NFA, ik ben al sinds vanochtend en gisteravond zeer actief aan het kopen, denk dat we dichtbij een tijdelijke bodem zitten. Maar mijn situatie kan anders zijn dan jouw situatie, dus doe wat je zelf wilMoiety schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 12:42:
@tomtom901 is het al tijd om te kopen? Of wachten op een grove wick onder de 90k?
[Afbeelding]
Te koop: De kerstkado's van mijn kinderen
MOETEN VANDAAG WEGThanks, bought the dip.tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 12:45:
[...]
NFA, ik ben al sinds vanochtend en gisteravond zeer actief aan het kopen, denk dat we dichtbij een tijdelijke bodem zitten. Maar mijn situatie kan anders zijn dan jouw situatie, dus doe wat je zelf wil
Nu naar buiten. De zon schijnt weer.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Order op 89,5k komt nu wel heel dichtbij…
Had ik persoonlijk niet zo snel verwacht tbh
Ik verwacht ca. 70kMasstje schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 12:54:
Order op 89,5k komt nu wel heel dichtbij…
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 12:45:
[...]
NFA, ik ben al sinds vanochtend en gisteravond zeer actief aan het kopen, denk dat we dichtbij een tijdelijke bodem zitten. Maar mijn situatie kan anders zijn dan jouw situatie, dus doe wat je zelf wil
:strip_exif()/f/image/zu5J2hLgQARYTXzNnSw8ECha.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan zomaar zijn idd, nu een bounce callen vind ik zeer lastig, ik zie alleen RSI's naar beneden duiken en dat geeft me wat hoop.
Sterke wil en juiste feeling. Ik heb dat niet. Met cripto kan het altijd vriezen of dooien...Het Fantoom schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 12:43:
Zo blij dat ik woensdagavond alles verkocht heb voor donderdag dipdag, en gisterenavond besloten heb om nog niet in te stappen en het uit te laten razen. Denk dat ik dit weekend ook maar even skip...
De ETFs verkopen niet want die zitten er voor de lange termijn in.
Zo eerst de USofJanken maar eens bekijken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
@keanu_ en hoe zou het met die XLM boy zijn? Ook wel zenuwachtig als ie er nog in zit denk ik.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Altjes zoals INJ komen gewoon weer in de koopzone terecht.
De wick naar 88k was laatst al voor de helft gevuld, lijkt er op dat die helemaal gevuld gaat worden..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
waarschijnlijk komen er vanzelf berichten: I warned you about a ''possible'' drop.. still bullishsh4d0wman schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:04:
@keanu_ en hoe zou het met die XLM boy zijn? Ook wel zenuwachtig als ie er nog in zit denk ik.
Klopt, die kan gemakkelijk x3 gaan.Masstje schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:06:
Is het een goed teken als de huidige koers emotioneel niets met mij doet, maar ik wel baal omdat ik voor mijn gevoel niet de juiste meme kan vinden om te posten voor de huidige situatie ?
Btc daalt verder en de alts stijgen 'al'...
BTC.D 60.01% aangetiktknakworst schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:15:
sma50 op de dag grafiek bijna aangetikt op 92k, hopelijk was dit het.
:strip_exif()/f/image/vmpgwib9SyZmLIGlPd28koDV.png?f=user_large)
Een keer of 12 in het afgelopen jaarkeanu_ schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:03:
M. van de Poppe zijn altseason al begonnen?
We weten pas of dit een bull trap is op moment dat 90k+ niet vastgehouden kan worden. Nog ff geduld dus. En intussen gewoon stiekem wat fiat er in slingeren.
Ja, goeie tip.Masstje schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:06:
Ik zit deze lekker uit terwijl ik een flufje bin koop.
Een maat van me belde net en begon te tetteren als een jonge vogel.
Doe heeft dus 3 dagen terug 40.000 Doge en 5000 XRP verkocht..
Gut feeling zei ie
Een maat van me belde net en begon te tetteren als een jonge vogel.
Doe heeft dus 3 dagen terug 40.000 Doge en 5000 XRP verkocht..
Gut feeling zei ie

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
koop nog maar wat bij dan, mijn kooporder is nog niet geraakt
knakworst schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:15:

ah het 21wma 2017 fuckfest. Deze haal ik hier ook altijd aan (afgelopen 3 dagen ook paar keer) als er weer eens gejankt woord over een dip en het einde der tijden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
El Salvador normally posts a 1 BTC buy daily, but today it was 11 BTC.
— Mark Harvey (@thepowerfulHRV) 20 december 2024
The country also recently received a $1.4B loan from the IMF.
El Salvador might be buying the dip with IMF money lmao. pic.twitter.com/BCEm5O35s4
4
nothing stops this train
Ik heb het over de gehele markt inclusief altcoins.SleepTwitch schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 06:58:
[...]
