[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.696 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:23:
[...]

Ik snap vooral niet waarom we dit soort mensen aandacht blijven geven. Er zijn zoveel goede resources, maar als we onze energie in dit soort bewezen droeftoeters blijven steken word het nooit wat
Je geeft zelf ook regelmatig de verouderde analoge publieke media via hun digitale kanalen (lees: kranten) aandacht terwijl die ook echt niet weten waar ze het over hebben.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:33
Taro schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:32:
[...]

Je geeft zelf ook regelmatig de verouderde analoge publieke media via hun digitale kanalen (lees: kranten) aandacht terwijl die ook echt niet weten waar ze het over hebben.
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/UBwavZVvFvkAAAAC/burn-oh.gif

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
[...]

Zeker. Ik post dit omdat ik het leuk vind te volgen hoe mensen buiten onze bubbel ons zien. Als mensen hier al iets mee doen dan is de boodschap ovrr het algemeen nog steeds om vooral niet te investeren.

Dat vind ik wat anders als mensen zoals Capo die zichzelf als orakel neerzet en daadwerkelijk als doel heeft mensen een bepaalde richting op te duwen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03:43

YES

Moderator General Chat
PRIME wel een mooie chart hoor :)
Op uitbreken hier, volgende resistance ligt op +/- 13.6:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/80rexfQekmOaVD0L5SPHtdDQi3k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xc7OryUGrDJ06cW28BYuV8bd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:27
Cougar schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:54:
[...]

Dat is vreemd. Standaard heeft die al 131pk. En idd rest wat je noemt heb ik ook. Vandaar de 140pk.
Nee hoor, de fabriek geeft altijd pk's aan gemeten aan de krukas. Want hoger getal is beter voor verkoop ofzo.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:38:
[...]

Zeker. Ik post dit omdat ik het leuk vind te volgen hoe mensen buiten onze bubbel ons zien. Als mensen hier al iets mee doen dan is de boodschap ovrr het algemeen nog steeds om vooral niet te investeren.
Dat gaat ook op voor Mr. Capo.
Dat vind ik wat anders als mensen zoals Capo die zichzelf als orakel neerzet en daadwerkelijk als doel heeft mensen een bepaalde richting op te duwen
Dat gaat ook op voor de Telegraaf.

Niet lullig bedoeld he, dat moge duidelijk zijn. Maar de Telegraaf wint ook zieltjes door aan te geven dat je zonnepanelen niet meer terug kunt verdienen, dat thuisaccu's niets opleveren, dat je crypto <clickbait> niet meer moet doen, dat er weer een crypto miljonair alles is kwijtgeraakt, etc.

Uiteindelijk typt iedereen iedere letter vanuit eigenbelang en niet per se het grotere belang. Dat gezegd hebbende weet ik eigenlijk niet waarom ik dit nu typ... :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:33
We zijn hier gewoon heel erg toe aan die 100K, de sfeer wordt grimmig.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/tQGMKdzuxLIAAAAe/probleemwijken-den-bosch.png

BTC mooie top van 150K+, alts nog een keer moon. Dan kunnen we vredig de bear in.

Wil niet te bearish doen maar adressen zijn begonnen met winstnemen:

https://www.bitcoinmagazi...ses-greater-than-0-1-btc/
https://www.bitcoinmagazi...esses-greater-than-1-btc/
https://www.bitcoinmagazi...sses-greater-than-10-btc/

Staat tegenover dat adressen met >100 BTC een atypische stijging laat zien:
https://www.bitcoinmagazi...ses-greater-than-100-btc/

Lijkt mij niet direct verband houden met de ETF's aangezien de adressen met >1000 BTC stabiel blijft (heb overigens niet echt in beeld vanaf welk aantal BTC die custody partijen beginnen aan een vers adres).
https://www.bitcoinmagazi...es-greater-than-1000-btc/

[ Voor 61% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-11-2024 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:33
YES schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:42:

[Afbeelding]
Ga je nog ergens uitstappen voor extra sats? Blijft natuurlijk tricky in een bull markt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03:43

YES

Moderator General Chat
Pinsa schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:04:
[...]

