Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:17
Tim01 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:56:
[...]

Ja Bacha is een net niet kaart, ik ben na een paar wedstrijden weer teruggegaan naar mijn 90 Mendy. Wel jammer want haar promo kaart vorig jaar (meen RTTK) was denk ik uiteindelijk de kaart waar ik de meeste wedstrijden mee heb gespeeld
Ik ga er ff een paar potjes mee spelen maar heb denk ik liever m'n Bombito.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:28
Ik schakel ook nog beetje tussen Bacha 93 en de "gouden" Theo.

Ik moet zeggen dat die Bacha mij niet tegenvalt hoor...

Ik heb trouwens Gakpo gedaan, in de hoop dat die nog een upgrade krijgt.

Rewards divisie 3 waren wel lekker > 50.000 coins en 1 kaart van 50.000 kunnen verkopen dus sowieso een tonnetje erbij en paar leuke high rated fodder kaarten.

[ Voor 29% gewijzigd door Sleehond op 13-03-2025 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:27
Sleehond schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:29:
Ik schakel ook nog beetje tussen Bacha 93 en de "gouden" Theo.

Ik moet zeggen dat die Bacha mij niet tegenvalt hoor...

Ik heb trouwens Gakpo gedaan, in de hoop dat die nog een upgrade krijgt.

Rewards divisie 3 waren wel lekker > 50.000 coins en 1 kaart van 50.000 kunnen verkopen dus sowieso een tonnetje erbij en paar leuke high rated fodder kaarten.
Gakpo ook gedaan, het is een Nederland en na de update kan t best een leuke kaart worden. Benieuwd of ik hem ook ga gebruiken maar meestal ga k richting t einde tog voor een Nederlands team.

Overigens gepromoveerd naar drie met de gedachte in 4 te worden teruggeplaatst einde seizoen. Zit ik alsnog in div5, wel relatief eenvoudig daar, 20 minuutjes en 3 rq verder haha

Lijkt wel alsof Maradona een upgrade heeft gehad ofzo, die glibbert nu overal doorheen haha

Seizoen rewards zijn dikke prima deze keer trouwens

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 13-03-2025 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:09
theman36 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:20:
[...]

Zie het nu inderdaad haha.

Iets met een paar biertjes en nog nooit eerder zo'n doelstelling gezien....
Ik kan deze opmerking ook alleen delen omdat ik er zelf ook al 'n keer tegen aan gelopen ben. Kwam er toen alleen zelf achter waarom hoe en wat. :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Iemand die 1 van de Tapsoba kaarten heeft gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
PS Rivals speelt weer beroerd nu met nieuw seizoen.

Elke pas is in de voet van de tegenstander. Grrr niet m’n avond om weer even lekker wat potjes te doen. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:04
Gaan jullie die Mbappe kaart doen
Zo ja welke kies je de cm of de spits

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:32:
Gaan jullie die Mbappe kaart doen
Zo ja welke kies je de cm of de spits
Ik vond die cm versie wel geinig en die kon ik ook het beste gebruiken in mijn team. Wel een funcard, maar na een potje of 3 nu bevalt hij me wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:01:
PS Rivals speelt weer beroerd nu met nieuw seizoen.

Elke pas is in de voet van de tegenstander. Grrr niet m’n avond om weer even lekker wat potjes te doen. Jammer
Nergens last van gehad vanavond, stoom ouderwets door de divisie heen tot t laatste potje haha 2x gelijk.

Speelde even 442 op dalgish en suarez te evo'en, speelt steeds prima weg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:30:
[...]

Ik vond die cm versie wel geinig en die kon ik ook het beste gebruiken in mijn team. Wel een funcard, maar na een potje of 3 nu bevalt hij me wel.
Heb de spits versie gekozen maar is niet wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfel heel erg om toch die cr7 sbc te doen.

Wat een hel om tegen te spelen zeg. Dan maar 442 spelen en R9 en CR7 voorin.

Vind alleen een fors prijskaartje, en weet niet of ik genoeg fodder / coins heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:20:

Vind alleen een fors prijskaartje, en weet niet of ik genoeg fodder / coins heb.
Doe hem nou maar gewoon mits je de fodder ervoor kunt opbrengen. Hij is het wel echt waard. Ik heb ook R9 er naast staan en ze vullen elkaar echt super aan. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:01:
[...]

