[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 68 Laatste
Acties:
Lekker, ik hoop zelf op een Tchouameni (met spelfout) maar heb ondertussen Essien gekregen.
Wat ik echt nodig heb is een grotere duplicates list of hou dat ook heet.

Vanavond maar weer even verder, misschien wat fodder in Bruno Fernandez als er geen leuke SBC’s komen om wat ruimte te creëeren.

Zou ook kunnen gaan spelen, maar dat loont minder momenteel als ik naar de gameplay van afgelopen weekenden kijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 19-07-2025 14:47 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:45:
[...]

Lekker, ik hoop zelf op een Tchouameni (met spelfout) maar heb ondertussen Essien gekregen.
Wat ik echt nodig heb is een grotere duplicates list of hou dat ook heet.

Vanavond maar weer even verder, misschien wat fodder in Bruno Fernandez als er geen leuke SBC’s komen om wat ruimte te creëeren.

Zou ook kunnen gaan spelen, maar dat loont minder momenteel als ik naar de gameplay van afgelopen weekenden kijk.
Ultieme kaart zou R9 zijn maar dat is niet realistisch. En ben erg blij met Thuram. Eens kijken hoe die op RB is.

Ik zou als ik jou was echt niet gaan spelen. Daar ga je echt spijt van krijgen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:11
Ik weet niet of hier het juiste topic is maar ik heb me aangemeld voor tweakers fc
Partypooper schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 16:25:
[...]

Ultieme kaart zou R9 zijn maar dat is niet realistisch. En ben erg blij met Thuram. Eens kijken hoe die op RB is.

Ik zou als ik jou was echt niet gaan spelen. Daar ga je echt spijt van krijgen.
Het is monsterachtig slecht qua gameplay. Moest even spelen voor me daily 3 wedstrijden. Cech kan echt niks in de spits. Heb coman er neergepleurd want die is tenminste nog wendbaar.
Traeces schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 17:13:
[...]

Het is monsterachtig slecht qua gameplay. Moest even spelen voor me daily 3 wedstrijden. Cech kan echt niks in de spits. Heb coman er neergepleurd want die is tenminste nog wendbaar.
Ik hou het waarschijnlijk bij de 3 dailies, zat er aan te denken dat te combineren met WL tm dinsdag.
Vanaf woensdag sowieso van huis, dus het zal wel squadbattles worden icm actieve evo’s afronden.

Kante en Butragueno zijn mijn helden in slechte gameplay :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:27
Traeces schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 17:13:
[...]

Zei ik vanaf begin al
Dacht dat jij hem wel fijn vond spelen ?
Markvd1984 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 17:55:
[...]

Zei ik vanaf begin al
Dacht dat jij hem wel fijn vond spelen ?
Hij speelt prima , alleen wanneer de gameplay drama is niet.

• Markvd1984
Iemand dalglish gedaan ?
Nah heeft 2 playstyles + welke echt niks toevoegen.

Wie gebruikt er hier Vitinha ? Vind hem echt vies tegenvallen tot nu toe. Denk dat Modric gewoon weer terug komt.

[ Voor 23% gewijzigd door Traeces op 19-07-2025 18:34 ]

Traeces schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 18:33:
[...]

Wie gebruikt er hier Vitinha ? Vind hem echt vies tegenvallen tot nu toe. Denk dat Modric gewoon weer terug komt.
Wij denken precies het tegenovergestelde ;)

Hier net 6x gescoord met Dalglish in een met 9-2 gewonnen WL wedstrijd, dus ja, mij bevalt hij wel.
Ook Vitinha bevalt mij wel, heerlijke dribbelaar op het middenveld, voor mij echt een verbindingsspeler tussen aanval-verdedigen.

Verder ff kijken of ik Japie Stam kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 19-07-2025 19:12 ]

Traeces schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 18:33:
[...]

Prima in een CM rol, voor CDM heb ik andere opties.

Dalglish zijn vorige versies waren prima als dribbelspits, maar er zijn nu genoeg andere opties om uit te kiezen.
Tevez doet hier bijvoorbeeld erg goed.

Wat een ergernis is die Web app momenteel ook zeg! Alles is zoooooooooooooooooooo traaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg :(
Moody2204 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 19:10:
[...]

Wij denken precies het tegenovergestelde ;)

Hier net 6x gescoord met Dalglish in een met 9-2 gewonnen WL wedstrijd, dus ja, mij bevalt hij wel.
Ook Vitinha bevalt mij wel, heerlijke dribbelaar op het middenveld, voor mij echt een verbindingsspeler tussen aanval-verdedigen.

