[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
Ik ga hem niet doen, ik heb nu Bale Ronaldo en toty evo orsolini voorin, is prima zo.
Met de snelheid dat EA niet Evo 's uitbrengt denk ik dat er binnenkort wel weer een betere uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:33:
Ik ga hem niet doen, ik heb nu Bale Ronaldo en toty evo orsolini voorin, is prima zo.
Met de snelheid dat EA niet Evo 's uitbrengt denk ik dat er binnenkort wel weer een betere uitkomt
Yep, zit te wachten open evo voor 90 vieira.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:12
Vuvuzela schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:58:
Iemand al die strike force evo van 500k gedaan? En met wie?

Suarez kan er mooi in, maar die vind ik irritant qua linken. Ik zou Torres/Persie SBC kunnen doen en dan in evo stoppen dan ben ik altijd flexibel.
R9 90 rated haha dat word een spits tot futties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:44:
[...]

R9 90 rated haha dat word een spits tot futties :)
Dan zal de volgende evo wel weer komen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Suarez kan er mooi in, maar die vind ik irritant qua linken. Ik zou Torres/Persie SBC kunnen doen en dan in evo stoppen dan ben ik altijd flexibel.
Hier wel Suarez gedaan. Heb nu een Uruguayaanse coach met MLS en een paar icons, dan is het te doen. Geen spijt van overigens want hij is by far de beste spits waar ik in EAFC25 mee heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bossie schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:42:
[...]

Yep, zit te wachten open evo voor 90 vieira.
Ja ik zit al te denken om te investeren in 91 rated spelers voor een volgende EVO :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:47

Ik heb Van Persie erin gedaan en ben net met de evo bezig. Cruyff in de clinical finisher evo, kan die mooi op CAM in een 4213 later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 13:54
_Uploader_ schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 15:15:
[...]

Ik heb Van Persie erin gedaan en ben net met de evo bezig. Cruyff in de clinical finisher evo, kan die mooi op CAM in een 4213 later.
Clinical finisher? Die Certified Magician ziet er ook goed uit - net iets beter op passing en dribbling dan de Clinical Finisher... die Strikeforce lijkt me de extra 350k niet waard (en die heb ik ook niet).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZW4q52LaC3wp7NYT6JKQbzN2Z8A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4vsd830Qp9YRZ8Xd72xETziS.png?f=user_large

[ Voor 0% gewijzigd door heron op 25-03-2025 17:55 . Reden: Tikfout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
heron schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 16:31:
[...]

Clinical finisher? Die Certified Magician ziet er ook goed uit - net iets beter op passing en dribbling dan de Clinical Finisher... die Strikeforce lijkt me de extra 350k niet waard (en die heb ik ook niet).

[Afbeelding]
De certified magician kwam net iets later uit en toen had ik hem al in de clinical finisher gedaan, zul je net zien. Ach het verschilt ook niet erg veel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
Kunnen ze bij dat rush geen tips plaatsen zoals:

Je hebt een defender gekozen, blijf dus niet 24/7 in de spits staan.
Je speelt met vier spelers en niet 1
Als je passed dan scoor je over het algemeen vaker dan het hele veld overdribbelen en de bal afgepakt zien worden.
etc etc. Damn je komt echt zo vaak retards tegen...... Zo dat lucht op :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Sn3gG3l schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 18:40:
Kunnen ze bij dat rush geen tips plaatsen zoals:

Je hebt een defender gekozen, blijf dus niet 24/7 in de spits staan.
Je speelt met vier spelers en niet 1
Als je passed dan scoor je over het algemeen vaker dan het hele veld overdribbelen en de bal afgepakt zien worden.
etc etc. Damn je komt echt zo vaak retards tegen...... Zo dat lucht op :D
Wat dacht je van lange corners waar 9 vd 10x een goal valt door een snelle counter of een pass in de drukte ipv in de ruimte

Wat een stumpers lopen er rond in die gamenode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-10 15:28
Wtf is er in godsnaam aan de hand met de matchmaking? Ik krijg de meest gestoorde tegenstanders ooit tegen me...... dat bijna iedereen R9 of mbappe toty heeft ben ik wel gewend helaas, maar het lijkt wel alsof ik tegen alleen maar pro's gematcht wordt. Ik heb echt helemaal niks te vertellen vanavond. Nog nooit meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
@theman36 ik heb er ook last van, ik verlies elke pot vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Augy schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 20:41:
[...]