Waar heb je het over? Bitcoin is sinds 1 november van zo'n 69k naar 107k gegaan en ondervind nu last van een dip die ook alle aandelen treft. Die komt toevallig kort na een relatief grote liquidatie maar dat is geen reden voor immuniteit tegen een reactie van de markt op ontwikkelingen op het wereldtoneel. Als Putin nu met een kernbom gooit zal BTC nog wel meer dalen.
Er is ook een stuk meer geld nodig om te verdubbelen vergeleken met toen BTC van 1k naar 2k ging in 2017 of van 20k naar 40k in 2021.
Blijkbaar lees je niet wat ik schrijf. Ik zeg niet dat ik er vanuit ga dat de markt zich zelf herhaalt mijn punt is dat een grote crash als deze in de vorige bullrun pas plaatsvond na meer dan 100% procent stijging van de totale marketcap. De olifant in de kamer is dat de crash van nu komt nadat er amper stijging (van de gehele markt dus ook altcoins) is geweest. Nog geen 100% na een zomer vol bearish prijsactie.anti elppa schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:30:
[...]
mijn post nog steeds niet gelezen geloof ik? Daar haal ik perfect onderuit waarom het totale bullshit is wat je doet met vergelijken. Ergens denk je blijkbaar dat de markt tot op de week nauwkeurig zichzelf herhaalt
had de note al gemaakt, onderaan de post dat je het ook over shitcoins hebt. Dan heeft discussie verder niet veel zin uiteraard. Ik roep al 1,5 jaar dat ik me sterk afvraag of er uberhaubt ooit nog een shitcoin season komt zoals 2017 en 2021. Antwoord word nu iig stuk duidelijkerSvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:38:
[...]
Blijkbaar lees je niet wat ik schrijf. Ik zeg niet dat ik er vanuit ga dat de markt zich zelf herhaalt mijn punt is dat een grote crash als deze in de vorige bullrun pas plaatsvond na meer dan 100% procent stijging van de totale marketcap. De olifant in de kamer is dat de crash van nu komt nadat er amper stijging (van de gehele markt dus ook altcoins) is geweest. Nog geen 100% na een zomer vol bearish prijsactie.
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 20-12-2024 13:41 ]
Geen idee of het invloed zal hebben, maar PCE data komt vandaag nog
ja echter zitten we nu nog niet op een -29% .... dus hopelijk zakken we nog een stukje richting de 85k.anti elppa schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:32:
[...]
ah het 21wma 2017 fuckfest. Deze haal ik hier ook altijd aan (afgelopen 3 dagen ook paar keer) als er weer eens gejankt woord over een dip en het einde der tijden.
we gaan het meemaken... New york begint wakker te worden en weten we over anderhalf uur meer
anti elppa schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:40:
[...]
had de note al gemaakt, onderaan de post dat je het ook over shitcoins hebt. Dan heeft discussie verder niet veel zin uiteraard. Ik roep al 1,5 jaar dat ik me sterk afvraag of er uberhaubt ooit nog een shitcoin season komt zoals 2017 en 2021. Antwoord word nu iig stuk duidelijker
:strip_exif()/f/image/ipQgWdnBfgTvjpclSSYGZkXN.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet echt inhoudelijk dat soort opmerkingen over shitcoins. Maar als je er van overtuigd bent dat er geen altcoinseason komt dan snap ik je opmerking wel.anti elppa schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:40:
[...]
had de note al gemaakt, onderaan de post dat je het ook over shitcoins hebt. Dan heeft discussie verder niet veel zin uiteraard. Ik roep al 1,5 jaar dat ik me sterk afvraag of er uberhaubt ooit nog een shitcoin season komt zoals 2017 en 2021. Antwoord word nu iig stuk duidelijker
Ik heb nog even flink ingeslagen. Zat in enorme twijfel, maar heb mijn fiat positie aanzienlijk verlaagd en BTC positie aanzienlijk verhoogd. Nu weer up graag.
is toch de vraag. Ik vind persoonlijk dat de dips in de huidige bullmarket (post laagste punt), elke keer minder diep zijn geweest dan in de vorige cycli. Als in: 15%-20% tov 30% vorige cyclibones schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:42:
[...]
ja echter zitten we nu nog niet op een -29% .... dus hopelijk zakken we nog een stukje richting de 85k.
En we lijken weer up te gaan. Benieuwd of dat half 4 nog steeds zo is.
mijn inhoudelijke post had ik gisteren hier al neer gezet. Ga ik niet nog keer herhalen. Iets met halving pump ook voor shitcoins, en inzoomen op 1 cycle en maar paar maanden.SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:45:
[...]
