Weliswaar niet op de bottom, want de bank was te traag maar sta nu wel in de plus
Wispe schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 17:35:
Ik heb ook de dipjes ingedca't met mijn (halve) 13de maand hoor, no worries.
Weliswaar niet op de bottom, want de bank was te traag maar sta nu wel in de plus
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PP0wJiyUrKkDvuX3I7SccAZJ.gif?f=user_large)
Niet te bodem, maar wel erg blij mee.
ja ik was vorige week ook bijna uitgecheckt voor paar dagen. Toch niet gedaan. Was een mafklapper die allemaal mooie miem video's gemaakt had. Daardoor toch gebleven. Nu alles weer prima.Guere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 17:12:
[...]
Ehh, iedereen wijst je sinds gisteren al op de fouten in je redenering. Dat je onzinnige vergelijkingen maakt en zaken compleet overanalyseert. Daarnaast heb je diminishing returns ook wel ff heel erg makkelijk weggewuifd met "ja maar zo erg zou het nog niet moeten zijn".
Maar zelfs al denk je nu nog steeds volledig gelijk te hebben: het is toch overduidelijk dat je de meeste mensen hier niet aan jouw zijde krijgt? Je kwam hier gisteren pissig binnen dat je het helemaal zat was dat alles weer omlaag ging, en dat je niet begreep waarom mensen zo bullish zijn. Die discussie probeer je nu al de hele dag weer op te starten maar het lukt nog steeds niet om mensen te overtuigen van jouw visie. Dus waarom blijf je nou drammen? Wat wil je horen, dat we allemaal erkennen dat de bull toch zo zwak is als jij stelt?
[...]
Zucht, I knowIk had eerder vandaag ook al anderen in de DM die mij adviseerden het gewoon maar te negeren. Maar als de ene klaar is met zeuren komt de volgende weer, ben het echt helemaal zat dat gezeik en gedram. Was vanmiddag even begonnen aan een volgende meme video voor de slowchat, maar dan lees ik hier even bij en staat het weer vol met dit soort zinloos gezeik.
Denk dat ik ook maar even een slowchat timeout neem, want ik merk dat ik er zelf ook niet echt vrolijker van wordt.
Tijdens de bull heb ik dat wel vaker. Had het er met anderen ook over via de DM die ff een timeout genomen hadden, soms is dat gewoon nodig. Na paar dagen of weekje is het meestal weer prima.
Die bulls zijn gewoon lastig voor veel mensen, zeker als er dan een klein dipje is. laatste 2 dagen is daar goed voorbeeld van. Hoop gezeik op elkaar, volledig alle tips van de oude garde hier negeren, of gewoon stronteigenwijs door blijven drammen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:41:
[...]
Maar ook in deze tweet wordt weer een vergelijking gemaakt zonder stil te staan bij het feit dat we in 2020 toen al veel meer waren gestegen als in 2024.
Om de olifant in de kamer concreet te maken:
Stijging total crypto marketcap 1 januari 2024 tot de top vlak voor de huidige crash: 133%
Stijging total crypto marketcap 1 januari 2020 tot aan 20 december: 240%. De "selloff" waar het in de tweet over gaat is in de weekly chart niet eens te zien. Wel op de daily en is véél kleiner dan de huidige crash. Kortom, die vergelijking is niet terecht.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WahJobzgHRtR2vuaNxIJ3CAn.jpg?f=user_large)
En hier de olifant in de kamer:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/y1NGzTfE17DITWVru5kRq9DJ.gif?f=user_large)
Overigens bekend met de disclaimer: 'In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.'
Gewoon pakken wat je pakken kan en niet teveel vergelijken. Er is ook altijd wel iemand met een grotere lul dan jij, daar ga je toch ook niet bij stilstaan tijdens het neuken?
Verschil moet er nu eenmaal zijn, lekker boeiend allemaal.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zero sats.djatwork007 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 17:51:
Wat kan die Quantum Fusion waard worden per token?
gaan we nog richting $90k?
nothing stops this train
De overtuiging dat we up gaan is nog mager, dus miss nog een dikke dip avond/nacht?Kol Nedra schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:05:
pffff wat is dit nou voor een pump? mijn fiat zit er nog niet in ik wil nog laag bijkopen eigenlijk![]()
gaan we nog richting $90k?
