[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je ff niks te doen hebt. Ik vond deze video van NickRTFM wel vermakelijk. Alles wat in dit spel frustreert zit er in. Ik herken mezelf overigens in het lange verhaal: I don't care anymore... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 10:24:
Als je ff niks te doen hebt. Ik vond deze video van NickRTFM wel vermakelijk. Alles wat in dit spel frustreert zit er in. Ik herken mezelf overigens in het lange verhaal: I don't care anymore... :9

[YouTube: FC Reddit is AMAZING 🤣]
Ik neem aan dat het het bekende riedeltje is ?

Vanochtend ff 4 potjes WL meegepakt ben van 2-2 naar 2-6 gegaan :P

Speel met vrachtwagens tegen formule 1. Het maakt niet uit hoeveel versterkingen je haalt, de gameplay is en blijft de bepalende factor. Had het prima met mijn zin dit seizoen met FUT als luie grindgame tussendoor maar zodra ik meer online ging spelen ging het mis.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 13 juli 2025 @ 12:19:
[...]

Ik neem aan dat het het bekende riedeltje is ?
Niet helemaal, het gaat ook deels over het sentiment van eerdere Fifa's. Ik vond het wel vermakelijk om te bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 21:55:
[...]

Niet helemaal, het gaat ook deels over het sentiment van eerdere Fifa's. Ik vond het wel vermakelijk om te bekijken.
Heb hem ondertussen even gekeken, had toch een paar uurtjes in de trein vandaag.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de speedboost ineens hip? Kreeg dat vrijwel nooit tegen me, nu iedere wedstrijd 374x.

Snap er niks van. Heel deze editie nog niet zoveel tegen gekregen als in 2 wedstrijden vanavond. Waarom doet iedereen dit ineens? Niet te verdedigen...

Raar fenomeen ineens weer.

[ Voor 51% gewijzigd door Moody2204 op 13-07-2025 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02:19
Futties weer lekker grinden!!!
Gisteren veel uurtjes ingestoken en Maicon kunnen halen.
Maar nu kan ik op de app ineens geen SBC’s meer doen.
Uitdagingen indienen mislukt krijg ik als tekst.
Is dit een soort ban ofzo?
Raar, doe niks illegaals.
Op de Xbox zelf lukt het wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joenes30 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 09:53:
Misschien een softban als je teveel sbc's achter elkaar hebt gedaan? Gaat vanzelf weer weg overigens.

Packte hier gisteren Koundé futties, waardoor ik Maicon juist even links laat liggen.

En Tevez futties, ook best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:29
Hoe is maicon? Is dat een must do? Heb zoveel backs inmiddels haha (cafu 96 evo, beckham, clauss, frimpong, dumfries )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Moody2204 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 10:54:
[...]

Misschien een softban als je teveel sbc's achter elkaar hebt gedaan? Gaat vanzelf weer weg overigens.

Packte hier gisteren Koundé futties, waardoor ik Maicon juist even links laat liggen.

En Tevez futties, ook best leuk.
Dat denk ik want ik was heerlijk bezig.
Fodder stroomde m’n club in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Augy schreef op maandag 14 juli 2025 @ 11:18:
[...]

Hoe is maicon? Is dat een must do? Heb zoveel backs inmiddels haha (cafu 96 evo, beckham, clauss, frimpong, dumfries )
Als wingback die aanvalt is hij denk ik een van de betere in het spel en misschien wel de beste.
Hij kan ook op LA.
Als Maicon op stoom is, dan is hij niet bij te houden met die grote stappen van hem.
Als je fullbacks gebruikt dan zou ik hem niet doen.
Daar is hij te duur voor.
Het is een afweging die je moet maken.
Je club is ineens een stuk leger en Vitinha komt er ook nog aan deze week.
Die ziet er ook geweldig uit.

[ Voor 6% gewijzigd door joenes30 op 14-07-2025 12:22 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 14:11
En de aanhouder wint, ook met de 83+ pick:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sJlO3f-Dvg2rPoW0mDcsgKWOSAY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BWV3lxCCNCyFZPIvecZy3qUC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
naNs schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:26:
[...]

En de aanhouder wint, ook met de 83+ pick:
[Afbeelding]
lekker hoor!!
Ik heb wel wat leuke Futties kaarten gepakt maar nog niet de klappers.
We grinden lekker door.
Club is al weer aardig gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hoevaak ga je Kluivert, Barnes en Figo wel niet krijgen? 😂

Wel leuke fodder. Daar niet van.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:56:
Hoevaak ga je Kluivert, Barnes en Figo wel niet krijgen? 😂

Wel leuke fodder. Daar niet van.
Net geteld: Barnes 3x, Kluivert ook 3x en Figo 8x. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat speelt het weer schaamteloos slecht vanavond. Zit weer een delay in van hier tot aan Tokio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 14 juli 2025 @ 20:04:
Wat speelt het weer schaamteloos slecht vanavond. Zit weer een delay in van hier tot aan Tokio.
Al 3 weken non-stop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt fucking bizar slecht . Hoeveel 100% doelpunten gewoon er niet in gaan door die enorme delay.

