Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tJjOK6CKq6ePtniwCcR5a0i1JJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DIN7Qer85cMxjkhATpeS81QG.png?f=fotoalbum_large

KPN heeft inmiddels ook zijn Black Friday deals (voor thuisinternet) weer online staan.

Bij een 2-jarig abonnement heb je keuze uit een uitvoering: Philips 43PUS8079/12 Zwart of 12 maanden voor €35,- per maand.
Bij een 1-jarig abonnement is dit 6 maanden voor €35,- per maand.

De kortingen op mobiele abonnementen komt later online.

Met dank aan @MixT2311 voor het spotten in Black Friday / Cyber Monday 2024 (29 november & 2 december)

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 12-11-2024 13:16 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3DkHt-DqbDfBh-koH2bIhWd9Nk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dtl26kK5NrltXlr2LCkq9RxM.png?f=user_large

Met gemengde gevoelens deel ik deze informatie, je verwacht dat ze extra diep gaan bij een BF aanbieding maar dit lijkt hetzelfde als vorige week?

Screenshot even toegevoegd zodat we kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3DkHt-DqbDfBh-koH2bIhWd9Nk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dtl26kK5NrltXlr2LCkq9RxM.png?f=user_large

Nog even het plaatje erbij voor 12 maanden contract, allemaal dezelfde aanbiedingen als vorige week. Ik mis de blackfriday x factor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
stormfly schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 13:16:
[Afbeelding]

Met gemengde gevoelens deel ik deze informatie, je verwacht dat ze extra diep gaan bij een BF aanbieding maar dit lijkt hetzelfde als vorige week?

Screenshot even toegevoegd zodat we kunnen vergelijken.
Sterker nog, vorige week kreeg je bij een 12 maanden abonnement ook de 6 maanden voor 35 euro, maar kreeg je er ook nog 6 maanden Geforce Now bij. Die aanbieding lijkt nu ook weg te zijn, al staat die nog wel op https://www.kpn.com/gaming vermeldt.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 12-11-2024 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:56
C.q. de term black friday aanbieding niet waardig, die TV betaal je gewoon zelf doordat je de standaard korting ervoor inlevert.
Op die aanbiedingen site Pepper stond hij ook en hebben ze hem ook op inactief gezet.
Volgend jaar maar weer zien of ze dan wel een goede aanbieding hebben haha :)

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
JohanNL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 13:28:

Op die aanbiedingen site Pepper stond hij ook en hebben ze hem ook op inactief gezet.
Ja dat is misschien wel het beste wat je kunt doen als Pepper zijnde ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zullen ze niet op de dag zelf betere deals hebben? Dat ze hopen dat veel mensen nu toehappen? Want dit is wel erg kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:49

IkWilbert

Het is mij!

Ik ga het op BF in ieder geval proberen via de telefoon.
Mijn internet en tv glasvezel jaar abonnement is de dag ervoor contactvrij.
Heb 3 mobiele abonnementen die contract vrij zijn en heb nog een vierde nodig voor mijn zoontje.
Ben benieuwd of ze iets van moeite willen doen om mij als klant te houden. Anders wordt het toch Odido of Ziggo ben ik bang... ondanks dat KPN prima bevalt.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
stormfly schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 13:16:
[Afbeelding]

Ik ben heel blij dat ik gewacht heb.

Zes maanden voor EUR 35 was al mogelijk. Met cashback erbij gemiddeld nog best acceptabel.

Op dit moment is de beste internet-aanbieding Ziggo zakelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

ANdrode schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:00:
[...]

Ik ben heel blij dat ik gewacht heb.

Zes maanden voor EUR 35 was al mogelijk. Met cashback erbij gemiddeld nog best acceptabel.

Op dit moment is de beste internet-aanbieding Ziggo zakelijk?
Odido en Ziggo BF deals zijn nog niet bekend volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:02
Voor huidige klanten internet/tv: verlengen via de mijnKPN app: 1 jaar a 9 maanden 7,50 korting of bij 2 jaar a 12 maanden 10 euro korting per maand. 1 jaar is dan het interessants. Mochten mensen telefonisch betere aanbiedingen krijgen laat even weten. Let wel op dat wijzigen van je abonnement mogelijk andere structurele kortingen vervallen zoals gratis opnemen pakket. Dus vraag goed na / check goed je overzicht in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Deezers schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:44:
Voor huidige klanten internet/tv: verlengen via de mijnKPN app: 1 jaar a 9 maanden 7,50 korting of bij 2 jaar a 12 maanden 10 euro korting per maand. 1 jaar is dan het interessants. Mochten mensen telefonisch betere aanbiedingen krijgen laat even weten. Let wel op dat wijzigen van je abonnement mogelijk andere structurele kortingen vervallen zoals gratis opnemen pakket. Dus vraag goed na / check goed je overzicht in de app.
Ik zie bij in de app 1 jaar, 3 maand 5 euro korting en bij 2 jaar 6 maand 7,50 euro korting

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uAtqIUhDFsu9W-EE66IFX3upxSI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y3TIiXk2HTY33LpZBS3pFzVd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door IkWilbert op 12-11-2024 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
IkWilbert schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:09:
[...]

Ik zie bij in de app 1 jaar, 3 maand 5 euro korting en bij 2 jaar 6 maand 7,50 euro korting

[Afbeelding]
Ik nu ook. Wat een rare actie! Gisteren nog wel. Mogelijk is dat dan de deal die nog gaat komen rond BF voor bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 16:26
Deezers schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:44:
Deze aanbieding als verlenger heb ik gister ook gezien. Na enige twijfel (ik vind het eigenlijk van de gekke dat ik als verlengende en dus trouwe klant mínder korting krijg aangeboden dan een overstappende klant. Ik weet waar het vandaan komt hoor, daar niet van) wilde ik vandaag toch maar ingaan op het aanbod en nou krijg ik hem opeens niet meer!

Ik zit nu een jaar bij KPN en dat bevalt me prima na jarenlang de kikker-in-een-pan-kokend-water prijsverhogingen van Ziggo geslikt te moeten hebben, maar met dit soort rare praktijken rond aanbiedingen en matige BF kortingen misschien toch maar weer eens om me heen gaan kijken.

Edit: @Dennis1812 Klopt idd dat dat de gebruikelijke gang van zaken is. Wil niet zeggen dat ik dat niet van de gekke vind.

[ Voor 5% gewijzigd door Snorro op 12-11-2024 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:06

Dennis1812

Amateur prutser

Snorro schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:14:
[...]

Deze aanbieding als verlenger heb ik gister ook gezien. Na enige twijfel (ik vind het eigenlijk van de gekke dat ik als verlengende en dus trouwe klant mínder korting krijg aangeboden dan een overstappende klant. Ik weet waar het vandaan komt hoor, daar niet van) wilde ik vandaag toch maar ingaan op het aanbod en nou krijg ik hem opeens niet meer!

