[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:43
Lil Tjappo schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 18:42:
Heb 50 blanc ingekocht voor 16k. Denk niet dat hij veel zal dalen en hoop op een trade in sbc. Denk dat die gaat komen aangezien je ze zovaak packt.
Haha heb hetzelfde gedaan voor max 15k met bieden. Ik zet ze te koop op 22k met de hoop op die inruil morgen of donderdag, jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:34
Ik heb ze nog niet te koop gezet, wacht het wel even af. Mik nog wel iets hoger dan 22k denk ik. Denk dat de inruil volgende week pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 21:17:
[...]

Haha heb hetzelfde gedaan voor max 15k met bieden. Ik zet ze te koop op 22k met de hoop op die inruil morgen of donderdag, jij?
Ik denk dat ik Blanc/Zola nog wel even oppak voor een eventuele evo later.
Zola blijft door zijn physiek altijd zeer moelijk te bespelen (heb al een 94 Butra) en Blanc als CDM of Box to Box lijkt me ook wel een leuke optie later.

Voor deze prijzen kun je ze altijd later nog wel discarden of in een SBC stoppen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gisteren level 35 behaald en Capdevilla gekozen. Ben benieuwd of die beter is dan Theo. En anders is het goede premium fodder. :p

Hoop vandaag of morgen ook Gullit te voltooien.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:29

Vuvuzela

My spire is forming

Partypooper schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:26:
Gisteren level 35 behaald en Capdevilla gekozen. Ben benieuwd of die beter is dan Theo. En anders is het goede premium fodder. :p

Hoop vandaag of morgen ook Gullit te voltooien.
Gisteren ook gekozen voor Capdevila, en heb een paar potjes Alaba vervangen maar hij voelde vrij sloom. Moet nog ff een shadow of anchor chem proberen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Cantona uit mijn Rivals rewards. Nog nooit mee gespeeld. Die ga ik toch eens uitproberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnM96sL54t7oouwbowRfe-uj1qE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wcSwPruy81ZfUJhWwthBMWki.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 09:41:
Cantona uit mijn Rivals rewards. Nog nooit mee gespeeld. Die ga ik toch eens uitproberen.

[Afbeelding]
Fijne spits! Heb die ook een poosje gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Vuvuzela schreef op donderdag 10 april 2025 @ 09:37:
[...]

Gisteren ook gekozen voor Capdevila, en heb een paar potjes Alaba vervangen maar hij voelde vrij sloom. Moet nog ff een shadow of anchor chem proberen.
Met een shadow is die voor mij tot zover prima. Maar kan nog niet echt bepalen of die beter is dan Theo. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:51
Cantona ook gepacked gisteren uit Icon Pick (moest weer wat fodder kwijt) Vind Solskjaer fijner maar Cantona ook leuk om mee te spelen. Zit te twijfelen om gerd muller te doen, iemand daar goeie ervaringen mee?

Mn Kante immortal is nu 91 en speelt al best fijn. Denk toch maar voor die icon gaan, zag dat ie ook maar 100k was volgens mij.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Sn3gG3l schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:49:
Cantona ook gepacked gisteren uit Icon Pick (moest weer wat fodder kwijt) Vind Solskjaer fijner maar Cantona ook leuk om mee te spelen. Zit te twijfelen om gerd muller te doen, iemand daar goeie ervaringen mee?

Mn Kante immortal is nu 91 en speelt al best fijn. Denk toch maar voor die icon gaan, zag dat ie ook maar 100k was volgens mij.
Ik heb Muller. Het is een hele goede finisher maar niet de beste qua pace/dribbel/fysiek. Maar als je hem aan kan spelen rond of in de 16 dan is het vaak wel een goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Vuvuzela schreef op donderdag 10 april 2025 @ 16:39:
[...]

Ik heb Muller. Het is een hele goede finisher maar niet de beste qua pace/dribbel/fysiek. Maar als je hem aan kan spelen rond of in de 16 dan is het vaak wel een goal.
Gebruik je hem ook echt nu of speel je al met andere in de spits? Twijfel nog, snelheid is ook iets lager dan Solskjaer die ik nu in de spits heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Sn3gG3l schreef op donderdag 10 april 2025 @ 16:44:
[...]

Gebruik je hem ook echt nu of speel je al met andere in de spits? Twijfel nog, snelheid is ook iets lager dan Solskjaer die ik nu in de spits heb.
Ik gebruik hem echt. Maar ik speel met 2 spitsen dus dan is het wat makkelijker, suarez of solk ernaast.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Ik had geen hoge verwachtingen van de sbc : 100 player pack, maar dit is toch wel prachtige packluck zeg _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/718FUlsiSOXoIFFm8es4oxeeolg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rhcFWwRDHIUj7iktwEODtWAo.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:17
Valandil schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:45:
Ik had geen hoge verwachtingen van de sbc : 100 player pack, maar dit is toch wel prachtige packluck zeg _/-\o_

[Afbeelding]
Wat 'n kaart! Ook maar ff gedaan. Natuurlijk niks er uit :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Lekker!

