Puur toevallig op gestuit. Heb overigens niet veel goed gelezen over het merk Castore, schijnt nogal bagger kwaliteit te zijn. Maar goed, we gaan het zien
Schijnt al zijn verbeterd maar meestal verkopen ze de oude series met black friday.YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:23:
[...]
Puur toevallig op gestuit. Heb overigens niet veel goed gelezen over het merk Castore, schijnt nogal bagger kwaliteit te zijn. Maar goed, we gaan het zien

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee, 50 euro voor longsleeve thuistenue is al de prijs met 50% korting. De andere korting die er nog eens vanaf gaat is omdat ik lid ben van het legioen.Pelox schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:23:
[...]
Dus bij Feyenoord is de normale prijs al door de helft?nvm.. zie net je reactie
Hier heeft black friday ook toegeslagen.. op de valreep nog een nieuwe pc gekocht met een kratje crypto.
Ik snap nu wel precies waarom Henk & Ingrid als ze onderzoek doen naar crypto, en op dit topic stuiten snel weer wegrennen.
Een praktijkvoorbeeld is om google te gebruiken om wat te zoeken. Wel grappig welke resultaten er naar boven komen. Het valt mee dat deel $28 nog niet geindexeerd is.
Crypto wordt automatisch geassocieerd met gokken. Wie heeft dat topic aangemaakt?
/f/image/t3KrtZgwRljtNYDwmtEi2lTN.png?f=fotoalbum_large)
Ik denk dat ik morgen maar een topic maak met shitcoins voor 2024 met een paar dikke shills erin. Deze informatie zet iedereen natuurlijk op het verkeerde been.
Een praktijkvoorbeeld is om google te gebruiken om wat te zoeken. Wel grappig welke resultaten er naar boven komen. Het valt mee dat deel $28 nog niet geindexeerd is.
Crypto wordt automatisch geassocieerd met gokken. Wie heeft dat topic aangemaakt?
/f/image/t3KrtZgwRljtNYDwmtEi2lTN.png?f=fotoalbum_large)
Ik denk dat ik morgen maar een topic maak met shitcoins voor 2024 met een paar dikke shills erin. Deze informatie zet iedereen natuurlijk op het verkeerde been.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Heerlijk ja, echt vlak voor de pump ingestapt. Kennelijk doe ik ook nog wat goeds en heb ik de gemiste ADA gains meer dan terug. Voordeel van die goedkope utility coins is dat die rustig ff een plus 50% kunnen doen zonder enorm in mc te groeien. Lfg!
Thanks man. het is vrijdagavond... sta in de club....geen tijd voor google.
zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:24:
[...]
Schijnt al zijn verbeterd maar meestal verkopen ze de oude series met black friday.

Nee ik had juist dikke korting dus echt arm ben ik er niet van geworden.

Vroegah in mijn tijd was ik in de club gewoon lam. Wat ik deed geen idee, maar geen forum bezoeken iig.Moiety schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:25:
[...]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Tijden veranderen.ByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:28:
[...]
Vroegah in mijn tijd was ik in de club gewoon lam. Wat ik deed geen idee, maar geen forum bezoeken iig.
Of ik zit op de bank naar een oud concert van de Talking Heads te kijken op NPO 3. Dat kan ook.ByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:28:
[...]
Vroegah in mijn tijd was ik in de club gewoon lam. Wat ik deed geen idee, maar geen forum bezoeken iig.
Seems legit.Moiety schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:30:
[...]
Of ik zit op de bank naar een oud concert van de Talking Heads te kijken op NPO 3. Dat kan ook.
Ah nice, zelfde beleving zie ik nu. Niet bij te houden dit topic.Alpina schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:28:
[...]
Xeggex en safe exchange had ik die toen. Wel leuk als je voor de 2013 crypto ervaring wil gaan.
Dit soort clubs tellen niet hèMoiety schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:25:
[...]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
O, wacht crypto club, ik snap hem.
Wie de beste groene paal heeft. Oftewel meme master.
Wie de beste groene paal heeft. Oftewel meme master.
