Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:18:
[...]

Ja benieuwd of EA mijn win teruggeeft (spoiler: nee).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COqyBpIYho_R6qCAgwXBY4NpGiI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YJo6X0foEpHWta8pFCMp9IME.jpg?f=fotoalbum_large

Nope EA is echt weer schaamteloos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn weer eens problemen, want ook de webapp hapert en de companion app op mijn phone ook.

Voor mijn gevoel zijn er nog nooit zo veel storingen geweest als bij EAFC25......

:-(

[ Voor 33% gewijzigd door Moody2204 op 31-03-2025 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-04 11:26
Traeces schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:20:
[...]

[Afbeelding]

Nope EA is echt weer schaamteloos :+
Je hebt de verbinding verbroken! :+

Maar hoe kan runthefutmarket nou wel nog online zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Jamesl op 31-03-2025 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:21:
[...]

Je hebt de verbinding verbroken! :+
Ja haha stelletje boeven zijn het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze mogen me compenseren met Xavi of Thuram })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:53
Ik baal ook wel. Het ging vanavond best lekker en nu blijf ik hierdoor weer op 10 wins steken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:26:
Ik baal ook wel. Het ging vanavond best lekker en nu blijf ik hierdoor weer op 10 wins steken...
Door deze grap ga ik dit zeker niet halen.

Was nog mogelijk, zeker aangezien ik gewoon echt goed speelde vanavond.

Hoop nog 8 wins te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik zou 8-3 gaan maar nu dus 7-4, nog 4 games over.. jammer want waarschijnlijk wordt het nu niet meer dan 8 of 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:22
Grrr moest al m'n 15 potten nog. Stond 1-3 in matches. M'n 5e pot 7-0 voor en toen..... Tadaaaaa een loop tijdens rust.

He le maal kut :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Servers lijken weer terug te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Jamesl schreef op maandag 31 maart 2025 @ 22:44:
Servers lijken weer terug te zijn
Heb gelijk al disconnect vlak voor de aftrap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
theman36 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 22:49:
[...]

Heb gelijk al disconnect vlak voor de aftrap...
Ik disconnect net ook in de 80ste minuut in champs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-04 19:25
Uit de 84x3 kwam VDS lopen! Dikke prima!

Even de leen variant van Gullit geprobeerd. Maar dat is ook wel echt een monster. Alleen die 91 rated teams gaan waarschijnlijk een probleem opleveren. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:56
Ik krijg niks uit de rewards deze promo. Alleen wat van die groene kaarten. Verder blijft mn SBC storage volzitten dus maar even Vasquez, Garcia en Gabriel gedaan. Misschien dat ik Gabriel kan gebruiken. Nu is mn storage weer vol alleen dit keer met lage fodder haha.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand Muller gedaan?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Nee, gisteren wel tegen gespeeld en leek me best een goede spits. Ook niet mega duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik twijfelde om 'm te doen. Maar omdat Solskjear en Suarez aan de lopende band scoren heb ik het niet gedaan.

Die Solskjear vind ik ook echt een aanrader. Enige minpuntje vind ik zujn snelheid af en toe, maar ik scoor veel met hem. Nog meer dan met evo Suarez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
Ja hier gedaan, had toch genoeg fodder en Gullit ga ik niet redden..
Fijne speler en scoort heel makkelijk.. Mis af en toe wel wat snelheid/kracht. Maar als hij voor het doel staat is het een doelpunt.

Samen met MBappe 93 is het een lekker duo voorin, zelfs voor een middelmatige speler als ik ben.
Zoek nu alleen nog een goede CAM, Zidane begint een beetje te vervelen.

Gisteren overigens die keuze van 1 van de 2 icons gedaan voor 100 dagen online (400k), ben er toch aardig klaar mee en het einde komt in zicht.. Maar dat was absoluut geen succes, Nesta en Larsson.. Tip hou je muntjes lekker in je zak 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door M@cer op 01-04-2025 13:36 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05:57
Moody2204 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 12:52:
[...]

Ik twijfelde om 'm te doen. Maar omdat Solskjear en Suarez aan de lopende band scoren heb ik het niet gedaan.