Ga nu 3-1 wl. Win die laatste pot met pijn en moeite wat gewoon 4-0 moest zijn en die ervoor verlies ik ook gewoon door die grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 14 juli 2025 @ 20:36:
[...]

Echt fucking bizar slecht . Hoeveel 100% doelpunten gewoon er niet in gaan door die enorme delay.

Ga nu 3-1 wl. Win die laatste pot met pijn en moeite wat gewoon 4-0 moest zijn en die ervoor verlies ik ook gewoon door die grappen.
Tja, ik moet het vooral hebben van de combinaties maar het is gewoon een lotterij waar de bal elke keer heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 14 juli 2025 @ 20:37:
[...]

Tja, ik moet het vooral hebben van de combinaties maar het is gewoon een lotterij waar de bal elke keer heen gaat.
Ik ook, speel veel hoog tempo tikkie taka. Maar je wordt gewoon beloond om op de counter te spelen of die achterlijke druk dat je iedereen omver beukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 14 juli 2025 @ 21:01:
[...]

Ik ook, speel veel hoog tempo tikkie taka. Maar je wordt gewoon beloond om op de counter te spelen of die achterlijke druk dat je iedereen omver beukt.
Die druk kon je normaal gesproken nog wel onderuit spelen maar met vertraging is het vrijwel onmogelijk. Het helpt idd ook niet dat mijn spelers steeds op de grond liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch raar, ik lees hier regelmatig over traagheid, maar ik merk daar werkelijk niks van.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nj15y2m8cRziyGXYvq6mtn2bNv0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dyJwtNxGwIir1gHFzPA2mz8c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DtkT4CYMaWTyPwUPOHlUNvR6l7E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F7YNs6waoEGpi6FTW8UXb9L6.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de verandering eens prima rewards !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 16:50
Wat is Futties toch heerlijk - zeker na deze dramatische Shapeshifters. In zoveel packs zitten speciale kaarten en je ziet weer kleuren in de spelertunnels waarvan ik al niet meer weet welke promo het ook al weer was.

Behalve Alisson geen team-waardige pulls, maar de grind is leuk. Ondertussen Mickey vd Ven gedaan met alle fodder die je krijgt, en evo's te doen voor Gullit en Vanja. Nu hopen dat de gelekte Vitinha niet extreem duur is, en dan heb ik ook nog wat leuks om voor te spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:43:
Wat is Futties toch heerlijk - zeker na deze dramatische Shapeshifters. In zoveel packs zitten speciale kaarten en je ziet weer kleuren in de spelertunnels waarvan ik al niet meer weet welke promo het ook al weer was.

Behalve Alisson geen team-waardige pulls, maar de grind is leuk. Ondertussen Mickey vd Ven gedaan met alle fodder die je krijgt, en evo's te doen voor Gullit en Vanja. Nu hopen dat de gelekte Vitinha niet extreem duur is, en dan heb ik ook nog wat leuks om voor te spelen!
Als ik de geleakte stats zie van Vitinha, dan vrees ik dat die wel prijzig gaat zijn. Toch heb ik mijn fodder bewaard voor die kaart vooralsnog. Daarom Maicon laten liggen omdat ik ook futties Koundé packte. Zo hoop ik hem te kunnen doen als hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-10 19:45

beuker19

Killerbeuker is so OP

Is TOTS Harry Kane nog de moeite waard om te kopen aangezien ik nu eigenlijk wel genoeg met mijn 95 evo Henry gespeeld heb?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
beuker19 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:10:
Is TOTS Harry Kane nog de moeite waard om te kopen aangezien ik nu eigenlijk wel genoeg met mijn 95 evo Henry gespeeld heb?
Kane is goed. Maar denk niet zo goed als jouw Henry. Maar goed, game zit toch in de eind fase, dus ik zou hem gewoon kopen en testen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:29
Moody2204 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:27:
[...]

Als ik de geleakte stats zie van Vitinha, dan vrees ik dat die wel prijzig gaat zijn. Toch heb ik mijn fodder bewaard voor die kaart vooralsnog. Daarom Maicon laten liggen omdat ik ook futties Koundé packte. Zo hoop ik hem te kunnen doen als hij er is.
Maicon ook laten liggen en dumfries door de evo gehaald, echt wel een bijzondere kaart nu met quickstep+. Met anchor erop krijg je dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/miytKOCjGEG-DJ1XrPotv0tvkWM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h7W1t6RsX4L5syO64G8OWoK3.jpg?f=fotoalbum_large

Team staat nu prima al ben ik wel benieuwd naar de vitinha sbc en hoop ik dat er nog een leuke evo uitkomt voor Henry 94 (99 dribbeling). Dan ga k naar 4222 met Henry en R9 in de spits :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cKjQVzErpuDZIvWIfBNuyAjC6tA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPF69adSceGuxPHA4LUIhZKG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 20:45:
[...]