Ik zit nu een jaar bij KPN en dat bevalt me prima na jarenlang de kikker-in-een-pan-kokend-water prijsverhogingen van Ziggo geslikt te moeten hebben, maar met dit soort rare praktijken rond aanbiedingen en matige BF kortingen misschien toch maar weer eens om me heen gaan kijken.
Het is toch altijd al overstappen lonend is en verlengen totaal niet?
Heb het zelden anders gezien.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

Edit: @Dennis1812 Klopt idd dat dat de gebruikelijke gang van zaken is. Wil niet zeggen dat ik dat niet van de gekke vind.
Ik ben een jaar geleden bij KPN vertrokken naar Ziggo: alle tv-zenders (inclusief Film1, ESPN, Ziggo Sport, Sky Showtime), vaste telefoon en 1 Gb internet (down) voor iets minder dan € 49 per maand.
Maar nu loopt mijn contract af en verwacht Ziggo dat ik € 98 per maand ga betalen… dacht het niet!

Maar deze “aanbiedingen” van KPN word ik ook niet heel vrolijk van. Ik wacht BF even af, maar het lijkt erop dat ik komend jaar bij Odido zit… :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Pietervs schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:01:
[...]

Ik ben een jaar geleden bij KPN vertrokken naar Ziggo: alle tv-zenders (inclusief Film1, ESPN, Ziggo Sport, Sky Showtime), vaste telefoon en 1 Gb internet (down) voor iets minder dan € 49 per maand.
Maar nu loopt mijn contract af en verwacht Ziggo dat ik € 98 per maand ga betalen… dacht het niet!

Maar deze “aanbiedingen” van KPN word ik ook niet heel vrolijk van. Ik wacht BF even af, maar het lijkt erop dat ik komend jaar bij Odido zit… :)
En ondertussen proberen ze met KPN Combi 5 euro korting internet, mobiel en tv het zo te doen dat overstappen niet aantrekkelijk(er) is. Ook omdat opnemen nu voor nieuwe klanten weer duurder is dus later opnieuw klant worden ben je altijd 60 euro per jaar duurder uit dan met nu en nog eens 60 als je korting voor een streamer krijgt. Ik wil alleen verlengen voor 1 jaar voor het geval ik toch nog een poging naar odido klik klaar en mobiel wil. Momenteel ben ik voor internet/tv vrij bij KPN en mobiel nog ruim 1 jaar vast.

[ Voor 3% gewijzigd door Deezers op 12-11-2024 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:35
Deezers schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:24:
[...]

En ondertussen proberen ze met KPN Combi 5 euro korting internet, mobiel en tv het zo te doen dat overstappen niet aantrekkelijk(er) is. Ook omdat opnemen nu voor nieuwe klanten weer duurder is dus later opnieuw klant worden ben je altijd 60 euro per jaar duurder uit dan met nu en nog eens 60 als je korting voor een streamer krijgt. Ik wil alleen verlengen voor 1 jaar voor het geval ik toch nog een poging naar odido klik klaar en mobiel wil. Momenteel ben ik voor internet/tv vrij bij KPN en mobiel nog ruim 1 jaar vast.
Ik wil juist mijn mobiele internet en vaste aansluiting liever niet van de zelfde aan bieder. Als de één op z'n gat ligt, heb ik de ander als backup.

Mijn vrouw en ik hebben ook niet de zelfde mobiele aanbieder. Vooral in het buitenland hebben we vaak dat één van ons twee beter bereik heeft dan de ander.

It's time to play the music, it's time to light the lights

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sssensss
  • Niet online
Pietervs schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:01:
[...]

Of naar Budget internet, dat heb ik vorig jaar gedaan.
Is prima bevallen.
Ga ik dit jaar weer naar KPN of een ander (wil wel graag KPN-tv behouden)
Zo willen ze dat je het doet, dus doe ik dat maar braaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
[...]

De verlengaanbieding staat bij mij weer online. Korting in geld of een Coolblue cadeaubon. Benieuwd of ze telefonisch andere aanbiedingen hebben voor bestaande klanten. Eigenlijk gek dat ze dit niet automatisch geven als je abonnement gewoon maandelijks doorloopt. Zal een hoop goodwill kweken. En de geintjes van dit jaar de inflatie laag houden maar andere opties alsnog duurder of niet meer gratis maken is natuurlijk ook niet loyaal naar je klanten toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:46

Reinier

\o/

Ik heb weer verlengd: Hussel 1Gbit/s + TV voor 12 maanden. Eerste 3 maanden €40, daarna €45. Ik betaal op dit moment ook €45, dus ik vind het helemaal mooi.
Dit was oorspronkelijk de €35-aanbieding van Black Friday 2022 :)

Zal wel niet kloppen.

[ Voor 6% gewijzigd door Reinier op 13-11-2024 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:11
Reinier schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:40:
Ik heb weer verlengd: Hussel 1Gbit/s + TV voor 12 maanden. Eerste 3 maanden €40, daarna €45. Ik betaal op dit moment ook €45, dus ik vind het helemaal mooi.
Dit is een veel beter bod dan de standaard verleng aanbieding! Hoe heb je dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Deezers schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:21:
[...]

De verlengaanbieding staat bij mij weer online. Korting in geld of een Coolblue cadeaubon. Benieuwd of ze telefonisch andere aanbiedingen hebben voor bestaande klanten. Eigenlijk gek dat ze dit niet automatisch geven als je abonnement gewoon maandelijks doorloopt. Zal een hoop goodwill kweken. En de geintjes van dit jaar de inflatie laag houden maar andere opties alsnog duurder of niet meer gratis maken is natuurlijk ook niet loyaal naar je klanten toe.
Hier nog steeds de waardeloze optie van 3 maand 5 euro korting voor 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

PureLOOD schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:15:
[...]

Dit is een veel beter bod dan de standaard verleng aanbieding! Hoe heb je dit gedaan?
Gewoon in de Mijn KPN-app klikken op "verlengaanbod". Vorig jaar had ik ook al een goede deal, ik kreeg toen een brief dat ik een jaar lang €45 ging betalen, zonder er wat voor te hoeven doen. De Black Friday-aanbieding van twee jaar geleden is dus minimaal drie jaar lang heel gunstig.

Regio-afhankelijk? Hier in Amersfoort zit ook Jonaz die al tijden gigabit-internet aanbiedt voor €40/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dikke korting is het idd niet nee.
De keuze in de kpn app bij mij is nu:

6 maanden €7,50 korting of een coolblue cadeaubon van 60 euro voor 2 jaar verlengen
6 maanden €5,- korting of een coolblue cadeaubon van 25 euro voor 1 jaar verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:00

knoknok

n00b 4 life

Reinier schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:40:
Dan heb je dus verlengd terwijl de €45 nog actief is. Even opletten hiermee. Ik heb ook verlengd toen de €45 euro deal actief was, maar toen die €45 actie verliep schoot het maanbedrag naar 75euro en ging daar de nieuwe korting weer vanaf... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

knoknok schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:33:
[...]