Die Solskjear vind ik ook echt een aanrader. Enige minpuntje vind ik zujn snelheid af en toe, maar ik scoor veel met hem. Nog meer dan met evo Suarez.
Solksjaer is inderdaad echt belachelijk.... belachelijk goed!!
22 wedstrijden 57 goals hier (Rivals divisie 4 enkel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:28
Gisteren eindelijk weer eens een redelijke pull uit de dagelijkse upgrade packs... Nwaneri. Meteen die Ben White SBC erbij gedaan om alles makkelijk op chem te krijgen. Staat nu zo op het veld. Moet je nog 4213 spelen, of zijn de 433/2 of 433/4 ook nog werkbare opties?

Bij lange na niet genoeg fodder voor Gullit, dus ik hoop op een andere mooie middenvelder. Of zouden jullie iemand anders uit dit team nog gaan vervangen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K4jQ0-p0DXz-DSn1QDSqr8cdHCQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nyHUZ2qxlSIGoxYscQGcjIDY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

heron schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:16:
Gisteren eindelijk weer eens een redelijke pull uit de dagelijkse upgrade packs... Nwaneri. Meteen die Ben White SBC erbij gedaan om alles makkelijk op chem te krijgen. Staat nu zo op het veld. Moet je nog 4213 spelen, of zijn de 433/2 of 433/4 ook nog werkbare opties?

Bij lange na niet genoeg fodder voor Gullit, dus ik hoop op een andere mooie middenvelder. Of zouden jullie iemand anders uit dit team nog gaan vervangen?

[Afbeelding]
Ik was voor Vazquez gegaan? Lahm SBC komt ook binnen enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:16:

[Afbeelding]
Hoe vind jij die marchisio spelen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Vuvuzela schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:44:
[...]

Ik was voor Vazquez gegaan? Lahm SBC komt ook binnen enkele dagen.
Vazquez lijkt me meer een aanvallende back, en was voorgaande jaren ook fysiek minder. En met Roberto Carlos op links, lijkt Ben White een betere stay-back fullback. Ook gezien zijn rollen.
Traeces schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:59:
[...]

Hoe vind jij die marchisio spelen ?
Goede speler, tiki-taka+ kan je tenminste nog meer door het middenveld passen. Daarom is Sneijder ook zo leuk, en eigenlijk zou ik Trent moeten vervangen door nog iemand met deze playstyle. Natuurlijk niet zo fysiek aanwezig als Gullit of Yaya dat zou zijn. Hij is een alleskunner: passing en dribbles ook goed, incisive pass.

Dit schrijvende: is Yaya Toure's SBC het waard als CDM? Die zou ik misschien nu (of over een weekje) wel moeten kunnen doen.

[ Voor 6% gewijzigd door heron op 01-04-2025 15:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Toch nog 9 wins, was wel even zweten.

Dessaily en Valverde uit de picks ! Toch nog ergens voor gespeeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vc0im9nK_pCM9xKz8OWmodC65Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jHv9Ad6iVvARcT980LOKpNyY.jpg?f=fotoalbum_large

Alle 91 rated squads gedaan. Nog vier 90 rated. 0 coins gebruikt en niet van plan. Can't wait.

Heb nog 1 WL en SB rewards nodig denk ik. Rivals moet ik kijken of ik 't red qua tijd om de potjes te spelen. Wellicht ipv SB.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
14 miljoen coins… echt bizar knap!

Ik ben al elke FIFA blij als ik eens rond 500.000 a 1.000.000 ooit een keer kan aantikken. Maar goed ik handel ook niet dus dan is meer ook niet realistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:28:

Ik ben al elke FIFA blij als ik eens rond 500.000 a 1.000.000 ooit een keer kan aantikken. Maar goed ik handel ook niet dus dan is meer ook niet realistisch.
Ja en nog 2 miljoen in kaarten op transferlijst haha. Gaat lekker door. Nog nooit zoveel gehad. Ben er wel blij mee. Maar doe er zoals vaker gezegd niks mee. Uiteindelijk verkoop ik 't en heb ik meer dan gratis fifa gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Sleehond schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:28:

Dat lukt wel toch? Ik zit op 4 miljoen zonder geld er in gestoken te hebben of te handelen. Kwestie van casual spelen en gericht je team versterken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
theman36 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:23:
[...]

