geweest. Dus waarom zou je daar tegenin gaan wedden?
De eerste 20% van die reserve hebben ze al, ze hebben toch al 190k BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-10 21:57
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:33:
[...]

Ik hoop en heb echt wel geloof in BTC dat het nog een paar keer over de kop gaat maar de TA’s zijn gewoon gebakken lucht.
TA hebben ze gewoon verzonnen als onderdeel van de wereldwijde ponzi en great reset :P

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:20
Gelukkig weet moeder des huizes prima waar onze fiat naar toe is omgezet :P , ze klaagde nog niet over ADA :P. (zoalang ze BTC maar bovenaan ziet staan)

Alleen geld in deze meme pompen vond ze dan weer niet goed :9

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/wet-ass-pussy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Blik1984 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:35:
[...]

De eerste 20% van die reserve hebben ze al, ze hebben toch al 190k BTC?
Zoiets idd. Hij zal wel zeggen we houden ze aan en doen er nog wat bij voor nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:33:
[...]

Haha ja, hou dan maar vast aan je hoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreams2
tomtom901 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:24:
[...]

Maar hoeveel groen is groen genoeg 7(8)7 argh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
tomtom901 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:41:
[...]

Haha ja, hou dan maar vast aan je hoop :D
Zeker. Daar heb ik geen Paint brouwsel voor nodig op day charts :D

Ik geloof gewoon in de aanzuigende kracht van de ponzi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Haha, nu heb ik iets om mee te shockeren tijdens het kerstdiner. “Jij zat toch in Crypto? Waar investeer jij zoal in?” “Nou……..”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steady
Moiety schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:45:
[...]

Haha, nu heb ik iets om mee te shockeren tijdens het kerstdiner. “Jij zat toch in Crypto? Waar investeer jij zoal in?” “Nou……..”
https://coinmarketcap.com/currencies/yourmom/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10 15:47
Mijn buy orders zijn er allemaal doorheen, zelfs 1 echte shitcoin gekocht, ik houd wel van een gokje :D :9

Kortom, we kunnen mensen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gj7ANEeB6TZaxqd_KJwYXN12ACA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O8CvNlf3h8TXWKW7U6W2tFV5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZCfhcajd8p3BHicVuFXXKnEUbM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fPUU7W7i1D5d9hissB9rC3kX.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
“Wacht, ik schrijf het even op dit kerstservetje” Yourmom wet-ass-pussy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:41

Vervang BTC voor goud, teken de grafiek iets agressiever in en je hebt 2025 in beeld.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:45:
[...]

Ik geloof gewoon in de aanzuigende kracht van de ponzi.
Dat zei ik vannacht ook tegen mijn vriendin.

[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 24-12-2024 09:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Vrouw op rtl4 bij interview

"Gelijk de hoogte in, dat werkt altijd"

* ByteMe_ agrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreams2
Kun je op Bitvavo ook limit buy orders plaatsen, op een manier dat andere orders vervallen wanneer een limit order doorgaat?

Op een manier dat je geen enorme deposits (euro) hoeft te maken om veel limit buy orders te plaatsen? Van mij mag de oudste limit order komen te vervallen wanneer een limit order doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_ryow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:53
BTC100K2021 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:51:
[Twitter]
Vervang BTC voor goud, teken de grafiek iets agressiever in en je hebt 2025 in beeld.
Kanttekening: meneer Blokland heeft een fonds te verkopen. Maar verder wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
tomtom901 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:24:
[...]

ik kan aggr.trade niet bijhouden met deze aanpak :'(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:51:
[...]

Dat zei ik vannacht ook tegen mijn vriendin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9Te3li63Ebn0dnYoJK-pZZ5xpk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6a3I6H2uo9K1uJg8Eje6Qhg7.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Sinterklaas joined harley davidson and punishing a bratt of wat ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gipsy King schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:25:
[...]

Sinterklaas joined harley davidson and punishing a bratt of wat ?
Neuh gewoon zwembroek met zn vriendin.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:26:

Eens, nietszeggende TA's heb je niets aan, maar dat zit dan ook al in het woord "nietszeggend" verwerkt, dus begrijp niet zo goed wat je opmerking dan toevoegt aangezien iedereen het hier mee eens zal zijn.

"Een slechtwerkende auto rijdt slecht", uh ja, correct, bedankt voor je bijdrage.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Doen jullie ook mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FyJAvQBFV9hwVa5KwXVeekTbVJA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/APNWkRgfIapyNMkNCUEkcj4O.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:19
gewoon 6 cent natuurlijk!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Je krijgt van mij extra €2025 als je gelijk hebt.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:59:
[...]

Je krijgt van mij extra €2025 als je gelijk hebt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qgT_rWYYmLJiM4Z7cDfrp_Hge6o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7XIKoD6gKHv5c21y3SX9ZEX8.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Lol, Blox. Helemaal vergeten dat dat ook nog bestaat. Ooit accountje geopend met die €10 aan gratis geld.

Net maar ff weer geïnstalleerd, kijken of ik nog een account heb... jawel, er staat zelfs nog wat op!

