Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:27
Ik ga het via ING en mobiel.nl doen.

ING: €25 korting per mobiel abbo via mobiel.nl, dan bij mobiel.nl nog een waardebon van €75 voor accessoires.
ING: €30 cashback op internet + tv bij KPN via mobiel.nl, dan bij mobiel.nl nog een cashback van €100.

Wel alleen voor een tweejarig contract voor internet en tv, maar prima voor mij. Kom van Ziggo en krijg dan dus ook 12 maanden lang voor €35. Bellen na een jaarcontract levert niet veel op lees ik hier, dus pak ik die extra 6 maanden voor €35 wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoga
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 20:13
Ik heb oled tv gepakt in de pre-black
Nieuwe router aangesloten
Werkt top

Krijg ik net mobiel actie en heb net KPN SuperUnlimited EU en onbeperkt bellen/sms
Afgesloten voor 12,50 pm

Alles 24mnd ...

Lekker rustig volgend jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:51
yoga schreef op maandag 25 november 2024 @ 19:36:
Werkt top

Krijg ik net mobiel actie en heb net KPN SuperUnlimited EU en onbeperkt bellen/sms
Afgesloten voor 12,50 pm

Alles 24mnd ...

Ik kan ook sim only verlengen maar hoe krijg je dat voor elkaar voor 12,50 per maand? Via de website -> inloggen -> verlengen is het veeeel duurder.

(25 euro voor superunlimited 300 na aftrek 7,50 combivoordeel van internet thuis).

[ Voor 7% gewijzigd door Dersan op 25-11-2024 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:53

IkWilbert

Het is mij!

Werkt top

Afgesloten voor 12,50 pm

Alles 24mnd ...

12,50 euro per maand?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoga
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 20:13
Dersan schreef op maandag 25 november 2024 @ 20:03:
[...]

Ik kan ook sim only verlengen maar hoe krijg je dat voor elkaar voor 12,50 per maand? Via de website -> inloggen -> verlengen is het veeeel duurder.

(25 euro voor superunlimited 300 na aftrek 7,50 combivoordeel van internet thuis).
Is een persoonlijk aanbod via mail, 12,50 extra korting op jouw 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:53

IkWilbert

Het is mij!

yoga schreef op maandag 25 november 2024 @ 20:21:
[...]

Irritant die complete willekeur in kortingen en prijzen bij KPN

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:17
Ben je bij verlenging ook verplicht om over te stappen op TV+, of mag je ook op het huidige TV-platform blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-05 10:55
St00mwals schreef op maandag 25 november 2024 @ 21:43:
Ben je bij verlenging ook verplicht om over te stappen op TV+, of mag je ook op het huidige TV-platform blijven?
Online kan dat sowieso.
Het TV+ platform lijkt me inmiddels wel redelijk volwassenen? Nieuwe klanten hebben die keus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-05 22:33
Werkt top

Afgesloten voor 12,50 pm

Alles 24mnd ...

Waar heb je die actie gevonden voor 12.5 pm?

Edit: nvm, ik moet leren lezen voordat ik reageer

[ Voor 6% gewijzigd door rolandmegens op 26-11-2024 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 21:17
dutchgio schreef op maandag 25 november 2024 @ 22:14:
[...]

Online kan dat sowieso.
Het TV+ platform lijkt me inmiddels wel redelijk volwassenen? Nieuwe klanten hebben die keus ook niet.
Dan zou dat telefonisch ook wel kunnen.

Bij mijn ouders wordt ik er nog niet heel enthousiast over, blijf dus nog liever even bij het oude…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18:18
Wat een waardeloos aanbod. Ga je in mijn.kpn.com verlengen dan komt er Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ueVKjk1OtJqD5w98_Rx2ivWRIxo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OxQf8K8ssDlc39myunQhTn6g.png?f=fotoalbum_large
dit uitrollen. Let op: 12 maanden voor 35,-.

Ik klik dus op bestellen. Maar, vervolgens krijg ik een bevestiging met heel andere tarieven (ivm herkenbaarheid ga ik die niet posten). Laten we zeggen: geen 35,- per maand, eerder gemiddeld 55,-...... Reden: Verlenging tijdens de looptijd van een andere actie.