Maicon ook laten liggen en dumfries door de evo gehaald, echt wel een bijzondere kaart nu met quickstep+. Met anchor erop krijg je dit
[Afbeelding]

Team staat nu prima al ben ik wel benieuwd naar de vitinha sbc en hoop ik dat er nog een leuke evo uitkomt voor Henry 94 (99 dribbeling). Dan ga k naar 4222 met Henry en R9 in de spits :)
[Afbeelding]
Zo kan ik Dumfries al niet meer krijgen. Heb al een paar evo's ergens anders voor gebruikt denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Lekker met de evo's voor Gullit en Vanja bezig. Wat een verschil op welk moment van de dag je Rivals speelt, zeg. Had 's middags tussen het werk door drie potjes gedaan waar ik last had van vertraging en er niet aan te pas kwam. Om 's avonds met gemakt drie potten soepel te spelen en te winnen...

En nu je wat minder speelt: wat is 35 punten voor Rivals toch ongelooflijk veel. Als je op niveau zit, dan win je ongeveer even veel als je verliest. Dat is gemiddeld 1,5 punten per wedstrijd. Oftewel 23 wedstrijden, waardoor je - met gemiddelde wedstrijdduur van 20 minuten, want bijna iedereen speelt de hele wedstrijden uit - bijna 8 uur bezig gaat zijn door de week heen. Ik hoop echt dat ze dat komend jaar veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:18:
Lekker met de evo's voor Gullit en Vanja bezig. Wat een verschil op welk moment van de dag je Rivals speelt, zeg. Had 's middags tussen het werk door drie potjes gedaan waar ik last had van vertraging en er niet aan te pas kwam. Om 's avonds met gemakt drie potten soepel te spelen en te winnen...

En nu je wat minder speelt: wat is 35 punten voor Rivals toch ongelooflijk veel. Als je op niveau zit, dan win je ongeveer even veel als je verliest. Dat is gemiddeld 1,5 punten per wedstrijd. Oftewel 23 wedstrijden, waardoor je - met gemiddelde wedstrijdduur van 20 minuten, want bijna iedereen speelt de hele wedstrijden uit - bijna 8 uur bezig gaat zijn door de week heen. Ik hoop echt dat ze dat komend jaar veranderen.
Ik hou het altijd bij 15 punten, dat is genoeg ergernis :P
Vanavond maar even afmaken maar dat is ook vooral omdat ik nog met een paar evo's bezig ben.

Vandaag komt de Easports 26 info toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Trailer vandaag ja, om 18:00 uur als ik het goed heb. Benieuwd of we uberhaupt enige gameplay te zien krijgen. En of er precieze details over pre-order bonussen komen. Er waren al wat screenshots gelekt, maar daar waren de noodzakelijke kleine lettertjes niet te lezen.

En ik hoop op een goede SBC vanavond, Vitinha zou erg mooi zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door heron op 16-07-2025 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EAFC26 wordt vermoed ik nu alle seizoenen met een premium pass vrees ik. En met evo's zijn ze ook aan het experimenteren aangezien er nu 3 dezelfde zijn, alleen dan 1 gratis, 1 voor 50k en 1 voor 100k. Hoe duurder, hoe sneller je hem voltooid hebt.

En dat alles staat mij wel tegen, want EA duwt je meer en meer richting het kopen van points....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:35:
EAFC26 wordt vermoed ik nu alle seizoenen met een premium pass vrees ik. En met evo's zijn ze ook aan het experimenteren aangezien er nu 3 dezelfde zijn, alleen dan 1 gratis, 1 voor 50k en 1 voor 100k. Hoe duurder, hoe sneller je hem voltooid hebt.

En dat alles staat mij wel tegen, want EA duwt je meer en meer richting het kopen van points....
Ja ik had eerlijk gezegd ook niks anders verwacht van EA. De game is al nagenoeg pay2win en dat wordt de aankomende editie(s) alleen maar erger.

Ik zeg elk jaar wel zoiets van “ik kijk wel of ik hem koop” maar ik ben voor mezelf wel van mening dat het na deze FC echt even klaar is voor mij. Dat heeft niet alleen met de gameplay te maken, maar ook met andere factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16

Mauz1978

Console War Veteran

heron schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:18:

Grappig. Ik heb het precies andersom. ‘s ochtends en ‘s middags prima te spelen maar ‘s avonds een draak.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:22:
[...]

Grappig. Ik heb het precies andersom. ‘s ochtends en ‘s middags prima te spelen maar ‘s avonds een draak.
Idd, ik ben naar een low-depth tactic geswitched omdat het anders s’avonds niet te spelen is.
Je zou haast denken dat er server capaciteit gereserveerd is voor een easports 26 beta test of iets dergelijks sinds een week of 3-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:25:
[...]

Idd, ik ben naar een low-depth tactic geswitched omdat het anders s’avonds niet te spelen is.
Je zou haast denken dat er server capaciteit gereserveerd is voor een easports 26 beta test of iets dergelijks sinds een week of 3-4.
Het is gewoon belachelijk dat het server park van EA op twee hamsters draait ofzo. Verdien je miljarden op jaarbasis, maar een fatsoenlijk netwerk met bijbehorende hardware is teveel gevraagd.

