[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 13:54
Jamesl schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 12:54:

De marketing afdeling is in ieder geval goed op dreef

Dat zeggen ze al jaren elk jaar opnieuw.
Dit inderdaad. Het zijn mooie woorden, maar we gaan het zien. Gezien het aantal uren dat ik er dit jaar ingestoken heb, en het plezier dat ik er toch wel aan beleefd heb, is hij al gepre-orderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
heron schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:41:
[...]

Dit inderdaad. Het zijn mooie woorden, maar we gaan het zien. Gezien het aantal uren dat ik er dit jaar ingestoken heb, en het plezier dat ik er toch wel aan beleefd heb, is hij al gepre-orderd.
Ja ik neig er ook naar hoor, ik speel denk ik nog een weekje FUT en ga dan even een maandje career mode spelen, vind ik stiekem toch altijd heel leuk maar nog niet aan toe gekomen :+

Twijfel beetje tussen ultimate edition en de normale; 1 icon en 6000 EA FC puntjes zijn wel een mooie headstart, aan de andere kant, als de power curve weer zo snel is als vorig jaar maakt het geen reet uit en is alles na 1 maand out-dated :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:11
Jamesl schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 16:40:
[...]

Twijfel beetje tussen ultimate edition en de normale; 1 icon en 6000 EA FC puntjes zijn wel een mooie headstart, aan de andere kant, als de power curve weer zo snel is als vorig jaar maakt het geen reet uit en is alles na 1 maand out-dated :+
FC points krijg je in meerdere stapjes
https://x.com/FUT_Economist/status/1948019660110127511

Power curve trager dan dit jaar
https://x.com/AsyFutTrader/status/1947745235897102674

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Ultimate is ook 7 dagen eerder toegang... dus daar doe ik het ook voor. Die paar tientjes kunnen me dan gestolen worden.

En een extra evo slot, en premium season pass in 1e seizoen. Allemaal leuke extraatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Geloof ik niet, minder promos. Promos is juist het verdien model.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ja dat dus, de powercurve is lager? Ben benieuwd wat dat dan betekend, want ik kan me nu voorstellen dat mensen denken: nieuwe promo dus packs openen want nieuwe spelers en ik wil de beste hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Je kan elke week een nieuw squad/promo hebben, maar de rating/attributes van de spelers niet zo snel omhoog laten gaan als afgelopen twee jaar. Dat bedoelen ze volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maichel schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 09:57:
[...]

Geloof ik niet, minder promos. Promos is juist het verdien model.
Misschien tonen de cijfers bij EA iets anders aan.

Wanneer dit verdien model werkt zouden ze er weinig aan sleutelen. Of zo sleutelen dat er nog meer verdiend wordt want commercieel bedrijf.

Misschien lopen de spelers aantallen zodanig terug dat ze de community tegemoet moeten komen.

Maar dat is allemaal koffiedik kijken zonder harde cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Traeces schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:19:
[...]

Misschien tonen de cijfers bij EA iets anders aan.

Wanneer dit verdien model werkt zouden ze er weinig aan sleutelen. Of zo sleutelen dat er nog meer verdiend wordt want commercieel bedrijf.

Misschien lopen de spelers aantallen zodanig terug dat ze de community tegemoet moeten komen.

Maar dat is allemaal koffiedik kijken zonder harde cijfers.
Het is alweer achterhaald, zie berichtjes van Fut Sherrif. Er komen niet minder promos, maar het verschil tussen promos word kleiner:

https://www.instagram.com/p/DMd4r4os2lh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
heron schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:59:
Je kan elke week een nieuw squad/promo hebben, maar de rating/attributes van de spelers niet zo snel omhoog laten gaan als afgelopen twee jaar. Dat bedoelen ze volgens mij.
Precies dit ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:19:
[...]

Precies dit he? En dat doen ze vaak ook nog eens op een hele slinkse manier.

Zou best weleens interessant kunnen zijn om cijfers in te kunnen zien.

Aan de andere kant: we willen gewoon een heel goed voetbalspel en geen gezeik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:19
Ik mis wel echt even een beuker van een sbc, opslag zit inmiddels voor met alleen maar 93+ haha

Gister wel echt geluk met spelers, cruijf 98 en eto 98, waarvan de laatste uit een 83+ pp haha

Team speelt vet relaxed weg.

