Jamesl schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:18:
[...]
Ja benieuwd of EA mijn win teruggeeft (spoiler: nee).
:strip_exif()/f/image/YJo6X0foEpHWta8pFCMp9IME.jpg?f=fotoalbum_large)
Nope EA is echt weer schaamteloos
Jamesl schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:18:
[...]
Ja benieuwd of EA mijn win teruggeeft (spoiler: nee).
[ Voor 33% gewijzigd door Moody2204 op 31-03-2025 21:23 ]
Je hebt de verbinding verbroken!Traeces schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:20:
[...]
[Afbeelding]
Nope EA is echt weer schaamteloos
[ Voor 6% gewijzigd door Jamesl op 31-03-2025 21:23 ]
Door deze grap ga ik dit zeker niet halen.theman36 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:26:
Ik baal ook wel. Het ging vanavond best lekker en nu blijf ik hierdoor weer op 10 wins steken...
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Heb gelijk al disconnect vlak voor de aftrap...Jamesl schreef op maandag 31 maart 2025 @ 22:44:
Servers lijken weer terug te zijn
Ik disconnect net ook in de 80ste minuut in champs...theman36 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 22:49:
[...]
Heb gelijk al disconnect vlak voor de aftrap...
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Steam: Sneggel Origin: Waus82
I served in a company of heroes.
Nee, gisteren wel tegen gespeeld en leek me best een goede spits. Ook niet mega duur.Vuvuzela schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:39:
Iemand Muller gedaan?
Ik twijfelde om 'm te doen. Maar omdat Solskjear en Suarez aan de lopende band scoren heb ik het niet gedaan.Vuvuzela schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:39:
Iemand Muller gedaan?
Ja hier gedaan, had toch genoeg fodder en Gullit ga ik niet redden..Vuvuzela schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:39:
Iemand Muller gedaan?
[ Voor 38% gewijzigd door M@cer op 01-04-2025 13:36 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Solksjaer is inderdaad echt belachelijk.... belachelijk goed!!Moody2204 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 12:52:
[...]
Ik twijfelde om 'm te doen. Maar omdat Solskjear en Suarez aan de lopende band scoren heb ik het niet gedaan.
Die Solskjear vind ik ook echt een aanrader. Enige minpuntje vind ik zujn snelheid af en toe, maar ik scoor veel met hem. Nog meer dan met evo Suarez.
Ik was voor Vazquez gegaan? Lahm SBC komt ook binnen enkele dagen.heron schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:16:
Gisteren eindelijk weer eens een redelijke pull uit de dagelijkse upgrade packs... Nwaneri. Meteen die Ben White SBC erbij gedaan om alles makkelijk op chem te krijgen. Staat nu zo op het veld. Moet je nog 4213 spelen, of zijn de 433/2 of 433/4 ook nog werkbare opties?
Bij lange na niet genoeg fodder voor Gullit, dus ik hoop op een andere mooie middenvelder. Of zouden jullie iemand anders uit dit team nog gaan vervangen?
[Afbeelding]
Hoe vind jij die marchisio spelen ?heron schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:16:
Gisteren eindelijk weer eens een redelijke pull uit de dagelijkse upgrade packs... Nwaneri. Meteen die Ben White SBC erbij gedaan om alles makkelijk op chem te krijgen. Staat nu zo op het veld. Moet je nog 4213 spelen, of zijn de 433/2 of 433/4 ook nog werkbare opties?
Bij lange na niet genoeg fodder voor Gullit, dus ik hoop op een andere mooie middenvelder. Of zouden jullie iemand anders uit dit team nog gaan vervangen?
[Afbeelding]
Vazquez lijkt me meer een aanvallende back, en was voorgaande jaren ook fysiek minder. En met Roberto Carlos op links, lijkt Ben White een betere stay-back fullback. Ook gezien zijn rollen.Vuvuzela schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:44:
[...]
Ik was voor Vazquez gegaan? Lahm SBC komt ook binnen enkele dagen.
Goede speler, tiki-taka+ kan je tenminste nog meer door het middenveld passen. Daarom is Sneijder ook zo leuk, en eigenlijk zou ik Trent moeten vervangen door nog iemand met deze playstyle. Natuurlijk niet zo fysiek aanwezig als Gullit of Yaya dat zou zijn. Hij is een alleskunner: passing en dribbles ook goed, incisive pass.