Dan heb je dus verlengd terwijl de €45 nog actief is. Even opletten hiermee. Ik heb ook verlengd toen de €45 euro deal actief was, maar toen die €45 actie verliep schoot het maanbedrag naar 75euro en ging daar de nieuwe korting weer vanaf... :(
Je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

m@fkeez schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:17:
Dikke korting is het idd niet nee.
De keuze in de kpn app bij mij is nu:

6 maanden €7,50 korting of een coolblue cadeaubon van 60 euro voor 2 jaar verlengen
6 maanden €5,- korting of een coolblue cadeaubon van 25 euro voor 1 jaar verlengen
Gezien de leegloop bij Ziggo en het matige TV platform bij Odido, snap ik dat ze weinig scheutig zijn.
Wel kun je overstappen naar b.v. Budget (ik ben nog geen 1 minuut off-line geweest) en het jaar daarna weer naar KPN.

Maar elk jaar bellen en forse korting krijgen, zit er gewoon niet meer in.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De abonnementen voor Internet met korting zijn exact hetzelfde als voor de BF aanbiedingen en hetzelfde als de actie die ze het afgelopen half jaar hebben.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:41
Cyberpope schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:07:
[...]

Gezien de leegloop bij Ziggo en het matige TV platform bij Odido, snap ik dat ze weinig scheutig zijn.
Wel kun je overstappen naar b.v. Budget (ik ben nog geen 1 minuut off-line geweest) en het jaar daarna weer naar KPN.

Maar elk jaar bellen en forse korting krijgen, zit er gewoon niet meer in.
Wat bedoel je met "het matige TV platform bij Odido"? Ik ben van plan om over te stappen vanwege de huidige prijzen bij KPN maar ben wel zeer tevreden over de kwaliteit van KPN.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

MDXTweaker schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:03:
[...]

Wat bedoel je met "het matige TV platform bij Odido"? Ik ben van plan om over te stappen vanwege de huidige prijzen bij KPN maar ben wel zeer tevreden over de kwaliteit van KPN.
Ook geen idee wat hij bedoeld. Ik heb Odido tv en zie niet wat ze anders aanbieden dan KPN.
Ik mis geen enkele zender en terugkijken werkt ook gewoon. Gids is ook accuraat.

Ik ervaar geen problemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
MDXTweaker schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:03:
[...]

Er zijn best wat Tweakers hier en op het Odido forum die niet blij zijn met hun overstap van KPN naar Odido. Om administratieve redenen, om packetloss redenen, of om tegenvallende TV kwaliteit. Bezint eer gij begint: google.nl of de search op GoT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Verdere discussie over Odido en hun tv-platform mag elders worden gevoerd. Dan kunnen we het hier weer over de aanbieding(en) bij KPN hebben.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Excuus
Kruiste met de modbreak

[ Voor 93% gewijzigd door Dennis1812 op 14-11-2024 08:58 ]

• stormfly
Yorinn schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:57:
[Mbr] Verdere discussie over Odido en hun tv-platform mag elders worden gevoerd. Dan kunnen we het hier weer over de aanbieding(en) bij KPN hebben. [/]
Het is wel on-topic;-) ik doelde op blijven bij KPN -> verlengen met BF :+

Just kidding, point taken _/-\o_

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:03
Best wel karig allemaal, expres de 2 jarige contracten de beste korting geven om het hoppe waarschijnlijk tegen te gaan. Of komt er nog wat beters dan dit?

• Probydoby
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05 20:23
*knip* Verwijderd op verzoek van user

[ Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 20-11-2024 13:49 ]

• stormfly
Interessant er zitten geen andere diensten bij he? Jouw oude hussel propositie kost 63.17 en nieuwe SuperFiber 1 kost 52,50 nu vandaag de dag. Jouw jaarbedrag gedeeld door 12 geeft 42,50 per maand, dat lijkt mij een prima bedrag voor een KPN internet verbinding.

[ Voor 38% gewijzigd door Yorinn op 20-11-2024 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Probydoby
stormfly schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:47:
[...]

Interessant er zitten geen andere diensten bij he? Jouw oude hussel propositie kost 63.17 en nieuwe SuperFiber 1 kost 52,50 nu vandaag de dag. Jouw jaarbedrag gedeeld door 12 geeft 42,50 per maand, dat lijkt mij een prima bedrag voor een KPN internet verbinding.
Nope geen andere diensten. Voor de zekerheid nog even gebeld en ze mijn interpretatie laten bevestigen (heb het gesprek opgenomen). Lekker husselen dus :+

Was overbodig want na besteld te hebben krijg ik een tariefoverzicht waar ook nog eens bevestigd staat dat ik na die 6 maanden 45 euro ga betalen.

Dus het lijkt erop dat je op deze manier meer krijgt dan enkel 5 euro korting, maar dat je eigenlijk je oude korting meeneemt met daarop 5 euro korting voor de eerste 6 maanden.

• stormfly
Probydoby schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:52:
[...]

Nope geen andere diensten. Voor de zekerheid nog even gebeld en ze mijn interpretatie laten bevestigen (heb het gesprek opgenomen). Was overbodig want na besteld te hebben krijg ik een tariefoverzicht waar ook nog eens bevestigd staat dat ik na die 6 maanden 45 euro ga betalen.

Dus het lijkt erop dat je op deze manier meer krijgt dan enkel 5 euro korting, maar dat je eigenlijk je oude korting meeneemt met daarop 5 euro korting voor de eerste 6 maanden.
Ik heb soms het gevoel dat de oude Hussel abonnementen van een hogere korting profiteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Yorinn schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 13:20:
[...]

Sterker nog, vorige week kreeg je bij een 12 maanden abonnement ook de 6 maanden voor 35 euro, maar kreeg je er ook nog 6 maanden Geforce Now bij. Die aanbieding lijkt nu ook weg te zijn, al staat die nog wel op https://www.kpn.com/gaming vermeldt.
Deze lijkt het weer te doen.

Bij het jaarcontract heb je dan dus 6 maanden voor €35,- net als met de Black Friday aanbieding, maar ook nog eens 6 maanden GeForce NOW Ultimate twv. €109,-.

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-05 22:34
Hoe heb je deze voor elkaar gekregen? Want dit is wel interessant idd.

[ Voor 63% gewijzigd door Yorinn op 20-11-2024 13:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:57
Vergeet niet dat er nog 25 euro activatie kosten bijkomen. Boeven streken noem ik dat, die zijn namelijk bijna altijd gratis. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEP_Ox9KDkl8TRk0eYdH5jS1r4Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sjPyFm81Y9k5JX6PyJpDGs6Q.png?f=fotoalbum_large

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Probydoby
aschja schreef op donderdag 14 november 2024 @ 18:03:
[...]

