[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.620 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Ik heb alles weten te bundelen na de dip en verkopen andere coins naar alles btc. Nu bezit van 0,558 btc op 96,4. Kan wel wat hebben qua verlies en speel vooral met geld wat ik kan missen of geen extra motor van koop. Haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Darrell schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:50:
[...]

De kinderen hier ook en als ze dan alleen even een filmpje mogen kijken gaat youtube aan om filmpjes van youtubende gamers te kijken die die games ook spelen.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:11
Ik heb niet goed voor de geest hoe bitcoin zich gedroeg net voor kerst en tussen kerst en oudjaar bij vorige bullruns. Weet iemand dat zo uit z'n hoofd ?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:21:
[...]

Je kan ook een grotere tv halen.
Die is groot genoeg maar de kabels van sommige oude consoles en controllers zijn te kort _O-

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:59:
[...]

Die is groot genoeg maar de kabels van sommige oude consoles en controllers zijn te kort _O-
Plus dat je die scart aansluitingen zo hard moet aandrukken om hem in de hdmi poort te krijgen 😆

Kinderen, beleggen, CS1.6... mannen... zijn we oud?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:11
Darrell schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:50:
[...]

De kinderen hier ook en als ze dan alleen even een filmpje mogen kijken gaat youtube aan om filmpjes van youtubende gamers te kijken die die games ook spelen.
Wij zochten vroeger de cheat codes van Mortal Kombat op in de game magazines. Dat waren nog eens tijden. :7 Edit: Ik bedoel de fatalities natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 20-12-2024 23:09 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:59:
[...]

_O- Daarom heb ik nu vierkante ogen. Is dat mysterie ook weer opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 20-12-2024 23:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:15

Darrell

Fiat moonboy

Ik denk dat ik in mn jeugd qua gamen de meeste tijd in de time trial van Ghost Valley met Donkey Kong gestoken heb en later in RTCW.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9egu0r.gif

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:06:
[...]

Wij zochten vroeger de cheat codes van Mortal Kombat op in de game magazines. Dat waren nog eens tijden. :7 Edit: Ik bedoel de fatalities natuurlijk.
Mortal Kombat: Het spel dat ik kocht, dezelfde dag op het hoogste niveau uitspeelde, teleurgesteld terugbracht naar de winkel en 2 weken later opnieuw kocht, vele potjes 1 on 1 mee heb gespeeld en iets later zelfs mijn nickname op gebaseerd heb :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:14:
[...]

Mortal Kombat: Het spel dat ik kocht, dezelfde dag op het hoogste niveau uitspeelde, teleurgesteld terugbracht naar de winkel en 2 weken later opnieuw kocht, vele potjes 1 on 1 mee heb gespeeld en iets later zelfs mijn nickname op gebaseerd heb :)
Ik vergeet het nooit meer toen ik die voor het eerst in de Arcade hal zag. Al mijn zakgeld ging er doorheen. Ik kon er niets van btw. Dat ging op de Super Nintendo een stuk makkelijker. :)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
WarsemaW schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:03:
[...]

Plus dat je die scart aansluitingen zo hard moet aandrukken om hem in de hdmi poort te krijgen 😆

Kinderen, beleggen, CS1.6... mannen... zijn we oud?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xAtM30WEzZiPqNh9gNnmjHikOxU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ydkb9ipwzugwAP3Tlsj8T343.jpg?f=user_large

Heb je tegenwoordig 1001 upscalers voor gelukkig, zoals bijvoorbeeld een GBS controller. Kun je alles op aansluiten, van scart tot composiet. En dan gewoon met HDMI out.

Heeft ook CRT filters en scanlines, dus je krijgt dan een mooie upscale in 16:9 zonder input lag op moderne LED tv's, met toch een beetje die oude feeling van CRT.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBiGPaLzlfvjmCMiw1c3scLh7Oo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8cbtEd4MNQj7DA5yjhjYViqd.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rlkRQRhz_xlB5TKsIblf-vaHBwc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RW29IRs5U7YZBtrsJRLjkH8n.jpg?f=user_large

Ach, je bent een nerd of niet _O-

Die oude games blijven gewoon prachtig, staat hier ook een PS5 maar die heb ik zelf nog nooit aangeraakt. Ga liever een rondje op een Gamecube, PS1 of N64, maar Megadrive of SNES blijft ook gewoon mooi. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:21:
[...]