Dat lukt wel toch? Ik zit op 4 miljoen zonder geld er in gestoken te hebben of te handelen. Kwestie van casual spelen en gericht je team versterken denk ik
Mhm is me in alle fifas nog nooit gelukt, hoogstens richting 1 miljoen. Maar speel ook geen WL, denk dat dat wel meespeelt dat het daar dan beetje stokt, maar dat is prima hoor. Vind het alleen super knap van hem dat je 14 miljoen haalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op woensdag 2 april 2025 @ 06:33:
[Afbeelding]

Alle 91 rated squads gedaan. Nog vier 90 rated. 0 coins gebruikt en niet van plan. Can't wait.

Heb nog 1 WL en SB rewards nodig denk ik. Rivals moet ik kijken of ik 't red qua tijd om de potjes te spelen. Wellicht ipv SB.
Ben hier ook met Gullit begonnen. Maar na alle 91 rated squads is echt de club leger dan leeg. Wordt nog wel even een grind de aankomende tijd. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Sleehond schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:24:
[...]

Mhm is me in alle fifas nog nooit gelukt, hoogstens richting 1 miljoen. Maar speel ook geen WL, denk dat dat wel meespeelt dat het daar dan beetje stokt, maar dat is prima hoor. Vind het alleen super knap van hem dat je 14 miljoen haalt
Ja eens! Zelf vind ik handelen echt helemaal niks aan en speel ik liever :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:37
Zijn er cheaters op de PS5 actief of zo? Ik had net een potje Rivals, dikke vette lag, vertraging, stroperig etc, hij komt 1-0 voor. Op dat moment krijg ik effe een telefoontje en had de controller op de kop weggelegd zodat ik niet uit de game ging. Duurde iets langer dan verwacht, begin tweede helft terug, stond inmiddels op 6-0 achter. Fuck it, speel gewoon verder dacht ik.

En op dat moment liep alles als een trein, passjes kwamen aan, loopacties werden gemaakt, snelheid was terug.... Ik kom binnen no-time terug tot 6-3. Tegenstander pauzeert, hervat het spel na 20 seconden weer en alles is weer net zo stroperig als in het begin.

What the F?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:40
Probeer soms ook wat te handelen, nu met succes. Die groene avila kaart 40 van ingekocht voor 15k. Hij staat inmiddels op 22k. Nu even de vraag of ik ga cashen of even mee wachten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Lil Tjappo schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:42:
Probeer soms ook wat te handelen, nu met succes. Die groene avila kaart 40 van ingekocht voor 15k. Hij staat inmiddels op 22k. Nu even de vraag of ik ga cashen of even mee wachten…
Nice. 23k nu. Maar geen idee waarom deze uberhaupt stijgt? Fodderprijs voor 89 is 14k ongeveer. Hoe schat je in dat deze gaat stijgen?

Ben pas bezig sinds kerst met fut bezig, nog aan het ontdekken hoe de markt werkt. De laatste tijd lijkt alles iig in waarde te dalen. Heb wel eens 5x kika nazareth gekocht omdat die gegarandeerd zou stijgen als live fantasy speler. Meeste winst voor mij is gewoon alles wat tradeble is verkopen, heb gisteren de miljoen aangetikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Vuvuzela schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:56:
[...]

Nice. 23k nu. Maar geen idee waarom deze uberhaupt stijgt? Fodderprijs voor 89 is 14k ongeveer. Hoe schat je in dat deze gaat stijgen?

Ben pas bezig sinds kerst met fut bezig, nog aan het ontdekken hoe de markt werkt. De laatste tijd lijkt alles iig in waarde te dalen. Heb wel eens 5x kika nazareth gekocht omdat die gegarandeerd zou stijgen als live fantasy speler. Meeste winst voor mij is gewoon alles wat tradeble is verkopen, heb gisteren de miljoen aangetikt.
Zag hem staan bij goedkoopste 89 rated per rating op Futbin. Toen even gekeken en dacht dat het met een evo wel een leuke speler kan zijn. Weet niet of deze kaart nog een upgrade kan krijgen maar denk het wel en dat hij daarom stijgt. Was een gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Lil Tjappo schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:04:
[...]
Zag hem staan bij goedkoopste 89 rated per rating op Futbin. Toen even gekeken en dacht dat het met een evo wel een leuke speler kan zijn. Weet niet of deze kaart nog een upgrade kan krijgen maar denk het wel en dat hij daarom stijgt. Was een gokje.
Ahh ik zie nu dat hij stijgt vanwege de dreamchaser trade-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Haha Oja ik zie het, dan ga ik cashen. Duurt nog maar 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Oekol schreef op woensdag 2 april 2025 @ 09:51:
[...]