Hoe heb je deze voor elkaar gekregen? Want dit is wel interessant idd.
Ik had nog een actie van vorig jaar voor 45 euro per maand lopen. Deze loopt nog door tot december. Dus in feite 2 kortingen.

Ik zie nu wel dat, in tegenstelling tot wat in het screenshot staat en mij telefonisch is toegezegd, dat de eerste korting verloopt a.s. december en niet verlengd wordt. Dit staat dan pas in de info die mij is toegezonden na het afsluiten. Dus ik ga morgen maar even bellen hierover.

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn contract is afgelopen bij KPN, dus ik betaal me behoorlijk blauw merk ik (omdat ik nu ook voor tv betaal). Het verlengen is geen goede deal; als ik gebruik wil maken van de BF aanbieding werkt het trucje dan om op te zeggen en dan aan te melden onder de naam van mijn partner en diens rekeningnummer? Ik meende dat ooit al eens gelezen te hebben.

Ik heb mijn Unify spul al een tijd lekker stabiel zonder KPN modem er tussen (en die setup wilde ik graag zo laten)

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:16
Ik wacht nog op een BF deal van KPN met ESPN en Ziggo Sport als extra zenderpakket met korting. Ik heb geen KPN mobiel en wil 1 jaar, dus voorlopig nog geen goedkopere deal dan mijn huidige abbo bij Ziggo wat verloopt op 5 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 16:26
knoknok schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:33:
[...]

Ik heb toch ook maar de €10 korting deal gepakt bij 2-jarige verlenging. Nu eerst een jaar €44,50 per maand en gelukkig duidelijk aangegeven daarna €54,50 per maand. Dit gaat wel om een enkel internet abo, geen idee of dat verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:22
Zijn er al mensen die hebben gebeld voor mobiel?

Ik kan mijn abo verlengen, en ik heb er geen moeite mee omdat voor 2 jaar te doen. Destijds ben ik overgestapt en kreeg ik 3,50 extra korting op Unlimited. Ik hoop er dus minimaal weer dit uit kunnen slepen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jassy op 15-11-2024 11:13 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aschja
Jassy schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:09:
Zijn er al mensen die hebben gebeld voor mobiel?

Ik kan mijn abo verlengen, en ik heb er geen moeite mee omdat voor 2 jaar te doen. Destijds ben ik overgestapt en kreeg ik 3,50 extra korting op Unlimited. Ik hoop er dus minimaal weer dit uit kunnen slepen.
Ik zou de mobiele abonnementen altijd koppelen aan de thuis abonnementen. Dan kan je altijd overstappen en de "stapelkortingen" houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:22
aschja schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:31:
[...]

Ik zou de mobiele abonnementen altijd koppelen aan de thuis abonnementen. Dan kan je altijd overstappen en de "stapelkortingen" houden.
Vodafone kan ik niet stapelen en Odido is mobiel geen optie hier, dus ik zit aan KPN vast, wat ik persoonlijk helemaal niet erg vind.

Ik was meer benieuwd of mensen er nog een mooie korting uit hebben kunnen slepen voor mobiel.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuvje
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-05 14:53
Zo lekker dan, mijn mobiel abonnement verlengen en er een Samsung S24fe bij nemen betaal ik 2 euro meer dan dat ik een nieuw abonnement afsluit🫣🤪 met een sanering S24fe. Ik weet het, het is maar 2 euro, maar als bestaande klant verlengen en dan met betalen.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aschja
Nieuwe klant. Meer kon ik er echt niet uittrekken vandaag. Ze hebben overigens nog €60 credit toegezegd. Staat hier niet in.

Voor een ieder die geïnteresseerd is. Ik ga weer opzeggen en morgen bij Youfone babbelen. Is volgens mij exact hetzelfde product, maar een stuk goedkoper.

Je merkt aan alles dat KPN niet hoeft en dat ze hun zaakjes goed voor elkaar hebben. Daarnaast pushen ze veel op 2jr abonnementen. Ook bijzonder hoe negatief ze waren op Unlimited50. Want dat was traag als dikke stront en moedt je vooral niet nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LS59LJxM8qLUtmxUNgVySPtSpH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6xlIaDwDIqlF7YOayzEqMk36.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door aschja op 15-11-2024 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:27
Probydoby schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:23:
[...]
Ik had nog een actie van vorig jaar voor 45 euro per maand lopen. Deze loopt nog door tot december. Dus in feite 2 kortingen.

Ik zie nu wel dat, in tegenstelling tot wat in het screenshot staat en mij telefonisch is toegezegd, dat de eerste korting verloopt a.s. december en niet verlengd wordt. Dit staat dan pas in de info die mij is toegezonden na het afsluiten. Dus ik ga morgen maar even bellen hierover.
Ik zit in dezelfde situatie. Het overzicht baseert de bedragen op de korting van vorig jaar. Maar er staat nergens dat de korting vervalt. Het overzicht laat duidelijk de prijzen zien die je volgend jaar gaat betalen, zou raar zijn als dit in een keer veranderd, staat immers in je contract toch?

Heb je nog contact gehad met kpn hierover? Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-04 14:09

Sponge

Serious Game Developer

Eriksk schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:15:
Mijn contract is afgelopen bij KPN, dus ik betaal me behoorlijk blauw merk ik (omdat ik nu ook voor tv betaal). Het verlengen is geen goede deal; als ik gebruik wil maken van de BF aanbieding werkt het trucje dan om op te zeggen en dan aan te melden onder de naam van mijn partner en diens rekeningnummer? Ik meende dat ooit al eens gelezen te hebben.
Ik zit dat laatste ook te overwegen (andere achternaam en op een andere rekening bij een andere bank). Ik heb net even uitgerekend (TV+1Gbit internet voor 2 jaar). Bestaande abbonementen zijn ook al inflatie gecorrigeerd (dus €74.21 in plaats van €65 voor nieuwe. En dat vind ik ook al flauw):

WatAanbieding BF 2 jaar
(dus 1 jaar €35)
Huidig2 jaar verlengen
(€10 korting voor 9 maanden)
1e jaar€ 420€ 890.52€ 800.52
2e jaar€ 780€ 890.52€ 890.52
Aansluitkosten€ 25€ 0€ 0
Totaal (2 jaar)€ 1225€ 1781.04€ 1691.04
Verschil tov BF€ 0€ 556.04€ 466.04

~ €560 is best wel significant. En volgens mij maak ik geen rekenfout? O-). Daar kan ik ook wel een weekje voor zonder internet zitten mocht het misgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ik ben al een paar dagen de boel in de gaten aan het houden wat betreft de aanbiedingen voor glasvezel.