Een beetje bedrijf zorgt dat er over capaciteit is zodat je niet telkens tegen het probleem aan loopt dat het tijdens drukke bezetting amper tot niet te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:52:
[...]

Het is gewoon belachelijk dat het server park van EA op twee hamsters draait ofzo. Verdien je miljarden op jaarbasis, maar een fatsoenlijk netwerk met bijbehorende hardware is teveel gevraagd.

Een beetje bedrijf zorgt dat er over capaciteit is zodat je niet telkens tegen het probleem aan loopt dat het tijdens drukke bezetting amper tot niet te spelen is.
Ik heb Glitch-bappe door een evo gegooid tijdens rivals deze week, het is echt bizar hoe hij telkens alles mee krijgt.

Ben overigens wel benieuwd hoe Suker/Tevez spelen, dat zijn twee spitsen die ik normaalgesproken zou oppikken.

Echter is er dit jaar een overvloed aan spelers/rewards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:17:
[...]

Ik heb Glitch-bappe door een evo gegooid tijdens rivals deze week, het is echt bizar hoe hij telkens alles mee krijgt.

Ben overigens wel benieuwd hoe Suker/Tevez spelen, dat zijn twee spitsen die ik normaalgesproken zou oppikken.

Echter is er dit jaar een overvloed aan spelers/rewards.
Ja spelers zoals Mbappe, R9, CR7 die hebben een gigantisch hoog glitch gehalte. Slaat eigenlijk helemaal nergens op. :p

Tevez heb ik in de club zitten maar nog niet mee gespeeld. Gisteren ook Kounde en Alisson gekregen uit de 85x5 combo upgrade. Ook maar eens een keertje proberen. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 20:39
Partypooper schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:14:
[...]

Ja ik had eerlijk gezegd ook niks anders verwacht van EA. De game is al nagenoeg pay2win en dat wordt de aankomende editie(s) alleen maar erger.

Ik zeg elk jaar wel zoiets van “ik kijk wel of ik hem koop” maar ik ben voor mezelf wel van mening dat het na deze FC echt even klaar is voor mij. Dat heeft niet alleen met de gameplay te maken, maar ook met andere factoren.
Tsja zeker pay2win maar dat was het al, ik moet zeggen dat als je genoeg speelt + hier en daar beetje handelt door het jaar, dan hoef je echt niks speciaals te doen om een goed team te hebben.
Ik ben geen handelstalent en zelfs 2x een maand lang niet gespeeld en zit op 6 miljoen coins.
Ik mis alleen de Mbappe's of R9s maar EVO henry / CR7 doet er niet veel aan onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:33:
[...]

Ja spelers zoals Mbappe, R9, CR7 die hebben een gigantisch hoog glitch gehalte. Slaat eigenlijk helemaal nergens op. :p

Tevez heb ik in de club zitten maar nog niet mee gespeeld. Gisteren ook Kounde en Alisson gekregen uit de 85x5 combo upgrade. Ook maar eens een keertje proberen. :p
Kounde heb ik gekocht, had al tot de Thuram SBC met hem gespeeld :)
Beetje zoals Theo op links dit jaar door de evo’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Jamesl schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:51:
[...]

Tsja zeker pay2win maar dat was het al, ik moet zeggen dat als je genoeg speelt + hier en daar beetje handelt door het jaar, dan hoef je echt niks speciaals te doen om een goed team te hebben.
Ik ben geen handelstalent en zelfs 2x een maand lang niet gespeeld en zit op 6 miljoen coins.
Ik mis alleen de Mbappe's of R9s maar EVO henry / CR7 doet er niet veel aan onder.
Klopt, het is al jaren pay2win. Maar het wordt elk jaar erger. Alleen als je al kijkt naar al die store packs. En dan gewoon 3k punten voor een pack.

En ben het met je eens dat als je gewoon speelt je ook zat krijgt en een goed team kan bouwen. Maar dan zijn er nog genoeg andere minpunten aan het spel te noemen. Maar goed, dat is voor iedereen weer anders en maar net hoe je er naar kijkt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:59:
[...]

Kounde heb ik gekocht, had al tot de Thuram SBC met hem gespeeld :)
Beetje zoals Theo op links dit jaar door de evo’s.
Aah oké. Ja ik heb nu Lucio op RB staan. Maar die zou ik eventueel kunnen doorschuiven naar CDM en dan Vanja van CDM naar CB verhuizen. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Partypooper schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 14:04:
[...]

Aah oké. Ja ik heb nu Lucio op RB staan. Maar die zou ik eventueel kunnen doorschuiven naar CDM en dan Vanja van CDM naar CB verhuizen. :p
Vanja met die twee evo's erop is een enorm goede CB. Zou ik doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 20:39
@Partypooper ja precies, maar ik snap de mensen die dat doen echt niet tbh.
Vroeger (8 jaar terug) deed ik nog weleens €10 of €20 aan begin, en dan kreeg je Robben en was je echt wel het mannetje de eerst weken, maar nu met al die promos die elkaar zo snel opvolgen zijn de meeste spelers na 2 weken al goed out-dated dus de echte pay2win spelers hou je niet bij.

