[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 19:40:
Ja kut. Wie ga ik hier kiezen? Hamm of VDS? 😂

[Afbeelding]

Ik heb al R9 en CR7 in de spits. En heb Casillas op doel. Help?! :p
Hamm, 89 rated gaat inmiddels al in Evo’s terwijl keepers tot nu toe nog geen evo’s hebben gehad.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:04
Weet niet zo goed wat ik met al die fodder moet. Heb maar Gakpo gedaan en Suarez en die PL SBC waar je twee spelers kan kiezen. Speel momenteel maar met 1 spits en heb er zat dus weet niet of ik die spelers ga gebruiken. In ieder geval eindelijk mn storage eens flink leeg.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 21:07:
Ea jullie hebben de schijt gameplay van gisteravond overtroffen , vind dat toch knap :+
Vanavond de herkansing, moet nog 2 punten voor rivals rewards.
Woensdagavond is normaalgesproken erg slecht helaas.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Bossie schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:52:
[...]

Hamm, 89 rated gaat inmiddels al in Evo’s terwijl keepers tot nu toe nog geen evo’s hebben gehad.
Ben uiteindelijk voor Hamm gegaan. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Die gameplay afgelopen dagen (in alle modi) is echt om te janken zo slecht. Zo veel vertraging. Geen wonder dat Sierd elke wedstrijd vijf keer roept dat de bal steeds verloren gaat op het middenveld. Het gebeurt continu, over en weer.

Met afstand de slechtste FIFA/FC de afgelopen vijf jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 16:34
Heb sinds Team Of The Year niet meer gespeeld. Maar zo te lezen hier mis ik helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Saekerhett schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 14:23:
Die gameplay afgelopen dagen (in alle modi) is echt om te janken zo slecht. Zo veel vertraging. Geen wonder dat Sierd elke wedstrijd vijf keer roept dat de bal steeds verloren gaat op het middenveld. Het gebeurt continu, over en weer.

Dat sommige uberhaupt met die irritante dude als commentator kunnen spelen. Ik speel al weet ik hoeveel jaar de game gewoon in het Engels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 15:18:
[...]

Dat sommige uberhaupt met die irritante dude als commentator kunnen spelen. Ik speel al weet ik hoeveel jaar de game gewoon in het Engels.
Ik heb gewoon mijn eigen muziek aan staan. Zoveel mis je niet aan dat commentaar. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 16:32:
[...]

Ik heb gewoon mijn eigen muziek aan staan. Zoveel mis je niet aan dat commentaar. :p
Dat is inderdaad ook een prima optie. Alles beter dan Sierd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Commentaar etc gewoon op 0 zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:08:
Commentaar etc gewoon op 0 zetten
Ik vind dat engelse commentaar nooit een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:59:
[...]

Ik vind dat engelse commentaar nooit een probleem.
Na een tijdje is alles gewoon herhaling, daardoor staat het hier al jaren uit.
Voor de relevante meldingen zijn er genoeg visual indicators tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Saekerhett schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 14:23:

Heb hier 2x achter elkaar een crash in SB precies in dezelfde minuut. Heel raar.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Slasher schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:37:
[...]

Heb hier 2x achter elkaar een crash in SB precies in dezelfde minuut. Heel raar.
Herkenbaar... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:28
Denk je ff die birthday cup te spelen... waarom gaat niemand weg bij het eerste doelpunt in die friendly? Wat een achterlijke spelers zijn er over gebleven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
theman36 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:30:
Denk je ff die birthday cup te spelen... waarom gaat niemand weg bij het eerste doelpunt in die friendly? Wat een achterlijke spelers zijn er over gebleven.....
Bij deze cup verlies je een speler als je een doelpunt maakt dus niet echt een reden om de leaven. Zelf leave ik trouwens nooit als de de tegenstander zelf op pauze drukt na het eerste doelpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:28
Tim01 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:22:
[...]

Bij deze cup verlies je een speler als je een doelpunt maakt dus niet echt een reden om de leaven. Zelf leave ik trouwens nooit als de de tegenstander zelf op pauze drukt na het eerste doelpunt
Maar je wil die onzin friendly's toch gewoon zo snel mogelijk afgerond hebben voor de xp, spelers en/of packs? Gewoon golden goal en leaven is tcoh normaliter de 'ongeschreven regel'. Dan kost het je nauwelijks tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
theman36 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:32:
[...]