Ik zit nu een jaartje op Ziggo en wil eigenlijk weer terug naar KPN. Ik zat voor de grap eens op breedbandwinkel te kijken en nu kwam ik dit tegen. Is een hele andere deal als via KPN zelf?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5g5w0JPEEd9ERSijkfuaH1S7xjY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yS8xcfqxESVcJqfP0JPY8zG5.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.breedbandwink...iber-1-glasvezel-internet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:55

The Legend

*Plop*

Als het om de kosten te doen is moet je nooit een 2 jarig contract nemen. Dat is nooit voordeliger dan een 1 jarig contract en daarna overstappen (of opzeggen en nieuw afsluiten op een andere naam).

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Sponge Als je korting voorbij is zul je ook weer te maken krijgen met de inflatiecorrectie. Nog niet bekend hoe veel maar dat zou je kunnen schatten en meenemen in de berekening.

Wel jammer dat er minder aanbiedingen zijn met korting tijdens het hele contract. Ik wacht black friday de dag zelf nog even af en kies dan de beste aanbieding voor 1 jaar van een provider die op KPN glas levert. (Vorig jaar naar Ziggo gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Mijn gevoel vorige maand komt dus wel een beetje uit.
Providers gaan inzetten op 2 jaar en steeds minder korting.
En ik sluit liever maar voor 1 jaar af want dat is het voordeligste voor de klant.
De conclusie van die berekening was vorige maand nog voor mijzelf:

De duurste route was blijven zitten bij Ziggo+Hollandsnieuwe met 856.56 per jaar incl 9 maanden 20 euro korting.
Daarna krijg je KPN+TV met KPN mobiel met 804 euro per jaar incl 6 maanden korting.
En Odido+tv en Ben mobiel is het goedkoopste met 592 per jaar. (incl 8 maanden korting op TV + internet)

Een verschil van +264.56 met Ziggo en +212 euro met KPN.
En de blackfriday deal van nu is precies dezelfde situatie. :+

En dus blij dat ik gewoon direct de overstap ingang had gezet 20 november gaat het gebeuren..
KPN heeft niet zoveel behoefte maar aan extra klanten aantrekken zo blijkt en Ziggo is niet bang om ze te verliezen :9

Vake bei te bange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Imperium schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:37:
Ik ben al een paar dagen de boel in de gaten aan het houden wat betreft de aanbiedingen voor glasvezel.

Ik zit nu een jaartje op Ziggo en wil eigenlijk weer terug naar KPN. Ik zat voor de grap eens op breedbandwinkel te kijken en nu kwam ik dit tegen. Is een hele andere deal als via KPN zelf?

[Afbeelding]

Klopt als ik in mijn excel van vorige maan kijk is het inclusief aansluitkosten

via breeddbandwinkel KPN 499 euro =SOM(6*26,5)+(6*52,5)+25
KPN 550 euro =SOM(6*35)+(6*52,5)+25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Sponge schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:18:
[...]

Ik zit dat laatste ook te overwegen (andere achternaam en op een andere rekening bij een andere bank). Ik heb net even uitgerekend (TV+1Gbit internet voor 2 jaar). Bestaande abbonementen zijn ook al inflatie gecorrigeerd (dus €74.21 in plaats van €65 voor nieuwe. En dat vind ik ook al flauw):

WatAanbieding BF 2 jaar
(dus 1 jaar €35)
Huidig2 jaar verlengen
(€10 korting voor 9 maanden)
1e jaar€ 420€ 890.52€ 800.52
2e jaar€ 780€ 890.52€ 890.52
Aansluitkosten€ 25€ 0€ 0
Totaal (2 jaar)€ 1225€ 1781.04€ 1691.04
Verschil tov BF€ 0€ 556.04€ 466.04

~ €560 is best wel significant. En volgens mij maak ik geen rekenfout? O-). Daar kan ik ook wel een weekje voor zonder internet zitten mocht het misgaan...
Klinkt goed, als je een lage snelheid hebt en internet only kan je ook nog Budget thuis of Youfone kiezen, beide een KPN native ISP product.

Je moet gewoon af en toe weg bij KPN om de inflatiestijging weer glad te strijken die je hebt opgebouwd. Ik ben benieuwd of het alleen de naam is of ook ook een ander IBAN nodig is bij afsluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
stormfly schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:52:
[...]

Klopt als ik in mijn excel van vorige maan kijk is het inclusief aansluitkosten

via breeddbandwinkel KPN 499 euro =SOM(6*26,5)+(6*52,5)+25
KPN 550 euro =SOM(6*35)+(6*52,5)+25
Ik heb het zojuist afgesloten, is het scherpst wat ik kan vinden en ik heb immers 14 dagen bedenktijd. Mocht er tijdens BF nog een scherpere deal komen dan kan ik alsnog besluiten daar voor te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:34
Hier ook KPN. Ik betaal nu € 50,- per maand voor het onderstaande:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwXb9TxFG4pJWROxOBtOnx_NUpE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hx5SCb6g1qbPgcoTAc9RYefE.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik als bestaande klant het verleng-aanbod bekijk, dan bieden ze alleen dit aan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3b7IZjHWywBkhs7GWS6VZZPPr0Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Er8p1hdLxst2Toib68wdgbx7.png?f=fotoalbum_large

Leuk maar ik sluit sowieso maximaal 1 jaar af, ongeacht welk abonnement. En ik wil gewoon maandelijkse korting en geen waardebonnen of cadeaus.

Ik wil in principe ook graag klant blijven maar als ze niet met een betere deal komen hang ik gerust een Ziggo modem in m’n meterkast.

Geen idee of ik mijn abbo kan cancelen en het op m’n vriendin naam kan afsluiten.

Voorheen Ziggo gehad en daar kon ik elk jaar wel bellen met de melding dat ik ging opzeggen. Dan kreeg je altijd wel korting, en als je hun eerste aanbod weigerde nog meer.

Weet je, het is leuk en aardig allemaal maar zelf verhogen ze de prijzen om de haverklap ivm inflatie. Ik ga niet de volle mep betalen want ook juist door de inflatie zijn al mijn vaste lasten en boodschappen etc. ook flink duurder geworden. Die inflatie truc werkt twee kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 10:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A4BZnjNgPkEVg8s-_sX646RjzRk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/igzi3BEbZSyHMUzUEU9qh7Uc.png?f=user_large

KPN heeft ondertussen ook de blackfriday aanbiedingen voor de mobiele abbonementen toegevoegd.
De telefoons lijken op het eerste gezicht geen extra korting te hebben?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Puc van S. schreef op maandag 18 november 2024 @ 16:20:
[Afbeelding]

KPN heeft ondertussen ook de blackfriday aanbiedingen voor de mobiele abbonementen toegevoegd.
De telefoons lijken op het eerste gezicht geen extra korting te hebben?
Daar is niks black fridays aan hoor. Ik heb in februari dit jaar exact dezelfde deal afgesloten. Enige is dat je nu weer op 25 euro zit, tot de inflatiecorrectie van volgend jaar. Daarom betaal ik nu 25,75 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
The Legend schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:38:
Als het om de kosten te doen is moet je nooit een 2 jarig contract nemen. Dat is nooit voordeliger dan een 1 jarig contract en daarna overstappen (of opzeggen en nieuw afsluiten op een andere naam).
Is dat zo? Ik heb namelijk onderstaande berekening gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DavGbUPSEcPQQBW5KJNQEggdy4s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/b3PGZkis3xFLpuuf6WGqiECg.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 15:06
Ik ben benieuwd. Mijn abonnement loopt ook einde jaar af, inmiddels al 3 jaar op rij voldoende korting gescoord om te blijven zitten en al het 'gedoe' van overstappen over te slaan.
Vermoedelijk dit jaar maar een beperkte korting mogelijk als ik het zo zie. Onze mobiele abonnementen zijn vorig jaar 'goed' verlengd, huidige aanbiedingen zitten daar met 3-4E per abonnement per maand boven.

