“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En mocht hij inderdaad een behoorlijk lading aan een L1 willen spenderen, waarom dan niet SOL of SUI?
Heb ik al 100 x gezegd. ETH vind een bodem tegenover BTC in december van het halving jaar en dan up only in Q1 het jaar erna. Ik verzin deze shit ook niet @Wispe. Zo is natoer van de cycles.
Omdat dat shitcoins zijn.Isaya schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:54:
[...]
En mocht hij inderdaad een behoorlijk lading aan een L1 willen spenderen, waarom dan niet SOL of SUI?
Isaya schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:54:
[...]

Ether:zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:55:
[...]
Heb ik al 100 x gezegd. ETH vind een bodem tegenover BTC in december van het halving jaar en dan up only in Q1 het jaar erna. Ik verzin deze shit ook niet @Wispe. Zo is natoer van de cycles.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/5JWsRhnzLsiBZBOX3xJHdexI.webp?f=user_large)
Ik kom net uit de zure maxi corner en de consensus is daar dat ze collateral aan het opbouwen voor de grootste short ever op ETH om jullie en jullie moeders rekt te laten gaan als je niet 100% btc zitzwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:55:
[...]
Laat ETH eerst even naar 0.07 pompen, daarna primatomtom901 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:07:
[...]
Ik kom net uit de zure maxi corner en de consensus is daar dat ze collateral aan het opbouwen voor de grootste short ever op ETH om jullie en jullie moeders rekt te laten gaan als je niet 100% btc zit
Was een stuk geloofwaardiger als je die in een DM naar @anti elppa had doorgezettomtom901 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:07:
[...]
Ik kom net uit de zure maxi corner en de consensus is daar dat ze collateral aan het opbouwen voor de grootste short ever op ETH om jullie en jullie moeders rekt te laten gaan als je niet 100% btc zit

Best zenuwslopend omdat je nu hoopt dat de markt gaat dippen, terwijl je tegelijk ook hoopt dat de markt aantrekt. Wie is hier nog meer mee bezig?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
15:30ByteMe_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:19:
Wen mega groene xmas paal?
Iedereen begrijpt het. Maar ga er niet vanuit dat history repeats itself. Want als die oranje gek daadwerkelijk een bitcoin reserve aankondigt, waarom zou je dan ether kopendylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:16:
ETH is misschien wel de enige altcoin die geen shitcoin is. Als we daadwerkelijk aan het begin van de bull staan snap ik de overstap van BTC naar ETH wel, puur kijkend naar korte termijn winst.
En het kan heel hard rekt gaan tegenover btc.
:strip_exif()/f/image/Sbrobv0iUeJnQ5oynAg7s0MQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Limitorders geven mij meestal meer rust. Je zet wat koop orders in een ladder omlaag en als je vindt dat je genoeg hebt zet je een paar verkoop orders klaar op punten waar je hoopt te kunnen verkopen. Haalt ook de emotie een beetje uit het spel, je doet het immers volgens een plan.dreams2 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:15:
Omdat ik constateer dat ik coins vaak niet optimaal heb ingekocht heb ik me de afgelopen dagen verdiept in limit orders. Zojuist een aantal limit buy orders geplaatst voor diverse crypto, op basis van de dip prijzen in de afgelopen dagen.
Best zenuwslopend omdat je nu hoopt dat de markt gaat dippen, terwijl je tegelijk ook hoopt dat de markt aantrekt. Wie is hier nog meer mee bezig?
Kopen op rood, verkopen op groendreams2 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:15:
Zijn allemaal al 10000x invalid verklaard en schieten eens per 10x raak en baseren hun verdere beslissingen en trades hier op. Ik moet vaak grinniken als ik hier meelees. Vermakelijk, dat wel.
80k range soon. Hoe ik dat weet? TA
Gipsy King schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 06:56:
[...]
[Twitter]
[Twitter]
De ene 6 de ander 4 ik doe het al voor 2. 8 mag ook.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3N9rRmEG5MqTiHd1qK1t5YkP.jpg?f=user_large)
Hahaha ach vriend tochdylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:26:
Mensen die van die nietszeggende TA’s en screenshots met lijntjes posten vind ik nog erger dan shitcoiners. Ze zijn eigenlijk hetzelfde maar proberen hun bullshit te onderbouwen door een nietszeggende zelf bedachte meting.