Maar je wil die onzin friendly's toch gewoon zo snel mogelijk afgerond hebben voor de xp, spelers en/of packs? Gewoon golden goal en leaven is tcoh normaliter de 'ongeschreven regel'. Dan kost het je nauwelijks tijd
Ligt bij mij totaal aan de tegenstander. Als hij de 1-0 maakt maar ik niet het idee heb dat hij veel beter is als ik dan blijf ik over het algemeen gewoon. Als je leaved telt het ook niet als verlies voor de matchmaking dus zal het volgende potje waarschijnlijk ook niet veel makkelijker zijn. Vraag mij dus ook echt af hoeveel tijd je in werkelijkheid aan het besparen bent door elke keer te leaven

Maar goed dat er nu weinig golden goal wordt gespeeld heeft dus met name met de mode van deze cup te maken. Bij de volgende cup zal dat dus wel weer beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:36
Ruben Dias gaat nu rond 370/375 op de markt. Denken jullie dat het nog wat gaat dalen?

Heb hem eerder gekocht voor 330 ongeveer en toen verkocht voor 380, maar wil hem eigenlij terugkopen maar zit toch even te wachten of die niet nog een goede daling gaat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik vind die cups over het algemeen echt waardeloos. Die golden goal was nog wel te doen maar die buiten de box scoren en deze met een speler verliezen na een goal sla ik weer over. Laat mij gewoon voebele ipv al die mystery shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:11:
Ik vind die cups over het algemeen echt waardeloos. Die golden goal was nog wel te doen maar die buiten de box scoren en deze met een speler verliezen na een goal sla ik weer over. Laat mij gewoon voebele ipv al die mystery shit.
Een poos geleden had EA een cup gemaakt, waar het spel zelf golden goal deed. Na de 1-0 werd de wedstrijd automatisch gestopt. Dat werkte prima. Heb je ook niet dat gezeik dat iemand toch doorspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:55:
[...]

Een poos geleden had EA een cup gemaakt, waar het spel zelf golden goal deed. Na de 1-0 werd de wedstrijd automatisch gestopt. Dat werkte prima. Heb je ook niet dat gezeik dat iemand toch doorspeelt.
Ja die ene was prima inderdaad. Rest van de cups allemaal ruk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJgvIWUcFyfCfLp3lMz8c2KBMdE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jCbQ4jfgQWBhxkjb9NclWYXE.png?f=fotoalbum_large

Officiële stats en kaart. Wordt een SBC.
Hier gaat m'n fodder dan maar heen, ipv Yaya toure. Wordt ns tijd ook.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:14:
[Afbeelding]

Ik heb geen fodder voor Yaya, dus Gullit gaat het zeker niet worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:13:
[...]

Ik heb geen fodder voor Yaya, dus Gullit gaat het zeker niet worden :+
Denk dat ik 'n end kom. Zal wel 2,5mln tot 3mln kosten. 3,5mln ga ik niet redden denk. Maar ga geen coins gebruiken.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:35
Marmouch uit rival reward waarde 2'5 mil
98 snelheid
Wat is die gast sloom en lomp
Ik snap dat soort stats en waardes nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Oekol schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:14:
[Afbeelding]

Waarschijnlijk onbetaalbaar voor de casual gamer

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Valandil schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:46:
[...]

Waarschijnlijk onbetaalbaar voor de casual gamer
We gaan 't zien. Ik ben diezelfde casual gamer. Ik doe gewoon geen gok sbc's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:22

Mauz1978

Console War Veteran

Zit net mn fodder in de 89 Gullit te gooien… 🙈

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 30-09 07:52
Iemand nog trading tips? Mijn IFs heeft niet zo goed uit gepakt en FUT birthday kaarten van discard zijn ook minimaal gestegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 07:19:
[...]

We gaan 't zien. Ik ben diezelfde casual gamer. Ik doe gewoon geen gok sbc's
Ik ben een casual die sinds TOTY tot birthday niet heeft gespeeld.
Het verbaast me hoeveel kaartjes je simpelweg in een kortje periode weer bijelkaar speelt, voor de meer actieve spelers zijn Gullit/Toure echt wel haalbaar.

Uiteraard zit EA liever dat je ongeveer 80-90% van deze SBCs bijelkaar kan spelen en dat je voor de laatste 10% toch ongeduldig een paar packs opent.

Dadelijk weer even 5-6 weken er van tussen, dus ik bewaar mijn coins/fodder wel voor TOTS/Futties.
Tzt zal alles wel 3/4 playstyle++ zijn icm met een paar nieuwe playstyles en roles die weer voor een nieuwe “meta” zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik vind deze Fut Birthday promo zeer geslaagd en de packweight was ook goed naar mijn gevoel.

Mijn team met Griezman, Sneijder, Trent en Diaz kunnen upgraden en ook nog een paar andere goede kaarten getrokken met als hoogtepunt gisteravond TOTY Icon Roberto Carlos *O* uit de Today Tomorrow pack.
Daar ben ik blij mee aangezien ik al een poosje zat te zoeken naar een Icon verdediger.