Verder ff kijken of ik Japie Stam kan doen.
Wij hebben ook echt precies tegenover gestelde speelstyle :P

Die stam is wel echt een monster kaart.
Stam inmiddels binnen, hoewel het best raar is om 98/97 rated spelers in SBC te gooien :)

Daarnaast ook een Gullit 93 en Ginola 90 waarvan Gullit al via een evo naar 97 kan inclusief verdedigende PS+’s.

Misschien dadelijk toch maar even een paar potjes doen om de evo’s te doen.

Hier ook Stam binnen gehengeld. Ging best makkelijk met zo'n volle storage.

Packte net nog Griezmann shapeshifters. Toch ook nog 870k waard zag ik op futbin. Zou die beter zijn op cam dan Butragueno?

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Ben hier maar begonnen met VD ven om mn storage wat te legen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 20:04:
Hier ook Stam binnen gehengeld. Ging best makkelijk met zo'n volle storage.

Packte net nog Griezmann shapeshifters. Toch ook nog 870k waard zag ik op futbin. Zou die beter zijn op cam dan Butragueno?
Die heb ik ook (Griezmann, voelt voor mij een beetje als hit en miss omdat ie die dribbel skill niet heeft. Z'n passing is wel erg goed maar mis toch iets aan hem.

Sn3gG3l schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 20:45:
[...]

Die heb ik ook (Griezmann, voelt voor mij een beetje als hit en miss omdat ie die dribbel skill niet heeft. Z'n passing is wel erg goed maar mis toch iets aan hem.
Ik heb zijn 96 TOTS simpelweg een CAM positie gegeven met quick-step+.

Tot nu toe bevalt de combinatie van de Ven en Stam achterin. Wat een beestje qua fysiek.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:19
Traeces schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 21:49:
Tot nu toe bevalt de combinatie van de Ven en Stam achterin. Wat een beestje qua fysiek.
Zit nog te twijfelen om hem te koppelen aan vdv of van dijk evo met 99 fysiek. Gisteren ook Hansen futties gepackt...

Van de week naar weer is een potje doen
Hier ook v.d. Ven en Stam verkozen boven Saliba. En vooral Stam toch wel erg goed hoor!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-10 10:40
Hier Vanja met evo's op CB. Ik denk dat VdV vervangen gaat worden door Stam... is die Maicon nog beter dan Becks op rechtsachter?
heron schreef op zondag 20 juli 2025 @ 08:57:
Hier Vanja met evo's op CB. Ik denk dat VdV vervangen gaat worden door Stam... is die Maicon nog beter dan Becks op rechtsachter?
Dat vraag ik me ook af. Heb een vervanger voor Beckham nodig, voetballend prima maar verdedigend niet meer.
heron schreef op zondag 20 juli 2025 @ 08:57:
Je kan Vanja ook evt doorschuiven naar CDM. En dan Van de Ven en Stam op CB. :)

Ik twijfel ook over Maicon. Alleen komt die dan bij mij LB te staan omdat ik gisteren Thuram kreeg.

Partypooper schreef op zondag 20 juli 2025 @ 09:32:
[...]

Je kan Vanja ook evt doorschuiven naar CDM. En dan Van de Ven en Stam op CB. :)

Ik twijfel ook over Maicon. Alleen komt die dan bij mij LB te staan omdat ik gisteren Thuram kreeg.
Idd, hij is duur maar ook maar een back waarvoor er al erg veel goede opties zijn. Inmiddels ben ik weer met de zoveelste Theo evo bezig.

Van de Ven zou ik ook kunnen doen omdat de duplicates lijst weer vol zit, maar ik wacht wel even.

Bossie schreef op zondag 20 juli 2025 @ 10:47:
[...]

Idd, hij is duur maar ook maar een back waarvoor er al erg veel goede opties zijn. Inmiddels ben ik weer met de zoveelste Theo evo bezig.

Van de Ven zou ik ook kunnen doen omdat de duplicates lijst weer vol zit, maar ik wacht wel even.
Ja, Theo kan ik ook nog door een evo halen. Of Immobile op LB zetten en hem door een evo halen. Keuzes, keuzes. :p

Van de Ven bevalt mij wel ontzettend goed naast Stam. Hij gaat uiteindelijk hier wel vervangen worden voor 99 VVD als het zover is. :)

Partypooper schreef op zondag 20 juli 2025 @ 11:16:
[...]