[Afbeelding]

Heb je tegenwoordig 1001 upscalers voor gelukkig, zoals bijvoorbeeld een GBS controller. Kun je alles op aansluiten, van scart tot composiet. En dan gewoon met HDMI out.

Heeft ook CRT filters en scanlines, dus je krijgt dan een mooie upscale in 16:9 zonder input lag op moderne LED tv's, met toch een beetje die oude feeling van CRT.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die oude games blijven gewoon prachtig, staat hier ook een PS5 maar die heb ik zelf nog nooit aangeraakt. Ga liever een rondje op een Gamecube, PS1 of N64, maar Megadrive of SNES blijft ook gewoon mooi. _/-\o_
Mooi man!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GfQ1aWfWYAA6HCb?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik weet niet of het een burn-out is. Is dat een verschil met overspannen zijn? Ik heb nooit hele dagen in het bed gelegen, maar wel lichamelijke klachten. Begin februari terugkomen bij bedrijfsarts, tot die tijd jullie lastigvallen in dit topic (;)).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:21:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Heel nice, kende dat niet..

Vorig jaar nog een CRT beeldbuis op de kop weten te tikken, maar dat viel me nog flink tegen. Nu duckhunt met de kids, dat ik vervolgens heel veel leuker vind dan zij... -O-

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:15

Darrell

Fiat moonboy

Of chickies versieren in Leisure suit Larry.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r1FZ8x_Qgqpt5N5jOyX8_xLgHrg=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/ieInGK0vRQJbiswgQ7IsQtOx.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:24:
[...]

Ik weet niet of het een burn-out is. Is dat een verschil met overspannen zijn? Ik heb nooit hele dagen in het bed gelegen, maar wel lichamelijke klachten. Begin februari terugkomen bij bedrijfsarts, tot die tijd jullie lastigvallen in dit topic (;)).
Ja, been there, done that. Sterkte!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Misschien ben je er op tijd bij. :) Maar lichamelijke klachten is meer dan wat overspannen lijkt mij. Het ging bij mij wel wat verder dan dat. Maar zal er hier niet verder op in gaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:29:
Of chickies versieren in Leisure suit Larry.
[Afbeelding]
Die ken ik niet. Weer wat gemist zie ik wel. :+

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:31:
[...]

Misschien ben je er op tijd bij. :) Maar lichamelijke klachten is meer dan wat overspannen lijkt mij. Het ging bij mij wel wat verder dan dat. Maar zal er hier niet verder op in gaan. :)
Ik heb destijds 3-4 maanden lang heel veel over moeten slaan: Verjaardagen, Sinterklaas, Kerst, schoolavonden, etc. Kon echt helemaal niets hebben. Kreeg zelfs stress als ik bij mijn pa de straat in reed om even een bezoekje te brengen. In winkels met airco en TL-verlichting werd ik licht in mijn hoofd. Als mensen in diezelfde winkel 2x met hun kar voor mijn neus in de weg stonden kreeg ik stress en moest ik naar buiten...

Heb toen iedere dag 1,5 uur gewandeld en verder zoveel mogelijk gedaan alsof het vakantie was. Na 6 maanden ben ik weer begonnen met ergens anders werken, maar toen was ik nog zeker niet hersteld, was ook pittig. Nu, 2 jaar en 3 maanden later ben ik >95% hersteld, maar nog steeds af en toe een kleine terugval.

Van een burn-out herstellen kost je minimaal net zoveel tijd als waarin die is opgebouwd en achteraf besef je dan in wat voor een toxische omgeving je eigenlijk hebt gezeten en hoe leuk een andere werkgever kan zijn.

Dus: @Wispe maak er werk van, blijf niet doormodderen. En later besef je dat je niet bij bedrijven moet werken die onder leiding staan van achterlijke gladiolen, het is het allemaal niet waard. HODL.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://s4.ezgif.com/tmp/ezgif-4-290ab2b864.gif

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Is toch echt heftig dat een bedrijf je zoveel belast tot je letterlijk lichamelijk uitvalt, dat zou gewoon verboden moeten zijn.

