heron schreef op maandag 17 maart 2025 @ 11:22:
Gisteren mijn eerste WL van het seizoen afgerond. Moet toch eens op zoek naar een nieuwe internetprovider, of wachten met spelen totdat alle kinderen op bed liggen en niet meer zitten te streamen. En rustiger leren spelen tegen die 95 depth misbruikers. Zo veel verkeerde passes en wegstuiterende ballen, niet meer normaal. Uiteindelijk 5-10 gedaan.
Wel wat geluk uit de 83x10 en 85x3 SBCs die ik 's avonds kon doen: Sneijder erbij! Heb nu alleen een enorme weelde aan centrale middenvelders en weet even niet meer met wie ik het beste kan gaan spelen in de 4411 (of 433/4) die ik mezelf deze week aan wil leren. Wie zouden jullie opstellen van onderstaande lijst?
[Afbeelding]
Rolfo / TAA (CM)
Marchisio (CM)
Zidane / Sneijder (CAM)
Zou dan gaan voor de 4411 opstelling of 433 met 2 CM en 1 CAM.
Trent-Alexander kan je ook op rechtsback zetten
Ik heb een soortgelijk probleem, maar dan in de spits positie:
- Mbappe TOTY
- Cantona TOTY
- Griezmann FUT Birthday
- Suarez Flashback (had genoeg fodder en moest hem gewoon doen uit nostalgie)
Kan maar 1 spits opstellen omdat ik graag met een CAM speel, maar ook op de rechtflank Hanssen TOTY heb staan.
Even nog geprobeerd met Griezmann als false 9 in twee spitsensysteem, maar dat is het net niet.
Ga nu Mbappe op de LW positie zetten en Suarez eens uitproberen als diepe spits.
Voor de CAM positie ook maar 1 plek met meerder kandidaten:
- Zidane
- Palmer TOTY
- Maradonna
- Xavi Simons die volledige ge-evod gaat worden naar zeer fijne stats
Mjn conclusie; fuck de meta en kies gewoon voor spelers die je graag wilt gebruiken.