Tantième moet ik zeggen. Soort van 13de maand, maar geen recht.Durpstick schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 17:45:
Ik blijf hier lezen, 13de maand....Blijkbaar erg common? Ik doe iets verkeerd qua werk.
[Afbeelding]
Let dus op met limitorders daar
Ik weet niet wat het huidige volume op Bitvavo is maar kan dit ontstaan zijn op een volatiel moment door (te) weinig liquiditeit?kbuntu schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:17:
Maak me wel beetje zorgen over Bitvavo als exchange. Een limitorder van meer dan 10k werd gehit op een koers waar btc toen geen eens in de buurt was en de daadwerkelijke sell was wel tegen de huidige marktprijs uitgevoerd. Kon gelukkig snel weer inkopen maar transactiekosten. De support doet er heel makkelijk over en wijst mijn verzoek op vergoeding af. Ik heb nu naar een manager gevraagd en anders onderneem ik juridische stappen.
Zeker weten? Tegenover een verkoop staat ook een koop tegenover gelijke prijs. Daar zou toch geen speld tussen te krijgen moeten zijn.kbuntu schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:17:
Maak me wel beetje zorgen over Bitvavo als exchange. Een limitorder van meer dan 10k werd gehit op een koers waar btc toen geen eens in de buurt was en de daadwerkelijke sell was wel tegen de huidige marktprijs uitgevoerd. Kon gelukkig snel weer inkopen maar transactiekosten. De support doet er heel makkelijk over en wijst mijn verzoek op vergoeding af. Ik heb nu naar een manager gevraagd en anders onderneem ik juridische stappen.
Wat voor limit order was het specifiek?
Als je een stop limit met een trigger prijs instelt, wordt die op dat moment getriggerd maar dan ook als market sell uitgevoerd. Met 10k veroorzaak je dan dus een rode candle, zeker bij bitvavo. In BTC zal dat meevallen maar bij elke andere coin is dat problematisch.
[ Voor 17% gewijzigd door knakworst op 20-12-2024 18:28 ]
Helemaal correct. Ik deelde hier vroeger heel veel trades vooraf en ik zat erg vaak goed. En ineens kreeg ik er in ruil voor een gratis service gezeik bij van mensen die zelf te lui en beroerd waren om er tijd in steken. Als het goed ging waren ze blij, als het een keer niet goed ging lag het aan mij.WarsemaW schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:47:
[...]
Moet je @Taro misschien eens vragen waarom hij minder is gaan delen in de SC over zijn dagelijkse belegkeuzes. Kan het zo snel niet terugvinden maar ergens in SC25 ofzo heeft hij dat netjes beschreven.
Lang verhaal kort, en corrigeer me gerust als het niet klopt Taro, het is best lastig om te weten dat men de paar van de vele keuzes die je maakt blind volgt zonder te begrijpen waarom. Ga je met zn allen dan rekt dan kwam er op de SC soms ook commentaar, al dan niet in de vorm van sarcasme zoals dat hier zo mooi kan.
Hypothetisch verhaaltje:
Jij geeft nu aan dat je tomtom901 zijn keuzes volgt. Hij post iets en heeft het bij het verkeerde eind, dat gebeurd nogal eens in cryptoland want er is een reden voor de meme "bet your TA didnt see that coming".
Hoe zuur is het dan om te weten dat jouw post mogelijk iemand anders zijn leven verwoest heeft. Ik zou alleen daarom al mijn TAs niet durven te delen (ben ook wel een lafbek wat dat betreft).
Tomtom doet het met geld wat hij kan missen maar misschien de mensen die zijn keuzes gekopieerd hadden niet. Vandaar die *do your own research* opmerkingen en eindeloze grapjes met *niet financieel advies*.
Dikke doei.
Dus kijk vooral in NK, deze heb ik ook vooraf gedeeld: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3" en trek voor de rest lekker je eigen plan. Meestal als men een trade deelt zitten ze al in de trade en als je anderen volgt ga je rekt. Steek zelf ook even wat tijd in je toekomst.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Volgens mij als er weinig volume is en een grote jongen verkoopt zakt de prijs op die Exchange tijdelijk sneller tot die order gevuld is. Diegene krijgt dan minder fiat ook er voor terug.knakworst schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:24:
[...]
