Backpacker schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:25:
[...]
Probeer even alle data van de app te legen, dat zal wellicht het probleem van het niet laden van de widgets en de "jij" pagina oplossen. Wel raar dat je vriendin er ook last van had.
Zou je kunnen laten weten welke versie van Android je draait en ook op de telefoon van je vriendin (als dat ook Android is)
Als de Pulse blauw is dan stuurt die data naar Tibber en zal load balancing in principe gewoon werken. Je had dus niet hoeven te resetten.
Stuur mij even een bericht je met je e-mailadres van je Tibber account dan kan ik op de achtergrond kijken voor je.
Hallo Backpacker,
Ik heb wel nog andere vragen waar je misschien mee kunt helpen
Vandaag is mijn laadpaal voor het eerst in gebruik genomen.
In de Tibber app zie ik alleen iets geks. De fasen lijken niet of niet correct weergegeven te worden?
De UI lijkt het niet te doen? Geen visuele weergave van de fase belasting.
Daarnaast als ik naar de getallen kijk. Het lijkt alsof er 1 fase vol wordt getrokken? De eerdere?
De overige twee zijn niet of nauwelijks belast, terwijl mijn auto nu wel staat te laden. Gaat om een X5 45e met 28kw batterij.
Laadpaal is drie fase geïnstalleerd, maar software matig beperkt tot 16A afgezien mijn auto max met 3,7kwh kan laden.
Hij trekt nu ongeveer 4300watt volgens de Tibber Pulse overigens.
Zie je hier gekke dingen of klopt dit allemaal wel?
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.