Hopelijk pakken jullie allemaal een dik vermogen in crypto zonder ooit nog een dag te hoeven werken.

Of jullie komen bij mij op de zaak werken, hier ga je niet kapot aan een burn-out.

Wel risico op andere aandoeningen door een chronische overdosis cafeïne en nicotine

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9egz8r.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Peterre
FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:55:
Is toch echt heftig dat een bedrijf je zoveel belast tot je letterlijk lichamelijk uitvalt, dat zou gewoon verboden moeten zijn.

Hopelijk pakken jullie allemaal een dik vermogen in crypto zonder ooit nog een dag te hoeven werken.

Of jullie komen bij mij op de zaak werken, hier ga je niet kapot aan een burn-out.

Wel risico op andere aandoeningen door een chronische overdosis cafeïne en nicotine
Ben jij manager bij de Mac ?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9egzo1.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9egzty.gif

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Peterre schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:59:
[...]

Ben jij manager bij de Mac ?
Ze noemen mij niet voor niets Vlugge Japie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XhPm-Y_l2iClC38ieW-N_xYfkrY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UIt0FUczIaRp2h9I6KP5yqYd.jpg?f=fotoalbum_large

Misvormd door de burgers ben ik nog altijd sneller dan menig 20 jarige jonge god.

Wel omdat ik mijn scootmobiel heb laten opvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
FrambozenTaart schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 00:04:
[...]

Ze noemen mij niet voor niets Vlugge Japie.

[Afbeelding]

Misvormd door de burgers ben ik nog altijd sneller dan menig 20 jarige jonge god.

Wel omdat ik mijn scootmobiel heb laten opvoeren.
:D _/-\o_ :D

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9eh0io.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 18:44
Wispe schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:36:
[...]

Hij moet gewoon zich alleen bezighouden met Bitcoin kopen en hodl. Maar dat is niet wat hij wil horen.

Je zag ook hoe gisteravond hier de sfeer en de stemming van degenen waren die (diep) in alts/shitcoins zitten. Ik zit voor 98% in Bitcoin en ik heb heerlijk geslapen. Beter nog: ik sta nog steeds in het groen…
Edit: ondanks je reacties op mijn posts was dit niet nodig. Dus verwijderd.

[ Voor 16% gewijzigd door bsmpower op 21-12-2024 00:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9eh0ri.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
bsmpower schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 00:11:
[...]

Wie zit hier overspannen of met een burnout thuis?
Ik denk dat jij de volgende bent. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 18:44
zwembroek schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 00:13:
[...]

Ik denk dat jij de volgende bent. ;)
Nee, zeker niet. Heb mijn reactie ingetrokken. Ik gun niemand een burnout of iets dergelijks.

[ Voor 13% gewijzigd door bsmpower op 21-12-2024 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/Y2ZUWLrTy63j9T6qrK/200w.gif?cid=6c09b952k9tl14huc5bbw7pz1dm7nwl25mrdqvznw8hcuq52&ep=v1_gifs_search&rid=200w.gif&ct=g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:22
gebruikershaes schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:57:
SUI is echt de beste coin om op te traden deze bull. Crasht hard, maar herstelt ook snel en betrouwbaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lz8Je3NE7EMxQSTEHkx0JyEeLDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H681PZWkGROYvsLg4eVIc4KO.jpg?f=fotoalbum_large

Voor het eerst op de SUI trein gestapt! Veel te laat en niet zoveel, maar het gaat hard terug omhoog ja *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:35

tomtom901

Moderator General Chat
Daily toch nog groen, damn impressive

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:05

Hopelijk pakken jullie allemaal een dik vermogen in crypto
Zodat ik een boot kan kopen? Check
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbU15VJpm_pmW81RbSjCUZmwojc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/snZtWCZ0GQiZKh4puLxOZy3i.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
Moiety schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 02:05:
[...]