Wat betreft volgend jaar, voor de 26e maar even pre orderen en dan zien we dan wel weer hoe het spel word. Over het algemeen tevreden dit jaar, tog weer 800 uurtjes erin zitten

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 17:35:
Ik mis wel echt even een beuker van een sbc, opslag zit inmiddels voor met alleen maar 93+ haha

Gister wel echt geluk met spelers, cruijf 98 en eto 98, waarvan de laatste uit een 83+ pp haha

Wat betreft volgend jaar, voor de 26e maar even pre orderen en dan zien we dan wel weer hoe het spel word. Over het algemeen tevreden dit jaar, tog weer 800 uurtjes erin zitten
Ja, hier toch ook de gok maar weer genomen, dus ook net de pre-order gedaan. Ik kreeg overigens Maradona 96 uit de icon playerpick die je via de pre-order krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xc2vdMWziTS1nbaZf7T_hqqlnsg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5oby5SR3EPwcq3uNKLR29AYh.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Herinner me nog wel de dikke sbcs zoals Futties dinho etc. Maar echt nog helemaal niks dit jaar…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 09:03
Ik herinner me vooral die Futties Messi SBC waar je teams inleverde maar ze niet uit je club verdwenen.
Waren leuke gratis kaartjes toen haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Laan1988 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 08:17:
Ik herinner me vooral die Futties Messi SBC waar je teams inleverde maar ze niet uit je club verdwenen.
Waren leuke gratis kaartjes toen haha :+
Haha ja er waren mega veel fuckups vorig jaar. Wat dacht je van die hero pack tradeble van 35k coins, of messi gate waarbij je sws messi kreeg uit een tots uograde ofzo haha valt dit jaar wel mee. Evos hebben het spel wel.eborm veranderd en leuker gemaakt vind ik.

Rivals weer soepel binnen deze week, weekend miss maar weer eens een WL opstarten. De baas heeft tog 2 nachtdiensten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ja inderdaad... het gaat van 93+ naar 81- haha

Ben gisteren even door Rivals heen gebeukt, zo weinig rivals gespeeld dat ik nog divisie 5 zat, nu zonder 1 loss te hebben in divisie 3 met max punten, laat het maar even zo, misschien gaat het volgende week dan weer zo makkelijk snel :+

Ben overigens maar lekker Evo's aan het doen, ik heb nog steeds die Adama Traore World Tour kaart, die had ik tijd geleden Quickstep + gegeven met een evo, nu is die inmiddels 97 gemiddeld, verbaas me echt over hoe goed hij is.
Zijn stats zijn niet eens bijster goed ( 97 SNL, 91 SCH, 97 PAS, 94 DRI, 91 FYS) maar er is iets met die kaart en loopacties dat die gewoon altijd juiste moment diep gaat en goed dribbelt.
Hij heeft nu ook finesse+, Tech+, Rapid+,Quickstep+ en dan nog alle relevante passing playstyles.
Hij mist alleen press proven en low driven, vooral dat laatste is wel gemis maargoed al mijn andere spelers hebben dat al :+

Overigens 99 Pele (gekocht) van CAM naar ST gezet en daar komt die veel beter tot zijn recht, terwijl TOTY pele altijd beter tot zijn recht kwam op CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:03
Had die Coman SS gepacked, fijne spits!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:59:
Had die Coman SS gepacked, fijne spits!
Prima spits Indd, gebruik hem ook. Zijn first touch vind ik echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Eto’o uit de pick van squad battles. Dikke prima. Ziet eruit als een goede spits.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op zondag 27 juli 2025 @ 11:20:
Eto’o uit de pick van squad battles. Dikke prima. Ziet eruit als een goede spits.
Ik net 96 R9 uit de Encore pick. Was net blij met Coman gisteren, nu even kijken of ik R9 ga gebruiken of bij Coman blijf.

Wie gebruiken jullie als keeper? Ik heb nu Dudek, De Gea en Konate. Dudek nu in goal maar twijfel toch aan iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op zondag 27 juli 2025 @ 11:48:
[...]

Ik net 96 R9 uit de Encore pick. Was net blij met Coman gisteren, nu even kijken of ik R9 ga gebruiken of bij Coman blijf.

Wie gebruiken jullie als keeper? Ik heb nu Dudek, De Gea en Konate. Dudek nu in goal maar twijfel toch aan iets anders.
R9 is wel echt een aura speler. Ik gebruik zijn 90 rated die ik heb ge evo’d naar een 97 rated speler. Maar dat is echt een bizarre kaart. :)

Ik heb nu 98 buffon op doel. Maar kreeg gisteren ook De Gea. Die wil ik ook wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:32:
[...]

R9 is wel echt een aura speler. Ik gebruik zijn 90 rated die ik heb ge evo’d naar een 97 rated speler. Maar dat is echt een bizarre kaart. :)

Ik heb nu 98 buffon op doel. Maar kreeg gisteren ook De Gea. Die wil ik ook wel even proberen.
Konate nog steeds hier.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:44:
[...]