Doe hem nou maar gewoon mits je de fodder ervoor kunt opbrengen. Hij is het wel echt waard. Ik heb ook R9 er naast staan en ze vullen elkaar echt super aan. :)
Moet denk wel lukken met fodder en anders na wl / Rivals rewards.

Heb het idee om zo te gaan spelen. Met die zieke goede passers en dribbelaars achter de 2 Ronaldo’s.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x03uP0v6gqbapnhtVaKNyuXbfMU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PwsN8B1znE1w9NHHWhIq3Y13.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eNxWgwPQz3KSx69Zw2L7Hu-KY2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fk8c1tEH94obQQFKnrGlxeRT.jpg?f=fotoalbum_large

Die CR7 laat ik. Denk dat ik die yayay toure overweeg of wellicht Suarez. Die PS+ bevallen me wel

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-07 17:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

Traeces schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:20:

Is echt een beest en zeker de beste kaart waarmee ik dit jaar heb gespeeld.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:31:
[...]

Moet denk wel lukken met fodder en anders na wl / Rivals rewards.

Heb het idee om zo te gaan spelen. Met die zieke goede passers en dribbelaars achter de 2 Ronaldo’s.

[Afbeelding]
Nice!

Ja ik speel ook 4-1-2-1-2(2) dat gaat wel fijn spelen zo voor je als je CR7 hebt! :)

Packte net trouwens Ruben Dias. Maar eens kijken of dat wat is, anders zet ik Rudiger weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:35:
[Afbeelding]

Die CR7 laat ik. Denk dat ik die yayay toure overweeg of wellicht Suarez. Die PS+ bevallen me wel
Oh die Yaya gaat hier nog wel komen. :p

Dan schuif ik KDB door naar CAM en gaat hij een van mijn CM posities opvullen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 14:52:
[...]

Ja waar doe je goed aan? Vervanger van Vieira?
Zidane 94 zit nog op de bank ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WumzBwp2Fn8tyfUQ7RHNeOPCibs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X7jDZbj3qoEqHf1BqOnhIYzu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:35:
[Afbeelding]

Toure/Viera in 2cdm formaties, verwacht wel dat Toure een beetje duurder gaat zijn dan Viera :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:41:
[...]

Ja waar doe je goed aan? Vervanger van Vieira?
Zidane 94 zit nog op de bank ook.

[Afbeelding]
Vieira zit bij mij helaas al een hele poos op de bank. Zidane zit ook op de bank. Niet echt mijn type kaart.

Ik gebruik op CDM TOTY Rodri, LCM Fantasy Matuidi en RCM Flashback Kevin de Bruyne. Op CAM wissel ik nu een beetje af tussen 92 Maradona en TOTY Reiten.

Maar De Bruyne mis ik toch wel op CAM. Hij is echt belachelijk goed. Op CM speelt die ook heel fijn en is die bepalend. Maar op CAM werkt hij het beste voor mij. Elke pass van hem creëert gewoon een goede kans op een doelpunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 14:51:
[...]

Nice!

Ja ik speel ook 4-1-2-1-2(2) dat gaat wel fijn spelen zo voor je als je CR7 hebt! :)

Packte net trouwens Ruben Dias. Maar eens kijken of dat wat is, anders zet ik Rudiger weer terug.
Die Ruben Dias is echt een prima kaartje !

Heb hem naast rudiger staan, echt een sloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 14:52:
[...]

Ben bang dat die yaya toure, cr7 prijs wordt….

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:45:
[...]

Die Ruben Dias is echt een prima kaartje !

Heb hem naast rudiger staan, echt een sloper.
Ja net even twee potjes gespeeld met hem. Deed het meer dan prima. :)

Als ik TOTY Renard niet had gehad dan was Rudiger blijven staan. Maar misschien dat ik weer wissel met Dias mocht die op lange termijn niet bevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:47:
[...]

