[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:49

Vuvuzela

My spire is forming

Eusebio 96 kwam opeens tevoorschijn :o

Eindelijk een echte speler uit de tunnel. Nu samen met Muller best een mooi duo voorin.

Dit is m'n team nu: Maar misschien ga ik nu naar een formatie met enkele spits. En Zidane is fijner als CAM.
Heb 1.5 mil voor upgrades maar nog geen idee, en ff TOTS afwachten wellicht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/QaJ5eHsXJHxb93c09R3V3iVt.png

[ Voor 53% gewijzigd door Vuvuzela op 17-04-2025 10:03 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
Ongeveer 1.5 miljoen gemaakt uit de trade met de upgrade, wel lekker :)

Hopelijk komt er deze week nog een (kleine) market crash, en dan met tots maar lekker al mijn munten uitgeven, staan lang genoeg op de bank nu.

TOTY Vinicius of Mbappe staan op het lijstje om gehaald te worden, iemand daar ervaring meet toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:07
Traeces schreef op donderdag 17 april 2025 @ 09:19:
[...]

Hoop vooral dat Zambrotta zich beter opstelt dan mendy. Die staat nog al eens te slapen, Llorente heeft dat totaal niet op rechts.

Speel momenteel zo :

[Afbeelding]

Maar weet niet of Hamm goed is voor rw. Heb haar het liefste in de spits, maar merk met een 2 spitsen systeem dat er echt veel gaten vallen op me middenveld door mijn agressieve speelstyle.

Heb 4222 getest maar dat liep niet lekker, maar de gameplay was toen ook dramatisch. Misschien eens 442 testen deze week.
Lekker team! Ik had dat probleem ook dat ik dan teveel ruimte liet op mijn middenveld, met een 41212 narrow ervaar ik dat helemaal niet. Middenvelders op b2b , cdm op DPL verdedigend en CAM playmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:53
Traeces schreef op donderdag 17 april 2025 @ 09:19:
[...]

Hoop vooral dat Zambrotta zich beter opstelt dan mendy. Die staat nog al eens te slapen, Llorente heeft dat totaal niet op rechts.

Speel momenteel zo :

[Afbeelding]

Maar weet niet of Hamm goed is voor rw. Heb haar het liefste in de spits, maar merk met een 2 spitsen systeem dat er echt veel gaten vallen op me middenveld door mijn agressieve speelstyle.

Heb 4222 getest maar dat liep niet lekker, maar de gameplay was toen ook dramatisch. Misschien eens 442 testen deze week.
Die gaten herken ik enorm. Ik speel nu een 4231 smal die echt gaat als een raket!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMS1Rle4I6Coj1eEKjpdWg05TMw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vrix5SbFOb4PwhOFOXEBgccR.jpg?f=fotoalbum_large

Hamm op cam, zonder ook maar 1 rol+, absurd goed haha

Overigens speelt iedereen verder op ++ (behalve vieira) alleen in de app geeft hij het niet goed weer.. nog steeds niet haha en vooral na een evo

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 17-04-2025 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op donderdag 17 april 2025 @ 10:48:
[...]

Lekker team! Ik had dat probleem ook dat ik dan teveel ruimte liet op mijn middenveld, met een 41212 narrow ervaar ik dat helemaal niet. Middenvelders op b2b , cdm op DP verdedigend en CAM playmaker.
Ik ga eens dit eens proberen dit weekend, toch 4 dagen vrij :) heb je geen last van dat alles bij elkaar staat ?
Augy schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:46:
[...]

Die gaten herken ik enorm. Ik speel nu een 4231 smal die echt gaat als een raket!

[Afbeelding]

Hamm op cam, zonder ook maar 1 rol+, absurd goed haha

Overigens speelt iedereen verder op ++ (behalve vieira) alleen in de app geeft hij het niet goed weer.. nog steeds niet haha en vooral na een evo
Heb hamm op cam geprobeerd maar vond dat niet geweldig. Maar die gameplay was toen ook volkomen ruk, dus kan ook daaraan liggen.

Vraag me af of ++ bij zulke goede spelers nog uitmaakt. Llorente staat bij mij op rb zonder + of ++ en Frenkie ook en die spelen echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:37:
[...]

Ik ga eens dit eens proberen dit weekend, toch 4 dagen vrij :) heb je geen last van dat alles bij elkaar staat ?
Nee daar heb ik geen last van. Verdedigend staat het lekker compact en aanvallend gebruik ik vaak de l1 combinatie of dribbel ik met een speler naar de zijkant. Dan een l1 combi met de back of dat de back eroverheen komt. Heb beide backs op een verdedigende rol, maar in de praktijk vallen ze vaak ook aan. Ben benieuwd hoe het bevalt!

Eerder in deze versie speelde ik met vleugelspelers, maar in de eerdere versies met de 41212 en dat bevalt mij toch beter. Speel niet veel potjes, gisteren weer naar div2 gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door _Uploader_ op 17-04-2025 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
_Uploader_ schreef op donderdag 17 april 2025 @ 18:37:
[...]