Vervolgens vind KPN dat ze hun aanbod niet hoeven na te komen vanwege "bekende" systeemproblemen. Ik vind dit minimaal misleidend, de bewoordingen die ik in gedachten heb zal ik niet op internet delen. Wel dat de bestelling is geannuleerd en dat overstappen in de pijplijn zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:38
Ik vind het verlengaanbod tegenvallen.
1 jaar verlengen: 6 mnd 5 euro korting óf een Coolblue cadeaubon van 25 euro.
2 jaar verlengen: 6 mnd 7,50 korting óf een Coolblue cadeaubon van 60 euro.
Met een medewerker van KPN gesproken, meer zit er niet in. Vrijdag (Black Friday) zou ik het nog eens kunnen proberen, want dan was er meer mogelijk.
We hebben ook nog 3 mobiele abonnementen, ook daar geen korting. Sterker nog, ik ga daarvoor meer betalen.
Ik ben er klaar mee en gisteren de knoop doorgehakt. Twee jaar Delta 1Gb + tv afgesloten en 3x mobiel abonnement bij Youfone. Scheelt gemiddeld 40(!) euro per maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:32
Hier ook in de ‘nep’ aanbieding getrapt. Na ontvangen van contract en constatering van de echte prijzen, meteen contact opgenomen met klantenservice. Pffff, wat een drama is dat zeg. Ze willen gewoon niet snappen dat het misleidend is en ze waren al helemaal niet van plan om dit te herstellen, zodat er niet nog meer mensen intrappen. Nu is het een principekwestie geworden. Ik weiger voorlopig maar met opzeggen. Allereerst een formele klacht ingediend op https://www.kpn.com/klacht en daarnaast rechtsbijstand er maar opgezet. Let’s see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
ElGrandoNeuso schreef op woensdag 27 november 2024 @ 18:50:
Hier ook in de ‘nep’ aanbieding getrapt. Na ontvangen van contract en constatering van de echte prijzen, meteen contact opgenomen met klantenservice. Pffff, wat een drama is dat zeg. Ze willen gewoon niet snappen dat het misleidend is en ze waren al helemaal niet van plan om dit te herstellen, zodat er niet nog meer mensen intrappen. Nu is het een principekwestie geworden. Ik weiger voorlopig maar met opzeggen. Allereerst een formele klacht ingediend op https://www.kpn.com/klacht en daarnaast rechtsbijstand er maar opgezet. Let’s see.
Ik ben teruggebeld over mijn klacht: Nee, we gaan niks doen. Contractbreuk? Nee, zo weekt het nu eenmaal. 1e lijns gaf aan veel klachten te krijgen "de afgelopen dagen" maar "er wordt niks mee gedaan". 2e lijn: "we kunnen niks, zo werkt het systeem".

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
ElGrandoNeuso schreef op woensdag 27 november 2024 @ 18:50:
Dat zijn de juiste stappen, dit is pure misleiding je gaat akkoord met een korting die je nooit ontvangt. Houdt ons op de hoogte aub.

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Berpie74 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:28:
Ik vind het verlengaanbod tegenvallen.
1 jaar verlengen: 6 mnd 5 euro korting óf een Coolblue cadeaubon van 25 euro.
2 jaar verlengen: 6 mnd 7,50 korting óf een Coolblue cadeaubon van 60 euro.
Met een medewerker van KPN gesproken, meer zit er niet in. Vrijdag (Black Friday) zou ik het nog eens kunnen proberen, want dan was er meer mogelijk.
We hebben ook nog 3 mobiele abonnementen, ook daar geen korting. Sterker nog, ik ga daarvoor meer betalen.
Ik ben er klaar mee en gisteren de knoop doorgehakt. Twee jaar Delta 1Gb + tv afgesloten en 3x mobiel abonnement bij Youfone. Scheelt gemiddeld 40(!) euro per maand.
Ik zit ook met hetzelfde aanbod. Bijna 20 jaar klant en krijg je dit.
Zit er ook over te denken om met Internet/TV over te stappen naar een andere club maar moet kijken welke combivoordelen ik dan verlies omdat we met de mobiele abonnementen nog niet kunnen overstappen.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:08
Bjorn180179 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 08:35:
[...]

Zit er ook over te denken om met Internet/TV over te stappen naar een andere club maar moet kijken welke combivoordelen ik dan verlies omdat we met de mobiele abonnementen nog niet kunnen overstappen.
Dat combivoordeel is wel een klantenbindertje merk ik.
met 3 mobiele abonnementen á € 7,50 korting én € 5,- korting op spotify family per maand is overstappen op een andere aanbieder al snel niet meer lonend. Tenzij je ook met mobiel mee gaat. Maar ja... KPN netwerk is dan wel weer goed....