Zodat ik een boot kan kopen? Check
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYFylV1jRMmUIekJ05lfZDx9eu0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5UFC4m44tNdNkrDN7al7UuZf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 12:58
Een beetje hopium in de vroege morgen:

[ Voor 24% gewijzigd door reshi op 21-12-2024 03:58 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:18:
[...]

Ben het er niet helemaal mee eens. Jij bent volgens mij een van de enige die er goed geld mee verdient
Misschien zijn anderen wat minder luid over wat ze bereikt hebben op hun reis met de DCA-trein :>

Maar misschien ook niet. Ik kan het niet bevestigen omdat ik niet zou zitten wachten op mensen die 10.000 km die kant op zouden kunnen reizen met een boormachine.

Je weet het niet. Ik bedoel, je hebt in een Kuala Lumpur geen Bruna. Je ziet ze gewoon niet staan.

Waarschijnlijk dan hé.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Stukfruit schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 04:33:
[...]
Je weet het niet. Ik bedoel, je hebt in een Kuala Lumpur geen Bruna. Je ziet ze gewoon niet staan.
Haaaaa, opsec failure. Kuala Lumpur... ondertussen hangt meneer met een slappe Ledger in het buitenbad in een heel ander land.

Gelukkig mogen de boormachines mee in het vliegtuig. See you soon >:) Erhm ik bedoel: Kerstborrel? o<:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 04:47:
[...]

Haaaaa, opsec failure. Kuala Lumpur... ondertussen hangt meneer met een slappe Ledger in het buitenbad in een heel ander land.

Gelukkig mogen de boormachines mee in het vliegtuig. See you soon >:) Erhm ik bedoel: Kerstborrel? o<:)
Ho ho ho, misschien heb ik wel gewoon een dartpijltje ergens op de kaart richting Zuidoost-Azië gegooid hé? Dan raak je al snel de grote steden.

En op Google Maps is geen Bruna te zien.

Dus je weet het niet! o<:)

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 21-12-2024 05:02 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Stukfruit schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 04:33:
[...]

Misschien zijn anderen wat minder luid over wat ze bereikt hebben op hun reis met de DCA-trein :>

Maar misschien ook niet. Ik kan het niet bevestigen omdat ik niet zou zitten wachten op mensen die 10.000 km die kant op zouden kunnen reizen met een boormachine.

Waarschijnlijk dan hé.
In dit topic zitten echt nog wel anderen, gaf ik ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Hell yeah }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:58
100k komt weer in de buurt op deze manier

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Met dank aan het topic, gehold en nagenoeg de dip gekocht, THX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Even snel USDT van de Bybit cashback omgewisseld voor BTC.

LFG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:09:
100k komt weer in de buurt op deze manier
99k eerst, dan door naar 101.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:53

YES

Moderator General Chat
@zwembroek check die candle op de Daily dan, fucking bullish ouwe!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3aWei1_o7EQbI_VUM6OkN1j8KQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YRASIs7UXX0aCyxxUySsDxlA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• anti elppa

ja maar tis absoluut niet alleen het bedrijf. Verre van zelfs. Het is ook je eigen grenzen kennen en daar dan wat mee doen. Niemand heeft je opgesloten en vastgebonden bij dat bedrijf. Zeker niet met de huidige arbeidsmarkt.
Maar begint bij de signalen herkennen, daarna heel erg eerlijk naar je zelfs zijn, en daarna actie ondernemen. En als met die actie de situatie niet veranderd word het tijd voor wat anders. Nu weet ik uiteraard ook dat als je er al midden inzit die actie zeer zeker niet meer komt. Meeestal is er dan helaas geen weg meer terug :/
En wat ik ook zie is dat een burnout net zo goed veroorzaakt word door prive zaken en dan is werk net de druppel. Das denk ik ook 1 van de redenen waarom er nu zoveel burnouts zijn tov 30 jaar terug. Beide werken, continue bezig met kinderen, opvang, huishouden, sociaal leven, social media. De druk is extreem. Vroeger was dat makkelijker, 1 vd 2 bleef thuis voor al die andere zaken (wat gewoon full time job is).