Ja en nog 2 miljoen in kaarten op transferlijst haha. Gaat lekker door. Nog nooit zoveel gehad. Ben er wel blij mee. Maar doe er zoals vaker gezegd niks mee. Uiteindelijk verkoop ik 't en heb ik meer dan gratis fifa gespeeld.
Hoe bedoel je dat met "uiteindelijk verkoop ik het"? Verkoop je dan een account met al die coins erin?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:54
Slasher schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:08:
[...]

Hoe bedoel je dat met "uiteindelijk verkoop ik het"? Verkoop je dan een account met al die coins erin?
Je kan gewoon je coins verkopen via diverse websites, net zoals je ze kan kopen (al die YT maken er reclame voor)

Vanavond lahm sbc, die ben k wel benieuwd naar als cvm :)

Edit: lahm valt tegen, even review afwachten

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 02-04-2025 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
theman36 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:10:
[...]

Ja eens! Zelf vind ik handelen echt helemaal niks aan en speel ik liever :)
Why not both ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Slasher schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:08:
[...]

Wat hierboven gezegd wordt. Niet de bedoeling van 't topic dus ik zal er niet over uitwijden. Maar GTA 6 is straks verdiend en FC terugverdiend zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:10:
[...]

Ben hier ook met Gullit begonnen. Maar na alle 91 rated squads is echt de club leger dan leeg. Wordt nog wel even een grind de aankomende tijd. 😂
Heb je z'n loan uit geprobeerd? Deed 'm ff testen in WL voor high rated fodder weer aan 't spelen en was positief verrast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vuvuzela schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:56:
[...]

Maar hoe weet je überhaupt of een speler gaat stijgen?

Ik wou vorige week Dreamchasers Nwaneri kopen, was toen 330k, dacht dat gaat wel zakken, maar die is nu 430. Toch een beetje zonde als je 100k "teveel" betaald.

[ Voor 20% gewijzigd door Slasher op 02-04-2025 20:48 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Al 18 potjes nu rush om 1 wins te halen zodat ik m'n week objectives haal. Wat 'n mongolen speel ik mee zeg. Verschrikkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op woensdag 2 april 2025 @ 19:46:
[...]

Heb je z'n loan uit geprobeerd? Deed 'm ff testen in WL voor high rated fodder weer aan 't spelen en was positief verrast :)
Ja die loan had ik geprobeerd. Erg goede kaart. Maar dat mag ook wel met dat prijskaartje. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
Uit de 84x7 kwam Xavi uit wandelen! Ben benieuwd! Maar omschakelen naar 41212(2).

Lijkt me wel wat een middenveld met Rodri, Xavi, KDB en uiteindelijk Gullit.

Thuram zou nog leuk zijn. Maar ik mag deze week niet klagen met VDS en Xavi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn de ervaringen met Lahm overigens?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• heron
Okay, na wat aanmoedigingen toch maar aan Gullit begonnen. Halverwege nu qua waarde - de 91 squads and twee 90 squads zijn gedaan. En de club begint er al heel leeg uit te zien. Maar hopen op goede rewards en geluk met de upgrade SBC grind. Dan zou die in de komende 2-3 weken toch wel op het veld moeten kunnen komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:37:
Wat zijn de ervaringen met Lahm overigens?
Deze ben k ook erg benieuwd naar