[ Voor 6% gewijzigd door heron op 01-04-2025 15:16 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja en nog 2 miljoen in kaarten op transferlijst haha. Gaat lekker door. Nog nooit zoveel gehad. Ben er wel blij mee. Maar doe er zoals vaker gezegd niks mee. Uiteindelijk verkoop ik 't en heb ik meer dan gratis fifa gespeeld.Sleehond schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:28:
14 miljoen coins… echt bizar knap!
Ik ben al elke FIFA blij als ik eens rond 500.000 a 1.000.000 ooit een keer kan aantikken. Maar goed ik handel ook niet dus dan is meer ook niet realistisch.
Dat lukt wel toch? Ik zit op 4 miljoen zonder geld er in gestoken te hebben of te handelen. Kwestie van casual spelen en gericht je team versterken denk ikSleehond schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:28:
14 miljoen coins… echt bizar knap!
Ik ben al elke FIFA blij als ik eens rond 500.000 a 1.000.000 ooit een keer kan aantikken. Maar goed ik handel ook niet dus dan is meer ook niet realistisch.
Mhm is me in alle fifas nog nooit gelukt, hoogstens richting 1 miljoen. Maar speel ook geen WL, denk dat dat wel meespeelt dat het daar dan beetje stokt, maar dat is prima hoor. Vind het alleen super knap van hem dat je 14 miljoen haalttheman36 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:23:
[...]
Dat lukt wel toch? Ik zit op 4 miljoen zonder geld er in gestoken te hebben of te handelen. Kwestie van casual spelen en gericht je team versterken denk ik
Ben hier ook met Gullit begonnen. Maar na alle 91 rated squads is echt de club leger dan leeg. Wordt nog wel even een grind de aankomende tijd. 😂Oekol schreef op woensdag 2 april 2025 @ 06:33:
[Afbeelding]
Alle 91 rated squads gedaan. Nog vier 90 rated. 0 coins gebruikt en niet van plan. Can't wait.
Heb nog 1 WL en SB rewards nodig denk ik. Rivals moet ik kijken of ik 't red qua tijd om de potjes te spelen. Wellicht ipv SB.
Ja eens! Zelf vind ik handelen echt helemaal niks aan en speel ik lieverSleehond schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:24:
[...]
Mhm is me in alle fifas nog nooit gelukt, hoogstens richting 1 miljoen. Maar speel ook geen WL, denk dat dat wel meespeelt dat het daar dan beetje stokt, maar dat is prima hoor. Vind het alleen super knap van hem dat je 14 miljoen haalt
Nice. 23k nu. Maar geen idee waarom deze uberhaupt stijgt? Fodderprijs voor 89 is 14k ongeveer. Hoe schat je in dat deze gaat stijgen?Lil Tjappo schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:42:
Probeer soms ook wat te handelen, nu met succes. Die groene avila kaart 40 van ingekocht voor 15k. Hij staat inmiddels op 22k. Nu even de vraag of ik ga cashen of even mee wachten…
Zag hem staan bij goedkoopste 89 rated per rating op Futbin. Toen even gekeken en dacht dat het met een evo wel een leuke speler kan zijn. Weet niet of deze kaart nog een upgrade kan krijgen maar denk het wel en dat hij daarom stijgt. Was een gokje.Vuvuzela schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:56:
[...]
Nice. 23k nu. Maar geen idee waarom deze uberhaupt stijgt? Fodderprijs voor 89 is 14k ongeveer. Hoe schat je in dat deze gaat stijgen?
Ben pas bezig sinds kerst met fut bezig, nog aan het ontdekken hoe de markt werkt. De laatste tijd lijkt alles iig in waarde te dalen. Heb wel eens 5x kika nazareth gekocht omdat die gegarandeerd zou stijgen als live fantasy speler. Meeste winst voor mij is gewoon alles wat tradeble is verkopen, heb gisteren de miljoen aangetikt.
Ahh ik zie nu dat hij stijgt vanwege de dreamchaser trade-in.Lil Tjappo schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:04:
[...]