Nee daar heb ik geen last van. Verdedigend staat het lekker compact en aanvallend gebruik ik vaak de l1 combinatie of dribbel ik met een speler naar de zijkant. Dan een l1 combi met de back of dat de back eroverheen komt. Heb beide backs op een verdedigende rol, maar in de praktijk vallen ze vaak ook aan. Ben benieuwd hoe het bevalt!

Eerder in deze versie speelde ik met vleugelspelers, maar in de eerdere versies met de 41212 en dat bevalt mij toch beter. Speel niet veel potjes, gisteren weer naar div2 gegaan.
Ik ben ook een aantal weken terug naar 41212 gegaan. Speelt echt prima inderdaad! :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo bloed irritant, zoveel beter iedere keer qua veldspel. Maar weer verliezen door kick offs en glitches.

Net een iemand die maar aftrapte, heel klein kort boogballetjr naar cr7 en een evo versie van tel.

Echt iedere keer werden me gabriel en Ruben dias afgetroefd in een duel. Alleen bij de aftrap steeds. Zo frustrerend….

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja, zo herenbaar die frustratie.

Hier ook een bizarre ervaring na een paar co-op potjes met mijn zoon.

Er was 1 wedstrijd dat we eigenlijk sterker waren, maar toch niet konden winnen. In de 2e helft staat het 4-4 en komen we ten onrechte 6-4 achter. Na de extra tijd scoren we nog wel de 6-5 wat ook de eindstand is.

Twee potjes later een vergelijkbare wedstrijd en weer staat het in de 2e helft 4-4. Dus ik zeg tegen mijn zoon: nu wordt het zeker weer 6-4 en scoren wij nog na de blessuretijd weer de 6-5 zeker?

Wat denken jullie hoe die laatste pot afliep?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moet zeggen dat alles wel lekker speelde vanavond.

Alle potjes gewonnen en is gegaan voor 4213 met hamm en r9 op de vleugels en eto als spits met gullit erachter als shadow striker.

Snap nu waarom iedereen die opstelling speelt, fluitend een aantal wins achter elkaar en een divisie omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 00:09:
Moet zeggen dat alles wel lekker speelde vanavond.

Alle potjes gewonnen en is gegaan voor 4213 met hamm en r9 op de vleugels en eto als spits met gullit erachter als shadow striker.

Snap nu waarom iedereen die opstelling speelt, fluitend een aantal wins achter elkaar en een divisie omhoog
Het speelde prima vanavond hoor.

Alleen wordt zo moe van sommige goals waar je gewoon weg een passant ben in de gameplay van ea.

Heb 1 pot verloren vanavond van de 8. Het is dat ik zelf zeer makkelijk scoor, anders is het een drama die glitch doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Iemand nog een tip voor een goede CB? Vind het zo lastig om de waarde in te schatten, neem nou bv. een King, die is 80K terwijl Ferdinand 700K is, en wat is nou het verschil?

Alleen aura.. ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:20
Jamesl schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:26:
Iemand nog een tip voor een goede CB? Vind het zo lastig om de waarde in te schatten, neem nou bv. een King, die is 80K terwijl Ferdinand 700K is, en wat is nou het verschil?

Alleen aura.. ?
Soms is het gewoon de zeldzaamheid van een kaart. 92 Rio en 91 King verschillen op papier bijna niet. Rio heeft alleen Aerial PS+ waar King Jockey PS+ heeft. Hun grootste verschil: Rio heeft een uniek body type. En dat kan een hoop uitmaken. Dat is ook waarom een Mbappe, Ronaldinho of Neymar zo apart zijn: een set unieke animaties kan soms echt een verschil maken.

Of dit 620k verschil waard is, geen idee. Dit jaar is alles - op de top items na - erg goedkoop. En dan wordt je eigen skill level belangrijker dan nog een paar miljoen coins in betere spelers stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Jamesl schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:26:

Alleen aura.. ?
Wat is je budget? Er zijn toch wel goedkopere opties die nauwelijks onder doen.
Heb je Gabriel SBC al? Pavard schijnt ook goed te zijn. FB Dias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 14:06

beuker19

Killerbeuker is so OP

Vuvuzela schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 11:55:
[...]

Wat is je budget? Er zijn toch wel goedkopere opties die nauwelijks onder doen.
Heb je Gabriel SBC al? Pavard schijnt ook goed te zijn. FB Dias.
Dat is 75% van mijn verdediging :o en ja die zijn gewoon goed maar ik denk wel dat Ferdinand of Stam wel beter zijn maar of ze de prijs waard zijn is gewoon moeilijk te bepalen. en is vooral persoonlijk.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
heron schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:40:
[...]

Soms is het gewoon de zeldzaamheid van een kaart. 92 Rio en 91 King verschillen op papier bijna niet. Rio heeft alleen Aerial PS+ waar King Jockey PS+ heeft. Hun grootste verschil: Rio heeft een uniek body type. En dat kan een hoop uitmaken. Dat is ook waarom een Mbappe, Ronaldinho of Neymar zo apart zijn: een set unieke animaties kan soms echt een verschil maken.

Of dit 620k verschil waard is, geen idee. Dit jaar is alles - op de top items na - erg goedkoop. En dan wordt je eigen skill level belangrijker dan nog een paar miljoen coins in betere spelers stoppen.
Ja precies, uniek bodytype is idd wel beetje de aura.