Ik wacht nog rustig af of er nog iets beters komt op de vaste aansluiting dan de 3 maanden 7,50 koring. Coolblue aanbod zie ik overigens niet staan.

Wellicht is KPN vooral aan het A/B testen nu, om te valideren wat het beste werkt en verrassen ze ons nog :+ .

Dance with the stars

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ik ben vorige jaar vanwege gebrek aan korting al over gegaan naar budget (waarschijnlijk dit jaar terug). Gedoe met opzeggen was beperkt tot 5 minuten werk. Heel even de EB + nieuwe tv ontvanger aansluiten, daarna weer mijn oude router die was ingesteld op KPN. Klaar. Monteur die belde gemeld dat hij een kop koffie kon krijgen maar dat alles al werkte. Hij koos ervoor om eerder naar huis te gaan.

Omgerekend was dat een goed uurloon.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

aschja schreef op maandag 18 november 2024 @ 21:27:
[...]

Is dat zo? Ik heb namelijk onderstaande berekening gemaakt.

[Afbeelding]
Uitzonderingen daargelaten denk ik wel ja. En ik moet er bij zeggen dat ik uitga van 1Gbit internet + tv met opnemen. Bij KPN en Ziggo ga je dan zonder korting naar de 80 euro per maand. Het verschil in met en zonder korting is dan wat groter dan in jouw voorbeeld.

Hier gaat het tot nu toe nog goed. Nieuwe aanvraag bij KPN op naam van vriendin. Daarvoor zelf huidige KPN abo zelf opgezegd. Krijg nu een mail met de vraag of ik ga overstappen naar een andere aanbieder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
The Legend schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:49:
[...]

Uitzonderingen daargelaten denk ik wel ja. En ik moet er bij zeggen dat ik uitga van 1Gbit internet + tv met opnemen. Bij KPN en Ziggo ga je dan zonder korting naar de 80 euro per maand. Het verschil in met en zonder korting is dan wat groter dan in jouw voorbeeld.

Hier gaat het tot nu toe nog goed. Nieuwe aanvraag bij KPN op naam van vriendin. Daarvoor zelf huidige KPN abo zelf opgezegd. Krijg nu een mail met de vraag of ik ga overstappen naar een andere aanbieder 8)7
Alleen andere naam of ook een ander IBAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiran
  • Laatst online: 20:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bhYnoBsmBY7zWd2e8GLdpMyRMN4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iULJzUaTykhfCAkexHXW1PNi.jpg?f=fotoalbum_large

Via de KPN app dit verlengaanbod genomen (600Mbit). Voor het 2 jarig abonnement was ik 25 euro pm kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ik heb even wat onderzocht, het blijkt dat je via cashbackxl.nl nog een extra cashback kan scoren, via breedbandwinkel, pricewise, of native KPN. Zie het als stapelen van korting.

Als ik dan de volgende berekeningen maak dan is dit waar ik ongeveer op uitkom. Zelf heb ik Odido 5G Klik&Klaar als backup verbinding waardoor ik voor Odido combinatievoordeel geniet. Zoals je ziet heb ik een voorkeur voor KPN ipv Odido.

https://www.kpn.com/shop/...motie=affiliate&actie=6x5 deze kwam ik nog tegen, zonder TV is deze link voordeliger.

Uitleg bij de getoonde som: 12 maandprijzen + 25euro blackfriday cashback via BBW - 25euro aansluitkosten +17,5 cashback via cashbackxl.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fAXtSVpDr9TeRJusKNvORuLpWog=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1LLKMu6EwpZV386wGewrOVj9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door stormfly op 19-11-2024 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

stormfly schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:51:
[...]

Alleen andere naam of ook een ander IBAN?
Andere naam en mailadres, zelfde iban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
stormfly schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:26:
Zelf heb ik Odido 5G Klik&Klaar als backup verbinding waardoor ik voor Odido combinatievoordeel geniet.
Is dat niet gewoon als main verbinding te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 18:18:
[...]

Is dat niet gewoon als main verbinding te gebruiken?
Hangt er vanaf wat voor eisen je stelt, voor mij gaat het niet op want het is mijn hobby met netwerken/routers/servers freubelen. Ik wil een strakke ping en goed servers kunnen hosten etc. De AppleTV met streaming die draait al weken op Odido klik&klaar, niemand die het in negatieve zin merkt.

Je merkt wel dat het wat drukker wordt op het netwerk, speedtest fluctueren meer, product is ook niet aan te slepen voor de prijs van 25euro.

[ Voor 18% gewijzigd door stormfly op 19-11-2024 18:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Probydoby
Xyanta schreef op zondag 17 november 2024 @ 09:37:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie. Het overzicht baseert de bedragen op de korting van vorig jaar. Maar er staat nergens dat de korting vervalt. Het overzicht laat duidelijk de prijzen zien die je volgend jaar gaat betalen, zou raar zijn als dit in een keer veranderd, staat immers in je contract toch?

Heb je nog contact gehad met kpn hierover? Ben benieuwd.
Heb nu voor een tweede keer gebeld en ze geven aan niet het bod te "kunnen" honoreren.

Dus ik sta voor de keuze om het aan te vechten bij de geschillen commissie of het te annuleren (zit nog in de bedenktijd). Denk dat ik het eerste ga doen, met het risico dat als ik geen gelijk krijg ik 50 euro voor het geschil kwijt ben en een jaar vast zit aan een duurder abonnement. Maar ach, het is nu een principe kwestie geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:27
Probydoby schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 19:03:
[...]

Heb nu voor een tweede keer gebeld en ze geven aan niet het bod te "kunnen" honoreren.

Dus ik sta voor de keuze om het aan te vechten bij de geschillen commissie of het te annuleren (zit nog in de bedenktijd). Denk dat ik het eerste ga doen, met het risico dat als ik geen gelijk krijg ik 50 euro voor het geschil kwijt ben en een jaar vast zit aan een duurder abonnement. Maar ach, het is nu een principe kwestie geworden :+
Dat is minder... Ik blijf het vreemd vinden dat in het tarief overzicht wat ze sturen, en leidend zou moeten zijn, de prijzen zetten zoals in je printscreen. Maar vervolgens achteraf nog een aparte mail sturen waar in staat dat de andere korting december vervalt. Heb je van dat laatste ook een printscreen? Ben wel eens benieuwd hoe het er in staat. Anders ga ik denk ik niet de moeite nemen om ook te verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Probydoby
Xyanta schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 20:06:
[...]