Ik als kinderloze zure maxi vraag me vaak af hoe mensen het in godsnaam allemaal voor elkaar krijgen van dag tot dag. Ik zou allang knettergek geworden zijn, met een hele dikke burn out.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:21:
@zwembroek check die candle op de Daily dan, fucking bullish ouwe!
[Afbeelding]
Ik wil niet lullig doen, maar dat zei ik gisteren al. Idd bullish, een SFP van de daily low :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:22:
[...]
Ik als kinderloze zure maxi vraag me vaak af hoe mensen het in godsnaam allemaal voor elkaar krijgen van dag tot dag. Ik zou allang knettergek geworden zijn, met een hele dikke burn out.
Haha ja vertel mij wat, vannacht om 2 uur nog op de huisartsenpost met onze kleine gezeten. Bleek gelukkig alleen flink verkouden, niks ernstigs. Nu ramgaar naar wat charts aan het turen, gelukkig slaapt hij nog O+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:06:
[...]

Inderdaad, ik heb urenlang die amerikaanse game magazines en de power unlimited met pen en papier overgeschreven qua combo’s, in scheveningen bij de hommerson arcade aardig wat guldens in MK1 en MK2 erdoorheen geholpen, man wat een geweldige tijd. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn sega megadrive en mortal kombat nog 😀🤡

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:07
Cougar schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:52:
Ik heb alles weten te bundelen na de dip en verkopen andere coins naar alles btc. Nu bezit van 0,558 btc op 96,4. Kan wel wat hebben qua verlies en speel vooral met geld wat ik kan missen of geen extra motor van koop. Haha.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hS8l9_sh3eFCZcIAmoCMLTQAjR8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ol9mhWi4kJAbCPN58lQqTS8N.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pRpwKcQB6KcAa_HwDJodZApcbVI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/J4lseYz1amlzwKfkPaBuDP8V.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:23:
[...]

Ik wil niet lullig doen, maar dat zei ik gisteren al. Idd bullish, een SFP van de daily low :P
Vet lullig.
Was aan de zuip gisteren, moet nog even teruglezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
zenith schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:30:
[...]

Inderdaad, ik heb urenlang die amerikaanse game magazines en de power unlimited met pen en papier overgeschreven qua combo’s, in scheveningen bij de hommerson arcade aardig wat guldens in MK1 en MK2 erdoorheen geholpen, man wat een geweldige tijd. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn sega megadrive en mortal kombat nog 😀🤡
ja machtig mooie tijden waren dat. Vooral MK2 was mooi idd. Of streetfighter. Later kreeg je nog killer instinct, maar die vond ik een stuk minder

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
anti elppa schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:32:
[...]

ja machtig mooie tijden waren dat. Vooral MK2 was mooi idd. Of streetfighter. Later kreeg je nog killer instinct, maar die vond ik een stuk minder
Haha koters hier schrokken van alle fatalities , staan mooie compilaties op joetoep.

Zal hem niet embedden want off topic :
YouTube: Mortal Kombat 1 - All Fatalities Season 7 Update (4K 60FPS)

Dit is niet de oude mk1 offcourse ala 90's.

[ Voor 22% gewijzigd door Gipsy King op 21-12-2024 07:37 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Het is door anderen ook al gezegd volgens mij, maar pas echt goed op jezelf. Zoals @Taro zegt kan herstel ontzettend lang duren als je het echt goed te pakken hebt gehad. Iemand heel dicht bij me is er nooit van hersteld, die is gewoon voor altijd anders/beschadigd. Kan prikkels niet goed meer aan, snel overbelast (lichamelijk maar meer nog geestelijk) et cetera.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
[...]

De Ik weet niet of het een burn-out is. Is dat een verschil met overspannen zijn? Ik heb nooit hele dagen in het bed gelegen, maar wel lichamelijke klachten. Begin februari terugkomen bij bedrijfsarts, tot die tijd jullie lastigvallen in dit topic (;)).
Beterschap. Ook ik zit er dicht tegenaan en het doet me wat om te lezen dat er meteen een paar anderen ‘opstaan.’

Laten we hier afspreken dat we zuinig op onszelf zullen zijn.

