Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 136 137 Laatste
Acties:

• Karel Apple
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 17:57
Lyca schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 16:47:
Post interventie van Zeekr verdeler in Hasselt Belgie.

Ik zit nu echt wel met zeer gemengde gevoelens over dit merk, maar okay we gaan hoopvol zijn.
Na 2 uur interventie over de USB en de deuren heb we het volgende:
- Ze hebben 2 uur bezig geweest aan weet-ik-veel wat, maar ze bellen me op en zeggen: Meneer je kan die USB poort wel niet gebruiken voor beelden en muziek...

"Ja dat weet ik, maar ik moet hem toch perfect kunnen gebruiken voor Sentry Mode? We steken hem samen in, geen reactie van de auto. Hij legt mij het menu van Sentry Mode eens droog uit, ja dat weet ik al"

Ik stel voor: Is er hier een Zeekr 7X in stock? We testen hem daar, ik steek die in en direct response van het systeem. Dusja het ligt gewoon aan mijn USB poort, en in de andere auto ging hij er veel vlotter in, dus daar scheelt gewoon iets aan

Dan de deuren en hier willen ze de auto binnen 2 weken nog eens om een hele dag te hebben om de deuren eraf te halen. Sure komt goed...

Dus we kruipen verder, maar 2 reacties van deze afdeling dat mij een beetje deden duizelen.

Engineer: Ja wij kennen deze auto's niet... (maar je bent de verdeler?????) Het is nog ontdekken hoe of wat. (Niet echt iets wat je wilt horen, maar okay)

Verkoper: Tiens tiens, ik wist zelfs niet dat Sentry mode een USB had. Dus jij als verkoper hebt geen opleiding gehad over de auto dat je wilt verkopen, waarom hebben we in godsnaam nog die mensen nodig dan????

Ik ben ook in contact met Zeekr Brussels, ik hoop dat dat een betere affaire gaat worden, want dit is zeer twijfelachtig
Ik ben nog nooit een autoverkoper tegengekomen, die meer van een auto wist dan ikzelf. Ze zijn stuk voor stuk allemaal laks. Koffie?

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
FYI mijn glitchy HUD en ruitenwissers bleek terecht: de sensor zat scheef. (HUD en ruitenwisser zitten in dezelfde sensor.)
Pagina: 1 ... 136 137 Laatste