Oh de gifbeker is toch nog niet leeg zo lijkt het. Ik pak nog maar een pilsje dan. Kids hier allebei om 8 uur diep in slaap, dat is al winst genoeg vandaag.
De gif staat weer klaar om de beren te verjagen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
12k buy order maar alvast klaar zetten voor de nacht
Plaatje dan maar
Misschien volg ik nog wel even live hoe mijn altjes het ravijn in worden geduwd.
Met een natje en een droogje uiteraard.
Misschien volg ik nog wel even live hoe mijn altjes het ravijn in worden geduwd.
Met een natje en een droogje uiteraard.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7yaaiBjE5iVhdOHmcMVEjht9.jpg?f=user_large)
7dma zo goed als aangetikt. Eindelijk. Wellicht nog ff wickje eronder doen om het af te maken. Ook keer goed rood op de weekly. Moeten we natuurlijk niet voor zondagavond weer dik gestegen zijn. Dit geeft wel weer mogelijkheden om straks weer 5 a 6 dik groene weeklys te printe
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Voor hoeveel als ik vragen mag?keanu_ schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:05:
12k buy order maar alvast klaar zetten voor de nacht
En de voedingsbodem voor de alts is ook weer gelegd met de stoffelijke overschotten van de nieuwe greater fools.anti elppa schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:10:
7dma zo goed als aangetikt. Eindelijk. Wellicht nog ff wickje eronder doen om het af te maken. Ook keer goed rood op de weekly. Moeten we natuurlijk niet voor zondagavond weer dik gestegen zijn. Dit geeft wel weer mogelijkheden om straks weer 5 a 6 dik groene weeklys te printe
Zodra die beginnen te fermenteren kan de organische groei weer beginnen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Is wel zotomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:44:
[...]
Je kletst uit je nek, ik ben te lui om een grafiek erbij te pakken, maar ik weet gewoon dat dat niet zo is.
Bullrun 2020-2021 van november 2020 tot een grote crash in februari >300% stijging. Op de weekly chart in die periode geen crashes boven de 10%.
Sinds november dit jaar nog geen 100% stijging tot aan de crash vorige week.
Als je gewoon BTC had gehodl stond je, ook nu, op een ruime x2 in nog geen jaar tijd. Had een weddenschap met een vriend van me over precies dat en die heb ik vorige maand gewonnen.SvMp schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:43:
[...]
Schrijf ik dit ergens?
Ik ga voor een 2x-3x. Heel conservatief maar zelf een 20% winst is al teveel voor deze zwakke markt.
Sterker nog, eigenlijk in 2-3 maanden zijn we al verdubbeld.
Als je nu nog geen 20% winst hebt gezien dan gaat er denk ik toch iets mis...
Ook onzin, na dit soort stijgingen is het heel normaal om 30% te zakken in de bull. We zitten pas op 10%. Dip voor ants is dit johNiemand die de olifant in de kamer benoemt: in de vorige bullmarkt hadden we dit soort dips pas na 300% winst
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nu ga je inzoomen op 3 maanden in een 48 maanden durende cycle. En dan van 1 cycle? Niet handig toch? Vergelijk dan ook ff 3 maanden pre halving 2020 en 2024? You see what i did there?SvMp schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:15:
[...]
Is wel zo
Bullrun 2020-2021 van november 2020 tot een grote crash in februari >300% stijging. Op de weekly chart in die periode geen crashes boven de 10%.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
1 november bitcoin gekocht en sta nu op 46% stijging.Richh schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:15:
[...]
Als je gewoon BTC had gehodl stond je, ook nu, op een ruime x2 in nog geen jaar tijd. Had een weddenschap met een vriend van me over precies dat en die heb ik vorige maand gewonnen.
Let's repeat the chant: "Time in the market is better than timing the market"
Je vergeet januari 2021SvMp schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:15:
[...]
Is wel zo
Jawel meer dan 20% voor de crash. Zal nu wel verdampt zijn. Niet meer winst doordat de zomer rampzalig was voor alts. Lijkt iedereen te zijn vergeten. Na de US elections eindelijk in de plus.Richh schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:15:
[...]