Het enige probleem is nu dat ik met een hele hoop leuke spelers weinig zal spelen :$

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Mooie kaart maar ik hou het met die prijzen nog wel even bij m'n 93 gullit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

beuker19 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 10:34:
Nou ik vind deze Fut Birthday promo zeer geslaagd en de packweight was ook goed naar mijn gevoel.
Week 1 wel, maar week 2 was wel een stuk minder. En ik heb de pech dat ik bij dit soort events alleen naar de slechtste spelers hoef te kijken om te zien wat ik evt ga krijgen. Van de 15'ish FB kaarten die ik heb gekregen allemaal max 90. -O-
Zelf net maar Alaba gekocht, scheelt dat zo'n kaart maar 120k kost. Nog even kijken of ik King ernaast zet. En ik soeelde nog met Scholes WW, en de Dab evo was perfect voor hem.

Is de Adeyemi SBC de moeite?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Oekol schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:08:
[...]

Denk dat ik 'n end kom. Zal wel 2,5mln tot 3mln kosten. 3,5mln ga ik niet redden denk. Maar ga geen coins gebruiken.
Hoop eigenlijk dat die (ruim) boven de 3,5 mln gaat zijn want anders heeft iedereen hem straks in zijn team. POTM Mbappe was volgens mij iets van 4mln en ik denk eigenlijk niet dat Gullit goedkoper gaat worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 12:28:
[...]

Week 1 wel, maar week 2 was wel een stuk minder. En ik heb de pech dat ik bij dit soort events alleen naar de slechtste spelers hoef te kijken om te zien wat ik evt ga krijgen. Van de 15'ish FB kaarten die ik heb gekregen allemaal max 90. -O-
Zelf net maar Alaba gekocht, scheelt dat zo'n kaart maar 120k kost. Nog even kijken of ik King ernaast zet. En ik soeelde nog met Scholes WW, en de Dab evo was perfect voor hem.

Is de Adeyemi SBC de moeite?
Hier Alaba ook gehaald, deze promo lijkt haast een catch-up-mechanism als je naar de prijzen kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een storing in Ultimate Team?

Ik krijg telkens de melding dat verbinding maken op dit moment niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Moody2204 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:23:
Is er een storing in Ultimate Team?

Ik krijg telkens de melding dat verbinding maken op dit moment niet mogelijk is.
Ja zelfde hier IOS app, wilde m'n transfers er weer op zetten. Maar ze waren allemaal naar de transfer list gegaan.. pokke werk als ik nu 90x iets moet gaan listen. Maar sindsdien kom ik er niet echt meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:28:
[...]

Ja zelfde hier IOS app, wilde m'n transfers er weer op zetten. Maar ze waren allemaal naar de transfer list gegaan.. pokke werk als ik nu 90x iets moet gaan listen. Maar sindsdien kom ik er niet echt meer in.
Ik kan er weer in inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien weer een markt crash aan de gang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gullit sbc, 4,5 miljoen koek koek. 5 91 squads en 5 90. Bizar……

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 17:51:
Zo te zien weer een markt crash aan de gang ?
Net even gekeken, maar ik kan nog niet eens 1 team van 91-rated maken, laat staan 5.... (en de rest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een avond dat rivals niet speelbaar is, gaat lekker deze week//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

Die Dembele ziet er wel goed uit en ik denk dat ik die kan doen zonder coins uit te geven dus dat kan maar zo mijn nieuwe aanwinst worden ☺️

Die Gullit is wel bizar duur en misschien zou je er wel maanden mee kunnen spelen maar soms wil je ook gewoon wat anders toch?
Een volle SBC storage van 89+ is niet eens genoeg voor de duurste 10 opdrachten

[ Voor 42% gewijzigd door beuker19 op 21-03-2025 19:48 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 19:29:
[...]

Net even gekeken, maar ik kan nog niet eens 1 team van 91-rated maken, laat staan 5.... (en de rest).
Red denk 2 of Max 3 teams door al die specials die ik heb. Maar dan houdt echt op.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5UQxy-8rk7M80fBjtFT5337_RO0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKHBqfdwW5A1FngooAy03QkZ.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa toty carvajal in de sale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Boh hij wel weer hoor! Fijne pull!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Ahhh gelukkig is hij maar 4,5 miljoen. Die 5 91 rated squads doen wel pijn. Dat is wel echt heel erg hoog en die kaartje pack je niet zo snel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 20:18:
Ahhh gelukkig is hij maar 4,5 miljoen. Die 5 91 rated squads doen wel pijn. Dat is wel echt heel erg hoog en die kaartje pack je niet zo snel.....
Zat er nog aan te denken om een shitload van die goedkope fodder futties in te slaan. Echt dom dat ik het niet gedaan heb -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 20:19:
[...]