Het viel me al op dat jij altijd rete snel een duimpje geeft.
Mijn valkuil is om te vluchten in mijn smartphone, maar misschien heb jij ‘m (ook) vaker vast dan goed is.

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 21-12-2024 07:45 ]

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:28
Lekker wakker worden. @zwembroek en ik hebben 1/3 deel aan onze eindejaarsuitkering toegevoegd.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
anti elppa schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:32:
[...]

Geen Dungeon Keeper fanaten hier?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
MrMrq schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:40:
[...]

Beterschap. Ook ik zit er dicht tegenaan en het doet me wat om te lezen dat er meteen een paar anderen ‘opstaan.’

Mijn valkuil is om te vluchten in mijn smartphone, maar misschien heb jij ‘m (ook) vaker vast dan goed is.
Misschien is dat ook mijn valkuil idd, maar ja, zie maar de hele dagen te vullen als je alleen woont…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Wow dit is lekker wakker worden, sta met DOT/ADA weer 20%+ hoger dan inkoop gister. Toch weer goed aan gedaan om die shitcoins terug te kopen 😅. Nog iets omhoog en dan dump ik die zooi weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Gipsy King schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:34:
[...]

Haha koters hier schrokken van alle fatalities , staan mooie compilaties op joetoep.

Zal hem niet embedden want off topic :
YouTube: Mortal Kombat 1 - All Fatalities Season 7 Update (4K 60FPS)

Dit is niet de oude mk1 offcourse ala 90's.
Toasty 😀

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik heb mijn SUI swing trade alweer gedumpt, ga ook naar 100% BTC toe en onze huismaxi na-apen. Allen voor die andere shit nog een mooi dumpmoment vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Wispe schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:46:
[...]

Misschien is dat ook mijn valkuil idd, maar ja, zie maar de hele dagen te vullen als je alleen woont…
ja das echt lastig. Ik weet idd ook zeker dat er hier momenten geweest zijn die jou herstel totaal niet goed gedaan hebben. Ga ze niet benoemen, want die weet je zelf het beste.
Maargoed, ik snap je volledig, ik zou hier ook de hele dag zitten

sterkte iig (en anderen die worstelen met een burn out)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:46:
[...]

Hou je van op (kleine) kinderen passen? >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Zo, de dips worden toch minder diep deze cyclus :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
[...]

Wel eens gedacht aan een burn out coach etc ? Burn out check. Beste voor je mentale gezondheid.

Alles compleet van je af praten is serieus een mega stap in je herstel.

Dan wordt JIJ sneller beter , fuck je werk , het gaat om jou.

Been there done that , voel me sindsdien zoveel beter en draag buiten Cardano geen enkele overtollige bagg meer mee in me leven.

En die laatste dump ik straks nog wel ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Heb me net nog kapot zitten lachen. Iets voor jou @anti elppa

Stel van die kleinere youtube kanalen met Nederlandse "traders" gepakt op de dag van FOMC maar voor de aankondiging. TL;DR we zijn bullish, misschien nog een kleine backtest naar 102k en dan nieuwe ATH's. Well, we all know how that went _O- _O- REKT

Oja, en dan wel een "premium" membership aan durven bieden.

[ Voor 8% gewijzigd door tomtom901 op 21-12-2024 08:13 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
Volgens mij ligt de oorzaak niet direct te zoeken in de werkdruk an sich maar meer de combinatie van enkele factoren:
Je zet jezelf meer in dan collega’s.
Je voelt een drive om altijd maar voort te doen, ook op privé vlak, en daar komt het.
Op privé vlak zijn er talloze ‘verplichtingen’, sociale afspraken zeg maar, die waren er vroeger gewoon veel minder.

Socials leggen dan ook nog eens een onzichtbare druk om zekf beter te presteren dan anderen, daar waar men 20j geleden enkel kon vergelijken binnen familiekring, collega’s of mensen uit de buurt. Peer pressure…

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:38
Burnout
Is
Tering
Confronterend
Over
Ingewikkelde
Neurologie.