Niet echt inhoudelijk dat soort opmerkingen over shitcoins. Maar als je er van overtuigd bent dat er geen altcoinseason komt dan snap ik je opmerking wel.
Prettige dag verder
Al gedaan,
Hopen dat die naar de 25 gaat of nog hoger.
[ Voor 9% gewijzigd door Aggressor op 20-12-2024 13:48 ]
Het zal nog wel even volatiel blijven vandaag.Cougar schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:47:
Hou er maar rekening mee dat het echte volume nog moet komen. Welke kant op gaan we zien, het is nl volgens mij ook OpExCougar schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:47:
Morgen waarschijnlijk weer extreme groene candles, met +20% voor de gekste shitcoins.
Misschien ook nog wel diverse dino coins die ineens even een pumpje krijgen.
Misschien ook nog wel diverse dino coins die ineens even een pumpje krijgen.
Het verleden heeft me in ieder geval geleerd dat het niet te voorspellen is of het straks up of verder down gaat. Dus ik blijf lekker op m'n handen zitten. Straks een borreltje nemen en lekker darten kijken.
Dip had ik al gekocht, dus dat is jammer. Ga er niet meer geld in gooien, dus gewoon vertrouwen op de cycle.. en anders.. tja.. jammer dan. Gegokt en verloren.
Dip had ik al gekocht, dus dat is jammer. Ga er niet meer geld in gooien, dus gewoon vertrouwen op de cycle.. en anders.. tja.. jammer dan. Gegokt en verloren.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Bearish retest in de maak? Pak uw shorts er maar weer bij, dan kan BTC jullie allemaal kapotliquideren door keihard omhoog te beuken 
/f/image/EgM2tQRhdR8RtTgR9BcjGOYI.png?f=fotoalbum_large)
Voor de zekerheid ff een disclaimer: ik handel hier niet naar, geen shorts of longs, geen inkoop of verkoop. Gewoon een beetje TA ter lering en vermaak.
/f/image/EgM2tQRhdR8RtTgR9BcjGOYI.png?f=fotoalbum_large)
Voor de zekerheid ff een disclaimer: ik handel hier niet naar, geen shorts of longs, geen inkoop of verkoop. Gewoon een beetje TA ter lering en vermaak.
[ Voor 15% gewijzigd door YES op 20-12-2024 13:55 ]
Novo Nordisk print ook een rode shitcoin candle.
https://fd.nl/bedrijfslev...envallende-testresultaten
-20%.
https://fd.nl/bedrijfslev...envallende-testresultaten
-20%.
Lijkt erop dat XRP de enige shitcoin is die de afgelopen dag zonder echte kleerscheuren overleefd, tis toch wat. De Coin die gehaat is door alle BTC Maxi's die slecht een 8.5% drop in 7 dagen terugkopt.
Super optie expiratiedag: maand/kwartaal/jaar.tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:49:
[...]
Hou er maar rekening mee dat het echte volume nog moet komen. Welke kant op gaan we zien, het is nl volgens mij ook OpEx
97k/ 99k opzoeken en dan richting bepalen voor komende tijd.YES schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:54:
Bearish retest in de maak? Pak uw shorts er maar weer bij, dan kan BTC jullie allemaal kapotliquideren door keihard omhoog te beuken
[Afbeelding]
Wat dacht je van hyperGipsy King schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:03:
Lijkt erop dat XRP de enige shitcoin is die de afgelopen dag zonder echte kleerscheuren overleefd, tis toch wat. De Coin die gehaat is door alle BTC Maxi's die slecht een 8.5% drop in 7 dagen terugkopt.
https://www.coingecko.com/nl/coins/hyperliquid
Viel me deze middag ook op, maar wou de boel hier niet op stang jagen.Gipsy King schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:03:
@anti elppa
Is natuurlijk gewoon zoals iedere shitcoin. Het kan up gaan, maar het blijft een shitcoin.Gipsy King schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:03:
Die heeft geen geschiedenis, dat telt nog niet heknakworst schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:05:
[...]
Wat dacht je van hyper![]()
https://www.coingecko.com/nl/coins/hyperliquid
Nee, als het is om tot 25 te gaan, doe ik ni mee.
hahah lekker toch. Allemaal prima. Cripple krijgt vanzelf nog wel rotschop, zo is natoerMasstje schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:05:
[...]
Viel me deze middag ook op, maar wou de boel hier niet op stang jagen.
@anti elppa
Ik zou het mooi vinden maar ik sluit een extra bord rekteroni niet uit.Masstje schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:04:
[...]
97k/ 99k opzoeken en dan richting bepalen voor komende tijd.