Wat dacht je van lange corners waar 9 vd 10x een goal valt door een snelle counter of een pass in de drukte ipv in de ruimte

Wat een stumpers lopen er rond in die gamenode
Echt he, zoveel nobrainers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik weet echt niet wat het vanavond is, zoveelste op rij verloren. 7-3, expected goals van 4.8 en mijn tegenstander 2.8.
Niks lukt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:36
Solskjaer….

Wat. Een. Kaart.

Echt krankzinnig broken lijkt het wel. 7 potjes Rivals in divisie 4 en dan 27 goals. Echt bizar hoor. Gozer scoort alles. Heb er een engine op staan, lijkt fantastisch te werken.

By far m’n beste spits tot nu toe. Op Futbin komt hij er ook erg goed uit in de reacties van mensen en wordt al behoorlijk geupvote

[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 25-03-2025 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:27:
Wtf is er in godsnaam aan de hand met de matchmaking? Ik krijg de meest gestoorde tegenstanders ooit tegen me...... dat bijna iedereen R9 of mbappe toty heeft ben ik wel gewend helaas, maar het lijkt wel alsof ik tegen alleen maar pro's gematcht wordt. Ik heb echt helemaal niks te vertellen vanavond. Nog nooit meegemaakt
Ze hebben zoveel packs en sbcs gepusht dit jaar, dat bv R9 niet eens meer zeldzaam is.

Heb die gemiddeld in de WL 1 op 3 tegen. En anders wel Toty Pele, Henry , Mbappe of iets vergelijkbaars.

Lol is er redelijk vanaf aan het gaan op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Traeces schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 07:14:
[...]

Ze hebben zoveel packs en sbcs gepusht dit jaar, dat bv R9 niet eens meer zeldzaam is.

Heb die gemiddeld in de WL 1 op 3 tegen. En anders wel Toty Pele, Henry , Mbappe of iets vergelijkbaars.

Lol is er redelijk vanaf aan het gaan op deze manier.
Aan de andere kant, casual gamers (zoals ik) hebben nu ook eindelijk toegang tot leuke spelers.
Zo heb ik TOTY Mbappe, TOTY Hansen, TOTY Palmer.

Uiteindelijk komt het echt aan op je skills. Ik verlies regelmatig van teams die echt beduidend slechter zijn dan ik qua spelers, maar de man/vrouw achter de knoppen is gewoon beter dan ik.

En spel valt of staat met content.
Geven ze te weinig, is het niet goed.
Geven ze teveel, is het weer niet goed.

We zien in ieder geval meer gevarieerde teams dan voorheen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-10 07:35
Ik speel tegen alleen maar lui nu die volledige druk zetten bij elke aanname heb ik 3 man om me heen
Hoe speel je deze tactiek dat hele team met ze allen druk zet zonder moe te worden ( mijn tegenstander wisselt nooit )

Ik speel nu aggressief met 95 diepte
Maar bij mij staan ze kilometers van de man af

Iemand enig idee hoe die tactiek werkt ?
Volle druk met 3 man op 1 speler zonder moe te worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

Vuvuzela

My spire is forming

Markvd1984 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 12:14:
Ik speel tegen alleen maar lui nu die volledige druk zetten bij elke aanname heb ik 3 man om me heen
Hoe speel je deze tactiek dat hele team met ze allen druk zet zonder moe te worden ( mijn tegenstander wisselt nooit )

dpad omhoog en naar links, Team press. Elke keer als je de bal verliest?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 12:14:

Rond minuut 60/70 zie je gewoon rode balkjes bij die spelers komen. Dan kunnen ze niks meer.

Verse buitenspelers er in en je overloopt die backs continu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Traeces schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 12:35:
[...]

Rond minuut 60/70 zie je gewoon rode balkjes bij die spelers komen. Dan kunnen ze niks meer.

Verse buitenspelers er in en je overloopt die backs continu.
Die ervaring heb ik helaas niet. Ook met lege driehoekjes boven het hoofd lopen ze nog net zo hard en geven ze dezelfde druk als in minuut 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:28:
[...]

Aan de andere kant, casual gamers (zoals ik) hebben nu ook eindelijk toegang tot leuke spelers.
Zo heb ik TOTY Mbappe, TOTY Hansen, TOTY Palmer.

Uiteindelijk komt het echt aan op je skills. Ik verlies regelmatig van teams die echt beduidend slechter zijn dan ik qua spelers, maar de man/vrouw achter de knoppen is gewoon beter dan ik.

