JaSilent Thunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:33:
Scharen jullie XRP onder shitcoin of niet?
If NOT BTC then ShitcoinSilent Thunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:33:
Nee joh, the first best.Silent Thunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:33:
[...]
Er gaat niets boven een glazen bol die niet werktwootler schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:10:
Aangezien het jaar niet meer zo lang duurt, een poll!
Poll: Glazen bol: BTC yearly close 2024 (in $)
• <85k
• 85k-95k
• 95k-105k
• 105k-115k
• >115k
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Mijns inziens moet je geen mensen volgen met hun trades.bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:37:
[...]
??? Sorry als ik andere met deze opmerking op hun teentjes trap. Ik baseerde dit op eerdere opmerkingen met de Porsche en niet meer hoeven werken. Maar het ging me niet zozeer om het succes, dat is hem gegund. Maar om de kennis die er achter zit. Hij deelt veel en daar moet ik gebruik van maken. Dat is wat ik met mijn bericht bedoelde. Excuus als dit anders is geïnterpreteerd.
Je kan er hooguit van leren.
Ik hoop niet dat je zijn trades "na aapt"
Stel dat hij ergens winst neemt en het pas 6 uur later deelt, dan zit jij met de gebakken peren.
Hem kan je dan uiteraard niets kwalijk nemen.
Ook weer je niet met wat voor risicoprofiel een trade maakt.
Zou het een yolo zijn met 100€ of wordt het 10k voor slechts 6% winst?
Dat wordt er niet altijd bij vermeld
Met een daling van bijna 20% in 3 dagen eerder een mooi moment om in te stappenDeman23 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:32:
[...]
Nee daar geloof ik ook niet in. Sowieso valt ETH heel erg tegen, maar ik geloof nog wel in een nieuwe ath, al is het maar 5k. Wat erg lafjes is vergeleken de vorige bullmarkt. Maar ik zou zeker niet nu eruit stappen als je ze hebt.
Stand per 20/12:zwembroek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:32:
Mensen fijne dag. Bloed chagrijnig alweer.
Voor de liefhebbers de nieuwe van Kyle staat weer online. 85k still on the table. Spreek jullie later.
[YouTube: URGENT: I Sold ALL My Bitcoin Into 1 Altcoin! [Only 1 Will Survive]]
Sol: -26%
Btc: +1%
https://coinmarketcrap.co/Silent Thunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:33:
[...]
Mooie dip weer, weer wat BTC en ETH gekocht.
Silent Thunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:33:
[...]
:no_upscale():strip_exif()/f/image/6F9nxx2ndgt51leosyIkkHsB.webp?f=user_large)
[ Voor 35% gewijzigd door The Redman op 20-12-2024 09:48 ]
LTC onder de $100
ADA onder de $0.90
when 13e maand?
omg! de fiat AirDrop incl. 13e maand is aangekomen
check je lokale fiat-wallet bij je bank
ADA onder de $0.90
when 13e maand?
omg! de fiat AirDrop incl. 13e maand is aangekomen

check je lokale fiat-wallet bij je bank
[ Voor 49% gewijzigd door Kol Nedra op 20-12-2024 09:49 ]
nothing stops this train
Niet bang dat het nog meer zakt?bones schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:46:
Mooie dip weer, weer wat BTC en ETH gekocht.
Ik krijg hem vanmiddag ergens.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:47:
LTC onder de $100
ADA onder de $0.90
when 13e maand?
Heb net een rijtje gemaakt met waar het geld heen gaat.
Wat doen gele balletjes?Moiety schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:46:
TA van de dag:
nog een geel balletje .... nog een geel balletje..... nog een geel balletje
[Afbeelding]
Die ken ik niet bij Lingo
@Wispe dat heet een ladder.... toch?..... Of ga je weer in drek zitten?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik doe aan DCA bij dalingen. Als het meer zakt dan helaas, dan zit het geld langer vast. Gisteren voor 3400 nog gekocht, vandaag voor 3300. Verkoop het weer bij 4k.
