[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.697 views

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A4L6X3Ag9wLcl7A48waBZ6Rhu8c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yu4O9mHUYHYhSrQ7YPnYSddh.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:22
Van alle vervloekte Alts is xrp toch verdomde sterk zeg.

[ Voor 51% gewijzigd door Gipsy King op 20-12-2024 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k95bafnQHVXVze7T27Ne86pvZxI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YlQqxtP2RHmeFCeK17P6E25x.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:30
SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:01:
[...]

Bitcoin disagrees inderdaad. Ik heb het over de gehele markt (btc+alts, exclusief stables).

Ik neem de TOTAL (alle crypto behalve USDT/USDC) weekly. Vanaf eind maart tot november meer daling dan stijging, ondanks dat we in een 'bullmarkt' zitten. Begin november gaan we eindelijk omhoog en nu een enorme rode candle waarvan het einde niet in zicht is.
Stijging van begin november tot piek in december 62%. Daarna crash.

Als ik naar 2020-2021 ga in dezelfde chart stijging in dezelfde periode 76%. Maar in plaats van een crash gaat de stijging gewoon door tot de week van 22 februari. De stijging is dan 331% vanaf begin november. Pas dan is de eerste grote crash (20%) te zien. Daarvoor alleen kleine correcties <5%.

Dit verzin ik niet, dit haal ik uit de chart. Ik ben erg benieuwd naar wat ik verkeerd zie volgens degenen die bullish zijn.
mijn post nog steeds niet gelezen geloof ik? Daar haal ik perfect onderuit waarom het totale bullshit is wat je doet met vergelijken. Ergens denk je blijkbaar dat de markt tot op de week nauwkeurig zichzelf herhaalt 8)7

en kom niet aan dat mensen hier niet schreven dat shitcoins door het putjes zouden gaan in de periode. En nee, ik was niet de enige.

Nog een comment, en schrijf hem maar op. Ik zou er niet raar van staan de kijken als we nu weer een maand, misschien 2 maanden consolidatie van btc krijgen in een wat groter kanaal. Beetje de periode die jij beschrijft maar dan maar 2 maanden. 3 keer raden wat die gier muntjes dan doen.

*edit, heb ondertussen op F5 gedrukt en je zit ook naar shitcoins te kijken, zijn we sowieso uitgepraat. Genoeg voor gewaarschuwd hier. Dan niet nu komen janken dat het allemaal shit is. Dat was te verwachten. Oh en side note, ik zou dan maar heel rap verkopen, want als er idd nu 2 maanden consolidtatie komt, gaat er bij gure shitcoins nog zeker 50 tot 80 % af

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 20-12-2024 07:46 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:30:
[...]

3 keer raden wat die gier muntjes dan doen.
Moonen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
anti elppa schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:30:
[...]

mijn post nog steeds niet gelezen geloof ik? Daar haal ik perfect onderuit waarom het totale bullshit is wat je doet met vergelijken. Ergens denk je blijkbaar dat de markt tot op de week nauwkeurig zichzelf herhaalt 8)7

en kom niet aan dat mensen hier niet schreven dat shitcoins door het putjes zouden gaan in de periode. En nee, ik was niet de enige.

Nog een comment, en schrijf hem maar op. Ik zou er niet raar van staan de kijken als we nu weer een maand, misschien 2 maanden consolidatie van btc krijgen in een wat groter kanaal. Beetje de periode die jij beschrijft maar dan maar 2 maanden. 3 keer raden wat die gier muntjes dan doen.
3 maanden tijd voor elke dag een kratje schultenbrau. Im in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26
Wilde net typen dat we dus nog meer naar beneden gaan. Maar dat is inmiddels al aan de gang. Blijft weinig winst over zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Weer mooi wat spot BTC aankopen doen en richting de Trezor voor de langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:22
Dit weekend weer erop of eronder voor shutdown overheid VS. De Yanks zullen op deze spanning wel weer reageren met een paar sell orders

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Gipsy King schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:24:
[...]

Nog een trapje omlaag en daarna sky rocket ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Du-PG3wopfq2FOxJAxr2QjmGcuA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zEQNLj0YitLr3pioOKYvSCne.gif?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:40:
[...]

Wilde net typen dat we dus nog meer naar beneden gaan. Maar dat is inmiddels al aan de gang. Blijft weinig winst over zo.
De koersen van cryptocurrency’s dalen momenteel enorm en het lijkt wel alsof elke investering die je hebt gedaan met een flinke klap in waarde vermindert. Het kan beangstigend zijn om te zien hoe je portfolio in rook opgaat, vooral als de markten volatiel blijven. Het is begrijpelijk dat je je zorgen maakt, want in zulke tijden lijkt alles onzeker.