Ik heb niks gekocht op black friday maar je kunt er de klok op gelijk zetten dat ik over 2 weken ineens van alles nodig heb.
Zo gaat het altijd hier.
Zo gaat het altijd hier.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wij (mijn vrouw) heeft na 3 maanden de knoop doorgehakt om een elektrische waterhoudende stofzuig/dweilstok aan te schaffen. Scheelde best wat geld, en ze vroeg mij om advies.FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:44:
Ik heb niks gekocht op black friday maar je kunt er de klok op gelijk zetten dat ik over 2 weken ineens van alles nodig heb.
Zo gaat het altijd hier.
Uiteindelijk wel de goedkoop ere variant gekozen zonder ook nog stoom functie want pvc vloer
Oja, en een nieuwe telefoon voor mezelf.
Mijn huidige is alweer 3 jaar oud. Ik heb bijna 2 maanden gewacht op een mooie blackfriday deal.
[ Voor 11% gewijzigd door elektriekert op 29-11-2024 23:48 ]
Ik heb me flink weten in te houden vandaag. Alleen een extra setje maandlenzen gekocht. Ik heb die meuk toch nodig anders kan ik nog geen groene kaars van een rode onderscheiden..
Dan is 20% korting toch mooi meegenomen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wacht je te lang met eruit halen heb je hoogstens rode ogenNeoflexNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:49:
Ik heb me flink weten in te houden vandaag. Alleen een extra setje maandlenzen gekocht. Ik heb die meuk toch nodig anders kan ik nog geen groene kaars van een rode onderscheiden..
Heb dit jaar de zwarte vrijdag gekte genegeerd totdat iemand een demo gaf van zijn nieuwe draagbare beamer met android/ios casting met ingebouwde speaker voor maar zes tientjes, dus kon het niet laten.
*die waarschijnlijk bij Aliexpress voor een 10tje te koop was*
Toch weer €50 voor BTC gemist.
Haha je moet inderdaad wel een brandblusser in de buurt houden tijdens gebruik inderdaadByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:55:
*die waarschijnlijk bij Aliexpress voor een 10tje te koop was*
Hey, tweakers worden gemiddeld ook 'n daggie ouder.. Kwamen vanmiddag nog opmerkingen voorbij van mensen die al langer op tweakers zitten dan anderen ueberhaupt op deze planeet rondlopenNeoflexNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:22:
Net als die fucking traplift overigens![]()
Een traplift promoten op een techforum...
Het duurde serieus ff voordat ik doorhad dat die deeg”roller” nogal slecht gaat werken.Moiety schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:50:
Ik heb deze shit vandaag gekocht bij de Blokker! Koopje..!
[Afbeelding]
Je moet tegenwoordig online wel alert blijven met alle bewerkte foto's!elektriekert schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 00:03:
[...]
Het duurde serieus ff voordat ik doorhad dat die deeg”roller” nogal slecht gaat werken.
:strip_exif()/f/image/9qHSktrG3ReLYxujw3xQowpH.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bXfIqX9oWGcUZdZWpWRsR2wa.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Die andere kunnen ook mee. Weet alleen niet of de verhuizers er zo blij van wordenTaro schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:46:
[...]
Zelfde overweging hier, daarom een thuisaccu met een stekker, die neem je gewoon lekker mee als je gaat verhuizen: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
XGStomtom901 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:26:
[...]
Serieus? Een Sophos XG? FF dat pistool uit mijn mond halen, wat een shitty firewall is dat.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wordt je wakker hebben Henk en Ingrid TP 1 XRP af laten gaan.
Dan vanavond maar eten in een Sushi restaurant (en dan bedoel ik geen all you can eat
)
Dan vanavond maar eten in een Sushi restaurant (en dan bedoel ik geen all you can eat
Ik zit vandaag 25 jaar op tweakers... alleen genoeg karma om die traplift reclame niet te zienNeoflexNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:22:
Komt hier gewoon een ad over een thuisbatterij tussendoor. Dat kan ook geen toeval zijn.