@Vuvuzela Ja beetje afhankelijk, heb wel zeker een miljoen. Heb nu Carlos Alberto er staan, maar merk wel dat die langzaam iets te kort begint te komen nu iedereen 94+ rated kaarten voorin heeft.
Had een tijdje geleden TOTY Saliba even gekocht, man wat een muur is dat zeg.
Alleen wil ik nu een leuke kaart voorin uitproberen dus dan is er geen budget meer voor TOTY Saliba :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:20

Oxigeon

En zo is dat!

Na een aantal maanden geen fifia te hebben gespeeld nog maar eens opgestart. Ging wonderbaarlijk goed.

Heb uiteraard wel nog wat sbc voltooid in de tussentijd. Solkjaer kon wel een of andere cheat code zijn. Die ramt werkelijk waar alle ballen in het netje.

Vanavond 5 wedstrijden gespeeld en ook 5 gewonnen. Dat geeft de burger moed.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 14-09 12:46
Wanneer wordt het probleem opgelost dat een keeper ( bijna) niet te stoppen is wanneer deze het veld oversteekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:49
Oxigeon schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 00:00:
Na een aantal maanden geen fifia te hebben gespeeld nog maar eens opgestart. Ging wonderbaarlijk goed.

Heb uiteraard wel nog wat sbc voltooid in de tussentijd. Solkjaer kon wel een of andere cheat code zijn. Die ramt werkelijk waar alle ballen in het netje.

Vanavond 5 wedstrijden gespeeld en ook 5 gewonnen. Dat geeft de burger moed.
Die is echt een cheat code hoor!
Heb er motor op en dit is enkel puur Rivals divisie 3 en 4

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/akypPx7hxd2Jc2D-s2CPIS3jBzI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oypuxTedvfqH8np31eEEvMlw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
2x de 90+ player picks geopend met coins. Eerste zat Llorente in. En de tweede krijg ik Yamal als pick. Die gaan we maar eens even proberen! :)

@Traeces jij hebt Llorente toch ook? Hoe is die op RB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 12:05:
2x de 90+ player picks geopend met coins. Eerste zat Llorente in. En de tweede krijg ik Yamal als pick. Die gaan we maar eens even proberen! :)

@Traeces jij hebt Llorente toch ook? Hoe is die op RB?
Vind Llorent echt geweldig op RB. Speelt bij mij als FB zonder + maar daar merk je echt niks van.

Hij is echt belachelijk snel en ook aan de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 12:56:
[...]

Vind Llorent echt geweldig op RB. Speelt bij mij als FB zonder + maar daar merk je echt niks van.

Hij is echt belachelijk snel en ook aan de bal.
Top, thanks! Ga ik die even proberen op RB. :)

Ga dan zo spelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49gxzY6KeZiF7HgJnQ4Lk0UBH2g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xObUDfLj5dIYxRAf9h6WPXSe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 13:35:
[...]

Top, thanks! Ga ik die even proberen op RB. :)

Ga dan zo spelen:

[Afbeelding]
Denk dat hij als aanvallend back helemaal geweldig is. Maar dan vind ik altijd teveel gaten vallen achterin.

Hoe vind jij van der Sar ? Vind hem persoonlijk vaak rare fratsen hebben.

Gebruik momenteel 95 buffon weer, vind zijn reflexen ook veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 13:55:
[...]

Denk dat hij als aanvallend back helemaal geweldig is. Maar dan vind ik altijd teveel gaten vallen achterin.

Hoe vind jij van der Sar ? Vind hem persoonlijk vaak rare fratsen hebben.

Gebruik momenteel 95 buffon weer, vind zijn reflexen ook veel beter.
Buffon zelf geen ervaring mee. Ja zijn base. Maar die vond ik hele rare dingen doen soms.

Van de Sar doet het prima voor me, maar ook hij doet soms dingen dat ik denk van, waarom doe je dat? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 14:06:
[...]

Buffon zelf geen ervaring mee. Ja zijn base. Maar die vond ik hele rare dingen doen soms.

Van de Sar doet het prima voor me, maar ook hij doet soms dingen dat ik denk van, waarom doe je dat? 😂
Overigens zijn volgens mij die 90+ met coins echt serieus OP. Heb dat nu al een paar x gedaan en eigenlijk altijd goede kaarten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 14:11:
[...]

Overigens zijn volgens mij die 90+ met coins echt serieus OP. Heb dat nu al een paar x gedaan en eigenlijk altijd goede kaarten uit.
Haha, ja dacht ga het proberen. 2 dikke kaarten eruit gekregen. Die Yamal is trouwens echt ongelofelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 14:13:
[...]

Haha, ja dacht ga het proberen. 2 dikke kaarten eruit gekregen. Die Yamal is trouwens echt ongelofelijk goed.
Die zou ik ook wel willen packen. Lijkt me Indd echt een geweldige kaart.

Kan lw of rw wel wat gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Partypooper schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 14:13:
[...]