Ga je nog ergens uitstappen voor extra sats? Blijft natuurlijk tricky in een bull markt
Nee, denk dat ik hem gewoon lekker laat gaan. Is geen BTC pair ook op Bybit dus dan moet ik zelf nog checken of hij BTC outperformed heeft ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:35
YES schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:42:

[Afbeelding]
Zeker mooie chart. Als je kijkt naar alts hangt er alles zo ongeveer bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:53
YES schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:06:
[...]

Nee, denk dat ik hem gewoon lekker laat gaan. Is geen BTC pair ook op Bybit dus dan moet ik zelf nog checken of hij BTC outperformed heeft ook :P
Lang
Leve
Coingecko

https://www.coingecko.com/en/coins/echelon-prime/btc

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:55:
[...]

Dat gaat ook op voor Mr. Capo.

[...]

Dat gaat ook op voor de Telegraaf.

Niet lullig bedoeld he, dat moge duidelijk zijn. Maar de Telegraaf wint ook zieltjes door aan te geven dat je zonnepanelen niet meer terug kunt verdienen, dat thuisaccu's niets opleveren, dat je crypto <clickbait> niet meer moet doen, dat er weer een crypto miljonair alles is kwijtgeraakt, etc.

Uiteindelijk typt iedereen iedere letter vanuit eigenbelang en niet per se het grotere belang. Dat gezegd hebbende weet ik eigenlijk niet waarom ik dit nu typ... :)
Ik vind het eigenlijk juist mooi dat @Gelukszoekr deze onwetende en kritische media opzoekt om juist eens het geluid van een maxi te laten horen in die oude kranten.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:00
Safetrade uit Abidjan Nigeria, super betrouwbaar, kan nog inloggen😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NeoflexNL schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:21:
[...]

Ik vind het eigenlijk juist mooi dat @Gelukszoekr deze onwetende en kritische media opzoekt om juist eens het geluid van een maxi te laten horen in die oude kranten.
Eens, dat vind ik ook mooi, laat dat helder zijn. Ik hintte echter op linkjes naar standaard artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:32

Coldcat

HODL

keanu_ schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:15:
[...]

Zeker mooie chart. Als je kijkt naar alts hangt er alles zo ongeveer bij.
Rekteroni speciaal of een dikke uitbraak!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 06:33
YES schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:06:
[...]

Got ya! Als je de high van maart ziet, zit er echt nog veel fuel in, komt ook nog bij dat Prime pas sinds 2023 circuleerd, meeste andere alts gaan al veel langer mee dus minder bagholders bij Prime.

Heb met @zwembroek afgesproken een bepaald target te hitten voor einde 2024, kijken of dat uit gaat komen, in principe is dit mogelijk als we de $14 doorbreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Coldcat schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:22:
[...]

Rekteroni speciaal of een dikke uitbraak!
UItbraak, net als FET. precies vergelijkbare chart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Van mij mag er wel even weer een flinke lift komen. 💰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-08 00:50
Als we nou die kabels op de bodem van de zee tussen Amerika en Europa/Azië doorknippen kunnen ze de Bitcoin prijs ook niet meer naar beneden donderen. Die lui verzieken zo’n beetje elke markt waar ze instappen :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

BTC100K2021 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:13:
[...]

Ik houd de BTC.D ook goed in de gaten. Momenteel is de daling vrij eenzijdig veroorzaakt door met name XRP en ETH die een klein beetje tot leven aan het komen is.

En het is weekend, dat is gunstiger voor de alts.

Als we nu significant verder zakken ga ik mijn exit strategie voor BTC vervroegen (breken van de 55% BTC.D is wel een level, daar hebben we maanden gebivakkeerd en was daarvoor maandenlang weerstand). Vergeleken met de vorige cycle is het nog te vroeg om definitief te breken, maar alles is mogelijk.

In maart 2021 brak de BTC.D definitief, 5/6 weken later was het klaar. Tweede piek van BTC naar 69K was dan wel iets hoger, maar veel indicatoren wijzen erop dat de piek in april van 65K de top was. 69K was een ultra leverage double top die iets hoger kwam.
Ik ben het zeker met je eens dat als BTC.D breekt dat het oppassen is geblazen, maar ik denk dat het nog niet zover is. Ik verwacht nog zeker twee grote waves up en daartussen een serieuze retrace van 20-25%. 30-40% dips zoals we uit de eerdere cycles kennen zie niet meer gebeuren. Cycle met de double top in 2021 is inderdaad niet de beste referentie, o.a. door de pandemie.