Zijn allemaal al 10000x invalid verklaard en schieten eens per 10x raak en baseren hun verdere beslissingen en trades hier op. Ik moet vaak grinniken als ik hier meelees. Vermakelijk, dat wel.
Omdat ETH misschien daarna als reserve wordt ingekocht? Zelfde als met ETFs. Twee stappen vooruit denken.knakworst schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:21:
[...]
Iedereen begrijpt het. Maar ga er niet vanuit dat history repeats itself. Want als die oranje gek daadwerkelijk een bitcoin reserve aankondigt, waarom zou je dan ether kopen
[Afbeelding]
Nee, ik roep maar wat. Ik hoop van harte dat Bitcoin gekocht gaat worden door US. Het is het grootste deel van mijn portfolio. Al ben ik een relatief kleine vis en moet ik zeker nog tot de volgende bull wachten om echt te kunnen stoppen met werken en een tweede huis zonder hypotheek kan kopen.
Mijn voorspelling. Die Reserve komt er 100%. Maar ik verwacht niet dat er meteen 5% van de supply wordt gekocht. Wel zet het andere landen aan om te kopen. Maar je kan nu wel de cycles weglachen maar vooralsnog is dat het enige houvast in crypto geweest. Dus waarom zou je daar tegenin gaan wedden?knakworst schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:21:
[...]
Iedereen begrijpt het. Maar ga er niet vanuit dat history repeats itself. Want als die oranje gek daadwerkelijk een bitcoin reserve aankondigt, waarom zou je dan ether kopen
[Afbeelding]
De eerste 20% van die reserve hebben ze al, ze hebben toch al 190k BTC?zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:33:
[...]
Mijn voorspelling. Die Reserve komt er 100%. Maar ik verwacht niet dat er meteen 5% van de supply wordt gekocht. Wel zet het andere landen aan om te kopen. Maar je kan nu wel de cycles weglachen maar vooralsnog is dat het enige houvast in crypto geweest. Dus waarom zou je daar tegenin gaan wedden?
TA hebben ze gewoon verzonnen als onderdeel van de wereldwijde ponzi en great resetdylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:33:
[...]
Ik hoop en heb echt wel geloof in BTC dat het nog een paar keer over de kop gaat maar de TA’s zijn gewoon gebakken lucht.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Gelukkig weet moeder des huizes prima waar onze fiat naar toe is omgezet
Alleen geld in deze meme pompen vond ze dan weer niet goed
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/wet-ass-pussy/
Zoiets idd. Hij zal wel zeggen we houden ze aan en doen er nog wat bij voor nu.Blik1984 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:35:
[...]
De eerste 20% van die reserve hebben ze al, ze hebben toch al 190k BTC?
Haha ja, hou dan maar vast aan je hoopdylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:33:
[...]
Ik hoop en heb echt wel geloof in BTC dat het nog een paar keer over de kop gaat maar de TA’s zijn gewoon gebakken lucht.
Zeker. Daar heb ik geen Paint brouwsel voor nodig op day charts
Ik geloof gewoon in de aanzuigende kracht van de ponzi.
Haha, nu heb ik iets om mee te shockeren tijdens het kerstdiner. “Jij zat toch in Crypto? Waar investeer jij zoal in?” “Nou……..”Gipsy King schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:39:
[...]
Alleen geld in deze meme pompen vond ze dan weer niet goed![]()
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/wet-ass-pussy/
https://coinmarketcap.com/currencies/yourmom/Moiety schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:45:
[...]
Haha, nu heb ik iets om mee te shockeren tijdens het kerstdiner. “Jij zat toch in Crypto? Waar investeer jij zoal in?” “Nou……..”
tomtom901 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:07:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fPUU7W7i1D5d9hissB9rC3kX.gif?f=user_large)
“Wacht, ik schrijf het even op dit kerstservetje” Yourmom wet-ass-pussy
My investment thesis for 2025 (and 2026, and 2027, …) is simple. To keep the debt-driven growth model that characterizes all aging economies afloat, the value of those assets that we consider stores of value must rise against the value of debt/bonds, which are incredibly… pic.twitter.com/DrYd56959Q
— jeroen blokland (@jsblokland) 23 december 2024
Vervang BTC voor goud, teken de grafiek iets agressiever in en je hebt 2025 in beeld.