En spel valt of staat met content.
Geven ze te weinig, is het niet goed.
Geven ze teveel, is het weer niet goed.

We zien in ieder geval meer gevarieerde teams dan voorheen.
Voor goede content ben ik uiteraard ook. Evos ben ik bv echt fan van. Kan nu bv een prima Feyenoord past en present team op de been brengen. Rush ook wel fan van.

Maar hoe extreem ze nu zijn met icon sbcs, betaalde icon packs etc gaat echt te ver. De store staat helemaal vol met special packs met special cards.

Vroegah was een “goede” icon of een toty speciaal, tegenwoordig heeft iedereen ze.

En tuurlijk de persoon aan de knoppen is vooral verantwoordelijk.

Maar het mag van mij allemaal wel wat minder met de packs en ladingen gok sbcs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Traeces schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 14:08:
[...]

Voor goede content ben ik uiteraard ook. Evos ben ik bv echt fan van. Kan nu bv een prima Feyenoord past en present team op de been brengen. Rush ook wel fan van.

Maar hoe extreem ze nu zijn met icon sbcs, betaalde icon packs etc gaat echt te ver. De store staat helemaal vol met special packs met special cards.

Vroegah was een “goede” icon of een toty speciaal, tegenwoordig heeft iedereen ze.

Pack net Raul uit een 3 x 83+ (untradable)
Dus ik ga hier niet klagen. Loop alleen een beetje over in de CAM positie qua keuzes en spitsen zijn ook al goed bezet.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 14:08:
[...]

Tja, ik zeg al jaren dat iedere editie de content beter word maar dat gevoelsmatig de online gameplay iets achteruit gaat helaas.

Ik denk zelf dat als ze de online gameplay weten te fixen, dat de content secondair word voor player engagement/retention wat dan uiteindelijk weer zal leiden tot meer mtx.

Momenteel vermaak ik me prima, maar aangezien mijn vrije tijd niet eindeloos is ben ik vaak beperkt tot spelen op de bekende tijdstippen wat vaak resulteert in bagger gameplay :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marleytjuh
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-09 22:44
Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie altijd een vaste formatie gebruiken of meerdere formaties tijdens een wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00

Mauz1978

Console War Veteran

Ik heb een vaste formatie over het algemeen. Maar heb een tweede wat defensievere tactic klaarstaan als ik echt een voorsprong over de streep moet trekken.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:48:
[...]

Tja, ik zeg al jaren dat iedere editie de content beter word maar dat gevoelsmatig de online gameplay iets achteruit gaat helaas.

Ik denk zelf dat als ze de online gameplay weten te fixen, dat de content secondair word voor player engagement/retention wat dan uiteindelijk weer zal leiden tot meer mtx.

Momenteel vermaak ik me prima, maar aangezien mijn vrije tijd niet eindeloos is ben ik vaak beperkt tot spelen op de bekende tijdstippen wat vaak resulteert in bagger gameplay :+
Ik heb vooral altijd slechte gameplay tussen 18:00 en 22:00. Na 22:00 uur voel ik het meestal per wedstrijd vlotter spelen.

In Rivals is het meestal erger dan in de WL.

Sinds de geboorte van me zoontje heb ik ook echt geen tijd meer om alles te halen. Deze week Rivals voor het eerst weer met upgrade bonus. Omdat ik toevallig veel snelle rq had.

WL speel ik meestal wel omdat verspreid over 2 dagen redelijk goed te doen is. En ik de echte toxic monsters tegenwoordig weg druk.

Die cups heb ik echt geen tijd meer voor of speciale objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marleytjuh schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:28:
Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie altijd een vaste formatie gebruiken of meerdere formaties tijdens een wedstrijd?
Ik hier ook 1 vaste formatie alleen 1 aanvallendere variant en 1 meer verdedigend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marleytjuh schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:28:
Heb als begin formatie 4213, als ik echt moet aanvallen 424 en als ik verdedigender moet staan 4231.

Ligt ook een beetje aan mijn tegenstander zijn speelstyle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:35:
[...]

