Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
mee eens!Guere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:31:
[...]
Waarom zou $3 per se moeten lukken? Waarom specifiek dat ene target vlak onder oude ATH? Er is echt geen enkele garantie dat die gehaald wordt.
Waarom niet gewoon verstandig geladderd uitstappen? Natuurlijk kan het, maar check alleen al het sentiment hier vandaag. Dat sentiment voelen ze overal hoor, niet alleen op Tweakers. Alle altcoiners zijn ineens depri, sommigen zijn in paniek omdat er "nu al" een correctie komt. Anderen twijfelen al geruime tijd of er überhaupt wel een hard altcoin season komt.
Dan is het toch verre van verstandig om slechts één verkoopdoel voor je ADA in te stellen? Het probleem met een specifiek target is dat als 'ie nèt niet wordt gehaald, jij met al je bags blijft zitten. Als ADA de $2.90 aantikt en daarna stokt omdat er vlak voor de $3 een hele hoop mensen de boel dumpen, blijf jij zitten met je bags.
wat je wel kan doen is nu een dca uitvoeren op ADA en vervolgens direct de verkoop order inschieten op bijv $1.50, dit is bijna 100% en best mogelijk dat deze target gehaald wordt.
nothing stops this train
Heb ook nog wat AIFUN gekocht. Dikke drek dus dat moet goed komen.John245 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:38:
[...]
MORPHO begin december ingestapt. Die doet het ook niet slecht.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Probeer je zieltjes te winnen om je ADA bags straks op te dumpen op $1.49?Kol Nedra schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:38:
mee eens!
wat je wel kan doen is nu een dca uitvoeren op ADA en vervolgens direct de verkoop order inschieten op bijv $1.50, dit is bijna 100% en best mogelijk dat deze target gehaald wordt.
Wel mooi altijd dat bijstorten. Ik kijk naar de pf en zie hem ineens omhoog knallen. Dat is mooi denk je dan. Maar het blijkt gewoon je nieuwe storting te zijn die is bijgeschreven.
Ze maken gewoon alcoholisten van ons.reshi schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:43:
Nog eventjes en de champagne kan weer open voor de 100k, again
Im koop ze dan wel overGuere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:41:
[...]
Probeer je zieltjes te winnen om je ADA bags straks op te dumpen op $1.49?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/pPB9zgpyxk9Jrzm46w8kNhxP.gif?f=user_large)
Als je het gifje maar lang genoeg bekijkt komt er altijd weer een terugtest.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XN8qvWLVeSoqrssiLpSpjd0L.gif?f=user_large)
5~12 USD is met alles wat er rond ADA speelt (en hoe is het is doorontwikkeld) niet eens zo gek. Zeker als die Hotchkintosinsonsss straks tot zijn elleboog diep bij Trumpie erin hangt als advisor.Guere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:31:
[...]
Waarom zou $3 per se moeten lukken? Waarom specifiek dat ene target vlak onder oude ATH? Er is echt geen enkele garantie dat die gehaald wordt.
Waarom niet gewoon verstandig geladderd uitstappen? Natuurlijk kan het, maar check alleen al het sentiment hier vandaag. Dat sentiment voelen ze overal hoor, niet alleen op Tweakers. Alle altcoiners zijn ineens depri, sommigen zijn in paniek omdat er "nu al" een correctie komt. Anderen twijfelen al geruime tijd of er überhaupt wel een hard altcoin season komt.
Dan is het toch verre van verstandig om slechts één verkoopdoel voor je ADA in te stellen? Het probleem met een specifiek target is dat als 'ie nèt niet wordt gehaald, jij met al je bags blijft zitten. Als ADA de $2.90 aantikt en daarna stokt omdat er vlak voor de $3 een hele hoop mensen de boel dumpen, blijf jij zitten met je bags.
Maar iedereen moet zeker op tijd pleite, ik ben voor.
denk niet dat het had uitgemaakt in welke alt je nu wat had gezet tbhAggressor schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:51:
INJ gaat opzich ook lekker. Bedankt voor de tip
Haha, dankje! Leuk om te horen dat je die nog even hebt opgezocht. Naast anti elppa's crypto corner video ook z'n kerstvideo nog weten te vinden?zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:51:
Trouwens @Guere ik heb je filmpje even gezien van de terugkomst van onze Kol. Fucking Legend! Ook die van @anti elppa.En mooi trouwens @Kol Nedra dat je terug bent.