Dat zei ik vannacht ook tegen mijn vriendin.dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:45:
[...]
Ik geloof gewoon in de aanzuigende kracht van de ponzi.
[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 24-12-2024 09:52 ]
"Gelijk de hoogte in, dat werkt altijd"
* ByteMe_ agrees.
Op een manier dat je geen enorme deposits (euro) hoeft te maken om veel limit buy orders te plaatsen? Van mij mag de oudste limit order komen te vervallen wanneer een limit order doorgaat.
Kanttekening: meneer Blokland heeft een fonds te verkopen. Maar verder wel eens.BTC100K2021 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:51:
[Twitter]
Vervang BTC voor goud, teken de grafiek iets agressiever in en je hebt 2025 in beeld.
ik kan aggr.trade niet bijhouden met deze aanpak
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:51:
[...]
Dat zei ik vannacht ook tegen mijn vriendin.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6a3I6H2uo9K1uJg8Eje6Qhg7.gif?f=user_large)
Sinterklaas joined harley davidson and punishing a bratt of wat ?
Neuh gewoon zwembroek met zn vriendin.Gipsy King schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:25:
[...]
Sinterklaas joined harley davidson and punishing a bratt of wat ?
Eens, nietszeggende TA's heb je niets aan, maar dat zit dan ook al in het woord "nietszeggend" verwerkt, dus begrijp niet zo goed wat je opmerking dan toevoegt aangezien iedereen het hier mee eens zal zijn.dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:26:
Mensen die van die nietszeggende TA’s en screenshots met lijntjes posten vind ik nog erger dan shitcoiners. Ze zijn eigenlijk hetzelfde maar proberen hun bullshit te onderbouwen door een nietszeggende zelf bedachte meting.
"Een slechtwerkende auto rijdt slecht", uh ja, correct, bedankt voor je bijdrage.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
gewoon 6 cent natuurlijk!
nothing stops this train
Wispe schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:59:
[...]
Je krijgt van mij extra €2025 als je gelijk hebt.
:strip_exif()/f/image/7XIKoD6gKHv5c21y3SX9ZEX8.png?f=user_large)
nothing stops this train
Lol, Blox. Helemaal vergeten dat dat ook nog bestaat. Ooit accountje geopend met die €10 aan gratis geld.
Net maar ff weer geïnstalleerd, kijken of ik nog een account heb... jawel, er staat zelfs nog wat op!
....
€3,19 aan SushiSwap

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 11:07:
[...]
Lol, Blox. Helemaal vergeten dat dat ook nog bestaat. Ooit accountje geopend met die €10 aan gratis geld.
Net maar ff weer geïnstalleerd, kijken of ik nog een account heb... jawel, er staat zelfs nog wat op!
....
€3,19 aan SushiSwap![]()
![]()
:strip_exif()/f/image/Cqcy3XdyCs2Cv2kopVqSu7kx.jpg?f=fotoalbum_large)
https://dropstab.com/insights/vestingToken Unlocks
Token lockup, also known as vesting period, refers to a period of time when tokens cannot be traded or liquidated. The duration of that period depends on the team’s strategy, and in some cases lasts several years. On this page we’ve aggregated the most comprehensive information about vested assets and their upcoming token unlock events. It includes the stage of an unlock period, as well as the upcoming dates for the next unlocks.
WHY DONT THEY WORK?Moiety schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 11:47:
Hahaha, die Charles.
[Afbeelding]
Ruzie met een bot
ik denk dat Charles hoopt op een antwoord 😆
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Welke AI kan wel simpele tekst foutloos opschrijven? Copilot bakt er ook weinig van.