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Zo, ein-de-lijk weer eens een keer packluck. Uit de 84+ x7:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ARVCv6A_AFb4BBjWjqDhWnWvB0g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NQfoWVycbtUyn9knBlBLBzTJ.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Hier moet ik voor Gullit nog de 91 squads en één 90 squad en heb nog 800k+ op de bank mocht ik moeten bijspringen, dus dat moet ergens komende week wel een keer goedkomen met alle rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Pff mijn laagste rating speler is 87 rated, of 79 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Echt jammer dat je bij lagere divisisies niet kan degraderen. Div 4 is de rewards teveel werk en div 5 is eigenlijk net te makkelijk. Nu verlies ik richting promotie elke keer maar 1 of 2 potten om te voorkomen dat ik promoveer, ook een beetje zonde. Heb nu Solskjaer in de spits ipv 92 puskas. Fijne speler!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Sn3gG3l schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:36:
Echt jammer dat je bij lagere divisisies niet kan degraderen. Div 4 is de rewards teveel werk en div 5 is eigenlijk net te makkelijk. Nu verlies ik richting promotie elke keer maar 1 of 2 potten om te voorkomen dat ik promoveer, ook een beetje zonde. Heb nu Solskjaer in de spits ipv 92 puskas. Fijne speler!!
Als je nou gewoon wel promoveert, en iedereen doet dat, dan worden de tegenstanders gaandeweg het seizoen automatisch weer wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Saekerhett schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:12:
[...]

Als je nou gewoon wel promoveert, en iedereen doet dat, dan worden de tegenstanders gaandeweg het seizoen automatisch weer wat makkelijker.
Inderdaad maar dat gebeurt volgens mij niet. Ik merk gewoon dat het teveel tijd kost om m'n wins te halen in div 4 en dat ik het dan vaak opgeef na de eerste serie wins (waar rewards slechter zijn dan alle wins in div 5). Misschien dat ik weer probeer te promoveren voor het einde van dit seizoen maar dat loopt nog 3 weken volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FF malen is na de upgrade wel echt een hele zieke kaart geworden.

2 playstyle plus, 10 normale playstyle en 5*5*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Traeces schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:27:

Vind die knakker ook altijd lastig om tegen te spelen. Heb zelf nog Neto 5* 5* en met die 99 pace upgrade. Laats Miyama gepacked voor op links en dat vind ik ook echt een fijne speler, heeft m'n rivaldo eruitgespeeld.

[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 04-04-2025 21:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:24:
[...]

Vind die knakker ook altijd lastig om tegen te spelen. Heb zelf nog net 5* 5* en met die 99 pace upgrade. Laats Miyama gepacked voor op links en dat vind ik ook echt een fijne speler, heeft m'n rivaldo eruitgespeeld.
Mijn super sub op rechts. Hij kan tenminste ook weerstand bieden tegen Theo.

Net de winnende assist weer bezorgt op CR7. Die kaart is echt abnormaal, ene hattrick na de andere.

Heeft R9 er echt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Net 8-2 gewonnen can een team met TOTY VVD, Roberto Carlos, Gullit, Bale, R9 en pele. Hij kon er niks van man😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Traeces schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:27:

Ja bah.. hij was aan t zakken en rond de 200k wilde ik hem wel echt kopen, toch nog gewacht en nu is hij 400k.

Vini kocht ik voor 300 en zakte daarna tot 80k (bijna alles zakt in waarde). Dus ik koop wat minder graag..
Nu wacht ik op een evo voor Vini, en Adeyemi aan de andere kant is nog niet aan vervanging toe.

[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 04-04-2025 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffff..... 1e potje WL, crasht het spel. Meteen een loss. Was er hier ook niet iemand die dat ook had en zo ja, hoe is het op te lossen?

Ik heb me een tijd lang ingehouden, maar EA heeft me toch weer weten te triggeren. Eerst dus uit het niets bovengenoemde crashes (hoe kan dat ineens uit het niets?)

Vervolgens een potje: ik sta 4-1 voor maar ik herkende al weer dingen dat ik dacht: ik ga dit niet winnen. En inderdaad: 8-7(!) verloren.

WAT EEN SHITSHOW!

3e en 4e potje: weer een crash. Sta je dan 0-4 in de weekend league.........

Help?!!?!?!

[ Voor 62% gewijzigd door Moody2204 op 05-04-2025 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:17
Servers hadden inderdaad weer kuren vanmorgen. Gelukkig zat ik in een squad battle en had ik alle matches al gedaan, maar als er punten op het spel staan is het wel erg zuur...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:29:
Pffff..... 1e potje WL, crasht het spel. Meteen een loss. Was er hier ook niet iemand die dat ook had en zo ja, hoe is het op te lossen?

Ik heb me een tijd lang ingehouden, maar EA heeft me toch weer weten te triggeren. Eerst dus uit het niets bovengenoemde crashes (hoe kan dat ineens uit het niets?)