Als je weet hoe je moet zeilen, hoef je niet bang te zijn voor de storm.
Goedemorgen! Donderdag dipdag is voorbij, het vergrootglas hangt weer boven BTC, dus men raakt weer lichtelijk in paniek zo te lezen. Verrassing: crypto stijgt niet eindeloos door en daalt soms ook. Zoom eens uit, take a chill pill of neem je winsten. Dagelijks rondje bdsmpower vs SC is ook weer mooi op gang zo te lezen.
Volgende week is Kerst, in januari neemt oranje oempa loempa weer de leiding van het land der gekken en hoeft maar het woord crypto te hoesten in zijn schapen volgen, BTC voorraden dalen, ETFs blijven geld pompen, kijk naar de cyclus. De top is er nog lang niet. Ook al staat BTC nu op 95K, alts gaan rekt, we gaan wel weer omhoog
Volgende week is Kerst, in januari neemt oranje oempa loempa weer de leiding van het land der gekken en hoeft maar het woord crypto te hoesten in zijn schapen volgen, BTC voorraden dalen, ETFs blijven geld pompen, kijk naar de cyclus. De top is er nog lang niet. Ook al staat BTC nu op 95K, alts gaan rekt, we gaan wel weer omhoog

/f/image/9ubigG21yyt1r5Bz8XkHDohv.png?f=fotoalbum_large)
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Die verschijnen op magische wijze. Geel is het nieuwe groen.elektriekert schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:49:
[...]
Wat doen gele balletjes?
Die ken ik niet bij Lingo
Volgens mij was de ETF flow van gisteren nog niet benoemd, dus hierbij. Zoals sommigen al hadden verwacht een behoorlijke outflow:
:strip_exif()/f/image/wiiBCqJOjqEKKAYIHQ3cG26k.png?f=user_large)
Maar goed, kan gebeuren. Ook onder de boomers zijn er wat panic sellers of mensen die bang zijn dat dit 't was.
:strip_exif()/f/image/wiiBCqJOjqEKKAYIHQ3cG26k.png?f=user_large)
Maar goed, kan gebeuren. Ook onder de boomers zijn er wat panic sellers of mensen die bang zijn dat dit 't was.
Ik heb (of had) een verkoopmoment bij zowel een daling als stijging. Verder geen plan, ben gewoon dom aan het holden. Gisteren kwam dat (bearish) verkoopmoment target maar zei mijn vrouw dat ik beter kon holden. Die heeft er nog minder verstand van, maar dus geen actie ondernomen 🤐. Sindsdien nog 5K extra er af.Woohooo schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:22:
Ik dacht dat @bsmpower echt een trading plan had, maar nu unfold het 'special operation TomTom plan'
[ Voor 13% gewijzigd door bsmpower op 20-12-2024 10:07 ]
@anti elppaGuere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:55:
Volgens mij was de ETF flow van gisteren nog niet benoemd, dus hierbij. Zoals sommigen al hadden verwacht een behoorlijke outflow:
[Afbeelding]
Het niveau waar ik naar kijk op de daily is 94k. De lows van vorige week (of was het alweer 2 weken geleden😂). Daar uitbodemen en bouncen. Hier mag uiteraard ook.
- mijn verkooptarget kwambsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:56:
[...]
Ik heb (of had) een verkoopmoment bij zowel een daling als stijging. Verder geen plan, ben gewoon dom aan het holden. Gisteren kwam dat (bearish) verkoopmoment target maar zei mijn vrouw dat ik beter kon holden. Die heeft er nog minder verstand van, maar dus geen actie ondernomen 🤐. Sindsdien nog 5K extra er af. Zit inmiddels op een mooie minus 15K deze maand (minder winst, voordat iedereen weer losgaat)
- mijn vrouw zei dat ik beter kon holden
- die heeft er nog minder verstand van
- dus geen actie ondernomen

Ik zie deze grafiek vaak voorbijkomen. Hoe moet ik dat interpreteren? Als de gele lijn geraakt wordt gaan er veel mensen REKT en dan kan de koers weer omhoog?