Hier ook werken, begin zo straks om 16:00, nu ff gamen, alleen thuisanti elppa schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:01:
wat een saaie shit man. Tis maar goed dat ik vandaag nog gewoon aan het werk ben, zou me anders kapot vervelen
nothing stops this train
Ooit van ChatGPT gehoord?dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:07:
[...]
Welke AI kan wel simpele tekst foutloos opschrijven? Copilot bakt er ook weinig van.
Ja maar een schrale atser als mij gebruikt de gratis variant en die maakt geen afbeeldingen. Althans een aantal weken geleden niet.
Je vroeg toch om tekst?dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:10:
[...]
Ja maar een schrale atser als mij gebruikt de gratis variant en die maakt geen afbeeldingen. Althans een aantal weken geleden niet.
En ja ChatGPT kan ook afbeeldingen maken. Met de gratis variant wel een beperkte hoeveelheid per dag.
Blijf je werken als je niet meer hoeft te werken door btc?anti elppa schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:01:
wat een saaie shit man. Tis maar goed dat ik vandaag nog gewoon aan het werk ben, zou me anders kapot vervelen
Soms lukt het wel. Maar alleen bij een simpele opdrachtdylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:07:
[...]
:strip_exif()/f/image/AsjfytlCfYVM71uegBtKNh8t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GHjGGc93s4fKomJmz2ZfuLlD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9TfwsJKlOtXUXezjcl2HngUz.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja tekst in afbeelding “tweakers” wordt “tweakors” enz.Steady schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:12:
[...]
Je vroeg toch om tekst?
[...]
En ja ChatGPT kan ook afbeeldingen maken. Met de gratis variant wel een beperkte hoeveelheid per dag.
Toen ik dit laatst probeerde was het niet mogelijk. Zal de volgende keer als ik wat nodig heb ChatGPT een schop onder de kont geven. Al verwacht ik er niet veel van want Copilot lukt het ook niet en dat is volgens mij gewoon hetzelfde onder de motorkap.
Krijg spontaan trek in een goudgele rakkerMoiety schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:14:
[...]
Soms lukt het wel. Maar alleen bij een simpele opdracht
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:15:
[...]
Ja tekst in afbeelding “tweakers” wordt “tweakors” enz.
Toen ik dit laatst probeerde was het niet mogelijk. Zal de volgende keer als ik wat nodig heb ChatGPT een schop onder de kont geven. Al verwacht ik er niet veel van want Copilot lukt het ook niet en dat is volgens mij gewoon hetzelfde onder de motorkap.
/f/image/fRZdVanqZZyrq7MrjRdz0ZJh.png?f=fotoalbum_large)
Dit is de enige drukke periode van het jaar voor mij. Heb mij al krom geplooid de laatste twee weken. Daar staat wel tegenover dat ik nagenoeg niks uitsteek tussen maart en oktober.anti elppa schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:01:
Ik kreeg net te horen dat we vrijdag een feestje hebben voor de vrienden van mijn vriendin en zaterdag-zondag gaan babysitten op de kinderen van haar zus.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
anti elppa schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:01:
:strip_exif()/f/image/L8xI3KbrQbrcQAK47nLT9hZc.jpg?f=fotoalbum_large)
dylan_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:16:
[...]
Krijg spontaan trek in een goudgele rakker
:strip_exif()/f/image/x1jzLe5aqpelpDJ4XWDjTb09.jpg?f=fotoalbum_large)
Wow die ziet er zo lekker uit. Die zou ik vastgrijpen en niet meer loslaten tot ie helemaal droog is.
Geen idee welk dialect hier de oorzaak van is maar kan er weinig van maken.Th1x4nG schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:17:
[...]
Dit is de enige drukke periode van het jaar voor mij. Heb mij al krom geplooid de laatste twee weken. Daar staat wel tegenover dat ik nagenoeg niks uitsteek tussen maart en oktober.
Ik kreeg net te horen dat we vrijdag een feestje hebben voor de vrienden van mijn vriendin en zaterdag-zondag gaan babysitten op de kinderen van haar zus.Heb me serieus laten rollen dit jaar.
- jezelf krom plooien
- weinig uitsteken
- jezelf laten rollen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Qny0XaOg0PbbKEliAU7biXiD.gif?f=user_large)
Nu ben ik geen grote fan van nepnagels, maar deze afgekloven stompjes word ik ook niet heel wild van.