Ja, Theo kan ik ook nog door een evo halen. Of Immobile op LB zetten en hem door een evo halen. Keuzes, keuzes. :p

Van de Ven bevalt mij wel ontzettend goed naast Stam. Hij gaat uiteindelijk hier wel vervangen worden voor 99 VVD als het zover is. :)
VDV heeft geen relentless en is dus een placeholder dus die sla ik over.
Zou inmiddels alle verdedigende posities meermaals met Saliba kunnen vullen, hetzelfde voor Koeman en Upa maar nog steeds geen Tchouameni gezien.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 31-10 07:28

beuker19

Killerbeuker is so OP

Zo de 89 exchange was mij goed gezind vandaag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gho4FQkEe4XGPiHo73EY6QLwlsY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZbChRaIDkDQCxTPYn9q0YJjM.png?f=fotoalbum_large

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Futties Pedro Neto, mijn favo winger dit jaar.

Maar haast 1.3 miljoen vind ik toch wel een serieus bedrag voor een sbc….

• Sn3gG3l
Traeces schreef op zondag 20 juli 2025 @ 19:34:
Futties Pedro Neto, mijn favo winger dit jaar.

Maar haast 1.3 miljoen vind ik toch wel een serieus bedrag voor een sbc….
Was ook mijn favo dit jaar. Maar deze kost me ook net teveel. Net wel vd Ven afgerond. Overigens lijkt fut er weer uit te liggen, store doet het niet en kan geen rivals beginnen.

Hier Neto wel meteen gedaan, Vond ik ook een heerlijke speler en ik kwam erachter dat ik 'm al volledig uit mijn club kon doen. Dus ja, dan maar doen he?
Sn3gG3l schreef op zondag 20 juli 2025 @ 19:42:
[...]

Was ook mijn favo dit jaar. Maar deze kost me ook net teveel. Net wel vd Ven afgerond. Overigens lijkt fut er weer uit te liggen, store doet het niet en kan geen rivals beginnen.
Ik heb vandaag echt heerlijke gameplay gehad in Rivals en mijn nieuwe spelers wat getest in een 451.

Of was mijn gameplay vooral zo bagger omdat blijkbaar mijn tv niet meer automatisch naar game-mode ging voor mijn playstation :X

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 16:43
Een heerlijk gameplay.....'Ik wou dat ik dat gevoel had' :>)

(Als jullie punten nodig hebben moet je tegen mij spelen)

Meestal staat het na één minuut al 0-1 (en doe ik er verder niet zo veel meer aan, nadat vanuit alle onmogelijke hoeken gescoord wordt.)
Ook lijkt het of Mozes de verdediging leidt ^^^^^^ ...........^^^^^^^^

Vr.Gr.
stroopwafel57 schreef op zondag 20 juli 2025 @ 21:09:
Een heerlijk gameplay.....'Ik wou dat ik dat gevoel had' :>)

(Als jullie punten nodig hebben moet je tegen mij spelen)

Meestal staat het na één minuut al 0-1 (en doe ik er verder niet zo veel meer aan, nadat vanuit alle onmogelijke hoeken gescoord wordt.)
Ook lijkt het of Mozes de verdediging leidt ^^^^^^ ...........^^^^^^^^

Vr.Gr.
Een keer per 2 maand mag toch?

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-10 15:20
Nou 3x die 94+ encore icon pick gedaan.
Kreeg 3x foudy, 3x luis figo en 3x Charlton te kiezen...

• heron
Ik heb het idee dat de 83pps betere kans op goede kaarten geeft dan de 88 en 89 exchanges. Hoe is die ervaring bij jullie?

Neto is wel erg duur voor een hele kleine upgrade. En hij heeft geen CAM positie, dus past ook niet zomaar in mijn 4231 narrow. Die sla ik maar over.

Update uurtje later: net 99 Graham Hansen uit een 83pp. Die blijven dus toch echt de moeite waard! Nu moet ik alleen wel echt van de 4231 narrow afstappen.. 4411 of 451 flat, welke werkt beter?

[ Voor 26% gewijzigd door heron op 21-07-2025 10:35 ]

• Jamesl
heron schreef op maandag 21 juli 2025 @ 09:32:
Ik heb het idee dat de 83pps betere kans op goede kaarten geeft dan de 88 en 89 exchanges. Hoe is die ervaring bij jullie?

Neto is wel erg duur voor een hele kleine upgrade. En hij heeft geen CAM positie, dus past ook niet zomaar in mijn 4231 narrow. Die sla ik maar over.
Kreeg gisteren best veel specials ja, maar niks noemenswaardigs.
Maar 89 exchange into 83pps is wel een goede trade vgm.
Ik dacht in deze wedstrijd vlak voor rust nog even de 2-1 te maken...

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-10 22:04
Wss omdat het toch buitenspel was?
Je stond Indd gewoon buitenspel ?
Daar werd niet voor gefloten volgens mij. Maar wel voor de rust dus. Midden in een kansrijke aanval.