Als je gewoon BTC had gehodl stond je, ook nu, op een ruime x2 in nog geen jaar tijd. Had een weddenschap met een vriend van me over precies dat en die heb ik vorige maand gewonnen.
Ja achteraf gemakkelijk praten. Niemand had voorzien dat het een bloedbad voor alts zou worden in dd zomer. Nog beter was geweest all-in mantra, meer dan 20x.
we zijn nog geen 100% gestegen, in vorige bullmarkten was die veel groter voordat grote correcties begonnen, zie november 2020 tot februari 2021, 300% stijging voor een correctie van ruim 20%. Het probleem van de huidige markt is niet de correctie op zich maar de correcties komen zo snel dat de markt amper door kan stijgenOok onzin, na dit soort stijgingen is het heel normaal om 30% te zakken in de bull. We zitten pas op 10%. Dip voor ants is dit joh
Welke chart bekijk je hiervoor, ETH.D? Zo ja, dan zie je de trend op de weekly van de afgelopen periode. ETH.D zit gewoon nog niet in een bullrun, trend (op de weekly) is nog steeds dalend.SvMp schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:15:
[...]
Is wel zo
Kan twee dingen betekenen:
1. ETH.D/alts gaan het zwaar krijgen deze cycle (@anti elppa zijn natte droom)
2. ETH.D/alts komen nog aan de beurt en gaan als het zover is wellicht echt ongekend hard naar de maan (@zwembroek zijn natte droom)
YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:30:
[...]
Welke chart bekijk je hiervoor, ETH.D? Zo ja, dan zie je de trend op de weekly van de afgelopen periode. ETH.D zit gewoon nog niet in een bullrun, trend (op de weekly) is nog steeds dalend.
2. ETH.D/alts komen nog aan de beurt en gaan als het zover is wellicht echt ongekend hard naar de maan (@zwembroek zijn natte droom)
:strip_exif()/f/image/NayvU5jjk8tsTCgehiaMpovX.png?f=user_large)
2 dagen rekt check.knakworst schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:26:
Volgens mijn gaan we de komende twee dagen gruwelijk rekt en dan vanaf vrijdag weer door.
Morgen moon.
JUST IN: Over $1,100,000,000 liquidated from the cryptocurrency market in the past 24 hours.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 19 december 2024
Maktub?MrMrq schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Damn, er zijn dagen dat ik minder dollars verlies.
Bizarre bedragen idd. Mooi wat brandhout weggefikt dus. Opzich prima.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Lekker man, zo hoort het ook wel eens. Het ging ook weer veels te makkelijk. Nu echt slapen
Mijn PF verliest sneller waarde dan Ivanusec. Dan weet je het wel.YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:40:
[...]
Damn, er zijn dagen dat ik minder dollars verlies.
Vandaag rekt op Bitcoin....
Maar een intel B580 kunnen scoren voor 244 euro ipv 319, dus toch 75 euro "terugverdient" vandaag
Maar een intel B580 kunnen scoren voor 244 euro ipv 319, dus toch 75 euro "terugverdient" vandaag
TOTAL2 weeklyYES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:30:
[...]
Welke chart bekijk je hiervoor, ETH.D? Zo ja, dan zie je de trend op de weekly van de afgelopen periode. ETH.D zit gewoon nog niet in een bullrun, trend (op de weekly) is nog steeds dalend.
Dat is mijn sig, ja. Naar het gelijknamige boek van Coelho.
“Het staat geschreven.”
Ik moest even denken wat er al die jaren heeft gestaan. “Tweakers Crypto SC Head of Mockery and Self doubt.”
Maar die eerste titel is nu voor @Guere , die tweede voor @bsmpower .
The king is dead, long live the kings!
Maktub
Tot nu net wist ik niet dat dit mogelijk was.zwembroek schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:43:
[...]
Mijn PF verliest sneller waarde dan Ivanusec. Dan weet je het wel.
Sterkte!

Die kende ik niet, wel een interessante chart! Vertoond overigens opvallend veel gelijkenis met de BTC chart qua trends, al is de huidige dump op de weekly wel vrij heftig ja
Here we go again. Reverse Powell.