Vervolgens een potje: ik sta 4-1 voor maar ik herkende al weer dingen dat ik dacht: ik ga dit niet winnen. En inderdaad: 8-7(!) verloren.

WAT EEN SHITSHOW!

3e en 4e potje: weer een crash. Sta je dan 0-4 in de weekend league.........

Help?!!?!?!
Ik wacht nog maar even tot vanavond of morgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De problemen die ik nu heb komen vaker voor lees ik wel na wat Googlen.

Heb nu het spel verwijderd en via de veilige modus cache geleegd en database op de PS5 gereconstrueerd.

Nu spel opnieuw downloaden en installeren.

En dan bidden tot het opperwezen dat het heeft geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er!k schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 10:25:
Servers hadden inderdaad weer kuren vanmorgen. Gelukkig zat ik in een squad battle en had ik alle matches al gedaan, maar als er punten op het spel staan is het wel erg zuur...
Ik weet dus niet of het een server probleem is. Sinds gisteren wel iedere keer een crash bij de aftrap van Rivals en nu ook champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Wie kiezen jullie voor de become immortal evo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Vuvuzela schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:53:
Kante gekozen, verder waardeloze objective en ga em als ie af is ook niet gebruiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:47:
[...]

Ik weet dus niet of het een server probleem is. Sinds gisteren wel iedere keer een crash bij de aftrap van Rivals en nu ook champs.
Heb ik juist vaak in Squad Battles, heel soms ook rivals. En nee niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Kante. Past goed bij de CR7 SBC die ik in de spits heb, en hij was altijd een speciale speler. Geen idee of dat dit keer ook zo gaat zijn. En anders is het een mooie 90 rating ofzo voor Gullit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Iemand ervaring met Zanetti 93?
Met anker erop lijkt het best interessant als RB. Hoge stamina en agressie ook, altijd fijn.

Lahm ook maar gedaan ben benieuwd…

Nu maar eens zo proberen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5QPY94dgq7UZzdrROLmJLL569ao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gEP4FHAspYpsFrvsuryBrtyB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ABexeu2eCgL9ZmcFOTEQNccgUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ArtxqBFvNgDqrXjyxstH7B4y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s7g6b2RKKPSYOC5wHCeQg8r7dps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8YLKspMzFW7a7c2spbb4RP83.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 142% gewijzigd door Sleehond op 05-04-2025 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Maakt niet uit, krijgen allemaal zelfde stata. Heb Gavi gekozen omdat hij nu goed in het team past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik kies denk ik voor Wieffer, heeft goede playstyles al, is vrij lang en leuk voor Feyenoord team P&P, anders zou ik misschien voor Kanté gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 13:27
Beste is juist om iemand met heel weinig of geen playstyles te kiezen zodat je zelf alles erop kan zetten. Heb zelf Gravenbergh gepakt die heeft 2 ps maar maarja denk dat ik hem toch niet ga completen want ga niet weer 10 euro of een half miljoen coins neertellen om hem af te ronden. Dan houdt ik het wel bij Xavi en Toure op het middenveld. En nog 3 90 teams en dan komt Gullit erbij

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Oekol
Poeeeeh.. De tijd is daar! 0 coins aan gespendeerd en het laatste team staat klaar om ingeleverd te worden.
Er ist wieder da! De jaarlijkse terugkeer van Gullit in mijn team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oozG91YdPzCfKZK_59v4kaa-VYs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/81M5EtkzngM6nnEFybaW4fLa.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door Oekol op 06-04-2025 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:37:
Poeeeeh.. De tijd is daar! 0 coins aan gespendeerd en het laatste team staat klaar om ingeleverd te worden.
Er ist wieder da! De jaarlijkse terugkeer van Gullit in mijn team.

[Afbeelding]
Je plaatje doet het niet. :p

Maar lekker bezig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:01:
[...]

Je plaatje doet het niet. :p

Maar lekker bezig!
Hmm raar. Hij pakte meerdere websites niet meer. Dan maar ouderwets geupload. Ben benieuwd of mijn middenveld nu ongeëvenaard is. Ga Viera 5* 5* maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Die Immortal Icon wordt ook weer een betaalde, beetje jammer elke week die paid evo's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:10:
Die Immortal Icon wordt ook weer een betaalde, beetje jammer elke week die paid evo's..
Had je wat anders verwacht dan van EA? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:19:
[...]

