EA en gratis zie ik niet gebeuren.beuker19 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:24:
[...]
misschien een opmaat voor free to play UT want dat zou de enige logische stap zijn.
Gratis met payed season content zie ik alleen gebeuren als lootboxes verboden worden.
Ik denk dat EA ook verbaasd is dat het verbod nog zo lang op zich laat wachten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb de pas al gekocht, 500K is niet zo heel veel dit jaar en je krijgt best veel tradable pakcs (=geld terug) en genoeg hoge rated kaartjes die je evt. als fodder in een SBC kan gebruiken.
Denk dat je netto wel quitte speelt.
Denk dat je netto wel quitte speelt.
Ik moest hem in mijn team zetten om CR7 op 3 chem te krijgen. Was een beetje sceptisch maar hij is wel serieus goed inderdaad.Traeces schreef op woensdag 23 april 2025 @ 23:25:
Nuno Mendes op LB is toch echt een heerlijke speler ! Wat een power en snelheid, krijg Theo vibes
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Weet niet of mn internet gaar is of de FC servers roken. Niet te spelen, ook hele tijd zon geel/rood blokje in mn scherm. We houden het maar even voor gezien
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Vind hem echt veel beter dan Zambrotta 93. Die valt zo zwaar tegen, die kan echt niet passen.Partypooper schreef op donderdag 24 april 2025 @ 16:20:
[...]
Ik moest hem in mijn team zetten om CR7 op 3 chem te krijgen. Was een beetje sceptisch maar hij is wel serieus goed inderdaad.
Met 93 Zambrotta heb ik zelf geen ervaring wel met die 87 rated die je kon evo’en naar een 92 rated. Hij was niet slecht, maar als ik zie hoe die Llorente is dan zit daar echt een mega verschil tussen.Traeces schreef op donderdag 24 april 2025 @ 18:07:
[...]
Vind hem echt veel beter dan Zambrotta 93. Die valt zo zwaar tegen, die kan echt niet passen.
Nuno blijft hier voorlopig nog even staan. Al moet ik wel zeggen dat ik op sommige momenten de passing van TOTY Grimaldo mis.
Leuk zo'n season pass, als ik op dit moment NERGENS meer punten kan halen.....
Waar heb je het over ? Je kan gewoon al die week objectives doen. Heb rang 1 net gehaald en 2 haast.Moody2204 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:31:
Leuk zo'n season pass, als ik op dit moment NERGENS meer punten kan halen.....
Overigens een dikke win dat je die beide rewards krijgt. Dacht dat je alleen een keuze mocht maken.
De servers zijn echt bagger vanavond zeg
Echt bizar hoe het kan verschillen per dag per persoon. Vind echt super smooth spelen nu bij mij.Jamesl schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:06:
De servers zijn echt bagger vanavond zeg
Ik heb alles wat je kunt doen dus al gedaan, maar dan kom je dus niet verder dan rang 2. Ik had gehoopt op meer. Maar misschien verwacht ik teveel.Traeces schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:02:
[...]
Waar heb je het over ? Je kan gewoon al die week objectives doen. Heb rang 1 net gehaald en 2 haast.
Overigens een dikke win dat je die beide rewards krijgt. Dacht dat je alleen een keuze mocht maken.
Seizoen duurt 41 dagen, beetje geduldMoody2204 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:51:
[...]
Ik heb alles wat je kunt doen dus al gedaan, maar dan kom je dus niet verder dan rang 2. Ik had gehoopt op meer. Maar misschien verwacht ik teveel.
Die lala is wel een leuke optie qua back. Gaat Llorente er bij mij niet uitspelen, maar echt een prima optie.
Zat te denken om de SBC voor Yamal te doen, komt zijn 94 rated versie uit de daily login rewards 
edit: de SBC is dus Fati, ik was helemaal vergeten dat hij ook nog bij Barca speelde.
edit: de SBC is dus Fati, ik was helemaal vergeten dat hij ook nog bij Barca speelde.