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:33
Moody2204 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:15:
Daar werd niet voor gefloten volgens mij. Maar wel voor de rust dus. Midden in een kansrijke aanval.
omdat je buitenspel liep floot de scheidsrechter direct voor de rust. Zie ik wel vaker gebeuren ingame.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:48
Waarom heb ik opeens zo veel ICON spelers? Komt dit doordat EA graag de aankoop van FC26 wilt stimuleren?
Riemer schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:30:
[...]

omdat je buitenspel liep floot de scheidsrechter direct voor de rust. Zie ik wel vaker gebeuren ingame.
Ik vond het hoe dan ook raar!
turkeyhakan schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:58:
Waarom heb ik opeens zo veel ICON spelers? Komt dit doordat EA graag de aankoop van FC26 wilt stimuleren?
Dat is eigenlijk het hele idee van Futties vanuit een EA/Marketing perspectief.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:22
heron schreef op maandag 21 juli 2025 @ 09:32:

Update uurtje later: net 99 Graham Hansen uit een 83pp. Die blijven dus toch echt de moeite waard! Nu moet ik alleen wel echt van de 4231 narrow afstappen.. 4411 of 451 flat, welke werkt beter?
die ervaring heb ik ook.
Heb gisteren die Futties maken upgrade voltooid maar daar kreeg ik ook maar weinig Futties kaarten uit.
De packweight lijkt sowieso wel verlaagd deze week.
Verleden week kreeg ik nog een zooi Futties kaarten deze week echt veel en veel minder.
joenes30 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:39:
[...]
die ervaring heb ik ook.
Heb gisteren die Futties maken upgrade voltooid maar daar kreeg ik ook maar weinig Futties kaarten uit.
De packweight lijkt sowieso wel verlaagd deze week.
Verleden week kreeg ik nog een zooi Futties kaarten deze week echt veel en veel minder.
Zijn ze niet gewoon op inmiddels?
Het blijft maar doorgaan en dat is ook aan de prijzen te zien.

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:03

ettie1990

PSN:ettiesick

Moody2204 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:21:
[...]

Ik vond het hoe dan ook raar!
Dit gebeurt regelmatig, ook al vaak bij de tegenstander gezien, gelijk fluiten voor rust bij buitenspel

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-10 13:33
Zo, preorder weer gedaan :) Dit jaar 1000+ uur in dus tijd voor een nieuw deeltje weer.

PSN: Maichel

• joenes30
Bossie schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:48:
[...]

Zijn ze niet gewoon op inmiddels?
Het blijft maar doorgaan en dat is ook aan de prijzen te zien.
geen idee.
Verleden week had ik er al een stuk of 35 gepakt.
Nu tussen de 5 en 10.
Zelfde aantal uurtjes ingestopt ongeveer.
Uiteraard geen topper natuurlijk.
Bizar dat zo’n bedrijf gewoon ff aan de knoppen kan draaien en gewoon de packweight flink terugschroeft.
joenes30 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:24:
[...]
geen idee.
Verleden week had ik er al een stuk of 35 gepakt.
Nu tussen de 5 en 10.
Zelfde aantal uurtjes ingestopt ongeveer.
Uiteraard geen topper natuurlijk.
Bizar dat zo’n bedrijf gewoon ff aan de knoppen kan draaien en gewoon de packweight flink terugschroeft.
Ik heb dan ook geen hoge pet op van het bedrijf EA.

Ook hier ervaar ik dat je minder goeie kaarten packt nu.
Pack ik Messi, is het zijn honourable mention kaart. :p

Partypooper schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:20:
Pack ik Messi, is het zijn honourable mention kaart. :p
Hier meermaals Vini terwijl hij ook in futties zit, heel flauw.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:50

Mauz1978

Console War Veteran

Gewoon buitenspel, alleen hoor je dat fluitje niet omdat ie meteen affluit.

Something under the bed is drooling

• Sn3gG3l
Net eens die packs lopen grinden. Thuram, tots ronaldo, puyol, Thouchameni, Saliba en Upemecano.

Had ik nou VD ven maar niet gedaan haha, zoveel verdedigers. Hopelijk nog wat meer anvallers binnenkort :P

Futties team 2 is echt onmogelijk om te pakken. Nu 18 84x10 en het volledig aantal 85x 10 van 2 dagen gedaan.

0,0 futties !

• Sn3gG3l
Traeces schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:10:
Futties team 2 is echt onmogelijk om te pakken. Nu 18 84x10 en het volledig aantal 85x 10 van 2 dagen gedaan.

0,0 futties !
Het is erg hit en miss idd. Net ook paar keer 85x10 en een 85x30 maar ook geen geluk.

Traeces schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:10:

0,0 futties !
Vandaag, maar in het weekend was het non-stop.