JUST IN: 🇺🇸 Senator Cynthia Lummis says she wants Congress to give the Federal Reserve authority to own Bitcoin. pic.twitter.com/WnCJ3FD7R4
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 19 december 2024
Hahaha, mocht even duren zeg
Fuck your puts, fuck your calls, Jay Powell has you by the balls.
Man man man, ik lees ff de afgelopen twee uur terug. Wat een hoop BS is er weer voorbij gekomen, met dit soort boze panic modes heb ik materiaal voor wel 10 videos 
Maar gelukkig ook heerlijke rekt memes. Dank, sommige waren zelfs mij nog onbekend
Maar gelukkig ook heerlijke rekt memes. Dank, sommige waren zelfs mij nog onbekend
Ik hoor graag wanneer ze af zijn. Tempo aub.

YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:01:
[...]
Ik hoor graag wanneer ze af zijn. Tempo aub.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/psJfZn7C5VB8QfVG0ULgdRwD.jpg?f=user_large)
Die rechter ziet er uit als een kind van 9 en tegelijkertijd als een lilliputter van 48
Guere schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:00:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uhMiG2G6gt0BhV8V8Mj9a5yN.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kCbU2uDY4EPD4ZKIE7oH2Kb2.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pHkhTjEEMie7iGXEqlfYGjbb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4IePQFqEN16GnwgfiApM9aiF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3YZBhDaCMv6zxla9T8OdGJBt.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wPQyvsIQ6EoqsBs5zwyrPFU3.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NLIzRug1mkjXlyaXIFQy5V7F.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/rLfYCYLLjwqeV8e1nZQYNqE4.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JpIbjipatXyh2Qcm2okMogcG.jpg?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ck7yOelwv7it1EsND9FXyhlj.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AqzZbPYOnSy4wTh7iREzOc2D.jpg?f=user_large)
Maktub
Ik ga teruglezen! 195 postYES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:07:
[...]
Zijn rants richting bsmpower zijn ook vermakelijk hoor!
Moet je eens voorstellen hoe de wereld er uit zou zien als de s&p500 50% er doorheen fietst in een week!
Ken je die scene van the IT guys waarin breaks the internet? (stukje hierna eigenlijk maar daar kan ik geen gif van vinden)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5q8JwvGikR2GQbV075tPGUTm.gif?f=user_large)

"Eventjes" bijgelezen. Wat een paniek vandaag zeg. Vgm is er niks aan de hand. Volgende week breken we de de 110k. Laatste moment in 2024 om nog onder 100k bij te kopen
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Bitcoin has no top because fiat has no bottom

Dat valt wel mee hoor, dat zijn denk ik weinig vergeten. Het is een keuze om voor alts te kiezen. Dat gaat gepaard met meer risico en dat kan gevolgen hebben. De realiteit is echter dat veel coins, waaronder Bitcoin, wel degelijk de moves maken die passen bij een bullmarket. Het is uiteindelijk alleen Bitcoin die een voorspellende waarde biedt richting de toekomst.SvMp schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:29:
[...]
Jawel meer dan 20% voor de crash. Zal nu wel verdampt zijn. Niet meer winst doordat de zomer rampzalig was voor alts. Lijkt iedereen te zijn vergeten.
Ik heb ook een trading potje en dat is al jaren lang super stabiel qua dollarwaarde. Meestal omdat ik domme trades maak, omdat ik er gewoon geen reet van kan. Dit maal omdat alts gewoon niet zo hard mee groeien als dat BTC moves maakt. Ik zie daarin idd wel wat je bedoelt.
Zure Maxi's beweren dat natuurlijk al meerdere bullruns. Wellicht krijgen ze ooit gelijk?Niemand had voorzien dat het een bloedbad voor alts zou worden in dd zomer.
Bitcoin chart disagrees. Sterker nog: total market cap is het daar zelfs niet mee eens.Het probleem van de huidige markt is niet de correctie op zich maar de correcties komen zo snel dat de markt amper door kan stijgen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niemand? Onze taro kwam nog met sell in may and go away. Plus al heel lang duidelijk dat niet alts domineren deze run, maar BTC, een enkele alt doet het beter.SvMp schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:29:
[...]