[ Voor 31% gewijzigd door Bossie op 25-04-2025 06:21 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die Yamal is wel heel erg in prijs gezakt was 2 weken geleden 2 Miljoen en gisteren nog maar 400kBossie schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 06:17:
Zat te denken om de SBC voor Yamal te doen, komt zijn 94 rated versie uit de daily login rewards
Ik zelf had graag Olise en Dybala nog wel in de club willen hebben maar helaas nu maar hopen dat ik de komende weken een paar TOTS pack.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Die SBC zou ik alsnog doen, goedkoop en met een upgrade kan het alsnog wel leuk (fodder) zijn.Bossie schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 06:17:
Heerlijk die marketcrash. Zoveel leuke spelers die opeens betaalbaar zijn, maar wanneer koop je ze he
I served in a company of heroes.
had begrepen dat vandaag de dag is omdat ze vanaf vanavond niet meer in packs zitten.Vuvuzela schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:25:
[...]
Die SBC zou ik alsnog doen, goedkoop en met een upgrade kan het alsnog wel leuk (fodder) zijn.
Heerlijk die marketcrash. Zoveel leuke spelers die opeens betaalbaar zijn, maar wanneer koop je ze he
Ik heb toch even snel Olise GG gekocht voor 40k wat gewoon een koopje is
Ik twijfel een beetje on Bonmati te halen. Leuke kaart maar ik verwacht dat met TOTS alles toch minimaal gelijkwaardig is maar dan met 3/4 PS+ ipv 2.beuker19 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:17:
[...]
had begrepen dat vandaag de dag is omdat ze vanaf vanavond niet meer in packs zitten.
Jup heb ook wat Olise gekocht als investering, als er een 91 EVO komt knalt die omhoog hoop ikbeuker19 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:17:
[...]
had begrepen dat vandaag de dag is omdat ze vanaf vanavond niet meer in packs zitten.
Heb snel wat goedkope if ingekocht, hoge rated. Denk dat die snel richting de 30k gaan met tots.
Iemand nog suggesties?
Heb er een stuk of 600+, hoop dat ze naar de 30k gaan 😜Traeces schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:34:
Heb snel wat goedkope if ingekocht, hoge rated. Denk dat die snel richting de 30k gaan met tots.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Helaas niet zoveel cash als jouwOekol schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 12:21:
[...]
Heb er een stuk of 600+, hoop dat ze naar de 30k gaan 😜

Die TOTS Doue SBC kaart ziet er ook leuk uit. Mits dat echt de stats zijn. Maar even aankijken als die uit is.
Echt belachelijk dat Igor niet in de TOTS zit van de eredivisie.
Ja dit is echt onvoorstelbaar. 4 Ajacieden, 3 PSV'ers.. en maar 1 Feyenoorder.Traeces schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 16:08:
Zolang we maar 2e worden, wat jij Traeces?
Vind Lang redelijk discutabel, ook de jong vind ik geen geweldig seizoen draaien.naNs schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 16:17:
[...]
Ja dit is echt onvoorstelbaar. 4 Ajacieden, 3 PSV'ers.. en maar 1 Feyenoorder.
Zolang we maar 2e worden, wat jij Traeces?
Als we 2de worden ik alles prima haha.
Overigens krijgt Igor schijnbaar een honarable mention sbc.
Nog steeds 5 miljoen over om te investeren hahaTraeces schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 12:28:
[...]
Helaas niet zoveel cash als jouwteveel pakketjes met coins gekocht
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zal wel meevallen Indd, packrate wordt vanavond enorm teruggeschroefd.Oekol schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 17:57:
Vanavond is ligue 1 of niet? Ik openen per ongeluk een player pick met dembele. Zal wel niet gelukt zijn als ik 't na 19u zou doen maar toch....
[Afbeelding]
Zitten wel een paar heerlijke spelers in L1 tots.
Die vitinha z'n gold card was in september al rete chill. Die is echt goedTraeces schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:07:
[...]
Zal wel meevallen Indd, packrate wordt vanavond enorm teruggeschroefd.
Zitten wel een paar heerlijke spelers in L1 tots.
Wil die dembele kaart sowieso packen, maar die tots nuno mendes en Vitinho / Joa neves ook.Oekol schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:08:
[...]