Dat is minder... Ik blijf het vreemd vinden dat in het tarief overzicht wat ze sturen, en leidend zou moeten zijn, de prijzen zetten zoals in je printscreen. Maar vervolgens achteraf nog een aparte mail sturen waar in staat dat de andere korting december vervalt. Heb je van dat laatste ook een printscreen? Ben wel eens benieuwd hoe het er in staat. Anders ga ik denk ik niet de moeite nemen om ook te verlengen.
In de screenshot die ik plaatste en alle informatie die je vooraf ziet voordat je op de knop "bestellen met betaalverplichting" (of iets in die trant) geven inderdaad iets anders weer dan email die je krijgt als bevestiging meteen erna.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zBbgBBPYs6BhdAoseIeylWyVRiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BIMxJpBe4Vr0ck7y2dJWm7sb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:36
Imperium schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:37:

[Afbeelding]

I know, beetje laat dit maar kwam er gisteren indd achter, al is Breedbandwinkel's cashback + scoupy/CashbackXL erbij nog extra goedkoop. Komt doordat zij een "affiliate" link gebruiken die je o.a hiermee ook kan gebruiken (op elke snelheid trouwens, 50% korting) https://www.kpn.com/shop/...motie=affiliate&actie=6x5
Probleempje bij KPN is, nu heb je geen referral eigenaar, maar wel de deal :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakaisan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16:02
Ik heb aangegeven te willen vertrekken bij KPN omdat de korting die ze mij boden op https://www.kpn.com/blijvenloont nou niet echt wat is om naar huis te schrijven. (Voor 2 jaar: €10 korting voor 12 maanden. Voor 1 jaar: €7,50 korting voor 6 maanden).

Zojuist ben ik teruggebeld. Ik had aangegeven dat het voornamelijk aan de kosten lag, en dat ik mijn mobiele abonnement ook wou onderbrengen bij dezelfde provider als mijn thuis internet (beide contractvrij). Ze wouden me nog toch een aanbod doen. Maar ze kon me alleen een twee-jarig aanbod doen, en het aanbod was exact hetzelfde als bovenstaande... Ohja en met eventueel een sportzender erbij 8)7
Mobiel werd niet over gerept.

Heb even de cijfers vergeleken, en ik denk dat ik toch maar eens naar Odido ga kijken om daar alles onder te brengen. Qua support is het soms een bende daar, maar het scheelt wel een hoop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nzL79wtSbpf1wgXpAcFff6MCsc4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xBRBKVe2R9DGVZ90cQWZWJih.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zikkuation
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-12-2024
Meer mensen die via breedbandwinkel of de affiliate link glasvezel 1 jaar hebben aangevraagd maar nog geen bevestiging hebben ontvangen? Ik heb 16-11 de aanmelding gedaan op breedbandwinkel.nl maar tot nu toe lukt het ze niet om het abonnement aan te melden bij KPN. Er is een ticket aangemaakt, maar vraag mij af of dit wel goed komt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Zo via cashbackxl.nl naar pricewise.nl en daar 4Gbps en TV afgenomen met de laagste prijs. Na de 6 maanden korting naar een lagere snelheid.

Weer een blackfriday actiepunt van het lijstje geschrapt 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb Amazon Prime via KPN. Ik ben van plan KPN op te zeggen (en dan mijn vriendin het te laten afsluiten), maar ik wil Prime houden. Enig idee hoe dat in zijn werk gaat? Of gewoon weer opnieuw bestellen bij amazon en dan blijft je account actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Eriksk schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:46:
Ik heb Amazon Prime via KPN. Ik ben van plan KPN op te zeggen (en dan mijn vriendin het te laten afsluiten), maar ik wil Prime houden. Enig idee hoe dat in zijn werk gaat? Of gewoon weer opnieuw bestellen bij amazon en dan blijft je account actief?
Ik denk even je eigen creditcard koppelen in prime ter overbrugging. En daarna weer via de provider activeren/koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

stormfly schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:41:
Zo via cashbackxl.nl naar pricewise.nl en daar 4Gbps en TV afgenomen met de laagste prijs. Na de 6 maanden korting naar een lagere snelheid.

Weer een blackfriday actiepunt van het lijstje geschrapt 👍
En waarom pricewise ipv breedbandwinkel? Ik heb de indruk dat die iets goedkoper is of mis ik iets.
(daarbij wil ik max 1 jaar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-05 00:03
Is het gegarandeerd mogelijk om een nieuw abo op naam van je partner (met ander IBAN) af te sluiten om zo gebruik te maken van de BF deal? Of 'ziet' KPN dit bij het afsluiten?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze dit toestaan eigenlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Cyberpope schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:02:
[...]

En waarom pricewise ipv breedbandwinkel? Ik heb de indruk dat die iets goedkoper is of mis ik iets.
(daarbij wil ik max 1 jaar...)
Omdat je op bij prisewise zelf al 40e krijg, dan via cashbackxl nog eens 31,5.Kijk hieronder maar eens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FqvBh6M4XKvcBVNE1k8Iu-Jfy6A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tu9IGqb9x5EE97h16RdKTRsY.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door stormfly op 22-11-2024 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
nrdnmg schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:33:
Is het gegarandeerd mogelijk om een nieuw abo op naam van je partner (met ander IBAN) af te sluiten om zo gebruik te maken van de BF deal? Of 'ziet' KPN dit bij het afsluiten?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze dit toestaan eigenlijk.....
Vertel jij ons maar hoever je bent gekomen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb net opgezegd telefonisch. Kreeg een aanbod voor 3 maanden 5 euro korting 8)7 . Mevrouw gaf aan dat volgende vrijdag een scherpere actie komt. Ik wacht nog even met het 'overstappen'.

[ Voor 16% gewijzigd door HekkeySE op 22-11-2024 16:18 ]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

stormfly schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:43:
[...]

Omdat je op bij prisewise zelf al 40e krijg, dan via cashbackxl nog eens 31,5.Kijk hieronder maar eens.

[Afbeelding]
Snap ik, maar bij breedbankwinkel krijg je toch eerste maanden 27,50 (ipv 35) en 36 euro cashback.
Dat is 45 korting (ipv 40) en 4,50 meer cashback. Of ben ik nu gek?

Maar snap overigens ook je excel niet, maar dat zal vast aan mij liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Cyberpope op 22-11-2024 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Ik heb nog even gekeken via KPN. Ik kan nu ook de eerste 6 maanden voor € 7,50 korting kiezen.
Het gekke is dat ik nu nog € 50,- per maand betaal maar die actie stopt per 1 december en dan ga ik de volle mep van € 79,21 betalen.