Ben bang dat die yaya toure, cr7 prijs wordt….
Ik denk van wel. Maar goed, je krijgt nu makkelijk veel fodder en elke dag die 83x10 die je 4x kan doen per dag. Krijg je ook weer leuke fodder uit. En dan SB, Rivals en WL rewards erbij. Dan gaat het wel hard. Zelf speel ik heel af en toe WL trouwens. Mij iets te toxic. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:50:
[...]

Ik denk van wel. Maar goed, je krijgt nu makkelijk veel fodder en elke dag die 83x10 die je 4x kan doen per dag. Krijg je ook weer leuke fodder uit. En dan SB, Rivals en WL rewards erbij. Dan gaat het wel hard. Zelf speel ik heel af en toe WL trouwens. Mij iets te toxic. :p
Vind de laatste wl ( ff afkloppen ) wel meevallen. Rivals div 2 vind ik echt veel erger qua toxic en tryhard.

Niveau in de WL vind ik eigenlijk ook minder dan div 2 rivals. Vorige week 10 wins gehaald, waar het eigenlijk gewoon 12 moest zijn, verpeste door vermoeidheid echt 2 potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ruben Dias kunnen kopen voor 305.000

Hopelijk is ie het waard, lijkt me wel een lekkere sloper achterin.

Dybala 92 evo klaar
Gakpo hopelijk geupgrade straks

En TAA even ervaren als CM diepe spelmaker. Zidane blijf ik 50/50 vinden. Denk er zelfs aan 90 Mainpo box to box voor hem te zetten ivm met zijn tiki taka +

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jA7MP196XF-3PzZXt9V8nAY4-Tg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WxSod3APZFPgdillbVxqigA1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sWVR4oc5G82xwfU_TH09t3y9Qdo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NkMacmmVeNTd404JH9lgKmMx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 94% gewijzigd door Sleehond op 14-03-2025 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:19:
[...]

Vind de laatste wl ( ff afkloppen ) wel meevallen. Rivals div 2 vind ik echt veel erger qua toxic en tryhard.

Niveau in de WL vind ik eigenlijk ook minder dan div 2 rivals. Vorige week 10 wins gehaald, waar het eigenlijk gewoon 12 moest zijn, verpeste door vermoeidheid echt 2 potten.
Hmm misschien maar weer een keertje proberen dan. :)

10 wins is alsnog goed toch. Snap wel dat het frustrerend is als je door jezelf minder wins haalt. Herken ik mezelf ook wel in. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sleehond schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:54:
Ruben Dias kunnen kopen voor 305.000

Hopelijk is ie het waard, lijkt me wel een lekkere sloper achterin.

Dybala 92 evo klaar
Gakpo hopelijk geupgrade straks

En TAA even ervaren als CM diepe spelmaker. Zidane blijf ik 50/50 vinden. Denk er zelfs aan 90 Mainpo box to box voor hem te zetten ivm met zijn tiki taka +

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat is code van die tactic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm vind die toure kaart serieus overpriced.

Zeker aangezien hij helemaal geen verdedigende playstyles heeft. Alleen rauwdouwer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sn3gG3l schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 20:27:
[...]

Wat is code van die tactic?
Oh gebruik hem maar niet hoor

6 potjes vanavond maar 1 gewonnen. Potje 1 was dat, alles liep SUPER SMOOTH. Top game play bijna nooit beter gehad. 5 potjes daarna geen beweging in spelers te krijgen, allemaal 50 kilo aardappels op de rug en alle ballen naar de tegenstander.

Ga maar ff filmpje kijken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sleehond schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 21:03:
[...]

Oh gebruik hem maar niet hoor

6 potjes vanavond maar 1 gewonnen. Potje 1 was dat, alles liep SUPER SMOOTH. Top game play bijna nooit beter gehad. 5 potjes daarna geen beweging in spelers te krijgen, allemaal 50 kilo aardappels op de rug en alle ballen naar de tegenstander.

Ga maar ff filmpje kijken ofzo
Ik wou juist wel eens ff een 442 proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 20:54:
Hmm vind die toure kaart serieus overpriced.