Dus als je gaat rekenen moet je ook wel deze voordelen meenemen.

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:35

Dennis1812

Amateur prutser

nrdnmg schreef op donderdag 28 november 2024 @ 08:55:
[...]

Dat combivoordeel is wel een klantenbindertje merk ik.
met 3 mobiele abonnementen á € 7,50 korting én € 5,- korting op spotify family per maand is overstappen op een andere aanbieder al snel niet meer lonend. Tenzij je ook met mobiel mee gaat. Maar ja... KPN netwerk is dan wel weer goed....

Dus als je gaat rekenen moet je ook wel deze voordelen meenemen.
Odido netwerk is ook goed en heeft ook combi voordeel.
Na de slechte aanbiedingen van vorig jaar hebben wij een Odido aansluiting genomen.
Nog geen seconde spijt eigenlijk.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-04 10:43
Ik heb nu BudgetThuis Internet glasvezel 200mbit/s (49 euro) en ook KPN Mobiel. (22,62)
Mobielt loopt 6maart af, Internet loopt 30april af.

Als ik voor Odido ga betaal ik voor mobiel 16 euro per maand en voor 400mbit/s internet 35 euro (8mnd , 40 euro voor de laatste 4 maanden)

Klinkt als een bizarre verbetering. Maar de betrouwbaarheid van KPN Glasvezel en KPN Mobiel is wel erg fijn.

Keuzes.

[ Voor 5% gewijzigd door kevertje1977 op 28-11-2024 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Verdere discussie over Odido en andere providers mag in [Black Friday] Algemeen (GSM) Providers (2024) worden gevoerd. Dan houden we het hier bij de aanbieding van KPN.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:08
zojuist via de afdeling retentie bij een 2-jarige verlenging (internet only) 12 maanden € 10,- per maand korting gekregen.
Hoewel ik uit principe tegen 2 jarige contracten ben, is dit wel een goede aanbieding. En het heeft rust bij BF volgend jaar :)

(de 1 jaar aanbieding was 6 maanden € 7,50 korting).

• DjoeC
nrdnmg schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:33:
zojuist via de afdeling retentie bij een 2-jarige verlenging (internet only) 12 maanden € 10,- per maand korting gekregen.
Hoewel ik uit principe tegen 2 jarige contracten ben, is dit wel een goede aanbieding. En het heeft rust bij BF volgend jaar :)

(de 1 jaar aanbieding was 6 maanden € 7,50 korting).
Het gaat er nooit om hoeveel korting je kunt krijgen maar om hoeveel je uiteindelijk (gemiddeld) per maand moet betalen.

Blijven zitten is "makkelijk" maar dit bedrijf is momenteel bezig mensen te "misleiden" met nepaanbiedingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Gezien dit topic na Cyber Monday gesloten wordt, is het niet beter, makkelijker, handiger om de discussie over (de afhandeling van) de foutieve prijzen bij KPN in een nieuw topic in Shopping forum of Internet en hosting voort te zetten? Dit gezien er ook al tweakers bezig zijn met hun rechtsbijstand en dit dus langer kan gaan duren. ;)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:38
[...]

Wij zijn dus naar Delta gegaan. Je kunt daar aangeven wanneer je abonnement in moet gaan. In ons geval op het moment dat het laatste mobiele abonnement bij KPN afloopt, dat is over 3,5 maanden. Anders ben je je combinatiekorting kwijt en betaal je echt de hoofdprijs.
Misschien kan dit bij jou ook.

Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik niet weer internet en mobiel ga combineren bij KPN (of een andere provider).

• Bjorn180179
Berpie74 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:44:
[...]

Wij zijn dus naar Delta gegaan. Je kunt daar aangeven wanneer je abonnement in moet gaan. In ons geval op het moment dat het laatste mobiele abonnement bij KPN afloopt, dat is over 3,5 maanden. Anders ben je je combinatiekorting kwijt en betaal je echt de hoofdprijs.
Misschien kan dit bij jou ook.

Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik niet weer internet en mobiel ga combineren bij KPN (of een andere provider).
Delta heeft hier nog geen dekking. Ik ben nu voor overstap naar Odido aan het kijken maar wacht nog even tot morgen of KPN toch niet nog met een mooie aanbieding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Bjorn180179 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:48:
[...]

Delta heeft hier nog geen dekking. Ik ben nu voor overstap naar Odido aan het kijken maar wacht nog even tot morgen of KPN toch niet nog met een mooie aanbieding komt.
Laat even weten of ze nog een eindsprint inzetten bij KPN, op basis van mijn eigen analyses verwacht ik het niet namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:17
[...]

Kijk eens naar Youfone. Je kan straks trouwens nog een leuk mailtje verwachten waarin staat:

Jammer dat u ons na 7300 dagen gaat verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Overstappen doe ik ook elk keer. Maar be warned! Soms gaat het fout.
Ik zit nu een heerlijke computer says No situatie omdat KPN er ergens iets fout gaat.....

- Data stoppen oude provider en start KPN kloppen niet (zit lange periode tussen)
- Oude provider kan niets meer voor me doen want overstapverzoek is ingediend (dus kan ook niet met datum schuiven dat advies van KPN was)
- KPN geeft aan overstapservice mislukt... *dus dus geen geen signaal meer doen naar oude provider
- Opzeggen bij KPN kan ook niet want het staat wel in het ene systeem en niet in het andere.
- Dat duidt erop dat hij uit gaat vallen, maar dat kan nog even duren en zeker is dat niet
- Wanneer ik dan wel iets kan? Tja. dat is afwachten

Heerlijk!

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

aschja schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:17:
[...]

Kijk eens naar Youfone. Je kan straks trouwens nog een leuk mailtje verwachten waarin staat:

Jammer dat u ons na 7300 dagen gaat verlaten.
Is Youfone inzake TV volledig KPN? Of werken ze met een eigen platform (budget is b.v. volledig KPN).

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Net mijn abonnement met een jaar verlengd. Ik heb een 1Gb + tv abonnement en 3 mobiele abonnementen. Van die 3 mobiele abonnementen zit er 1 unlimited abonnement nog ongeveer een jaar in contract, de andere 2 abonnementen zijn maandelijks opzegbaar ( een kids sim en een 0GB+ onbeperkt bellen voor mijn vrouw die data krijgt als ze lief is ;) ).

Ik kreeg het aanbod voor 1 jaar: 6 maanden 12,50 korting.
Aanbod voor 2 jaar: 6 maanden € 15,00 korting, 6 maanden € 10,00 korting. Gratis 12 maanden ESPN. Na aandringen ook nog 6 maanden Ziggo.

Ik wil me niet voor 2 jaar vastleggen en zei dat ik die 6 maanden € 12,50 voor 1 jaar verlengen maar karig vond. Wanneer hij 12 maanden ESPN erbij kon doen dan wilde ik wel verlengen. Dat was gelukkig mogelijk, dus met 1 jaar verlengd.

De medewerker vertelde me wel dat ik waarschijnlijk meer korting had gekregen als dat ene mobiele abonnement ook verlengbaar was. Dus volgend jaar alles meenemen in de verlenging.

Hij liet ook duidelijk merken dat het dit jaar triest gesteld was met het verlengingsaanbod en opzeggen en volgend jaar weer nieuwe klant worden het meest voordelig is.

Maar ik ben tevreden met KPN en krijg nog best wat voordelen doordat mijn mobiele abonnementen daar ook lopen. Plus een stabiel netwerk zonder storingen dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
stormfly schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 07:51:
[...]

Laat even weten of ze nog een eindsprint inzetten bij KPN, op basis van mijn eigen analyses verwacht ik het niet namelijk.
Na bellen helaas geen beter aanbod dus ik ga de overstap maken naar Odido Internet only. Mobiel abonnement van mijn vriendin is vrij dus daar overstap naar Odido of naar Ben dan pak ik die 5 euro voordeel. TV niet via Odido, lees in het topic daar toch mindere berichten over. Eens kijken naar NLZiet of een andere aanbieder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb dit verlengaanbod gekregen op basis van 1 jaar verlenging:
  • 6 mnd €7,50 korting op 200Mbit/s Internet
  • 6 mnd €5 korting op KPN TV+
  • Opnemen Pakket 12 mnd gratis (€4,99)
  • ESPN Compleet 12 mnd gratis (€14,99)
  • Ziggo Sport Totaal 6 mnd gratis (€16,99)
  • Amazon Prime 3 mnd gratis (€4,99)
  • Film 1 pakket 3 mnd gratis (€9,99)
  • En door Thuis/Mobiel Combivoordeel: gratis pluspakket (€9,99) en €5,- entertainment korting
Meer zat er niet in :-)