Drie keer gedaan en nu alleen maar zo'n 300k over in transferspelers, maar de derde keer maakt het wel goed!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bbdhs0B36F2Miq1jt-EQ8ZpD1go=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lryVRon6zbLdDfAEINJ90JY6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
_Uploader_ schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 17:48:
[...]

Drie keer gedaan en nu alleen maar zo'n 300k over in transferspelers, maar de derde keer maakt het wel goed!
[Afbeelding]
Lekkere pull! Ik weet dat ik eigenlijk niks mag zeggen. Maar Marmoush of Rashford zou ook nog leuk zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind die skiller spelers zo geweldig om tegen te spelen :+

Vanaf minuut 1 iedere actie een skillmove gooien.

Laat mijn specialiteit nou net zijn skillen, alleen ik ben niet zo dom om het vanaf minuut 1 te doen :+

Eerste de best actie, fake shot, ak , heel tot heel doelpunt met hamm _O-

Tweede Zidane spin, shot cancel, hij verdigd, sta met me rug naar goal met Pedro, die flik dat je die bal over een speler heen flipt, vol gas volley doelpunt _O-

RQ , die voelen altijd zo goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:27
_Uploader_ schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 17:48:
[...]

[Afbeelding]
Marmoush heb ik al een tijdje valt zwaar tegen
Met 98 snelheid dat is onzin op de flanken is die echt ongelofelijk traag en cam te statisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
TOTY Grimaldo maar weer eens uit de club gevist en Capdevilla op de bank gezet.

Bevalt me tot zover wel goed, dus ga daar voorlopig eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Heeft iemand een goede taktiek met CMs erin? Wil Gullit meer tot zijn recht laten komen dan in mijn 4231 wide. Denk dat hij als box to box het beste rendeert. Of zijn er mensen die hem als shadow striker in een CAM gebruiken, centraal of in een 4222?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op zondag 20 april 2025 @ 10:11:
Heeft iemand een goede taktiek met CMs erin? Wil Gullit meer tot zijn recht laten komen dan in mijn 4231 wide. Denk dat hij als box to box het beste rendeert. Of zijn er mensen die hem als shadow striker in een CAM gebruiken, centraal of in een 4222?
Genoeg 41212 narrows/4312’s op YouTube toch?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op zondag 20 april 2025 @ 10:37:
[...]

Genoeg 41212 narrows/4312’s op YouTube toch?
Heel veel ja, eigenlijk betere vraag: in welke positie en rol vinden jullie Gullit het beste, en met welke van al die taktieken op YT heeft iemand goede ervaringen? Met een 41212 wordt ik vaak langs de flanken weggespeeld, is dat met een 4312 beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:25
heron schreef op zondag 20 april 2025 @ 11:06:
[...]

Heel veel ja, eigenlijk betere vraag: in welke positie en rol vinden jullie Gullit het beste, en met welke van al die taktieken op YT heeft iemand goede ervaringen? Met een 41212 wordt ik vaak langs de flanken weggespeeld, is dat met een 4312 beter?
In mijn 4213 staat hij op CAM. Als ik switch naar 41212 staat hij CM of CDM. Hij is overal wel goed. Afmaken niet geweldig bij mij

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op zondag 20 april 2025 @ 11:06:
[...]

Beide zijn vrijwel hetzelfde muv de CDM. Ik heb vooral 4312 geprobeerd omdat Vieira 90 holding++ heeft als CM maar niet als CDM.

Er zijn erg veel varianten, je moet simpelweg gaan proberen om te zijn wat voor jouw leuk is/werkt.

He kan ook meerdere varianten onder de k open zetten (wingbacks vs fullbacks, b2b, shadow striker etc)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Het maakt imo niet echt uit waar je Gullit neer zet. Die man is overal te vinden op mijn middenveld.

Nu heb ik hem als DLP in een 4213. Op CM speel ik hem als b2b in een 41212 narrow.

Oh @Traeces Llorente is echt ontzettend goed. Voor mij misschien wel de beste RB die ik geprobeerd heb tot zover.

[ Voor 24% gewijzigd door Partypooper op 20-04-2025 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 20 april 2025 @ 11:37:
Het maakt imo niet echt uit waar je Gullit neer zet. Die man is overal te vinden op mijn middenveld.

Nu heb ik hem als DLP in een 4213. Op CM speel ik hem als b2b in een 41212 narrow.

Oh @Traeces Llorente is echt ontzettend goed. Voor mij misschien wel de beste RB die ik geprobeerd heb tot zover.
Hij is echt heel compleet. Vind tot nu toe ook de beste rb die ik gebruikt hebt.

Twijfel nog heel erg om Gullit te doen, vind het echt een enorm bedrag en heb geen coins meer.

Heel me sbc opslag zit vol met minimaal 87 spelers en 2 pagina met 90 en hoger. En dan nog spul in de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:26:
[...]

Hij is echt heel compleet. Vind tot nu toe ook de beste rb die ik gebruikt hebt.

Twijfel nog heel erg om Gullit te doen, vind het echt een enorm bedrag en heb geen coins meer.

Heel me sbc opslag zit vol met minimaal 87 spelers en 2 pagina met 90 en hoger. En dan nog spul in de club.
Als je Gullit kan doen. Doe het. Die man is zo dominant op het middenveld. Bij verre de beste CM/CDM in het spel. Bij corners is die ook echt dodelijk vanwege zijn Aerial +.