Net als die fucking traplift overigens![]()
Een traplift promoten op een techforum...

Zelfde OS toch, dus zelfde puinbak.
XRP aardig doorgetoeterd vannacht!
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
ETH beukt even door de €3500,- heen
Goedemorgen!
Goedemorgen!
BTC €96.871
Wat betekent ETH maxi? Draai je een node of?koelebobes schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 07:25:
ETH beukt even door de €3500,- heen
Goedemorgen!
Zitten we volgend jaar eind november nog steeds in de bullmarkt? Anders ga ik bitcoin aanmelden in het Tweakers Black Friday topic met bijbehorende korting, kijken hoe ze reageren.. (staat in agenda genoteerd)
weekend pumps horen sowieso bij het laatste jaar van de bull. Erg verstandig om niet spot eruit te gaan in dit deel. Erg gaan namelijk nog vele weekend pumps komen aankomende tijd. En die komen altijd op tijdstippen/ momenten die je totaal niet verwachtColdcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:01:
[...]
Spot verkopen doe ik in deze fase niet meer. Heb ook twee orders staan op diezelfde levels rond de liquidatie niveaus.
Die stijging uit het niets op een zondag drie weken terug weet ik nog te herinneren. Geen risico om de boot te missen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ETF inflow bij ETH was gisteren groter dan bij BTC. 332.9m vs 320m. Nice.
Zie https://farside.co.uk/eth/
Zie https://farside.co.uk/eth/
Omdat we bijna aan de top van de bubbel zitten ga ik een paar flufjes in een naar “rekt of moon”alt duwen.
Op de vraag welke 4 alts minimaal 400% binnen 6 maanden kunnen gaan doen, komt Chat(of in dit geval Chad)GPT met onderstaande opties. Mooi ook die disclaimer aan het eind 😊. Het plan is om 1 van onderstaande te kiezen en dan over 6 maand een vakantie te boeken.
Een ongefundeerd advies over waar ik de flufjes naartoe moet brengen wordt gewaardeerd en is leuk om over een paar maanden weer terug te lezen! Het gaat hier niet om schokkende bedragen trouwens.
Identifying altcoins capable of achieving a minimum 400% gain within six months requires careful analysis of market trends, technological advancements, and overall market sentiment. While such returns are speculative and come with significant risk, several altcoins have been highlighted by industry experts for their potential in the upcoming months.
(ARB): As a layer 2 scaling solution for Ethereum, Arbitrum aims to enhance transaction speeds and reduce costs. With the upcoming Ethereum EIP-4844 upgrade, which promises reduced fees and enhanced competitiveness, Arbitrum could see increased adoption and value appreciation.
Optimism (OP): Similar to Arbitrum, Optimism is a layer 2 solution focused on improving Ethereum’s scalability. The anticipated Ethereum upgrades could serve as a catalyst for Optimism’s growth, potentially leading to substantial returns.
Kaspa (KAS): Kaspa implements the GHOSTDAG protocol, working on blockDAG for fast confirmation and high block rates. Its unique approach to blockchain scalability and security has garnered attention, positioning it as a promising investment.
Pepe Unchained (PEPU): This meme coin is launching with its own Layer-2 network, aiming to replicate the success of Pepe but with its own ecosystem. Its innovative approach and community engagement could lead to significant appreciation. 
It’s important to note that the cryptocurrency market is highly volatile, and such high returns are accompanied by substantial risk. Investors should conduct thorough research and consider their risk tolerance before investing in these assets.
Op de vraag welke 4 alts minimaal 400% binnen 6 maanden kunnen gaan doen, komt Chat(of in dit geval Chad)GPT met onderstaande opties. Mooi ook die disclaimer aan het eind 😊. Het plan is om 1 van onderstaande te kiezen en dan over 6 maand een vakantie te boeken.
Een ongefundeerd advies over waar ik de flufjes naartoe moet brengen wordt gewaardeerd en is leuk om over een paar maanden weer terug te lezen! Het gaat hier niet om schokkende bedragen trouwens.