Ik heb dit jaar wel die TOTY Evo gedaan, die was het geld wel waard imo voor die periode van het jaar, zeker 2 maanden mee gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Die store packs zijn sowieso het niet waard. Boras had dit weekend een account waar hij 10 miljoen aan store packs uit moest geven om zijn team te bouwen. Uiteindelijk waren Van der Ven en Vanja SBCs zo'n beetje de beste spelers die hij in zijn team had.

Gewoon wat handelen en spelen, en dan kan je gewoon meekomen. Wel bijna geen kans dat je met de top-top spelers kan spelen, maar de kans op die spelers is sowieso bijna 0.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vitinha is goedkoper dan verwacht, blijkbaar kan de CAM evo er ook nog op :P

Edit: EASPORTS FC26 Reveal trailer

[ Voor 77% gewijzigd door Bossie op 16-07-2025 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 19:18:

YouTube: EA SPORTS FC 26 | Official Reveal Trailer
Ja, alleen hier wat raars: hij pakt geen enkel team in de webapp bij mij (Even getest bij Maicon, daar pakt hij wel een 92-rated team, en bij Vitinha niet...) Wat is dat dan weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 19:30:
[...]

Ja, alleen hier wat raars: hij pakt geen enkel team in de webapp bij mij (Even getest bij Maicon, daar pakt hij wel een 92-rated team, en bij Vitinha niet...) Wat is dat dan weer?
Misschien even een CTRL+F5 in de webapp, hier werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 19:18:

[YouTube: EA SPORTS FC 26 | Official Reveal Trailer]
Ga je die Vitinha inderdaad cam maken? Heb daar nu Butragueno die het ook erg goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Vitinha ook afgerond. Ga hem op CDM naast Gullit zetten. Kijken hoe dat speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 20:31:
[...]

Ga je die Vitinha inderdaad cam maken? Heb daar nu Butragueno die het ook erg goed doet.
Ik zit er wel aan te denken, heb ook niet echt andere kandidaten.
Butragueno is top idd, maar het is ook een standard wissel in de tweede helft omdat hij geen relentless heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Vitinha gedaan met alle fodder in de club. Is mijn sbc storage weer leeg. Ziet er op CDM klein uit naast Gullit, maar speelt heel erg lekker.

Staat er nu zo bij. Butra is geweldenaar op CAM - zijn fysiek en verdedigend vermogen wordt onderschat. Vooral Kaka begint nu soms tegen te vallen. Hij is toch een beetje te groot en niet wendbaar genoeg. Dan bevalt die Mbappe evo mij beter in de spits. Misschien toch maar proberen wat te wisselen, alhoewel Kaka met 5 PS+ een van de beste spelers zou moeten zijn...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26gkhiW4G5EcBZERPMbF6jphTSY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VpVXaxoswuobX352qUj0FrB7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
Iemand al een voordelige eafc26 pre order gezien voor de ultimate ps5 editie?

[ Voor 4% gewijzigd door harrybeuker op 16-07-2025 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 21:43:
Vitinha gedaan met alle fodder in de club. Is mijn sbc storage weer leeg. Ziet er op CDM klein uit naast Gullit, maar speelt heel erg lekker.

Staat er nu zo bij. Butra is geweldenaar op CAM - zijn fysiek en verdedigend vermogen wordt onderschat. Vooral Kaka begint nu soms tegen te vallen. Hij is toch een beetje te groot en niet wendbaar genoeg. Dan bevalt die Mbappe evo mij beter in de spits. Misschien toch maar proberen wat te wisselen, alhoewel Kaka met 5 PS+ een van de beste spelers zou moeten zijn...

[Afbeelding]
Kaka is bij mij heel wisselvallig inderdaad terwijl een Cech simpelweg altijd goed is.
Speel vaak met Cech in de spits met Butra erachter als CAM.

Ik heb overigens geen idee wat van de fc26 trailer te vinden, er is een leuke feedback video van NickRTFM waar ik me wel in kan vinden.

Ik denk zelf dat de game een teleurstelling blijft zolang ze op deze engine blijven voortbouwen en steeds meer blijven toevoegen ipv het juist versimpelen.

Ik zie bijvoorbeeld dat ze de snelheid van passing gaan verhogen omdat de feedback is dat het traag aanvoelt. Maar het echte probleem met passing is bijvoorbeeld dat het meer “random” voelt dan dat het op jouw input is gebaseerd. Het klinkt alsof dat de game getuned word zonder aan de onderliggende problemen te werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 16-07-2025 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA moet eens grondig hun eigen game gaan reviewen en gaan spelen.

Wat naar mijn mening echt moet verbeteren :

1. Servers ! Prime time is gewoon niet te doen qua spelen. Waarbij ik het vaak bij Rivals nog erger ervaar dan WL. Wanneer de servers goed zijn vind ik de game speed ook echt gewoon prima momenteel.