Zeker aangezien hij helemaal geen verdedigende playstyles heeft. Alleen rauwdouwer.
Ik twijfel nog. Toure is wel zo’n speler die aura heeft. Denk dat die op CM echt niet misstaat. :)

Eerst maar wat reviews afwachten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 02:23
Van 9 wins. Eindelijk weer een goede pull na TOTY promo. Een paar wedstrijden gebruiken in Rivals en daarna doorverkopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YpCGdG-2xgcFV05ZoCPFDjFlkn4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FqYm7lDhRLaAOJeae4sgqEe3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CR7 sbc afgerond :) !

Kleine was al wakker en f1 vroeg , dus maar gelijk volledig gedaan. Buiten de fodder om maar 20k gekost :)

Had dus echt een hele bak met special cards en icons die ik toch niet gebruik. Nu weer de club aanvullen want die is echt leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 19-07 09:44
Partypooper schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:01:
[...]

Doe ik Bale of CR7? Met Bale kan ik in game naar 4213 switchen. Met CR7 niet. Ik kan Bale doen en heb dan nog 1 miljoen coins maar geen fodder meer en denk niet dat ik CR7 de komende 3 weken bij elkaar gespeeld krijg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iu4W8HF5Q8n-dyXn7QV4MphVxpg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qVe4nzaGQ2snP41R6LwMpMo9.jpg?f=fotoalbum_large

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 22:02:
[...]

Ik twijfel nog. Toure is wel zo’n speler die aura heeft. Denk dat die op CM echt niet misstaat. :)

Eerst maar wat reviews afwachten.
Toure is ook een hero, daar zijn er zoveel versies van waarbij je misschien met een oudere hero icm evo ook erg ver kan komen.

Toure is naar mijn inziens vergelijkbaar met Gullit, stats zijn belangrijk maar secondair want het is het bodymodel dat hem juist zo goed maakt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:37:
[...]

Toure is ook een hero, daar zijn er zoveel versies van waarbij je misschien met een oudere hero icm evo ook erg ver kan komen.

Toure is naar mijn inziens vergelijkbaar met Gullit, stats zijn belangrijk maar secondair want het is het bodymodel dat hem juist zo goed maakt.
Vind Gullit toch wel een ander niveau + icon links.

Over het algemeen vind ik Toure ook een stuk lomper aanvoelen dan Gullit.

Ga eerst de yt reviews wel afwachten, daarbij heb ik momenteel toch geen fodder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister dit kaartje gepackt :

https://www.futbin.com/25/player/58627/cascarino

Straks even testen, lijkt me een geweldige super sub. Snel, goede dribbeling, redelijke goede shooting stats met finisher er op. En natuurlijk 5*5*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 12:50:
Gister dit kaartje gepackt :

https://www.futbin.com/25/player/58627/cascarino

Straks even testen, lijkt me een geweldige super sub. Snel, goede dribbeling, redelijke goede shooting stats met finisher er op. En natuurlijk 5*5*
Past ook prima in mijn voornamelijk frans team.

Ik zit er over te denken om de “baller” evo te doen om vervolgens Griezman 89 of Butra 89 5/5 te maken voor een volgende SBC.

Ik al een andere evo griezmann (gebaseerd op 88), dus ik kan de tweede griezman (89) dan waarschijnlijk sowieso niet in een evo doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 10:19:
[...]

Doe ik Bale of CR7? Met Bale kan ik in game naar 4213 switchen. Met CR7 niet. Ik kan Bale doen en heb dan nog 1 miljoen coins maar geen fodder meer en denk niet dat ik CR7 de komende 3 weken bij elkaar gespeeld krijg.

[Afbeelding]
Ik vond de leen kaart van Bale 3x niks. Dus mijn keuze zou dan op CR7 vallen. Maar goed, dat is ook persoonlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 13:38:
[...]

Ik vond de leen kaart van Bale 3x niks. Dus mijn keuze zou dan op CR7 vallen. Maar goed, dat is ook persoonlijk.
Vond die Bale ook 3x niks. Speedboost werkte goed, maar dribbelen vond ik hem echt heel stijf aanvoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 19-07 09:44
Partypooper schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 13:38:
[...]