Zat er nog aan te denken om een shitload van die goedkope fodder futties in te slaan. Echt dom dat ik het niet gedaan heb -_-
Jep. Ik zat net nog even te handelen vanaf 19u. Had een Musiala Futbirtday gekocht voor 460 en verkocht voor 529. Die gullit gaat wel 1 van de lange adem worden, maar wel eindelijk iets waar ik m'n fodder in kan gooien zodat ik pakjes openen kan. Vind t helemaal goed. Doel is om hem midden april te hebben, zonder coins te spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze game is echt officieel naar de kloten hoor.

R9 worden dit jaar bij een gouden packs weggeven, 3 wedstrijden Rivals , 3x R9 tegen wtf !

Het speelt ook echt weer afschuwelijk gewoon, bizarre delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Pack net 94 Martinez, 88 pace alleen pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 20:38:
Deze game is echt officieel naar de kloten hoor.

R9 worden dit jaar bij een gouden packs weggeven, 3 wedstrijden Rivals , 3x R9 tegen wtf !

Het speelt ook echt weer afschuwelijk gewoon, bizarre delay.
Ligt dus niet aan mij alleen, dacht eerst dat de delay kwam doordat de ps5 blijkbaar een systeem update had gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Dat idee was leuk. Maar m'n hele storage is nog steeds vol, ben na vele pakjes openen weinig opgeschoten. Nog steeds 100 te gaan (geen per se goede pakjes). M'n storage zit vol met 84 en 85 rated waar je geen hol aan hebt met Gullit. Zit in een vicieuze cirkel.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:59
Bossie schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 21:14:
[...]

Ligt dus niet aan mij alleen, dacht eerst dat de delay kwam doordat de ps5 blijkbaar een systeem update had gedownload.
Altijd zo willekeurig, vanavond heerlijk zonder delay m'n puntjes bij elkaar gespeeld. Eto o in de evo naar 92 is echt niet normaal haha die schiet alles aan flarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 22:45:
Dat idee was leuk. Maar m'n hele storage is nog steeds vol, ben na vele pakjes openen weinig opgeschoten. Nog steeds 100 te gaan (geen per se goede pakjes). M'n storage zit vol met 84 en 85 rated waar je geen hol aan hebt met Gullit. Zit in een vicieuze cirkel.......
Ben het overigens met je eens dat lijkt of Neto minder is geworden. Maar heb dat met meer spelers, ook ww Frenkie cm zijn passing lijkt minder te worden……

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 22:55:
[...]

Altijd zo willekeurig, vanavond heerlijk zonder delay m'n puntjes bij elkaar gespeeld. Eto o in de evo naar 92 is echt niet normaal haha die schiet alles aan flarden
Het is hier al een week zo, ook in het matchup screen (heet dat zo) zie je de ping constant heen en weer springen (30-300).

Wel rivals in twee uurtjes al vrijwel binnen, hoewel dat voornamelijk voor de evo’s is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Oekol schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 22:45:
Met een tussenstap kom je er wel. Elke dag de 84x5, 83x10 etc. doen. TOTW is op dit moment ook geen probleem.

Gullit is voor mij nog te duur. Dembele kan ik doen maar vind ik tegenvallen.. dan maar wachten.. Mbappe komt er ook weer aan. Zal ook duur zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 23:10:
[...]

Ben het overigens met je eens dat lijkt of Neto minder is geworden. Maar heb dat met meer spelers, ook ww Frenkie cm zijn passing lijkt minder te worden……
Jij hebt de betaalde evolution al gedaan toch? Zo ja.. Dan ga ik adeyemi doen denk ik. Als backup voor 't geval dat. Heeft in ieder geval al veel pace :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Vuvuzela schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 00:24:
[...]

Met een tussenstap kom je er wel. Elke dag de 84x5, 83x10 etc. doen. TOTW is op dit moment ook geen probleem.

Gullit is voor mij nog te duur. Dembele kan ik doen maar vind ik tegenvallen.. dan maar wachten.. Mbappe komt er ook weer aan. Zal ook duur zijn..
Ja denk ik ook wel. Moet even de daily spelen sbc doen etc. Al zie ik al twee dagen de 83 X 10 niet meer helaas. Die 84 x 5 kwam wat minder bruikbare fodder uit.