Kortom, aankomende BTC wave up zal BTC.D weer opklimmen of stabiliseren als BTC en Alts tegelijk gaan. Daarna vliegen de Alts weer, wellicht dan pas het echte Altseason en breken van BTC.D.

Qua BTC cycle timings vind ik deze analyse en bijbehorend plaatje erg handig:
https://x.com/ilay_vp/status/1820906371669168600

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wPL3ufz.jpeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:43

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Refereer je nu naar CryptoRoel van de Telegraaf?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cavslj_S7L-aZ-8EOq8k53tNk9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qHwmOX7VNripsn2CnIPttRcc.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Goedemorgen 100k mededingers. Zou het deze maand nog lukken?

Of december nieuwe poging :z

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
ByteMe_ schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:00:
Goedemorgen 100k mededingers. Zou het deze maand nog lukken?

Of december nieuwe poging :z
Het is al middag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Shorts op ETH en BTC lopen prima. Prime nog 3 buy orders vullen en dan hopelijk weer up.
(Weer die compressie....)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qX4Zoil8pCJcQ2_oYRNyoEDwrts=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/adkvqE2bZ8TTmmlrDtyJ4CKx.gif?f=user_large

Gisteren ingestelde buy orders worden ook bijna gevuld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QxK27KHD4ilM2DYxo3Un16MRCqk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OiWM75h8JthroVoL2aUjaIkC.gif?f=user_large

Benieuwd waar de bodem ligt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGsDcDgP4RqEX1syw7R_G6nc_34=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EkCOc1vtfj8hp3y6PF5xzLCB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:01:
Shorts op ETH en BTC lopen prima. Prime nog 3 buy orders vullen en dan hopelijk weer up.
(Weer die compressie....)
[Afbeelding]

Gisteren ingestelde buy orders worden ook bijna gevuld:
[Afbeelding]

Benieuwd waar de bodem ligt:
[Afbeelding]
hier is de bodem

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PQm3hkkVc0P79M7Bc61wxNzEwNg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/URvxH6qeYlb12iSfuwRG9Oo8.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, nog een paar honderd lager dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:12:
[...]

Ja, nog een paar honderd lager dus.
ja max 95,8 gok ik. Al bounced i nu al. Best kans dat dit het alweer was

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:20:
[...]

Ja idd, ben alweer aan boord, maar nog niet met alles, eerst ff zien of dit het was idd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nsard0nqasI1BT0dAU-R2_9H7aI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/q3WXorBMQDGO4VbbWt8DPNoJ.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cougar
Hier ook met hele portefeuille aan boord. 🤨🙏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
anti elppa schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:20:
[...]

Dit is ook de retest van de trendlijn die btc heeft doorbroken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
dylan_ schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:37:
Als we nou die kabels op de bodem van de zee tussen Amerika en Europa/Azië doorknippen kunnen ze de Bitcoin prijs ook niet meer naar beneden donderen. Die lui verzieken zo’n beetje elke markt waar ze instappen :(
Ik denk dat dat is waarom ze Starlink hebben ontwikkeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06:10
Taro schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:23:
[...]

Ja idd, ben alweer aan boord, maar nog niet met alles, eerst ff zien of dit het was idd.
[Afbeelding]
Ik bewonder je lef. Voor BTC ben ik een simpele eca'er.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BTC long iets afgeschaald, eerst ff IPA's kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2024/11/30/1163707/1536x864a.jpg

Weer een Porsche minder. Gelukkig is Tom Waes niet meer in levensgevaar.

[ Voor 26% gewijzigd door souljah1h op 30-11-2024 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
souljah1h schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:46:
[Afbeelding]

Weer een Porsche minder. Gelukkig is Tom Waes niet meer in levensgevaar.
Nou .. wel gereanimeerd. Dat is niet mis hoor

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:44
Het Turbo model van deze wordt niet voor niets ‘The Widowmaker’ genoemd. Ik zou me zelf ook iets veiliger voelen in een nieuwere variant.