Ik hier ook 1 vaste formatie alleen 1 aanvallendere variant en 1 meer verdedigend.
Speel altijd 4222 laatste tijd. Eentje met backs op balanced en 95 depth en eentje met backs op defend en 50 depth als k hem over de streep moet trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poah... die Suarez kaart...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kq-B8Xh35j-h-MqGZgBTfXtLqyc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EO6s5CMmS7iwEAJFLF8vC4La.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p8GMzRcvzaNBzlDFzoLMuGrM_rQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9BRYBwPhogUaizBxl0vylI70.jpg?f=fotoalbum_large

Dacht nog een keer een icon sbc moet keer wat normaals krijgen

2e keer vidic en rush als keuze en een 50k icon
Heb btw 91 buffon in het doel
Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
Markvd1984 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 23:29:
[Afbeelding]

Dacht nog een keer een icon sbc moet keer wat normaals krijgen

2e keer vidic en rush als keuze en een 50k icon
Heb btw 91 buffon in het doel
Zucht
Gewoon eigenwijs nog een keer doen... >:)

EA lacht zich helemaal rot op die gok SBC's...

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 27-03-2025 09:28 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
M@cer schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:27:
[...]

Ik doe ze ook regelmatig, niet omdat ik denk dat er iets moois uitkomt maar vaak om de sbc storage te legen. Laatste was Miyama 92.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:42:
[...]

Ik doe ze ook regelmatig, niet omdat ik denk dat er iets moois uitkomt maar vaak om de sbc storage te legen. Laatste was Miyama 92.
teveel fodder idd, maar te weinig om een Toure/Gullit etc te doen in mijn geval.
Ik pak zoveel mogelijk goedkope highrated sbc's mee simpelweg in de hoop dat deze later weer in een andere SBC kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:18:
[...]

teveel fodder idd, maar te weinig om een Toure/Gullit etc te doen in mijn geval.
Ik pak zoveel mogelijk goedkope highrated sbc's mee simpelweg in de hoop dat deze later weer in een andere SBC kunnen.
Bij mij ook daarom gooi ik ze maar in icon sbcs of bijvoorbeeld futre heb ik ook gedaan (en ga ik nooit gebruiken gok ik :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Ik ben bezig met Gullit dus haal met de fodder die ik heb alle SBC's waar ik onder de 86 rated voor in moet leveren. Anders haal je die 91 teams echt niet. Haal sowieso elke speler die minimaal 90 rated is die uitkomt in de SBC's. Ook de Campagne mix doe ik altijd maar de Icon mix vindt ik te duur dan moet ik er teveel voor inleveren voor wat ik terug krijg.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
M@cer schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:27:
[...]

Nadat ik CR7 heb gedaan, doe ik ook weer een paar keer zo'n gok SBC. Een echte verbetering voor mijn team is er toch niet voor < 1.5M SBCs, dus dan maar liever een paar keer proberen geluk te krijgen. Natuurlijk is het verstandiger dan alles maar te bewaren, maar ik probeer nog voor mijn plezier te spelen.

Zo heb ik nu TOTY Cannavaro in de verdediging staan, die ik anders nooit zou proberen. En dat is een best hele goede kaart. Net als in het echt merk je zijn gebrek aan lengte eigenlijk niet.

Nu weer eens 442 aan het proberen. De kleine TS Smith naast CR7 staat best komisch en haar finesses zijn absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
Welke (simpele) skillmoves gebruiken jullie regelmatig met meeste succes/effect?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 15:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

Bossie schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:18:
[...]

Toure moet toch te doen zijn als je je rewards een beetje binnen hengelt?
Ik heb de Ronaldo sbc gedaan en toen was de club helemaal leeg en 2 weken later heb ik Yaya gedaan maar ondertussen geen andere duurdere sbc's en moest 3 86 rated informs kopen.
Daarna zelfs al Beier en Adeyemi gedaan.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 14:42:
[...]

Toure moet toch te doen zijn als je je rewards een beetje binnen hengelt?
Ik heb de Ronaldo sbc gedaan en toen was de club helemaal leeg en 2 weken later heb ik Yaya gedaan maar ondertussen geen andere duurdere sbc's en moest 3 86 rated informs kopen.
Daarna zelfs al Beier en Adeyemi gedaan.
Ik heb tussen TOTY en fut birthday niet gespeeld :+

Edit: misschien toch maar eens kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 27-03-2025 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:32
Ik heb echt genoeg fodder, alleen ben er achter gekomen dat ik er niet ver mee kom bij 90 en 91 rated squads.

Wat je nodig hebt is 92 en 91 fodder en dat moet je eigenlijk kopen. Heb de lage player sbcs die een 50 tot 100k kosten allemaal al gedaan om wat 90 squads sneller te kunnen doen maar die 91 wordt denk ik echt op het einde wel wat betalen..

Moet nu nog zo'n 7 squads alleen 90 en 91 voor Gullit

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Echt… wat een kaart dit haha!