Oh daarom komen we hier!
* Jelmer steekt ook z’n hand op..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:56
Lekker wandelen, muziekje erbij, boekje lezen of tuinieren.
Dat soort "inspanningen" zonder druk werken vaak helend. Net als een coach/psycholoog/goede vriend.

Niet teveel hier meelezen en reageren is mijn advies, dat lijkt me alleen maar stress verhogend, kan je beter in de bear doen, zijn er maar 10 berichtjes per dag bij te lezen met allemaal dezelfde memes in de bijlage.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
Ok weer ontopic voordat nieuwkomers denken dat we helemaal Wak zijn.

Van poppe roept moon : ouwe altcoin hoer gaat weer naar btc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oecHCl4cxQ3Wqy_nEv8ZlLKVWbw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GAYIIx6xRuGm5t43qp7Y2C3i.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
DaWayne schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 08:25:
Dat soort "inspanningen" zonder druk werken vaak helend. Net als een coach/psycholoog/goede vriend.

Niet teveel hier meelezen en reageren is mijn advies, dat lijkt me alleen maar stress verhogend, kan je beter in de bear doen, zijn er maar 10 berichtjes per dag bij te lezen met allemaal dezelfde memes in de bijlage.
Die goede vriend heet Hertog Jan. Aardige vent man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
En daar is 99k al

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gipsy King schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 08:30:

[Afbeelding]
500?

_O-

* ByteMe_ wacht wel op yanbe geroep.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:09

knakworst

Get more sats!

Alles weer groen. Game on.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z10cP496raLkhUrMggt5x1xqcPk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/D46BDhDO4UBhv3FSPMXb8FUl.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[Afbeelding]
Je ziet het verkeerd. Zijn credo is als BTC extreem stijgt, stijgen alts nog extremer. Die zit nog all-in op alts.

Maar 500k is te optimistisch. Hij mist een beetje dat met een grotere hoeveelheid in omloop en een afname van de halving BTC slechts tot 420.069 gaat deze cycle.

[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 21-12-2024 08:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

[Afbeelding]
Top is in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 12:58
tomtom901 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 08:13:
Heb me net nog kapot zitten lachen. Iets voor jou @anti elppa

Stel van die kleinere youtube kanalen met Nederlandse "traders" gepakt op de dag van FOMC maar voor de aankondiging. TL;DR we zijn bullish, misschien nog een kleine backtest naar 102k en dan nieuwe ATH's. Well, we all know how that went _O- _O- REKT

Oja, en dan wel een "premium" membership aan durven bieden.
En dan zijn er ook mensen die dat kopen |:(

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 28-09 21:48
Masstje schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 08:14:
Volgens mij ligt de oorzaak niet direct te zoeken in de werkdruk an sich maar meer de combinatie van enkele factoren:
Je zet jezelf meer in dan collega’s.
Je voelt een drive om altijd maar voort te doen, ook op privé vlak, en daar komt het.
Op privé vlak zijn er talloze ‘verplichtingen’, sociale afspraken zeg maar, die waren er vroeger gewoon veel minder.

Socials leggen dan ook nog eens een onzichtbare druk om zekf beter te presteren dan anderen, daar waar men 20j geleden enkel kon vergelijken binnen familiekring, collega’s of mensen uit de buurt. Peer pressure…
Ik vind het tegenwoordig ook altijd wat korr door de bocht dat het altijd aan werk ligt. Een kapotte relatie, de hele dag crypto koersen volgen of social media zijn hier net zo min boosdoeners in. Daarnaast word van ons verwacht dat we altijd maar iets doen. Je moet op vakantie, je moet uiteten, je moet naar feestjes. Ook combinatie met regelmatig alcohol drinken, dus je slaap verkloten, beste keuze uit mijn leven om hiermee te stoppen.

Beleggen en crypto beschouw ik zelf als enorm stressvol en opereer dus alleen via DCA / VCA. Ik tuur een paar minuten per week dit topic door en that's it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jeetje, sterk dit van BTC

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 28-09 21:48
Oops ging wat mis

[ Voor 96% gewijzigd door PWSteal op 21-12-2024 08:48 ]

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
@Wispe In mijn dagelijks leven werk ik als gezondheidszorgpsycholoog. Boven de rivieren heet de lichtere vorm overspannenheid en daarna komt de burn-out. De Maastrichtse school draait het weer precies om, maar goed dat is wat mij betreft een definitiekwestie.