Maar wees gerust, dit is een bekend patroon in de crypto-wereld. De markt is vaak onvoorspelbaar en ondergaat regelmatige schommelingen. Veel ervaren beleggers weten dat dalingen soms tijdelijke correcties zijn, voordat de markt zich weer herstelt. Dit betekent niet dat de waarde van crypto altijd zal blijven dalen. In feite kunnen deze periodes van daling ook kansen bieden voor wie geduldig is en blijft geloven in de toekomst van digitale valuta.

Als je het gevoel hebt dat de stress te veel wordt, kan het helpen om even een stap terug te nemen en niet op de kortetermijnfluctuaties te focussen. Crypto is een langetermijnspel, en het is belangrijk om niet in paniek te raken door de korte-termijnbewegingen. Blijf kalm, houd je visie scherp, en vertrouw erop dat de markt uiteindelijk zal herstellen.

Maar crypto kan ook richting de vinkentering gaan door de enorme volatiliteit, gebrek aan regulering en het verlies van vertrouwen bij investeerders. Strengere overheidsmaatregelen, fraudegevallen en de recente marktdalingen dragen bij aan de onzekerheid. Investeer daarom nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen, en vergeet niet dat het huren van een vagina een ongepaste en respectloze benadering van menselijke relaties en seksualiteit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:51:
[...]

De koersen van cryptocurrency’s dalen momenteel enorm en het lijkt wel alsof elke investering die je hebt gedaan met een flinke klap in waarde vermindert. Het kan beangstigend zijn om te zien hoe je portfolio in rook opgaat, vooral als de markten volatiel blijven. Het is begrijpelijk dat je je zorgen maakt, want in zulke tijden lijkt alles onzeker.

Maar wees gerust, dit is een bekend patroon in de crypto-wereld. De markt is vaak onvoorspelbaar en ondergaat regelmatige schommelingen. Veel ervaren beleggers weten dat dalingen soms tijdelijke correcties zijn, voordat de markt zich weer herstelt. Dit betekent niet dat de waarde van crypto altijd zal blijven dalen. In feite kunnen deze periodes van daling ook kansen bieden voor wie geduldig is en blijft geloven in de toekomst van digitale valuta.

Als je het gevoel hebt dat de stress te veel wordt, kan het helpen om even een stap terug te nemen en niet op de kortetermijnfluctuaties te focussen. Crypto is een langetermijnspel, en het is belangrijk om niet in paniek te raken door de korte-termijnbewegingen. Blijf kalm, houd je visie scherp, en vertrouw erop dat de markt uiteindelijk zal herstellen.

Maar crypto kan ook richting de vinkentering gaan door de enorme volatiliteit, gebrek aan regulering en het verlies van vertrouwen bij investeerders. Strengere overheidsmaatregelen, fraudegevallen en de recente marktdalingen dragen bij aan de onzekerheid. Investeer daarom nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen, en vergeet niet dat het huren van een vagina een ongepaste en respectloze benadering van menselijke relaties en seksualiteit is.
Morning Jaapio. Lekker geslapen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
[...]

Oké ChatGPT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
[...]

Ik zie de enorme daling nog niet. Dit is gewoon een kleine correctie.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

Kan helaas geen video’s embedden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
tomtom901 schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:33:
Net hoop trades en spot posities gesloten, tijd voor een rustige avond.
Had hier gewoon actie moeten ondernemen. Dit was de dag voor de grote dump. Je had het precies goed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
John245 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:53:
[...]

Ik zie de enorme daling nog niet. Dit is gewoon een kleine correctie.
Een correctie kan zowel betrekking hebben op vergroting (borstvergroting) als verkleining (borstverkleining), afhankelijk van de wensen en behoeften van de persoon.

Een kleine correctie verwijst vaak naar een borstvergroting, waarbij implantaten of vettransplantatie worden gebruikt om de borsten voller en groter te maken. Deze procedure is bedoeld voor mensen die van nature kleinere borsten hebben of die na veranderingen in het lichaam, zoals zwangerschap of gewichtsverlies, een volumeverlies ervaren.

Een grote correctie verwijst meestal naar een borstverkleining, een procedure waarbij overtollig borstweefsel wordt verwijderd om de borsten kleiner en meer proportioneel te maken. Dit wordt vaak gedaan om lichamelijke klachten te verlichten, zoals rug- of nekpijn, of om het zelfbeeld te verbeteren.

Beide procedures kunnen onder lokale of algehele anesthesie plaatsvinden en vereisen een zorgvuldig overleg met een plastisch chirurg om de beste aanpak voor de individuele situatie te bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
jvel92 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:54:
[Embed]

Kan helaas geen video’s embedden
Hahaha _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
En zijn we nog steeds donkerrood in ons pf?