Hier weet ik al niet eens meer wat er uit kwam, dus het was niet indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Vind Henry de moeilijkste spits om tegen te spelen dit jaar. Heeft echt alles.

Zelf voor de 5de keer die 88 zola }:|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:06

beuker19

Killerbeuker is so OP

Heb de laatste 3x 83x14 en de 100 players SBC maar bewaard tot vanavond want heb geen zin in weer een Zola, Blanc of Al Jaber :+

Ik begin met wel steeds meer en meer te ergeren aan de constante druk, tackle spamming en het als een idioot uit rushen van de goal keeper zonder dat daar echt gevolgen aanzitten.
De laatste tijd let er er al wat meer op maar 80 tackels (waarvan vaak maar 10% goed is) is niet een uitzonderlijk hoog terwijl ik meestal rond de 20/30 zit.
Ik word er wel steeds beter in om er onderuit te spelen maar omdat passen soms ook wel een loterij is is een foutje behoorlijk dodelijk en dat samen met de kick off ''glitch'' zijn wel de dingen waardoor ik de meeste goals tegen krijg.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Vanavond (vanaf) ook de 90x5 van de weekly obj.. Ben benieuwd. Ook naar de SBC van Eusebio die vanavond komt.

TOTW kaarten stijgen ook weer wat in prijs. Had er een hoop voor 11k gekocht. Staan allemaal te koop voor 15 buy now. En ze gaan al langzaam weg. kleine winst maar het was ook een risicoloze kleine moeite.

[ Voor 8% gewijzigd door Vuvuzela op 11-04-2025 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l

[Afbeelding]
Nice!, Was vorig jaar een van m'n favo kaarten om me te spelen (op het laatst toen hij makkelijk te packen was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
beuker19 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 09:26:
Heb de laatste 3x 83x14 en de 100 players SBC maar bewaard tot vanavond want heb geen zin in weer een Zola, Blanc of Al Jaber :+

Ik begin met wel steeds meer en meer te ergeren aan de constante druk, tackle spamming en het als een idioot uit rushen van de goal keeper zonder dat daar echt gevolgen aanzitten.
De laatste tijd let er er al wat meer op maar 80 tackels (waarvan vaak maar 10% goed is) is niet een uitzonderlijk hoog terwijl ik meestal rond de 20/30 zit.
Ik word er wel steeds beter in om er onderuit te spelen maar omdat passen soms ook wel een loterij is is een foutje behoorlijk dodelijk en dat samen met de kick off ''glitch'' zijn wel de dingen waardoor ik de meeste goals tegen krijg.
Helemaal mee eens, dat rushen, pressen en tackles is idd bijzonder vermoeiend om tegen te spelen. En bijna iedereen speelt zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PFpPAlfl5JjFPBYmiOb7Q5Q6Vcw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oreowFltCbtiavc5NboXD7i0.jpg?f=fotoalbum_large

Lol had nog niet genoeg aanvallers…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 15:45:
[Afbeelding]

Lol had nog niet genoeg aanvallers…..
Haha echt ongelofelijk. Die spelers op de bank bij jou maken zich grote zorgen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 16:13:
[...]

Haha echt ongelofelijk. Die spelers op de bank bij jou maken zich grote zorgen.
R9, toty Eusebio, Zola en Zidane als invallers het is echt schaamteloos :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EAFC25 in een notendop:

Bij rust 8-1 voor in Rivals, eindstand 9-8.

Ja hoor.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 19:08:
EAFC25 in een notendop:

Bij rust 8-1 voor in Rivals, eindstand 9-8.

Ja hoor.... 8)7
Wel gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wel, maar zo EA he?
Als je bij rust 8-1 voorstaat verwacht je een walkover, niet nog een bijna gelijkspel. Maar ja, dat is EA he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 19:17:
[...]

Dat wel, maar zo EA he?
Als je bij rust 8-1 voorstaat verwacht je een walkover, niet nog een bijna gelijkspel. Maar ja, dat is EA he?
Erg herkenbaar inderdaad, veel ping pong voetbal en kickoff goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 19:17:
[...]

Erg herkenbaar inderdaad, veel ping pong voetbal en kickoff goals.
Twee compleet verschillende helften. Ik blijf het bizar vinden hoe EA dit doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Die Immortals laatste stap kan je doen door 500k te dokken of 1000 $$points of je kan deze behalen door een evo sbc te doen. 3x89 1x87 en 1x86 uit mijn hoofd. Net die sbc gedaan met fodder uit de storage.

Edit: Hugodegover..... Was net gepromoveerd naar div 4. Eerste pot. 2-0 achter, win uiteindelijk met 3-2 en dan klapt de server eruit en krijg ik een dnf............. &$!#% EA :(

[ Voor 32% gewijzigd door Mog op 11-04-2025 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sn3gG3l schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 19:31:
Die Immortals laatste stap kan je doen door 500k te dokken of 1000 $$points of je kan deze behalen door een evo sbc te doen. 3x89 1x87 en 1x86 uit mijn hoofd. Net die sbc gedaan met fodder uit de storage.
Wat ik wel een beetje flauw vind is dat hij al minimaal op 92 moet staan en je dus verplicht word om champs te spelen...