Ja mooi ik was van plan om Bitcoin ETF's te kopen op mijn pensioenrekening bij deGiro maar zag dat ze die daar niet aanbieden (in mijn reguliere deGiro rekening wel).Guere schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:55:
[Afbeelding]
Nog besloten of je gaat extra aflossen?
Ik ga het niet doen, omdat ik met de fiat eind 2026 meer bitcoin wil kopen. Dan is het vreemd om nu extra af te lossen én ook nog HRA weg te gooien. Per saldo levert dit meer op dan aflossen.
De overheid grijpt denk ik direct in als er pensioenfondsen in Bitcoin stappen of aanbieden. Het is natuurlijk de bedoeling dat je met pensioen gaat ergens rond de 68-72 en niet dat de gemiddelde burger de mogelijkheid krijgt om met 50 al te gaan.bones schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:00:
[...]
Ja mooi ik was van plan om Bitcoin ETF's te kopen op mijn pensioenrekening bij deGiro maar zag dat ze die daar niet aanbieden (in mijn reguliere deGiro rekening wel).
Is toch gewoon een troll.Steady schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:59:
[...]
- mijn verkooptarget kwam
Maak je je druk met dit soort bedragen?bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:56:
[...]
Ik heb (of had) een verkoopmoment bij zowel een daling als stijging. Verder geen plan, ben gewoon dom aan het holden. Gisteren kwam dat (bearish) verkoopmoment target maar zei mijn vrouw dat ik beter kon holden. Die heeft er nog minder verstand van, maar dus geen actie ondernomen 🤐. Sindsdien nog 5K extra er af. Zit inmiddels op een mooie minus 15K deze maand (minder winst, voordat iedereen weer losgaat)
Met 2 shitcoins, en geen btc? in je pf wordt het voor jou een leuke gok volgend jaar. Ik zou niet lekker slapen met zo'n enorme gok op 2 paardjes.bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:56:
[...]
Als je flink had geïnvesteerd in BTC bij 25k was je nu minder zenuwachtig. En ondertussen al op x4 gestaan, wat alleen nog maar gaat stiijgen.
Ik heb de inleg gewoon in MSTR gedrukt. Inderdaad bij IBKR kan ik wel gewoon in bitcoin ETF's zitten.bones schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:00:
[...]
Ja mooi ik was van plan om Bitcoin ETF's te kopen op mijn pensioenrekening bij deGiro maar zag dat ze die daar niet aanbieden (in mijn reguliere deGiro rekening wel).
Volgens mij kan ik mijn pensioenrekening pas bij pensioen leeftijd opnemen (eerder kan alleen tegen hoge kosten/boetes/verlies fiscaal voordeel).Pexow schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:03:
[...]
De overheid grijpt denk ik direct in als er pensioenfondsen in Bitcoin stappen of aanbieden. Het is natuurlijk de bedoeling dat je met pensioen gaat ergens rond de 68-72 en niet dat de gemiddelde burger de mogelijkheid krijgt om met 50 al te gaan.
Maar ben met mijn echte BTC en ETF's aan het sparen om op mijn 50ste idd met pensioen te gaan (om het gat te overbruggen tot 68). Nou wil niet echt met pensioen maar in ieder geval FO zijn. Dus heb al mijn hoop op de volgende halving + bullrun (2028/2029).
Bearmarkt incoming
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Daar zat ik ook aan te denken, maar ben behoorlijk REKT op mijn prive account met MSTR dus durf dat niet voor mijn pensioen rekening aan.Magpie schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:06:
[...]
Ik heb de inleg gewoon in MSTR gedrukt. Inderdaad bij IBKR kan ik wel gewoon in bitcoin ETF's zitten.
Haha, herkenbaarSteady schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:59:
[...]

