*meld

.
ik wil bij Greenchoice weg. Deels omdat ik de aggressieve verkooptechnieken niet kan waarderen, maar ook omdat ik het principieel oneens ben met de door mijn strot geduwde terugleverkosten, die vrijwel net zo hoog zijn als mijn 'vergoeding'.
Ik ben niet op zoek naar persé de laagste prijs, maar wel naar de éérlijkste prijs (voor beiden, leverancier en klant) en vooral - geen gedonder. Dat bedoel ik zowel administratief (facturen, evt. contact servicedesk) maar vooral op het gebied van management. Leuk, zo'n app, maar ik ga daar niet dagelijks in hannessen. En ik wil dat ook niet 'moeten' om voordeel te halen uit mijn abonnement bij zo'n leverancier. Elke maand een keer inloggen en kijken hoe het er bij staat vind ik zat (zoals met mijn panelen).
We hebben:
36 zonnepanelen (~12k kwh per jaar opbrengst) met enphase Iq7+ convertors + app
Momenteel negatief verbruik (ruwweg 1k/2k kwh per jaar terugleveren, maar de warmtepomp moet nog geinstalleerd worden en dan hopen we van het gas af te kunnen)
EV is een Ioniq 38kwh, laadpaal een Zappi met C-clamps en myenergi app, ongeveer 20/25k km per jaar)
Stroomverbruik in huis is beneden gemiddeld voor een 5-persoons gezin, maar wel een werkplaats met krachtstroomapparatuur
Ik wil dus vooral weten hoe prettig het is om eventueel klant bij Tibber te zijn en of hun aanbod 'past' bij hoe ik met energie om ga.