Die vitinha z'n gold card was in september al rete chill. Die is echt goed
Heb een paar dikke packs klaar staan ,
Hopelijk zit er wat in.
"No internet connection - Connect to a network in order to use the app"
EA weer aan het kloten bij een grote promo?
Hier ook. EA heeft het weer 'lekker' voor elkaar.Saekerhett schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:05:
"No internet connection - Connect to a network in order to use the app"
Maar goed met inkomsten van de betaalde premium pass wordt het vast beter met FC26.
Lading tots gepackt, maar zat echt niks bij qua waarde…..
TOTS is ook eerder een populariteits verkiezing dan spelers die er echt aanspraak op maken.Traeces schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 16:08:
Als je Igor niet opneemt in TOTS Eredivisie, dan heb je echt geen voetbal gekeken 🤷♂️
wijze woorden
Hier hetzelfde, zijn geen drol waard haha.Traeces schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:26:
Lading tots gepackt, maar zat echt niks bij qua waarde…..
Web app werkt niet.. sbc storage vol. Moet wat dingen wegwerken maar weiger sbc's op de ps5 te doen. Irritant
[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 25-04-2025 19:48 ]
Al ruim een uur nu. Wat een k*t bedrijf is dat EA toch ook. Genoeg geld binnenharken en verder brakke zooi afleveren.Vuvuzela schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:48:
Web app werkt niet.. sbc storage vol. Moet wat dingen wegwerken maar weiger sbc's op de ps5 te doen. Irritant
Ooit anders geweest? En we blijven het maar kopen en spelen hè, inclusief mezelfMoody2204 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:15:
[...]
Al ruim een uur nu. Wat een k*t bedrijf is dat EA toch ook. Genoeg geld binnenharken en verder brakke zooi afleveren.

Is ook zo, al twijfel ik ieder jaar steeds meer.Sleehond schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:22:
[...]
Ooit anders geweest? En we blijven het maar kopen en spelen hè, inclusief mezelf![]()
De twijfel elk jaar beinvloed alleen maar hoe/snel laat we de pre-order voor de ultimate edition plaatsenMoody2204 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:27:
[...]
Is ook zo, al twijfel ik ieder jaar steeds meer.
Ja dat zal de aankomende weken echt heel erg sweaty zijn. Misschien dat ik me vandaag nog even kwalificeer.
Het hele jaar moeite moeten doen om b2b middenvelders in te vinden die in mijn team passen, zijn er nu opeens in overvloed met TOTS.
Die Eredivisie TOTS zijn nog best aardig, zeker voor de prijs. Heb nu Sutalo en Hato er achterin bij staan, en die voldoen best. Zeker Sutalo. Nu nog hopen op Steijn of Lang, die lijken wel de beste - en goed te passen in het team.
Stein is echt een monster op cam, echt niet normaal voor die prijsheron schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 12:31:
Die Eredivisie TOTS zijn nog best aardig, zeker voor de prijs. Heb nu Sutalo en Hato er achterin bij staan, en die voldoen best. Zeker Sutalo. Nu nog hopen op Steijn of Lang, die lijken wel de beste - en goed te passen in het team.
Heb Hancko 2 potten gebruikt, maar vind die serieus tegenvallen dit jaar. Vorig jaar was zijn tots echt een geweldige kaart.heron schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 12:31:
Viel me ook op dat zijn energie bar in oranje stond 2x terwijl ik vrijwel nooit met cv’s verdedigd.
650+ totw kaarten. Van 17k naar 21k nu al. Betekent al 1 miljoen verdient in zo'n korte tijd als ik 't nu verkoop. Nog even wachten tot het nog meer stijgen gaat
Ze gaan Indd de goede kant opOekol schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 20:57:
650+ totw kaarten. Van 17k naar 21k nu al. Betekent al 1 miljoen verdient in zo'n korte tijd als ik 't nu verkoop. Nog even wachten tot het nog meer stijgen gaat
Waarom doen die mensen niet simpelweg de TOTW upgrades?