Zo een sweatfest heb k helemaal geen zin in haha

En dan met Beckenbauer en Vieira standaard al on de basis ga k even bedenken of ik kante echt de moeite waard vind

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 11-04-2025 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Augy schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 22:45:
[...]

Wat ik wel een beetje flauw vind is dat hij al minimaal op 92 moet staan en je dus verplicht word om champs te spelen...

En dan met Beckenbauer en Vieira standaard al on de basis ga k even bedenken of ik kante echt de moeite waard vind
Ik heb hem net gecomplete. Je kan die champs wedstrijden ook in qualification doen. Effectief moet je dan 2x scoren en gewoon die 5 qualification wedstrijden spelen, winnen hoeft niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 22:45:
[...]

SBC van Beckenbauer ? Bevalt die ?

Zoek iets om me fodder in te doen, me opslag zit vol met al minimaal 86 rated spelers en hoger….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 23:47:
[...]

SBC van Beckenbauer ? Bevalt die ?

Zoek iets om me fodder in te doen, me opslag zit vol met al minimaal 86 rated spelers en hoger….
Volgens mij komt binnenkort een Maldini sbc uit.
Zou nog even wachten.

Ik ben wel een beetje klaar met de opstelling met drie aanvallers. Heb nu Toty mbappe als LW, immortal Henry ST en Toty Hanssen als RW.

Met name TOTY Hansen rendeert onvoldoende op rechts, dus ga haar maar even banken.

Iemand een goede tactic met 4222?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 00:00:
[...]

Volgens mij komt binnenkort een Maldini sbc uit.
Zou nog even wachten.

Ik ben wel een beetje klaar met de opstelling met drie aanvallers. Heb nu Toty mbappe als LW, immortal Henry ST en Toty Hanssen als RW.

Met name TOTY Hansen rendeert onvoldoende op rechts, dus ga haar maar even banken.

Iemand een goede tactic met 4222?
Bedoel de 93 sbc dat is een cdm. Merk dat Vieira soms op is rond minuut 80. Dan heb ik een goede cdm nodig als vervanger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 00:02:
[...]

Bedoel de 93 sbc dat is een cdm. Merk dat Vieira soms op is rond minuut 80. Dan heb ik een goede cdm nodig als vervanger :)
Yaya Toure ?
Weliswaar een hele andere prijsklasse, maar wel heel dominant.

Of Gravenberch en dan zijn immortal evo doen.
Sterke CDM van 1.90meter en gratis ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Valandil op 12-04-2025 00:22 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 00:02:
[...]

Een evo voor vieira kan echt niet lang meer duren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:20
Lijkt dat de pack weight ietsjes beter is dan in de 1e week van deze promo. Uit een 40+ 82 combos en die 85x toch baby Rooney, baby Lothar en Buffon gekregen. Dat is meer dat de hele vorige week bij elkaar.

Nu de vraag: is Buffon beter dan Iker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 08:14:
Lijkt dat de pack weight ietsjes beter is dan in de 1e week van deze promo. Uit een 40+ 82 combos en die 85x toch baby Rooney, baby Lothar en Buffon gekregen. Dat is meer dat de hele vorige week bij elkaar.

[ Voor 33% gewijzigd door Traeces op 12-04-2025 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 08:14:

Ik heb dus ook 95 Buffon gepackt, heb van der sar 93 en toty iker.

Maar ze hebben allemaal wel iets waar ze goed in zijn. Ik ga deze wl met buffon 95 spelen, dan kan ik er meer over zeggen.

Ik neig overigens wel te zeggen dat Iker beter vind dan van der sar.

Overigens al 3x baby lothar gepackt _O- die vent zit overal in. Lijkt op baby zola in team 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Level 40 gehaald. Uit de 87x10 kreeg ik goede fodder. Uit de 87x15 kwam 94 Matthaus. Van de fodder ook Gullit kunnen afmaken.

Team staat nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wAUwexL4orA3PObCVzQKl2Z8ntE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fPdGgVp7hzcdrIcfE0uTAUrZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UzSoMLmfxvmqXoJED9wBJc0I5ZI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/M7vnfEzBh0FgfmWpSKTVLZyh.png?f=fotoalbum_large

Speel momenteel zo. Me wingers hebben wel echt een upgrade nodig, tijdje malen geprobeerd ipv foden. Maar vind foden toch een fijnere kaart.