Identifying altcoins capable of achieving a minimum 400% gain within six months requires careful analysis of market trends, technological advancements, and overall market sentiment. While such returns are speculative and come with significant risk, several altcoins have been highlighted by industry experts for their potential in the upcoming months.
(ARB): As a layer 2 scaling solution for Ethereum, Arbitrum aims to enhance transaction speeds and reduce costs. With the upcoming Ethereum EIP-4844 upgrade, which promises reduced fees and enhanced competitiveness, Arbitrum could see increased adoption and value appreciation.
Optimism (OP): Similar to Arbitrum, Optimism is a layer 2 solution focused on improving Ethereum’s scalability. The anticipated Ethereum upgrades could serve as a catalyst for Optimism’s growth, potentially leading to substantial returns.
Kaspa (KAS): Kaspa implements the GHOSTDAG protocol, working on blockDAG for fast confirmation and high block rates. Its unique approach to blockchain scalability and security has garnered attention, positioning it as a promising investment.
Pepe Unchained (PEPU): This meme coin is launching with its own Layer-2 network, aiming to replicate the success of Pepe but with its own ecosystem. Its innovative approach and community engagement could lead to significant appreciation. 
It’s important to note that the cryptocurrency market is highly volatile, and such high returns are accompanied by substantial risk. Investors should conduct thorough research and consider their risk tolerance before investing in these assets.
KAS zie ik wel vaker langskomen bij al mijn crypto fluencers
AERO ook bijna klaar om eindelijk te vertrekken.. 2 maanden zitten pingpongen tussen niveaus. Was weer eens tijd voor een pump a la Aero
Edit: jynxed
Edit: jynxed
[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 30-11-2024 09:56 ]
TACO speelt met mn Privé
Ja dat is het met Black Friday. Je doet de meest stomme, nutteloze aankopen die helemaal niet rationeel zijnYES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:16:
Black Friday heeft mij nu toch ook te pakken gekregen:
[Afbeelding]
🤡
Maktub
Je taalmodel is op zn minst 3/4 jaar oud. Je hebt niks aan dit.[b]deppenboks schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 07:51:[/b
Ethereum EIP-4844
TACO speelt met mn Privé
Och. XRP is ook gewoon moon.Aeronaut schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:00:
[...]
Je taalmodel is op zn minst 3/4 jaar oud. Je hebt niks aan dit.
Thanks, Safetrade was het ja, die maar een opduikelen.JPS schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:05:
[...]
Ja ik heb ze nog on-chain in de wallet, Qubic was ook weer diep weggezakt helaas.
Safe.trade, dat was toch een hele beleving vorig jaar, mooie flashback naar de eerste Crypto CEXs
Maar wij hebben @Don Guacamoletomtom901 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 07:56:
KAS zie ik wel vaker langskomen bij al mijn crypto fluencers
Had je het daar laten staan joh? Ik ben niet vies van wat (gecalculeerde) risico maar hier waagde ik me niet aan dus heb ze direct in de hotwallet gezet.DaWayne schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:12:
[...]
Thanks, Safetrade was het ja, die maar een opduikelen.
Ik zag laatst dat Qubic nu ook op Mexc gelist is, dus ga ze daarheen verplaatsen.
Zo n beetje alles behalve eth en bnb is moon gegaan na trump
Xrp en xlm al een 4x 😭
TACO speelt met mn Privé
XRP $3 eind December als ‘t zo doorgaat
Trouwens @zwembroek , ik zag net dat Astar het afgelopen maand helemaal niet gek heeft gedaan met ruim +40%. On par met dat obsolete Eth muntje. Maar niet zo goed als ROOT (+160%) uiteraard. 🥳
XRP is de meme vam de SEC. Toen Gensler aftrad had ik gauw een flufje ingeslagen. Nog geen spijt van.Aeronaut schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:24:
[...]
Zo n beetje alles behalve eth en bnb is moon gegaan na trump
Xrp en xlm al een 4x 😭
Ah een 636 uit 2005/2006 met laser uitlaat. Erg nice !Cougar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:58:
[...]