Hier ook even druk geweest met repeatable SBC's, het resultaat is een aantal nietszeggende TOTS fodder kaartjes maar ook Horan
Voor haar prijs ga ik zeker proberen in mijn team, tevens Boscagli als CB erbij (team is een mix van Franse/Spaanse spelers, dus past perfect naast Saliba).
FDJ ook afgerond en nog 500k over voor de La Liga TOTS, maar hoop voornamelijk op een paar evo's voor een spelers waar ik vrijwel al vanaf het begin mee speel (Theo, Mendy (CB), Camavinga 90 en Kounde 92).
Vanavond maar eens zien of de bekerwinst van Barcelona nog wat gaat veranderen aan mijn basiself.
Hier ook even druk geweest met repeatable SBC's, het resultaat is een aantal nietszeggende TOTS fodder kaartjes maar ook Horan
Voor haar prijs ga ik zeker proberen in mijn team, tevens Boscagli als CB erbij (team is een mix van Franse/Spaanse spelers, dus past perfect naast Saliba).
FDJ ook afgerond en nog 500k over voor de La Liga TOTS, maar hoop voornamelijk op een paar evo's voor een spelers waar ik vrijwel al vanaf het begin mee speel (Theo, Mendy (CB), Camavinga 90 en Kounde 92).
Vanavond maar eens zien of de bekerwinst van Barcelona nog wat gaat veranderen aan mijn basiself.
Heeft hier iemand toevallig die Thuram gedaan, en zo ja, hoe bevalt die?
Mensen zijn lui. Zelfde reden waarom ik zoveel geld heb nu. Ik koop kaartjes in op de goedkoopste prijs op de markt en verkoop voor X duizend coins meer. Ze verkopen altijd wel, als je maar blijft relisten 10-12x per dag. Het is bizar. Nu ga ik dat dus doen met de TOTW tot ik ze op heb en niet meer unassigned ben. Kan ik dan beginnen met pakjes openen. Maar nu eerst even heel wat coins makenBossie schreef op zondag 27 april 2025 @ 10:20:
Waarom doen die mensen niet simpelweg de TOTW upgrades?
Doe anders zijn leen kaart? Dan kun je kijken of het wat voor je is. Zijn base was al goed, dus ik verwacht dat deze een stuk beter is.Moody2204 schreef op zondag 27 april 2025 @ 11:23:
Wordt altijd schijtziek van die kaart als ik tegen hem speel.Moody2204 schreef op zondag 27 april 2025 @ 11:23:
Vind hem alleen vrij prijzig voor een back.
Ik ga die Thuram wel halen, is een beest altijd als ik tegen hem kom.
Ps, wat denken jullie: zal er weer een TOTS upgrade SBC komen waar je TOTS in moet leveren?
Ps, wat denken jullie: zal er weer een TOTS upgrade SBC komen waar je TOTS in moet leveren?
Zou me niks verbazen.Jamesl schreef op zondag 27 april 2025 @ 21:05:
Vraag me af of dat een goede investering weer is dan
Btw die Emegha is echt heel goed
Gebruik je Hato als linksback of in het centrum? Lijkt mij ook best een goede kaart.heron schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 12:31:
Oh oh oh.. en ik wil nog even hier terug naar refereren, 10 wins uiteindelijk gehaald dus nét niet de 11 voor die evo..
Dat is de laatste jaren altijd geweest. Dus verwacht nu ook maar weer.Jamesl schreef op zondag 27 april 2025 @ 21:05:
Ja vraag me alleen af of het een goede investering is, TOTS zijn wel heel makkelijk te packen.Traeces schreef op zondag 27 april 2025 @ 22:51:
[...]
Dat is de laatste jaren altijd geweest. Dus verwacht nu ook maar weer.
Linksback. Grootste nadeel is zijn stamina. Hij is ergens in de 2e helft wel op. Dus ben weer terug naar Capdevilla.Moody2204 schreef op zondag 27 april 2025 @ 22:42:
[...]
Gebruik je Hato als linksback of in het centrum? Lijkt mij ook best een goede kaart.
Sutalo doet het nog wel lekker.
Ik pack die knakker net voor de 2e keer.... Had 93 mendes al dus ga em niet gebruiken.heron schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:54:
[...]