Zie dat er nu nog 2 puyol en 2 Parks in mijn duplicate lijstje staan.

• Markvd1984
Bossie schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:18:
[...]

Vandaag, maar in het weekend was het non-stop.

Zie dat er nu nog 2 puyol en 2 Parks in mijn duplicate lijstje staan.
Park hier ook ej essien en tchomanie en buffon

• heron
Dit weekend was het k*t, maar vandaag gaat het een stuk beter met de grind. Maicon en Stam gratis af kunnen maken. En na 99 Hansen nu 98 Eusebio uit de icon PP. Wat een weelde. Nu alleen nog een betere LB dan Lukaku gaan scoren. Die Davies lijkt me alleen iets te aanvallend, of valt dat mee?

• joenes30
heron schreef op maandag 21 juli 2025 @ 22:20:
Dit weekend was het k*t, maar vandaag gaat het een stuk beter met de grind. Maicon en Stam gratis af kunnen maken. En na 99 Hansen nu 98 Eusebio uit de icon PP. Wat een weelde. Nu alleen nog een betere LB dan Lukaku gaan scoren. Die Davies lijkt me alleen iets te aanvallend, of valt dat mee?
Maicon kan ook op links.
Champs staat echt op de turbo stand vanavond niet normaal.
Beetje jammer dat het merendeel van tegengoals allemaal botsauto’s situaties zijn.

• joenes30
Moody2204 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:39:
[...]

Ik heb dan ook geen hoge pet op van het bedrijf EA.

Ook hier ervaar ik dat je minder goeie kaarten packt nu.
Echt helemaal ruk is het met Futties team 2.
Grind me helemaal gek.
Uit ellende maar player Sbc’s gedaan die ik niet eens nodig zijn voor mij maar omdat me storage steeds ramvol zit.
Een paar Koemans en nog een paar mindere goden thats it uit die honderden packs.
Verleden jaar was het ook grinden maar werd je uiteindelijk wel beloond.
Vind Davies echt prima spelen, lekker fel.

Daarbij voor de aanval heerlijk om er overheen te komen.
Traeces schreef op maandag 21 juli 2025 @ 23:03:
[...]

Vind Davies echt prima spelen, lekker fel.

Daarbij voor de aanval heerlijk om er overheen te komen.
Ben hem al meermaals tegengekomen, hij is echt bizar snel terug in positie maar dat kan ook met de turbo-gameplay van vanavond te maken te hebben.

Bossie schreef op maandag 21 juli 2025 @ 22:56:
Champs staat echt op de turbo stand vanavond niet normaal.
Beetje jammer dat het merendeel van tegengoals allemaal botsauto’s situaties zijn.
Ga nu 5-1 , speelt echt prima vanavond. Merkte het gelijk al omdat Cech zijn normale beest zelf was >:)

Verwacht morgen avond bij de overige 9 potten weer drama _O-

Wat ben ik ook blij met die TOTS Salah kaart, speelt heerlijk en zijn finess shot is geweldig.
Traeces schreef op maandag 21 juli 2025 @ 23:06:
[...]

Ga nu 5-1 , speelt echt prima vanavond. Merkte het gelijk al omdat Cech zijn normale beest zelf was >:)

Verwacht morgen avond bij de overige 9 potten weer drama _O-

Wat ben ik ook blij met die TOTS Salah kaart, speelt heerlijk en zijn finess shot is geweldig.
Het gaat voor mij te snel, de combinatie van deze snelle gameplay en de turbo-pressure heeft vaak geen positieve afloop tegen al de 4213 counter clubs.

Ga wel lekker snel door de potjes heen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 21-07-2025 23:12 ]

Bossie schreef op maandag 21 juli 2025 @ 23:12:
[...]

Het gaat voor mij te snel, de combinatie van deze snelle gameplay en de turbo-pressure heeft vaak geen positieve afloop tegen al de 4213 counter clubs.

Ga wel lekker snel door de potjes heen.
Die mensen met pressure hou ik echt van. Die counter ik helemaal kapot nu met die snelle gameplay.

1x verloren vanavond en dat was wel terecht, dan vind ik het ook prima dat ik verlies.
Traeces schreef op maandag 21 juli 2025 @ 23:26:
[...]

Die mensen met pressure hou ik echt van. Die counter ik helemaal kapot nu met die snelle gameplay.

1x verloren vanavond en dat was wel terecht, dan vind ik het ook prima dat ik verlies.
Daarvoor moet het ietsje trager zijn, dan lukt me dat ook wel maar nu ff niet.

4-4 met een nieuwe formatie, ik vind het genoeg voor vandaag.