M'n jongste zei toen we de 100k aantikte: pap meteen verkopen! Toen ik zei "maar het kan nog veel hoger worden, maar ook veel lager", kreeg ik als antwoord "dan verkoop je toch een stukje?". Tsja, eigenlijk is het heel simpel.
Ach, we hebben de screenshots nog voor later.
ja wat is er?
vandaag gaat er ook nog wel outflow zijn. Is een lagging indicator. Dus als we vandaag zwaar hard pompen zien we dat volgende week wel
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als, als... Weet jij veel wanneer hij begonnen is.Trichoglossus schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:06:
[...]
Met 2 shitcoins, en geen btc? in je pf wordt het voor jou een leuke gok volgend jaar. Ik zou niet lekker slapen met zo'n enorme gok op 2 paardjes.
Als je flink had geïnvesteerd in BTC bij 25k was je nu minder zenuwachtig. En ondertussen al op x4 gestaan, wat alleen nog maar gaat stiijgen.
Mijn advies zou zijn niets doen en BTC door DCA'en. Wellicht een momentje naar voren trekken nu we in een dipje zitten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Een vrouw die HODL adviseert moet je HODLEN.Steady schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:59:
[...]
Ga daar maar wel van uit, beurs futures zijn ook lekker rood dus gaat weer een prima rekteroni dag geworden.kbuntu schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:12:
Ik koop vanmiddag weer in, de yanks gaan nu sowieso keihard dumpen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zijn vrouw weet dat bsmpower er eigenlijk inzat voor wife changing money en laat hem nu keihard rekt gaanPexow schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:12:
[...]
Een vrouw die HODL adviseert moet je HODLEN.
al gedaan. Onze hypotheek verstrekker ging toch niet akkoord met desktop taxatie. Maar WOZ gaat over paar weken ook weer omhoog (schatting is nu 2,5 tot 4% volgens cbs). Dus ff gerekend met 2,5% en dan komen we met de afslossing die we 2 dagen terug gegaan hebben lekker in een andere schaal. En dat levert toch 0,19% lagere rente op. Zitten dan op 2,35%.Wispe schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:00:
[...]
Nog besloten of je gaat extra aflossen?
Ik ga het niet doen, omdat ik met de fiat eind 2026 meer bitcoin wil kopen. Dan is het vreemd om nu extra af te lossen én ook nog HRA weg te gooien. Per saldo levert dit meer op dan aflossen.
Die WoZ aanslag word gelukkig sowieso 100% zeker geaccepteerd bevestigde de bank. Dus dan kost het niets. En scheelt ook weer vermogens belasting volgend jaar.
Verder aflossen heeft daarna geen zin meer omdat we dan in de laagste risico klasse zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 20-12-2024 10:27 ]
Dat gaan we eens even factchecken, want volgens mij is het echt allemaal onzin wat je praat.bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:56:
[...]
De lows op 1 december
SUI: $ 3,33
VET: $ 0.043
De huidige lows:
SUI $ 3.78
VET $ 0.042
Dan ben ik heel benieuwd hoe je met een +$0,45 op SUI en een -$0.001 op VET op dit moment 15K lager staat dan begin deze maand.
Echt, stop gewoon met het praten van al die onzin.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Sorry. Heb 'm gejinxed...knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:49:
[...]
Neuh bodem vanavond al gok ik. Op sommige plekken is het dan al vrijdag!
Deze toch wel licht stellige reactie was waarom ik je tag de @anti elppa . Wall street zijn paper hands, en ze verkopen sowieso te laat
die smiley die erachter stond niet gezien? Die post van mij was niet serieus bedoelt. Voor mij was het gisteren ochtend wel duidelijk dat we voorlopig rood zouden blijven. Ik gok zelfs 1 a 2 maanden consoliderentomtom901 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:17:
[...]
Deze toch wel licht stellige reactie was waarom ik je tag de @anti elppa . Wall street zijn paper hands, en ze verkopen sowieso te laat
Ah zo had ik m niet geïnterpreteerdanti elppa schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:21:
[...]
die smiley die erachter stond niet gezien? Die post van mij was niet serieus bedoelt. Voor mij was het gisteren ochtend wel duidelijk dat we voorlopig rood zouden blijven. Ik gok zelfs 1 a 2 maanden consolideren
St@m schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:16:
[...]