Hij lijkt wel “broken”

Schieten echt messcherp
Eerste aanname en balcontrole heerlijk
Goede runs (geavanceerd aanvaller + aanvallend)

Echt krankzinnig goed. Bijzonder sinds ik hem gedaan heb ik opeens alles weer win (typisch altijd ;) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pgQduJmUgK3BeC5tytBBliUSzE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ia5olFEWo58y0lHI4pnoMNCo.jpg?f=fotoalbum_large

Team nu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gn638ex9hMNBLCB1qjWjTgPJVAU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1cVnqlnPTPGEG5mgYWey6SK2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9gd3_qzHfKjYXj8p5RyDIMrFvgw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ouu9x7WTeCojOUijTqVI6PZt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 07:40:
Echt… wat een kaart dit haha!

Hij lijkt wel “broken”

Schieten echt messcherp
Eerste aanname en balcontrole heerlijk
Goede runs (geavanceerd aanvaller + aanvallend)

Echt krankzinnig goed. Bijzonder sinds ik hem gedaan heb ik opeens alles weer win (typisch altijd ;) )

[Afbeelding]

Team nu

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ah die is gisteren in de 91 rated SBC gegaan voor Gullit :+.

Moet er nog 2 en 4 90 squads. Heb echt meer 90+ rated kaarten nodig

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Oekol schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 08:31:
[...]

Ah die is gisteren in de 91 rated SBC gegaan voor Gullit :+.

Moet er nog 2 en 4 90 squads. Heb echt meer 90+ rated kaarten nodig
Ik denk dat ik ~4 91 rated squads kan en alle 88 en 89 rated squads.
Dus moet dan nog 1 91 rated squad en alle 90 rated squads... haha wordt nog een aardige grind, maargoed zal het wel waard worden, nog nooit Gullit gehad in FIFA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Jamesl schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 09:56:
[...]

Ik denk dat ik ~4 91 rated squads kan en alle 88 en 89 rated squads.
Dus moet dan nog 1 91 rated squad en alle 90 rated squads... haha wordt nog een aardige grind, maargoed zal het wel waard worden, nog nooit Gullit gehad in FIFA :+
Einde van dit seizoen kan je kiezen voor 15x 87 rated of zoiets. Dat gaat hopenlijk helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 15:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

Oekol schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 10:10:
[...]

Einde van dit seizoen kan je kiezen voor 15x 87 rated of zoiets. Dat gaat hopenlijk helpen.
En de 5x90 van de wekelijkse doelstellingen.

Wel jammer dat het lijkt dat door de Gullit SBC de pack weight van deze promo bijzonder laag is en op de 83x14 na ook geen goede opties zijn om highrated fodder te krijgen.
Daardoor valt deze promo in mijn ogen ook behoorlijk tegen en dat daarbij deze kaarten niet eens een upgrade krijgen of spelers van teams die er al uit liggen helpt niet echt mee.

De beste kaart die ik heb gepackt is Nico Schlotterbeck en kwam nog uit een storepack ook :/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Oekol schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 10:10:
[...]

Ja als mijn game dan niet weer glitcfed zoals bij de Icon pick en ik Firmino kies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
beuker19 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 12:42:
[...]

En de 5x90 van de wekelijkse doelstellingen.

Wel jammer dat het lijkt dat door de Gullit SBC de pack weight van deze promo bijzonder laag is en op de 83x14 na ook geen goede opties zijn om highrated fodder te krijgen.
Daardoor valt deze promo in mijn ogen ook behoorlijk tegen en dat daarbij deze kaarten niet eens een upgrade krijgen of spelers van teams die er al uit liggen helpt niet echt mee.

De beste kaart die ik heb gepackt is Nico Schlotterbeck en kwam nog uit een storepack ook :/
Ik heb ook maar 1 zon dreamchaser kaart gekregen volgens mij. Pack weight is duidelijk een stuk lager dan bij Futties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 14:32:
[...]

Ik heb ook maar 1 zon dreamchaser kaart gekregen volgens mij. Pack weight is duidelijk een stuk lager dan bij Futties.
Ik 3, maar mijn packluck is ook insane :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 19-09 21:22
[...]

Heb deze week ondanks dat ik alle 83x14's etc heb gedaan ook nauwlijks TOTW kaarten gepacked dus ook daar lijkt het er op dat ze de pack weight flink omlaag hebben gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
[...]