Niet ow, oké. De kenner…
😂
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb er zelf ook eentje gehad en volledig geupgrade met compleet uitlaatsysteem, luchtfilter en power commander. Kwam toen niet verder dan 126 p aan het wiel.
Good old times
Geen idee heb geen XG en deze discussie hoort thuis in een ander topic. Maar voor die prijs verwacht ik geen puinbak.
Heeft dat nog zin dan?!?tomtom901 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 07:28:
[...]
Wat betekent ETH maxi? Draai je een node of?
Nee vroegah had ik een heel mooi divers portfolio maar sinds de scheiding heb ik mijn kleine beetje crypto omgezet naar ETH, ETH maxi voor mij betekend 100% ETH
BTC €96.871
BiGgesT BulLTrAp EvAhhH!!! 🤡Chaes schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:49:
Als het aan Capo ligt is het voorlopig klaar met de pret! Maar goed, dat zei hij een tijdje terug ook al. 🤡
[Afbeelding]
@Alpina onze Agent call doet het goed! Ik overweeg om nog een extra bakje koffie te nemen. Krijg er zelf FOMO van.

:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZYdc7SbNRA3GSFqA4nF5YAnJ.gif?f=user_large)
Tsja, nadat mijn zootje -70% was gegaan vond ik het risico niet meer zo grootJPS schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:23:
[...]
Had je het daar laten staan joh? Ik ben niet vies van wat (gecalculeerde) risico maar hier waagde ik me niet aan dus heb ze direct in de hotwallet gezet.
Ik zag laatst dat Qubic nu ook op Mexc gelist is, dus ga ze daarheen verplaatsen.

Tegelijkertijd ging argocoin door het dak, die heb ik toen wel deels verkocht en deels in de hot-wallet gezet.
Maar als Safetrade nog bestaat is dat mijn bonus voor deze maand.
Als de poes van Vitalik dan vervolgens ook leert vliegen kan het nog wel eens wat worden met de shitcoins
Zijn er mensen die wel billen knijpen na zulke posts en keihard gaan shorten ? Of gewoon all time hodlers ?Chaes schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:49:
Als het aan Capo ligt is het voorlopig klaar met de pret! Maar goed, dat zei hij een tijdje terug ook al. 🤡
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/6qM0kXAzzRX07lwaG0TcX2Se.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooi man! Beetje pijnlijk voor mij dat ik deze eind 2022 al voorbij zag komen. AchjaDon Guacamole schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:56:
[...]
Ff terug gekeken, sinds 19 mei 2023 KAS hodler dankzij jou en de rarestone roadmap!
[Afbeelding]
Wat een clown. Altseason is aan hoor. Weet niet wat die gast aan het roken is.Chaes schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:49:
[Afbeelding]
Tuurlijk pullbacks gaan komen, maar hij wacht op de capitulatie die ''never nooit meer '' gaat komen
Als je nu nog leert hodlen dan kan je die nachtdiensten ook vaarwel zeggen.Alpina schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:59:
[...]
Mooi man! Beetje pijnlijk voor mij dat ik deze eind 2022 al voorbij zag komen. Achja
Ja hoor, ik had ooit 2 nodes, inmiddels mee gestopt.
Ik zocht naar signalen dat we verder stijgen. Jij hebt ze voor mij gevonden.Chaes schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:49:
[Afbeelding]
Gipsy King schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:59:
[...]
Zijn er mensen die wel billen knijpen na zulke posts en keihard gaan shorten ? Of gewoon all time hodlers ?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sqqAHCxvQUFpsdGfpSSyJt6b.jpg?f=user_large)
Niet all time, maar voor nu wel, HODL is nu vrij pijnloosGipsy King schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:59:
[...]
Zijn er mensen die wel billen knijpen na zulke posts en keihard gaan shorten ? Of gewoon all time hodlers ?
[Afbeelding]
ADA heeft zojuist BTC geflipped in m'n portfolio trouwens

:strip_exif()/f/image/2jv6h7eVr509pgxvsVoyfC6a.jpg?f=fotoalbum_large)
De nieuwste van Kyle staat ook weer online.
