Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 75 76 Laatste
Acties:

• M13z1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:43
Ik sluit mij ook aan bij het oordeel van @kingknoest , ik heb de auto nu precies een week en ben 1300km verder en hij groeit in de wedstrijd. Ik stap koud uit een Tesla waar ik 5 jaar (bijna-) logische software gebruikte, hier is het nu nog wat zoeken en lijken zaken omslachtiger maar na een weekje beginnen veel zaken al normaal te worden. Rechtuit stabiliteit is ok, maar ik denk wel dat dit beter kan. Daarnaast wat 'Glitches' in de software (app en in de auto) en ik ben aan het rommelen met de verbinding. Op de oprit hangt hij aan de WiFi thuis, maar als ik wegrijdt dan pakt hij niet automatisch de hotspot van mijn mobiel, dan wordt het stil. De databundel is natuurlijk nog niet actief...... Maar verder, top afwerking, top looks, remmen zijn echt supergoed (in relatie tot Tesla zeker), goed geluid, fijne stoelen en ruimte te over, heel stil, ook op snelheid. En wat een beuker is het, hij lijkt op snelheid een betere elasticiteit te hebben dan mijn vorige Tesla M3P, hij maakt dan echt hele grote stappen. Het dak is echt abnormaal groot, supertof. En, ondanks dat het een SUV is, ziet hij er imho cool uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/47-KADxu1FrjK5oyz3g0svPxyHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LrkLWGeNnIB5Qy7W2vzl59sQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door M13z1 op 05-12-2025 16:43 ]

'The truth is not afraid for Questions

• Karel Apple
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 17:19
Vraag:

Als het donker is en de dimlichten aan gaan, dan gaat de lichtbalk ook aan. Kan je deze ook uitzetten? Ik vind het zelf namelijk niet zo mooi.
Pagina: 1 ... 75 76 Laatste