Jawel meer dan 20% voor de crash. Zal nu wel verdampt zijn. Niet meer winst doordat de zomer rampzalig was voor alts. Lijkt iedereen te zijn vergeten. Na de US elections eindelijk in de plus.
Ja achteraf gemakkelijk praten. Niemand had voorzien dat het een bloedbad voor alts zou worden in dd zomer. Nog beter was geweest all-in mantra, meer dan 20x.
[...]
we zijn nog geen 100% gestegen, in vorige bullmarkten was die veel groter voordat grote correcties begonnen, zie november 2020 tot februari 2021, 300% stijging voor een correctie van ruim 20%. Het probleem van de huidige markt is niet de correctie op zich maar de correcties komen zo snel dat de markt amper door kan stijgen
Je moet gewoon niet te greedy zijn en echt in de pijn kopen, en niet zo zeiken (je komt met je geneuzel nogal zeikerig over). Heb ook wat pijn gehad na maart met alts, maar gewoon weer beetje sei gekocht op 20 cent en dit op 3,5 dollar, en altijd meer btc dan alt aankopen. Ik sta op een dikke 300% (nu, niet vorige week). Nooit leverage gebruikt, amper winst gepakt. Gewoon op pijnlijke momenten in de afgelopen 3 jaar kopen.
Much higher.
JUST IN: 🇺🇸 SEC approves Hashdex Nasdaq #Bitcoin & Ethereum crypto index ETF.
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 19 december 2024
Willem Dafoe is die vriend van @thierry1982 ?thierry1982 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:01:
Vriend van mij heeft al zijn crypto verkocht en daarna alles in DOGE gepompt. Er schijnt een of andere persconferentie te zijn morgen waarin DOGE gepromoot gaat worden door Musk. Ik weet niet hoeveel waarde zijn portfolio had maar, lef heeft ie wel.
Leeft je Mattie nog?
We hebben de greed-meter wel mooi even gereset zo
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iPcvPQmDfG7AizpW4y5vnodD.jpg?f=user_large)
Veel mensen hier, waaronder ik, hebben de afgelopen tijd misschien maar 5% afgeschaald. Eerste TP’tjes richting de 250k and beyond. Soms zelfs 7k onder de top weer teruggekocht.
Zou dan wat zijn als dit het wel was. Zitten we weer 2 jaar met al die bags.
Maar ik geloof er nog wel in hoor. HODL! Aardig afgestompt ook in de bear
Zou dan wat zijn als dit het wel was. Zitten we weer 2 jaar met al die bags.
Maar ik geloof er nog wel in hoor. HODL! Aardig afgestompt ook in de bear
Bitcoin disagrees inderdaad. Ik heb het over de gehele markt (btc+alts, exclusief stables).Richh schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:29:
Bitcoin chart disagrees. Sterker nog: total market cap is het daar zelfs niet mee eens.
Ik neem de TOTAL (alle crypto behalve USDT/USDC) weekly. Vanaf eind maart tot november meer daling dan stijging, ondanks dat we in een 'bullmarkt' zitten. Begin november gaan we eindelijk omhoog en nu een enorme rode candle waarvan het einde niet in zicht is.
Stijging van begin november tot piek in december 62%. Daarna crash.
Als ik naar 2020-2021 ga in dezelfde chart stijging in dezelfde periode 76%. Maar in plaats van een crash gaat de stijging gewoon door tot de week van 22 februari. De stijging is dan 331% vanaf begin november. Pas dan is de eerste grote crash (20%) te zien. Daarvoor alleen kleine correcties <5%.
Dit verzin ik niet, dit haal ik uit de chart. Ik ben erg benieuwd naar wat ik verkeerd zie volgens degenen die bullish zijn.
Ik zit nu heerlijk te genieten van de rode koersen op mijn samsung galaxy s5 die ik voor mijn laatste 30 euro van marktplaats heb gehaald, met een bakje gratis lauwe koffie van de zaak en een peuk die ik heb samengesteld van uitgedrukte peuken uit een asbak.SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:01:
[...]