Dat gaan we eens even factchecken, want volgens mij is het echt allemaal onzin wat je praat.
De lows op 1 december
De huidige lows:
SUI $ 3.78
VET $ 0.042
Dan ben ik heel benieuwd hoe je met een +$0,45 op SUI en een -$0.001 op VET op dit moment 15K lager staat dan begin deze maand.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/f3FlIp1G4EqpKskuDlzqFUK0.gif?f=user_large)
Als als alsTrichoglossus schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:06:
[...]
Met 2 shitcoins, en geen btc? in je pf wordt het voor jou een leuke gok volgend jaar. Ik zou niet lekker slapen met zo'n enorme gok op 2 paardjes.
Ik neem weer even afstand van alles incl dit topic. Voegt niks toe (en ik voeg ook niks toe) en moet oppassen dat ik niet met een depressie kerst in ga. Iedereen alvast fijne dagen 🎄🎆
Precies op tijd deze dip, verse fiat incoming
Laatste bericht dan nog. Portfolio 3 dec: 54K. Nu minder dan 35K. In de tussentijd 5K er uit gehaald qua eigen inleg. Ok geen 15K maar 14K dan.St@m schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:16:
[...]
Dat gaan we eens even factchecken, want volgens mij is het echt allemaal onzin wat je praat.
De lows op 1 december
De huidige lows:
SUI $ 3.78
VET $ 0.042
Klopt het dat je hier alleen maar transacties in kan toevoegen of een wallet moet connecten? Of kan je ergens ook gewoon de coins die je hebt invullen zonder transacties et cetera? Het ziet er iets cleaner/overzichtelijker uit dan cointrackr maar ik heb geen zin om wallets te connecten of allemaal transacties te gaan opzoeken en invullen.Alpina schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:09:
Zoiets bedoel je toch @tomtom901 ?
[Afbeelding]
Dit is op coinstats. Gaat al 3 runs mee![]()
Verder is het in het geval van BDSMpower niet echt nodig want dat is 50 vet 50 Suiiii maatje als ik het goed lees?
Ja,, ik gok zo dat iedereen z'n portfolio wel hoger heeft gestaan dan vandaag. Jij gedraagt je echt bizar. Je staat gewoon op winst sinds 1 december. Stel je niet aan.bsmpower schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:32:
[...]
Laatste bericht dan nog. Portfolio 3 dec: 54K. Nu minder dan 35K. In de tussentijd 5K er uit gehaald qua eigen inleg. Ok geen 15K maar 14K dan.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Inderdaad. Fijne dagen.St@m schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:35:
[...]
Ja,, ik gok zo dat iedereen z'n portfolio wel hoger heeft gestaan dan vandaag. Jij gedraagt je echt bizar. Je staat gewoon op winst sinds 1 december. Stel je niet aan.
Hou het een beetje vriendelijkSt@m schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:35:
[...]
Ja,, ik gok zo dat iedereen z'n portfolio wel hoger heeft gestaan dan vandaag. Jij gedraagt je echt bizar. Je staat gewoon op winst sinds 1 december. Stel je niet aan.
Ooooh het is vandaag weer super optie expiratiedag (maand/kwartaal/jaar). Nog even tot vanmiddag naar beneden drukken dus. Vanavond pas moon.
Aandelen kelderen ook, moeten we eruit?
Ja kan gewoon zelf het aantal coins invullen en de aankoopprijs. Heb zelf hier nog nooit iets gelinkt met een wallet oid.YES schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:33:
[...]
Klopt het dat je hier alleen maar transacties in kan toevoegen of een wallet moet connecten? Of kan je ergens ook gewoon de coins die je hebt invullen zonder transacties et cetera? Het ziet er iets cleaner/overzichtelijker uit dan cointrackr maar ik heb geen zin om wallets te connecten of allemaal transacties te gaan opzoeken en invullen.