Nouwja, vandaag kerstpakket, dat verzamelde Actionvoer heeft nu zelfs meer waarde :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Peterre schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:18:
[...]

Grotedeels mee eens, dit is ....tot nu toe een zwakke bullrun...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GyjHK0-IMrEjFytuVNLpM95-c6I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DCy2bOSxCmkOoZzmDXXjkgSo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jTQmj8f3FsxHeE7Df9fyIOXMe_Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large

[ Voor 32% gewijzigd door knakworst op 20-12-2024 08:10 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:05

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DGZ3x93PsEgD6n-yg5-oLHT1Awc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HxYbEtv2ofUy8w0vVZkiWlbb.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@FrambozenTaart ik snap je niet. Heb je wat fotos ter verduidelijking?
De zogenaamde "lichtpuntjes" (of postzakken) in deze rode dagen. O+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:56:
[...]

Had hier gewoon actie moeten ondernemen. Dit was de dag voor de grote dump. Je had het precies goed.
Zei het je al eerder, achteraf is makkelijk wonen. Ik heb niet voor niks het overgrote deel wat ik weer in wilde leggen al ingelegd tussen 101-96k (zelfs op 101k al een deel dus effectief staat dat deel rood), want kan net zo makkelijk nu weer omhoog schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Niet teveel naar de monthly kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:16:
[...]
Zei het je al eerder, achteraf is makkelijk wonen. Ik heb niet voor niks het overgrote deel wat ik weer in wilde leggen al ingelegd tussen 101-96k (zelfs op 101k al een deel dus effectief staat dat deel rood), want kan net zo makkelijk nu weer omhoog schieten.
Ben het er niet helemaal mee eens. Jij bent volgens mij een van de enige die er goed geld mee verdient en weet echt wel waar je het over hebt. Ik heb meer kans op winst / minder verlies door jou gedachtes te volgen dan wat ik nu aan het doen ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Nee de double dragon omega doji.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:03
bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:18:
Jij bent volgens mij een van de enige die er goed geld mee verdient
Gozer nou moet je echt weer even dimmen. Je weet niet waar je het over hebt, echt niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVob7amuJQPexJcLHIn2tU5pu54=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tVLdgRT2mqSXHSnb3Hn21vus.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:29
Guere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:20:
[...]

Gozer nou moet je echt weer even dimmen. Je weet niet waar je het over hebt, echt niet.
Hij bedoeld met traden he, niet met memes :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
[...]
Ik heb meer kans op winst / minder verlies door jou gedachtes te volgen dan wat ik nu aan het doen ben.
Maar je weet niet wat ik doe, wanneer ik het doe, en waarom ik het doe. Ik heb wel wat trades en spot gesloten de maandagavond maar ik ben met een deel van mijn spot (want ik zal nooit alles verkopen) ook mee omlaag gegaan, ik heb er alleen voor gezorgd dat ik wat kruit had om tijdens een onvermijdelijke dip terug te kopen. Zelfs al zou je blind doen wat ik doe dan is de uitkomst nog niet hetzelfde.

Verder zijn er hier wel meer dan een aantal die gewoon winst maken. Op dat front zijn er ook meerdere manieren. Je kan traden, maar per saldo is dat voor de meeste mensen geen winstgevende operatie. Het makkelijkst is gewoon buy and hold, maar daar horen de dips ook bij.

Ik krijg steeds meer het gevoel dat je geld hebt ingelegd wat je niet kan missen, klopt dat? Of is het zo dat je je in je hoofd al rijk hebt gerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
DaWayne schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:23:
[...]

Hij bedoeld met traden he, niet met memes :P
Voor memes doe ik mijn petje af naar @Guere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:13
https://x.com/_thom_derks...&t=w4glXfaD46OKtufzYNd5gw

Dit dus, valt allemaal wel erg mee, portfolio staat alsnog dik in de +. Gewoon een gezonde correctie!

[ Voor 8% gewijzigd door solidslayer op 20-12-2024 08:27 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
[...]

Jij bent volgens mij een van de enige die er goed geld mee verdient
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ABfpblkFl14CLljjMl18IcYzN3k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pnPiDd3pK7nE8VMOBRWVJbY3.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:30

Muzzy

Aan het dieken

[...]

Dat zegt hij feitelijk ook. Hij doet maar wat. Balen voor hem maar uiteindelijk is er ook exit liquidity nodig dus dit soort types zijn nodig.