Zola verbaast me echt op 10, wou hem alleen proberen voor Putellas. Maar die blijft staan, als schaduw spits enorm belangrijk in looplijnen waardoor CR7 meer ruimte krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wk3jvWO9M7jpMZaK4qy6MZ0_6kY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Q50RDhDJyLiGZ2VAdU3Ppd48.png?f=fotoalbum_large

CR7 is echt een monster. Alleen Rivals div 3/2 en WL potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 5x90 pack was echt dikke kak. Zodra je fb gnabry als walkout ziet weet je dat foutje boel is :+

Wel uit een seizoen pack nog 93
Abily, maar die is ook maar 130k waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Traeces schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:06:
Die 5x90 pack was echt dikke kak. Zodra je fb gnabry als walkout ziet weet je dat foutje boel is :+

Ik moet alleen die 90x5 nog. Laatste rewards van seizoen waren allemaal ruk dus hoop op iets leuks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:39:
[...]

Ik moet alleen die 90x5 nog. Laatste rewards van seizoen waren allemaal ruk dus hoop op iets leuks.
Buiten de packs die ruk zijn, wat een verschrikking zijn die servers weer vandaag.

Gewoon een halve seconden tot seconde button delay. Nu al 2 potten verloren omdat me spelers gewoon weg weigeren te schieten bij volledig open kansen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:57:
[...]

Buiten de packs die ruk zijn, wat een verschrikking zijn die servers weer vandaag.

Gewoon een halve seconden tot seconde button delay. Nu al 2 potten verloren omdat me spelers gewoon weg weigeren te schieten bij volledig open kansen.
En tegenstanders glitchen er dwars doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 13 april 2025 @ 19:38:
[...]

En tegenstanders glitchen er dwars doorheen.
Ben ook maar gestopt, het is echt onspeelbaar vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:22:
[...]

Ben ook maar gestopt, het is echt onspeelbaar vanavond.
Ik had hier nog wel Buffon immortals gepackt. Dus voorlopig even exit Van der Sar om Buffon eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die moet ik nog even kopen aka upgrade van TOTY Abily. Heerlijke upgrade qua roles.

De Maldini objective lijkt me een beetje teveel van het goede :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Die Abily zit inmiddels al 3x in de SBC storage.
Ik heb nog wel de 93 Smith gepackt en dat is wel een hele fijne speelster en beter dan ik had verwacht.

Ik ben nu bezig met de Immortals Hero te unlocken maar vind het wel echt super vervelend dat je per se mee moet scoren en ook al moet het in Squad battles je bent zo een stuk of wat potjes nodig dus iemand nog tips?
Ik had wel geluk in Rush want die opdrachten in 6 :o potjes kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 14 april 2025 @ 08:13:
[...]

Die Abily zit inmiddels al 3x in de SBC storage.
Ik heb nog wel de 93 Smith gepackt en dat is wel een hele fijne speelster en beter dan ik had verwacht.

Ik ben nu bezig met de Immortals Hero te unlocken maar vind het wel echt super vervelend dat je per se mee moet scoren en ook al moet het in Squad battles je bent zo een stuk of wat potjes nodig dus iemand nog tips?
Ik had wel geluk in Rush want die opdrachten in 6 :o potjes kunnen halen.
Had smith ook gepackt maar verkocht. Teveel spitsen al in me club die ook beter zijn.

Ga die abily wel eens testen,qua stats serieus goede speler.

Dat je de motivatie er voorhebt :9 gister 3 potten rush gespeeld en kreet toen alweer de klere van me team genoten.

Viel me iets op van de week, Rijkaard heeft nog steeds geen special card…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
CR7 is inderdaad een heerlijke spits. Eindelijk Gullit af kunnen ronden met de 90x5 en wat extra coins. Kwam Makelele ook nog uitgelopen. Die maar eens proberen terwijl ik Kante door alle Immortal evos heen probeer te lozen.

Dit weekend en vandaag liep het allemaal erg lekker. Opeens van div 5 naar div 4, randje van div 3 doorgestoomd. De 45 punten al binnen, en ben een beetje bang dat div 3 te zwaar gaat zijn. Zoveel maakt dat toch niet uit in rewards, toch?

Staat er nu zo bij. Volgende die vervangen moet worden, is misschien Cannavaro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nGw9d0dmw0nAW9n01Ntg3qgfsY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KGDPK8aAbpGJOb3F3XbPdb6W.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maldini lijkt ook onhaalbaar. Mijn zoon zit in div. 1, maar kwam niet verder dan 20-16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
He, wat is dit.
Ik sta 8-4 voor, tegenstander pauzeert en quit, ik krijg een melding verbinding verbroken, en daarna 'de wedstrijd wordt beoordeeld, je keert terug naar het UT scherm' en ik krijg geen win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 14 april 2025 @ 22:09:
He, wat is dit.
Ik sta 8-4 voor, tegenstander pauzeert en quit, ik krijg een melding verbinding verbroken, en daarna 'de wedstrijd wordt beoordeeld, je keert terug naar het UT scherm' en ik krijg geen win?
Er is geen eer te behalen aan dit spel. Servers waren er nog erger aan toe dan gister avond.

Lijkt wel of mijn tegenstander een andere game speelt en veel sneller kan reageren.