[ Voor 3% gewijzigd door vanardenne op 29-11-2024 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Separator
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 23:44
Zojuist telefonisch internet + TV verlengd:

Ik had Hussel Internet 1 Gbit/s + TV voor 63,17 en die was inmiddels maandelijks opzegbaar. Telefonisch kwam eerste lijn niet verder dan 7,50 korting per maand als ik één jaar zou verlengen.

Toen gevraagd of ik hem op kan zeggen en op naam van mijn vriendin een nieuwe kan afsluiten. Zo niet, dan overstap naar Odido. Ben toen doorverbonden en kreeg volgende verlengaanbod bij één jaar:

Eerste 9 maanden 39,33 en daarna 46,83. Na afloop actiekorting gaat hij over naar 65 euro, maar tegen die tijd bel ik wel weer.

Ik ben aangenaam verrast, loont dus wel de moeite om te bellen en doorverbonden te worden.
The Legend schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 12:55:
[...]

Andere naam en mailadres, zelfde iban.
Misschien even goed controleren of dit volgens de voorwaarden wel mag. Medewerker KPN gaf bij mij telefonisch aan dat ik in dat geval ook een ander iban moet doen en dat ik anders als fraudeur gezien word. Misschien loos dreigement, want toen ik vroeg waar dit stond in de voorwaarden had ze geen antwoord. Heb zelf de voorwaarden niet gelezen, maar ander IBAN was volgens haar echt noodzakelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Separator op 29-11-2024 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
vanardenne schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:08:
  • En door Thuis/Mobiel Combivoordeel: gratis pluspakket (€9,99) en €5,- entertainment korting
Voor dit aanbod zou ik blijven, de kwaliteit van KPN is zo goed dat mag ook wat kosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjoeC
stormfly schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:52:
[...]

Voor dit aanbod zou ik blijven, de kwaliteit van KPN is zo goed dat mag ook wat kosten.
Hier zitten alle providers (inclusief Odido) op een regionaal door KPN gemanaged AON netwerk. Geen idee waarom KPN in dat geval beter zou zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
DjoeC schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:54:
[...]

Hier zitten alle providers (inclusief Odido) op een regionaal door KPN gemanaged AON netwerk. Geen idee waarom KPN in dat geval beter zou zijn?
Ik zie de fiber aanbieder en de ISP als twee losse onderwerpen, de fiber aanbieder KPN is inderdaad goed zoals jij ook aangeeft. De ISP KPN test hun ethernet producten erg goed voor lancering (TV+ is dan de enige uitzondering), weinig onderhoud, weinig storingen. Er zijn diverse posts te vinden in bijvoorbeeld het Odido topic waar iemand na 8 jaar KPN met een tweetal storingen, bij Odido dit aantal storingen al in een jaar ervaart. Dat ligt dan vaak niet in het gedeelte van het fiber traject, maar in core onderhoud/storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-04 14:55
Prima dit, jammer dat mijn contract pas in januari afloopt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:09
Pingu007 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:09:
[...]

Prima dit, jammer dat mijn contract pas in januari afloopt..
Verlengen kan al vanaf 2 of 3 maand voor afloop contract.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:13
Ben je zelf gebeld door een extern bureau wat werkt voor KPN? Ik heb contact gezocht met KPN, maar zij konden mij deze aanbieding niet geven en de beste man gaf aan dat externe bureau's wat verder konden gaan in de kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:28
Ook een even gebeld.
Ik kreeg de aanbieding voor 2 jaar: 6 maanden 12,50 korting op 200Mbit/s Internet
en 6 maanden 5 op tv.
Was hun beste aanbieding volgens haar.
Toen vroeg ik voor het verlengaanbod van 1 jaar kreeg ik opeens 6 maanden 10 euro korting op 200Mbit/s Internet en 6maanden 5,52 korting op tv, dit aanbod maar geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:06
25 minuten aan de lijn gehangen met de mevrouw, maar zij kon ook vrij weinig aan doen dat het systeem zo chaotisch en incapabel is.