Maar ik heb dan ook geen Porsche :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
anboni schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 00:03:
[...]

Hey, tweakers worden gemiddeld ook 'n daggie ouder.. Kwamen vanmiddag nog opmerkingen voorbij van mensen die al langer op tweakers zitten dan anderen ueberhaupt op deze planeet rondlopen :P
Ging over trapliften. Nou, ik schiet de trap ook nog op hoor .. Als een groene kaars .. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ywW79kwVEKN8rMTLySjDf-aJbGs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eZQ3siNlBrPxVVM63uTDm5yc.jpg?f=user_large

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:14:
Het Turbo model van deze wordt niet voor niets ‘The Widowmaker’ genoemd. Ik zou me zelf ook iets veiliger voelen in een nieuwere variant.

Maar ik heb dan ook geen Porsche :')
Bij btc winst dus een idee? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
ByteMe_ schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:17:
[...]

Bij btc winst dus een idee? ;)
Ik vind het een prachtig merk maar ben blij met mijn 2dehands gezinswagen. Wil deze run en een mooi deel cashen en een mooi deel BTC aanhouden.
Dus een Porsche zal er niet inzitten :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik heb me gisteravond eens nuttig gemaakt.

3 bitcoin sceptische oud-collega's ge-orangepilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:41
@Taro Kijkend naar wat je aan tekening heb neergezet, verwacht ik voor BTC hetzelfde "gedrag" als ETH
(kneiterlangzaam omhoog kruipen, met de nodige daytrade pieken en dalen. Waarbij het laagste punt van de dag gelijk of net boven het laagste punt van de vorige dag ligt)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:21:
[...]

Ik vind het een prachtig merk maar ben blij met mijn 2dehands gezinswagen. Wil deze run en een mooi deel cashen en een mooi deel BTC aanhouden.
Dus een Porsche zal er niet inzitten :)
Same. Volgende run hopelijk meer winst...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 01:29

tomtom901

Moderator General Chat
Komt goed met de Porsches jongens O+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
Darrell schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:21:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPq892UKFhKVC14J7hEkKmKNTXQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3fbKcMinJ77BWSMFA523eFRQ.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
tomtom901 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:29:
Komt goed met de Porsches jongens O+
En anders doen we een rondje met de jouwe op de BBQ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3KXXLmvhoNF4AorZHgIr-5onIU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/cj9hiQjXwShb92UhrrOPNKoS.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-09 12:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xydnm8XJwJcReCE5ITwEcERi0Cw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sY5JxXNGGidm8DFSx5nqj0zT.png?f=fotoalbum_large

Wat advies van Madelon uit de oude doos. Zou het ook andersom gelden?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36

Maar dan nu de echte vraag. Heb je ze ook PRIME aangesmeerd?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:04:
[...]

Maar dan nu de echte vraag. Heb je ze ook PRIME aangesmeerd?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zp-wRd0t6PUCn7U0qL8P2u67SSQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZSH7WT5Pdm9H9iX2kUQqFKgC.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik heb gezegd alleen bitcoin, de rest is scam. Dat haalt gelijk 99% van de tegenargumenten onderuit. Moet ergens beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Waar zullen we vandaag eindigen? Wederom ergens in de 98?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Cougar schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:44:
Dronken op straat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nice, op het juiste moment teruggekocht :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-26s8r1sHgSQ95Yq3pqdzpN3wMw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/KiFgAKpBKgS7E5eLe7Bx6hX1.gif?f=user_large

Edit: \o/ Altijd fijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kXZRwOEPrMJNdmDp8I2Cehbybt8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OQndQ2Bk4SezwmR7mhletPam.gif?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 30-11-2024 14:54 ]

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g111LaPL0t_g2LyOXWe3wXx6gm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bop6oebZA0Xhutc5iWKVpYRS.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Cougar schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:44:
Dit kan maar zo weer een lokale (weekend)top worden, ik reken niet per se op 98k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wPaI0ev_3_D0XcZHtuSULy_PcJc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yKARarg0oVAS0ez8UBIHCHe1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Op 25k heb ik het ook geprobeerd maar toen wilde er niemand luisteren. Nu ineens wel. Heel gek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PmNKp6hq89ewrE7jhMyWexgZokw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xD0AFhX0vaBALvfdcmLRuyyC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Darrell schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:53:
[...]