....

€3,19 aan SushiSwap _O- _O- _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WarsemaW
Richh schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 11:07:
[...]

Lol, Blox. Helemaal vergeten dat dat ook nog bestaat. Ooit accountje geopend met die €10 aan gratis geld.

Net maar ff weer geïnstalleerd, kijken of ik nog een account heb... jawel, er staat zelfs nog wat op!

....

€3,19 aan SushiSwap _O- _O- _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eVbucN_SIw7T0RHi4qCIFacUZ88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cqcy3XdyCs2Cv2kopVqSu7kx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Token Unlocks

Token lockup, also known as vesting period, refers to a period of time when tokens cannot be traded or liquidated. The duration of that period depends on the team’s strategy, and in some cases lasts several years. On this page we’ve aggregated the most comprehensive information about vested assets and their upcoming token unlock events. It includes the stage of an unlock period, as well as the upcoming dates for the next unlocks.
https://dropstab.com/insights/vesting

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
Hahaha, die Charles.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vIzdHa12lZ--A2lDg7zdYpbv1Mc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DkOSYidKs2x8B4AkgWiFBNsI.jpg?f=fotoalbum_large
Ruzie met een bot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
WHY DONT THEY WORK?

ik denk dat Charles hoopt op een antwoord 😆

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pF2XDkk-WXOtOQr6v7LlbmSxQpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N19S62r2AW7fFOKCK6h7e4vF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51
wat een saaie shit man. Tis maar goed dat ik vandaag nog gewoon aan het werk ben, zou me anders kapot vervelen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Welke AI kan wel simpele tekst foutloos opschrijven? Copilot bakt er ook weinig van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
anti elppa schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:01:
wat een saaie shit man. Tis maar goed dat ik vandaag nog gewoon aan het werk ben, zou me anders kapot vervelen
Hier ook werken, begin zo straks om 16:00, nu ff gamen, alleen thuis 8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:07:
[...]

Welke AI kan wel simpele tekst foutloos opschrijven? Copilot bakt er ook weinig van.
Ooit van ChatGPT gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Ja maar een schrale atser als mij gebruikt de gratis variant en die maakt geen afbeeldingen. Althans een aantal weken geleden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:10:
[...]

Ja maar een schrale atser als mij gebruikt de gratis variant en die maakt geen afbeeldingen. Althans een aantal weken geleden niet.
Je vroeg toch om tekst?
[...]

simpele tekst foutloos opschrijven?
En ja ChatGPT kan ook afbeeldingen maken. Met de gratis variant wel een beperkte hoeveelheid per dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Blijf je werken als je niet meer hoeft te werken door btc?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
[...]

Soms lukt het wel. Maar alleen bij een simpele opdracht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKYrQ-Moh_STMIiO3RWl91y6nhw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AsjfytlCfYVM71uegBtKNh8t.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1K29orqlMAMZpfFm992uz-KEICQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GHjGGc93s4fKomJmz2ZfuLlD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_iST5dyjrnJiZJnk1f_LsI1JPC8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9TfwsJKlOtXUXezjcl2HngUz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Steady schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:12:
[...]

Je vroeg toch om tekst?

[...]

En ja ChatGPT kan ook afbeeldingen maken. Met de gratis variant wel een beperkte hoeveelheid per dag.
Ja tekst in afbeelding “tweakers” wordt “tweakors” enz.

Toen ik dit laatst probeerde was het niet mogelijk. Zal de volgende keer als ik wat nodig heb ChatGPT een schop onder de kont geven. Al verwacht ik er niet veel van want Copilot lukt het ook niet en dat is volgens mij gewoon hetzelfde onder de motorkap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Moiety schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:14:
[...]

Soms lukt het wel. Maar alleen bij een simpele opdracht
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Krijg spontaan trek in een goudgele rakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:15:
[...]

Ja tekst in afbeelding “tweakers” wordt “tweakors” enz.

Toen ik dit laatst probeerde was het niet mogelijk. Zal de volgende keer als ik wat nodig heb ChatGPT een schop onder de kont geven. Al verwacht ik er niet veel van want Copilot lukt het ook niet en dat is volgens mij gewoon hetzelfde onder de motorkap.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQvyJpflYRE0pl6-fXKdZrbKyGY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fRZdVanqZZyrq7MrjRdz0ZJh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:14
Dit is de enige drukke periode van het jaar voor mij. Heb mij al krom geplooid de laatste twee weken. Daar staat wel tegenover dat ik nagenoeg niks uitsteek tussen maart en oktober.

Ik kreeg net te horen dat we vrijdag een feestje hebben voor de vrienden van mijn vriendin en zaterdag-zondag gaan babysitten op de kinderen van haar zus. |:( Heb me serieus laten rollen dit jaar.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oeeUbe-CbifN-AohkiKvVv07S0Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L8xI3KbrQbrcQAK47nLT9hZc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:16:
[...]