[ Voor 19% gewijzigd door Muzzy op 20-12-2024 08:32 ]

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Misschien ff een rondje babes, want het sentiment kan wel ff een draai gebruiken

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZQk6Bx7MXXXgyMPTNGSdvasCjM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/HAcZAZU2HPKnFsMud5Kxz8io.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ws6oyogM1WlJtZFHBQzetPJmR3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OWuwmGsVLJNDck43QgYPrj92.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_m-WZtgrZ7ZJUbcmJ5KPAVzRe8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IbUNLMRXuYDEdeBT6lfNjM6V.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUWCc7m9d42Uw4LYK7H7nMg_TgQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N8usEtMELLso2VSN0uq43GUQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ai ftw

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Muzzy schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:31:
[...]

Dat zegt hij feitelijk ook. Hij doet maar wat. Balen voor hem maar uiteindelijk is er ook exit liquidity nodig dus dit soort types zijn nodig.
Hij moet gewoon zich alleen bezighouden met Bitcoin kopen en hodl. Maar dat is niet wat hij wil horen.

Je zag ook hoe gisteravond hier de sfeer en de stemming van degenen waren die (diep) in alts/shitcoins zitten. Ik zit voor 98% in Bitcoin en ik heb heerlijk geslapen. Beter nog: ik sta nog steeds in het groen…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
[...]

??? Sorry als ik andere met deze opmerking op hun teentjes trap. Ik baseerde dit op eerdere opmerkingen met de Porsche en niet meer hoeven werken. Maar het ging me niet zozeer om het succes, dat is hem gegund. Maar om de kennis die er achter zit. Hij deelt veel en daar moet ik gebruik van maken. Dat is wat ik met mijn bericht bedoelde. Excuus als dit anders is geïnterpreteerd.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:59
Even wat 'echte' memmen in plaats van AI-klokken. Een oude, niet-relevante gezien de prijs, maar niet minder lekker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NHunPRkVIjpJUGJrolc6Aoz53Bk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lX7mI7TwLgb5xCdKnQ77nBWJ.jpg?f=fotoalbum_large

edit: Technisch gezien zit ETH nog steeds boven de 1k.

[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 20-12-2024 08:38 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Muzzy schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:31:
[...]

Doe eigenlijk niks, ik hold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:37:
[...]

??? Sorry als ik andere met deze opmerking op hun teentjes trap. Ik baseerde dit op eerdere opmerkingen met de Porsche en niet meer hoeven werken. Maar het ging me niet zozeer om het succes, dat is hem gegund. Maar om de kennis die er achter zit. Hij deelt veel en daar moet ik gebruik van maken. Dat is wat ik met mijn bericht bedoelde. Excuus als dit anders is geïnterpreteerd.
Maar ook emotioneel gezien zit ik er heel anders in dan jij, dat is het punt wat ik je probeer te maken. Ik hoef heel veel niet meer, maar als BTC morgen met de helft omlaag klapt ga ik zonder tegenzin nog een dag werken hoor.

Daarnaast, kan je eens delen wat de allocatie van je portfolio is, grofweg hoeveel % zit je in de ene coin vs de andere? Daar zijn ook tooltjes voor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YvRaxwZSXe_1wqO4PHC1NUtqjwQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ci5rLkRVAT0rFoyMtn3d8jMz.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zn7qdDajimgtkYmF9mkWErDPk_w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Ovft0bTUGPHWKLiD18hqAM1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:39:
[...]

Maar ook emotioneel gezien zit ik er heel anders in dan jij, dat is het punt wat ik je probeer te maken. Ik hoef heel veel niet meer, maar als BTC morgen met de helft omlaag klapt ga ik zonder tegenzin nog een dag werken hoor.

Daarnaast, kan je eens delen wat de allocatie van je portfolio is, grofweg hoeveel % zit je in de ene coin vs de andere? Daar zijn ook tooltjes voor.
Heb je voorbeelden van die (veilige) tooltjes?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Je 'moet' helemaal niks. Ja, als je iets anders wil doen dan buy & hold is het verstandig om te leren van alle beschikbare bronnen. Als je daar je strategie op wil baseren, prima.

Volgens mij gaat het vooral om de emotionele rollercoaster waar we niet allemaal perse getuige van hoeven te zijn. Om maar te zwijgen over de redenen waarom die rollercoaster soms te heftig voor je wordt, maar dat is al meerdere keren tegen je gezegd. Maar doe vooral wat je niet laten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:38:
[...]

Beleg je ook in brede ETF’s en reguliere aandelen? Zo niet misschien daar eens beginnen en ervaren wat het met je doet als ze stijgen / dalen. Of hier gewoon paar keer keihard op de muil gaan, leer je ook van, maar het leergeld is mogelijk wat hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:42:
[...]

Heb je voorbeelden van die (veilige) tooltjes?
Vast wel iemand die dit weer hier @zwembroek maybe?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
[...]