Bitcoin disagrees inderdaad. Ik heb het over de gehele markt (btc+alts, exclusief stables).
Ik neem de TOTAL (alle crypto behalve USDT/USDC) weekly. Vanaf eind maart tot november meer daling dan stijging, ondanks dat we in een 'bullmarkt' zitten. Begin november gaan we eindelijk omhoog en nu een enorme rode candle waarvan het einde niet in zicht is.
Stijging van begin november tot piek in december 62%. Daarna crash.
Als ik naar 2020-2021 ga in dezelfde chart stijging in dezelfde periode 76%. Maar in plaats van een crash gaat de stijging gewoon door tot de week van 22 februari. De stijging is dan 331% vanaf begin november. Pas dan is de eerste grote crash (20%) te zien. Daarvoor alleen kleine correcties <5%.
Dit verzin ik niet, dit haal ik uit de chart. Ik ben erg benieuwd naar wat ik verkeerd zie volgens degenen die bullish zijn.
In mijn broodbakje zitten nog wat oude stukken uitgedroogd brood zonder beleg en ik vond net nog een half leeg flesje AA drink toen ik onderweg naar het werk liep omdat ik de benzine niet meer kon betalen. Als ik die bijvul met water is het een mooie buit.
De vertegenwoordigers van mijn CAO zijn niet de beste onderhandelaars en zijn voor 2025 op een loonsverlaging van -6% uitgekomen.
Mijn collega's willen niet meer met me praten omdat ik al 9 dagen niet heb kunnen douchen omdat het water is afgesloten door achterstallige betaling.
Daarnaast kreeg ik van de week al een brief van staat waarin ik opgeroepen werd voor een keuring voor militaire productie, omdat ik een technische achtergrond heb en vermoedelijk op een productielijn 155mm granaten moet gaan draaien voor het leger.
Ga dus compleet rekt op alle fronten. Maar toch heb ik vertrouwen in de toekomst. Slechter dan dit gaat het namelijk niet worden. Dit verzin ik niet, maar haal het uit de chart. Ben namelijk diep leveraged gegaan op $Mooncunt in 2021, de margin van die trade is als een onverzadigbaar zwart gat die alle equity naar binnen blijft zuigen.
Maar zelfs ik blijf positief. 2025 wordt mijn jaar.
Het jaar waarin ik Bitcoin naar 12k hodl en precies op de bodem noodgedwongen moet verkopen omdat de dakgoten van mijn huis vallen.
Ik kijk naar het bull-gedeelte. Je hebt gelijk dat je voor een compleet beeld iets verder moet kijken dan 3 maanden. Laat ik dat eens doen, met de TOTAL (gehele crypto marketcap exclusief stables) weekly chart op TradingView.anti elppa schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:18:
[...]
Nu ga je inzoomen op 3 maanden in een 48 maanden durende cycle. En dan van 1 cycle? Niet handig toch? Vergelijk dan ook ff 3 maanden pre halving 2020 en 2024? You see what i did there?
Stel ik kocht gespreid crypto op 1-1-2020, dan zou ik op 20-12-2020 met ruim 300% zijn gestegen.
Als ik hetzelfde zou hebben gedaan op 1-1-2024 dan zou ik op 20-12-2024 gestegen zijn met ca. 130%. Uiteraard hebben we te maken met deminishing returns. Van de andere kant: We hebben nu veel meer adoptie, ook door instituties. Ik denk dat het verschil tussen 300% en 130% niet uitsluitend te verklaren valt door deminishing returns.
Vervolgens kijk ik wat er gebeurt na 20-12. In 2020 ging het stijgen door, nog 161% boven op de 130%, tot de eerste grote correctie in de week van ruim -20%. Geen verrassende correctie, gezien de gigantische stijging die er aan vooraf ging.
Hoe het nu verder gaat, kan ik uiteraard niet voorspellen. Maar we zien nu al een forse correctie, en veel mensen verwachten in januari nog eentje, terwijl we helemaal niet zo hard zijn gestegen. Ook was er al geen grote leverage meer (die is er vorige week uitgeflushed).