Een van de oudste termen van deze aandoening is neurasthenie, wat zoiets betekent als uitputting van het zenuwstelsel. Deze vind ik nog steeds goed passen. De oorzaken lopen sterk uiteen, overbelasting in de werksituatie door teveel werk in combinatie met een perfectionistische inslag is een hele bekende oorzaak. Minder voor de hand liggende oorzaken zijn bijvoorbeeld een niet gediagnosticeerde ADHD en zo heb je er nog wel een paar. Enfin ik kan natuurlijk niet zeggen dat je dit hebt, maar wellicht zinvol om eens met de huisarts te overleggen. Bij de meeste psychische aandoeningen kun je zelf al veel verbetering realiseren door:

Slaappatroon verbeteren

Dagelijks minimaal paar uur buitenlicht pakken, liefst in combinatie met sporten (hardlopen, wandelen)

Sociale contacten verbeteren (indien mogelijk)

Weinig tot geen alcohol drinken en gezonder eten

Registratie van je stressniveau bijhouden van 1-10 en bezien of je dit kan koppelen aan bepaalde gebeurtenissen om inzicht te krijgen en mogelijk dingen aan te passen

Mocht je nog eens wat willen weten, kun je me altijd een DM sturen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

@anti elppa weer een lid erbij.

Er is wel een ledenstop bij 21 miljoen ook al denkt Blackrock van niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ASW7AxA2EJWM-ldLAGY8mcs07uY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aCbrBXg4DE44FoK2jr89VVJW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
wat is dit nu weer? mijn fiat 13e maand zit er nog niet in

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:56
Kol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 09:09:
Precies zoals het hoort toch? Buy high, sell low, you know how we do!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Een paar dagen geleden zat je te wensen dat het op 95k zou komen, die klote btc dipt naar 92 en je hebt nu nog geen geld erin gestopt? Pech hebben dan, had je maar een voorschot moeten nemen op die 13e maand (lucky guy, heb nog nooit een 13e maand gehad :o ),
Diegene die nu nog zegt oh lager lager want dan ga ik kopen moeten maar gewoon tot 2026 wachten wat mij betreft _/-\o_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:41
DaWayne schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 08:25:

Dit.

Ik heb sinds een tijdje ook een drukkere baan, maar ik haal er veel meer voldoening uit dan mijn vorige werk. Enige nadeel is wel dat ik niet meer de tijd heb om hier hele dagen rond te hangen en als ik dan wel tijd heb ga ik wat leuks doen met de kinderen, sporten of een potje gamen en dus niet nog 500 berichten teruglezen om van alles maar op de hoogte te blijven.

Heb lang geprobeerd om alles bij te houden icm met werk, gezin, veel te veel hobby's en een sociaal leven. Dat is onmogelijk. Keuzes maken en prioriteiten stellen. Werk is meestal een noodzakelijkheid, maar ga dan in gesprek met je collega's, manager etc. Of zoek een baan die beter aansluit bij je levensfase. En nee, dat is niet iets wat je van de een op andere dag geregeld heb.

Zero.

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
Pelox schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 09:24:
[...]

…en dus niet nog 500 berichten teruglezen om van alles maar op de hoogte te blijven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5NlNuqt9C1xPZhpdVpVbgxUywM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZKnXVz7IggirFNawKrCW2Rtw.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Oh speciaal voor jou zijn we nu aan het dippen.

Nee ik denk dat we snel weer bouncen en op maandag >100k staan.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IqNtxTDWkbrT7vVx5kmLDVEK1_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TJoEW6cblIQzyVNv9cpyJYLw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09-10 15:19
MrMrq schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:40:
[...]

Laten we hier afspreken dat we zuinig op onszelf zullen zijn.

Dat mijn drie kinderen maar eens zuinig op mij zijn man man man. Soms ben ik blij dat ik weer kan gaan werken 🤣
Pagina: 1 ... 109 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!