Konate nog steeds hier.
Voor andere mensen doet die het goed, maar bij mij keepte die echt als een natte krant. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:56:
[...]

Voor andere mensen doet die het goed, maar bij mij keepte die echt als een natte krant. :p
Dat is vrijwel toepasbaar op alle keepers :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:32:
[...]

Scoorde er net in m'n eerste pot rivals een hattrick mee dus die blijft er ff in :p Zag dat ie ook nog steeds paar miljoen waard was.

Keeper zet ik denk ik ook maar weer konate op het hok.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
De aanhouder wint, eindelijk een 99-rated gepackt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TVxLclyeciXIN8z53vjVlfCcAk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tJYTswFj6OjHbJDTFG1BsQGH.png?f=user_large

Heeft in de WL helaas niet mogen baten. 6-9. Op zondag is het altijd het moeilijkst. Wat een toxic try-hards dan altijd zeg. Dan speel ik 10x liever op zaterdag (dan haal ik altijd meer wins), maar dat lukt vaak niet om dan te spelen helaas.

Wat dat betreft hoop ik dat de nieuwe opzet in FC26 weer meer spelplezier op gaat leveren, want in die zweetpotjes heb ik niet meer zoveel zin. Ik speel het uiteindelijk toch voor de lol.

[ Voor 49% gewijzigd door Moody2204 op 27-07-2025 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb die Stam uit me elftal gegooid. Die man kost me echt tegendoelpunten, kan er gewoon niet mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 27 juli 2025 @ 22:12:
Heb die Stam uit me elftal gegooid. Die man kost me echt tegendoelpunten, kan er gewoon niet mee omgaan.
Grappig weer, voor mij misschien wel de beste die ik dit jaar had. Ben zelf wat minder fan van Van der Ven wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 22:19:
[...]

Grappig weer, voor mij misschien wel de beste die ik dit jaar had. Ben zelf wat minder fan van Van der Ven wat dat betreft.
Ik vind zijn positie kiezen zo dramatisch. Heel vaak een gat ineens in mijn verdediging.

Die Bombito staat nu naast van de ven en dat is echt een monster.

Hoop nog wel een aanvallende topper te gaan pakken. Want voorin is het niet echt best, alleen tots Salah is nog steeds geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 27 juli 2025 @ 22:45:
[...]

Ik vind zijn positie kiezen zo dramatisch. Heel vaak een gat ineens in mijn verdediging.

Hoop nog wel een aanvallende topper te gaan pakken. Want voorin is het niet echt best, alleen tots Salah is nog steeds geweldig.
Bombito heb ik een poos als linksback gehad. Maar nooit centraal geprobeerd. Kan ik ook eens doen natuurlijk. Ga ik toch ook eens proberen gezien jouw enthousiasme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 27 juli 2025 @ 22:45:
[...]

opties genoeg toch hoewel er weinig echte upgrades zijn voor Cech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:05:
De aanhouder wint, eindelijk een 99-rated gepackt:

[Afbeelding]

Heeft in de WL helaas niet mogen baten. 6-9. Op zondag is het altijd het moeilijkst. Wat een toxic try-hards dan altijd zeg. Dan speel ik 10x liever op zaterdag (dan haal ik altijd meer wins), maar dat lukt vaak niet om dan te spelen helaas.

Wat dat betreft hoop ik dat de nieuwe opzet in FC26 weer meer spelplezier op gaat leveren, want in die zweetpotjes heb ik niet meer zoveel zin. Ik speel het uiteindelijk toch voor de lol.
Nice, ik moet m'n eerste 99 nog krijgen en heb toch best veel packs geopend. Vorig jaar was de kans ook wat groter voor m'n gevoel. Die 96 Ronaldo is wel een bazen kaart zeg, Coman en Mbappe zitten nu op de bank uit hun neus te eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister kvaratskhelia uit een pick. Ben heel benieuwd naar die kaart.

Die fut fantasy kaart kreeg ik echt nachtmerries van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 28 juli 2025 @ 16:11:

Ik vind het een heerlijke dribbelaar, maar op de vleugels mis ik vaak wel een beetje snelheid. Moet daarbij wel eerlijk zeggen dat ik niet echt handig ben met 'speedboosten'.

Verder heerlijke kaart naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 16:23:
[...]

Ik vind het een heerlijke dribbelaar, maar op de vleugels mis ik vaak wel een beetje snelheid. Moet daarbij wel eerlijk zeggen dat ik niet echt handig ben met 'speedboosten'.

Die heb ik inmiddels ook al een paar maal gepacked, denk niet hij 96 Ribery eruit speelt.