Zet bij achterstand me opstelling om, bevestigd, zie dat alles goed staat. Verlenging, zie ineens Ronaldo op rechts buiten wandelen, heel het zooitje weer gereset en gewoon weer dood leuk 4231 ipv 424.

Dit belooft wat voor tots…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
94 Matthaus weer op de bank gezet en 94 Xavi teruggezet. Laatstgenoemde is echt veel beter voor me. :)

Gameplay was vanavond trouwens wel weer om te huilen. Kreeg de meest bizarre doelpunten tegen, button delay en stroperige potjes. Wel alles weten te winnen, dus dat scheelde weer. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 14 april 2025 @ 23:04:
94 Matthaus weer op de bank gezet en 94 Xavi teruggezet. Laatstgenoemde is echt veel beter voor me. :)

Gameplay was vanavond trouwens wel weer om te huilen. Kreeg de meest bizarre doelpunten tegen, button delay en stroperige potjes. Wel alles weten te winnen, dus dat scheelde weer. :p
Respect ben gestopt :P was echt onspeelbaar vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Die cup.. mijn god.
Ik heb zo veel aids goals tegen gehad, via mijn verdediger of iets..
20 wins gehaald uiteindelijk, Maldini was echt wel haalbaar als het wat meer mee zat, maargoed had het al vrij snel opgegeven eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 14 april 2025 @ 23:44:
Die cup.. mijn god.
Ik heb zo veel aids goals tegen gehad, via mijn verdediger of iets..
20 wins gehaald uiteindelijk, Maldini was echt wel haalbaar als het wat meer mee zat, maargoed had het al vrij snel opgegeven eigenlijk.
Waarom is het niet haalbaar als je al 20 wins hebt, of hebben ze een limiet ofzo toegepast?

Geen console momenteel in de buurt, maar ik vind 20 al heel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 06:20:
[...]

Waarom is het niet haalbaar als je al 20 wins hebt, of hebben ze een limiet ofzo toegepast?

Geen console momenteel in de buurt, maar ik vind 20 al heel wat :)
Je moet 25 wins halen van de 36 potjes dacht ik uit het hoofd. Het gaat met golden goal. Voor de meesten zal Maldini een utopie zijn dus. Onderweg kan je wel aardige pakketjes halen dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 08:00:
[...]

Je moet 25 wins halen van de 36 potjes dacht ik uit het hoofd. Het gaat met golden goal. Voor de meesten zal Maldini een utopie zijn dus. Onderweg kan je wel aardige pakketjes halen dat dan weer wel.
Bizar, zeker omdat ook nog om een lage versie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Partypooper schreef op maandag 14 april 2025 @ 23:04:

Ik zit er aan te denken om Matthaus te kopen maar als ik dit zo lees begin ik weer te twijfelen :+
Is Xavi zo veel beter dan en waarom beviel hij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 08:41:
[...]

EA being EA.....

Ik ga denk ik wel een poging wagen, al is het maar voor die pakketjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 09:03
Gisteravond zitten zweten tijdens de WL en met bloed zweet en tranen 9 wins gehaald voor het eerst. (andere 3 keer dit jaar blijven steken op 8 wins).

Rewards:
PP waren Smith 90 en Rooney 89. Uit de pakketjes 1 tradable 89 Zambrotta van 20k.

En als klap op de vuurpijl de 90+ x 5 geopend.
5 keer Fut Birthday, Duran 91, Gnabry 91, Cascarino 90, Guirassi 90 en Jackson 90.

Oh en uit de garanteed immortal player pack 88 Zola uiteraard.

Dat was de avond frustratie weer prima waard :+ |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
beuker19 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 09:20:
[...]

Ik zit er aan te denken om Matthaus te kopen maar als ik dit zo lees begin ik weer te twijfelen :+
Is een beetje persoonlijk. Matthaus is echt niet slecht, maar ik vond hem vrij houterig op sommige momenten.

Xavi voelt daarentegen veel beter aan en zijn passing is echt geweldig. Nadeel van Xavi is wel dat je hem snel van de bal af zet, maar daar kun je omheen spelen.

Het is maar net wat je voorkeur heeft en wat je op je middenveld nodig hebt. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:51
Uit een willekeurige 81+ PP, koekoek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bgopWxZ9ZtYITtZm2B0nCE9fjmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ZafsMX5vZrK7Ek4dC8qIPQM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hi71UN0AUs7NbkA8JLpAhycKvto=/x800/filters:strip_exif()/f/image/W01dLSvQl4dQbO6rpDSFMs4R.png?f=fotoalbum_large

Met coins gekocht 90+ pick :+ compensatie voor de ellende waar ik 2 dagen op gespeeld heb _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Traeces schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 10:36:
[Afbeelding]

Met coins gekocht 90+ pick :+ compensatie voor de ellende waar ik 2 dagen op gespeeld heb _O-
Godsamme, baas boven baas _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Bossie schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 08:41:
[...]