2. Ieder jaar terugkomende glitches en bugs fixen. Het is gewoon weer wachten in 26 op de menu bug, kickoff glitch etc.

3. Belachelijk OP “Trucs” snel / direct patchen. Bv die omhaal corners van dit jaar.

4. Minder promo’s , maar dat is alvast een droom. Powercurve gaat zo snel, dit jaar kocht ik eigenlijk al amper verhandelbare spelers. Behalve de echte meta kaarten verliest alles snel zijn prijs.

5. Storepacks zwaar terug dringen. Dit loopt momenteel echt de klauwe uit.

Vind dit jaar rush wel echt een toevoeging in de game. Mag van mij gewoon blijven in 26.

Die betaalde Season pas heb ik ook weinig moeite mee. Zeker niet als het echt een toevoeging qua spelers en packs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 23:25:
EA moet eens grondig hun eigen game gaan reviewen en gaan spelen.

Wat naar mijn mening echt moet verbeteren :

1. Servers ! Prime time is gewoon niet te doen qua spelen. Waarbij ik het vaak bij Rivals nog erger ervaar dan WL. Wanneer de servers goed zijn vind ik de game speed ook echt gewoon prima momenteel.

2. Ieder jaar terugkomende glitches en bugs fixen. Het is gewoon weer wachten in 26 op de menu bug, kickoff glitch etc.

3. Belachelijk OP “Trucs” snel / direct patchen. Bv die omhaal corners van dit jaar.

4. Minder promo’s , maar dat is alvast een droom. Powercurve gaat zo snel, dit jaar kocht ik eigenlijk al amper verhandelbare spelers. Behalve de echte meta kaarten verliest alles snel zijn prijs.

5. Storepacks zwaar terug dringen. Dit loopt momenteel echt de klauwe uit.

Vind dit jaar rush wel echt een toevoeging in de game. Mag van mij gewoon blijven in 26.

Die betaalde Season pas heb ik ook weinig moeite mee. Zeker niet als het echt een toevoeging qua spelers en packs zijn.
Behalve wat je zegt over de season pass ben ik het volledig met je eens. Maar ook wat @Bossie zegt over de passing is mij ook een doorn in het oog.

Er zijn teveel factoren waar je geen invloed op hebt, waardoor je een wedstrijd waarin je eigenlijk 10x sterker bent, toch kunt verliezen. En dat merk ik vaak al aan de passing. Als de eerste 3 simpele passes niet aankomen, weet je al: verliespot.

Verder zou ik er nog aan toe willen voegen: penalties. Heb er zelfs een x een tegen gekregen terwijl ik een elastiekje om mijn controller had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 23:51:
[...]

Behalve wat je zegt over de season pass ben ik het volledig met je eens. Maar ook wat @Bossie zegt over de passing is mij ook een doorn in het oog.

Er zijn teveel factoren waar je geen invloed op hebt, waardoor je een wedstrijd waarin je eigenlijk 10x sterker bent, toch kunt verliezen. En dat merk ik vaak al aan de passing. Als de eerste 3 simpele passes niet aankomen, weet je al: verliespot.

Verder zou ik er nog aan toe willen voegen: penalties. Heb er zelfs een x een tegen gekregen terwijl ik een elastiekje om mijn controller had!
Ervaar die passing ellende echt alleen wanneer de servers een drama zijn. Maar dat is ook met schieten, hoe belachelijk lang en slecht dat dan is.

Dat mechanisme wat continu die pingpong ballen in je 16 veroorzaakt mogen ze ook wel eens onder de loep nemen.

Je ziet gewoon continu die bal terug komen op de meest onmogelijke manieren bij je tegenstander. Met als resultaat vaak een doelpunt tegen.

Season passen of betaalde content heb ik nooit zoveel issues mee. Als het maar voldoende er voor terug geeft.

Mooi voorbeeld is World of Warcraft. Veel collega’s van mij hadden bv problemen met het abo daarvan. Ik totaal niet omdat de servers altijd prima zijn, is er down time krijg je gewoon dagen terug. Het loopt ook altijd soepel.

Daar betaal ik graag 12,95 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 09:01:
[...]

Ervaar die passing ellende echt alleen wanneer de servers een drama zijn. Maar dat is ook met schieten, hoe belachelijk lang en slecht dat dan is.

Dat mechanisme wat continu die pingpong ballen in je 16 veroorzaakt mogen ze ook wel eens onder de loep nemen.

Je ziet gewoon continu die bal terug komen op de meest onmogelijke manieren bij je tegenstander. Met als resultaat vaak een doelpunt tegen.
.
eens met alle 3, waarbij de laatste al jaren een issue is. De bal is nooit "los" maar lijkt altijd te moeten connecten met een speler.

een ander terugkerend issue is dat als een van je passing opties buitenspel staat, dan is het onmogelijk een van de andere niet-buitenspel opties aan te spelen.

Edit:
Hoe is Benzema dit jaar overigens?
https://www.futbin.com/ev..._480?includeExpired=false

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 17-07-2025 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preorder bonus is ook vette hap zeg….. tot 6000 punten in 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 20:24:
Preorder bonus is ook vette hap zeg….. tot 6000 punten in 2 maanden.
Heb je meer aan dan de evo/player-pick voor fc25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Poeh, wat zijn de toppers van Futties 1 team moeilijk te pakken zeg.
Grind me helemaal gek maar de kluiverts,Figos en Thurams zijn niet meer te tellen.
Hoogste 2x Allison en Kounde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 22:20:
[...]