Ik kwam van Hussel 1gbit + TV vooor 63,17 omdat ik contractvrij ben. Aangezien ik geen TV kijk, hoefde ik TV pakket niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GarpJQCq8K6WikNiQpKcTL4cmA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bDItiLOcbm1Zx42wbRdW2NQo.png?f=user_large

Er staat dat korting afloopt binnenkort, maar volgens de dame aan de lijn zou het gewoon verlengd worden bij de eerste factuur.

We gaan het zien. Ik vind het maar een vage bedoeling daar bij KPN. En anders is het duur lesgeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
chengbondkwok schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:44:
25 minuten aan de lijn gehangen met de mevrouw, maar zij kon ook vrij weinig aan doen dat het systeem zo chaotisch en incapabel is.

Ik kwam van Hussel 1gbit + TV vooor 63,17 omdat ik contractvrij ben. Aangezien ik geen TV kijk, hoefde ik TV pakket niet.

[Afbeelding]

Er staat dat korting afloopt binnenkort, maar volgens de dame aan de lijn zou het gewoon verlengd worden bij de eerste factuur.

We gaan het zien. Ik vind het maar een vage bedoeling daar bij KPN. En anders is het duur lesgeld.
Yep, je krijgt geen korting als je nog binnen een kortingactie verlengt, dat was ook mijn probleem. Als ik jou prijsopgave bekijk heb je korting tot eind december 2024 (want vanaf 2023). Ik heb mijn verlenging dus gecancelled. Zeker zonder TV kun je elders beter terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
DjoeC schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:48:
[...]

Yep, je krijgt geen korting als je nog binnen een kortingactie verlengt, dat was ook mijn probleem. Als ik jou prijsopgave bekijk heb je korting tot eind december 2024 (want vanaf 2023). Ik heb mijn verlenging dus gecancelled. Zeker zonder TV kun je elders beter terecht.
Ik heb nog wel unlimited alles bij KPN mobiel, dus daarvoor zou ik de hele mikmak moeten verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
chengbondkwok schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:00:
[...]

Ik heb nog wel unlimited alles bij KPN mobiel, dus daarvoor zou ik de hele mikmak moeten verhuizen.
offtopic:
Ja, koppelverkoop is een geweldig "om te blijven" argument.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 12:52
Hier ook even gebeld met KPN (half uur). De eerste lijn die ik te pakken kreeg kon me bij 1-jaar alleen een CoolBlue waardebon t.w.v. € 50,- aanbieden.

Toen doorverbonden om op te zeggen. Het beste wat ik er daar uit kreeg was de eerste 6 maanden € 17,50 euro korting op mijn abonnement van € 79,21

Op de vraag waarom een nieuw abonnement met dezelfde specs € 70,- is kreeg ik te horen dat dat gewoon een ander type abonnement was dan dat ik had. Kon ik ook krijgen, maar dan zonder korting.

Zojuist dus een Internet + TV abonnement afgesloten bij Odido. De eerste 8 maanden voor € 35,- en daarna € 62,50. Scheelt al met al € 315,52 euro (!) t.o.v. mijn KPN abonnement met "korting". Bovendien heeft Odido ook een TV-app dus die MediaBox kan eruit en scheelt weer stroom en een HDMI-poort.
Oh ja, via CashBackXL krijg ik ook nog € 45,- euro terug als alles goed geregistreerd is.

Snap werkelijk waar niet dat KPN zo weinig voor hun bestaande klanten doet. Elk jaar overstappen loont echt. Gebruik een eigen Ubiquiti router dus de meeste netwerksettings behoud ik gewoon.

[ Voor 8% gewijzigd door DedSec85 op 29-11-2024 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:19
Ik kreeg net van een alleraardigste mevrouw door dat bij 1 jarige verlengingen ESPN niet als 12 maanden aangeboden mag worden (enkel bij 2 jaar), maar als 6 maanden en dat ze dat bij reeds afgesloten verlengingen ook gaan corrigeren op het contract. Daar schijnen ze intern e-mails met een aantal uitroeptekens over rondgestuurd te hebben, aldus deze dame.

Of het daadwerkelijk zo is of dat ik met minder afgescheept word, geen idee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoeC
Fresh T. schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:05:
[...]