Eens. Ik had de ene na de andere roze kaart. Was echt top met m'n dochter. Wat vond ze 't leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-10 17:20
Ik kon de afgelopen tijd sorloth in de strike force evo doen. Na lang twijfelen dacht ik vandaag, ik ga dat doen, kan ik hem opeens niet meer selecteren voor de evo. Kan dit zomaar veranderen ?

Suárez ook niet meer trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Lil Tjappo op 28-03-2025 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Lil Tjappo schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:44:
Ik kon de afgelopen tijd sorloth in de strike force evo doen. Na lang twijfelen dacht ik vandaag, ik ga dat doen, kan ik hem opeens niet meer selecteren voor de evo. Kan dit zomaar veranderen ?

Verkeerde evo gekozen? Er is niks veranderd aan de strike force, Ik kan Suarez nog kiezen ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Lil Tjappo schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:44:

Dat gebeurt vaak via de app, in het spel zelf kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mensen die Gabriel SBC gaan doen…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Sleehond schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:07:
100%. kan meteen in m'n team. Speelde met Alaba en Desailly. Denk dat Alaba naar LB gaat. En voor RB Zambrotta is er ook net een perfecte evo uit.

Maar ga ik Müller doen?

[ Voor 35% gewijzigd door Vuvuzela op 28-03-2025 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het houdt niet op bij jou zeg. Poeh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:34:
[...]

Het houdt niet op bij jou zeg. Poeh!
Tot nu toe pakt hij ook geen bal. Maar Rivals is qua gameplay ook weer om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:50:
[...]

Tot nu toe pakt hij ook geen bal. Maar Rivals is qua gameplay ook weer om te janken.
Keepers in het spel blijft een ding ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Ja 175k aan fodder welke ik zat heb voor een 93 rated die ik in Gullit gooien kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Heb die Gabriel ook maar gedaan, was eenvoudig te voltooien.

Centraal duo Dias 93 en Gabriel 93.
Linksback Theo goud 87, lekker snel
Rechtsback Abdulhamid 92 evo lekker snel

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja met coins . Heb nu ook amper coins meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Registratie is ook weer geweldig van de objectives. Hij weigert die omhaal te pakken van de droom groots objective…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 21:01:
Registratie is ook weer geweldig van de objectives. Hij weigert die omhaal te pakken van de droom groots objective…..
Je moet geen schuine maar met je rug naar 't doel staan en dan een omhaal. Dan pakt die m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 20:54:
[...]

Ja met coins . Heb nu ook amper coins meer :+
Aah já. Toch Denk ik dat dat echt helpt. Dat de probabilities dan hoger zijn op 'n goede speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Heb deze ook al met betere PS+ dus vandaar fodder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/myVnJ-6RGZ0ZwHgNlXN8Am16fUM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ajizLHDWMve1swKmMHdFxj8Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Traeces schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 21:01:
Geef de voorzet vanaf je cam. Dan staat je spits perfect met z'n rug richting doel. Met een voorzet van de zijkant krijg je meer 11/10 keer een volley.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 21:15:
[...]

Geef de voorzet vanaf je cam. Dan staat je spits perfect met z'n rug richting doel. Met een voorzet van de zijkant krijg je meer 11/10 keer een volley.
Thx dit werkte !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 21:07:
[...]

Aah já. Toch Denk ik dat dat echt helpt. Dat de probabilities dan hoger zijn op 'n goede speler.
Heb verschillende dikke spelers gepackt met coins. Maar ook uit Rivals en wl rewards.

Denk dat gewoon puur geluk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-10 17:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lb2u5YWUS9znkCOMM6ufxEkdPGo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JAOZK8U1UwU1aY2c5D9m5TB5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOVHcG3JbPfEsbEeej5YVzWEsbI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/q1OstF1t13DleIRfONcBpAr6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Y4Ls0d6xwsq9NDkbX0-Bmd2mOs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CLZJ1kmP3UlNxYDz2Vwms7LZ.png?f=fotoalbum_large

Echt een beest op het middenveld, met maar liefst 12 playstyles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 17:46
Het is weer zaterdag en de hoeveelheid zwakzinnigen als tegenstander is weer niet normaal. Net ook een of andere gast die drie corners krijgt en drie keer scoort met een omhaal van Gabriel. Ja flikker een eind op, dan is het PlayStation uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saekerhett schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 15:43:
Het is weer zaterdag en de hoeveelheid zwakzinnigen als tegenstander is weer niet normaal. Net ook een of andere gast die drie corners krijgt en drie keer scoort met een omhaal van Gabriel. Ja flikker een eind op, dan is het PlayStation uit.
Ik krijg die kut omhalen ook echt niet verdedigd. Slaat ook gewoon helemaal nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moet zeggen dat ik het ook enorm zwaar heb gehad in div4 afgelopen 2 dagen. Echt leuk was het allemaal niet zeg maar.