Heb je meer aan dan de evo/player-pick voor fc25.
Ja true.

Heb nog een toevoeging voor fixen. Dat achterlijke keeper moven dat sneller reageert dan ik kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:05:
[...]

Ja true.

Heb nog een toevoeging voor fixen. Dat achterlijke keeper moven dat sneller reageert dan ik kan schieten.
Ben benieuwd hoe dat gaat als de game-speed omhoog gaat in competitive mode.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Overigens wel weer een prima fout van EA. Team 2 is nog niet eens uit in packs, maar je kan ze al wel packen door de futties pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:19:
Overigens wel weer een prima fout van EA. Team 2 is nog niet eens uit in packs, maar je kan ze al wel packen door de futties pack.
Scheelt in ieder geval dat je een leuke kaart eruit hebt gekregen! :)

Maar het is wel weer een faal van epische proporties

[ Voor 8% gewijzigd door Partypooper op 18-07-2025 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Saliba naar Feyenoord confirmed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 12:07:
[...]

Saliba naar Feyenoord confirmed ?
Wordt toch de vervanger van Hancko? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-10 19:45

beuker19

Killerbeuker is so OP

joenes30 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 22:50:
Grind me helemaal gek maar de kluiverts,Figos en Thurams zijn niet meer te tellen.
Ja bij mij net zo tot gisteren plotseling een 98 Maldini in een 85+ pakketje zat :)
Dat is zeker 1 van mijn beste pulls dit jaar dus vanavond maar eens uit proberen en door grinden in de hoop dat ik misschien Kounde ook nog wel krijg.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:50
joenes30 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 22:50:
Ja dat ervaar ik ook. Vandaag de tweede James gepakt en gisteren r9 95 in een 83 pick. De standaard futties kaarten kan ik ook niet meer zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VP5VmTG48tEAJfSR8KFDLf0z1Jw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mYNZtQmc6bDGX0Rfa9CS3Zqb.jpg?f=fotoalbum_large

Denk ff snel potje spelen in me pauze. Krijg ik ineens dit weer…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:09:
[Afbeelding]

Ik kon wel spelen, 2x rivals gedaan maar de delay was echt bizar.
Gelukkig kreeg ik na afloop wel een pop-up dat FC26 nu beschikbaar is voor pre-order 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:36:
[...]

Ik kon wel spelen, 2x rivals gedaan maar de delay was echt bizar.
Gelukkig kreeg ik na afloop wel een pop-up dat FC26 nu beschikbaar is voor pre-order 8)7
Ja ea zal eens de server capaciteit opschalen…..

Maar die pushen liever fc 26.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
[Afbeelding]

Zucht. Dan wil ik niet weten hoe het vanavond om 19:00 gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[Afbeelding]

Hier nu ook op mijn vrije vrijdagmiddag... Mede daardoor zoals altijd weer twijfel om de nieuwe aan te schaffen. Wat ik uiteindelijk toch altijd weer doe op 1 of andere manier... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:39:
[...]

Ja ea zal eens de server capaciteit opschalen…..

Maar die pushen liever fc 26.
Het is goedkoper om een pitchnotes te maken waarin de verschillende vormen van delay uitgelegd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:29
Is dat een team 2 kaart? Ik heb ook Saliba 97. Ik kreeg em TOTS en heb em toen in een evo gegooid.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik pack net ook al een leuke al van futties team 2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZqAh3skJ22Enj60j_5ovL3wDxk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xivKvvJVcxzHWDpgBkxyd6Or.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:14:
[...]

Is dat een team 2 kaart? Ik heb ook Saliba 97. Ik kreeg em TOTS en heb em toen in een evo gegooid.
Correct, er is een objective om een team 2 garantied pack vrij te spelen. 5 potjes spelen in 2 gamemodes als ik me niet vergis (2x 5 dus - te lui om de zin duidelijker te maken)

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 18-07-2025 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:21:
[...]

Correct, er is een objective om een team 2 garantied pack vrij te spelen. 5 potjes spelen in 2 gamemodes als ik me niet vergis (2x 5 dus - te lui om de zin duidelijker te maken)
Ah ok die weekly objective, ik snap em. Hopelijk iets leuks uit de packs. Vorige week zat er helaas weing goeds voor me in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:14:
[...]

Ja ea heeft weer eens een fuckup gemaakt. Door die objective snel te doen kan je al een team 2 packen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:39:
[...]

Zucht. Dan wil ik niet weten hoe het vanavond om 19:00 gaat.
Na werk nog snel 2 potjes gespeeld. Echt niet te doen.
Vanavond met prime time zal alles er wel uit leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:51:
[...]