Linksback. Grootste nadeel is zijn stamina. Hij is ergens in de 2e helft wel op. Dus ben weer terug naar Capdevilla.
Sutalo doet het nog wel lekker.
Heb hem ook net voltooid, ben benieuwd!Jamesl schreef op zondag 27 april 2025 @ 22:25:
[...]
Vraag me af of dat een goede investering weer is dan
Btw die Emegha is echt heel goed
Ansu update naar 93 is er doorheen, ben benieuwd.
Pack net Hancko en Parrot uit 1 packje.
Hancko een goeie? Iemand al ervaring mee?
Heb hem ook maar nog niet getest. Heb persoonlijk ook liever wat andere playstyles.Sleehond schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:31:
Ansu update naar 93 is er doorheen, ben benieuwd.
1e pot net 8-4 gewonnen in Rivals en Hancko (heb hem op stopper & agressief) had C. Ronaldo volledig in the pocket! Gabriel staat naast hem op verdediger met verdedigend.Sn3gG3l schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:45:
[...]
Heb hem ook maar nog niet getest. Heb persoonlijk ook liever wat andere playstyles.
Ansu lekker vlot, heerlijke bal aanname, gelijk een hattrick. Ansu op valse spits met opbouwend.
Solksjaer (goaltjesdief aanvallend) blijft een belachelijk goede kaart, echt insane….
Staat nu zo, heerlijk team!!
:strip_exif()/f/image/XdR5U2aECZecHRyd13Rfgbx8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EvtGaKSh82aVXte58yZmrDUk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tr157HUs6jgEzyhzEGkOe8z7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door Sleehond op 28-04-2025 20:32 ]
Hier gisteren Emegha, Paixao en Antman eens geprobeerd in een 3-mans voorhoede.
Emegha was erg goed. Ook Antman viel mij positief op (stond bij mij op rechts). Paixao ook leuk, maar werd vaak fysiek omver gelopen en viel mij dus enigszins tegen.
Overigens vind ik Taylor als cam ook erg goed.
Emegha was erg goed. Ook Antman viel mij positief op (stond bij mij op rechts). Paixao ook leuk, maar werd vaak fysiek omver gelopen en viel mij dus enigszins tegen.
Ga straks ook eens Paixiao proberen, ben wel teleurgesteld in zijn kaart, had een betere kaart verwacht.Moody2204 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 10:31:
Hier gisteren Emegha, Paixao en Antman eens geprobeerd in een 3-mans voorhoede.
En had die ook wel verdiend t.o.v. bv. Lang.
Maargoed EA
Er komt dus een 91+ depth nerf

ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken en hopelijk fixed deze patch de tackelspam ook nog een beetje.

ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken en hopelijk fixed deze patch de tackelspam ook nog een beetje.
Tog eigenlijk bizar dat je bijna wel 95 depth moet hanteren om enigszins wat normale beweging uit je spelers te forceren.beuker19 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:08:
Er komt dus een 91+ depth nerf
[Afbeelding]
Uiteindelijk zijn het niet de spelers maar het spel die dit laat gebeuren.
Erg benieuwd naar de update
Kan je jouw verdere tactiek instellingen delen? Heb nogal veel goede cam's en wil de 4231 eens proberen.Partypooper schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 10:46:
Het is echt belachelijk hoe makkelijk je prima fodder bij elkaar krijgt. Daarom besloten om Thuram te voltooien.![]()
Ook naar 4231 gewisseld om te kijken of dat bevalt. Dat werkt tot dusver dikke prima!
[Afbeelding]
Heb nu mijn storage vol met 86+ spelers maar weet niet welke SBC ik moet doen want Gullit vind ik nog steeds wel duur maar hij is volgens mij wel echt goed en Thuram is ook wel goed maar met alle respect wel een fullback maar misschien zijn er hier mensen die mij kunnen overtuigen
Dus ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen en denken jullie dat Gullit nog lukt met nog 3 weken te gaan?
Dus ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen en denken jullie dat Gullit nog lukt met nog 3 weken te gaan?