Krijg m'n standaard formaties ook echt niet aan de gang, zowel de 4222 als de 4231 liepen erg moeizaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook hoor. Ik haat die glitch goals. Ik quit dan ook. Dan maar verlies. Interesseert me ook niks meer moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een niveau zeg vanavond in de WL. Ga sinds tijden negatief na 5 wedstrijden, 2-3.

3x enorm pittig wedstrijd welke de verkeerde kant op valt. Kan daar wel mee leven, aangezien het goede spelers waren en geen galbakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 22:24:
Wat een niveau zeg vanavond in de WL. Ga sinds tijden negatief na 5 wedstrijden, 2-3.

3x enorm pittig wedstrijd welke de verkeerde kant op valt. Kan daar wel mee leven, aangezien het goede spelers waren en geen galbakken.
Hier precies andersom. Ik heb al vaker geroepen dat ik het op zondag het lastigst heb, in tegenstelling tot wat iedereen altijd zegt.

Dat blijkt wel weer want ik had vandaag meer tijd op de zaterdag en prompt heb ik nu al 2 overwinningen meer dan vorige week met nog 3 potjes te gaan.

Overigens met een erg aanvallende 4-2-4 waar ik afgelopen week mee heb geëxperimenteerd. Ik wilde Suarez en Solskjear eens samen in de spits proberen.

Laatste potje: 3x Suarez, 5x Solskjear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 23:28:
[...]

Hier precies andersom. Ik heb al vaker geroepen dat ik het op zondag het lastigst heb, in tegenstelling tot wat iedereen altijd zegt.

Dat blijkt wel weer want ik had vandaag meer tijd op de zaterdag en prompt heb ik nu al 2 overwinningen meer dan vorige week met nog 3 potjes te gaan.

Overigens met een erg aanvallende 4-2-4 waar ik afgelopen week mee heb geëxperimenteerd. Ik wilde Suarez en Solskjear eens samen in de spits proberen.

Laatste potje: 3x Suarez, 5x Solskjear.
Morgens eens kijken wat ik haal qua score. Moet zeggen dat het de eerste 5 potten waren, misschien pech met match making.

Heb CR7 fb in de spits gezet ipv R9, die schiet ze er toch wel heel makkelijk in. 3 hattricks vanavond en 1x 4 gescoord sinds hij er in staat.

Die gabriel kaart kan ik ook iedereen adviseren. Hele fijne cv :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 30 maart 2025 @ 00:04:
[...]

Morgens eens kijken wat ik haal qua score. Moet zeggen dat het de eerste 5 potten waren, misschien pech met match making.

Heb CR7 fb in de spits gezet ipv R9, die schiet ze er toch wel heel makkelijk in. 3 hattricks vanavond en 1x 4 gescoord sinds hij er in staat.

Die gabriel kaart kan ik ook iedereen adviseren. Hele fijne cv :) !
Gabriel hier ook gedaan ja. Bevalt mij ook erg goed. CR7 had ik al besloten om niet te doen. Is ook niet nodig voor mij persoonlijk als Suarez en Solskjear (die dus verrassend goed blijkt te zijn) ze er zo makkelijk inschieten.

Waar ik me nog het meest over verbaas is dat het een stuk beter lijkt te gaan nu ik veel aanvallender speel. Dat had ik totaal niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier Gabriel ook voltooid. Zambrotta door de evo heen geknald. Ben er weer even klaar mee. :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUiqlWSCBYZ7IV8f0HaBwArBmUo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Pw4JDblcbnlKQvOMjQXgsvRb.png?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Zaterdag ook 2 van zulke gasten tegen gehad. Alleen maar proberen om glitch goals te scoren. Is het niet met de omhaal corner dan was het wel finesse of trivella schoten of vanaf de keeper naar verdediger en direct die bal naar voor launchen met R1 blokje waar niks tegen te doen valt. Als je zo alleen maar kan winnen dan ben je echt zielig

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:05:
Hier Gabriel ook voltooid. Zambrotta door de evo heen geknald. Ben er weer even klaar mee. :p

[Afbeelding]
Moet Gabriel hier ook nog ff doen, heb TOTY Saliba icm een paar brazilianen dus dat zal wel passen.
Andere optie is upamecano aangezien het team toch al half frans is.