Dit bevestigt mijn beeld van een uiterst zwakke bullrun (maar ik hoop dat ik ongelijk heb, want ik zit ook in btc + altcoins).
Je had het in een andere post over dat er vanaf maart tot november “bearish prijsactie” was. Hoe kom je daarbij ?SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:13:
[...]
Ik kijk naar het bull-gedeelte. Je hebt gelijk dat je voor een compleet beeld iets verder moet kijken dan 3 maanden. Laat ik dat eens doen, met de TOTAL (gehele crypto marketcap exclusief stables) weekly chart op TradingView.
Stel ik kocht gespreid crypto op 1-1-2020, dan zou ik op 20-12-2020 met ruim 300% zijn gestegen.
Als ik hetzelfde zou hebben gedaan op 1-1-2024 dan zou ik op 20-12-2024 gestegen zijn met ca. 130%. Uiteraard hebben we te maken met deminishing returns. Van de andere kant: We hebben nu veel meer adoptie, ook door instituties. Ik denk dat het verschil tussen 300% en 130% niet uitsluitend te verklaren valt door deminishing returns.
Vervolgens kijk ik wat er gebeurt na 20-12. In 2020 ging het stijgen door, nog 161% boven op de 130%, tot de eerste grote correctie in de week van ruim -20%. Geen verrassende correctie, gezien de gigantische stijging die er aan vooraf ging.
Hoe het nu verder gaat, kan ik uiteraard niet voorspellen. Maar we zien nu al een forse correctie, en veel mensen verwachten in januari nog eentje, terwijl we helemaal niet zo hard zijn gestegen. Ook was er al geen grote leverage meer (die is er vorige week uitgeflushed).
Dit bevestigt mijn beeld van een uiterst zwakke bullrun (maar ik hoop dat ik ongelijk heb, want ik zit ook in btc + altcoins).
Grotedeels mee eens, dit is ....tot nu toe een zwakke bullrun... maar IMHO ... na 20 januari 2025 voorzie ik een cycloonbull.... prepare en HODLE...BTC foreverSvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:13:
[...]
Ik kijk naar het bull-gedeelte. Je hebt gelijk dat je voor een compleet beeld iets verder moet kijken dan 3 maanden. Laat ik dat eens doen, met de TOTAL (gehele crypto marketcap exclusief stables) weekly chart op TradingView.
TOTAL weekly chart, downtrend van maart tot november. En ik heb crypto toen op de voet gevolgd, het was vooral in de zomer crash naar crash. Keurig de dips gekocht zoals veelal wordt aangeraden, en voordat de dip was hersteld kwam de volgende al. Kijk gewoon naar een chart die prijsactie toont van de gehele cryptomarkt.Deman23 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:17:
[...]
Je had het in een andere post over dat er vanaf maart tot november “bearish prijsactie” was. Hoe kom je daarbij ?
Waarom verwacht je dat? [Ik hoop dat je gelijk hebt, ik HODL want nu verkopen is sowieso verliezen]Peterre schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:18:
[...]
Grotedeels mee eens, dit is ....tot nu toe een zwakke bullrun... maar IMHO ... na 20 januari 2025 voorzie ik een cycloonbull.... prepare en HODLE...BTC forever
De enige echte crash was op een zondagnacht in augustus toen de Nikkei door het putje ging. Voor de rest af en toe een scheet door Iran-Israël gezeik. We zaten gewoon in een range 60-70k met af en toe een fake out. Niks aan de hand en een mooie range die vermoedelijk support gaat bieden in de volgende bear.SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:19:
[...]
TOTAL weekly chart, downtrend van maart tot november. En ik heb crypto toen op de voet gevolgd, het was vooral in de zomer crash naar crash. Keurig de dips gekocht zoals veelal wordt aangeraden, en voordat de dip was hersteld kwam de volgende al. Kijk gewoon naar een chart die prijsactie toont van de gehele cryptomarkt.