En wat betreft Capo. ALS we in december een retrace krijgen wat ik zelf ook heel erg realistisch zou vinden dan duurt die niet langer dan de eerste 2 weken.
En wat betreft Capo. ALS we in december een retrace krijgen wat ik zelf ook heel erg realistisch zou vinden dan duurt die niet langer dan de eerste 2 weken.
Eerste BTC buy order geraakt en zoals verwacht gaan de alts prima. Gisteren ook maar even wat Prime opgepakt, dat zijn typisch van die munten die het van vrijdag op zaterdag altijd goed doen 
:gifsicle():strip_exif()/f/image/YrFx2v1WPPNH9BR0wBOtBOkW.gif?f=user_large)
Grote kans dat alles richting morgenmiddag weer een beetje inkakt en we in de loop van maandag weer een stijgende lijn zien.
Het patroon blijft dan dus: Woensdag BTC en alts verkopen. Donderdagavond BTC en alts goedkoper terugkopen, vrijdag de stijging meepakken. Vrijdagavond BTC even aan de kant zetten. In de loop van zaterdag/zondag winst nemen op alts. Zondagavond/maandagochtend BTC weer oppakken om de stijging van maandag mee te nemen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/YrFx2v1WPPNH9BR0wBOtBOkW.gif?f=user_large)
Grote kans dat alles richting morgenmiddag weer een beetje inkakt en we in de loop van maandag weer een stijgende lijn zien.
Het patroon blijft dan dus: Woensdag BTC en alts verkopen. Donderdagavond BTC en alts goedkoper terugkopen, vrijdag de stijging meepakken. Vrijdagavond BTC even aan de kant zetten. In de loop van zaterdag/zondag winst nemen op alts. Zondagavond/maandagochtend BTC weer oppakken om de stijging van maandag mee te nemen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja en leuk die retrace, maar dat is een retrace van een piek die dan al 100% hoger is dan nu.zwembroek schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:07:
De nieuwste van Kyle staat ook weer online.
[YouTube: FINAL CALL: Its Happening Today! [Crypto & Altcoin Mega Breakout]]
Nee, ik kan Ichi lounge aanbevelen, ondanks ik de muziek daar wat hard vind staan.John245 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 06:42:
Wordt je wakker hebben Henk en Ingrid TP 1 XRP af laten gaan.
Dan vanavond maar eten in een Sushi restaurant (en dan bedoel ik geen all you can eat)
Lekker Sushi.
Ik ga vanmiddag ook weer wat van mijn stack verkopen.
LFG.keanu_ schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:13:
[...]
Ja en leuk die retrace, maar dat is een retrace van een piek die dan al 100% hoger is dan nu.
ALS!
Ik heb geleerd van de vorige keer.
Vorige bullrun stond 13$ op de kaart...
Dat is nooit niet geweest
Daar hedde gij helemaal gelijk in haha!elektriekert schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:19:
[...]
ALS!
Ik heb geleerd van de vorige keer.
Vorige bullrun stond 13$ op de kaart...
Dat is nooit niet geweest
Ik neem ook al eerder m’n winst denk ik hoor, niet te greedy worden
Voeg ff toe ,NFA en DYORTaro schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:12:
Eerste BTC buy order geraakt en zoals verwacht gaan de alts prima. Gisteren ook maar even wat Prime opgepakt, dat zijn typisch van die munten die het van vrijdag op zaterdag altijd goed doen
[Afbeelding]
Dan krijg ik RSI, iedereen moet altijd zijn eigen onderzoek doen
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Henk&Ingrid collega's hebben dus XRP op 1$ gekocht en BTC op 90k$.Schuimpje schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:22:
[...]
Daar hedde gij helemaal gelijk in haha!
Ik neem ook al eerder m’n winst denk ik hoor, niet te greedy worden
Voor mijn gevoel is dat wat ik in 2017 deed.