Wil alleen m'n storage leeg hebben dat ik snel de pakjes die ik heb openen kan. Dan moet dus de 84 en 84 rated fodder ergens heen. Ipv dagelijks wachten die sbc's doen. Want die pakjes worden dan alleen maar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 06:34:
[...]

Jij hebt de betaalde evolution al gedaan toch? Zo ja.. Dan ga ik adeyemi doen denk ik. Als backup voor 't geval dat. Heeft in ieder geval al veel pace :+
Twijfel ook over over adeyemi die vent is bloed irritant om tegen te spelen.

Moet zeggen speelde rond 1 uur nachts, zat te wachten voor het flesje van me zoontje. Toen speelde het weer prima en Pedro ook. kwam hij weer ouderwets naar binnen gedribbeld en ramde alles in de kruising met finess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fb Sneijder geprobeerd, echt qua spelmaker een prima kaartje. Vind alleen zijn afstandschot echt tegenvallen.

Groen getimede finess en er zit amper kracht achter. EA heeft vroeger denk geen voetbal gekeken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik speel inmiddels al een poosje met Adeyemi op de linkervleugel, maar een erg fijn kaartje wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 09:33:
Fb Sneijder geprobeerd, echt qua spelmaker een prima kaartje. Vind alleen zijn afstandschot echt tegenvallen.

Groen getimede finess en er zit amper kracht achter. EA heeft vroeger denk geen voetbal gekeken :+
Ik deed vanmorgen even m'n dagelijkse 3 potjes snel. Had gisteren nog Caicedo gepakt. 98 pace, staat nu LW. Bale naar RW ipv Neto tijdelijk.

Heb Suarez (SBC) in de spits en die schoot vanmorgen een finesse schot er toch hard in. Maar het is geen elite spits. Dus wellicht dat ik Neto in de spits zetten ga. En anders heb ik nog Guiu icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ben blij dat ik voor 89 Hamm heb gekozen uit de laatste icon pick. Die kan mooi de Clinical Finisher evo!

Maar weer terug naar 4-2-1-3 qua formatie. Dan kan ik CR7 op LW zetten, R9 spits en Hamm op RW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:41:
Ben blij dat ik voor 89 Hamm heb gekozen uit de laatste icon pick. Die kan mooi de Clinical Finisher evo!

Maar weer terug naar 4-2-1-3 qua formatie. Dan kan ik CR7 op LW zetten, R9 spits en Hamm op RW.
Packte gisteren Hamm 94, erg benieuwd of ze eto uit de basis speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:56:
[...]

Packte gisteren Hamm 94, erg benieuwd of ze eto uit de basis speelt
Ik heb inmiddels haar evo afgerond. Maar wat een kaart. Die 94 rated variant zal wel helemaal goed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een week lopen klagen over de online gameplay, echter de 90 van de issues waren weg toen ik de PS5 van wifi terug op de kabel heb gezet.

De gameplay is nu veel stabieler, maar perfect is niet (kan ook niet bij deze game in het weekend).
De PS5 zat echter op de wifi aangezien op de kabel er soms random disconnects van het netwerk komen.

Binnenkort maar eens onderzoeken wat er met mijn wifi aan de hand is aangezien deze setup al een paar jaar ongewijzigd prima heeft gefunctioneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/caqxchJSLSp1aOIJW_3YnzzlqiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BVzSXPIKOQJ16zybzzqZZcgm.jpg?f=fotoalbum_large

Thnx ea
Zou het nog slechter kunnen dan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Markvd1984 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:00:
[Afbeelding]

Thnx ea
lol die is wel heel erg idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:00:
[Afbeelding]

Thnx ea
Prima kaartje die rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Mja zijn nu toch wel hoop betere spelers dan Rush? Op zich heeft hij zeker geen slechte stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:36:
[...]

Mja zijn nu toch wel hoop betere spelers dan Rush? Op zich heeft hij zeker geen slechte stats.
Was ook pure sarcasme :+ Rush is zowat de verschrikkelijkste icon in de game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
EA is wel met evo's aan het strooien de laatste tijd, ook allemaal vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Afgelopen 2 weken heb ik op de achtergrond wat "vergelijkend onderzoek" gedaan ten aanzien van Televisie versus Monitor.