Ik kreeg net van een alleraardigste mevrouw door dat bij 1 jarige verlengingen ESPN niet als 12 maanden aangeboden mag worden (enkel bij 2 jaar), maar als 6 maanden en dat ze dat bij reeds afgesloten verlengingen ook gaan corrigeren op het contract. Daar schijnen ze intern e-mails met een aantal uitroeptekens over rondgestuurd te hebben, aldus deze dame.

Of het daadwerkelijk zo is of dat ik met minder afgescheept word, geen idee :)
Dat zou dan contractbreuk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:21
Zojuist KPN klantenservice gesproken. Konden voor een 2 jarig verlenging (1GB, 1 TV ontvanger, Plus TV niet meer bieden dan 7,50 p/m voor 6 mnd aan korting. Heb daar ook 3 mobiele abonnementen lopen, daar was ook niets mee mogelijk. Toen aangegeven het verlengingsaanbod te weinig te vinden. Ik wilde daarom doorverbonden worden met de afdeling Opzeggingen. Dat kon niet meer en mochten ze ook niet meer doen werd er gezegd. Vervolgens werd mij uitgelegd hoe ik het beste kon overstappen naar een andere provider...

Edit 15 minuten later: Ik heb nu zelf maar afdeling Opzeggingen gebeld (via het selectie menu) en opnieuw gevraagd om een betere prijs. Kreeg meteen 6 maanden €20 korting p/mnd en daarna 6 maanden €15 korting p/mnd. Zo te zien denken ze toch anders als je afdeling Opzeggingen belt. Wellicht dat ze me daarom niet door wilden sturen...

[ Voor 25% gewijzigd door Mabili op 29-11-2024 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:26
yoga schreef op maandag 25 november 2024 @ 20:21:
[...]

Dat is wel een heel bijzonder aanbod 🫣
Geen foutje oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Ronzz schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:46:
[...]

Ben je zelf gebeld door een extern bureau wat werkt voor KPN? Ik heb contact gezocht met KPN, maar zij konden mij deze aanbieding niet geven en de beste man gaf aan dat externe bureau's wat verder konden gaan in de kortingen.
Ik heb 0800 0402 gebeld en bij inspreken van de vraag “opzeggen” gezegd. Zodat je bij de afdeling terecht komt die net wat meer mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fun
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 22:56

fun

Dit jaar toch maar eens echt opgezegd.

Huidig pakket Internet + TV kost 823 Euro per jaar, verlengen met 2 jaar werd 621 Euro, met 1 jaar 732. Odido zit op 470 Euro voor 1 jaar, dat vind ik toch wel een heel groot verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Mabili schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:58:
Zojuist KPN klantenservice gesproken. Konden voor een 2 jarig verlenging (1GB, 1 TV ontvanger, Plus TV niet meer bieden dan 7,50 p/m voor 6 mnd aan korting. Heb daar ook 3 mobiele abonnementen lopen, daar was ook niets mee mogelijk. Toen aangegeven het verlengingsaanbod te weinig te vinden. Ik wilde daarom doorverbonden worden met de afdeling Opzeggingen. Dat kon niet meer en mochten ze ook niet meer doen werd er gezegd. Vervolgens werd mij uitgelegd hoe ik het beste kon overstappen naar een andere provider...

Edit 15 minuten later: Ik heb nu zelf maar afdeling Opzeggingen gebeld (via het selectie menu) en opnieuw gevraagd om een betere prijs. Kreeg meteen 6 maanden €20 korting p/mnd en daarna 6 maanden €15 korting p/mnd. Zo te zien denken ze toch anders als je afdeling Opzeggingen belt. Wellicht dat ze me daarom niet door wilden sturen...
Dat is een heel scherpe deal! Is dat puur korting op internet en tv? Of is dat inclusief kortingen op pluspakket / entertainmentkorting ivm combi met mobiel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Laatst online: 00:33
Vandaag voor Internet met TV+ 6 maanden €12.50 korting gekregen voor 1 jaar verlengen. Op mobiel 1 jaar lang €3.50 korting, wordt €13.50 voor onbeperkt bellen met 16GB data (6+2 GB met verdubbeling ivm combikorting).

Niet mega, maar genoeg om net niet over te stappen. Ter vergelijk, mijn ouders bij Odido kregen voor verlengen gewoon de 'nieuwe klanten korting' vandaag.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stenkate
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Vandaag gebeld met afdeling opzeggen aangezien ik 2 abonnementen kan verlengen:
- thuis tv & internet 200/200
- mobiel

Ik ben niet helemaal onder de indruk van het aanbod.