Op 25k heb ik het ook geprobeerd maar toen wilde er niemand luisteren. Nu ineens wel. Heel gek.

[Afbeelding]
Och, wie weet staat ie eind 2025 wel op 125k na een run naar 210k.

Niemand die het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:09

3 bitcoin sceptische oud-collega's ge-orangepilled ervan overtuigd dat ze ook rijk wilden worden met crypto.
Fixed it :Y)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39

Ik heb een collega die deze week ineens zegt beduidend minder te gaan werken..
maar iemand die al langer met hem werkt wist me te vertellen dat die al 10 jaar continu liep te verkondigen dat anderen bitcoins moesten kopen. Dus ik vermoed dat de beste man niet meer 5 dagen in de week hoeft te werken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Prosac schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:07:
[...]

Ik heb een collega die deze week ineens zegt beduidend minder te gaan werken..
maar iemand die al langer met hem werkt wist me te vertellen dat die al 10 jaar continu liep te verkondigen dat anderen bitcoins moesten kopen. Dus ik vermoed dat de beste man niet meer 5 dagen in de week hoeft te werken. :+
Eerst maar zien of hij heeft uitgecasht.

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
*O* Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9DO-nYgkilTyRHDWfB5f9gvYT1c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wQ5OYQ9AtcbdzZdpljBP9rpb.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Nu al een auto kopen voor beide?
Je weet dat BTC langer hodlen een beter idee is, hea? :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
D_Jeff schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:23:
[...]

Nu al een auto kopen voor beide?
Je weet dat BTC langer hodlen een beter idee is, hea? :P
Leasecontract loopt af dus een vervangende auto nodig. 2e auto ingeruild en deze gekocht met een klein flafje crypto inleg, verder natuurlijk hodl tot lambo.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 30-11-2024 15:26 ]

Zero.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Iedereen hier koopt al dikke waggies en ik zit nog steeds te wachten op een bounce van HTMLcoin -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
Haha, dat heb ik vorig jaar gedaan. Nieuwe auto nodig, 50% van de waveswinsten in een ex-lease skoda gestopt.
Gefeliciteerd.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Kaale
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 22:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YM37MB7NrMdIZwjlKGSUrX-5lNU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/al7YgRz2NYCWd7ZRHn2WIrkw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
Wispe schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:20:
[...]

Eerst maar zien of hij heeft uitgecasht.
Of deels. Ik zal maar maximaal 40% uitcashen uiteindelijk. De rest is voor de kinderen. Maar goed, ik zie btc dan ook als een kans voor opbouw van vermogen over generaties heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Pelox schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:26:
[...]

Leasecontract loopt af dus een vervangende auto nodig. 2e auto ingeruild en deze gekocht met een klein flafje crypto inleg, verder natuurlijk hodl tot lambo.
Misschien is fysiek wel leuker. Bij aflopen van lease kozen wij gewoon de auto digitaal :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Prosac schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:29:
[...]

Haha, dat heb ik vorig jaar gedaan. Nieuwe auto nodig, 50% van de waveswinsten in een ex-lease skoda gestopt.
Gefeliciteerd.
Skoda gang represent!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Porsche is met kinderen ook gewoon erg onhandig. :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Prosac schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:38:
[...]

Heb nu een Karoq uit 2019, de eerste keer dat ik hem pakte om naar mijn werk te rijden had mijn stiefdochter hem meegehad. Ik dat ding starten, alle sfeerlampjes en schermen roze.

Proberen alles weer te veranderen, voelde me net een boomer die voor het eerst een smartphone vasthield.

Inmiddels weet ik hoe alles werkt met gebruikersprofielen enzo, maar wat een ongein joh.

Ik kom nog uit de tijd dat je een auto had met carburateur en gloeilampen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:03
Ik kocht mei 2021 een auto van mijn cryptowinsten.

Ik cashte alleen slechts de winst uit, niet de inleg. Dus eigenlijk heb ik in de jaren daarna gewoon weer in de min gestaan met mijn inleg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Mijn auto uit 2013 werkt nog prima. Waarom een nieuwe kopen als je daarmee van A naar B kan komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
FrambozenTaart schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:46:
[...]