Had Bale zijn leen kaart nog in de club. Draait als een olietanker. Vind het ook helemaal niks.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-07 08:57
Veel vrij dit weekend dus voor het eerst deze Fifa eens WL proberen. Ben normaal div 4/5 speler, dus ben benieuwd.

Speel een 41212 die het in Rivals goed doet, maar merkt dat de tegenstanders in WL veel harder op je huid zitten. Kan bijna nooit een bal aannemen, terwijl ik zelf erg veel moeite blijk te hebben om zelfs vanuit een goede positie een bal af te nemen... is het niveau op zaterdagochtend nog te hoog en kan ik beter zondag spelen? Of toch maar een 4411 of 433/4 instellen? Ga nu 1-4 en heb er even genoeg van.

Gelukkig heb ik zondag en maandag ook nog, fijn dat WL wat langer duurt tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 17:01:
Veel vrij dit weekend dus voor het eerst deze Fifa eens WL proberen. Ben normaal div 4/5 speler, dus ben benieuwd.

Speel een 41212 die het in Rivals goed doet, maar merkt dat de tegenstanders in WL veel harder op je huid zitten. Kan bijna nooit een bal aannemen, terwijl ik zelf erg veel moeite blijk te hebben om zelfs vanuit een goede positie een bal af te nemen... is het niveau op zaterdagochtend nog te hoog en kan ik beter zondag spelen? Of toch maar een 4411 of 433/4 instellen? Ga nu 1-4 en heb er even genoeg van.

Gelukkig heb ik zondag en maandag ook nog, fijn dat WL wat langer duurt tegenwoordig.
Overal het algemeen vind ik zondag fijnste dag voor WL.

WL is vooral heel veel meta ellende tegen krijgen. Als je dat onder de knie hebt om te verdedigen scheelt enorm.

Corners probeert iedereen nu omhalen, aanvallers met speedboost optie op een paar meter verdedigen etc etc.

Belangrijkste is je hoofd koel houden,ze proberen echt onder je huid te komen. Of snel 2-0 voor te komen met enorme druk zodat je rq.

Vaak zijn die teams in minuut 60 helemaal leeg, en kan je ze kapot spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
Oekol schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:48:
[...]

Zit alweer op 17 mio transferprofit. Denk dat ik dit weekend de 19 wel haal en als ik echt goed m'n best doe 20. Echter het is carnaval dus tja. Ben in ieder geval geld aan 't printen amai

[Afbeelding]
Langer geduurd dan verwacht omdat ik toch wel een beetje heel erg bezig was met andere dingen.
Dus kaarten niet snel teruggekocht en dus minder te verkopen had.

Vandaag toch de 20 miljoen voorbijgegaan. Still going stronggggg

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_zoN6GUcLnwZeZKgBP9GWijBdY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1SxqFG2ukoAPpiD1YwN5WQEh.jpg?f=fotoalbum_large

EA ik heb ondertussen wel genoeg spitsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Weet je wat achterlijk is? Je clubheld (Neto) die ineens een stuk minder speelt. Schoten wat er moeilijker ingaat etc etc. En dan zie je dat er een EVO is gekomen voor 125k die hem 99 pace maakt. Ga je allemaal theorieen bedenken, dat hij generfed is etc. Maar wil eigenlijk geen betaalde evo doen :D

edit;
Had die yaya toure maar verdedigende playstyles.. twijfel echt om m te doen. Wil graag m'n club leegmaken want heb telkens m'n storage vol. Denk toch dat hij de enige echte kaart is waar ik het wel voor zou willen doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Oekol op 15-03-2025 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 21:08:
Weet je wat achterlijk is? Je clubheld (Neto) die ineens een stuk minder speelt. Schoten wat er moeilijker ingaat etc etc. En dan zie je dat er een EVO is gekomen voor 125k die hem 99 pace maakt. Ga je allemaal theorieen bedenken, dat hij generfed is etc. Maar wil eigenlijk geen betaalde evo doen :D

edit;
Had die yaya toure maar verdedigende playstyles.. twijfel echt om m te doen. Wil graag m'n club leegmaken want heb telkens m'n storage vol. Denk toch dat hij de enige echte kaart is waar ik het wel voor zou willen doen.
Heb hem gedaan met coins, Pedro is echt me beste buiten speler.