Zag hem staan bij goedkoopste 89 rated per rating op Futbin. Toen even gekeken en dacht dat het met een evo wel een leuke speler kan zijn. Weet niet of deze kaart nog een upgrade kan krijgen maar denk het wel en dat hij daarom stijgt. Was een gokje.
Hoe bedoel je dat met "uiteindelijk verkoop ik het"? Verkoop je dan een account met al die coins erin?Oekol schreef op woensdag 2 april 2025 @ 09:51:
[...]
Ja en nog 2 miljoen in kaarten op transferlijst haha. Gaat lekker door. Nog nooit zoveel gehad. Ben er wel blij mee. Maar doe er zoals vaker gezegd niks mee. Uiteindelijk verkoop ik 't en heb ik meer dan gratis fifa gespeeld.
Elect a clown, expect a circus.
Je kan gewoon je coins verkopen via diverse websites, net zoals je ze kan kopen (al die YT maken er reclame voor)Slasher schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:08:
[...]
Hoe bedoel je dat met "uiteindelijk verkoop ik het"? Verkoop je dan een account met al die coins erin?
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 02-04-2025 19:01 ]
Why not boththeman36 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:10:
[...]
Ja eens! Zelf vind ik handelen echt helemaal niks aan en speel ik liever
Wat hierboven gezegd wordt. Niet de bedoeling van 't topic dus ik zal er niet over uitwijden. Maar GTA 6 is straks verdiend en FC terugverdiend zeg maar.Slasher schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:08:
[...]
Hoe bedoel je dat met "uiteindelijk verkoop ik het"? Verkoop je dan een account met al die coins erin?
Heb je z'n loan uit geprobeerd? Deed 'm ff testen in WL voor high rated fodder weer aan 't spelen en was positief verrastPartypooper schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:10:
[...]
Ben hier ook met Gullit begonnen. Maar na alle 91 rated squads is echt de club leger dan leeg. Wordt nog wel even een grind de aankomende tijd. 😂
Maar hoe weet je überhaupt of een speler gaat stijgen?Vuvuzela schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:56:
[...]
Nice. 23k nu. Maar geen idee waarom deze uberhaupt stijgt? Fodderprijs voor 89 is 14k ongeveer. Hoe schat je in dat deze gaat stijgen?
[ Voor 20% gewijzigd door Slasher op 02-04-2025 20:48 ]
Elect a clown, expect a circus.
Ja die loan had ik geprobeerd. Erg goede kaart. Maar dat mag ook wel met dat prijskaartje.Oekol schreef op woensdag 2 april 2025 @ 19:46:
[...]
Heb je z'n loan uit geprobeerd? Deed 'm ff testen in WL voor high rated fodder weer aan 't spelen en was positief verrast
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Deze ben k ook erg benieuwd naarBossie schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:37:
Wat zijn de ervaringen met Lahm overigens?
Als je nou gewoon wel promoveert, en iedereen doet dat, dan worden de tegenstanders gaandeweg het seizoen automatisch weer wat makkelijker.Sn3gG3l schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:36:
Echt jammer dat je bij lagere divisisies niet kan degraderen. Div 4 is de rewards teveel werk en div 5 is eigenlijk net te makkelijk. Nu verlies ik richting promotie elke keer maar 1 of 2 potten om te voorkomen dat ik promoveer, ook een beetje zonde. Heb nu Solskjaer in de spits ipv 92 puskas. Fijne speler!!
Inderdaad maar dat gebeurt volgens mij niet. Ik merk gewoon dat het teveel tijd kost om m'n wins te halen in div 4 en dat ik het dan vaak opgeef na de eerste serie wins (waar rewards slechter zijn dan alle wins in div 5). Misschien dat ik weer probeer te promoveren voor het einde van dit seizoen maar dat loopt nog 3 weken volgens mij?Saekerhett schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:12:
[...]
Als je nou gewoon wel promoveert, en iedereen doet dat, dan worden de tegenstanders gaandeweg het seizoen automatisch weer wat makkelijker.