Ben het er niet helemaal mee eens. Jij bent volgens mij een van de enige die er goed geld mee verdient en weet echt wel waar je het over hebt. Ik heb meer kans op winst / minder verlies door jou gedachtes te volgen dan wat ik nu aan het doen ben.
Moet je @Taro misschien eens vragen waarom hij minder is gaan delen in de SC over zijn dagelijkse belegkeuzes. Kan het zo snel niet terugvinden maar ergens in SC25 ofzo heeft hij dat netjes beschreven.

Lang verhaal kort, en corrigeer me gerust als het niet klopt Taro, het is best lastig om te weten dat men de paar van de vele keuzes die je maakt blind volgt zonder te begrijpen waarom. Ga je met zn allen dan rekt dan kwam er op de SC soms ook commentaar, al dan niet in de vorm van sarcasme zoals dat hier zo mooi kan.

Hypothetisch verhaaltje:
Jij geeft nu aan dat je tomtom901 zijn keuzes volgt. Hij post iets en heeft het bij het verkeerde eind, dat gebeurd nogal eens in cryptoland want er is een reden voor de meme "bet your TA didnt see that coming".
Hoe zuur is het dan om te weten dat jouw post mogelijk iemand anders zijn leven verwoest heeft. Ik zou alleen daarom al mijn TAs niet durven te delen (ben ook wel een lafbek wat dat betreft).

Tomtom doet het met geld wat hij kan missen maar misschien de mensen die zijn keuzes gekopieerd hadden niet. Vandaar die *do your own research* opmerkingen en eindeloze grapjes met *niet financieel advies*.

[ Voor 45% gewijzigd door WarsemaW op 20-12-2024 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:39:
[...]

Ik zit niet op dat punt, klinkt goed 🙂

Ong 50/50 Vechain en SUI. Stel dat ik alles in BTC zou stoppen nu dan moet BTC 122K zijn voordat ik weer op het niveau zit voor de downtrend sinds 3 december (mijn portfolio dan he).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
WarsemaW schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:47:
[...]

Moet je @Taro misschien eens vragen waarom hij minder is gaan delen in de SC over zijn dagelijkse belegkeuzes. Kan het zo snel niet terugvinden maar ergens in SC25 ofzo heeft hij dat netjes beschreven.
Ik snap ook wel dat men dit niet of minder snel doet. Want mogelijk wordt je er dan ook (onterecht!) op aangesproken als het anders loopt. Risico blijft altijd bij degene die zelf handeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:46:
[...]

Eigenlijk best raar dat Trezor die optie niet biedt.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:03
Het gaat niet direct om op teentjes trappen, maar om het feit dat je met zo'n opmerking basically de hele slowchat onderuit haalt (met uitzondering van één iemand die je als een soort messiah ziet). Uiteraard, @tomtom901 weet veel en is zeer bedreven in z'n analyses & TA, maar dat is *niet* de enige manier om goed te verdienen aan crypto.

En wederom: ik snap heus wel dat het klote is als je (virtuele) winsten verdampen. Echt, dat heeft iedereen hier al meerdere malen meegemaakt, en waarschijnlijk met bedragen die nog véél angstaanjagender waren dan die van jou.

Desalniettemin weten meer dan genoeg mensen aan crypto te verdienen, ook hier. Door het posten van een zo'n opmerking over dat hij de enige zou zijn die er goed mee verdiend doe je net alsof het totaal onmogelijk is om goed te verdienen aan crypto. Dat is gewoon niet waar: als je dat oprecht denkt dan heb je nog steeds de belangrijkste adviezen hier niet begrepen.

Dus nog een keer: verreweg de meeste mensen hier hebben een zeer groot deel van hun portfolio in Bitcoin zitten. Ja, er zitten ook redelijk wat slowchatters in altcoins en er zijn zelfs een paar die bijna exclusief in shitcoins handelen, maar het gros zit in Bitcoin. Kijk nou eens naar de performance van BTC. Als je gewoon de cycle theory aan had gehouden en BTC in de bear had gekocht, dan had je zomaar op een x4 tot x6 kunnen zitten, afhankelijk van je instapmoment. Zo moeilijk is het echt niet om op een zeer goede winst te staan. Hell, zelfs als je vrij laat was en in begin 2024 er €25k in had gegooid, dan had je nu op $60k gestaan.

Gokken met de altcoins blijft gewoon veel riskanter dan Bitcoin. Men denkt daar altijd even makkelijk een x10 of x20 te kunnen pakken, maar zo werkt het gewoon echt niet. BTC hodl'en is echt zo verkeerd niet. Daarom was mijn advies aan jou gisteren ook om gewoon uit te checken en de volgende cycle echt vanaf het begin mee te doen, zodat je nu al op zo'n forse winst staat dat je niet bang wordt van zo'n correctie als nu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:38:
[...]

