Ik heb twee vragen over mijn Inster Evolve 49kw:
1) Gisteren veel in de regen gereden met mijn inster, heb hem nog maar net.
Wat mij opvalt is dat de rechtse ruitenwisser tikt, telkens als de rechtse ruitenwisser 'vertrekt' vanuit de onderste positie(bijrijderskant) dan tikt deze even. ruitenwissers werken prima, geen strepen. Is dit probleem bekend bij jullie? zoja, wat hebben jullie eraan gedaan om dat tikje weg te nemen.
2) de rit van gisteren was 206kilometer waarvan 150km op de snelweg(100km/h) en de rest binnendoor.
Bij vertrek was de accu 100% geladen. Bij terugkomst stond de accu op 43% resterend en het verbruik over deze rit was 14.0 Kw/100 KM volgens het beeldscherm, erg netjes lijkt mij.
Ik zat al te rekenen dat er dan zo'n 29KW geladen zou moeten worden met de lader.
Vanmorgen zag ik tot mijn verbazing dat er 35.7kWh geladen was.
Dat zou dan betekenen dat er van de 49kWh toch 35.7kWh verbruikt is.
Hoe kan de accu dan aangeven 43% rest?
Wie heeft dit gedrag vaker meegemaakt?
1) Gisteren veel in de regen gereden met mijn inster, heb hem nog maar net.
Wat mij opvalt is dat de rechtse ruitenwisser tikt, telkens als de rechtse ruitenwisser 'vertrekt' vanuit de onderste positie(bijrijderskant) dan tikt deze even. ruitenwissers werken prima, geen strepen. Is dit probleem bekend bij jullie? zoja, wat hebben jullie eraan gedaan om dat tikje weg te nemen.
2) de rit van gisteren was 206kilometer waarvan 150km op de snelweg(100km/h) en de rest binnendoor.
Bij vertrek was de accu 100% geladen. Bij terugkomst stond de accu op 43% resterend en het verbruik over deze rit was 14.0 Kw/100 KM volgens het beeldscherm, erg netjes lijkt mij.
Ik zat al te rekenen dat er dan zo'n 29KW geladen zou moeten worden met de lader.
Vanmorgen zag ik tot mijn verbazing dat er 35.7kWh geladen was.
Dat zou dan betekenen dat er van de 49kWh toch 35.7kWh verbruikt is.
Hoe kan de accu dan aangeven 43% rest?
Wie heeft dit gedrag vaker meegemaakt?
[ Voor 47% gewijzigd door Powersofts op 30-03-2026 11:11 ]