Mijn televisie is:

https://www.hellotv.nl/pr...CL5Z0nJd9fV8aAkRmEALw_wcB

Mijn monitor is:

https://www.coolblue.nl/p...da-4d0c-8e38-ad7b2e259c4b

Monitor heb ik op kantoor staan (eigen zaak/onderneming) en destijds NIET gekocht op eventueel gamen, puur voor op kantoor. Het is een mooi Quad paneel met 75hz verversing en 1ms input lag (vs 8ms televisie)

conclusie: Ik merk dus ECHT verschil in gamen. Waarin ik dat vooral merk is in de bewegelijkheid van spelers (soepeler) en zeg maar echt de uitvoering van input zeg maar. Met name in verdedigen merk ik sterk verschil, televisie verdedig ik met rondje en 8 van de 10 keer pak ik de bal niet af en wint de aanvaller altijd. Op monitor is dit een verademing, opeens pakken ze juist 8 van de 10 keer af. Hier merk ik ENORM sterk verschil. Los van de bewegelijkheid/reageren van spelers (dit voelt veel sneller/soepeler).

Er is dus ECHT wel een verschil in beide werelden. Ik had hier wat twijfels over, je gaat toch aan jezelf twijfelen dat je misschien niet meer mee kan komen in de online gaming. Van de week op monitor in divisie 4 bijvoorbeeld 7 potjes gespeeld waarvan 6 gewonnen. Gisterenavond televisie gamen en 3 van de 3 potjes verloren en frustratie gewoon weer hoog. Ik ga dus gewoon NIET meer gamen op televisie.

Mijn conclusie is dat ik een game monitor ga aanschaffen. Ik heb dit nu 2 weken zitten testen naast elkaar en er zit gewoon serieus verschil in kwaliteit van gamen.

Advies: Nu de vraag > ik wil circa tot 500 euro uiterlijk uitgeven aan een goede game monitor. Is hier iemand die binnen dat budget zegt > DIE moet je dan voor gaan? Ik wil natuurlijk kijken naar de verversing HZ en input lag. Ik heb geen voorkeur in merk of hoe het scherm er uit ziet > volledig inzetten op de beste kwaliteit binnen deze prijs range.

Ik zat zelf aan deze te denken (Samsung Odyssey G7 LS27DG702EUXEN):

https://www.coolblue.nl/p...ey-g7-ls27dg702euxen.html

Hoop dat iemand een leuk advies heeft :)

[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 24-03-2025 15:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:34
Gaat je denk ik helemaal niks helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Beavbusi schreef op maandag 24 maart 2025 @ 15:55:
Gaat je denk ik helemaal niks helpen
Bedankt voor je hulp!

Dus een gaming monitor is dan onzin vind jij?

Na 2 weken uitvoerig spelen en wisselen tussen TV en Monitor merk ik toch echt 100% verschil in gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:54
Grote vraag: heb je de TV wel in een gamemodus staan (dus zonder allerlei processing van de TV voor 'verbetering' beeldkwalitiet? Dat scheelt wel wat delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 13:09
Sleehond schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:01:
[...]
Na 2 weken uitvoerig spelen en wisselen tussen TV en Monitor merk ik toch echt 100% verschil in gameplay.
Bang dat dit echt volledig tussen je oren zit. Maar geef gerust veel geld uit. Wie zien je reactie 2 dagen na je nieuwe monitor graag tegemoet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
heron schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:18:
Grote vraag: heb je de TV wel in een gamemodus staan (dus zonder allerlei processing van de TV voor 'verbetering' beeldkwalitiet? Dat scheelt wel wat delay.
Uiteraard gamemodus aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
naNs schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:28:
[...]

Bang dat dit echt volledig tussen je oren zit. Maar geef gerust veel geld uit. Wie zien je reactie 2 dagen na je nieuwe monitor graag tegemoet!
Mhm, nouja ik heb 2 weken vrij intensief zitten switchen op tv / moniter.

Op monitor win ik 80% bij wijze van in Rivals en op TV verlies ik juist 80% bij wijze van.

Nu kun je zeggen op basis van 1 of 2 dagen dat het misschien tussen de oren zit. Maar ik heb 2 weken lang elke dag gespeeld en het gewoon eens rustig gaan ervaren.

Is het dan niet te zeggen dat er daadwerkelijk verschil is?

Of is dan 2 weken elke dag testen puur toeval dat ik op monitor beter speel? Dit zou ik oprecht super raar vinden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben niet vaak met sleehond eens.

Maar ik heb ook op beide gespeeld. Met alle gamemode shit aan en delay troep uit op me tv. ( tv kwam er heel goed vanaf voor gaming op ratings.com )

Maar op de pc monitor speelt de game gewoon echt vlotter. En nee het zit niet tussen mijn oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:49:

Maar ik heb ook op beide gespeeld. Met alle gamemode shit aan en delay troep uit op me tv. ( tv kwam er heel goed vanaf voor gaming op ratings.com )

Maar op de pc monitor speelt de game gewoon echt vlotter. En nee het zit niet tussen mijn oren.
Fijn om te horen @Traeces!