Toen was de bull al een half jaar aan en kwam ik in het spel, helemaal naar de vinketering gegaan

Als Henk en Ingrid op $1 XRP hebben gekocht hebben ze dus in een korte tijd 90% virtuele winst. Daar gaan ze zeker over pochen bij het koffiezetapparaat.elektriekert schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:28:
[...]
Henk&Ingrid collega's hebben dus XRP op 1$ gekocht en BTC op 90k$.
Voor mijn gevoel is dat wat ik in 2017 deed.
Toen was de bull al een half jaar aan en kwam ik in het spel, helemaal naar de vinketering gegaan
Dat wakkert FOMO aan.
Retail is coming!
Geen risico nemen, gewoon HODL. Als de alts hard gaan vliegt er zo 30% / 40% bovenop in een dag. Om te traden is het natuurlijk wel een ander verhaal.Taro schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:12:
[Afbeelding]
Vorige run heb ik heel veel verhalen gelezen van mensen die hun enorme bags aan shit voor schijtprijzen verkocht hebben. Mijnsziens is dit het moment om gewoon om je bag te broeden en er langzaam wat uit te laten lopen (in stappen van 25% op basis van prijs; of misschien 5% per week verkopen).
Je moet ervaren zijn om te traden in een bull. Gemiddeld genomen haal je meer gains door gewoon op de je handen te zitten.
Henk en Ingrid hebben niet op $1 gekocht, dat zijn Wim en Marleen. Henk en Ingrid stappen op $3 en btc $145.000 in.Don Guacamole schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:29:
[...]
Als Henk en Ingrid op $1 XRP hebben gekocht hebben ze dus in een korte tijd 90% virtuele winst. Daar gaan ze zeker over pochen bij het koffiezetapparaat.
Dat wakkert FOMO aan.
Retail is coming!
Wim en Marleen are still early.
Zero.
HahaTaro schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:27:
[...]
Dan krijg ik RSI, iedereen moet altijd zijn eigen onderzoek doen
RSI, NFA, DYOR.
Past mooi in het rijtje!
Haha, vergeet die handen van een trol niet te omcirkelen!Steady schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 00:07:
[...]
Je moet tegenwoordig online wel alert blijven met alle bewerkte foto's!
[Afbeelding]
Ik zat serieus eerst naar die omcirkelde dingen te kijken dat ik die fik in de tent pas later zag...Steady schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 00:07:
[...]
Je moet tegenwoordig online wel alert blijven met alle bewerkte foto's!
[Afbeelding]
Dat is vreemd. Standaard heeft die al 131pk. En idd rest wat je noemt heb ik ook. Vandaar de 140pk.Rox92 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:32:
[...]
Ah een 636 uit 2005/2006 met laser uitlaat. Erg nice !
Heb er zelf ook eentje gehad en volledig geupgrade met compleet uitlaatsysteem, luchtfilter en power commander. Kwam toen niet verder dan 126 p aan het wiel.
Good old times
:gifsicle():strip_exif()/f/image/lgVms9wiEy942Lna5TVfSG8F.gif?f=user_large)
De Bitcoin Dominance is op een interessant punt aangekomen. Vorige week is al die oude meuk hard moon gegaan. Nu gaat vooral de AI meuk hard omhoog.
:strip_exif()/f/image/erC4k29gXfxNICPsuCceaJGi.png?f=user_large)
ETH kruipt ook langzaam naar de weerstand:
:strip_exif()/f/image/mJp9hVfLPmxd3fZr8ROqW38c.png?f=user_large)
Ik verwacht nog 1 move van BTC sterk omhoog door de $100k heen waarbij de BTC.D kan oplopen. De alts zullend an wellicht iets bloeden ten opzichte van BTC. USDT pair ga ik niet op gokken dat het gaat zakken.