Dus die 99 pace upgrade en extra playstyle helemaal prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 21:39:
[...]

Heb hem gedaan met coins, Pedro is echt me beste buiten speler.

Dus die 99 pace upgrade en extra playstyle helemaal prima
Ja Pedro was mijn kanon ook. Nu komt hij heel veel tekort. Heb hem een extra playstyle gegeven ook laatst.
Van een cup volgens mij. Heeft nu first touch + er bij.. Eigenlijk moet ik gewoon even met coins doen inderdaad. Nog even een nachtje over slapen. Want daardoor krijg hij de rapid dus bijv al niet..

[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 15-03-2025 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Welke sbc is dat? Speel ook nog steeds met Neto. Verder nog iemand zin om vanmiddag wat rush te doen? Moet er nog 4 winnen voor die objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 16 maart 2025 @ 11:18:
Welke sbc is dat? Speel ook nog steeds met Neto. Verder nog iemand zin om vanmiddag wat rush te doen? Moet er nog 4 winnen voor die objective.
Die 99 pace ? Dat is een betaalde evo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Traeces schreef op zondag 16 maart 2025 @ 12:05:
[...]

Die 99 pace ? Dat is een betaalde evo.
Kan die ook voor coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes zelf ook betaald met coins. Je krijgt ook razendsnel playstyle + erbij. Dus hoop dat zijn speedboost ook heel goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:17:
[...]

Yes zelf ook betaald met coins. Je krijgt ook razendsnel playstyle + erbij. Dus hoop dat zijn speedboost ook heel goed wordt.
Is die echt snel geworden met die 99 pace? Heb dus al een 2e ps+ dus hij krijgt die Rapid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Heb em gevonden, 125k maar dan krijg je inderdaad wel fijne stats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:45:
Heb em gevonden, 125k maar dan krijg je inderdaad wel fijne stats!
Weet niet of je ook die shooting evo van een tijd geleden gedaan heb op hem ? Maar zodra deze evo af is, heeft hij met finisher er op :

99 pace, 99 attacking pos, finishing, shotpower , longshots, 99 agility, 99 balance en 99 dribbeling. En 5*5* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Volgens mij die shooting niet gedaan. Wel 5*5* geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Traeces schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:54:
[...]

Weet niet of je ook die shooting evo van een tijd geleden gedaan heb op hem ? Maar zodra deze evo af is, heeft hij met finisher er op :

99 pace, 99 attacking pos, finishing, shotpower , longshots, 99 agility, 99 balance en 99 dribbeling. En 5*5* :)
125k is wel een boel (voor mij), maar hij lijkt me het toch wel waard. Hij was altijd een fijne speler om op RM te hebben en mee te dribbelen of een finesse shot te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denk dat ik Suarez eens ga proberen. Iets goedkoper en zelfde gem. stats als CR7:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/apRX5ZD5Iqv71yvMZkZIyX7QCwE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/TajsZTJ9HvQVv2sbkayN9sKd.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-07 08:18
Moody2204 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 19:37:
Denk dat ik Suarez eens ga proberen. Iets goedkoper en zelfde gem. stats als CR7:

[Afbeelding]
Denk dat ik deze ook maar ga doen. Dit is overigens wel een dikke middelvinger naar iedereen wie Ronaldo heeft gedaan. 2 miljoen meer betalen alleen voor de naam :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
tukkerterror90 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:06:
[...]

Denk dat ik deze ook maar ga doen. Dit is overigens wel een dikke middelvinger naar iedereen wie Ronaldo heeft gedaan. 2 miljoen meer betalen alleen voor de naam :X
Ja en nee. Onderschat de body type niet: unique vs cr7
Maar ik ga 'm zeker doen. Kijken of die bijter een beetje goals maakt. Twijfel nog steeds over Yaya toure aangezien ik ook Mac alister z'n speciale kaart heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:33:
[...]

Maar ik ga 'm zeker doen. Kijken of die bijter een beetje goals maakt. Twijfel nog steeds over Yaya toure aangezien ik ook Mac alister z'n speciale kaart heb.
Ik denk ook wel dat ingame CR7 beter is, door idd bodytype en dat soort zaken. Suarez net wel geprobeerd, maar is wel een echte koelbloedige afmaker. In 3 potjes toch al gauw zo'n 9 goals gescoord.