Ik hoop trouwens dat de Jong zijn SBC gauw uitkomt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:03:
[...]

Als je Gullit kan doen. Doe het. Die man is zo dominant op het middenveld. Bij verre de beste CM/CDM in het spel. Bij corners is die ook echt dodelijk vanwege zijn Aerial +.

Ja vorig jaar die ek versie gehad. Die was echt geweldig !

Wacht vanavond even af en dan ga ik hem denk maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:14:
[...]

Ja vorig jaar die ek versie gehad. Die was echt geweldig !

Wacht vanavond even af en dan ga ik hem denk maar doen.
Vind vooral klote dat ik niet weet of ik genoeg fodder heb voor die 91 en 90 squads. Daarna zie ik geen problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:24:
[...]

Vind vooral klote dat ik niet weet of ik genoeg fodder heb voor die 91 en 90 squads. Daarna zie ik geen problemen.
Gaat makkelijker dan je denkt. Als je die squads hebt ingeleverd dan wordt het daarna alleen maar makkelijker. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:03:
[...]

Vanavond geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Dat zou leuk zijn! Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:26:
[...]

Hij is echt wel knettergoed. Go go gadget uitschuifbeen inclusief. Wel log, daar moet je aan wennen. Met Gullit echt 0x de sprint knop aanraken alleen met 'n weiland leeg voor 'm.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toxic/glitch league gelukkig weer klaar met helaas 4-11 omdat ik alles vandaag moest spelen. Zondag altijd het moeilijkst vind ik. 1 groot sweatfest en freakshow qua goals. Wat speel ik voor een maf spel eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 20 april 2025 @ 15:37:
[...]

Hij is echt wel knettergoed. Go go gadget uitschuifbeen inclusief. Wel log, daar moet je aan wennen. Met Gullit echt 0x de sprint knop aanraken alleen met 'n weiland leeg voor 'm.
Heb hem al binnen :) alles uit fodder gaan, had zo ziek veel 89+ gespaard dat toch makkelijker ging dan gedacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:05:
[...]

Gaat makkelijker dan je denkt. Als je die squads hebt ingeleverd dan wordt het daarna alleen maar makkelijker. :)
Je had gelijk, prima te doen niet verwacht.

Al dat fodder sparen toch ergens nut voor !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Aangezien sommige hier zeggen pack weight is hoog bij 90+ keuze voor 250k
Dacht probeer het is hele jaar al ongeluk dacht ik gok even
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eX-d3ZpI8IDzt657karYN873wKc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/euQ6Zy0PQ24w4rIgp1oKsAE9.jpg?f=fotoalbum_large
Ruim 42k waard schlotterbeck

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 20 april 2025 @ 23:29:
Aangezien sommige hier zeggen pack weight is hoog bij 90+ keuze voor 250k
Dacht probeer het is hele jaar al ongeluk dacht ik gok even
[Afbeelding]
Ruim 42k waard schlotterbeck
Speciaal een Duitser voor je :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Die de Jong kaart speelt echt wel enorm fijn. Sinds ik hem en Kante samen op middenveld heb nog geen wedstrijd verloren :)

Jammer dat ie heen intercept+ heeft (nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 21 april 2025 @ 07:25:
Die de Jong kaart speelt echt wel enorm fijn. Sinds ik hem en Kante samen op middenveld heb nog geen wedstrijd verloren :)

Jammer dat ie heen intercept+ heeft (nog)
Heb 'm hier ook gedaan, alleen nog niet mee gespeeld. Ben erg benieuwd.

Zit te denken aan een middenveld met Frenkie, Guti en Gravenberch die ik 94 rated cvm heb gemaakt met die immortal evo.

[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 21-04-2025 08:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Dit kaartje is echt zo lekker op 't middenveld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YpgvVBhhvgCeAWHA6OUx9JD7NOE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iaY6TLS9jLM4HgJyj0Lmel8C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 21 april 2025 @ 08:17:
[...]

Heb 'm hier ook gedaan, alleen nog niet mee gespeeld. Ben erg benieuwd.

Zit te denken aan een middenveld met Frenkie, Guti en Gravenberch die ik 94 rated cvm heb gemaakt met die immortal evo.
Ik wilde eigenlijk Sawa doen als b2b CM, maar Frenkie klinkt ook goed.

Verwacht nog steeds dat Vieira binnenkort een in een evo kan, dus geen FDJ nodig als CDM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wK1typDTKcs151KBgIZNu_T2Tf8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/p0q7LJI4HRoTyUqlSPP7s3T6.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd hoe dit speelt :) ! Nog net genoeg fodder om Frenkie ook te doen, club is nu wel echt leeg leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Nieuwe opstelling proberen zodat het middenveld allemaal twee ++ hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1XFeOa7RIqzie8dPP6YDN0zJhHE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X4OPbtVJnCyaepvIlUTGa2Yf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op maandag 21 april 2025 @ 10:05:
[...]

Ik wilde eigenlijk Sawa doen als b2b CM, maar Frenkie klinkt ook goed.