Dat blijft een aura kaart, bizar dat de nieuwe SBC voor gem geen relentless meer heeft ivm 96.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Traeces schreef op maandag 28 juli 2025 @ 16:11:

Drie keer gehad al. Maar 98 Eusebio, 98 Vini zijn er al en net die nieuwste Ribery afgemaakt. Dus denk niet dat hij het verschil gaat maken.

Maar na Graham Hansen geen 99 meer kunnen packen... maar blijf proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op maandag 28 juli 2025 @ 18:29:
[...]

Drie keer gehad al. Maar 98 Eusebio, 98 Vini zijn er al en net die nieuwste Ribery afgemaakt. Dus denk niet dat hij het verschil gaat maken.

Maar na Graham Hansen geen 99 meer kunnen packen... maar blijf proberen.
Ik heb serieuze issues met wie ik in de aanval moet zetten.
Vind het allemaal net niet kaarten welke ik heb.

Waar ik op het middenveld en verdediging een overvloed aan goed kaarten heb. Mis ik echt een banger in de aanval die het verschil kan maken.
Moody2204 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 16:23:
[...]

Ga hem zo uitproberen ben echt benieuwd naar zijn dribbeling. Hopelijk valt de pace inderdaad mee. Had die Mariona er staan, maar die valt bij iedere scheet om en kan echt niet afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Ik speel nu met deze evo in de spits. Die doet het eigenlijk best goed, controlled lengthy met een marksman. Natuurlijk zou een 99 Messi of CR7 nog beter zijn, maar die kans is ongeveer 0.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vn_TviCv4GImoF8oKZvroHRillw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MswQyGDEiFKAS2xSJ1qyiGoo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Vandaag wel een leuke dag qua spelers packen.

2 94+ icon picks gedaan. Eerste FB Vieira. Tweede kwam 94 Bale. Net uit de 95+ pick Son zijn 96 rated kaart uit gekregen.

Edit: en TOTY Mbappe uit de 89 exchange. 😂

[ Voor 12% gewijzigd door Partypooper op 28-07-2025 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL bij 7 wins weg gedrukt, was weer een speel bal in de wereld van ea. Ga daar me tijd niet aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 28 juli 2025 @ 23:02:
WL bij 7 wins weg gedrukt, was weer een speel bal in de wereld van ea. Ga daar me tijd niet aan besteden.
Was er al iets geweest mbt het verbeteren van dit voor FC26?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Mijn nieuwe linksback:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AbuOFY5CxA1OGnvUFCESP4n-14k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IgefvpDBKGQLsxflp8ns3xSg.jpg?f=fotoalbum_large

Pas nu op het einde begint mijn packluck. Eerst Raphinha 99 en nu deze. Voor de rest was het deze hele editie vrij matig tot slecht.

[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 29-07-2025 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 19:10:
Mijn nieuwe linksback:

[Afbeelding]

Pas nu op het einde begint mijn packluck. Eerst Raphinha 99 en nu deze. Voor de rest was het deze hele editie vrij matig tot slecht.
Nice, heb Mendy daar staan, doet het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Wat doen jullie met je SBC opslag? Hij staat echt vol met 95+ rated spelers, ik doe alle icon sbc etc maar de player SBCs die er zijn kunnen mij echt niet bekoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Laatst online: 12:58
Deze week zovaak rivals waar ik het verschil kleiner maakt bijvoorbeeld 2-3 en de tegenstander meteen foetsie is of als ze denken dat ze zeker weten tegendoelpunt gaan krijgen leaven ze, zelfs bij 0-0. Ik ben niet zo goed, ik heb spaarzaam winsten, dus heel frustrerend als mijn kans op winst zo weg wordt gesnoept.

Maar net, ik heb 2-4 gemaakt, verschil kleiner gemaakt 65ste minuut, en direct verbinding verbroken met de tegenstander, tot mijn verbazing heb ik de winst gekregen, dat zal de leavers leren, grijns.

Gaan ze het dus echt voor fc26 zo maken, lijkt er wel op.
Misschien gebruiken ze fc25 nu wel als proeftuin.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrXzombie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:48
Jamesl schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 23:02:
Wat doen jullie met je SBC opslag? Hij staat echt vol met 95+ rated spelers, ik doe alle icon sbc etc maar de player SBCs die er zijn kunnen mij echt niet bekoren :+
Zodra de SBC opslag weer vol zit dan zet ik de laagste in voor de 1/5 campaignmix playerpick. Veel fodder ervoor terug maar wel Fodder die ik nog niet had en dus geen SBC ruimte inneemt 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Sn3gG3l schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 20:29:
[...]

Nice, heb Mendy daar staan, doet het ook goed.
Dat was altijd de overpowered leftback in de voorgaande Fifa's. Dit jaar alleen weinig van gehoord en gezien. Is hij nog als van ouds?