Heb nu een Karoq uit 2019, de eerste keer dat ik hem pakte om naar mijn werk te rijden had mijn stiefdochter hem meegehad. Ik dat ding starten, alle sfeerlampjes en schermen roze.

Proberen alles weer te veranderen, voelde me net een boomer die voor het eerst een smartphone vasthield.

Inmiddels weet ik hoe alles werkt met gebruikersprofielen enzo, maar wat een ongein joh.

Ja, gelukkig kan alleen de sfeerverlichting in kleur. :) Hier turquoise achtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
[...]

Een Mazda323 is zo geregeld heur, korting is mogelijk (bij de grootste drek der autohandelaren)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Prosac
[...]

:D
Ik een Superb uit 2019, mijn vrouw deed na een half jaar de stoelverwarming stiekem aan..

HEBBEN WE DAT OOK? _/-\o_

Ik dacht dat mijn prostaat het begeven had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Wispe schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:52:
Mijn auto uit 2013 werkt nog prima. Waarom een nieuwe kopen als je daarmee van A naar B kan komen?
Hoeft ook niet, maar ik reed al een half jaar met een uitlaatgassysteemstoring. Roetfilter eruit laten halen, reset. Kon 2500 euro betalen voor een nieuw filter en sensoren of 10 euro extra wegenbelasting wegens weghalen roetfliter.

maar dat lampje bleef maar aan.. gewoon omdat die sensoren er klaar mee waren. Irritatie gehalte hoog omdat het lampje ook kon betekenen dat je motorblok eraan ging.
Inruilwaarde toch nog opvallend hoog, dus tijd voor een nieuwe. Zonder dat lampje had ik er prima mee doorgekund. Gemiddeld genomen heb ik zelden hoge kosten aan een Skoda gehad.

/lief dagboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Prosac schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:58:
[...]

:D
Ik een Superb uit 2019, mijn vrouw deed na een half jaar de stoelverwarming stiekem aan..

HEBBEN WE DAT OOK? _/-\o_

Ik dacht dat mijn prostaat het begeven had.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:52:
Zolang hij goed is zou ik dat ook zeker niet doen. Had hiervoor een simpele Fabia uit 2009, daar had ik zo nog 10 jaar in willen rijden. Helaas dachten de distibutieketting, katalysator en einddemper daar anders over.

Kosten die de dagwaarde ruim overschreden in aantocht, dus tijd voor wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:08:
[...]

Zolang hij goed is zou ik dat ook zeker niet doen. Had hiervoor een simpele Fabia uit 2009, daar had ik zo nog 10 jaar in willen rijden. Helaas dachten de distibutieketting, katalysator en einddemper daar anders over.

Kosten die de dagwaarde ruim overschreden in aantocht, dus tijd voor wat anders.
Moet eerlijk zeggen dat ik die auto bijna nooit gebruik. :+ Na 11 jaar staat nog niet eens 70k km op de teller.
Dus in die zin is het ook geldverspilling geweest om hem aan te schaffen, maar wegdoen is ook weer zo zonde.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DaWayne
We gaan duidelijk weer een tijdje sideways. Dan gaat het altijd over verstandige "skoda-achtige' aanschaffen, i.p.v. Porsches en eilanden.
Mijn uiterst verantwoorde en verstandige Kia EV9 is er aankomende week overigens ;)

En nu weer groene palen en lambo's gaarne

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
[...]

Een Macan, Cayenne of Panamera kan ze prima van A naar B brengen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
MrFX schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:17:
[...]

Die tellen niet. Het gaat om de Cayman of 911 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
Prosac schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:37:
[...]

Die tellen niet. Het gaat om de Cayman of 911 :+
Wel, zolang het geen skoda of Sparta-met is en meer dan strikt nodig om van A naar B te komen telt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
2 bulls aan het opvoeden.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Holy shit, zelfs jij hebt een ‘nieuwe’ auto!
En allemaal maar doen alsof ze bij een championkweker werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
LEGEND!
_O-

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 06:40
Voorbereiding voor zijn terugkomst :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L2DN0JT6mDmZeYCzNj7lB2WUTJ4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Vwoc2YjRT7OGFpIabIWc8XKh.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
Ik voelde vanmorgen de greed weer opkomen jongens (en LadyS),
XRP staat wel hoog nu, hij gaat vast nog hoger!