• Jamesl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjkGyl7apxlTwAVQiscnwnRHSf0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QVOTzj0cfuMK7U9PPGolmNHR.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk een mooi kaartje uit die picks van champs!
Ik heb gisteren Maicon voltooid en op LB gezet. Dat bevalt me tot zover dikke prima. :)

Davies vind ik persoonlijk meer een LM qua stats. :)

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 08:09:
[...]

Ik heb gisteren Maicon voltooid en op LB gezet. Dat bevalt me tot zover dikke prima. :)

Davies vind ik persoonlijk meer een LM qua stats. :)
Ik heb nu Thuram op rechts en Beckham op links gezet, heb ook nog Bombito. Vind die Maicon te duur en lijkt idd meer een LM.

Sn3gG3l schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 08:58:
[...]

Ik heb nu Thuram op rechts en Beckham op links gezet, heb ook nog Bombito. Vind die Maicon te duur en lijkt idd meer een LM.
Ik heb Theo en Kounde, hoewel Kounde tradeable is denk ik maar aan Thuram dan Maicon.

Ik.had hier Koundé op rechts en Bombito op links, maar gezien je zo makkelijk aan fodder komt heb ik toch maar Maicon (rechts) en Davies (links) gedaan. Eigenlijk was ik overtuigd geraakt na een co-op potje met mijn zoon die beiden al had. Hoewel de eerdere speler zeker niet slecht waren toch geswitcht.

Ik packte gisteren overigens futties Marcus Thuram. En dacht: leuk, even proberen in de spits. Schoot hij er meteen 7(!) in in het eerste potje!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 08:58:
[...]

Die Bombito vind ik zelf helemaal niks. Kan er gek genoeg niks mee. Maicon heb ik door het grinden volledig uit de duplicate storage gedaan. Prijzen let ik niet meer op, toch nagenoeg het einde van de game. En zo kom ik tenminste van mijn dupes af. :p

Partypooper schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:17:
[...]

Die Bombito vind ik zelf helemaal niks. Kan er gek genoeg niks mee. Maicon heb ik door het grinden volledig uit de duplicate storage gedaan. Prijzen let ik niet meer op, toch nagenoeg het einde van de game. En zo kom ik tenminste van mijn dupes af. :p
Maicon inmiddels ook tussendoor even gedaan, iemand ervaring met Bruno Fernandez?

Ik speel 451 momenteel, waarbij de b2b/playmaker rollen nog een beetje afgewisseld worden.
Bruno als playmaker naast Vitinha as b2b lijkt me wel een goede mix.

Bossie schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:59:
[...]

Maicon inmiddels ook tussendoor even gedaan, iemand ervaring met Bruno Fernandez?

Ik speel 451 momenteel, waarbij de b2b/playmaker rollen nog een beetje afgewisseld worden.
Bruno zelf geen ervaring mee. Speel je met 2 b2b en een playmaker in je 451? Je zou bijvoorbeeld Vitinha ook als DLP kunnen gebruiken (middelste cm) en dan Bruno playmaker. En dan kun je nog een b2b erin zetten.

Sowieso allemaal keuzes weer die het niet makkelijker maken. :p

Partypooper schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 16:34:
[...]

Bruno zelf geen ervaring mee. Speel je met 2 b2b en een playmaker in je 451? Je zou bijvoorbeeld Vitinha ook als DLP kunnen gebruiken (middelste cm) en dan Bruno playmaker. En dan kun je nog een b2b erin zetten.

Sowieso allemaal keuzes weer die het niet makkelijker maken. :p
Ik heb gullit in midden als DLP, vitinha als playmaker en b2b wissel ik wat (kante/guijaro/essien).
Vitinha zou dan naar b2b kunnen en Bruno naar playmaker.

Het is vooral een dubbelcheck of dit een goede optie is om de duplicates pile wat te legen.

Nooit gedacht ik dit zou zeggen. Maar Saliba komt me echt de strot uit. 😂

Zoals voorspeld gister , het speelt weer voor geen meter vanavond !!!!!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:19
Bossie schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:59:
[...]

Speel met hem als playmaker in een 4231 narrow, bevalt hartstikke goed! Ben alleen naar 4213 gegaan omdat ik Hansen had gepackt.

Zojuist Smith 98, die ga k is proberen op LA, ben theo wel wat zat haha

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-10 17:14

allstarted1

WTRFTS

Micdrop … oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4j2UdOCWE365_6ig8Ik-K2T9B4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ArleHh1sn23SFtAs9zt0wRh.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Augy schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:52:
[...]

Speel met hem als playmaker in een 4231 narrow, bevalt hartstikke goed! Ben alleen naar 4213 gegaan omdat ik Hansen had gepackt.