Nog de draft en friendlies delen van de SP chase objective en dan moet ik ook net bij hem zijn. Nu nog tijd en zin vinden om dat te spelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
heron schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 07:49:
[...]

Dat was altijd de overpowered leftback in de voorgaande Fifa's. Dit jaar alleen weinig van gehoord en gezien. Is hij nog als van ouds?

Nog de draft en friendlies delen van de SP chase objective en dan moet ik ook net bij hem zijn. Nu nog tijd en zin vinden om dat te spelen...
Hij heeft niet zo'n aura zoals bijvoorbeeld mijn Thuram op rechts maar vind het wel fijn spelen. Groot, super snel en goed in opbouw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Gondor schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 23:06:
Deze week zovaak rivals waar ik het verschil kleiner maakt bijvoorbeeld 2-3 en de tegenstander meteen foetsie is of als ze denken dat ze zeker weten tegendoelpunt gaan krijgen leaven ze, zelfs bij 0-0. Ik ben niet zo goed, ik heb spaarzaam winsten, dus heel frustrerend als mijn kans op winst zo weg wordt gesnoept.

Maar net, ik heb 2-4 gemaakt, verschil kleiner gemaakt 65ste minuut, en direct verbinding verbroken met de tegenstander, tot mijn verbazing heb ik de winst gekregen, dat zal de leavers leren, grijns.

Gaan ze het dus echt voor fc26 zo maken, lijkt er wel op.
Misschien gebruiken ze fc25 nu wel als proeftuin.
Dat je een win krijgt bij gelijkspel als tegenstander na xxx minuten nokt dat zit er nu al een tijdje in. Je ziet het alleen niet zo vaak omdat de meeste bij een gelijkspel blijven spelen. Gisteren toevallig had ik er ook 1 die bij 2-2 opeens het voor gezien hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Jamesl schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 23:02:
Icon SBC voornamelijk en verder doe ik nu al minder sbc's want die opslag zit inderdaad veel te snel vol. Verdder totw (maar vaak fodder te hoog) en 89x4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:19
Sn3gG3l schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 09:27:
[...]

Dat je een win krijgt bij gelijkspel als tegenstander na xxx minuten nokt dat zit er nu al een tijdje in. Je ziet het alleen niet zo vaak omdat de meeste bij een gelijkspel blijven spelen. Gisteren toevallig had ik er ook 1 die bij 2-2 opeens het voor gezien hield.
Weet niet welk spel jij speelt maar bij een gelijkspel in rivals krijg ik geen win hoor
Dus denk dat je je dit verbeeld
Als spelers rood krijgen en dan leaven dan krijg je een win volgens mij
Net tegen iemand 9 kansen om 1 het staat 1-1 ,hij leaved geen win voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Markvd1984 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:20:
[...]

Weet niet welk spel jij speelt maar bij een gelijkspel in rivals krijg ik geen win hoor
Dan geloof je het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Markvd1984 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:20:
[...]

Het is mij 1 of 2 keer gebeurd, en dat was volgens mij terwijl ik al in de 2e helft zat. Kan het daar mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Laan1988 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:49:
[...]

Het is mij 1 of 2 keer gebeurd, en dat was volgens mij terwijl ik al in de 2e helft zat. Kan het daar mee te maken hebben?
Ja, gebeurt alleen als ze 'netjes' disconnecten en pas na de pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Lees berichten hier boven
Dat ea na de 2e helft doet of na een kaart of penalty is sl heel wat
Het levert geen geld op dan dan doen ze niks
In fc26 schijnt het wel zo te zijn

Maargoed ze adviseren elk jaar met realistisch spel ,makers zullen wel vrouwen of handballers zijn als dit realistisch is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 18:38:
[...]

Lees berichten hier boven
Dat ea na de 2e helft doet of na een kaart of penalty is sl heel wat
Het levert geen geld op dan dan doen ze niks
In fc26 schijnt het wel zo te zijn

Maargoed ze adviseren elk jaar met realistisch spel ,makers zullen wel vrouwen of handballers zijn als dit realistisch is haha
Hij heeft gewoon gelijk, bateson kreeg het nog live op stream van de week.

Gelijk spel 5-5 en hij kreeg de win omdat zijn tegenstander leaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 18:41:
[...]

Na de 1e helft mss
Niet in het begin hoor ,als een speler na 10 of 20 min leaved heb je heen win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 18:41:
[...]