Tijd voor echte dames. Wen 110K babe?
Eens, januari?Don Guacamole schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:27:
[...]
Nu ben ik geen grote fan van nepnagels, maar deze afgekloven stompjes word ik ook niet heel wild van.
Tijd voor echte dames. Wen 110K babe?
Ok lets burn him down :anti elppa schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:01:
Global crash has started. Europe, China. USA going down . Depression ahead?
— Robert Kiyosaki (@theRealKiyosaki) 23 december 2024
Please be smarter with your money. Hang on to your job and your money.
Biggest problem are our leaders and educators. As I have often asked “What did school teach you about money?”
Regardless of…
#XRP - High Timeframe (HTF) Analysis:
— EGRAG CRYPTO (@egragcrypto) 20 december 2024
TRUST ME, U'RE NOT #BULLISH ENOUGH, EVEN THE OGs 😎
Time for a Thread 🧵 (1/7)
The next 10 days are crucial for #XRP. From a Pure TA perspective (ignoring fundamentals for a moment), this could be the most pivotal price action in XRP's… pic.twitter.com/Hrx225lglT
My body is ready.Gipsy King schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:39:
@elektriekert ook even wakker houden , onze Ripple King
[Twitter]
Bizar he, heb m'n inleg op 0.47 er al uit gehaald..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Een komma kan veel verschil uitmaken.
Het is uiteindelijk slechts €2,18 geworden.
Voor even was ik wel goed blij in de waan dat ze een fout hadden gemaakt en ik nog even wat geld kon stukslaan deze kerst. Dat wordt als een ware schrale atser kerst vieren dan.
Shikata ga nai.
Klok bier confirmed.Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:53:
[Afbeelding]
Een komma kan veel verschil uitmaken.![]()
Het is uiteindelijk slechts €2,18 geworden.![]()
Voor even was ik wel goed blij in de waan dat ze een fout hadden gemaakt en ik nog even wat geld kon stukslaan deze kerst. Dat wordt als een ware schrale atser kerst vieren dan.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uOcGQjvnkpf9ITkV688PjwM8.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Daar is maar één antwoord op:Th1x4nG schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:17:
[...]
Dit is de enige drukke periode van het jaar voor mij. Heb mij al krom geplooid de laatste twee weken. Daar staat wel tegenover dat ik nagenoeg niks uitsteek tussen maart en oktober.
Ik kreeg net te horen dat we vrijdag een feestje hebben voor de vrienden van mijn vriendin en zaterdag-zondag gaan babysitten op de kinderen van haar zus.Heb me serieus laten rollen dit jaar.
:strip_exif()/f/image/KkEbKKkiT4loeAkKPka7BhYA.png?f=user_large)
AI en dus ontopic.
Aangezien @Darrell niet buiten de dijk van Urk komt help ik m even:Darrell schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:26:
[...]
Geen idee welk dialect hier de oorzaak van is maar kan er weinig van maken.
- jezelf krom plooien
- weinig uitsteken
- jezelf laten rollen
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/pb5xy6LQyDNFZM3U8Rdcv2Tb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik voel mij gepest, en belazerd.Alpina schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:17:
[...]
Aangezien @Darrell niet buiten de dijk van Urk komt help ik m even:
[Afbeelding]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Volgend keer iets beter opletten, ik beloof het ooit weer om te zetten naar extra BTC. Moon.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ben nog aan het teruglezen, maar dit is toch goudanti elppa schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:10:
[...]
zitten hier een paar (vooral nieuwe) figuren die je gewoon met die ignore code uit moet zetten. Ik doe dat express niet. Vind die paniek wel mooi met een blik lauwe schultbrau en wat oude pringles
Hier ook, geniet ervanzwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:38:
Boys en LadyS fijne kerstdagen toegewenst. Vandaag pre kerst feestje dus vroeg aan het bier. Happy days.
Zou mooi zijn! Benieuwd of we nog op/onder 93k sluiten vandaag. Toch nog 'n spannende kerstSpecy schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:53:
Nou, hop, omhoog.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!