Sinds eind november heb ik geen TP's gehaald, veel te hoog ingezet met te grote percentages. Thanks greed!! Nu heb ik geen fiat om deze dip weer een beetje in te kopen.
De TP's verlaag ik en in kleinere percentages. Mooie herkansing dit.
They who buy the dip, deserves the rip.
Hahaha nee! Schitterend.Guere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:53:
[...]
Haha, dankje! Leuk om te horen dat je die nog even hebt opgezocht. Naast anti elppa's crypto corner video ook z'n kerstvideo nog weten te vinden?
Ik zag het schip zinken en dacht ik kan ze ook niet als ratten laten verzuipen.
zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:59:
Als dit de dip was en geen dead cat bounce dan ben ik benieuwd of we eind januari weer een dip krijgen wanneer Trump aan zijn termijn gaat beginnen. Zou mooi zijn dat dit het gewoon was en ook eind januari nog even door rammen.
#Bitcoin - The last election year we had a 29% sell off before Christmas. Then you can see what happened after. There was a lot of panic back then too. https://t.co/0D0y01uTob
— IncomeSharks (@IncomeSharks) 20 december 2024
Had deze ook al gedeeld van hem. Maar dat zegt nog niets over eind januari.
LFG

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Trump gaat ADA naar de maan schieten.sh4d0wman schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:16:
@zwembroek President Trump dag 1: schildert Trump Tower groen en plant een Bitcoin logo op het dak. Musk schiet een "financed by DOGE" pretraket de lucht in. Hey ADA shiller (wie was dat ook al weer) wat verzint baardmans voor ADA?
LFG
Hij is al dingen aant regelen die baardaapsh4d0wman schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:16:
@zwembroek President Trump dag 1: schildert Trump Tower groen en plant een Bitcoin logo op het dak. Musk schiet een "financed by DOGE" pretraket de lucht in. Hey ADA shiller (wie was dat ook al weer) wat verzint baardmans voor ADA?
LFG
BARKING NEWS: The Swiss government has officially adopted $ADA as its first-ever national cryptocurrency, marking a significant milestone. This move comes after the appointment by the Swiss Government of the Cardano Foundation board to oversee the initiative.
— HOSKY 🎾 (@hoskytoken) 19 december 2024
5D Chess by Cardano… pic.twitter.com/Ptb7EvODX7
Spider-Man?Moiety schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:16:
Wie zou hier kopen?
[Afbeelding]
Verkoop dan ook niet!
:strip_exif()/f/image/mOl2GpKsAfu7EzGNxjmOjXIs.jpg?f=fotoalbum_large)
Gipsy King schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:21:
[...]
Hij is al dingen aant regelen die baardaap
[Twitter]
:strip_exif()/f/image/z4Vx24P9hvoHi2IscdbxilLN.png?f=user_large)
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ow owknakworst schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:30:
Amerikaanse beurs open. Brace yourselves.
Nou @Moiety, hoop dat gekocht hebt omstreeks 12.45tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 12:45:
[...]
NFA, ik ben al sinds vanochtend en gisteravond zeer actief aan het kopen, denk dat we dichtbij een tijdelijke bodem zitten. Maar mijn situatie kan anders zijn dan jouw situatie, dus doe wat je zelf wil
Stack Sats
Helaas nu ff geen laptop bij de hand voor een chart die bovenstaand geklets ondersteund met een plaatje. In de trein onderweg naar een kerstborrel, vakantie, hatseflats!!
Australie?Moiety schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:16:
Wie zou hier kopen?
[Afbeelding]
Verkoop dan ook niet!
Veilig terug naar huis straks he, geniet ervanYES schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:44:
Mooie candle zo op de 4h, nog een uur en een kwartier tot de close ervan. Benieuwd hoe dat verloopt. En op de Daily wordt een hele dikke bullish divergence geprint als de close boven de 96K valt. Benieuwd of dat nog een extra push kan geven.
Helaas nu ff geen laptop bij de hand voor een chart die bovenstaand geklets ondersteund met een plaatje. In de trein onderweg naar een kerstborrel, vakantie, hatseflats!!![]()
![]()
heb iktomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:40:
[...]