Speel maar is een potje draft en als je na 20 min met 3 0 voorstaat ofzo geloof me win krijgt je niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf het bijzonder vinden dat je bij rust 3-1 voor staat (volledig terecht, want veel sterker), maar dan uiteindelijk toch nog 5-3 verliest omdat de 2e helft compleet anders is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:27:
Ik blijf het bijzonder vinden dat je bij rust 3-1 voor staat (volledig terecht, want veel sterker), maar dan uiteindelijk toch nog 5-3 verliest omdat de 2e helft compleet anders is.
Dat kan toch, het spel blijft ook een beetje rock-paper-scissors mbt welke formaties/tactics er gebruikt worden.

Als een speler pauzeert bij een 2-0 achterstand dan gaat hij vaak of weg of word er geswitched naar een andere tactiek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yyGsaYusAftkrryVx5W4IslGFh4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7dg1RawWlvHkhYqX3h6vg2iB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Bossie op 31-07-2025 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 03:50:
[...]

Dat kan toch, het spel blijft ook een beetje rock-paper-scissors mbt welke formaties/tactics er gebruikt worden.

Als een speler pauzeert bij een 2-0 achterstand dan gaat hij vaak of weg of word er geswitched naar een andere tactiek.

[Afbeelding]
Het verschil is naar mijn mening te groot. Eerste helft oppermachtig, 2e helft volstrekt kansloos. Gebeurt net iets te vaak naar mijn mening. Na de 1e helft dacht ik: dit wordt makkelijk 8 of 9-1. Maar in plaats daarvan wordt je uit het niets helemaal zoek gespeeld in de 2e helft. Dan is het ineens een compleet andere wedstrijd. Als taktiek zoveel invloed heeft ga ik dat ook anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 07:33:
[...]

Het verschil is naar mijn mening te groot. Eerste helft oppermachtig, 2e helft volstrekt kansloos. Gebeurt net iets te vaak naar mijn mening. Na de 1e helft dacht ik: dit wordt makkelijk 8 of 9-1. Maar in plaats daarvan wordt je uit het niets helemaal zoek gespeeld in de 2e helft. Dan is het ineens een compleet andere wedstrijd. Als taktiek zoveel invloed heeft ga ik dat ook anders doen.
Doet het merendeel al sinds futchamps in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 07:37:
[...]

Doet het merendeel al sinds futchamps in de game zit.
Ja, dat doe ik ook wel. Alleen voor mijn gevoel heeft het niet zo'n grote impact als de wedstrijd waar ik het eerder over had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:11:
[...]

Ja, dat doe ik ook wel. Alleen voor mijn gevoel heeft het niet zo'n grote impact als de wedstrijd waar ik het eerder over had.
Daarvoor zou ik de wedstrijd hebben moeten zien.

Ik heb ook regelmatig potjes waarbij ik een 1-2 verrast word door de speelstijl van de tegenstander om vervolgens nadat zijn speelwijze duidelijk is er gewoon met 3-5 over heen te gaan :+

De meeste spelers hebben bijzonder weinig variatie in hun spel :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Laan1988
Ik hou mezelf altijd voor dat er een Pro naast diegene op de bank zit en dat hij bij een achterstand zijn controller doorgeeft aan de Pro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Gervinho uit die team 3 futties pack. Binnenkort maar eens ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier 'gewoon' een Raphinha 99 en 2x Vinicius Jr. 98 in mijn SBC-opslag.

Bizar eigenlijk... Maar ik mis dan toch ook wel een echt goeie sbc om ze in te stoppen. Ribery is voor mij niet super interessant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66u_Wx4s_1Qq2e5mVq_gFyq7Sig=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gE8XMHCq0zRyCr2U7YalXMqW.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:56
Icon 94+ blijkt het vandaag goed te doen.
2 keer gedaan.
Thuram 97.
R9 96.
Ook op social media zag ik mooie kaartjes voorbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:12:
Ik heb hier 'gewoon' een Raphinha 99 en 2x Vinicius Jr. 98 in mijn SBC-opslag.

Bizar eigenlijk... Maar ik mis dan toch ook wel een echt goeie sbc om ze in te stoppen. Ribery is voor mij niet super interessant.

[Afbeelding]
Doe je goed heb nog geen 98 of 99 gepacked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
joenes30 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:18:
2 keer gedaan.
Thuram 97.
R9 96.
Eerste twee keer dat hij er was, ging het mooi: 98 Eusebio en Cantona. Alle keren daarna, helemaal niets. Maar ja, wat moet je anders met je fodder doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
joenes30 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:18:
2 keer gedaan.
Thuram 97.
R9 96.
Ik had niks, niks en nogmaals niks :+

R9 staat nog wel echt hoog op het lijstje, enige boeiende die ik dit jaar nog niet uitgeprobeerd heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sn3gG3l
heron schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:38:
[...]