Zojuist Smith 98, die ga k is proberen op LA, ben theo wel wat zat haha
Theo is wel beter want relentless, heb toch ook liever het physiek van de mannelijke verdedigers in de duels.

@allstarted1
Jij bent af voor dit seizoen :)

@Partypooper Saliba ruilen voor koeman?

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 22-07-2025 22:25 ]

Bossie schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 22:23:
[...]

Theo is wel beter want relentless, heb toch ook liever het physiek van de mannelijke verdedigers in de duels.

@allstarted1
Jij bent af voor dit seizoen :)

@Partypooper Saliba ruilen voor koeman?
Die zit inmiddels ook drie keer in de duplicate storage. Dus ben al ruim voorzien. :p

10 wins in de WL. SS Kane, Futties Tchouameni, Futties Torres de rest weer pure fodder.

99 kaart heeft er nog geen zin in.
Ik blijf het bijzonder vinden dat je de ene avond alles wint, en ze er vanuit alle hoeken en standen invliegen. En dat je een avond later geen enkele wedstrijd kunt winnen. Want dan vliegt ineens alles op de paal, wordt alles geblokt, houdt de keeper van de tegenstander de meest onmogelijke ballen tegen. En ben je weer toeschouwer bij je eigen wedstrijden.

Lag naar mijn idee niet aan de servers, want het liep verder hartstikke vlot. Dit ruikt naar mijn idee toch meer naar scripting/ DDA.
Moody2204 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 07:34:
Ik blijf het bijzonder vinden dat je de ene avond alles wint, en ze er vanuit alle hoeken en standen invliegen. En dat je een avond later geen enkele wedstrijd kunt winnen. Want dan vliegt ineens alles op de paal, wordt alles geblokt, houdt de keeper van de tegenstander de meest onmogelijke ballen tegen. En ben je weer toeschouwer bij je eigen wedstrijden.

Lag naar mijn idee niet aan de servers, want het liep verder hartstikke vlot. Dit ruikt naar mijn idee toch meer naar scripting/ DDA.
Gister avond was het echt verschrikkelijk. Heb zoveel absurde dingen gezien en doelpunten tegen gehad.

Uiteindelijk gewoon 10 wins gehaald, maar het was echt niet te spelen.

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yud3_m2LA3D7qRI7iAWPgs61FXg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ThWPfr3raFAyjgdyKkkGJq34.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ACEuz6s_znOyMaoD9fKXKj4hW4I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UemUcxT4jwiSPUwNtce4GWYm.png?f=fotoalbum_large
@Traeces ze hebben geluisterd,minder promos
Traeces schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 09:00:
[...]

Gister avond was het echt verschrikkelijk. Heb zoveel absurde dingen gezien en doelpunten tegen gehad.

ik ben van 4-4 naar 6-9 gegaan :+

Twijfel nog mbt FC26, het is toch altijd hetzelfde inclusief de beloofde verbeteringen. Vreemd genoeg komen we toch allemaal hier weer terug in het nieuwe seizoen.

• Sn3gG3l
Heb behoorlijk wat packs gegrind maar de echt goede helaas nog niet gezien. Wel 100x Kanu en anderen :( Zou wel eens een andere spits dan Leao wilen...

less promo's kan ook simpelweg langere promo's zijn, futties team 1.2.3.4 ;)

Traeces schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 09:00:
[...]

Het gekke is: ik lees hier vaak van jullie over slechte servers, en ik kan me ook voorstellen dat dan die dingen gebeuren. Maar dat was gisteravond hier totaal niet aan de orde. Het liep verder gewoon erg vlot. Wel de eerder genoemde rare fratsen.

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:01:
[...]

Het gekke is: ik lees hier vaak van jullie over slechte servers, en ik kan me ook voorstellen dat dan die dingen gebeuren. Maar dat was gisteravond hier totaal niet aan de orde. Het liep verder gewoon erg vlot. Wel de eerder genoemde rare fratsen.
Kan ook verschil tussen PC en consoles zijn.

Zou fijn zijn. Gister alweer 2 van die pisvlekken die na minuut 70 de ps uitzette. Kost weer enorm tijd voor lul.
Moody2204 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:01:
[...]

Ik had gister ook serieuze button delay. Maar ook de meest bizarre ballen die geraakt worden door mijn spits in de 16 van de tegenstander. En dan keihard ineens de andere kant op schieten en zo in de voetjes van mijn tegenstander zijn spits. Die zo zonder problemen richting mijn doel kan wandelen.

Ik schiet altijd op de zelfde manier op goal. Strak langs het paaltje, nu ging alles naast.

Voor het doel leek het soms meer een rugby wedstrijd dan voetballen.
Traeces schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:39:
[...]