Krijg spontaan trek in een goudgele rakker
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjTF_HCH3QjR7tOKv2VmanteZk0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x1jzLe5aqpelpDJ4XWDjTb09.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrsAe0brvhI40FIxvgAowq2WHcM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NKrzDAkfpD59DID9BqArtK7K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
Wow die ziet er zo lekker uit. Die zou ik vastgrijpen en niet meer loslaten tot ie helemaal droog is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Th1x4nG schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:17:
[...]

Dit is de enige drukke periode van het jaar voor mij. Heb mij al krom geplooid de laatste twee weken. Daar staat wel tegenover dat ik nagenoeg niks uitsteek tussen maart en oktober.

Ik kreeg net te horen dat we vrijdag een feestje hebben voor de vrienden van mijn vriendin en zaterdag-zondag gaan babysitten op de kinderen van haar zus. |:( Heb me serieus laten rollen dit jaar.
Geen idee welk dialect hier de oorzaak van is maar kan er weinig van maken.

- jezelf krom plooien
- weinig uitsteken
- jezelf laten rollen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IbIzP-ZqnroXzi2vzmCom-cqXjU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Qny0XaOg0PbbKEliAU7biXiD.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:49
Nu ben ik geen grote fan van nepnagels, maar deze afgekloven stompjes word ik ook niet heel wild van.

Tijd voor echte dames. Wen 110K babe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Don Guacamole schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:27:
[...]

Nu ben ik geen grote fan van nepnagels, maar deze afgekloven stompjes word ik ook niet heel wild van.

Tijd voor echte dames. Wen 110K babe?
Eens, januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Ok lets burn him down :

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 19:40
Iedereen alvast een fijne kerst hier. Ik hoop dat de koers net zo hard omhoog gaat de komende dagen als mijn vetgehalte en alcohol promillage!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
@elektriekert ook even wakker houden , onze Ripple King

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

My body is ready.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 12:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UTPg-cZfC12Fcf8zqQGi5eR9tCg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dJdylqyPNKBTRLoAsYDh1l9z.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Bizar he, heb m'n inleg op 0.47 er al uit gehaald..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:16
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/syIgSal.png
Een komma kan veel verschil uitmaken. :')

Het is uiteindelijk slechts €2,18 geworden. :+
Voor even was ik wel goed blij in de waan dat ze een fout hadden gemaakt en ik nog even wat geld kon stukslaan deze kerst. Dat wordt als een ware schrale atser kerst vieren dan.

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:53:
[Afbeelding]
Een komma kan veel verschil uitmaken. :')

Het is uiteindelijk slechts €2,18 geworden. :+
Voor even was ik wel goed blij in de waan dat ze een fout hadden gemaakt en ik nog even wat geld kon stukslaan deze kerst. Dat wordt als een ware schrale atser kerst vieren dan.
Klok bier confirmed.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:04
Th1x4nG schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:17:
[...]

Daar is maar één antwoord op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JsqQyKL6vBuVaOfeonMAtOdaUrc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KkEbKKkiT4loeAkKPka7BhYA.png?f=user_large

AI en dus ontopic.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Darrell schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:26:
[...]

Geen idee welk dialect hier de oorzaak van is maar kan er weinig van maken.

- jezelf krom plooien
- weinig uitsteken
- jezelf laten rollen

[Afbeelding]
Aangezien @Darrell niet buiten de dijk van Urk komt help ik m even:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RS4r4qrNXRs-p5Y0lpTuXOHn_WE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pb5xy6LQyDNFZM3U8Rdcv2Tb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:14
Alpina schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:17:
[...]

Aangezien @Darrell niet buiten de dijk van Urk komt help ik m even:

[Afbeelding]
Ik voel mij gepest, en belazerd. :)B

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7MyE3uCItIjRQ7hnUykEZMRTqxY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D8epseHfGFRSuqkPG5cbnFsb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pamp it.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oeps, gisteren blijkbaar niet goed gekeken en ipv ETH op Bitvavo te selecteren heb ik o.a. Virtuals, COW en Pengu in de tas geknald die nu +20%, +17% en 31% staan :)

Volgend keer iets beter opletten, ik beloof het ooit weer om te zetten naar extra BTC. Moon.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Boys en LadyS fijne kerstdagen toegewenst. Vandaag pre kerst feestje dus vroeg aan het bier. Happy days.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 08:43
anti elppa schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:10:
[...]

zitten hier een paar (vooral nieuwe) figuren die je gewoon met die ignore code uit moet zetten. Ik doe dat express niet. Vind die paniek wel mooi met een blik lauwe schultbrau en wat oude pringles
Ben nog aan het teruglezen, maar dit is toch goud :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:26
It’s gonna be a green green Christmas with all of you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 08:43
zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:38:
Boys en LadyS fijne kerstdagen toegewenst. Vandaag pre kerst feestje dus vroeg aan het bier. Happy days.
Hier ook, geniet ervan :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Nou, hop, omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Toch nog een pompje op kerstavond? Lekkah

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 20:49
Zou mooi zijn! Benieuwd of we nog op/onder 93k sluiten vandaag. Toch nog 'n spannende kerst :*)
Pagina: 1 ... 118 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!