Ik gebruik nu die van Gorilla. Dat is deze:_Uploader_ schreef op woensdag 30 april 2025 @ 08:27:
[...]
Kan je jouw verdere tactiek instellingen delen? Heb nogal veel goede cam's en wil de 4231 eens proberen.
/f/image/9FMn82XfW6MauQyy7lPa1CVV.png?f=fotoalbum_large)
Gullit is een must do. Dat ga je echt wel redden met de fodder. Gaat veel makkelijker dan je zelf denkt.beuker19 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 12:29:
Heb nu mijn storage vol met 86+ spelers maar weet niet welke SBC ik moet doen want Gullit vind ik nog steeds wel duur maar hij is volgens mij wel echt goed en Thuram is ook wel goed maar met alle respect wel een fullback maar misschien zijn er hier mensen die mij kunnen overtuigen![]()
En Thuram. Als je een defensieve back zoekt die echt een monster is als het gaat om de bal afpakken dan is hij je man. Voor mij met afstand de beste RB waarmee ik gespeeld heb tot zover.
Overtuigt je dit genoeg?
Zal er nog eens goed over nadenken want Gullit is natuurlijk wel op meerde plaatsen inzetbaar en Thuram toch wat minderPartypooper schreef op woensdag 30 april 2025 @ 13:10:
Gullit is een must do. Dat ga je echt wel redden met de fodder. Gaat veel makkelijker dan je zelf denkt.
En Thuram. Als je een defensieve back zoekt die echt een monster is als het gaat om de bal afpakken dan is hij je man. Voor mij met afstand de beste RB waarmee ik gespeeld heb tot zover.
Overtuigt je dit genoeg?
Er is dadelijk anders toch ook wel weer een nieuwe versie van Gullit ?beuker19 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 13:40:
[...]
Zal er nog eens goed over nadenken want Gullit is natuurlijk wel op meerde plaatsen inzetbaar en Thuram toch wat minder
Dan nog, als je Gullit met coins zou moeten voltooien is dat nu met de huidige fodder prijzen rond de 2 miljoen. Dat is echt dirty cheap voor zo’n kaart.Bossie schreef op woensdag 30 april 2025 @ 13:47:
[...]
Er is dadelijk anders toch ook wel weer een nieuwe versie van Gullit ?
Je zult Gullit gedaan hebben voor 3,5M aan fodder waarde en coins 
dure les voor volgend jaar, bij dit soort SBCs mooi even wachten tot de goedkope 92 en 93 fodder van TOTS er is.....
dure les voor volgend jaar, bij dit soort SBCs mooi even wachten tot de goedkope 92 en 93 fodder van TOTS er is.....
PSN: Patrick_D
Gewoon langzaam met untreadables doen, dan maakt het geen zak uit.Patrick_D_GTS schreef op woensdag 30 april 2025 @ 14:39:
Mwa, ik had toen echt zoveel fodder en ik wist niet wat ik ermee aan moest.Patrick_D_GTS schreef op woensdag 30 april 2025 @ 14:39:
Bedenk je ook dat Gullit al uitkwam met 3 PS+ voordat het 'normaal' was hé. Dus je had echt een kaart die de curve 'voor' was.
Dembele uit de daily login abc reward
Damn nice! Ik speelde gisteren tegen die knakker en die is echt ziek goed!
Edit: Gisteren trouwns 95 Kech ahhouhuhoeei uit een pakketje. Alleen bij zowel LB als LW krijgt ze geen ++, Moet ze eigenlijk LM zijn? Heb nu 92 Miyama op LW en 93 Mendes op LB.
[ Voor 28% gewijzigd door Sn3gG3l op 01-05-2025 14:11 ]
Dit is waarom <93 TOTS voor discart gaat.TheHoarder schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 14:14:
[Afbeelding]
Ik denk niet dat ik een betere 10x86+ pack had kunnen wensen. Hoop goede fodder
Ik weet niet wat die patch heeft gedaan maar ik kon vanmorgen echt geen pepernoot raken.
Het leek wel of ik nog meer onder druk stond dan voor de patch en de ai nog beter was dan voor de patch.