Ja inderdaad, het is jammer dat ze niet 2 kanten op doen: haalbaar met de CUP maar ook een SBC van xxx.
Dan zouden spelers/grinders beloond worden en kan de rest Maldini nog op andere manier krijgen.

en @Traeces Doe nou eens normaal met die packluck :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 10:36:
[Afbeelding]

Ja, het is nu wel klaar he!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Hw51-Gx0oua_WcE-m07yl0jCa4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PqeoDCC1LzFK8ePy4XLgMyVM.gif?f=user_large

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 09:20:
[...]

Xavi is toch gewoon een cheat code als je met deep lying playmaker of b2b CMs speelt in een 433/41212 variant.

Met beide zo ik het wel weten. Moet nog wel even de goedkope Matheus oppikken voor een eventuele evo later in de cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Partypooper schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 10:11:
[...]

Is een beetje persoonlijk. Matthaus is echt niet slecht, maar ik vond hem vrij houterig op sommige momenten.

Xavi voelt daarentegen veel beter aan en zijn passing is echt geweldig. Nadeel van Xavi is wel dat je hem snel van de bal af zet, maar daar kun je omheen spelen.

Het is maar net wat je voorkeur heeft en wat je op je middenveld nodig hebt. :)
Ik vind de prijs drop wel heel behoorlijk trouwens en dat maakt mij toch een beetje angstig om hem nu te kopen.
Gisteren nog 1,15 miljoen vanmorgen ineens 920k :o en dan moeten de Rivals rewards nog komen dus denk even kijken wat hij donderdag doet.
Bossie schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:34:
[...]

Xavi is toch gewoon een cheat code als je met deep lying playmaker of b2b CMs speelt in een 433/41212 variant.

Met beide zo ik het wel weten. Moet nog wel even de goedkope Matheus oppikken voor een eventuele evo later in de cycle.
Ja dat geloof ik direct maar geen defensive speelstijlen is wel een gemis als ik kijk naar Pirlo en Toure bijvoorbeeld.

[ Voor 24% gewijzigd door beuker19 op 15-04-2025 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:35:
[...]
Ja dat geloof ik direct maar geen defensive speelstijlen is wel een gemis als ik kijk naar Pirlo en Toure bijvoorbeeld.
Klopt, vandaar ook CM ipv CDM. Vieira moet die kleine dribbeldwergen wel een beetje ondersteunen uiteraard.

Vorig jaar had Xavi overigens wel altijd een erg hoge intercept rating wat hem ook verdedigend erg nuttig maakt. Heb dit jaar alleen nog maar met de WW variant even gespeeld helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb liever een keer dat ze behoorlijke game play geven ipv me dikke kaarten.

Ook vandaag weer geen eer aan te behalen. Lijkt wel Ping Pong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 14:27:
Heb liever een keer dat ze behoorlijke game play geven ipv me dikke kaarten.

Ook vandaag weer geen eer aan te behalen. Lijkt wel Ping Pong.
Herkenbaar… en wat mij opvalt is dat echt bij tackles het 50/50 is of je de bal wint, of dat deze op hele vage manieren in de kluts terecht komt en vervolgens spelers over elkaar heen struikelen. Ziet er zo klungelig uit soms. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 14:31:
[...]

Herkenbaar… en wat mij opvalt is dat echt bij tackles het 50/50 is of je de bal wint, of dat deze op hele vage manieren in de kluts terecht komt en vervolgens spelers over elkaar heen struikelen. Ziet er zo klungelig uit soms. 😂
Het is gewoon 1 grote grap sinds vrijdag. Het lijkt echt nergens meer op qua gameplay.

Zie het ene na het andere kansloze doelpunt vallen voor en tegen. Spelers die omvallen, tegen elkaar aanlopen, gewoon stil blijven staan of de bal laten lopen.

Weet niet wat ea heeft gedaan maar dit is echt om te janken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:10:
[...]

Het is gewoon 1 grote grap sinds vrijdag. Het lijkt echt nergens meer op qua gameplay.

Zie het ene na het andere kansloze doelpunt vallen voor en tegen. Spelers die omvallen, tegen elkaar aanlopen, gewoon stil blijven staan of de bal laten lopen.

Alsof er soms een fast forward is maar dan wel stabiel. In die zin: geen lag. Gewoon super snelle gameplay. Supppper snel ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:34
Augy schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 21:17:
[...]

Dit heeft goed uitgepakt, hopelijk hebben er meer meegedaan. Ging toen om Blanc (89).

[ Voor 3% gewijzigd door Lil Tjappo op 15-04-2025 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:40:
[...]

Alsof er soms een fast forward is maar dan wel stabiel. In die zin: geen lag. Gewoon super snelle gameplay. Supppper snel ineens.
Is geen pijl op te trekken dit. Bij mij speelt momenteel weer zo bizar traag. Ik zie gewoon wat er gebeurd, scherm de passlijn af en mijn speler reageerd zo traag en mist weer de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
[...]