Vind die knakker ook altijd lastig om tegen te spelen. Heb zelf nog Neto 5* 5* en met die 99 pace upgrade. Laats Miyama gepacked voor op links en dat vind ik ook echt een fijne speler, heeft m'n rivaldo eruitgespeeld.Traeces schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:27:
FF malen is na de upgrade wel echt een hele zieke kaart geworden.
2 playstyle plus, 10 normale playstyle en 5*5*
[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 04-04-2025 21:10 . Reden: typo ]
Mijn super sub op rechts. Hij kan tenminste ook weerstand bieden tegen Theo.Sn3gG3l schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:24:
[...]
Vind die knakker ook altijd lastig om tegen te spelen. Heb zelf nog net 5* 5* en met die 99 pace upgrade. Laats Miyama gepacked voor op links en dat vind ik ook echt een fijne speler, heeft m'n rivaldo eruitgespeeld.
Ja bah.. hij was aan t zakken en rond de 200k wilde ik hem wel echt kopen, toch nog gewacht en nu is hij 400k.Traeces schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:27:
FF malen is na de upgrade wel echt een hele zieke kaart geworden.
2 playstyle plus, 10 normale playstyle en 5*5*
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 04-04-2025 22:46 ]
[ Voor 62% gewijzigd door Moody2204 op 05-04-2025 09:55 ]
Ik wacht nog maar even tot vanavond of morgenMoody2204 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:29:
Pffff..... 1e potje WL, crasht het spel. Meteen een loss. Was er hier ook niet iemand die dat ook had en zo ja, hoe is het op te lossen?
Ik heb me een tijd lang ingehouden, maar EA heeft me toch weer weten te triggeren. Eerst dus uit het niets bovengenoemde crashes (hoe kan dat ineens uit het niets?)
Vervolgens een potje: ik sta 4-1 voor maar ik herkende al weer dingen dat ik dacht: ik ga dit niet winnen. En inderdaad: 8-7(!) verloren.
WAT EEN SHITSHOW!
3e en 4e potje: weer een crash. Sta je dan 0-4 in de weekend league.........
Help?!!?!?!
Ik weet dus niet of het een server probleem is. Sinds gisteren wel iedere keer een crash bij de aftrap van Rivals en nu ook champs.Er!k schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 10:25:
Servers hadden inderdaad weer kuren vanmorgen. Gelukkig zat ik in een squad battle en had ik alle matches al gedaan, maar als er punten op het spel staan is het wel erg zuur...
Kante gekozen, verder waardeloze objective en ga em als ie af is ook niet gebruiken denk ik.Vuvuzela schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:53:
Wie kiezen jullie voor de become immortal evo?
Heb ik juist vaak in Squad Battles, heel soms ook rivals. En nee niets helpt.Moody2204 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:47:
[...]
Ik weet dus niet of het een server probleem is. Sinds gisteren wel iedere keer een crash bij de aftrap van Rivals en nu ook champs.
Kante. Past goed bij de CR7 SBC die ik in de spits heb, en hij was altijd een speciale speler. Geen idee of dat dit keer ook zo gaat zijn. En anders is het een mooie 90 rating ofzo voor Gullit.Vuvuzela schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:53:
[ Voor 142% gewijzigd door Sleehond op 05-04-2025 16:40 ]
Maakt niet uit, krijgen allemaal zelfde stata. Heb Gavi gekozen omdat hij nu goed in het team past...Vuvuzela schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:53:
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
[ Voor 54% gewijzigd door Oekol op 06-04-2025 09:12 ]
Je plaatje doet het niet.Oekol schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:37:
Poeeeeh.. De tijd is daar! 0 coins aan gespendeerd en het laatste team staat klaar om ingeleverd te worden.
Er ist wieder da! De jaarlijkse terugkeer van Gullit in mijn team.
[Afbeelding]
Hmm raar. Hij pakte meerdere websites niet meer. Dan maar ouderwets geupload. Ben benieuwd of mijn middenveld nu ongeëvenaard is. Ga Viera 5* 5* maken.Partypooper schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:01:
[...]
Je plaatje doet het niet.![]()
Maar lekker bezig!
Had je wat anders verwacht dan van EA?Sn3gG3l schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:10:
Die Immortal Icon wordt ook weer een betaalde, beetje jammer elke week die paid evo's..