Ik had gister ook serieuze button delay. Maar ook de meest bizarre ballen die geraakt worden door mijn spits in de 16 van de tegenstander. En dan keihard ineens de andere kant op schieten en zo in de voetjes van mijn tegenstander zijn spits. Die zo zonder problemen richting mijn doel kan wandelen.

Ik schiet altijd op de zelfde manier op goal. Strak langs het paaltje, nu ging alles naast.

Voor het doel leek het soms meer een rugby wedstrijd dan voetballen.
Dat viel mij gisteren ook wel op: in de 16 was het een rommeltje. Ik kwam er vaak op geen enkele manier doorheen. Ik denk dat ik niet eerder een avond had waarin mijn schoten zo vaak werden geblokt. En als ik dan een kansje kreeg was het paal. Frustrerende avond dus gisteren.

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 23-07-2025 11:00 ]

Moody2204 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:59:
[...]

Dat viel mij gisteren ook wel op: in de 16 was het een rommeltje. Ik kwam er vaak op geen enkele manier doorheen. Ik denk dat ik niet eerder een avond had waarin mijn schoten zo vaak werden geblokt. En als ik dan een kansje kreeg was het paal. Frustrerende avond dus gisteren.
Die Stam en vdv combinatie werkt ook echt niet mee. Dat is echt auto blok fc.

Had gister een 5 at the back tegen met stam , vdv en Virgil tots. Met er naar Maicon en Davies en ervoor Vanja en Rice.

Wat geen doorkomen aan _O-

• heron
Interessant interview van Nate met Fut Economist op zijn YT gekomen waar hij over EA FC 26 praat (link). Dingen die mij opvielen:
  • Power curve is langzamer gemaakt. Vooral door de rewards in alle modussen terug te schroeven
  • Geen Champions Play-offs meer. Je moet nog wel in Rivals genoeg kwalificatiepunten behalen
  • Naast Champions ook een Challengers weekend league voor mensen in Div 10-7 (of 6, t.b.d.). In deze modus minder wedstrijden, en ook mindere rewards dan Champions
  • Rivals zouden ook minder wedstrijden moeten worden
  • Live tournaments, friendlies en gauntlets zouden plek op moeten vullen van de wedstrijden die hierboven geschrapt zijn
  • Sommige van deze tournaments hebben prerequisites voordat je mee kan doen. Bijvoorbeeld minimaal bepaalde Rivals divisie of een goede finish in een vorig tournament. Zou je dus kwalificatie tournaments kunnen krijgen met een eindtoernooi aan einde van een seizoen met betere rewards?
heron schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:52:
Interessant interview van Nate met Fut Economist op zijn YT gekomen waar hij over EA FC 26 praat (link). Dingen die mij opvielen:
  • Power curve is langzamer gemaakt. Vooral door de rewards in alle modussen terug te schroeven
  • Geen Champions Play-offs meer. Je moet nog wel in Rivals genoeg kwalificatiepunten behalen
  • Naast Champions ook een Challengers weekend league voor mensen in Div 10-7 (of 6, t.b.d.). In deze modus minder wedstrijden, en ook mindere rewards dan Champions
  • Rivals zouden ook minder wedstrijden moeten worden
  • Live tournaments, friendlies en gauntlets zouden plek op moeten vullen van de wedstrijden die hierboven geschrapt zijn
  • Sommige van deze tournaments hebben prerequisites voordat je mee kan doen. Bijvoorbeeld minimaal bepaalde Rivals divisie of een goede finish in een vorig tournament. Zou je dus kwalificatie tournaments kunnen krijgen met een eindtoernooi aan einde van een seizoen met betere rewards?
Klinkt voor mij wel als een verbetering. Misschien dat het verschil tussen goed en minder goed wel groter wordt, maar dat zal moeten blijken.

Ik had graag gezien dat ze zoiets hadden gedaan als een Conference League, Europa League en Champions League.

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 23-07-2025 12:41 ]

• Jamesl
Ik ben heel benieuwd... wil het allemaal eerst zien dan geloven.
De marketing afdeling is in ieder geval goed op dreef met: we hebben naar jullie geluisterd! En allemaal beloftes als: more responsive, less tackle backs, realistic keeper animations etc.

Dat zeggen ze al jaren elk jaar opnieuw.

Nu ook met de feature: 'low driven', dat bestond al in FIFA 17 (?) met dubbel tap.

Ik moet zeggen, ik heb deze FIFA voor het eerst weer gespeeld sinds 21 of 22 en heb me grotendeels vermaakt, er was altijd wat te doen of te grinden, soms wel te veel. Maar de gameplay was grotendeels zo stroperig en de menu's zijn zo traag.
Pagina: 1 ... 63 ... 68 Laatste