Verwacht nog steeds dat Vieira binnenkort een in een evo kan, dus geen FDJ nodig als CDM.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-xwCMPN42737GM9M-wTeDEOt_A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pwfOtF2PfrzMD8k2XzFcR72S.jpg?f=fotoalbum_large

Speel nu zo met viera op bankie, hoop idd op een snelle evo. Vind zelf FdJ en Kante op t middenveld nu zo lekker, onderscheppen echt alles en mis de kracht van Vieira (nog) niet

Eto twijfel ik nog over z'n sbc maar heb denk liever low driven als powershot en er komen zo veel betere kaarten uit straks.

Overigens zambrotta tradeble. Echt de beste back waarmee ik heb gespeeld. Wat gaat die doen in waarde denken jullie?

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 21-04-2025 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hier gisteren ook Frenkie binnen gehaald. Hele fijne kaart! TOTY Rodri voor nu even op de bank.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rP8_Sk97lS9M8g2HMemLd66K4DU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LGgQXI1Zqwq1zg4KtLjH25Zy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Klopt het dat het nieuwe seizoen alleen betaald te bereiken is voor 500k aan coins of 1k aan fp? Dat zou wel echt een grofschandaal zijn als Ea zo ver weg gezakt is dat gewoon grinden niet eens toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op maandag 21 april 2025 @ 12:14:
Klopt het dat het nieuwe seizoen alleen betaald te bereiken is voor 500k aan coins of 1k aan fp? Dat zou wel echt een grofschandaal zijn als Ea zo ver weg gezakt is dat gewoon grinden niet eens toegestaan is.
Geen idee, maar het verbaast dat nog niet de standaard is.

Misschien verdienen ze meer aan evo’s dan verwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt Rivals zit weer een button delay in en speelt weer gigantisch traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op maandag 21 april 2025 @ 12:53:
Echt Rivals zit weer een button delay in en speelt weer gigantisch traag.
Ja vandaag is weer drama. Met de hakken over de sloot een potje rivals kunnen winnen. En toen was ik er weer even klaar mee. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 21 april 2025 @ 13:47:
[...]

Ja vandaag is weer drama. Met de hakken over de sloot een potje rivals kunnen winnen. En toen was ik er weer even klaar mee. 😂
Ben iedere pot gewoon beter, maar me spelers reageren zo bizar traag. Naja zo maar wl spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Uit een grind pack (5x77+) d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbCHOWBTZK00EB2AA4j7WxXlCYo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7OHqB56IzprfBStiRu9wMAXg.jpg?f=user_large

Daarvoor wat fodder in icon pick gedaan en kreeg Grassroots Ribéry

Een nadeel; op LW speelt TOTY Mbappe al.
Luxe probleem.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Die evo van Hamm is wel echt serieus goed. Sinds ze die low driven+ heeft scoort die ook aan de lopende band voor me.

Vind het wel jammer dat R9 nu op de bank zit. Nog steeds goed, maar CR7 en Hamm zijn gewoon beter op dit punt. Nu maar hopen op een leuke evo aan het einde van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook gelezen dat dit toch gaat gebeuren.

En ook ik vind het belachelijk om iets wat al jaren gratis is, ineens betaald te maken.

Maar ja, EA being EA.....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Na rashford nu deze uit de 10 coins pack.
Moet een staatslot gaan kopen :X

Wederom luxe probleem : ik heb TOTY Hansen al op die positie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SF4hNDvZUWIZ4JmSrNIFnZ_vx4Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YVeJehftuaF8bKPTqhNheXfL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Valandil op 21-04-2025 18:04 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Valandil schreef op maandag 21 april 2025 @ 18:00:

[Afbeelding]
Nieuw is altijd leuker. Ik zie geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL rewards waren echt pure bagger 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Dit weekend voor tweede keer dit jaar een Weekend League gespeeld, want Pasen. De week ervoor liep Rivals lekker en was ik van Div 5 naar Div 3 doorgestoten. Maar WL is echt een andere klasse zeg!

Mijn wedstrijden over drie dagen verdeeld, maar uiteindelijk ging het pas beter toen ik maandagochtend van mijn vertrouwde 4231 met CDMs naar een 4312 overstapte. Met die eerste wist ik 3 van de 8 wedstrijden te winnen, en op de maandag nog 4 van de resterende 7. Ik weet niet of ik dit nog een keer wil doen - te veel druk, irritante truukjes en doordeweeks heb je toch meer tijd.

Rewards waren een IF Messi en een IF Jude, dus toch wel aardig wat muntjes (voor mijn doen dan) er aan overgehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Hoewel de 4213 formatie goed is. Vind ik hem saai want je bent bijna alleen maar aan het counteren. Ik heb net een paar potjes rivals gespeeld in de 451 formatie met 3 cm’s.

Heerlijke formatie om mee te spelen. Ik zette net het complete middenveld van de tegenstander vast waardoor die nagenoeg bijna niet van zijn helft af kwam. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:44
Valandil schreef op maandag 21 april 2025 @ 18:00:

[Afbeelding]
TOTY Hansen boven Yamal. Op een of ander manier kan ik maar niet wennen aan hem. Voor de beste dribbelaar op dit moment, voelt hij alsnog redelijk stug aan in-game. Ze hebben hem slechte animaties gegeven in tegenstelling tot Dembele, die wel echt rete soepel aanvoelt. TOTY Hansen voor mij blijft de beste RW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 16:24:
[...]