Bij portfolio en dan default wallet opzetten dacht ik. Werkt al 7 jaar prima om het toch een beetje bij te houden.
[ Voor 9% gewijzigd door Alpina op 20-12-2024 10:47 ]
Ja, bear market confirmeddjatwork007 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:45:
Aandelen kelderen ook, moeten we eruit?
Het zou me afgelopen week een uur leeswerk bespaard hebben als men hier iets minder in zou gaan op de perikelen van @bsmpower …. Manmanman, hele lappen tekst.
Mja, zoals iemand anders al zei, misschien zijn er een hele hoop lurkers die niet zo open zijn als hij en kunnen ze er allemaal veel van leren
Ben nu bij pagina 412, dus als er al iets gezegd was sorry. Ik ga weer verder met lezen bij mijn koffie
Mja, zoals iemand anders al zei, misschien zijn er een hele hoop lurkers die niet zo open zijn als hij en kunnen ze er allemaal veel van leren

Ben nu bij pagina 412, dus als er al iets gezegd was sorry. Ik ga weer verder met lezen bij mijn koffie
[ Voor 15% gewijzigd door AlterBridge op 20-12-2024 10:49 ]
@djatwork007
De tandjes wat een paniek lees ik weer her en der hier. Dit was echt hard nodig deze correctie. Er is werkelijk niets veranderd aan de fundamentals. Bijkopen moet je nu wanneer bloed door de straten loopt niet verkopen want dan weet je zeker dat je straks weer hoger inkoopt
De tandjes wat een paniek lees ik weer her en der hier. Dit was echt hard nodig deze correctie. Er is werkelijk niets veranderd aan de fundamentals. Bijkopen moet je nu wanneer bloed door de straten loopt niet verkopen want dan weet je zeker dat je straks weer hoger inkoopt
94k staat weer op het menu. @FrambozenTaart heeft gelijk; 6 cent incoming
Inderdaad, goedbedoelde adviezen prima, maar laat iedereen lekker zelf z'n handeltje runnen. Je moet toch zelf leren van je fouten, vooral tijdens dit soort bloedige dagen.AlterBridge schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:48:
Het zou me afgelopen week een uur leeswerk bespaard hebben als men hier iets minder in zou gaan op de perikelen van @bsmpower …. Manmanman, hele lappen tekst.
Ff lullig doen, maar probeer dat zelf dan ook vol te houden, je reageerde gisteren een paar keer best bot op mensen viel me op:
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:44:
[...]
Je kletst uit je nek, ik ben te lui om een grafiek erbij te pakken, maar ik weet gewoon dat dat niet zo is.
Je kan het ook van de ‘zonnige’ kant bekijken. De paneeltjes van de cryptowinst doen hun ding weer na de Dunkelflaute.
En vanavond nog aan het bier ook.
1+1
Goed weekend SC
En vanavond nog aan het bier ook.
1+1
Goed weekend SC
Die trendlijn is wel kaduuk. Hopelijk nu een keer een bounce hier. We zitten in de SC inmiddels op pagina 416 dus 420 is nabij, dat is natuurlijk wel heel bullish.YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:42:
Mooie trendlijn dit, van de 4h tot en met de weekly timeframes wordt ie slechts doorkruist door wicks:
[Afbeelding]
/f/image/UZrUdx8XxDBLeCMKMh3mRVS2.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 20-12-2024 10:56 ]
FTFYAlpina schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:52:
Je kan het ook van de ‘zonnige’ kant bekijken. De paneeltjes van de cryptowinst doen hun ding weer na de Dunkelflaute.
En vanavond vanmiddag nog aan het bier ook.
1+1
Goed weekend SC
Is dit echt?Vis schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:54:
Ah de reden van alle paniek gevonden.
Blackrock kwam met een filmpje waarin dit vermeld stond:
[Afbeelding]
Ze willen dat hun klanten NOG goedkoper satjes kunnen aankopen via hun ETFs.