Hier helaas ook herkenbaar. Won net 7-4 waarbij die knakker gewoon 3x vanaf de kickoff door mn verdediging walste. Ook zijn fysiek sterke spelers te lomp soms, rammen je gewoon van de bal zonder vrije trap ofzo. Jammer dat het vaak van die ping pong scores zijn. Wel 1e keer drie potten winst achter elkaar in div 4 dus dat gaat redelijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Lil Tjappo schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:01:
[...]

Dit heeft goed uitgepakt, hopelijk hebben er meer meegedaan. Ging toen om Blanc (89).
Yes idd goed uitgepakt. Nu allemaal totw 88 rated voor 10750 gekocht aangezien die altijd tijdens tots schaars gaan worden, tijdens warm up ga je die maximaal gebruiken...

Denk ik _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Die community :')

Ik speelde net in divisie 3 tegen allemaal Elite gastjes die bewust niet gepromoveerd zijn gedurende het seizoen om zo makkelijkere tegenstanders in de friendlies te krijgen. Nu de laatste week in gaat, maakt het niet meer uit en stomen ze van lagere divisies door naar Elite om zo alsnog een week de beste rewards mee te pakken.

Het hele arsenaal wordt uit de kast gehaald. Trucje trucje trucje, glitch goal, aftrap. Herhaal. Ze zijn ook gewoon vier klasses beter, daar gaat het verder niet om.... Staan ze 2-0 voor, pauzeren ze in de hoop dat je weggaat. Ik niet dus, speel gewoon verder, kan rustig een paar doelstellingen met een evolution halen. Krijg je allemaal verwijten via de PS zelf (noob / dumb kid / rookie / why don't you leave?).

Wat een triest volk :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Lil Tjappo schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:01:
[...]

Dit bedoel je? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nhNtldd7ZADpuxEAWL8m03dU4_0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w7I2tLVThuqcSodkAVs95d8o.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Saekerhett schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 17:02:
Die community :')

Ik speelde net in divisie 3 tegen allemaal Elite gastjes die bewust niet gepromoveerd zijn gedurende het seizoen om zo makkelijkere tegenstanders in de friendlies te krijgen. Nu de laatste week in gaat, maakt het niet meer uit en stomen ze van lagere divisies door naar Elite om zo alsnog een week de beste rewards mee te pakken.

Het hele arsenaal wordt uit de kast gehaald. Trucje trucje trucje, glitch goal, aftrap. Herhaal. Ze zijn ook gewoon vier klasses beter, daar gaat het verder niet om.... Staan ze 2-0 voor, pauzeren ze in de hoop dat je weggaat. Ik niet dus, speel gewoon verder, kan rustig een paar doelstellingen met een evolution halen. Krijg je allemaal verwijten via de PS zelf (noob / dumb kid / rookie / why don't you leave?).

Wat een triest volk :')
Ik begin niet eens aan de friendlies voor bijvoorbeeld Maldini.
Het idee alleen al om 36 gefrustreerde potten te moeten spelen om straks op circa 20 wins uit te komen.

Nee bedankt!

Mijn team is al goed genoeg en vermaak me prima in div4.
Zou kunnen promoveren naar div 3 als ik er goed voor ga zitten, maar anderzijds, ik ben slechts een casual gamer (met een extreem goed team).

Wel Beckenbauer SBC gedaan. Niet dat hij in de basis komt, maar zijn loan heeft me overtuigd om deze SBC in ieder geval te doen waardoor ik een goede wissel heb op de bank.

Twijfel nog om ook Muller te doen als supersub, maar heb ook Suarez (incl EVO) al op de bank.
Zijn loan viel me niet tegen en ik heb het altijd lastig tegen hem.

Op papier is Suarez beter, maar op de een of andere manier staat Muller positieel altijd heel dreigend.
Genoeg fodder in de club. Sterker nog, ik heb veel 84 en hoger en bijna geen 83 en 82 rated spelers meer.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
[...]

Klopt, ik dacht eerst dat het aan mij lag. Totdat ik soortgelijke reacties zag met dezelfde klachten.

EA moet echt die issues gaan oplossen. Maar goed, we weten allemaal dat ze er toch niks aan aan veranderen. Game wordt elk jaar alleen maar slechter qua gameplay. En met elke “patch” die uitkomt wordt het alleen maar beroerder. Ook wel een prestatie opzich natuurlijk. Jammer maar wel de realiteit.

Focus ligt toch voornamelijk op het verkopen van packs en dagelijkse content en de rest veranderd toch nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 17:55:
[...]

Klopt, ik dacht eerst dat het aan mij lag. Totdat ik soortgelijke reacties zag met dezelfde klachten.

EA moet echt die issues gaan oplossen. Maar goed, we weten allemaal dat ze er toch niks aan aan veranderen. Game wordt elk jaar alleen maar slechter qua gameplay. En met elke “patch” die uitkomt wordt het alleen maar beroerder. Ook wel een prestatie opzich natuurlijk. Jammer maar wel de realiteit.