Nee maar het begint wel wat irritant te worden al die pay2win evo's.
als je betaald, mag het ook wel een instant complete zijnSn3gG3l schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:00:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
EA kennende mag je eerst dokken en dan nog paar potten spelen voor die evo.Bossie schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:34:
[...]
als je betaald, mag het ook wel een instant complete zijn
Laatste levels vandaag allemaal geopend, gewoon helemaal niks eruit haha ja angerer en Zola voor de 5e keerTraeces schreef op zondag 6 april 2025 @ 17:23:
[Afbeelding]
Hoppa ! Uit de level 26 seizoen rewards !
Die zola ook al 3x gepackt. Volgens mij zit die in iedere pack, samen met angerer.Augy schreef op zondag 6 april 2025 @ 18:22:
[...]
Laatste levels vandaag allemaal geopend, gewoon helemaal niks eruit haha ja angerer en Zola voor de 5e keer
Wel kante helemaal klaar naar 90, zelfs in rush was k in 6 potjes klaar, werd zowaar een keer normaal gespeeld door m'n teams
De laatste immortal evo kan uiteindelijk betaald naar 94 icon. Bedoel je die?Er!k schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:26:
Wat is die evo die je met sbc kunt unlocken? Is dat wat?
[ Voor 17% gewijzigd door Sn3gG3l op 06-04-2025 19:34 ]
Ja en nee. Als je coins hebt kan 't ook gewoon, maw als je speelt kan je ze prima doen. Het is ook niet dat het de wereld kost. 100k hier. 10k daar. Valt mee toch? Já Die 500k doen zeer en twijfel of dat slim is. Die 100k zijn best prima. Overigens doe ik ze niet uit principe, net zoals ik m'n coins nergens aan uit geefSn3gG3l schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:00:
[...]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik twijfel heel erg over Henry. 4*4* is toch wat minder in deze fase. En zo uit het hoofd heeft hij geen finesse shot.beuker19 schreef op maandag 7 april 2025 @ 12:59:
Iemand hier die de Henry SBC nog gaat doen?
Ik kijk vanmiddag even of ik fodder genoeg heb maar volgens mij wel.
Gisteren even zijn loan gedaan en in de eerste match meteen 5 doelpunten![]()
en was al op zoek naar een spits met LD+speelstijl dus dan lijkt deze mij perfect.
Gisteren ook nog wel 2x geprobeerd mij te kwalificeren voor de WL maar helaas 2 x 1-4 gegaan maar merk wel dat ik er steeds dichterbij kom.
Al moet ik zeggen dat naar Dreamchasers deze promo qua packweigt wel net zo slecht isen dat is toch wel demotiverend.
Ik denk dat ik mijn fodder hou tot TOTS, aangezien Henry niet meteen een upgrade is dan mijn huidige spelers maar vooral een ander type.Moody2204 schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:51:
[...]
Ik twijfel heel erg over Henry. 4*4* is toch wat minder in deze fase. En zo uit het hoofd heeft hij geen finesse shot.
Daarentegen wordt verwacht dat hij misschien een keer in een evo kan. En degenen die 'm gebruiken vinden hem wel goed wat ik zoal lees. Genoeg fodder hier om hem te doen, maar heb de knoop nog niet doorgehakt.
Ik heb hem gisteren toch maar voltooid en tot nu toe moet ik zeggen dat ik het een fijne speler vind.Moody2204 schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:51:
[...]
Ik twijfel heel erg over Henry. 4*4* is toch wat minder in deze fase. En zo uit het hoofd heeft hij geen finesse shot.
Daarentegen wordt verwacht dat hij misschien een keer in een evo kan. En degenen die 'm gebruiken vinden hem wel goed wat ik zoal lees. Genoeg fodder hier om hem te doen, maar heb de knoop nog niet doorgehakt.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verschrikkelijk.. ik mis de SBC's.. de daily play games rewards en dan is dit pas week 1.. Qua packweight ben ik al wel gewend dat ik alleen de slechtste 3/4 spelers herhaald blijf krijgen tijdens eventsbeuker19 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:07:
[...]
Voor de rest is deze promo wel behoorlijk matig met slechte SBC's weinig content en waardeloze packweight misschien wel de slechte die er is.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq