[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:52:
[...]

Ik moet nog 8 levels voor VVD. Kreeg gisteren wel zijn TOTS variant dus die er maar even neergezet ipv VDV. Samen met Stam wel echt een onwijs duo achterin. :p

Waar ga jij Ginola gebruiken? Ik zat zelf te denken op CAM als ik hem vrijgespeeld heb.
Denk in de spits of lw.

CAM vind ik butra echt geweldig spelen. Bellingham moet ik even kijken waar die komt, want mijn middenveld staat eigenlijk best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:31:
Vandaag eerst alle objectives halen. Kan ik met Futties vvd , Bellingham en ginola spelen in de wl })
Hier de Bellinham brothers net vrijgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:51:
[...]

Hier de Bellinham brothers net vrijgespeeld.
Kan je laten weten hoe ze spelen ? Vind jobe echt interessant voor de cdm positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:27:
[...]

Denk in de spits of lw.

CAM vind ik butra echt geweldig spelen. Bellingham moet ik even kijken waar die komt, want mijn middenveld staat eigenlijk best goed.
Butra is erg goed idd, maar mist helaas relentless en speelt daardoor altijd maar uurtje.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:39:
[...]

Butra is erg goed idd, maar mist helaas relentless en speelt daardoor altijd maar uurtje.
Ja klopt, heb die Engelse vrouw 99 die ik dan inbreng. Vind dat bij futties van de ven zo bizar, die staat nog 80 minute echt in het rood… nog nooit gezien bij een cv.

Met stam verdedig ik precies hetzelfde en die staat prima in het groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:08:
[...]

Kan je laten weten hoe ze spelen ? Vind jobe echt interessant voor de cdm positie.
Twijfelgevalltje tot dusver. Ik had die Archie Gray in de evo gegooid, die vind ik beter denk ik. Jude is wel echt goed vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:20:
[...]

Twijfelgevalltje tot dusver. Ik had die Archie Gray in de evo gegooid, die vind ik beter denk ik. Jude is wel echt goed vind ik.
Welke plek heb je jude staan ?

Twijfel zelf dus die pack en junior bellingham.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:38:
[...]

Welke plek heb je jude staan ?

Twijfel zelf dus die pack en junior bellingham.
Jude had ik cam staan ( en daarachter Gullit als B2B cm en Jobe als de meest verdedigende cm). Maar ik vond Jobe niet echt opvallen, dat schrijft iemand op futbin ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDYZHTp0_7SJ3UquaxkSCT819O0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0PUOAzU4w0puFZJzPyEhabOE.png?f=fotoalbum_large

Vind deze toch wel lekker :) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier Shapeshifter Cantona uit de 94+ icon pick. :)

Team nu zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AuaJNuGeW-hYSr6IakaM4h-PMp4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZTtekVvdwHuvtwlaOJyl0wrL.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door Partypooper op 02-08-2025 21:46 ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
-

[ Voor 99% gewijzigd door Partypooper op 02-08-2025 21:46 . Reden: Fout gepost ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:41:
Hier Shapeshifter Cantona uit de 94+ icon pick. :)

Team nu zo staan:

[Afbeelding]
Heb je met die 4411 er geen last van dat je 2 cm's te weinig meeverdedigen? Zo ervaar ik dat meestal sls ik zonder echte cvm speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5x futties pack. Fucking Riice het beste, serieus hoor EA…..

Die 99 kaart verwacht ik dit jaar niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 23:10:
[...]

Heb je met die 4411 er geen last van dat je 2 cm's te weinig meeverdedigen? Zo ervaar ik dat meestal sls ik zonder echte cvm speel.
Valt wel mee. Scheelt ook een stuk dat ze intercept+ hebben allebei dus ik onderschep vaak ballen van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:57:
[...]

Ja klopt, heb die Engelse vrouw 99 die ik dan inbreng. Vind dat bij futties van de ven zo bizar, die staat nog 80 minute echt in het rood… nog nooit gezien bij een cv.

Met stam verdedig ik precies hetzelfde en die staat prima in het groen.
Stam heeft relentless. Ik speel redelijk hoog/agressief aangezien dat simpelweg het leukst is (4231N, short passing).

Ik heb relentless simpelweg een vereiste gemaakt voor mijn spelers muv een paar speciale kaarten die ik wissel.

Niets vervelender dan verliezen van iemand die 2-3 aanvallers wisseld halverwege de tweede helft terwijl je verdedigers al klaar zijn.

Beetje flauw dan ook dat bijvoorbeeld Ribery 96 het wel heeft maar 98 niet |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04:12
Traeces schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 23:14:
5x futties pack. Fucking Riice het beste, serieus hoor EA…..

Die 99 kaart verwacht ik dit jaar niet meer.
Hier ook geen 99.
Uren en uren gespendeerd sinds gisteren aan die herhaalbare 84 x 10 maar geen resultaat.
Gek word je ervan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Futties Son uit de 89 exchange. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joenes30 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:51:
[...]

Hier ook geen 99.
Uren en uren gespendeerd sinds gisteren aan die herhaalbare 84 x 10 maar geen resultaat.
Gek word je ervan!
Hier een 99, een van die engelse vrouwen team kaarten |:(

Wat mij opvalt is dat er nu zoveel specials zijn dat mijn TOTS vrijwel niet meer aangevuld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joenes30 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:51:
[...]

Hier ook geen 99.
Gek word je ervan!
Heb ook al echt 100tallen aan packs en picks geopend, echt nog niks behoorlijks er uit behalve tots CR7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Bossie schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 11:15:
[...]

Hier een 99, een van die engelse vrouwen team kaarten |:(

Wat mij opvalt is dat er nu zoveel specials zijn dat mijn TOTS vrijwel niet meer aangevuld worden.
ik gebruik gewoon totw sbc voor die 84 x 10.
Tot nu toe werkt dat prima.
Ik heb gelogen…. Heb ook een Engelse 99.
Maar ik speel niet met vrouwen in dit spel.
Volgens mij was ze ook trouwens spotgoedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Traeces schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 12:03:
[...]

Heb ook al echt 100tallen aan packs en picks geopend, echt nog niks behoorlijks er uit behalve tots CR7.
Hier wel R9 96, Mbappe,Salah,Yamal TOTS en Ronaldinho 95.
Allemaal leuk en aardig maar die hebben wel een goede EVO nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
joenes30 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 12:31:
[...]
ik gebruik gewoon totw sbc voor die 84 x 10.
Tot nu toe werkt dat prima.
Ik heb gelogen…. Heb ook een Engelse 99.
Maar ik speel niet met vrouwen in dit spel.
Volgens mij was ze ook trouwens spotgoedkoop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_7xVbjt77KWYIsX5Dh-Wj8Ung-A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1hPWKflRYWk8oPJiQSW98Kmd.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk ook een dikke kaart !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Eerder al twee keer Son gepakt en Gullit 99!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQ9yScIAdWzP1S6YG3yuP1Cd_Ts=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FwWQWxQ7rSQ6NYTtRUVVHFVR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Lekker man!
Ff kijken of je er nog playstyles + op kan gooien.
Ik heb technical + erop.
Nu nog ff wachten op een goede EVO want ik twijfel of die Beastmode actived EVO wel de juiste is voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier inmiddels Van Dijk en Ginola binnen gehaald van de season objectives.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:30
Moody2204 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:41:
Hier inmiddels Van Dijk en Ginola binnen gehaald van de season objectives.
Speelde gisteren tegen ginola op lw wat een bizar goede en sterke speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 15:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

Deze en Raphina tots heb ik ook in de club

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al meer mensen die met Van Dijk uit de season objectives spelen? Valt mij ver-schrik-ke-lijk tegen! Traag, sloom, niet wendbaar, houdt niks tegen. Kost mij wedstrijden. Gaat hier niet eens op de bank denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 17:43:
Al meer mensen die met Van Dijk uit de season objectives spelen? Valt mij ver-schrik-ke-lijk tegen! Traag, sloom, niet wendbaar, houdt niks tegen. Kost mij wedstrijden. Gaat hier niet eens op de bank denk ik.
Is dat niet meer een gameplay dingetje? Ik gebruik nu zijn 97 tots en die is echt ontzettend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Moody2204 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 17:43:
Was er al een beetje bang voor.
91 snelheid is ook niet ideaal in deze fase.
Veelste weinig voor een VVD eind kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 18:12:
[...]

Is dat niet meer een gameplay dingetje? Ik gebruik nu zijn 97 tots en die is echt ontzettend goed.
Andere Van Dijk kaarten hielden alles tegen. Bij deze glipt (althans bij mij, kan een skill issue zijn) echt alles er door. Krijg echt veel meer goals tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joenes30 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 18:21:
[...]

Was er al een beetje bang voor.
91 snelheid is ook niet ideaal in deze fase.
Veelste weinig voor een VVD eind kaart.
Kan ook aan mij liggen he? Maar ik speel ook met Stam, maar die is voor mij in alles beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 18:38:
[...]

Kan ook aan mij liggen he? Maar ik speel ook met Stam, maar die is voor mij in alles beter.
Denk dat ook ligt aan hoe je graag speelt.

Vind die Stam redelijk maar ook niet geweldig. Vind van de Ven eigenlijk beter, alleen die is zo snel moe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Durf het bijna niet te posten, maar weer mijn dagelijkse sbc-rondje gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYnbvBIDma2yqn8uuKzn-E6aVuM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/05thO7LlwZvyjNerBdRarDcJ.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 20:03:
Durf het bijna niet te posten, maar weer mijn dagelijkse sbc-rondje gedaan:

[Afbeelding]
99 drop niveau is volgens mij bizar. Alleen bij mij niet 8)7

Net een team tegen met 99 cr7 , Cruijff, Maldini, raphinha en Gullit :+

Win wel maar wat een hel om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ovlZV7l.png
Oei, nu ik van dijk heb moet ik een moeilijke keuze gaan maken voor m'n CB plekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22
Wat is dit allemaal hier met die kaarten, ik heb het hele jaar nog geen topper gekregen :D
Beste van afgelopen weken is Torres, wel een fijne spits voor mijn speelwijze :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goede gameplay vanavond ! Ondertussen in divisie 2 beland.

Die Bellingham is echt geweldig op 10 als schaduw spits.

R9 96 scoort ook echt aan de lopende band, blijft toch een glitch kaart.’

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 21:36:
Wat is dit allemaal hier met die kaarten, ik heb het hele jaar nog geen topper gekregen :D
Beste van afgelopen weken is Torres, wel een fijne spits voor mijn speelwijze :)
Je moet ook als een gokverslaafde de hele dag pakjes ritselen natuurlijk,
Vervolgens haalt EA het weer voor onze neus weg en duwt iedereen naar de nieuwe versie.

Mbt de nieuwe versie, iemand die kan bevestigen dat PC idd veel beter speelt dan Console want dan is het idd misschien een optie om eens de PC versie te pakken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 04-08-2025 04:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Geen 99 maar niet minder blij mee...

Word keuzes maken voorin met R9, eto en Henry haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/amassAsgVbL38EuvHtVOWa7JFMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ukDthpi1nKI3RpO30s2B4Ruc.jpg?f=fotoalbum_large

Thuis maar is een opstelling en tactics puzzelen met 2 spitsen ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Enige 99 speler die ik heb is Raphina.
Pack nu veel leuke kaarten die ik liever 3 maanden geleden had:

Ronaldinho FUT Birthday -> die gaat nu door een EVO heen
Maradonna Grass Roots -> leuk, maar gaat de basis niet halen
Mbappe TOTS -> had zijn TOTY als tijdens TOTY promo gepackt, dus beetje uitgekeken op deze speler.
van Dijk TOTY -> beetje laat, misschien door een EVO halen als ergens zijn pace dan omhoog gaat.

Speel alleen niet zoveel meer dus XP grinden ga ik niet meer redden.
Beetje uitgekeken op het spel. Is inmiddels toch wel veel herhaling geworden.

Misschien als ik echt een enorme topper pack dat ik het weer meer zal gaan spelen.

Mijn SBC storage zit ook helemaal vol met 90+ rated spelers.... geen idee wat daar mee te doen.
Kunnen ze niet een topper van een SBC releasen? R9 of iets anders leuks?

[ Voor 11% gewijzigd door Valandil op 04-08-2025 11:31 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Valandil schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:26:
Enige 99 speler die ik heb is Raphina.
Pack nu veel leuke kaarten die ik liever 3 maanden geleden had:

Ronaldinho FUT Birthday -> die gaat nu door een EVO heen
Maradonna Grass Roots -> leuk, maar gaat de basis niet halen
Mbappe TOTS -> had zijn TOTY als tijdens TOTY promo gepackt, dus beetje uitgekeken op deze speler.
van Dijk TOTY -> beetje laat, misschien door een EVO halen als ergens zijn pace dan omhoog gaat.

Speel alleen niet zoveel meer dus XP grinden ga ik niet meer redden.
Beetje uitgekeken op het spel. Is inmiddels toch wel veel herhaling geworden.

Misschien als ik echt een enorme topper pack dat ik het weer meer zal gaan spelen.

Mijn SBC storage zit ook helemaal vol met 90+ rated spelers.... geen idee wat daar mee te doen.
Kunnen ze niet een topper van een SBC releasen? R9 of iets anders leuks?
Meestal doen ze toch ergens halverwege of eind augustus 99 spelers als SBC uitbrengen? Verwacht dan dat je je fodder dan pas echt kwijt raakt. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

Vuvuzela

My spire is forming

Nachtapotheker schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 21:36:
Je kan nu eindeloos SBC's grinden.. softban is ook weg, dus met paar plugins kan je helemaal los, ik gebruik autosbc en paletools. Filmpje aan op 2e scherm en klikken maar..

Ik heb nu Raphina, Dembele 99, en Son 98 als beste.
Wel na 1100x de 83 1/3 picks, 560x 89 packs, en 200 84x10s :X 97's zijn inmiddels gewoon sbc voer. ik heb te veel packs om uit te pakken volle storage 97+

[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 04-08-2025 18:27 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
10 wins in weekend League nu ,zo hsgi even testen nog 1 wed te spelen dan hopelijk 11 wins record voor mij dit jaar
Btw op maandagavond spelen gaat me goed af
Doumbis in de spits is echt niet normaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 13:54
Beetje doorgrinden en nu een 98 Son, 98 Caicedo en Van der Sar erbij. Weet alleen nog geeneens of die in de basis komen te staan.

Hoe bevalt de Virgil en Ginola van level 40? Weet niet of ik nog door wil grinden om die te halen, of dat het toch bijna geen verschil maakt met de spelers die iedereen nu al zo'n beejte in zijn team heeft staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
heron schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:56:
Beetje doorgrinden en nu een 98 Son, 98 Caicedo en Van der Sar erbij. Weet alleen nog geeneens of die in de basis komen te staan.

Hoe bevalt de Virgil en Ginola van level 40? Weet niet of ik nog door wil grinden om die te halen, of dat het toch bijna geen verschil maakt met de spelers die iedereen nu al zo'n beejte in zijn team heeft staan.
Caicedo is wel een beest op CDM, eergisteren gekocht en vanochtend gekregen uit de 89 exchange. Hoe ziet jouw team er nu verder uit?

Verder ben ik weer overgestapt op een 41212 narrow, voor mij werkt dit tocht lekkerder dan een 4141 of een 4231 opstelling. Son naast R9 99 bevalt eigenlijk ook best goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
_Uploader_ schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:16:
[...]

Caicedo is wel een beest op CDM, eergisteren gekocht en vanochtend gekregen uit de 89 exchange. Hoe ziet jouw team er nu verder uit?

Verder ben ik weer overgestapt op een 41212 narrow, voor mij werkt dit tocht lekkerder dan een 4141 of een 4231 opstelling. Son naast R9 99 bevalt eigenlijk ook best goed.
Staat er nu zo bij - alleen die Vieira is nog niet helemaal af. Maar die zou Gullit (zie de bank) moeten vervangen.

Die Mbappe evo is erg fijn om mee te spelen, en denk ook niet dat Son beter is dan hem. Mis soms wel Butra - dat is echt een geweldenaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nE6btOPOayz6ZF_-PKrByHGwBdk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DcVUObab5hPjdBzstvmoaHFU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:33:
10 wins in weekend League nu ,zo hsgi even testen nog 1 wed te spelen dan hopelijk 11 wins record voor mij dit jaar
Btw op maandagavond spelen gaat me goed af
Doumbis in de spits is echt niet normaal goed
Maandag/dinsdagavond speelt idd Prima idd ivm het weekend. Daarnaast ook veel korte potjes bij een snelle voorsprong :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
heron schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:51:
[...]

Staat er nu zo bij - alleen die Vieira is nog niet helemaal af. Maar die zou Gullit (zie de bank) moeten vervangen.

Die Mbappe evo is erg fijn om mee te spelen, en denk ook niet dat Son beter is dan hem. Mis soms wel Butra - dat is echt een geweldenaar.
[Afbeelding]
Hoe zijn eusebio en Rooney ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:57:
[...]

Maandag/dinsdagavond speelt idd Prima idd ivm het weekend. Daarnaast ook veel korte potjes bij een snelle voorsprong :+
Ja dat viel me idd vooral op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
[...]

[Afbeelding]
Welke sbc of sbc is die savic? Vind daar altijd lastig tegen te voetballen en van dijk is wat sloom.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]
Gelukkig is Butra een heerlijke sub voor de laatste 20-30 minuten.

Het blijft een speler met een soort van hidden 200 aggression net zoals Kante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
Speel deze week niet echt meer, maar denk zondag/maandag maar eens R9 kopen om te Evo'en.
Ga hem toch nooit packen en maakt nu toch niet meer uit, nog nooit mee gespeeld dus ben wel nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Markvd1984 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:00:
[...]

Hoe zijn eusebio en Rooney ?
Rooney is goed. Eusebio valt me eigenlijk iets tegen. Iets te groot en sloom als vleugelspeler voor me. Maar maakt wel vaak hele goede runs naar binnen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mb2YdxYkceY5YCa6vaQGuVLT9lg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7dYVuCOgEGgyr2f08HJTYycc.jpg?f=fotoalbum_large
2e keer op rij , zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Open net een 50 player pack van de 89 trade-in sbc met als hoogste kaart een 85 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Pack luck is hier ook niet te vinden.. had Rooney gedaan om wat fodder kwijt te raken maar zit inmiddels alweer vol met 97 rated fodder :+
Hoop op een goede SBC met team 5.

Die weekly reward en de group reward was ook echt waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 09:03
Gister is de deep dive for FUT in EA FC 26 geweest middels een filmpje.
Hierin kwam naar voren dat ze wat mooie ontwikkelingen hebben doorgevoerd.

YouTube: FC 26 Ultimate Team | Official Deep Dive

- Friendlies worden vervangen voor tournaments.
- Je kan in Rivals niet alleen punten krijgen voor overwinning/gelijkspel, maar bijvoorbeeld ook bij het maken van het eerste doelpunt
- Als de tegenstander leaved bij een gelijkspel, rode kaart dan krijg je ALTIJD de win

Wat me niet echt duidelijk is, is over die nieuwe gameplay. Die schijnt in FUT sneller te zijn dan normaal. Maar dat betekent toch niet automatisch dat de button lag, vertraging, stroperigheid e.d. dan verleden tijd is?

Een ander dingetje wat jullie misschien weten: Sinds een week of 2 hebben wij onze woonkamer leeg moeten halen ivm verbouwing, nu staat de ps weer aangesloten maar bij het starten van elke wedstrijd, offline of online dan heb ik vanaf een dood spelmoment altijd 1 soms 2 seconde stroperigheid. Lijkt een soort lag. Playstation is gewoon met kabel verbonden met internet. Is dit een HDMI kabel dingetje of kan het wat anders zijn? Ik heb daar hiervoor namelijk nooit last van gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Laan1988 op 06-08-2025 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laan1988 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:17:

Wat me niet echt duidelijk is, is over die nieuwe gameplay. Die schijnt in FUT sneller te zijn dan normaal. Maar dat betekent toch niet automatisch dat de button lag, vertraging, stroperigheid e.d. dan verleden tijd is?
Precies dat, ik geloof ook wel dat de game (FC 26) nu prima speelt, dat is immers elk jaar hetzelfde riedeltje.

Om vervolgens 3 weken na release terwijl de hele player base lekker aan de slag er achter te komen dat EA marketing er weer in geslaagd is om iedereen weer een nieuwe editor aan te smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Laan1988 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:17:

- Friendlies worden vervangen voor tournaments.
- Je kan in Rivals niet alleen punten krijgen voor overwinning/gelijkspel, maar bijvoorbeeld ook bij het maken van het eerste doelpunt
- Als de tegenstander leaved bij een gelijkspel, rode kaart dan krijg je ALTIJD de win

Een ander dingetje wat jullie misschien weten: Sinds een week of 2 hebben wij onze woonkamer leeg moeten halen ivm verbouwing, nu staat de ps weer aangesloten maar bij het starten van elke wedstrijd, offline of online dan heb ik vanaf een dood spelmoment altijd 1 soms 2 seconde stroperigheid. Lijkt een soort lag. Playstation is gewoon met kabel verbonden met internet. Is dit een HDMI kabel dingetje of kan het wat anders zijn? Ik heb daar hiervoor namelijk nooit last van gehad.
Ze geven altijd aan dat het " realistisch dan ooit "
Fifa is het meest onrealistische spel ooit
Aangezien er geen concurrentie is eh mensen van voetbal houden blijven ze het kopen
Alle filmpjes etc die ze uitbrengen is leuk maar na 3 weken is alles weer zoals het oude ,traag onrealistische foutmelding en YouTubers en andere noobs vinden altijd wel een manier om get spel met glitches kapot te maken
En als het geen geld oplevert zal ea er niks aan doen

Als ze nu daadwerkelijk bij leave ander een win krijgt zonder dat er weer mogelijkheden zijn om hier onderuit te komen zal het een echte win zijn voor de gamers
Als ze nu de onrealistische truc schoten r2 dribbelen etc aanpakken zodat het echt een spel is ipv een fifa Street game

Maargoed ea houdt van amusement waarde om het een acrobaten spel te maken

Wat er wss wel komt is de recreatie modus dat casual gamers tegen normale tegenstanders spelen tegen mindere Rewards
Hopelijk gaat dat door ,dan is het lekker een heel jaar in div 8 blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
3e keer Ronaldo 96 nu haha.
Maar nog steeds geen futtie 99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
joenes30 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 09:38:
Hoe dan, geef mij er 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga er ook geen moeite meer in steken. Vanochtend ook weer div 2 rewards. Weer echt 0,0 er in wat maar iets spannends is. WL rewards was echt puur kak ook.

Kan geen Bacha en Rise meer zien.

Vind mooi geweest voor fc 25, merk dat me steeds meer tegen gaat staan om de game / app te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Traeces schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:55:
[...]

Ik ga er ook geen moeite meer in steken. Vanochtend ook weer div 2 rewards. Weer echt 0,0 er in wat maar iets spannends is. WL rewards was echt puur kak ook.

Kan geen Bacha en Rise meer zien.

Vind mooi geweest voor fc 25, merk dat me steeds meer tegen gaat staan om de game / app te openen.
ik kap er ook mee.
Kan onderhand een groothandel beginnen met Verons en Zanetti’s.
Doe nog de dagelijkse SBC’s en dan vind ik het wel prima.
Je word er gek van onderhand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
Ja, dan kan ik begrijpen dat je het eerst zo wilt houden. Mooie Veira evo!
Ik pak hem ook net in een 89 exchange, kom nog niet in de verleiding om mijn 99 futties hiervoor te verkopen, maar misschien komt er een mooie evo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
En met de 24 hours evo ook een mooie CR7 gemaakt. Die ga ik dit weekend maar eens in de spits proberen, als ik zin heb om wat Rivals te spelen. Controlled Lengthy en zijn lichaam moet wel leuk worden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NF-I4nNNgCDL05yfkaW9G-qihOM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IMN1QzN52nZm0GYm5wA5crtS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Ruilen tegen een futties 99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:33:
En met de 24 hours evo ook een mooie CR7 gemaakt. Die ga ik dit weekend maar eens in de spits proberen, als ik zin heb om wat Rivals te spelen. Controlled Lengthy en zijn lichaam moet wel leuk worden...

[Afbeelding]
Ik heb deze op Ribery 96 gedaan, het is misschien een kleine stat update maar hij is nog steeds een basisspeler.

Voor mij de beste season-pass speler dit seizoen, uiteraard zijn de futties season pass spelers beter maar daar speel je uiteindelijk maar een paar weken mee :)

Kounde 97 ook verkocht en 99 Bonmati gehaald, zowel Kounde en Bonmati hebben vrijwel het hele jaar in mijn team gestaan. Wel raar om 96 Bonmatie uiteindelijk in een SBC te dumpen aangezien ik deze tzt voor 450k had gehaald :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:04:
[...]

Ik heb deze op Ribery 96 gedaan, het is misschien een kleine stat update maar hij is nog steeds een basisspeler.

Voor mij de beste season-pass speler dit seizoen, uiteraard zijn de futties season pass spelers beter maar daar speel je uiteindelijk maar een paar weken mee :)

Kounde 97 ook verkocht en 99 Bonmati gehaald, zowel Kounde en Bonmati hebben vrijwel het hele jaar in mijn team gestaan. Wel raar om 96 Bonmatie uiteindelijk in een SBC te dumpen aangezien ik deze tzt voor 450k had gehaald :o
@Moody2204 zei het al. Maar die futties van dijk is me een partij traag voor deze tijd van het jaar.

Die had ik er gelijk weer uit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:07:
[...]

@Moody2204 zei het al. Maar die futties van dijk is me een partij traag voor deze tijd van het jaar.

Die had ik er gelijk weer uit gegooid.
Ik denk dat er weinig CB's sneller/agile zijn dan Kounde, hoewel ik hem vooral op RB had.

Heb nu Tchou/Stam en Saliba als opties, maar ivm vakantie etc heb ik eigenlijk alleen maar gespeeld in de webapp :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 17:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DUDy4aNQCEsl0n--PE5HK1lnXV0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5HIsDl8mlYGLF0t3C29WwsQp.png?f=fotoalbum_large

:o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Niks ervan, ik ga door voor 99 Cruijff, 99 Mbappe, 99 CR7, 99 R9, 99 Pele etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saekerhett schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:22:
[...]

Niks ervan, ik ga door voor 99 Cruijff, 99 Mbappe, 99 CR7, 99 R9, 99 Pele etc :P
424 FTW111!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Net r9 untradable uit de 500k pack gekregen, kan mijn tradable versie in de verkoop. Hebben jullie al spelers gepacked uit de nieuwe lichting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
_Uploader_ schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:43:
Net r9 untradable uit de 500k pack gekregen, kan mijn tradable versie in de verkoop. Hebben jullie al spelers gepacked uit de nieuwe lichting?
Lekkere pull!

Van de nieuwe futties Courtois en Zico uit een 85x10. Voor de rest alleen maar meuk gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Net een 99 Salah uit de 85x10 grind... lekker, maar daar staat Graham Hansen al. Leuk om aanvallers in overvloed te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
2 x 500k pack gedaan met 11 futties.
Wat een treurnis weer haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
joenes30 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:25:
De tweede keer kreeg ik Henry 98, wat was jouw beste pull?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
_Uploader_ schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:27:
[...]

De tweede keer kreeg ik Henry 98, wat was jouw beste pull?
Cole 97
Had nog 1,2 miljoen
Kut begonnen aan dit spel en kut geëindigd haha kwa packluck.
Ach ja, inmiddels wel een gewoon een top team zoals de meeste wel hebben dus het boeit me ook niet zoveel die verloren coins.
Lekker man Henry 98.
Schijnt heel goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
joenes30 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:02:
[...]

Cole 97
Had nog 1,2 miljoen
Kut begonnen aan dit spel en kut geëindigd haha kwa packluck.
Ach ja, inmiddels wel een gewoon een top team zoals de meeste wel hebben dus het boeit me ook niet zoveel die verloren coins.
Lekker man Henry 98.
Schijnt heel goed te zijn.
Poeh dat is inderdaad niet best :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
_Uploader_ schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:56:
[...]

Poeh dat is inderdaad niet best :(:)
ach LVL bereikt dus morgen maar ff Ginola en VVD testen.
Alhoewel ik over VVD niet al te beste verhalen hoor.
I.i.g.geen objectiveer meer doen maar gewoon lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joenes30 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:25:
2x Rijkaard, bizar hoe dat ze sommige icons alsnog weten te verprutsen met Futties.

Kan niet klagen met 99 Bonmati en CR7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die Haaland kaart nog een beetje interessant? Of iemand die hem al geprobeerd heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:58:
Is die Haaland kaart nog een beetje interessant? Of iemand die hem al geprobeerd heeft?
Van wat ik zo lees schijnt dat echt een truck te zijn qua speler. Ik skip hem. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Bossie schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:48:
[...]

2x Rijkaard, bizar hoe dat ze sommige icons alsnog weten te verprutsen met Futties.

Kan niet klagen met 99 Bonmati en CR7.
Wow, dat is ff andere koek.
Ook uit deze pack?
Rijkaard is ook gewoon weer een hele slechte kaart.
Terwijl het een AC Milan legend is.
Steengoed was deze man.
Wat dacht je dan van Van Basten?
3 x Wereldvoetballer van het jaar.
Deze man was niet normaal zo goed.
Maar in FC 25 en eerdere edities is het een van de slechtste icon Spitsen die je kan krijgen.
Waarom is een Ginola, die echt veel een veel mindere carrière heeft gehad, elk jaar velen malen beter dan Marco?
Snap daar helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Die gameplay van vandaag, wat schandalig slecht :')

Zo verschrikkelijk veel button lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Saekerhett schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 09:47:
Die gameplay van vandaag, wat schandalig slecht :')

Zo verschrikkelijk veel button lag.
Denk dat ook wel te maken heeft met de BF6 beta. Die begint vandaag voor iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Partypooper schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 10:15:
[...]

