Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 137 138 Laatste
Acties:

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 18:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UHFkmRiD9iC0JkVYoSPSHMgRBoE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/27hnxE16Cjb2q0GAwNhAuDB8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/keJaDEghweEhkxTcIwfzheUvZKE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ztVMYCh7B4mZ5xUpRqJX9w9c.jpg?f=fotoalbum_large

Kijk gewoon hier, is bij de 7GT en 7X hetzelfde. In de zomer 3.0 wordt te warm, vaker gehad dat het opeens 3.5 werd met 40C

Zeekr 7GT Privilege AWD | OS 3.0.1

• Rickyuu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:54
Ik zet ze rond deze tijd op 2.8 en dan kunnen ze door warme weer naar 3.0 gaan. Prima

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:21
fideba schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:40:
[...]

Ook in België is het nu uitgebreid naar 15gb (bij Proximus)
Hmmm... gisteren stond er een pack van 7 en een pack van 8, en gaf het totaal 15 GB aan. Nu is dat pack van 7 weg, en enkel een pack van 8 blijft over. Resultaat is dus +1 GB, en niet +8... Nog bij iemand zo ?

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:05
Het is wat het doel voorbij gegaan mensen, want ik blijf echt een issue hebben met dit.

Als 2.4 echt te laag is zou je toch denken dat hij over alles zou klagen, maar hij klaagt alleen over het rechterwiel vooraan. Ik kan straks eens alles naar 2.8 pompen, geen probleem, want hij heeft nu ineens aan op dat homescherm (2.7 - 2.9). Maar letterlijk geen enkele band zit daar aan en toch specfiek 1 wiel aanduiden.

Onmetelijk onduidelijk dit

Edit: Ik heb nu eens een full reset van het voertuig gedaan en ineens als ik nu uitstap reset mijn stoel naar een setting voor uit te stappen :D
Wat een beleving :D

[ Voor 16% gewijzigd door Lyca op 10-09-2026 13:56 ]

• Rickyuu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:54
fideba schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:50:
[...]

Hmmm... gisteren stond er een pack van 7 en een pack van 8, en gaf het totaal 15 GB aan. Nu is dat pack van 7 weg, en enkel een pack van 8 blijft over. Resultaat is dus +1 GB, en niet +8... Nog bij iemand zo ?
Same. Blijkbaar 7 (oude) vervangen voor 8 (nieuwe).

• Ian_
Lyca schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:51:
Het is wat het doel voorbij gegaan mensen, want ik blijf echt een issue hebben met dit.

Als 2.4 echt te laag is zou je toch denken dat hij over alles zou klagen, maar hij klaagt alleen over het rechterwiel vooraan. Ik kan straks eens alles naar 2.8 pompen, geen probleem, want hij heeft nu ineens aan op dat homescherm (2.7 - 2.9). Maar letterlijk geen enkele band zit daar aan en toch specfiek 1 wiel aanduiden.

Edit: Ik heb nu eens een full reset van het voertuig gedaan en ineens als ik nu uitstap reset mijn stoel naar een setting voor uit te stappen :D
Wat een beleving :D
Dit maakt het wat duidelijker, wat er waarschijnlijk aan de hand is als het oppompen of leeglaten lopen van de band niet helpt is dat je TPMS sensor in je band kapot is.

Dat heet uitstap hulp en kan je bij je stoelsettings instellen

• Lyca
Ian_ schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:22:
[...]

Dit maakt het wat duidelijker, wat er waarschijnlijk aan de hand is als het oppompen of leeglaten lopen van de band niet helpt is dat je TPMS sensor in je band kapot is.

Dat heet uitstap hulp en kan je bij je stoelsettings instellen
Damn another one on the list :D

Blijkbaar is uitstap hulp gelinkt aan je user profiel en de mijne stond niet goed bij aflevering. Mijn dealer is vanalles vergeten dus. Ik weet sowieso al dat ik vanaf volgende week (afspraak ligt al vast) een andere dealer ga opzoeken.

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:26
Right! Ik heb weer een barst in mijn voorruit. In 35 jaar 1x en nu in 6 maand 2x. Enfin; 1x is toeval, 2x is pech, 3x is een patroon. Ik hoop niet op en een derde. Probleem: voorruiten staan in backorder, levertijd naar verwachting 3 weken. Gelukkig is het nog een kleine barst.

• Ian_
Lyca schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:28:
[...]

Damn another one on the list :D

Blijkbaar is uitstap hulp gelinkt aan je user profiel en de mijne stond niet goed bij aflevering. Mijn dealer is vanalles vergeten dus. Ik weet sowieso al dat ik vanaf volgende week (afspraak ligt al vast) een andere dealer ga opzoeken.
It happens, kan van alles zijn? Denk aan een lege batterij, schade door drempels, vocht, bandenwissel, noem het op. Het zit in je ventiel namelijk zo'n sensor:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mrwekY9N1kYrYHXO4WWeBn0unSE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/pSwxlNqFCusKFQChuYuFc241.png?f=user_large

• rbisschops
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:03
Lyca schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:51:

Heb dit ook eerder gezien nadat ik de druk juist verlaagd had (was 3.0 maar ging door warme weer naar 3.5 of 3.6 en juist daardoor meldingen). Als je dan de spanning verandert, dan duurt het een tijdje voor de meldingen stoppen. Lijkt erop alsof de meting over een tijdsperiode wordt gedaan, of zo. Maar na 1 of 2 dagen was 't weer weg.

Zeekr 7x Privilege AWD

• Ian_
rbisschops schreef op donderdag 10 september 2026 @ 15:57:
[...]

Heb dit ook eerder gezien nadat ik de druk juist verlaagd had (was 3.0 maar ging door warme weer naar 3.5 of 3.6 en juist daardoor meldingen). Als je dan de spanning verandert, dan duurt het een tijdje voor de meldingen stoppen. Lijkt erop alsof de meting over een tijdsperiode wordt gedaan, of zo. Maar na 1 of 2 dagen was 't weer weg.
Zou niet mogen, ik reed afgelopen lente in Duitsland met winterbanden en met 180 km/h bij 18C worden ze niet blij. Meteen de eerste afrit gepakt om de banden leeg te laten lopen van +3.5 Bar naar +2.8 Bar, na 1 minuut rijden was de bandenspanning geüpdatet.

• Lyca
Ja in BMW kon ik dat gewoon manueel volgen/resetten etc etc. Het is gewoon wat terug gaan in mijn ogen, maar goed dat terzijde: We gaan er zo meteen eens 2.9 in duwen en dan de weg naar huis zoeken of het issue weg gaat.

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:18
Vandaag contact gehad over internet in the car met zowel Vodafone als Zeekr. Ik zie dus als eerder gepost geen bundel in de service, maar blijkbaar hoort dat zo, omdat er tegenwoordig geen gratis 12 maanden proef met premium is. Dus gelijk kopen als ik premium wil, zonder uitproberen of het iets toevoegt.

Kunnen mensen hier aangeven wat het toevoegt ten opzichte van een hotspot op mijn telefoon? Het gaat mij voornamelijk om navigatie doeleinden, zoals laadplanning, filemeldingen en afsluitingen/omleidingen.

Moet ik daar premium service voor afnemen?
Pagina: 1 ... 137 138 Laatste