Dus vanmiddag toen ik tijd had weer een 15% verkocht!

Mooi centen binnen harken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
DaWayne schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:16:
We gaan duidelijk weer een tijdje sideways. Dan gaat het altijd over verstandige "skoda-achtige' aanschaffen, i.p.v. Porsches en eilanden.
Mijn uiterst verantwoorde en verstandige Kia EV9 is er aankomende week overigens ;)

En nu weer groene palen en lambo's gaarne
Mooi man. Dan kun je al eens wat meenemen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 23:23
De fees van het ETH netwerk :') :') :')

[ Voor 20% gewijzigd door Bushalte op 30-11-2024 17:13 ]

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
MrFX schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:17:
[...]

+Taycan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Met sommige modellen beperkt praktisch, maar met kinderen wel erg leuk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vanochtend alle MetaMask coins over MEXC en ByBit verdeeld, scheelt heel veel omzet fee's op bijv. Uniswap :)

Zit alleen nog met de oude OpSec V1, de bag die nog maar een paar USD waard was is inmiddels alweer tot 155 USD gestegen met +34% vandaag. Destijds was dat volgens mij 500 USD waard en is op het laagste punt rond de 2-5 USD waard geweest. Heb nog wat ETH in Metamask staan om OpSec V1 nog om te kunnen zetten en daarna alles naar MEXC/ByBit te kunnen sturen.

Maarja, wat is nou wijsheid, nu die 155 USD pakken, of wachten totdat het over bijv. 3 dagen weer 500 is geworden (met het huidige tempo lukt dat prima) waardoor ik én zonder verlies de OpSec V1 hack heb meegemaakt (jawel, ik was erbij, even T-shirtje laten maken) én OpSec V2 ook nog voor een leuk bedrag heb kunnen verkopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 23:23
Taro schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:17:
[...]

Vanochtend alle MetaMask coins over MEXC en ByBit verdeeld, scheelt heel veel omzet fee's op bijv. Uniswap :)

Zit alleen nog met de oude OpSec V1, de bag die nog maar een paar USD waard was is inmiddels alweer tot 155 USD gestegen met +34% vandaag. Destijds was dat volgens mij 500 USD waard en is op het laagste punt rond de 2-5 USD waard geweest. Heb nog wat ETH in Metamask staan om OpSec V1 nog om te kunnen zetten en daarna alles naar MEXC/ByBit te kunnen sturen.

Maarja, wat is nou wijsheid, nu die 155 USD pakken, of wachten totdat het over bijv. 3 dagen weer 500 is geworden (met het huidige tempo lukt dat prima) waardoor ik én zonder verlies de OpSec V1 hack heb meegemaakt (jawel, ik was erbij, even T-shirtje laten maken) én OpSec V2 ook nog voor een leuk bedrag heb kunnen verkopen ;)
Ik ben dus ook bezig het spul naar MEXC te verplaatsen, o.a. vanaf Kucoin want die zijn officieel niet meer te benaderen vanuit Nederland. Wat een bedragen aan fees.

OpSec heb ik ook nog. Staat op Poloniex en dat is nu OpSecold geworden daar en ik kan er zo te zien niks meer mee.

Afbeeldingslocatie: https://www.memesmonkey.com/images/memesmonkey/81/817f25d0c121deb9e49596634333ee10.jpeg

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bushalte schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:31:
[...]
OpSec heb ik ook nog. Staat op Poloniex en dat is nu OpSecold geworden daar en ik kan er zo te zien niks meer mee.
Oh, dat gaat natuurlijk wel een dempend effect geven op het verkopen via bijv. Uniswap en dus mijn coins. Kan je ze nog wel withdrawen? Zo ja, dan verkoop ik snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Guere schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:56:
[...]

[Afbeelding]
_O-

Compleet rennend ai generated [SC] team die hem ontvangen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Guere schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:56:
[...]

[Afbeelding]
Kan niet wachten. :P
Pagina: 1 ... 12 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!