TOTY Hansen boven Yamal. Op een of ander manier kan ik maar niet wennen aan hem. Voor de beste dribbelaar op dit moment, voelt hij alsnog redelijk stug aan in-game. Ze hebben hem slechte animaties gegeven in tegenstelling tot Dembele, die wel echt rete soepel aanvoelt. TOTY Hansen voor mij blijft de beste RW.
Yamal is zo snel doorgebroken, die heeft ongetwijfeld nog een generiek bodymodel/animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 19-09 21:22
Als het goed is een betaalde en gratis versie. Ben wel benieuwd of de gratis versie een beetje op hetzelfde niveau blijft zoals wij die nu ook hebben of dat ze die veel slechter gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Als ze nagenoeg gaan verplichten dat je moet betalen om je season levels te kunnen behalen dan ben ik er gauw klaar mee.

Ik zeg niet dat ze dat gaan doen, maar het zou me ook niks verbazen als ze het wel gaan doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:31

Mauz1978

Console War Veteran

Dat zou wel een partypooper zijn ja :+

[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 22-04-2025 16:58 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Mauz1978 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 16:57:
Dat zou wel een partypooper zijn ja :+
Hahahaha xD

Well played sir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 03:44
Bossie schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 16:32:
[...]

Yamal is zo snel doorgebroken, die heeft ongetwijfeld nog een generiek bodymodel/animaties.
Ja dit zal het sowieso wel zijn inderdaad. Ik gok dat zijn gouden zeldzame voor EAFC 26 minimaal 85 rated zal zijn. Wellicht zelfs op de front cover als hij zo doorgaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 22-04-2025 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
..

[ Voor 99% gewijzigd door Markvd1984 op 22-04-2025 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 18:51
Markvd1984 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:36:
[Afbeelding]

Dit is de meeste gore k..hond die er bestaat
Vanaf min 8 stond hij 1 0 voor en de hele wedstrijd vanaf dat moment liep due achteruit heeft alles rond getikt achterin en hele tijd terug sprinten op de keeper Lobje en in de handen van de keeper
Ja idd weer een Duitser
Mocht je hem ooit tegen komen aub verneder hem

Oprecht de meest toxic persoon waar ik tegen gespeeld heb
Rustagh! :+

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:36:
[Afbeelding]

Dit is de meeste gore k..hond die er bestaat
Vanaf min 8 stond hij 1 0 voor en de hele wedstrijd vanaf dat moment liep due achteruit heeft alles rond getikt achterin en hele tijd terug sprinten op de keeper Lobje en in de handen van de keeper
Ja idd weer een Duitser
Mocht je hem ooit tegen komen aub verneder hem

Oprecht de meest toxic persoon waar ik tegen gespeeld heb
Heb je je Haribo niet gehad ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:47:
[...]

Heb je je Haribo niet gehad ofzo?
Grappig i guess

Dit soort lui verzieken fifa normaal zou ik weggaan maar was promotie wed
Ik kan gewoon niet begrijpen waarom je dit doet je kunt ze ook niet rapporteren want het kan en mag blijkbaar
Enige wat dit soort lui willen is provoceren en blijkbaar stimuleert ea en psn dat omdat je er niks tegen of mag doen
Zodra je die lui bericht kun je geschorst worden omdat je reageert op hun provocatie
Het zal andersom moeten zijn dat je mensen rapporteren vanwege dit gedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Markvd1984 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:56:
[...]

Grappig i guess

Ik kan gewoon niet begrijpen waarom je dit doet je kunt ze ook niet rapporteren want het kan en mag blijkbaar
Enige wat dit soort lui willen is provoceren en blijkbaar stimuleert ea en psn dat omdat je er niks tegen of mag doen
Zodra je die lui bericht kun je geschorst worden omdat je reageert op hun provocatie
En wat hebben wij hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Sn3gG3l schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:57:
[...]

En wat hebben wij hieraan?
Frustratie dat het kan en hoop dat jullie hem ooit tegen komen en verslaan
Als iemand lag heeft en dat meld wat heb je daar aan dan ?
Of traag speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 22:06:
[...]

Frustratie dat het kan en hoop dat jullie hem ooit tegen komen en verslaan
Als iemand lag heeft en dat meld wat heb je daar aan dan ?
Of traag speelt
Tja, je weet inmiddels toch wel dat het spel zijn mankementen heeft? Ik heb hier besloten om bij al dat soort zaken gewoon de wedstrijden te quitten. Omhaal goal uit corner en ik ben weg, zelfs als ik voor sta soms.

Voordeel: geen ergernis, nadeel: erg, erg veel rq's (wat ook aangeeft hoe brak het spel wel is natuurlijk).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Partypooper
Gisteren een potje rivals gehad waarbij mijn tegenstander in de eerste helft alles mee had en dus 5-1 de rust in ging. Oh en bij elk doelpunt de griddy doen…

Tijdens de rust naar 451 formatie gewisseld en wat spelers gewisseld. Uiteindelijk met 8-5 weten te winnen. Voelt dan altijd lekker aan. :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:56:
[...]