Als je alleen maar hodl, dan hoef je je toch verder ook geen zorgen te maken? Ik kijk ook op mn account en zie een (nu toevallig lager) getal staan.

Verder is er niets verandert.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

En dat blijft echt zonde, terwijl ik heel goed zijn keuze begrijp als iemand jouw keuzes blind gaat volgen en daarna taro zijdelings verantwoordelijk houdt. Ik waardeer de posts van @tomtom901 ook enorm door zijn gedachtes en keuzes te posten. Voornamelijk omdat ik het bere interessant vind, maar ik handel er zelf niet naar.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10-10 22:07
bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:50:
[...]

Ong 50/50 Vechain en SUI. Stel dat ik alles in BTC zou stoppen nu dan moet BTC 122K zijn voordat ik weer op het niveau zit voor de downtrend sinds 3 december (mijn portfolio dan he).
dat soort vergelijkingen zijn compleet zinloos, boeit helemaal niks wat jouw pf 3 dec was, je hebt toen namelijk niet verkocht. Deal with it en move on.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:50:
[...]

Oke, maar als je voor 100% in altcoins zit, besef je je dan wel dat je risico tolerantie hoger moet zijn voor een potentieel hogere reward? Ik meen het echt oprecht dat ik je je gains gun maar je moet echt, echt, echt eens goed nadenken over wat jouw risicotolerantie is. Als de huidige koers te heftig voor je is, dan moet je misschien een andere allocatie kiezen.

Ik doe bijvoorbeeld nagenoeg geen altcoins buiten ETH, AVAX en SUI want ik kan het allemaal niet bijhouden (dat verplicht ik mezelf dan) en omdat ik de swings van BTC lomp genoeg vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
kbuntu schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:45:
[...]

Beleg je ook in brede ETF’s en reguliere aandelen? Zo niet misschien daar eens beginnen en ervaren wat het met je doet als ze stijgen / dalen. Of hier gewoon paar keer keihard op de muil gaan, leer je ook van, maar het leergeld is mogelijk wat hoger
Ik heb eerder winst gehaald uit crypto. Dat zit in aandelen, simpel ING beleggingsfonds. Volgens mij denkt iedereen nog steeds dat ik nieuw ben, maar kocht mijn eerste crypto al in 2020 of mss nog wel eerder. Toen VET nog VEN was. Of eigenlijk moet ik dat niet vertellen want dat klinkt nog dommer aangezien ik mijn portfolio al eerder heb zien instorten eind '21 begin '22.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Oh ja honestly, ik zit ook iets anders in elkaar dan Taro. Ik ben wat arroganter (zelfkennis) en het interesseert me echt geen reet als iemand rekt gaat omdat ie denkt dat diegene mij moet volgen. Slaap ik geen minuut minder om. Als iemand oprecht geinteresseerd is om te leren wil ik daar nog best wat moeite voor doen, maar als je denkt dat iemand (en of ik dat nou ben of een andere trader)blind volgen de route is, dan zit je sowieso verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Desondanks goede post, gerapparteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Kan ik een schrale atser hier nog blij maken met een referral voor mij naar bybit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Zal niet liegen: ik zie ook niet graag duizenden euro's verdampen in twee dagen. Tegelijkertijd is dat het gevolg van mijn eigen keuzes. Ik besluit om met een flink bedrag en met een gak van uiteindelijk 58k in bitcoin te stappen. Ik besluit om geen winst te nemen, omdat ik geen trader ben. Ik denk zelf dat bitcoin nog veel hoger kan om redenen en dat dit net als deze dip heel snel en onverwacht kan gaan zoals in november. En dus moet ik nu op de blaren zitten, ook als we verder terug gaan. Het leven is simpel.

PS Ik kan me bijna niet voorstellen hoe stressvol het moet zijn voor late instappers in altcoins met een hoge inzet. De volatiliteit is bizar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:54:
[...]

Ik heb eerder winst gehaald uit crypto. Dat zit in aandelen, simpel ING beleggingsfonds. Volgens mij denkt iedereen nog steeds dat ik nieuw ben, maar kocht mijn eerste crypto al in 2020 of mss nog wel eerder. Toen VET nog VEN was. Of eigenlijk moet ik dat niet vertellen want dat klinkt nog dommer aangezien ik mijn portfolio al eerder heb zien instorten eind '21 begin '22.
Oke, maar dan zit je toch goed? Iedereen die hier langer dan een paar jaar komt zit nog wel met wat bags uit de volgende run. Zo zat ik een tijdje geleden nog met wat DOT die ik eindelijk heb kunnen dumpen. Geeft allemaal niks, maar het hoort gewoon bij de cycle.