Nou @Moiety, hoop dat gekocht hebt omstreeks 12.45
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Weinig gemist zie ik. Beetje paniek, wat hopium en kooporders.
Gewoon een vrijdag dus.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
En dan ADA time, of nog even wachten tot Trump aan de macht is.knakworst schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:52:
Nog een laatste dumpje voor de weak hands dan.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oDsj9x7vjIF32PldgBNTt3wX.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verschillende buy orders vervuld tijdens de dip.
Bedankt Elon en Jensen, zojuist 90% van al mijn NVIDIA en Tesla stocks verkocht met ongeveer 100% winst. Nu even overzetten om met deze fiat meer btc dipjes te kopen.
anti elppa schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:05:
wel mooi dit, hele vrachtwagen ladingen degens met geliquideerde longs......nu zitten ze allemaal in een short, die ook weer onthoofd gaat worden hahahahahaha.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fJyJQo4uEu1RJnJ1JxuMgo8T.gif?f=user_large)
- Nog 1 nachtje werken en dan twee weken vakantie, zometeen ff lekker een wokmenu bestellen.
- Fiat airdrop is al gestort, DCA gedaan in staatsloten.
- 3 bakken met oude consoles naar beneden halen, bank meter naar voren en dan lekker oude games spelen met de kleine man.
- Legendarische chill avondjes met een stel goede maten en groene kaarsen.
- Kerst vieren met familie. Oud en nieuw vieren met de beste vrienden.
- Ff naar Duitsland met de kleine voor een kofferbakje vuurwerk.
- Tussen dit alles door legendarische hoeveelheden mooi bier.
- En ja, natuurlijk zo nu en dan ook wat crypto memes posten.
- Januari terug in het gareel en met nicotine pleisters en 2 kilo extra op de buik het nieuwe jaar in.
Maar zonder gekheid, wat de koersen ook doen jongens, laat die knaken je niet raken. Geniet met volle teugen van 1 van de mooiste periodes van het jaar, flikker die charts dicht en maak er een onvergetelijke tijd van
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
HeerlijkFrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:24:
Heb even gekeken naar de koersen en dit is wat ik voor de komende periode verwacht:Ik ben eigenlijk zeer bullish over de komende periode.
- Nog 1 nachtje werken en dan twee weken vakantie, zometeen ff lekker een wokmenu bestellen.
- 3 bakken met oude consoles naar beneden halen, bank meter naar voren en dan lekker oude games spelen met de kleine man.
- Januari terug in het gareel en met nicotine pleisters en 2 kilo extra op de buik het nieuwe jaar in.
Maar zonder gekheid, wat de koersen ook doen jongens, laat die knaken je niet raken. Geniet met volle teugen van 1 van de mooiste periodes van het jaar, flikker die charts dicht en maak er een onvergetelijke tijd van
Veel plezier kerel, klinkt als een donders mooie tijdFrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:24:
Heb even gekeken naar de koersen en dit is wat ik voor de komende periode verwacht:Ik ben eigenlijk zeer bullish over de komende periode.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Welk muntje?Raaafie schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:26:
Behoorlijke pump vanaf die 92k
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Blaffend nieuws?Gipsy King schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:21:
[...]
Hij is al dingen aant regelen die baardaap
[Twitter]
Klinkt als 75% van mijn vakantie, proost!FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:24:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Bitcoin. Ik kijk niet echt naar die andere drek. Alleen ETH maar daar kijk ik de laatste tijd ook liever niet meer naar.
[zuur-modus] Ah ja, daar betaal ik graag als alleenstaande mijn belasting voor. Zodat ouders hun gratis geld in shitcoins kunnen pompen. [/zuur-modus]Muzzy schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:32:
Lekker de kindgebondenbudget toeslag is binnen. Dat wordt weer een shitcoin uitkiezen. Zoals altijd pak ik de coin met de grootste dip en word ik rijk op de bounce. Of we gaan uit eten deze vakantie of naar de voedselbank, wat ook gezellig kan zijn. Eitherway, pamp it!
[ Voor 50% gewijzigd door Raaafie op 20-12-2024 16:38 ]
Ok. Ik kijk samen met @zwembroek hoe onze eindejaarstuitkering stijgtRaaafie schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:35:
[...]