Deze consolidatie fase was lang en misschien zelfs saai maar hartstikke goed voor de markt. Als dit bearish was dan waren we niet naar boven uitgebroken in november..
Eigenlijk omdat Trump niet zomaar een miljardairwerd, hij is niet gek . dus inauguratie 20-1-2025 is een bewuste 99% gokSvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:20:
[...]
Waarom verwacht je dat? [Ik hoop dat je gelijk hebt, ik HODL want nu verkopen is sowieso verliezen]
Ik snap niet zo goed waarom dit handig is voor analyses gegeven dat bitcoin slechts de helft van de markt is en de andere helft een groot shitcoin casino, maar ik ben dan ook natuurlijk een zure maxi.
Kleine reminder....21 miljoen BTC, de rest smijten ze er zo een paar....miljard bij, BTC 21 miljoen, je doet t er maar meeThe Redman schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:30:
[...]
Ik snap niet zo goed waarom dit handig is voor analyses gegeven dat bitcoin slechts de helft van de markt is en de andere helft een groot shitcoin casino, maar ik ben dan ook natuurlijk een zure maxi.
Rap kiddo op z'n best, black widow op een track
Weet niet wat er in me web zit?
Geen http en geen dubbele punt, slash slash
Ik weet niet waarom die flikker op m'n mes zit?
We rollenbollen, ken je fluiten, het is pompen of verzuipen
Denk je dat ik kom voor netflix?
Rot op met je stuivers, daarvoor kom ik niet naar buiten
Ik wil duizend dogecoins of je regelt maar een stand-in
Weet niet wat er in me web zit?
Geen http en geen dubbele punt, slash slash
Ik weet niet waarom die flikker op m'n mes zit?
We rollenbollen, ken je fluiten, het is pompen of verzuipen
Denk je dat ik kom voor netflix?
Rot op met je stuivers, daarvoor kom ik niet naar buiten
Ik wil duizend dogecoins of je regelt maar een stand-in
Voor iemand die alleen in bitcoin zit is het een zinloze analyse. Voor iemand die zowel in alts als btc zit is het wel zinvol.The Redman schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:30:
[...]
Als je eens kijkt naar deze video kun je zien hoe de welvaart in alleen al Amerika is verdeeld en dat de huidige inflow in Bitcoin eigenlijk om speculatief kruimelwerk gaat.
En besef dan, dat Bitcoin in principe zeer schaars digitaal eigendom is met flinke liquide eigenschappen. De laatste schakel tussen analoog en digitaal eigendom, in tastbare menselijke vorm.
Er gaat een punt komen dat eenheden van de globale fiat ponzi, ontworpen om een maatschappij slaafs productief en doelgericht te houden, niet toereikend meer zullen zijn om de kostbaarheid van Bitcoin als eigendom te bemachtigen, laat staan uit te drukken.
Deze meme gaan mensen serieus tot waanzin drijven:
:strip_exif()/f/image/vbhl9LFW6E3uPmraqwamzMD2.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je op dit punt in de geschiedenis van de mens Bitcoin bezit en je zorgen maakt om een dip van 10% in fiatwaarde, dan ben je een marionet die danst op de touwtjes van je onderdrukkers.
Maargoed kan ook naar 6 cent natuurlijk.
Ik kan je daarin volgen.Peterre schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 01:24:
[...]
Eigenlijk omdat Trump niet zomaar een miljardairwerd, hij is niet gek . dus inauguratie 20-1-2025 is een bewuste 99% gok
Er valt mij echter wel iets op: Het nieuws is enorm bullish. Je noemt Trump, maar ook bijv. het opstappen van Gary Gensler, de adoptie van bitcoin door verschillende landen en grote bedrijven, renteverlagingen, een dreigend tekort aan btc etc.. Het is in het nieuws sinds november één en al bullishness als het om crypto gaat. Echter ik zie het niet in dezelfde mate terug in de prijsactie. Er zijn factoren die er voor zorgen dat we ondanks al dat positieve nieuws niet parabolish gaan.
Laatste reminder...21 miljoen BTC , alts...ach flikker er nog een paar triljoen bij . dit tik ik de laatste keer hier.SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 02:05:
[...]