Na werk nog snel 2 potjes gespeeld. Echt niet te doen.
Vanavond met prime time zal alles er wel uit leggen.
Snap alleen niet waarom, TOTS/TOTY zijn naar mijn inziens de grootste events terwijl Futties vaak voornamelijk ervoor dient om iedereen met een goed gevoel de game te laten afsluiten icm het pushen van de pre-orders :P

Blijkbaar werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 16:08:
[...]

Snap alleen niet waarom, TOTS/TOTY zijn naar mijn inziens de grootste events terwijl Futties vaak voornamelijk ervoor dient om iedereen met een goed gevoel de game te laten afsluiten icm het pushen van de pre-orders :P

Blijkbaar werkt het.
Tja snap ook niet waarom ze de pack weight niet gewoon heel hoog maken. Is toch tof afsluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Na Vini vanmiddag, net nog Buffon en ook Saliba gepackt. EA probeert mijn matige packluck van het hele jaar te compenseren zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ehm, waar is die week 2 futties garantied pack objective gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 20:26:
Ehm, waar is die week 2 futties garantied pack objective gebleven?
Hier staat die er wel tussen. Dacht initieel van niet maar keek niet goed. 😂

[ Voor 19% gewijzigd door Partypooper op 18-07-2025 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 20:38:
[...]

Hier staat die er wel tussen. Dacht initieel van niet maar keek niet goed. 😂
Misschien kijk ik idd niet goed, zou ook een hoop verklaring met mijn passing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ya38HkIwngqgHHKvO-NZinng2W4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/15FAsH5R43wa9NACbCCaB4kp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OA_fPKO_bPwKfBSgcNqjeLCko_8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQ9OkyUGQtfuD4uRi2zreqJ6.jpg?f=fotoalbum_large

Me 2e pot sta ik 6 2 voor hij leaved ik krijg een fout melding ik ga gewoon terug na mijn menu
Kijk 1 gewonnen 14 wed over maar wel 2x gespeeld
Zo waardeloos word wederom opgelicht
Ik heb gewonnen,hoe kan ik 14 games overhebben maar in objectieve wel 2 gespeeld hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Saliba en een paar Upacamo’s inmiddels uit de grinding packs.

Eindelijk een upgrade voor mijn TOTY Saliba met inmiddels 4 PS++

@Markvd1984 draaid het om, een game minder te doen voor je objective :)

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 18-07-2025 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Saliba uit de team 2 pack van de objective. Had veel erger gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:28
Saliba lijkt best wel common te zijn, heb 'm al 4-5x gepacked.

Menu grind is goed, vooral de 89 exchange. En dat is ook wel te merken in de snelheid (traagheid) van de menu's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpaceOdyssey schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 13:30:
Saliba lijkt best wel common te zijn, heb 'm al 4-5x gepacked.

Menu grind is goed, vooral de 89 exchange. En dat is ook wel te merken in de snelheid (traagheid) van de menu's :+
Ja, ben hier ook bezig, maar stop er zo mee. Het is meer wachten dan dat je wat uitpakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Partypooper schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 10:18:
Saliba uit de team 2 pack van de objective. Had veel erger gekund.
Ik Koeman - voor de vierde keer ofzo.

Mijn god, wat zijn de menu's traag. En web app is ook niet te doen. Servers ook last van het weer zeker.

Ik ga vanavond wel opnieuw proberen - bezig een CR7 evo te maken met de pre-oder bonussen. Ziet er op papier leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 13:39:
[...]

Ja, ben hier ook bezig, maar stop er zo mee. Het is meer wachten dan dat je wat uitpakt.
Webapp hetzelfde en nu ligt login eruit

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 19-07-2025 14:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Thuram uit de 85x5 combo upgrade. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QiFkzPuZ2EKkL8Q2bpHy_qHU_mI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rDkqpaiZKzosEraP9OsHvc8D.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
heron schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 13:52:
[...]

Ik Koeman - voor de vierde keer ofzo.

Mijn god, wat zijn de menu's traag. En web app is ook niet te doen. Servers ook last van het weer zeker.

Ik ga vanavond wel opnieuw proberen - bezig een CR7 evo te maken met de pre-oder bonussen. Ziet er op papier leuk uit!
Servers zijn echt drama. Ze hebben gewoon al massief afgeschaald qua servers. Dat kan gewoon niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Servers staan te roken, kom UT amper in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:20:
Servers staan te roken, kom UT amper in.
Marketingtechniek van EA denk ik: de servers nu zo slecht maken, dat als straks EAFC26 er is iedereen denkt: hee, de servers zijn nu wel goed.

Had net 1 potje WL er op zitten, maar kom er nu ook niet meer in. Wat is EA toch eigenlijk een ...bedrijf.

[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 19-07-2025 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:23:
[...]

Marketingtechniek van EA denk ik: de servers nu zo slecht maken, dat als straks EAFC26 er is iedereen denkt: hee, de servers zijn nu wel goed.
Ik denk dat FC26 gewoon weer hetzelfde liedje gaat worden :+

Het is vandaag wel erg extreem, kom de menu's niet eens door.

[ Voor 8% gewijzigd door Sn3gG3l op 19-07-2025 14:25 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 68 Laatste