Echter als er dadelijk weer eens een evo komt waar mijn Mendy CB in past, dan gaan deze spelers toch weer op de bank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Bossie schreef op maandag 31 maart 2025 @ 11:23:
[...]

Moet Gabriel hier ook nog ff doen, heb TOTY Saliba icm een paar brazilianen dus dat zal wel passen.
Andere optie is upamecano aangezien het team toch al half frans is.

Echter als er dadelijk weer eens een evo komt waar mijn Mendy CB in past, dan gaan deze spelers toch weer op de bank :+
Die Gabriel is wel serieus goed. Die SBC had veel duurder moeten zijn in mijn optiek. Upamecano wordt denk ik pas echt goed als die wat upgrades krijgt. Nu moet Bayern tegen Inter aankomende wedstrijden. Dat zie ik ze nog wel winnen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gabriel hier ook gedaan en die is inderdaad serieus goed.

Iemand hier die Garcia en Vazquez gedaan heeft of gaat doen?

Ik twijfel omdat het niet directe versterkingen zijn, maar ze kunnen nog wel omhoog gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Moody2204 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:07:

Ik twijfel omdat het niet directe versterkingen zijn, maar ze kunnen nog wel omhoog gaan.
Ik heb Vaz gedaan en Garcia doe ik ook nog wel. Met Zabrotta die net ge'evod is en Gabriel/Dessaily heb ik er geen plek voor. Maar storage is toch vol, en redelijke kans dat ze omhoog gaan of anders goedkope fodder zijn.

Heb nog niet de Fodder voor de echt grote SBC's maar Adeyemi, Suarez, Gabriel, Solksjaer etc. zijn ook nog wel toevoegingen voor het team.

[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 31-03-2025 14:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:07:

meegepakt als fodder, mochten ze ondertussen leuke upgrades krijgen dan is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 19-09 21:22
Bossie schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:47:
[...]

meegepakt als fodder, mochten ze ondertussen leuke upgrades krijgen dan is dat mooi meegenomen.
Reële kans dat een van de 2 uiteindelijk een 96 rated card gaat worden al zou dat tegen die tijd ook wel niet meer zo bijzonder zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik word gewoon verplicht om met een cvm te spelen
Elke focking goal die ik maak krijg ik uit kickoff 1 tegen
Wat een ongelooflijk amateuristische spel dat dit gewoon elke keer weer kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niveau is echt heel hoog deze WL. Of ik heb gewoon pech met de match making.

Moet ook zeggen dat echt niks mee zit. Net een bizar elftal tegen met R9 en toty mbappe etc. Echt 3 van die bizarre glitch en ping Pong doelpunten tegen, waar je gewoon niks aan kan doen.

Kom terug tot 4-4 en ja hoor laatste minuut weer zo’n kut doelpunt tegen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En een disconnect, dit wordt echt de slechte wl van het jaar -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Is er wat aan de hand met de servers? Word nu net in mijn laatste 2 potjes WL direct voor de aftrap uit fut gegooid met de melding dat ik geen verbinding heb.... nou lekker dan. Weer met 10 wins geëindigd op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Traeces schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:13:
En een disconnect, dit wordt echt de slechte wl van het jaar -_-
Oh jij dus ook al. Advies: ga niet nog een pot opstarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Eh wtf ik sta 6-2 voor bij rust, opeens disconnect ik en ik kan niet eens meer een potje vinden?

Edit: ja de tering, en ik krijg nog een loss ook. Zie al dat meer het hebben.
Leuk EA

[ Voor 31% gewijzigd door Jamesl op 31-03-2025 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:14:
[...]

Oh jij dus ook al. Advies: ga niet nog een pot opstarten :P
Nee de grap is, servers klappen er aan hun kant uit. En wij krijgen een loss _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Servers zijn zo te zien definitief down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:16:
Servers zijn zo te zien definitief down?
Gekke is zit Nick van runthefutmarket te kijken en die speelt gewoon door.

Vervelende is ook nog eens, dat de severs echt prima waren en het heerlijk speelde vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Traeces schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:15:
[...]

Nee de grap is, servers klappen er aan hun kant uit. En wij krijgen een loss _O-
Ja benieuwd of EA mijn win teruggeeft (spoiler: nee).
Pagina: 1 ... 50 ... 68 Laatste