Zeker weten? Tegenover een verkoop staat ook een koop tegenover gelijke prijs. Daar zou toch geen speld tussen te krijgen moeten zijn.
Als je een stop limit met een trigger prijs instelt, wordt die op dat moment getriggerd maar dan ook als market sell uitgevoerd. Met 10k veroorzaak je dan dus een rode candle, zeker bij bitvavo. In BTC zal dat meevallen maar bij elke andere coin is dat problematisch.
Dunne orderboekjes dan idd.Deman23 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:31:
[...]
Volgens mij als er weinig volume is en een grote jongen verkoopt zakt de prijs op die Exchange tijdelijk sneller tot die order gevuld is. Diegene krijgt dan minder fiat ook er voor terug.
Klopt. Heb ik afgelopen week met limiet trades gezien in kleine coins. Ook in de koers weergave misten (in de pro weergave) gewoon candles tussenuit, zo weinig stond er

Dat is ook geen echte exhange, wegwezen daar.kbuntu schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:17:
Bitvavo is opzich prima als fiat ramp maar om echt te handelen is het al veel vaker afgeraden.Lentehoofdje schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:41:
[...]
Klopt. Heb ik afgelopen week met limiet trades gezien in kleine coins. Ook in de koers weergave misten (in de pro weergave) gewoon candles tussenuit, zo weinig stond er
Sommige munten hebben ook een enorme spread in de boeken, paar knaken tegen actuele koers en dan daarna direct een aanzienlijk percentage lager of hoger.
Je kunt daar soms wel leuk gebruik van maken door te bodemvissen op een illiquid paartje als deze een dikke naald print die ver buiten de hoog volume koersen treedt.
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Die kreeg ik ook, €2500 bruto 2 jaar achter elkaar, maar geen loonsverhoging. Toen toch maar ergens anders gaan werken. Eenmalig een zak(je) geld extra elk jaar schiet toch ook niet opWispe schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:13:
[...]
Tantième moet ik zeggen. Soort van 13de maand, maar geen recht.

Wat is dit voor serieuze post? Waar heb jij aangezeten?FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:47:
[...]
Bitvavo is opzich prima als fiat ramp maar om echt te handelen is het al veel vaker afgeraden.
Sommige munten hebben ook een enorme spread in de boeken, paar knaken tegen actuele koers en dan daarna direct een aanzienlijk percentage lager of hoger.
Je kunt daar soms wel leuk gebruik van maken door te bodemvissen op een illiquid paartje als deze een dikke naald print die ver buiten de hoog volume koersen treedt.
Even kijken of we doorstoten of dit nou een spreekwoordelijke dode kat is
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:05:
Ik kende het wel, maar nu weet ik de backstory
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Geen idee, denk een beetje sentimenteel door de rode kaarsen.tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:52:
[...]
Wat is dit voor serieuze post? Waar heb jij aangezeten?
Doen me denken aan mijn jeugd, toen ik de cryptomarkt nog trotseerde met nieuwsgierigheid en verbluft werd door de potentiële innovatie.
In mijn naïeve onschuld een ogenschijnlijke markt die dromen waar kon maken en de wereld een betere plaats.
Little did I know.
Ik eerst voorzichtig een OG aansprak vol bewondering en respect.FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:59:
[...]
Geen idee, denk een beetje sentimenteel door de rode kaarsen.
Doen me denken aan mijn jeugd, toen ik de cryptomarkt nog trotseerde met nieuwsgierigheid en verbluft werd door de potentiële innovatie.
In mijn naïeve onschuld een ogenschijnlijke markt die dromen waar kon maken en de wereld een betere plaats.
Little did I know.
In plaats van te corrigeren

1 of andere AI bot die je data oogst, wat anders?BeyondThunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:01:
Wat is deze nou weer op ByBit...
[Afbeelding]
Oh zo irritant, vreselijkBeyondThunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:01:
Wat is deze nou weer op ByBit...
[Afbeelding]
Drama inderdaad, eens kijken of dat uit kan ergens...
Na 31/12 je account opzeggen.BeyondThunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:05:
[...]
Drama inderdaad, eens kijken of dat uit kan ergens...
Idd zeg, zie nu pas het herstel van deze. Nice.gebruikershaes schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:57:
SUI is echt de beste coin om op te traden deze bull. Crasht hard, maar herstelt ook snel en betrouwbaar.
Waar. Dat doe ik toch ook?Aeronaut schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:47:
@SvMp je moet 2024 met 2016 of 2020 vergelijken… niet een jaar eerder of later. Je kijkt verkeerd
Als ik 2021 een keer noem dan is dat omdat in 2021 de eerste grote crash kwam na 1 november 2020, maar niet om 2021 met 2024 te vergelijken.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Nee, dat is waar. Heb echter net verlengd met Black Friday, voor de volgende ronde maar wel iets inzamelen dan?D_Jeff schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:10:
@Taro wel het volledige verhaal schrijven, er zijn meerdere geweest die de lijntjesboel voor je wouden betalen als dank. Tis niet alleen slechte zure IPA's hier
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zeker weten, heb namelijk bij de meldingen staan dat 95000 gehit was en de daadwerkelijke sell order op ergens in de 98000. Dat correspondeert niet met elkaar.knakworst schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:24:
[...]
Zeker weten? Tegenover een verkoop staat ook een koop tegenover gelijke prijs. Daar zou toch geen speld tussen te krijgen moeten zijn.
Misschien is er een goede verklaring, maar vooralsnog heb ik geen antwoord van hen gehad wat de gebeurtenissen verklaart
Mooie en bijzondere tijden waren dat. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik dit topic binnen kwam. Compleet nederig met een open houding, met hersenen als een spons die gretig op zoek waren om informatie op te zuigen.Alpina schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:02:
[...]
Ik eerst voorzichtig een OG aansprak vol bewondering en respect.
In plaats van te corrigeren
Voor de topic veteranen destijds niets anders dan lof en respect. De tijd dat je een maxi nog aansprak met u, en je eigen mening naar de achtergrond verplaatste om zo vleiend de kennis te laten vloeien.
De memes waren bescheiden en nog in zwart wit, de kaarsen groen en weelderig. Rode kaarsen waren ook toen al genadeloos, maar veel minder liquide waardoor je toch altijd profit hield.
De mods maakten airdropjes voor het plebs en deelden Bitcoins uit die ze bij de honderdtallen naar binnen harkte met een enkele trade. Memecoins bestonden nog niet, het was stuk voor stuk dikke tech die de wereld ging veroveren.
Er was geen competitie tussen muntenbezitters, men hielp elkaar op weg naar financiële onafhankelijkheid, ongeacht de fouten. Viel er iemand overboord? Dan lachten we er niet om maar airdropten we samen de persoon terug aan boord om door te varen over de 7 groene zeeën.
Tenminste, zo herriner ik het me.
Zat destijds wel flink aan de uppers via SilkRoad dus mijn perceptie van die periode kan enigsinds zijn aangetast.
FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:17:
[...]
Mooie en bijzondere tijden waren dat. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik dit topic binnen kwam. Compleet nederig met een open houding, met hersenen als een spons die gretig op zoek waren om informatie op te zuigen.
Voor de topic veteranen destijds niets anders dan lof en respect. De tijd dat je een maxi nog aansprak met u, en je eigen mening naar de achtergrond verplaatste om zo vleiend de kennis te laten vloeien.
De memes waren bescheiden en nog in zwart wit, de kaarsen groen en weelderig. Rode kaarsen waren ook toen al genadeloos, maar veel minder liquide waardoor je toch altijd profit hield.
De mods maakten airdropjes voor het plebs en deelden Bitcoins uit die ze bij de honderdtallen naar binnen harkte met een enkele trade. Memecoins bestonden nog niet, het was stuk voor stuk dikke tech die de wereld ging veroveren.
Er was geen competitie tussen muntenbezitters, men hielp elkaar op weg naar financiële onafhankelijkheid, ongeacht de fouten. Viel er iemand overboord? Dan lachten we er niet om maar airdropten we samen de persoon terug aan boord om door te varen over de 7 groene zeeën.
Zat destijds wel flink aan de uppers via SilkRoad dus mijn perceptie van die periode kan enigsinds zijn aangetast.

Je brengt me op ideeën. Ik log voor de zekerheid even uit. Lees morgenmiddag rustig even terug.FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:17:
[...]
Mooie en bijzondere tijden waren dat. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik dit topic binnen kwam. Compleet nederig met een open houding, met hersenen als een spons die gretig op zoek waren om informatie op te zuigen.
Wouden?D_Jeff schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:10:
@Taro wel het volledige verhaal schrijven, er zijn meerdere geweest die de lijntjesboel voor je wouden betalen als dank. Tis niet alleen slechte zure IPA's hier
/f/image/KgIIAxDlLReGLhbxvREtGDyU.webp?f=fotoalbum_large)
Bij BTC zou er echt geen groot verschil moeten zijn, daar is het orderboek te vol voor.kbuntu schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:13:
[...]
Zeker weten, heb namelijk bij de meldingen staan dat 95000 gehit was en de daadwerkelijke sell order op ergens in de 98000. Dat correspondeert niet met elkaar.
Misschien is er een goede verklaring, maar vooralsnog heb ik geen antwoord van hen gehad wat de gebeurtenissen verklaart
Als je de bedragen en hoeveelheden blurt van de order history kunnen we misschien meedenken. Nu is het bv niet duidelijk of het USDC of EUR is. Want ik heb ook een pushmelding gehad dat BTC op 95000 euro stond maar dat was gewoon een prijsupdate want ik handel verder niet (meer) bij die club.
Ik kreeg vorig jaar een 13de, 14de en een halve 15de maand en dit jaar alleen een 13de. Zal wel te maken hebben met dat ik sinds oktober ziek thuis zitreshi schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:48:
[...]
Die kreeg ik ook, €2500 bruto 2 jaar achter elkaar, maar geen loonsverhoging. Toen toch maar ergens anders gaan werken. Eenmalig een zak(je) geld extra elk jaar schiet toch ook niet op
Maar goed, eerst maar herstellen, dan ga ik ook ander werk zoeken.
Ah die krijg ik ook elkaar, meestal in januari februari en maart, maar dat zijn details.Wispe schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:39:
[...]
Ik kreeg vorig jaar een 13de, 14de en een halve 15de maand en dit jaar alleen een 13de. Zal wel te maken hebben met dat ik sinds oktober ziek thuis zit![]()
Kijk je er dan naar met het 5min timeframe? Meer algemeen ; Welke timeframe's gebruik je het meeste?tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:46:
Ben benieuwd of power hour (21-22h) nog iets gaat opleveren.
[ Voor 11% gewijzigd door Lentehoofdje op 20-12-2024 19:48 ]
Hier de melding en de sell-order. Ik wil niet te para worden maar die onderstaande melding staat niet meer bij mijn bitvavo meldingen, wellicht verdwijnen ze als je erop hebt geklikt, maar erg handig is het nietknakworst schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:39:
[...]
Bij BTC zou er echt geen groot verschil moeten zijn, daar is het orderboek te vol voor.
Als je de bedragen en hoeveelheden blurt van de order history kunnen we misschien meedenken. Nu is het bv niet duidelijk of het USDC of EUR is. Want ik heb ook een pushmelding gehad dat BTC op 95000 euro stond maar dat was gewoon een prijsupdate want ik handel verder niet (meer) bij die club.
:strip_exif()/f/image/lcvidDm7LaHMoOyetRLlh5xL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bYISU8THsaTeRG7kRfIj5vfz.jpg?f=fotoalbum_large)
Boeit toch niet?Durpstick schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 17:45:
Ik blijf hier lezen, 13de maand....Blijkbaar erg common? Ik doe iets verkeerd qua werk.
[Afbeelding]
Wat heb je liever:
4500 per maand en een 13e maand of 5000 per maand zonder 13e maand?
Als ze zien dat ik mijn tv te dicht op de kachel heb gaan ze vast los.
Maar aangezien we hier ook verstand hebben van het omzetten van cryptowinsten in duurzamere verwarmingen, vinden jullie dit een mooi exemplaar? Of is deze duur in het gebruik?
:strip_exif()/f/image/3EqMY8HzBfeGx11BrO8Qd79S.jpg?f=fotoalbum_large)
Een hoopLentehoofdje schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:47:
[...]
Kijk je er dan naar met het 5min timeframe? Meer algemeen ; Welke timeframe's gebruik je het meeste?
/f/image/tHCnP1XpLWzIVvgMxSg3JYGl.png?f=fotoalbum_large)
maar vooral
15M/30M voor korte termijn
H4 voor mid
daily
Ik zou eerst de kachel aan doen...ze heeft het veel te koud denk.Don Guacamole schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:58:
Mannen even een vraagje, ik wil wat posten in het houtkachel topic maar wil niet direct een ban.
Maar aangezien we hier ook verstand hebben van het omzetten van cryptowinsten in duurzamere verwarmingen, vinden jullie dit een mooi exemplaar? Of is deze duur in het gebruik?
[Afbeelding]
Zou die kachel ff aanzetten voor je vrouw het koud krijgt.Don Guacamole schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:58:
Mannen even een vraagje, ik wil wat posten in het houtkachel topic maar wil niet direct een ban.
[Afbeelding]
LOL, nice.BeyondThunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:07:
[...]
Ik zou eerst de kachel aan doen...ze heeft het veel te koud denk.
5000 per maand want die 5000 telt door in pensioen en vakantiegeldFreakNL schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:57:
[...]
Boeit toch niet?
Wat heb je liever:
4500 per maand en een 13e maand of 5000 per maand zonder 13e maand?
Zo te zien eet ze niet zoveel dus da's weer extra DCA.Don Guacamole schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:58:
[Afbeelding]
Verdient zichzelf gewoon terug dus doen!
Edit; oh, de kachel! Nee, die verbruikt zo ook niet zoveel
Edit2; tv ook niet trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door shovelhead1340 op 20-12-2024 20:10 ]
Ik lul ook zomaar wat
Ik zie een V shape recovery.Don Guacamole schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:58:
[Afbeelding]
Zeer ontopic dus.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zie anders genoeg volume. In de markt dan hé!shovelhead1340 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:09:
[...]
Zo te zien eet ze niet zoveel dus da's weer extra DCA.
Alleen daarom?tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:08:
[...]
5000 per maand want die 5000 telt door in pensioen en vakantiegeld
[ Voor 37% gewijzigd door keanu_ op 20-12-2024 20:40 ]
In je pro omgeving kun je de order history zien. Die orders zouden een fractie onder de trigger stop uitgevoerd moeten zijn. Anders heb je recht op klagen. 98.821 klinkt dan ok als je een 99k trigger sell order had ingesteld van 10k groot.kbuntu schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:57:
[...]
Hier de melding en de sell-order. Ik wil niet te para worden maar die onderstaande melding staat niet meer bij mijn bitvavo meldingen, wellicht verdwijnen ze als je erop hebt geklikt, maar erg handig is het niet
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hij gaat anders lekker de INJ coinkeanu_ schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:52:
[...]
denk niet dat het had uitgemaakt in welke alt je nu wat had gezet tbh
alle alts gaan weer lekker
[ Voor 20% gewijzigd door keanu_ op 20-12-2024 20:43 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
96 it istomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:54:
Komop BTC, 98k wil ik zien
Hier COW +43%,ByteMe_ schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:51:
In mn pf gaan enkele tot 15% sinds bottom. Allemaal t zelfde patroon.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Bewust. Ook al paar keer winst genomen. En herstelt altijd zeer goed.
MORHO als gok genomen. Die deed het aardig. Maar herstelt nu niet zo snel. Sta wel op winst en ook een deel van de winst er uit gehaald.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
John245 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:28:
[...]
Bewust. Ook al paar keer winst genomen. En herstelt altijd zeer goed.
MORHO als gok genomen. Die deed het aardig. Maar herstelt nu niet zo snel. Sta wel op winst en ook een deel van de winst er uit gehaald.
Eens in de gaten houden die COW
Ja lijkt op dit niveau een beetje op de top te zitten. Maar ik had bijna op de top verkocht en weer in dal terug gekocht dus gaat lekker.Pinsa schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:31:
[...]