Had je wat anders verwacht dan van EA? ;)
Nee maar het begint wel wat irritant te worden al die pay2win evo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:00:
[...]

als je betaald, mag het ook wel een instant complete zijn :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:34:
[...]

als je betaald, mag het ook wel een instant complete zijn :+
EA kennende mag je eerst dokken en dan nog paar potten spelen voor die evo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UcbUpY2Ap1StKXXYngkXeeXqI6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ECPWE7XAmhrTN7hhUIyOh1KA.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa ! Uit de level 26 seizoen rewards !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 6 april 2025 @ 17:23:
[Afbeelding]

Hoppa ! Uit de level 26 seizoen rewards !
Laatste levels vandaag allemaal geopend, gewoon helemaal niks eruit haha ja angerer en Zola voor de 5e keer

Wel kante helemaal klaar naar 90, zelfs in rush was k in 6 potjes klaar, werd zowaar een keer normaal gespeeld door m'n teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Wat doen jullie met die season rewards? De speler rewards lijken me niet echt meer de moeite, heb vaak wel betere. Vorig jaar spaarde ik vaak die spelers voor cups ofzo maar die zijn ook niet altijd leuk meer om te spelen. Haalde vandaag nog uit zon 85xx rewards pakket Angerer, 95 icon keeper waar ik nog nooit van gehoord heb. ff kijken of die beter is dan mn toty martinez. Maar kiezen de meeste hier voor 85xx pakketjes of toch de speler rewards voor team/fodder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 6 april 2025 @ 18:22:
[...]

Laatste levels vandaag allemaal geopend, gewoon helemaal niks eruit haha ja angerer en Zola voor de 5e keer

Wel kante helemaal klaar naar 90, zelfs in rush was k in 6 potjes klaar, werd zowaar een keer normaal gespeeld door m'n teams
Die zola ook al 3x gepackt. Volgens mij zit die in iedere pack, samen met angerer.

Pack net ook nog 89 blanc, is is net 18k waard _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Wat is die evo die je met sbc kunt unlocken? Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Er!k schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:26:
Wat is die evo die je met sbc kunt unlocken? Is dat wat?
De laatste immortal evo kan uiteindelijk betaald naar 94 icon. Bedoel je die?

Edit: Ah je bedoelt die tu eres mi idolo evo: https://www.futbin.com/evolutions/284/tu-eres-mi-idolo

[ Voor 17% gewijzigd door Sn3gG3l op 06-04-2025 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt ea doe wat aan die achterlijke fucking omhaal corners. Man man man wat een gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Sn3gG3l schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:00:
[...]

Ja en nee. Als je coins hebt kan 't ook gewoon, maw als je speelt kan je ze prima doen. Het is ook niet dat het de wereld kost. 100k hier. 10k daar. Valt mee toch? Já Die 500k doen zeer en twijfel of dat slim is. Die 100k zijn best prima. Overigens doe ik ze niet uit principe, net zoals ik m'n coins nergens aan uit geef :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Ik geef mijn coins niet meer aan spelers uit - die verliezen zo snel waarde. Ik gebruik ze als ik een SBC af wil maken en ergens nog een speler met hoge rating nodig heb. En voor de grote Evo's. Heb die 500k strikeforce op de 88 Cruijff los gelaten, en dat is nu een heerlijke playmaker voor me.

En de rest van de coins probeer ik steeds een beetje mee te handelen. Dat ging best goed, tot TOTY - toen heb ik 1,5 miljoen in store packs en upgrade SBCs gegooid. Kreeg ik Paredes, Haaland, Miyama en Roberto Carlos uit, dus dat bracht zijn waarde ook wel. Heb ik nu nog 300k over, en daarmee moet ik volgens mij de laatste stukje van Gullit in de komende weken af kunnen dichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:20

beuker19

Killerbeuker is so OP

Iemand hier die de Henry SBC nog gaat doen?

Ik kijk vanmiddag even of ik fodder genoeg heb maar volgens mij wel.
Gisteren even zijn loan gedaan en in de eerste match meteen 5 doelpunten :o
en was al op zoek naar een spits met LD+speelstijl dus dan lijkt deze mij perfect.