Bitcoin. Ik kijk niet echt naar die andere drek. Alleen ETH maar daar kijk ik de laatste tijd ook liever niet meer naar.
Met een paar knaken extra het weekend in, altijd fijn. Proost!
Ach weer zo'n profiteur van de staat.Muzzy schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:32:
Lekker de kindgebondenbudget toeslag is binnen. Dat wordt weer een shitcoin uitkiezen. Zoals altijd pak ik de coin met de grootste dip en word ik rijk op de bounce. Of we gaan uit eten deze vakantie of naar de voedselbank, wat ook gezellig kan zijn. Eitherway, pamp it!
:no_upscale():strip_exif()/f/image/yODJwpsd8f6OtVQza99NNI4w.webp?f=user_large)
Maar ook in deze tweet wordt weer een vergelijking gemaakt zonder stil te staan bij het feit dat we in 2020 toen al veel meer waren gestegen als in 2024.
Om de olifant in de kamer concreet te maken:
Stijging total crypto marketcap 1 januari 2024 tot de top vlak voor de huidige crash: 133%
Stijging total crypto marketcap 1 januari 2020 tot aan 20 december: 240%. De "selloff" waar het in de tweet over gaat is in de weekly chart niet eens te zien. Wel op de daily en is véél kleiner dan de huidige crash. Kortom, die vergelijking is niet terecht.
Nee joh, ik heb helemaal geen recht op al die toeslagen dus moet alles terugbetalen uiteindelijk. Maar het rendement op shitcoins is zoveel hoger. En als je in bezwaar blijft gaan kan je eindeloos uitstellen.Per saldo krijg je je centjes dus terug als ik terug ben van mijn maanreis.Raaafie schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:35:
[...]
[...]
[zuur-modus] Ah ja, daar betaal ik graag als alleenstaande mijn belasting voor. Zodat ouders hun gratis geld in shitcoins kunnen pompen. [/zuur-modus]
Was dit de bodem al dan?Amens schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:39:
Poh, ik weet dat niemand de markt kan timen.. Maar ik zat vandaag toch aardig dichtbij de bodem
Met een paar knaken extra het weekend in, altijd fijn. Proost!
Oh die lopen vandaag wel heel erg gelijk met BTC!Het Fantoom schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:48:
Blijkbaar wel de bodem, aandelen ook weer in het groen.
Doe jezelf een enorm plezier en kap met al die vergelijkingen van periodes, percentages en crashes. Ik snap werkelijk niet wat je hier nou probeert te bereiken met dat gezeur over dat de huidige bull zo zwak is.SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:41:
Maar ook in deze tweet wordt weer een vergelijking gemaakt zonder stil te staan bij het feit dat we in 2020 toen al veel meer waren gestegen als in 2024.
Om de olifant in de kamer concreet te maken:
Stijging total crypto marketcap 1 januari 2024 tot de top vlak voor de huidige crash: 133%
Stijging total crypto marketcap 1 januari 2020 tot aan 20 december: 240%. De "selloff" waar het in de tweet over gaat is in de weekly chart niet eens te zien. Wel op de daily en is véél kleiner dan de huidige crash. Kortom, die vergelijking is niet terecht.
Je laat het echt klinken alsof "de bull" jou iets verschuldigd is ofzo, en dat wij dat dan even moeten erkennen ofzo? Spoiler alert: gaat je niet lukken. De bull is jou niets verschuldigd, en de slowchat al helemaal niet.
Draag alsjeblieft eens iets constructiefs bij ipv dit gezeur.
djatwork007 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:55:
We zijn erdoor
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LA8foaplIzVSPZIK39KWACtt.gif?f=user_large)
Vergelijkingen tussen periodes worden voortdurend gedaan. En ik breng ter sprake dat die vergelijkingen niet kloppen. Als je denkt dat ik er naast zit, wijs dan aan waar mijn redenering de fout in gaat.Guere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:50:
[...]
Doe jezelf een enorm plezier en kap met al die vergelijkingen van periodes, percentages en crashes. Ik snap werkelijk niet wat je hier nou probeert te bereiken met dat gezeur over dat de huidige bull zo zwak is.