Denk dat ook wel te maken heeft met de BF6 beta. Die begint vandaag voor iedereen.
Ah ja dat zou kunnen, de servers van EA kunnen het weer niet aan.

Ondertussen effe uit een 87 pp 98 Robert Carlos gepackt! Die gaat rechtstreeks in de basis, altijd een fijne kaart om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joenes30 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 09:45:
[...]

Wow, dat is ff andere koek.
Ook uit deze pack?
Rijkaard is ook gewoon weer een hele slechte kaart.
Terwijl het een AC Milan legend is.
Steengoed was deze man.
Wat dacht je dan van Van Basten?
3 x Wereldvoetballer van het jaar.
Deze man was niet normaal zo goed.
Maar in FC 25 en eerdere edities is het een van de slechtste icon Spitsen die je kan krijgen.
Waarom is een Ginola, die echt veel een veel mindere carrière heeft gehad, elk jaar velen malen beter dan Marco?
Snap daar helemaal niks van.
Precies dat inderdaad. Dat vind ik ook altijd zo jammer met name bij Van Basten. In mijn ogen na R9 de beste spits.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
Moody2204 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:34:
[...]

Precies dat inderdaad. Dat vind ik ook altijd zo jammer met name bij Van Basten. In mijn ogen na R9 de beste spits.
zelf met een EVO krijg ik hem niet zoals ik zou willen.
Echt jammer.
Van Basten is m’n jeugdheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Saekerhett schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:29:
[...]

Ah ja dat zou kunnen, de servers van EA kunnen het weer niet aan.

Ondertussen effe uit een 87 pp 98 Robert Carlos gepackt! Die gaat rechtstreeks in de basis, altijd een fijne kaart om mee te spelen.
Ik heb vanochtend een potje BF gespeeld. Kreeg eerst een dikke queue van 150k mensen voor mij. Dus ik denk dat hun serverpark aan het roken is nu. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:34:
[...]

Zo zijn er wel meer spelers, van basten is het type spits in deze game die elke kans vrijwel door het net schiet maar verder niets kan helaas.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Partypooper
Aanhouder wint. De eerste 99 rated speler gepackt uit een 89 exchange!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbj4dgY_-I9sm9Zzg0FLULaLgZY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sExl6pqkK8itCr89sKmUKvBl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Partypooper schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 17:25:
Aanhouder wint. De eerste 99 rated speler gepackt uit een 89 exchange!
Lekker. Ik had hem vrijdag uit een 85x10... sindsdien nog geeneens gespeeld, want vakantie enzo. Eigenlijk zonde... hopelijk is het snel 19 sept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Hahahaha man man man
Hier ook 2x die 500k pack, en 2x 97 scholes als beste.
Wat een flut, alles duplicate :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Gister tog weer palmer 99 gepackt!

En mbappe tots, dembele tots en yamal tots, alleen halen die het team niet meer haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
Jamesl schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 00:23:
Hahahaha man man man
Hier ook 2x die 500k pack, en 2x 97 scholes als beste.
Wat een flut, alles duplicate :+
Ik ook een keer gedaan, Kreeg gerrard en 9 duplicates..... kansloos.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LizEd66YRly4Yi2jVpztTJnNbMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zl5T9Vt9aMb21kUdj7DiuIol.jpg?f=fotoalbum_large
Kan erger ,maargoed dit is hele fifa sl zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jamesl
Sn3gG3l schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:57:
[...]

Ik ook een keer gedaan, Kreeg gerrard en 9 duplicates..... kansloos.
Dat pack was eigenlijk mijn 'alles of niet' idee, en wilde er wel mee kappen.
Pack ik nu dit in een futties pick...
Toch maar weer spelen dan :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xpN4POTkyEHNlBmUy_pVc82odLI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MtU5bbuWQ7hovjVaJXbpRyvQ.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 65 ... 68 Laatste