Bullish!
Theoretisch gezien niet onwaar, maar zéér onwaarschijnlijk en daardoor wel gek om er bij te vermelden idd.Vis schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:54:
Ah de reden van alle paniek gevonden.
Blackrock kwam met een filmpje waarin dit vermeld stond:
[Afbeelding]
Ze willen dat hun klanten NOG goedkoper satjes kunnen aankopen via hun ETFs.
Bullish!
Ja, maar het is natuurlijk flauwekul.
Je kunt trouwens nu al voorspellen wat er echt gaat gebeuren. De Bitcoin veranderd niet, maar de banken gaan financiële producten uitgeven op basis van Bitcoin. Uiteindelijk hebben ze straks 1 Bitcoin in kas, maar hebben ze er wel 10 uitgegeven via allerlei financiële producten.
Is echt te zien in het filmpje ja.
Door heel crypto x natuurlijk gedeeld, zelfs het officiële account van Saylor heeft het filmpje gedeeld.
En tja.. het kan praktisch gezien zeker. Als het merendeel daarmee instemt.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
In Amerika toch wel een verstandige disclaimer.dj_ryow schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:58:
[...]
Theoretisch gezien niet onwaar, maar zéér onwaarschijnlijk en daardoor wel gek om er bij te vermelden idd.
What could possibly go wrongPexow schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 11:00:
[...]
Ja, maar het is natuurlijk flauwekul.
Je kunt trouwens nu al voorspellen wat er echt gaat gebeuren. De Bitcoin veranderd niet, maar de banken gaan financiële producten uitgeven op basis van Bitcoin. Uiteindelijk hebben ze straks 1 Bitcoin in kas, maar hebben ze er wel 10 uitgegeven via allerlei financiële producten.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Kan alleen met een hard fork toch, of is het theoretisch mogelijk de broncode aan te passen en dat dit door een meerderheid van de miners wordt geaccepteerd?dj_ryow schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:58:
[...]
Theoretisch gezien niet onwaar, maar zéér onwaarschijnlijk en daardoor wel gek om er bij te vermelden idd.
"hé * DoeEensGek ben je vroeg op de zaak. In je bed gepiest? Wat ga je vandaag doen? Net zo hard werken als gisteren, zo voor kerst nog even inhalen wat je het hele jaar verloederd hebt."
Aldus mijn collega die al jaren slaafs voor z'n centen werkt. Ach het went snel.
Aldus mijn collega die al jaren slaafs voor z'n centen werkt. Ach het went snel.
Vrij specifieke random vraag. Ik zou hem vragen of ie incontinent is.DoeEensGek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 11:06:
"hé * DoeEensGek ben je vroeg op de zaak. In je bed gepiest? Wat ga je vandaag doen? Net zo hard werken als gisteren, zo voor kerst nog even inhalen wat je het hele jaar hebt verloederd hebt."
Niks te veel gezegd met, sell the newsPassie(f) schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:35:
[...]
Met deze uitspraak van Powell ''we're not allowed to own bitcoin" https://x.com/BitcoinMagazine/status/1869474758083166697 Lijkt het sell the news event in aantocht. Of ben ik nu negatief?

Je doet idd lullig, maar goed puntYES schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:50:
[...]
Ff lullig doen, maar probeer dat zelf dan ook vol te houden, je reageerde gisteren een paar keer best bot op mensen viel me op:
Beetje lullig die eerste opmerking.
90K incomfing?
When 6 cent? Kan ik ook nog even goedkoop inkopen, meeste cash is al ingedeeld voor vakantie e.d.
* ByteMe_ had een 13e maand wel leuk gevonden, het is zoals het is...
* ByteMe_ had een 13e maand wel leuk gevonden, het is zoals het is...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Het stop ook echt niet meer hele gifbeker moet leeg, liters met gif. En dan moet de Amerikaanse sessie nog komen
13% correctie inmiddels
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!