Gisteren ook nog wel 2x geprobeerd mij te kwalificeren voor de WL maar helaas 2 x 1-4 gegaan maar merk wel dat ik er steeds dichterbij kom.
Al moet ik zeggen dat naar Dreamchasers deze promo qua packweigt wel net zo slecht is :+ en dat is toch wel demotiverend.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 7 april 2025 @ 12:59:
Iemand hier die de Henry SBC nog gaat doen?

Ik kijk vanmiddag even of ik fodder genoeg heb maar volgens mij wel.
Gisteren even zijn loan gedaan en in de eerste match meteen 5 doelpunten :o
en was al op zoek naar een spits met LD+speelstijl dus dan lijkt deze mij perfect.

Gisteren ook nog wel 2x geprobeerd mij te kwalificeren voor de WL maar helaas 2 x 1-4 gegaan maar merk wel dat ik er steeds dichterbij kom.
Al moet ik zeggen dat naar Dreamchasers deze promo qua packweigt wel net zo slecht is :+ en dat is toch wel demotiverend.
Ik twijfel heel erg over Henry. 4*4* is toch wat minder in deze fase. En zo uit het hoofd heeft hij geen finesse shot.

Daarentegen wordt verwacht dat hij misschien een keer in een evo kan. En degenen die 'm gebruiken vinden hem wel goed wat ik zoal lees. Genoeg fodder hier om hem te doen, maar heb de knoop nog niet doorgehakt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Partypooper
Uit de level 32 84x5 kwam deze man:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kSatSvVShljyCSuS43nmgfcC_6M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fkW98MBX50iaU1vryC6YHVdI.png?f=fotoalbum_large

Erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL rewards waren niet veel. 93 Zanetti uit de picks en anger 91 ( voor de 5de fucking keer ).

Gaan nooit me elftal halen, maar kon slechter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:51:
[...]

Ik twijfel heel erg over Henry. 4*4* is toch wat minder in deze fase. En zo uit het hoofd heeft hij geen finesse shot.

Daarentegen wordt verwacht dat hij misschien een keer in een evo kan. En degenen die 'm gebruiken vinden hem wel goed wat ik zoal lees. Genoeg fodder hier om hem te doen, maar heb de knoop nog niet doorgehakt.
Ik denk dat ik mijn fodder hou tot TOTS, aangezien Henry niet meteen een upgrade is dan mijn huidige spelers maar vooral een ander type.

Maar ik heb sowieso pause aangezien ik er een paar weken tussenuit ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Gisteren WL afgemaakt maar wat waren de potjes raar. Allemaal 8-6, 10-9 uitslagen. Bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:20

beuker19

Killerbeuker is so OP

Moody2204 schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:51:
[...]

Ik heb hem gisteren toch maar voltooid en tot nu toe moet ik zeggen dat ik het een fijne speler vind.
De LD playstijl+ is wel behoorlijk goed en hij heeft wel de ''aura'' die je verwacht en voor 1 miljoen een meta Henry is sowieso al een dikke W.

Voor de rest is deze promo wel behoorlijk matig met slechte SBC's weinig content en waardeloze packweight misschien wel de slechte die er is.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

beuker19 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:07:
[...]
Voor de rest is deze promo wel behoorlijk matig met slechte SBC's weinig content en waardeloze packweight misschien wel de slechte die er is.
Verschrikkelijk.. ik mis de SBC's.. de daily play games rewards en dan is dit pas week 1.. Qua packweight ben ik al wel gewend dat ik alleen de slechtste 3/4 spelers herhaald blijf krijgen tijdens events :X

M'n club is ook helemaal uitgehold qua spelers. heb amper nog iets onder de 86.. SBC storage ook vol vanaf 86/87. Onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Mag echt hopen dat er volgend jaar eens iets aan de gameplay veranderd wordt. Achterlijnhoeren, corneromhaal goals en 500 rondjes draaien is kennelijk realistische gameplay de laatste fifa's.... Echt geen reet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Heb 50 blanc ingekocht voor 16k. Denk niet dat hij veel zal dalen en hoop op een trade in sbc. Denk dat die gaat komen aangezien je ze zovaak packt.
Pagina: 1 ... 51 ... 53 Laatste