En nu ligt de weg open voor ADA naar de 3 dollar.
djatwork007 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:10:
:strip_exif()/f/image/JWJoKdn4UMQmT8T3lBkepbPQ.png?f=user_large)
nothing stops this train
ik heb momenteel toch last van een flink gekneusde zakdjatwork007 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:10:
Als je dan dit soort figuren hoort, man man man
Santa Rally say what
Overigens is de RSI op de Daily van BTC/USDT al lang niet meer zo laag als nu. Laatste keer dit niveau was rond de 60k. Genoeg ruimte omhoog op dat gebied dus.
ADA 3 dollar moet toch lukken zeker?
oh ik ga voor 10, maar 3 zekerdjatwork007 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:18:
ADA 3 dollar moet toch lukken zeker?
Funding rates ook laag, her en der zelfs negatiefYES schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:16:
Overigens is de RSI op de Daily van BTC/USDT al lang niet meer zo laag als nu. Laatste keer dit niveau was rond de 60k. Genoeg ruimte omhoog op dat gebied dus.
Ik zou lekker in stapjes gaan , 1, 1.40 , 1.80 and so on
Oh man prachtig dit topic, dacht vanmorgen ook nog even flink te kopen maar had ik beter niet kunnen doen 🤣
neenee, 3 en wegGipsy King schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:21:
[...]
Ik zou lekker in stapjes gaan , 1, 1.40 , 1.80 and so on![]()
Mijn Tp's staan klaar.
Lekker dit, minder belasting betalen volgend jaar

Fear en greed alvast ten huize masstje depri-laagYES schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:16:
13de maand net binnen, dan maar direct wat aankopen gedaan in deze solden
Waarom zou $3 per se moeten lukken? Waarom specifiek dat ene target vlak onder oude ATH? Er is echt geen enkele garantie dat die gehaald wordt.djatwork007 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:23:
neenee, 3 en weg
Waarom niet gewoon verstandig geladderd uitstappen? Natuurlijk kan het, maar check alleen al het sentiment hier vandaag. Dat sentiment voelen ze overal hoor, niet alleen op Tweakers. Alle altcoiners zijn ineens depri, sommigen zijn in paniek omdat er "nu al" een correctie komt. Anderen twijfelen al geruime tijd of er überhaupt wel een hard altcoin season komt.
Dan is het toch verre van verstandig om slechts één verkoopdoel voor je ADA in te stellen? Het probleem met een specifiek target is dat als 'ie nèt niet wordt gehaald, jij met al je bags blijft zitten. Als ADA de $2.90 aantikt en daarna stokt omdat er vlak voor de $3 een hele hoop mensen de boel dumpen, blijf jij zitten met je bags.
Op 2.9 zal ik er ook wel uitzijn hoor omdat idd de alarmbellen afgaan bij 3.Guere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:31:
[...]
Waarom zou $3 per se moeten lukken? Waarom specifiek dat ene target vlak onder oude ATH? Er is echt geen enkele garantie dat die gehaald wordt.
Waarom niet gewoon verstandig geladderd uitstappen? Natuurlijk kan het, maar check alleen al het sentiment hier vandaag. Dat sentiment voelen ze overal hoor, niet alleen op Tweakers. Alle altcoiners zijn ineens depri, sommigen zijn in paniek omdat er "nu al" een correctie komt. Anderen twijfelen al geruime tijd of er überhaupt wel een hard altcoin season komt.
Dan is het toch verre van verstandig om slechts één verkoopdoel voor je ADA in te stellen? Het probleem met een specifiek target is dat als 'ie nèt niet wordt gehaald, jij met al je bags blijft zitten. Als ADA de $2.90 aantikt en daarna stokt omdat er vlak voor de $3 een hele hoop mensen de boel dumpen, blijf jij zitten met je bags.
HYPE met 51% op 7D basis ook niet slecht.Gipsy King schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:03:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zei het gister al met de vluggejapie tag. Dat is een prima muntje.John245 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:32:
[...]
HYPE met 51% op 7D basis ook niet slecht.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik doe het ook in stapjes.Oepsje schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:28:
[...]
Ik doe wel stapsgewijs maar pas vanaf 3 dollar, stapjes van 25 dollarcent
3, 30, 300, 3000, 30.000, 300.000
Zeker. Dit muntje kan mij heel blij gaan maken.zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:34:
[...]
Zei het gister al met de vluggejapie tag. Dat is een prima muntje.
Voor de verandering eens mooi dat een verse aankoop binnen 2 minuten op 5% plus staat.
Stijgers in Kraken: BODEN. Dat gare project wat nog in het verdomhoekje ligt van mn PF leeft op. Hoe kan dat? Is Biden zn eigen crapcoin aan het kopen?
all-in met je eindejaarsuitkering?zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:36:
Voor de verandering eens mooi dat een verse aankoop binnen 2 minuten op 5% plus staat.
Ja en nu ook op 24h basis positief.zwembroek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 14:36:
Yes.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!