![]()
Eens in de gaten houden die COWwas bij mij nog niet zo bekend
Ik schat dat het vandaag gewoon over en uit is.tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:54:
Komop BTC, 98k wil ik zien
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nu vraag ik mij af als ze een boor bij hadden

Ik ben mijn flufjes trouwens kwijt geraakt in een boot accident.
Lijkt ja, desalniettemin meer dan prima stap naar herstel.ByteMe_ schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:36:
[...]
Ik schat dat het vandaag gewoon over en uit is.
Je kan ook een grotere tv halen.FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:24:
bank meter naar voren en dan lekker oude games spelen met de kleine man.[/li]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
eigenlijk moet je de oude games ook hierop spelen de goede CRT televisie kwaliteit:

nothing stops this train
Man man man wat een prutsers. Hoeveel pech kan je hebben? Dat zal vast niet weer gebeuren op korte termijn. Balen zeg voor hem.wootler schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:41:
Yikes, vandaag werd een vrouw in Brussel ontvoerd (doch mislukt na een politieachtervolging). Volgens Het Laatste Nieuws (Vlaams) diende de ontvoering om haar man af te persen; blijkbaar is ie actief als crypto-influencer en post hij op sociale media vaak over zijn inkomsten uit bitcoin en andere cryptomunten.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Zo had ik ooit bij Couter-strike 1.6 bij zo'n snel level .._pool of iets, altijd een semi-auto sniper in dat level.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:24:
[...]
eigenlijk moet je de oude games ook hierop spelen de goede CRT televisie kwaliteit:
[Afbeelding]
Ff scope aanzetten. Puntje in het midden op de CRT met stift. Mooie van dat wapen was dat ie ook uitgezoomd kaarsrecht schoot. Precies op dat puntje dus.
Werd ik voor hacker uitgemaakt, maar da was helemaal niet waar. Ik liep gewoon 4 jaar achter qua monitor omdat ik zo'n schrale atser was!
Fy_pool_dayelektriekert schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:29:
[...]
Zo had ik ooit bij Couter-strike 1.6 bij zo'n snel level .._pool of iets, altijd een semi-auto sniper in dat level.
Ff scope aanzetten. Puntje in het midden op de CRT met stift. Mooie van dat wapen was dat ie ook uitgezoomd kaarsrecht schoot. Precies op dat puntje dus.
Werd ik voor hacker uitgemaakt, maar da was helemaal niet waar. Ik liep gewoon 4 jaar achter qua monitor omdat ik zo'n schrale atser was!
Dat was jij dus
Wife changing moneywootler schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:41:
Yikes, vandaag werd een vrouw in Brussel ontvoerd (doch mislukt na een politieachtervolging). Volgens Het Laatste Nieuws (Vlaams) diende de ontvoering om haar man af te persen; blijkbaar is ie actief als crypto-influencer en post hij op sociale media vaak over zijn inkomsten uit bitcoin en andere cryptomunten.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
/instant ban.Raaafie schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:08:
Ik zie het al, BTC mag nog wel ff door dumpen. De alts zijn nog niet rekt genoeg.
Welkom bij de burnout club.Wispe schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:39:
[...]
Ik kreeg vorig jaar een 13de, 14de en een halve 15de maand en dit jaar alleen een 13de. Zal wel te maken hebben met dat ik sinds oktober ziek thuis zit![]()
Die speel ik nog steeds wel eens, blijft mooi. Bizar ook hoe druk die servers bij 1.6 nog zijn
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Die oude games waren in mijn herinnering veel mooier. En mijn dochters lachen erom. Die spelen liever Fortnite en Fifa op 4k met PSSR en Raytracing op een 77 ich OLED.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:24:
[...]
[Afbeelding]
De kinderen hier ook en als ze dan alleen even een filmpje mogen kijken gaat youtube aan om filmpjes van youtubende gamers te kijken die die games ook spelen.zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:44:
[...]
Die oude games waren in mijn herinnering veel mooier. En mijn dochters lachen erom. Die spelen liever Fortnite en Fifa op 4k met PSSR en Raytracing op een 77 ich OLED.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!