Op basis van 1/2 dagen testen kan ik mijzelf lekker maken en zit het misschien tussen de oren. Maar heb het nu echter zo intensief zitten testen en dus echt ruim dikke 2 weken en ik kan gewoon echt er niet omheen dat monitor ECHT anders speelt, spijt me geweldig voor mensen die het niet geloven...

@Traeces Wat voor monitor heb jij, of heb je dan wellicht nog een advies voor me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:49:

Los van t feit of Sleehond gelijk heeft of niet, game ik ook al heel lang op een monitor. Veel fijner dan op TV. Omdat ik in een actievere houding zit dan lui op de bank. Dat alleen al helpt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:54
Oekol schreef op maandag 24 maart 2025 @ 19:09:
[...]

Los van t feit of Sleehond gelijk heeft of niet, game ik ook al heel lang op een monitor. Veel fijner dan op TV. Omdat ik in een actievere houding zit dan lui op de bank. Dat alleen al helpt mij.
Daar heb ik een makkelijke oplossing voor: ik zet altijd een stoel voor de tv. Stuk dichterbij dan op de bank - anders kan ik met mijn oude ogen het allemaal niet meer zo goed volgen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:54:
[...]

Fijn om te horen @Traeces!

Op basis van 1/2 dagen testen kan ik mijzelf lekker maken en zit het misschien tussen de oren. Maar heb het nu echter zo intensief zitten testen en dus echt ruim dikke 2 weken en ik kan gewoon echt er niet omheen dat monitor ECHT anders speelt, spijt me geweldig voor mensen die het niet geloven...

@Traeces Wat voor monitor heb jij, of heb je dan wellicht nog een advies voor me?
Speel gewoon op een simpele 24 inch, groter kan ik niet kwijt. ( heb er 2 naast elkaar ).

https://www.alternate.nl/...itor/html/product/1925789

En wat @Oekol aangeeft, ik zit veel fijner dan op de bank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
heron schreef op maandag 24 maart 2025 @ 19:23:
[...]

Daar heb ik een makkelijke oplossing voor: ik zet altijd een stoel voor de tv. Stuk dichterbij dan op de bank - anders kan ik met mijn oude ogen het allemaal niet meer zo goed volgen :-)
Tuurlijk, maar een bureaustoel zit dan wat lekkerder dan de stoel van de eettafel. Scheelt ook weer slepen met stoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op maandag 24 maart 2025 @ 19:23:
[...]

Ik heb de luxe van een gamekamer, 42' samsung tv met een gamestoel ervoor haha. Zeker voor FC zit ik in een actieve houding. Andere spellen hang k wat vaker achteruit :)

Ervaar nagenoeg nooit delay behalve als het hele huis aan de Netflix zit of m'n zoontje ook online zit te gamen op z'n PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na Hernandez begin ik nu ook oprecht een hekel te krijgen aan die ww sawa. Echt iedereen speelt met die kaart en is zo OP.

Overigens valt me op dat er momenteel echt heel veel de zelfde spelers gebruikt worden sinds fb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op maandag 24 maart 2025 @ 21:25:
Na Hernandez begin ik nu ook oprecht een hekel te krijgen aan die ww sawa. Echt iedereen speelt met die kaart en is zo OP.

Overigens valt me op dat er momenteel echt heel veel de zelfde spelers gebruikt worden sinds fb.
Hernández + casillas. Die keeper is 2,8m breed en lang bij mij met geweldige reflexen. Die Theo haat ik diep van binnen met alles wat ik in me heb. Zoveel dat ik hoop dat ik 'm een keer pack, ga 'm niet kopen. Maar hij is echt achterlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 24 maart 2025 @ 21:46:
[...]

Hernández + casillas. Die keeper is 2,8m breed en lang bij mij met geweldige reflexen. Die Theo haat ik diep van binnen met alles wat ik in me heb. Zoveel dat ik hoop dat ik 'm een keer pack, ga 'm niet kopen. Maar hij is echt achterlijk goed.
Casillas werkt echt geweldig tegen die low driven shot playstyle+ door die voeten playstyle +

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WL gestopt bij 8 wins, kon me er niet meer toe zetten om verder te spelen met enorme toxic niveau na een werk dag.

Maar toen……. Pajor lekker !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HybvevuSqKQIwZ8pE-KGT_ny3XQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6cdddYE9QchIJ63mjjeeUIeq.jpg?f=fotoalbum_large

Pack erna wtf putellas !!!! En EA WTF , krijg een gouden walkout, Putellas komt ook niet als tweede er uit en zit ineens in me pack ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmL_qZWub-wEhjQsVGMkXxFBSzY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YTLqj0E9F4lhDeoYbne6nYwL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op maandag 24 maart 2025 @ 22:04:
[...]