Misschien probeer je ook wel je frustratie van je af te schrijven, en dat mag ook gewoon, maar "had ik maar" heeft niemand iets aan. Daarom gewoon op tijd je winst nemen, volgens mij had je zelfs al je inleg eruit als ik het me goed herinner?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
kbuntu schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:57:
Kan ik een schrale atser hier nog blij maken met een referral voor mij naar bybit?
Ik zou DM zo kunnen sturen, maar ik ben dan vast al te laat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Unapologetically en brutally honestly? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:39
Tijd voor een buy bitcoin meme ;)

In delta kun je je percentages zien bij de pie chart, 69% btc hier :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
ByteMe_ schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:58:
[...]

Ik zou DM zo kunnen sturen, maar ik ben dan vast al te laat :+
Do it 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:58

koelebobes

Wen BTC €100K

Mijn winst is van 25% naar 6% geslonken in 2 dagen met puur alleen ETH

Ik vind het lastig nu die knoop door te hakken en te zeggen ik pak die 6%... maar ja het kan maar zo nog verder naar beneden donderen in deze geitenbende... 95k BTC is nog niet eens aangetikt haha

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
koelebobes schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:00:

Ik vind het lastig nu die knoop door te hakken en te zeggen ik pak die 6%... maar ja het kan maar zo nog verder naar beneden donderen in deze geitenbende... 95k BTC is nog niet eens aangetikt haha
Maar waarom zou je dat doen? Ben je bang meer winst te verliezen, of er is iets fundamenteels veranderd in de reden waarom je geinvesteerd hebt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:55:
[...]

Oh ja honestly, ik zit ook iets anders in elkaar dan Taro. Ik ben wat arroganter (zelfkennis) en het interesseert me echt geen reet als iemand rekt gaat omdat ie denkt dat diegene mij moet volgen. Slaap ik geen minuut minder om. Als iemand oprecht geinteresseerd is om te leren wil ik daar nog best wat moeite voor doen, maar als je denkt dat iemand (en of ik dat nou ben of een andere trader)blind volgen de route is, dan zit je sowieso verkeerd.
En ik denk dat ik voor de meesten hier spreek dat we dat fijn vinden en hopen dat je er nog een baar bulls en bears mee door gaat😄.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

[...]

Delta :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
[...]

@Wispe ik gebruik Cointrackr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:19
Gaat ook vrijdag dipdag worden

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Zoiets bedoel je toch @tomtom901 ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YysaJ8oqIiLHgnda8xYtIYo38Mw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/awMPYpUUUuoDkrm3AyndvQ7N.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is op coinstats. Gaat al 3 runs mee d:)b

Verder is het in het geval van BDSMpower niet echt nodig want dat is 50 vet 50 Suiiii maatje als ik het goed lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:58

koelebobes

Wen BTC €100K

tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:01:
[...]

Maar waarom zou je dat doen? Ben je bang meer winst te verliezen, of er is iets fundamenteels veranderd in de reden waarom je geinvesteerd hebt?
Hmmmm winst veiligstellen en op een lager punt mogelijk terugkopen maar in elk geval er voor zorgen dat het zakje wat ik heb niet in de min komt te staan

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aangezien het jaar niet meer zo lang duurt, een poll!

Poll: Glazen bol: BTC yearly close 2024 (in $)
<85k
85k-95k
95k-105k
105k-115k
>115k
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406822&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Ik heb meer kans op winst / minder verlies door jou gedachtes te volgen dan wat ik nu aan het doen ben.
Ik weet niet of je het echt zo bedoelt maar voor mijn gevoel wil je @tomtom901's trades nog het liefst één op één kopiëren. Als dat zo is, is dat om een aantal redenen een heel slecht idee, met name op de lange termijn:
1. @tomtom901 deelt niet al zijn trades en dus mis je stappen,
2. Je gaat dan weer trades aan waar je zelf niet met gedegen kennis achter staat en zal bij een flinke daling of stijging toch emotioneel betrokken zijn en gaan twijfelen om een panic sell te doen bijvoorbeeld,
3. Als @tomtom901 een permaban krijgt, wat een kwestie van tijd is, valt je hele fundament weg.

Als je echt bedoelde dat je van zijn kennis wilt leren om het zelf toe te kunnen passen dan heb ik niets gezegd, maar ik ga even van het eerste uit aangezien je al eens gezegd hebt dat je geen tijd hebt/neemt om TA te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
wootler schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:10:

<85k
85k-95k
95k-105k
105k-115k
>115k
[Afbeelding]
<<<<<<<85k

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:12:
[...]