Eerste twee keer dat hij er was, ging het mooi: 98 Eusebio en Cantona. Alle keren daarna, helemaal niets. Maar ja, wat moet je anders met je fodder doen?
Idd, daarom blijf ik ze ook maar doen. Wel R9 al gepacked, nu ook 99 shooting op gezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Net cr07 tradeble haha heel sick, aangezien ik met eto en R9 al 2 beren van spitsen heb verkocht en Maldini, carlos Alberto en Cantona gehaald!

Nu nog 1,1mio over voor evt versterkingen maar eerst lekker 2 wk naar turkije :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LUulAmhmiJrR-40dIuv5iSUNNKY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XUkwrorghk52zwUYio6peeDs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
@Traeces nu net weer wed in rivals
5-4 achter in de 44e min ,ik krijg een penalty en hij rood ,ik scoor de 5_5 ,
Hij drukt ps5 uit en geen win voor mij
Weet niet hoe le erbij komt dat je een win krijgt maar das absoluut niet waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:13:
Ik heb ook al een aantal keer de win gehad hoor Marc. Let wel dat hij dan moet quitten in eafc zelf (de wedstrijd verlaten) en niet het spel afsluiten via menu PS. Aangezien het fifavolk mega toxic is zullen de meesten het spel afsluiten ipv de westrijd omdat ze niemand de win gunnen.

Overigens als je bij een rode kaart het hele spel afsluit telt je rode kaart de volgende wedstrijd niet meer, sluit je alleen de wedstrijd af wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:18:
[...]

Ik heb ook al een aantal keer de win gehad hoor Marc. Let wel dat hij dan moet quitten in eafc zelf (de wedstrijd verlaten) en niet het spel afsluiten via menu PS. Aangezien het fifavolk mega toxic is zullen de meesten het spel afsluiten ipv de westrijd omdat ze niemand de win gunnen.

Overigens als je bij een rode kaart het hele spel afsluit telt je rode kaart de volgende wedstrijd niet meer, sluit je alleen de wedstrijd af wel
Ja ok maar kortom ik krijg nog steeds geen win bij gelijkspel
Je zult altijd een win moeten hebben als iemand leaved klaar
Ea is gewoon een kloten bedrijf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heron
En natuurlijk hebben ze beloofd dat dit in EA FC 26 niet meer kan. Maar ik moet het nog meemaken. De community is zo toxic dat als er manier is om eromheen te komen, ze het expres zullen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Vind het toch wel mooi om te zien dat mensen blijkbaar nog steeds de hoop hebben dat het volgend jaar allemaal beter wordt. Net alsof EA nu wel gaat luisteren naar de feedback.

Ik trap er niet meer in. Let maar op, als ze een nieuwe patch of patches uitbrengen bij de nieuwe FC dan speelt het weer zoals vanouds en begin je weer van vooraf aan. Dat is nagenoeg elk jaar zo geweest.

Maar goed, voor de mensen die volgend jaar de nieuwe FC gaan spelen. Hopelijk veel plezier ermee en ik hoop voor jullie dat EA ook echt doet wat ze hebben aangekondigd tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal vast aan EA liggen omdat jij niet zo lief over ze praat *O* :(:)

Het is ook alleen wanneer een tegenstander normaal Q. Is ook al eerder in het topic vermeld. Ik heb van de week ook
Gewoon een win gehad bij 4-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Jaja nu weten we het wel, de hele wereld is gek behalve Markvd1984......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 14-09 12:46
@ partypooper.

Ik ben allang afgehaakt. Na nog wat spelen bij een ander heb ik al genoeg gezien.
Totaal gescript door AI. Zit totaal geen balans in.
Het bedrijf/spel leunt vooral op extra aankopen en skins.
Ik weet het, het is maar een spel, het draagt de categorie: voetbalgame, maar daar is alles mee gezegd.
Gelukkig worden gamers de komende maanden ruimschoots gecompenseerd met BF en GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
stroopwafel57 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:47:
@ partypooper.

Ik ben allang afgehaakt. Na nog wat spelen bij een ander heb ik al genoeg gezien.
Totaal gescript door AI. Zit totaal geen balans in.
Het bedrijf/spel leunt vooral op extra aankopen en skins.
Ik weet het, het is maar een spel, het draagt de categorie: voetbalgame, maar daar is alles mee gezegd.
Gelukkig worden gamers de komende maanden ruimschoots gecompenseerd met BF en GTA.
Het is inderdaad maar een spel. Maar goed, neemt niet weg dat een spel voornamelijk vermaak moet opleveren. En dat doet het voor mij persoonlijk niet meer.

En ik ben voorlopig toch verslaafd aan Le Mans Ultimate en AC Competizione. En dan komen BF en GTA er ook nog aan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Sn3gG3l schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:44:
[...]