Focus ligt toch voornamelijk op het verkopen van packs en dagelijkse content en de rest veranderd toch nooit.
Idd, zou esports 26 dadelijk de eerste editie worden met een season pass ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 18:07:
[...]

Zou me inderdaad niets verbazen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
Kassa, heb zo 11 Blancs die voor 30k weggaan en gekocht voor 15-16k, had er achteraf iets meer moeten kopen, nou ja…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 18:07:
[...]

Ik verwacht van wel. Kijkende naar bijvoorbeeld de F1 en Battlefield games waar het al in zit gaat deze lijn ook wel doorgetrokken worden naar FC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Zo Beckenbauer 96 uit de uograde sbc. Benieuwd hoe hij speelt gezien z'n lengte

[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 15-04-2025 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Die low driven+ is zo vervelend echt alles vliegt erin

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier toch die cup gespeeld voor Maldini, waarvan ik wist dat ik die toch niet zou gaan halen.

Nog wel 20 wins eruit gesleept en uit de packs Zambrotta 89, Abedi Pele 90 en Del Piero 92 gekregen. Die is nog wel leuk.

Dat het automatisch golden goal is, bevalt me altijd wel. Mogen ze van mij altijd doen voor dit soort objectives. In 1 avond zo toch nog wat leuke fodder bij elkaar gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Gisteren uiteindelijk Matthaus toch gekocht voor 910k wat mij eigenlijk wel mee viel en tot nu toe bevalt hij goed.
Ik heb ook gisteravond is wat andere formaties geprobeerd dan de 4213 en ook dat viel eigenlijk niet tegen en geeft je de ruimte om wat met andere spelers te experimenteren zoals Griezman Futbirthday en Smith 93 Immortals en mijn middenvelders in andere rollen en dat maakt het toch wel weer leuk.
Die Smith is trouwens wel echt een goede speelster en heeft voor mij wel een van de beste L-stick dribbling van alle spitsen die ik heb.

In de Immortals trade-inn kwam Buffon nog uit dus nu die maar is proberen ipv. Casillas maar ik durf niet te zeggen dat hij hem gaat vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
beuker19 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:19:

In de Immortals trade-inn kwam Buffon nog uit dus nu die maar is proberen ipv. Casillas maar ik durf niet te zeggen dat hij hem gaat vervangen.
Ik heb Buffon nu een tijdje geprobeerd in plaats van Iker nadat ik hem vrijdag uit packs kreeg en ik denk dat hij beter is. Maar keepers zijn altijd persoonlijk in FIFA.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
93 zambrotta uit die 89 upgrade pack. Helemaal prima die wou ik al :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:21
Traeces schreef op woensdag 16 april 2025 @ 19:49:
Hier een dubbele Bale 90

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Uploader_
Euh, deed zonet even voor de afwisseling een icon pick.
Past wel mooi in mijn half Nederlands team!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-papDRit5hew-CKrNCyfWGAfwU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iJJOEXfiA6S7AVEJhRERmE7D.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind die bale 90 echt 3x niks, speelt hij bij jouw ?

Oef die Cruijf is echt een heerlijk pull !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op woensdag 16 april 2025 @ 19:49:
Toevallig net gekocht, speelt echt briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op woensdag 16 april 2025 @ 22:49:
[...]

Vind die bale 90 echt 3x niks, speelt hij bij jouw ?

Oef die Cruijf is echt een heerlijk pull !
Nee, hij haalt de bank niet bij mij. Ben uiterst tevreden met mijn team zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W8ODKJinF2n_PxmBVXmINVqFrXE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/azhNuVwwkLJuPWnZWFgIkwb5.png?f=fotoalbum_large

Zeker, ik was ook zo verrast toen hij eruit kwam!
Hoe ziet jouw team eruit nu na de Hamm pull? Lijkt mij ook een geweldige kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op woensdag 16 april 2025 @ 23:28:
[...]

Nee, hij haalt de bank niet bij mij. Ben uiterst tevreden met mijn team zo.
[Afbeelding]

Zeker, ik was ook zo verrast toen hij eruit kwam!
Hoe ziet jouw team eruit nu na de Hamm pull? Lijkt mij ook een geweldige kaart!
Hoop vooral dat Zambrotta zich beter opstelt dan mendy. Die staat nog al eens te slapen, Llorente heeft dat totaal niet op rechts.

Speel momenteel zo :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JKNEBjzKxO8TViR8IW8A6lE3a-A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BUspz1nj8MKKuq4BdnL271fR.png?f=fotoalbum_large

Maar weet niet of Hamm goed is voor rw. Heb haar het liefste in de spits, maar merk met een 2 spitsen systeem dat er echt veel gaten vallen op me middenveld door mijn agressieve speelstyle.

Heb 4222 getest maar dat liep niet lekker, maar de gameplay was toen ook dramatisch. Misschien eens 442 testen deze week.
Pagina: 1 ... 52 ... 68 Laatste