Als ik nu kies voor 6 maanden € 7,50 korting, dan zie ik dat ik de eerste 6 maanden € 42,50 ga betalen, daarna 6 maanden € 50,- en na 12 maanden € 79,21. Aangezien het een jaarcontract is kan ik na 12 maanden dus opzeggen.

Het totaalbedrag zou dan op € 555,- uitkomen. Maar klopt dit wel?

Zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2tN6MDV4ay8ABrwK73wTNGSXkCU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NyDSwdecXVTQApyp9lnh5DRe.jpg?f=fotoalbum_large

Er zit volgens mij wel een fout in de berekening. Als je eerst de € 7,50 korting aan klikt bij een 1-jarig contract, en daarna de € 10,- euro korting bij een 2-jarig contract, en je switcht daarna weer naar € 7,50 korting voor een 1-jarig contract, dan zie je dat de actieperiode blijft staan op 12 maanden i.p.v. 6 maanden.

Ik heb overal screenshots van gemaakt en maar besteld want dit is wel een goede deal.

Na afsluiten kreeg ik een bestel/prijsoverzicht waarin het volgende staat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ea9xzGHwoCMffgFQSEAuQS2Jk3c=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pIvKPpYe1Ax11a7nDH5BZ8dY.jpg?f=user_large

En gaat dit abonnement dan per 1 december in volgens bovenstaand screenshot?
Er staat wel dat de 12 maanden per 22 november 2024 in gaan. Ik snap dat niet zo goed eigenlijk.

Edit: f*ck. Ik zie nu dat die korting vanaf 2023 loopt en dan dus stopt. Wat een verwarring. Deze dan maar weer annuleren. :(

[ Voor 10% gewijzigd door DedSec85 op 22-11-2024 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Cyberpope schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:06:
[...]

Snap ik, maar bij breedbankwinkel krijg je toch eerste maanden 27,50 (ipv 35) en 36 euro cashback.
Dat is 45 korting (ipv 40) en 4,50 meer cashback. Of ben ik nu gek?

Maar snap overigens ook je excel niet, maar dat zal vast aan mij liggen.
Het verschilt per internetsnelheid. Jij gaat uit van 1Gbps en ik van 4Gbps en TV dan is het minimale bedrag 35e per maand.

De cashback op mijn postcode via breedbandwinkel is 25e

[ Voor 5% gewijzigd door stormfly op 22-11-2024 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

stormfly schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:33:
[...]

Het verschilt per internetsnelheid. Jij gaat uit van 1Gbps en ik van 4Gbps en TV dan is het minimale bedrag 35e per maand.

De cashback op mijn postcode via breedbandwinkel is 25e
Aha... ik ga zelfs uit van 100mb. Geen nut voor hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:24
HekkeySE schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:17:
Ik heb net opgezegd telefonisch. Kreeg een aanbod voor 3 maanden 5 euro korting 8)7 . Mevrouw gaf aan dat volgende vrijdag een scherpere actie komt. Ik wacht nog even met het 'overstappen'.
Voor nieuwe klanten of voor bestaande klanten alleen (die scherpere actie)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
remzor schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 20:20:
[...]

Voor nieuwe klanten of voor bestaande klanten alleen (die scherpere actie)?
Geen idee! Kan ook een praatje zijn om de opzegging zo lang mogelijk uit te stellen

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suncatcher
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-04 17:37
Met de huidige aanbieding bij Ziggo van een 500 euro cadeaubon zit ik er erg aan te denken om over te stappen. Maar ik vraag mij af hoe Ziggo is, ik ken ze namelijk enkel uit de chello tijdperk en dat was niet best. Aan de andere kant is 5 euro korting voor 3 maanden bij een eenjarige contract van KPN ook erg weinig als bestaande klant. Ik twijfel enorm of ik over wil stappen. Punt is namelijk dat ik als fotograaf zo'n 10x per jaar foto's moet uploaden naar mijn drive om te delen met een redactie. De zip bestanden zijn vaak minimaal 5gb groot, bij een grote evenement soms wel 250gb. Bij kpn is dit zo geregeld, ik ben alleen bang dat ik me dood ga ergeren aan de snelheid bij Ziggo.

Een snelle berekening leert mij dat zo'n grote fotobundel van 250gb bij kpn binnen 35 minuten op de cloud staat.
Bij Ziggo is dit met het snelste abonnement minstens 5,5 uur. Dat kan echt niet :o

[ Voor 12% gewijzigd door Suncatcher op 22-11-2024 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
HekkeySE schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 20:55:
[...]

Geen idee! Kan ook een praatje zijn om de opzegging zo lang mogelijk uit te stellen
Vaak weten deze medewerkers deze informatie niet tot de dag van lancering, als deze dag komt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ik zat net nog even in het 2023 topic te kijken van KPN, de aanbiedingen zijn hetzelfde als vorige jaar.

2023
GraFX in "[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2023)"
DedSec85 in "[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2023)"
https://community.kpn.com...day-deals-kpn-2023-603381

2022 was wel veel interessanter, dat was voor de 24mnd contract fase waar we nu inzitten. https://community.kpn.com...-577334?tid=577334&fid=91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
HekkeySE schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:17:
Ik heb inmiddels via de cashbackxl -> pricewise route een nieuwe KPN abonnement op naam van mijn vrouw en ander IBAN afgesloten. Kreeg daarna vanuit KPN ook de bevestiging van de nieuwe aansluiting met korting (6mnd 50%). Lijkt goed te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 10:34
Als ik dit zo allemaal lees, lijkt het misschien beter om 'eventjes'' (jaar ofzo) over te stappen op Youfone of Simyo, die bieden ook internet + sim only abonnementen via KPN netwerk. Als ik even snel bereken, gaat dat toch wel aardig aantal euro's per maand schelen.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Ook gebeld met KPN. Korting op korting stapelen gaat niet maar de website geeft dat niet goed aan.
Wel heb ik mijn verlenging kunnen annuleren dus per morgen ben ik weer vrij om te gaan en staan waar ik wil met het contract.

Verkoper zij wel dat er vrijdag nog andere Black Friday aanbiedingen aan kwamen maar volgens mij was het vorig jaar hetzelfde als gedurende de hele week.

Wel nog gevraagd of hij me nu een andere korting kon aanbieden maar dat is pas mogelijk als m'n contract weer "vrij" is, vanaf morgen dus. Ik snap niet dat KPN niet meer moeite doet om hun klanten te behouden. Ik wacht even tot vrijdag, als er dan geen scherpere aanbieding komt ben ik zo weer overgestapt naar de concurrent.

Ziggo scheelt € 197,52 en Odido zelfs € 473,02 vergeleken met de 6 maanden € 7,50 korting die ik als bestaande klant bij KPN krijg.

Als KPN mij ook de huidige Black Friday aanbieding volledig kan aanbieden ben ik ook tevreden. To be continued.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.