3. Als @tomtom901 een permaban krijgt, wat een kwestie van tijd is, valt je hele fundament weg.
_O- Facts

Er is ook nog de volgende

4. Als @tomtom901 de interesse in tweakers verliest, valt je hele fundament weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
wootler schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:10:

<85k
85k-95k
95k-105k
105k-115k
>115k
[Afbeelding]
Volgens een of andere worst gaan we in januari 150k zien, dus >115k.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:14:
[...]
4. Als @tomtom901 de interesse in tweakers verliest,
Kijk, dit soort uitspraken is ook gewoon vragen om een permaban

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Weledelgeleerden. Stop met het kijken naar de prijs. Bekijk het grotere plaatje en alles wordt helder:
- BTC ETF groeien nog dagelijks met MILJOENEN dollars
- Succesvolste en snelst groeiende ETF ooit
- Bullrun duurt nog minimaal tot 2026
- Correcties/Pullbacks tot 30 procent horen bij een goede bullrun
- Mogelijk US reserve in BTC
- Microstrategy blijft voorlopig nog kopen
- Niet alleen instutionele maar nu ook nationale interesse in BTC
- Aanbod wordt alleen maar schaarser en schaarser
- Stop met SHITcoins die gaan naar fucking ZERO

Mijn advies voor @bsmpower nu weer rustig DCA-en. Je hebt winst genomen, prima. Nu emotie uitschakelen en wekelijks/maandelijks DCA-en (oeps, is het dan werkelijk DCA?:+) om je GAK laag te houden. Naar ledger sturen en niet elk uur op de charts kijken of je winst of verlies hebt.

Good luck. Peace.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 05-10 11:47
Damn, ik heb net geld ontvangen op de bank dat ik helemaal vergeten was dat ik het zou krijgen. En bitcoin is de laatste 48h gedipt, kerstmis valt een week vroeger voor mij *O*

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PHPResource schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:15:
Stop met het kijken naar de prijs.

Nu emotie uitschakelen

niet elk uur op de charts kijken of je winst of verlies hebt.
Mooie opsomming van onmogelijke zaken

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
tomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:55:
[...]

deze nog maar een keer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zuof_y73XSy5_ri6QpEVPTM3ZOc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vr6bV5w6G1jbT54JD7uX464S.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26
[...]

_O- Facts

Er is ook nog de volgende

4. Als @tomtom901 de interesse in tweakers verliest, valt je hele fundament weg.
@bsmpower of:
5. Als @tomtom901 zegt een trade te doen maar die niet doet en jij wel en jou daarmee als exit stategie / meer winst strategie gebruikt.
Zal in het geval van @tomtom901 wel meevallen maar als je de "experts" op YT gaat volgen kan dit zeker een heel goed scenario zijn!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:16

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik dacht dat @bsmpower echt een trading plan had, maar nu unfold het 'special operation TomTom plan' ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Woohooo op 20-12-2024 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:33
koelebobes schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:00:

Ik zou er lekker in blijven zitten, ik geloof ook wel in een nieuwe ATH voor ETH.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

[...]
Als je dan wordt vervangen door een FP mod of die janus van een tijdje terug dan is er ook geen tweakers meer.

Want tweakers draait voornamelijk op SC.... O+
Alle andere zooi zoals tech, foto/video, etc. kan AI al beantwoorden. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Deman23 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:23:
[...]

Ik zou er lekker in blijven zitten, ik geloof ook wel in een nieuwe ATH voor ETH.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGXhJ4a2DbMmENV4a-tUB1-wPM4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i39KhAKp0SvWVSPVVXGGb0vA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:21
Deman23 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:23:
[...]

kans is groot omdat fiat naar 0 gaat

ETH gaat never nooit een ATH neerzetten tegenover BTC-pairing

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Die btc.d moet nog even de 60 aantikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:33
Kol Nedra schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:28:
[...]

kans is groot omdat fiat naar 0 gaat

ETH gaat never nooit een ATH neerzetten tegenover BTC-pairing
Nee daar geloof ik ook niet in. Sowieso valt ETH heel erg tegen, maar ik geloof nog wel in een nieuwe ath, al is het maar 5k. Wat erg lafjes is vergeleken de vorige bullmarkt. Maar ik zou zeker niet nu eruit stappen als je ze hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Dat hoop ik niet voor SUI en zeker niet voor alle SUI bagholders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 14:19
PHPResource schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:15:

- Stop met SHITcoins die gaan naar fucking ZERO
Scharen jullie XRP onder shitcoin of niet?

[ Voor 67% gewijzigd door Silent Thunder op 20-12-2024 09:34 ]

Pagina: 1 ... 103 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!