Voor 1 jaar:
- thuis internet & tv: geen korting, dus dan alleen /blijvenloont korting 5e voor 3 maanden
- mobiel: 2,50 korting voor 12 maanden
- totaal: 45e korting, terwijl nieuwe klanten+cashback 240e zou zijn

Voor 2 jaar:
- thuis thuis internet & tv korting:
-- internet 10e korting voor 12 maanden, daarna 12 maanden normale prijs
-- tv 5e korting voor 6 maanden, daarna 18 maanden normale prijs
- mobiel: 3,50 korting voor 24 maanden
- totaal: 180e korting voor 2 jaar, terwijl nieuwe klanten+cashback met 1 jaar abonnement 240e zou zijn

Ik ga er even over nadenken. Alternatief is morgen nogmaals bellen, of kijken naar 1 jaar Odido (scheelt 300e) of 1 jaar Budget (scheelt 200e en dan wel alles op KPN behouden) en dan volgend jaar weer overstappen.

[ Voor 10% gewijzigd door stenkate op 30-11-2024 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
stenkate schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:21:
Ik ga er even over nadenken. Alternatief is morgen nogmaals bellen, of kijken naar 1 jaar Odido (scheelt 300e) of 1 jaar Budget (scheelt 200e en dan wel alles op KPN behouden) en dan volgend jaar weer overstappen.
Hoewel de verlenging er op het eerste gezicht (website) goed uitzit kom je in de toegestuurde documenten voor een verrassing te staan.

Ik heb er over nagedacht. Zojuist overstap naar Odido ingeschoten: 8x30 + 4x55 = €38.33 gemiddeld (1 jaar contract). Mogelijk verlies ik m'n vaste IP adres maar dat is te overkomen met een DDNS client denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archibaltus
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14-02 12:28
Via mobiel.nl een jaar internet only glasvezel 1000 van KPN afgesloten.

Eerste 6maand 26,25 dan 6 maand €52,50 met die 25€ activatie kosten gemiddeld €41,45 per maand. Kan wel goedkoper bij Odido oid maar heb hele goede ervaringen met KPN stabiliteit en klantenservice dus vind het wel best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stenkate
  • Niet online
DjoeC schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:52:
[...]

Hoewel de verlenging er op het eerste gezicht (website) goed uitzit kom je in de toegestuurde documenten voor een verrassing te staan.
Wat bedoel je hier mee? Want in de toegestuurde documenten staat precies wat ik in mijn bericht samenvatte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoeC
stenkate schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:05:
[...]

Wat bedoel je hier mee? Want in de toegestuurde documenten staat precies wat ik in mijn bericht samenvatte.
Ik bedoel hiermee: controleer wat je toegestuurd krijgt met waar je akkoord op gegeven hebt. Bij mij zat daar een aanzienlijk (bijna 200 euro in 1 jaar) verschil tussen. Als het bij jou wel overeenkomt: prima.

Ik heb na annulering nog een keer een poging gedaan, daarbij was het verschil nog eens 60 euro meer - dus nu per einde jaar weg bij KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stenkate
  • Niet online
Vandaag (nogmaals na zaterdag) naar afdeling opzeggen gebeld en ik heb dit aanbod voor 1 jaar gekregen en ook geaccepteerd.
Verder voor mobiel voor 1 jaar €3 korting per maand gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-01 18:00
Weet iemand tot wanneer deze actie geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cl0udrado
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-04 20:31
De stap gezet om over te gaan naar KPN glasvezel, ik begrijp dat je als YouFone Simonly houder ook 10GB extra databundel krijgt op je simonly.

Ik heb aangegeven tijdens de overstap dat ik Youfone heb, wanneer krijg je de 10GB extra databundel of moet ik dit elders nogmaals activeren?

Op de KPN website wordt ik doorverwezen naar de aanvraag van KPN glasvezel, wat ik al heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
chengbondkwok schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:44:

[Afbeelding]

Dit was inderdaad een leugen. Ik heb mijn abonnement nu verlengd voor 1 jaar zonder TV en dan eerste zes maanden 5 euro korting. En mijn mobiel hetzelfde gehouden voor 25 euro, waardoor ik inflatiecorrectie weer kwijt ben.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.