Jaja nu weten we het wel, de hele wereld is gek behalve Markvd1984......
Heb ik ongelijk dan ?
Met bijna alle dingen waar ik mee aan stoor hoor ik nu hele tijd dingen wat mensen ook ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:42:
[...]

Zal vast aan EA liggen omdat jij niet zo lief over ze praat *O* :(:)

Het is ook alleen wanneer een tegenstander normaal Q. Is ook al eerder in het topic vermeld. Ik heb van de week ook
Gewoon een win gehad bij 4-4
Als een auto soms start ben je toch ook niet tevreden
Je moet altijd een win krijgen ongeacht hoe iemand quite
Blijkbaar wat ik hierboven lees zijn er loops om te omzeilen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 17:10:
[...]

Heb ik ongelijk dan ?
Met bijna alle dingen waar ik mee aan stoor hoor ik nu hele tijd dingen wat mensen ook ervaren
Waar maak je je druk over, koop simpelweg FC 26 dan niet.
Als je het wel koopt dan weet je wat je kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 17:30:
[...]

Waar maak je je druk over, koop simpelweg FC 26 dan niet.
Als je het wel koopt dan weet je wat je kan verwachten.
Klopt hoor heb je gelijk in

Alleen je kunt toch wel verwachten als iemand leaved dat ik de win krijgt

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Zo, mijn dagelijkse rondje sbc's weer even gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fq8XTnMpGRBN03tvbISglQp_cyw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RhglDc2iGExDGQ2sn4IFBhF2.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:40:

[Afbeelding]
Wil niks meer horen over pack luck 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie hebben jullie gekozen op level 25. Marmoush of Nunez ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Traeces schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:06:
Nunez, en totaal nog niet mee gespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:52:
[...]

Wil niks meer horen over pack luck 7(8)7
Snap ik volkomen. ;)

Zit nog wel te twijfelen over zijn beste positie. Cam of cm. Wat denk jij?

Mijn zoon zegt cam gezien zijn playstyles en stats.

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 02-08-2025 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:06:
Ik heb juist weer Marmoush gekozen, maar ook nog 0 wedstrijden mee gespeeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 00:44:
[...]

Snap ik volkomen. ;)

Zit nog wel te twijfelen over zijn beste positie. Cam of cm. Wat denk jij?

Mijn zoon zegt cam gezien zijn playstyles en stats.
Qua playstyles wel, echt alle goed passing playstyles.

Je zou hem ook als aanvallende cm/cdm kunnen gebruiken. Dan is hij ook heel aanwezig. Gebruik modric zo en dan is je speler heel aanwezig bij je opbouw / aanval, maar kan je hem ook ook gebruiken bij verdedigen.

Dat zou gezien Gullit zijn fysiek ook wel prima werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 06:35:
[...]

Qua playstyles wel, echt alle goed passing playstyles.

Je zou hem ook als aanvallende cm/cdm kunnen gebruiken. Dan is hij ook heel aanwezig. Gebruik modric zo en dan is je speler heel aanwezig bij je opbouw / aanval, maar kan je hem ook ook gebruiken bij verdedigen.

Dat zou gezien Gullit zijn fysiek ook wel prima werken.
Ik ga gewoon eens experimenteren in Rivals voor ik aan de WL begin. Ik heb Rooney trouwens ook gedaan. Ziet er ook uit als een leuk kaartje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:40:

[Afbeelding]
Jij ook al haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7LXS1zKmxdIcUaz6aFP54jNZ_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r7fiYYO28B18GZqlUZJAlZ92.jpg?f=fotoalbum_large

Eto'o is echt ziek goed trouwens, speelt r9 uit de basis

Staat bij mij op dpl en opbouw, dan gaat ie ook lekker mee naar voren wanneer nodig

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 02-08-2025 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 08:41:
[...]

Jij ook al haha
[Afbeelding]

Staat bij mij op dpl en opbouw, dan gaat ie ook lekker mee naar voren wanneer nodig
Jezus wat een team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 08:41:
[...]

Jij ook al haha
[Afbeelding]

Hoe is Ribéry? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag eerst alle objectives halen. Kan ik met Futties vvd , Bellingham en ginola spelen in de wl })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:31:
Vandaag eerst alle objectives halen. Kan ik met Futties vvd , Bellingham en ginola spelen in de wl })
Ik moet nog 8 levels voor VVD. Kreeg gisteren wel zijn TOTS variant dus die er maar even neergezet ipv VDV. Samen met Stam wel echt een onwijs duo achterin. :p

Waar ga jij Ginola gebruiken? Ik zat zelf te denken op CAM als ik hem vrijgespeeld heb.

Pagina: 1 ... 64 ... 68 Laatste