Het grote Hyundai Inster topic

Pagina: 1 ... 54 55 Laatste
Acties:

• Garrelt
  • Registratie: Juli 2023
  • Niet online
Sinds kort de Inster. Fijne auto. De snelheids piepjes zet ik tevoren uit en i-pedal aan. Autohold staat permanent uit om het schokkerig achteruit rijden te voorkomen.

Het AC laden aan een publieke laadpaal verloopt soms niet vlekkeloos: laden start niet meteen en na het laden blijft de stekker soms vastzitten, ad laadpaal of de auto.
Hebben jullie een vaste volgorde voor de lading te starten en te beëindigen?

• Nanuk
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:20
Garrelt schreef op zondag 19 april 2026 @ 17:50:
Sinds kort de Inster. Fijne auto. De snelheids piepjes zet ik tevoren uit en i-pedal aan. Autohold staat permanent uit om het schokkerig achteruit rijden te voorkomen.

Het AC laden aan een publieke laadpaal verloopt soms niet vlekkeloos: laden start niet meteen en na het laden blijft de stekker soms vastzitten, ad laadpaal of de auto.
Meestal heb ik tevoren ingesteld tot hoe ver ik wil laden. Dan stopt ie vanzelf. Anders lukt het meestal om met de laadpas het laden te stoppen of anders via de telefoon app of desnoods na wat klikken in het menu van de auto.

Als de kabel niet los laat helpt het over het algemeen om een paar keer op de sleutel de unlock in te drukken. Anders ben je veroordeeld tot de rose knop onder de motorkap. Zorg dan wel dat je heel erg zeker weet dat je echt niet meer aan het laden bent anders heb je kans dat de iccu het niet overleeft. Om die reden zal ik bij granny loaden ook altijd de auto het initiatief geven om te stopppen met laden (via de app).

• kdrkdr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Garrelt schreef op zondag 19 april 2026 @ 17:50:

Dat de stekker soms vast blijft zitten heb ik ook. Zowel met de Inster als eerder met een MyWheels Kona. Druk twee keer snel achter elkaar op de open knop van de afstandsbediening is voor mij de oplossing.

• Garrelt
  • Registratie: Juli 2023
  • Niet online
Bedankt. Ik laad meestal tot 80% en tussentijds onderbreken doe ik zelden.
Ik was gewend aan LAP (Laadpaal, Auto, Pas) en als het laden klaar was PAL. Dat gaat met de Inster niet altijd goed bij mij. Vandaar dat ik vermoed dat de volgorde bij de Inster beter anders kan.
Pagina: 1 ... 54 55 Laatste