Casillas werkt echt geweldig tegen die low driven shot playstyle+ door die voeten playstyle +
Heb nog geen spelers doe dat kunnen maar hij haalt echt elk schot er uit. Samen met VDS, mensen met die twee gebruiken movement can keepers heel erg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 14:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Traeces schreef op maandag 24 maart 2025 @ 22:49:

Pack erna wtf putellas !!!! En EA WTF , krijg een gouden walkout, Putellas komt ook niet als tweede er uit en zit ineens in me pack ?
Ja die Icons, hero's en vrouwen CL kaartjes komen niet naar voren bij walkouts. Beetje anti climax zo. Ik gister in een 3x 83 pakje kwam Ake (84 rated) door de tunnel. Dus denk niet veel soeps. Terug in menu zit Raul gewoon achter de twee gold kaartjes. Had echt zoiets van WTF!

Snap niet dat ze dit niet kunnen fixen. Want bij de ene promo is het geen probleem en bij de volgende zie je alleen gold walkouts....

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 29-09 15:24
Sleehond schreef op maandag 24 maart 2025 @ 15:26:

Advies: Nu de vraag > ik wil circa tot 500 euro uiterlijk uitgeven aan een goede game monitor. Is hier iemand die binnen dat budget zegt > DIE moet je dan voor gaan? Ik wil natuurlijk kijken naar de verversing HZ en input lag. Ik heb geen voorkeur in merk of hoe het scherm er uit ziet > volledig inzetten op de beste kwaliteit binnen deze prijs range.

Ik zat zelf aan deze te denken (Samsung Odyssey G7 LS27DG702EUXEN):

https://www.coolblue.nl/p...ey-g7-ls27dg702euxen.html

Hoop dat iemand een leuk advies heeft :)
Zelf tijdje terug de Gigabyte M32UC gekocht (https://www.gigabyte.com/Monitor/M32UC#kf)
4k, 1ms, 144hz.

Soms is niet een nieuwe monitor een oplossing, maar wellicht een betere HDMI kabel?
Weet niet of je dat al hebt geprobeerd, maar ik merkte wel een verschil (niet zozeer response, maar wel beeldkwaliteit) toen ik wat betere bekabeling heb aangeschaft.

On-Topic:

Ik was redelijk enthousiast toen ik de eerste leak van de Gullit SBC voorbij zag komen, maar ook een illusie armer toen de SBC uitkwam: 5 miljoen :o

Hoewel hij perfect naast mijn TS Vieira zou passen ben ik toch voor de Temu variant gegaan.
Had weer aardig wat fodder in mijn club met met een 100k investering Yaya Toure SBC gedaan.

Ja, hij mist misschien wat playstyles die je liever hebt, maar dit is echt een beest op het middenveld zeg!
Zo snel en zo sterk! Nu twee grote beulen op het middenveld: Toure en Vieira.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Mijn LG C9 gamed nog heerlijk hoor, tijdens COVID sloopte ik iedereen ik Warzone.
Daarvoor op een LG LED TV met black ops 2.5 K/D gehad, je kan prima gamen op een TV.
Ik merk wel verschil als ik idd achterover hang of in de 'game-houding' zit, maar dat is ook een beetje een mind-set.

@Sleehond ik zou zeggen koop een monitor en probeer het uit, of speel nu nog even 1-2 weken op je huidige monitor, soms speelt EA FC echt ruk de ene week of dag, ik merkte afgelopen zondag ook echt veel verschil met mijn slechtste WL in weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Hummels vrijgespeeld uit de seizoensladder en meteen in de FUT Birthday upgrade gegooid. Maar wat een beest van een centerback is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand al die strike force evo van 500k gedaan? En met wie?

Suarez kan er mooi in, maar die vind ik irritant qua linken. Ik zou Torres/Persie SBC kunnen doen en dan in evo stoppen dan ben ik altijd flexibel.

[ Voor 56% gewijzigd door Vuvuzela op 25-03-2025 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Vuvuzela schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:58:

Suarez kan er mooi in, maar die vind ik irritant qua linken. Ik zou Torres/Persie SBC kunnen doen en dan in evo stoppen dan ben ik altijd flexibel.
Ik heb die spits van Dortmund erin gedaan Guirassy futbirthday kaart maar die is echt een beest nu in de spits en kan ook evt naar lw of rw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:58:

89 Butragueno gedaan.

Wel even getwijfeld of ik niet mijn 89 5/5 Griezman moest gebruiken, maar daar komt later wel iets voor terwijl Butra ook prima op RW/LW zou kunnen.

Pagina: 1 ... 49 ... 68 Laatste