Je laat het echt klinken alsof "de bull" jou iets verschuldigd is ofzo, en dat wij dat dan even moeten erkennen ofzo? Spoiler alert: gaat je niet lukken. De bull is jou niets verschuldigd, en de slowchat al helemaal niet.
Iedereen die klaagde dat ze kochten op het hoogtepunt. Dit is je moment. Grijpen met beide handen en al je spaargeld en geleend geld. Doe gek!!!! NFA
De staat staat toch voor staat tot uw dienst?pletter schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:40:
[...]
Ach weer zo'n profiteur van de staat.
[Afbeelding]
![]()
ik heb het een paar keer geprobeerd, maar is kansloos. Gewoon niet op reageren.Guere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:50:
[...]
Doe jezelf een enorm plezier en kap met al die vergelijkingen van periodes, percentages en crashes. Ik snap werkelijk niet wat je hier nou probeert te bereiken met dat gezeur over dat de huidige bull zo zwak is.
Tijd voor een half lauw blik schultenbrau. straks nog wat gamen. Morgen lekker met de zelfbouw motor op de dyno, beetje aftellen enzo. helemaal zin in
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Trots op je, AirDrop je mijn fee?
Sol van deze run. Proef mij otherwijs.zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:34:
[...]
Zei het gister al met de vluggejapie tag. Dat is een prima muntje.
Heb m zelf niet meer, ik wissel soms tussen alts (niet vaak)
Maar het mag je toch godverredomme wel een keer meezitten?
Succes zwembroek!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Z6DW0fZgMwVFfSaZYj7cLdjm.gif?f=user_large)
Ehh, iedereen wijst je sinds gisteren al op de fouten in je redenering. Dat je onzinnige vergelijkingen maakt en zaken compleet overanalyseert. Daarnaast heb je diminishing returns ook wel ff heel erg makkelijk weggewuifd met "ja maar zo erg zou het nog niet moeten zijn".SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:57:
Vergelijkingen tussen periodes worden voortdurend gedaan. En ik breng ter sprake dat die vergelijkingen niet kloppen. Als je denkt dat ik er naast zit, wijs dan aan waar mijn redenering de fout in gaat.
Maar zelfs al denk je nu nog steeds volledig gelijk te hebben: het is toch overduidelijk dat je de meeste mensen hier niet aan jouw zijde krijgt? Je kwam hier gisteren pissig binnen dat je het helemaal zat was dat alles weer omlaag ging, en dat je niet begreep waarom mensen zo bullish zijn. Die discussie probeer je nu al de hele dag weer op te starten maar het lukt nog steeds niet om mensen te overtuigen van jouw visie. Dus waarom blijf je nou drammen? Wat wil je horen, dat we allemaal erkennen dat de bull toch zo zwak is als jij stelt?
Zucht, I knowanti elppa schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 17:02:
ik heb het een paar keer geprobeerd, maar is kansloos. Gewoon niet op reageren.

Denk dat ik ook maar even een slowchat timeout neem, want ik merk dat ik er zelf ook niet echt vrolijker van wordt.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Das war einmal. In 2021.djatwork007 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:53:
[...]
En dan ADA time, of nog even wachten tot Trump aan de macht is.
Jouw vergelijkingen kloppen momenteel alleen nog steeds niet:SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:57:
[...]
Vergelijkingen tussen periodes worden voortdurend gedaan. En ik breng ter sprake dat die vergelijkingen niet kloppen. Als je denkt dat ik er naast zit, wijs dan aan waar mijn redenering de fout in gaat.
/f/image/INWXBlKJEsKtPIdDddqaZHv2.png?f=fotoalbum_large)
Check de blauwe lont, steek 'm aan en geniet van het vuurwerk.
Het gaat allemaal nog steeds keurig langs de lijntjes. En mocht het wel richting de 70k-ish gaan, dan is het nog steeds geen ramp omdat je dan op een kameel zit.
Als het daarna nog steeds mis gaat dan heb je te maken met een situatie die Madelon niet had kunnen voorspellen.
Maar dat is nog redelijk ver weg. Voor hetzelfde geld ga je volgende week Mars voorbij. Punt is: er is op dit moment geen reden om je zorgen te maken. #nfa
Dat zit wel Schnorr.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik denk even een pauze na 5k herstel.MicroWhale schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 17:30:
BTC Bullish hammer?
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!