Het kan komen omdat het mijn eerste UT is maar het lijkt wel of ik bij elke patch het spel opnieuw moet leren spelen
/f/image/PCPLVeAsgruPsoETWRg2r4IW.png?f=fotoalbum_large)
Dit is nu mijn team in divisie 7 maar het lijkt wel of ik tegen mensen speel uit Div 3 of zo.
Het leek wel of ik nog meer onder druk stond dan voor de patch en de ai nog beter was dan voor de patch.
Het kan komen omdat het mijn eerste UT is maar het lijkt wel of ik bij elke patch het spel opnieuw moet leren spelen
/f/image/PCPLVeAsgruPsoETWRg2r4IW.png?f=fotoalbum_large)
Dit is nu mijn team in divisie 7 maar het lijkt wel of ik tegen mensen speel uit Div 3 of zo.
[ Voor 40% gewijzigd door beuker19 op 01-05-2025 14:33 ]
Is die tolisso goed voor cdm? Heb nu Rabiot op 1 vd cdm spots.TheHoarder schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 14:14:
[Afbeelding]
Ik denk niet dat ik een betere 10x86+ pack had kunnen wensen. Hoop goede fodder
Heb hetzelfde in divisie 6. Is altijd bij nieuw seizoen. Zat daarvoor in div 4 dus alles van div 4 tm 6 zat bij start season in div 6 volgens mij.beuker19 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 14:32:
Ik weet niet wat die patch heeft gedaan maar ik kon vanmorgen echt geen pepernoot raken.
[Afbeelding]
Geen idee nog. Heb momenteel Andrey Santos in de basis gezet, omdat deze geprezen wordt op Futbin en net iets beter op CDM positie zou moeten passen, door de PS+ Intercept. Tolisso lijkt beter uit de voeten te kunnen op CM/CAM.Sn3gG3l schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 14:38:
[...]
Is die tolisso goed voor cdm? Heb nu Rabiot op 1 vd cdm spots.
Heb Frenkie UCL er nu naast staan. Ben benieuwd of dat bevalt. Vanavond maar eens testen.
Weet sowieso niet helemaal wat ik met mijn team aan moet. Heb zoveel spelers die potentieel goed zijn, dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Wil best anders keer een potje tegen je spelen.beuker19 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 14:32:
[Afbeelding]
Kunnen we misschien kijken waar het verkeerd gaat en of je er iets aan kan doen. Niet dat ik een geweldige speler ben hoor. Maar het kan wellicht helpen.
Zal ook wel eens naar die santos kijken, thx.TheHoarder schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 14:48:
[...]
Geen idee nog. Heb momenteel Andrey Santos in de basis gezet, omdat deze geprezen wordt op Futbin en net iets beter op CDM positie zou moeten passen, door de PS+ Intercept. Tolisso lijkt beter uit de voeten te kunnen op CM/CAM.
Heb Frenkie UCL er nu naast staan. Ben benieuwd of dat bevalt. Vanavond maar eens testen.
Weet sowieso niet helemaal wat ik met mijn team aan moet. Heb zoveel spelers die potentieel goed zijn, dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Kunnen mensen nog SBCs doen? Ik heb geen kaart van 75-83 rated in mijn club. En rivals rewards geeft ook geen fodder haha
Dat probleem herken ik wel ja. Ik probeer wel dagelijkst die brons, zilver en goud upgrades te doen.Jamesl schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 16:54:
Kunnen mensen nog SBCs doen? Ik heb geen kaart van 75-83 rated in mijn club. En rivals rewards geeft ook geen fodder haha
Grootste probleem is eigenlijk dat je zoveel TOTW nodig hebt. Die doe ik nu via die 84+ TOTW upgrade sbc, maar dan gaat het juist in die range erg hard.
Ja dat is wel een goed idee ☺️Partypooper schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:07:
[...]
Wil best anders keer een potje tegen je spelen.![]()
Kunnen we misschien kijken waar het verkeerd gaat en of je er iets aan kan doen. Niet dat ik een geweldige speler ben hoor. Maar het kan wellicht helpen.
Zal je even een dm doen en dan moeten we maar even kijken als we alle 2 online zijn.