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 30-11-2024 10:10 ]
Wim die boven in de oude kinderkamer zit, voor zo'n oude zware eiken kast op een jysk klapstoeltje, bedraad muisje met balletje op een gratis jaren 90 muismatje, crt voor z'n neus, lees brilletje van de action. En Marleen zo'n te lang blijven hangen in de tijd "hippe" moeder die dan onder aan de trap roept "Wiiiiiim, Wimmetje! WIIIMMMEETJE, heb je nou al pìitkon gekocht? Het was net weer op het staatsjournaal. Als jij nou je nostalgische complete trein set verkoopt en meer pìihíítkoòn koopt kunnen we eindelijk die wereldreis maken die je mij had belooft toen ik 18 was."Pelox schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:45:
[...]
Henk en Ingrid hebben niet op $1 gekocht, dat zijn Wim en Marleen. Henk en Ingrid stappen op $3 en btc $145.000 in.
Wim en Marleen are still early.
Ik houd de BTC.D ook goed in de gaten. Momenteel is de daling vrij eenzijdig veroorzaakt door met name XRP en ETH die een klein beetje tot leven aan het komen is.Coldcat schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:58:
[Afbeelding]
De Bitcoin Dominance is op een interessant punt aangekomen. Vorige week is al die oude meuk hard moon gegaan. Nu gaat vooral de AI meuk hard omhoog.
[Afbeelding]
ETH kruipt ook langzaam naar de weerstand:
[Afbeelding]
Ik verwacht nog 1 move van BTC sterk omhoog door de $100k heen waarbij de BTC.D kan oplopen.
En het is weekend, dat is gunstiger voor de alts.
Als we nu significant verder zakken ga ik mijn exit strategie voor BTC vervroegen (breken van de 55% BTC.D is wel een level, daar hebben we maanden gebivakkeerd en was daarvoor maandenlang weerstand). Vergeleken met de vorige cycle is het nog te vroeg om definitief te breken, maar alles is mogelijk.
In maart 2021 brak de BTC.D definitief, 5/6 weken later was het klaar. Tweede piek van BTC naar 69K was dan wel iets hoger, maar veel indicatoren wijzen erop dat de piek in april van 65K de top was. 69K was een ultra leverage double top die iets hoger kwam.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-11-2024 10:21 ]
wat een mafklapper blijft het toch ook. Snap niet dat ie niet een keer opgeeftChaes schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:49:
[Afbeelding]
Belangrijkste info staat onderin: ‘MUTE’.Chaes schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:49:
[Afbeelding]
Ik snap vooral niet waarom we dit soort mensen aandacht blijven geven. Er zijn zoveel goede resources, maar als we onze energie in dit soort bewezen droeftoeters blijven steken word het nooit watanti elppa schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:15:
[...]
wat een mafklapper blijft het toch ook. iSnap niet dat ie niet een keer opgeeft
Bitcoin - A weapon of mass disruption
iSnapanti elppa schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:15:
[...]
wat een mafklapper blijft het toch ook. iSnap niet dat ie niet een keer opgeeft
Is dat een nieuwe feature van Apple? Dat ze snapchat opnieuw uitvinden en brengen als een nieuwe, baanbrekende, dikke tech op hun iPhones?
ja snap ik ook geen hol van. Ik heb ergens 2 cycles terug al dat soort idioten uit mijn youtube en andere feeds gehaald. Enige die ik volg is bob loukas en zo nu en dan invest answers. Verder helemaal niets.Gelukszoekr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:23:
[...]
Ik snap vooral niet waarom we dit soort mensen aandacht blijven geven. Er zijn zoveel goede resources, maar als we onze energie in dit soort bewezen droeftoeters blijven steken word het nooit wat
Haha, is ook zo. Je ziet om de haverklap dit soort halve garen hier voorbij komen. Ik kan er wel om lachen eigenlijk. Hopelijk prikt iedereen er doorheen maar ik kan me wel voorstellen dat het verwarrend over kan komen.Gelukszoekr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:23:
[...]
Ik snap vooral niet waarom we dit soort mensen aandacht blijven geven. Er zijn zoveel goede resources, maar als we onze energie in dit soort bewezen droeftoeters blijven steken word het nooit wat
Mwah, prima voor vermaak en lachspiertrainingDomino schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:17:
[...]
Belangrijkste info staat onderin: ‘MUTE’.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!