Voor iemand die alleen in bitcoin zit is het een zinloze analyse. Voor iemand die zowel in alts als btc zit is het wel zinvol.
Klopt, ik heb de teruggave van cryptomania (exchange) niet zien aankomenSvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 02:07:
[...]
Ik kan je daarin volgen.
Er valt mij echter wel iets op: Het nieuws is enorm bullish. Je noemt Trump, maar ook bijv. het opstappen van Gary Gensler, de adoptie van bitcoin door verschillende landen en grote bedrijven, renteverlagingen, een dreigend tekort aan btc etc.. Het is in het nieuws sinds november één en al bullishness als het om crypto gaat. Echter ik zie het niet in dezelfde mate terug in de prijsactie. Er zijn factoren die er voor zorgen dat we ondanks al dat positieve nieuws niet parabolish gaan.
Voor de duidelijkheid: Mijn bearish posts gaan over altcoins.Peterre schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 02:08:
[...]
Laatste reminder...21 miljoen BTC , alts...ach flikker er nog een paar triljoen bij . dit tik ik de laatste keer hier.
Btc komt wel goed. Enige punt met btc is dat ik de prijs aan de lage kant vindt ten opzichte van al het bullish nieuws over btc (landen die een btc reserve aanleggen, grote bedrijven die btc kopen, tekorten die dreigen). Maar op de langere termijn zal btc doorstijgen en zul je uiteindelijk je geld niet aan het holden spot bitcoin verliezen.
Lees mijn post boven deze post (vorige posting)SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 02:11:
[...]
Voor de duidelijkheid: Mijn bearish posts gaan over altcoins.
Btc komt wel goed. Enige punt met btc is dat ik de prijs aan de lage kant vindt ten opzichte van al het bullish nieuws over btc (landen die een btc reserve aanleggen, grote bedrijven die btc kopen, tekorten die dreigen). Maar op de langere termijn zal btc doorstijgen en zul je uiteindelijk je geld niet aan het holden spot bitcoin verliezen.
Ik heb de chart maar even op de monthly gezet.
Wel weer Bitcoinen sats gekocht dus als iedereen dat straks in Europa na het ontbijt ook even doet staan we zo weer boven de 0.1 mil 
We gaan weer omhoog....

We gaan weer omhoog....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
V-Shape incoming
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Nog wat vroeg voor. Wel veel spot rijkerdylan_ schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 06:17:
Dit is het moment dat @Taro en @tomtom901 10x longs openen
https://newsbit.nl/bitmex...ptocrash-in-januari-2025/BitMEX-oprichter voorspelt grote cryptocrash in januari 2025
Directe bron:
https://cryptohayes.subst...um=web&triedRedirect=true
Na een verdubbeling komende 2 weken? Fine
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Anders gaan we op Arthur hunten.Aeronaut schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 06:29:
Na een verdubbeling komende 2 weken? Fine
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UySCRytXHKR39JXYWPTtUJrU.jpg?f=user_large)
[ Voor 35% gewijzigd door Gipsy King op 20-12-2024 06:31 ]
Als in sell the news. Het lijkt me dat de Amerikaanse president ook wel andere prioriteiten heeft dan zich gelijk op de cryptomarkt te richten
Waar heb je het over? Bitcoin is sinds 1 november van zo'n 69k naar 107k gegaan en ondervind nu last van een dip die ook alle aandelen treft. Die komt toevallig kort na een relatief grote liquidatie maar dat is geen reden voor immuniteit tegen een reactie van de markt op ontwikkelingen op het wereldtoneel. Als Putin nu met een kernbom gooit zal BTC nog wel meer dalen.SvMp schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 02:07:
[...]
Het is in het nieuws sinds november één en al bullishness als het om crypto gaat. Echter ik zie het niet in dezelfde mate terug in de prijsactie. Er zijn factoren die er voor zorgen dat we ondanks al dat positieve nieuws niet parabolish gaan.
Er is ook een stuk meer geld nodig om te verdubbelen vergeleken met toen BTC van 1k naar 2k ging in 2017 of van 20k naar 40k in 2021.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!