Grappig i guess

Sorry, maar je laat je dus ook provoceren als ik het zo lees.

Mijn tip: zet dat lekker van je af man. Is het ten eerste niet waard en ten tweede heb je alleen jezelf er maar mee.

Snap echt niet dat mensen bijna schuimbekkend dit spel zitten te spelen. Doe je dat wel, dan is het misschien eens tijd om te stoppen en ga lekker wat anders doen.

En niet om het een of ander. Maar als ik dan weer een rant post zie op dit forum van een willekeurig persoon dan is het altijd de schuld van de game of tegenstander. Kijk ook eens naar jezelf en gooi niet alles op andere factoren.

En ja tuurlijk, de game heeft zijn mankementen. En als je daar iets van vind dan mag je dat best uiten zolang dat op een normale volwassen manier kan. Die rant posts heeft niemand wat aan hier en daarmee lok je juist bepaalde reacties uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ansu Fati vind ik wel een aanrader. Op linksvoor supersnel en behoorlijk behendig. Schot viel me ook niet tegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nuno Mendes op LB is toch echt een heerlijke speler ! Wat een power en snelheid, krijg Theo vibes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 23:07:
Ansu Fati vind ik wel een aanrader. Op linksvoor supersnel en behoorlijk behendig. Schot viel me ook niet tegen.
Hij is bijna voor niets, mocht Barca verliezen dan kan wel weer in een evo.

Guler daarentegen is de zoveelste cam en winger op de vleugels gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op donderdag 24 april 2025 @ 04:33:
[...]

Hij is bijna voor niets, mocht Barca verliezen dan kan wel weer in een evo.

Guler daarentegen is de zoveelste cam en winger op de vleugels gebruik ik niet.
Kan die Arda nou ook rechtsback? Of kijk ik zo scheef op futbin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YkY4lRaFd1_GyCROIwO8mESVRNc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xRSNmclNV8PBoMw7JJ5VOmeB.jpg?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door Oekol op 24-04-2025 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 24 april 2025 @ 07:20:
[...]

[Afbeelding]
Als ik kink staat er RM/RW, misschien een taal dingetje (NL is rechtsbuiten en rechtsachter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 09:51
Oekol schreef op donderdag 24 april 2025 @ 07:20:
[...]

[Afbeelding]
En daarom zet ik alles in FIFA/FC op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Saekerhett schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:08:
[...]

En daarom zet ik alles in FIFA/FC op Engels.
Yes en ik dacht dat ik dat op futbin ook had maar als je doorklikt bij roles heeft die geen RB dus denk brakke keuze ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 09:51
Oekol schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:16:
[...]

Yes en ik dacht dat ik dat op futbin ook had maar als je doorklikt bij roles heeft die geen RB dus denk brakke keuze ergens.
Die snap ik niet? Bedoel je nou een Nederlandse RB (rechtsbuiten) of een Engelse RB (right back)? Want als ik op Futbin kijk, in het Engels dus, heeft hij de posities CAM (central attacking midfielder), RM (right midfielder) en RW (right winger) en deze drie posities komen ook allemaal terug bij zijn rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Okay, wat vinden we van de nieuwe betaalde season pass? 500k coins valt me nog mee, maar hoe lang gaat het duren om bij de levels te komen dat er echt goede spelers in zitten. Ik wil die Donny vd Beek wel proberen.

Alhoewel die rechtsback op level 1 er eigenlijk ook wel erg goed uit ziet.

Alle informatie: EA website

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

heron schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:28:
Okay, wat vinden we van de nieuwe betaalde season pass? 500k coins valt me nog mee, maar hoe lang gaat het duren om bij de levels te komen dat er echt goede spelers in zitten. Ik wil die Donny vd Beek wel proberen.

Ik wacht nog ff. De waarde is een beetje op het randje, er zitten wel tradeables in maar dat is een casino en de markt is hard aan het crashen. Ik hoop eigenlijk al andere spelers gepacked te hebben dat ik Chiesa/Ribery niet meer mis. En als iedereen ze gebruikt dan is het ook minder aantrekkelijk.
Hoop alleen dat ze niet de SP voor niet betalende spelers minder maken, aangezien er een 10k xp boost in zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 24-04-2025 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
heron schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:28:

Persoonlijk een beetje onzinnig en gaat weer richting p2w. Had nog 1.7 miljoen en doe er niks mee dus die pass maar gekocht, game gaat ook al richting einde seizoen. Ik gok echter dat dit de nieuwe standaard gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 14:06

beuker19

Killerbeuker is so OP

Sn3gG3l schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:55:
[...]

Persoonlijk een beetje onzinnig en gaat weer richting p2w. Had nog 1.7 miljoen en doe er niks mee dus die pass maar gekocht, game gaat ook al richting einde seizoen. Ik gok echter dat dit de nieuwe standaard gaat worden.
misschien een opmaat voor free to play UT want dat zou de enige logische stap zijn.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Pagina: 1 ... 53 ... 68 Laatste