Mocht iemand overigens twijfel over de Adeyemi sbc. Die vind ik erg goed:

[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 16-03-2025 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Oekol schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:33:
[...]

Haha nee oke bodytype is idd wel verschillend. Maar alsnog 2 miljoen meer voor een bodytype is alsnog belachelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
tukkerterror90 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 22:14:
[...]

Haha nee oke bodytype is idd wel verschillend. Maar alsnog 2 miljoen meer voor een bodytype is alsnog belachelijk.
Absoluut. Heb Suarez net afgerond. Ook beter voor m'n storage. Kan ik de dagelijkse pakjes weer openen. Morgen er mee spelen en zag een la Liga LB back als kaartje die urugyaans is. Die moet blijkbaar op links dan dus. Had ook urugyaanse coach al in de club dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Gisteren mijn eerste WL van het seizoen afgerond. Moet toch eens op zoek naar een nieuwe internetprovider, of wachten met spelen totdat alle kinderen op bed liggen en niet meer zitten te streamen. En rustiger leren spelen tegen die 95 depth misbruikers. Zo veel verkeerde passes en wegstuiterende ballen, niet meer normaal. Uiteindelijk 5-10 gedaan.

Wel wat geluk uit de 83x10 en 85x3 SBCs die ik 's avonds kon doen: Sneijder erbij! Heb nu alleen een enorme weelde aan centrale middenvelders en weet even niet meer met wie ik het beste kan gaan spelen in de 4411 (of 433/4) die ik mezelf deze week aan wil leren. Wie zouden jullie opstellen van onderstaande lijst?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3MymbZ2_RkN59NpIQShRBzRZCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qwRuchQlyORfM3M1HP35TbR4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op maandag 17 maart 2025 @ 11:22:
Gisteren mijn eerste WL van het seizoen afgerond. Moet toch eens op zoek naar een nieuwe internetprovider, of wachten met spelen totdat alle kinderen op bed liggen en niet meer zitten te streamen. En rustiger leren spelen tegen die 95 depth misbruikers. Zo veel verkeerde passes en wegstuiterende ballen, niet meer normaal. Uiteindelijk 5-10 gedaan.

Wel wat geluk uit de 83x10 en 85x3 SBCs die ik 's avonds kon doen: Sneijder erbij! Heb nu alleen een enorme weelde aan centrale middenvelders en weet even niet meer met wie ik het beste kan gaan spelen in de 4411 (of 433/4) die ik mezelf deze week aan wil leren. Wie zouden jullie opstellen van onderstaande lijst?

[Afbeelding]
Beetje lastig zonder te weten welke role++ je allemaal nodig hebt?
Hier hetzelfde probleem, heb iets van 20 CM/CAMs waarbij er misschien echt twee boven uitsteken. Momenteel is er wat meer keuze mbt box to box ++ dan een paar weken terug.

Ben zelf hierdoor juist met formaties als 41212, 4312, 4321, 4231 aan de slag gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op maandag 17 maart 2025 @ 11:44:
[...]

Beetje lastig zonder te weten welke role++ je allemaal nodig hebt?
Hier hetzelfde probleem, heb iets van 20 CM/CAMs waarbij er misschien echt twee boven uitsteken. Momenteel is er wat meer keuze mbt box to box ++ dan een paar weken terug.

Ben zelf hierdoor juist met formaties als 41212, 4312, 4321, 4231 aan de slag gegaan.
Heb nu een tijdje 41212 gespeeld maar ik begin toch opties breed te missen. Misschien dat dat met een 4312 beter gaat.

Voor een 4411 zit ik aan een combi van Holding/Deep lying met een Box-2-box ernaast en een Playmaker ervoor te denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op maandag 17 maart 2025 @ 11:46:
[...]

Heb nu een tijdje 41212 gespeeld maar ik begin toch opties breed te missen. Misschien dat dat met een 4312 beter gaat.

Voor een 4411 zit ik aan een combi van Holding/Deep lying met een Box-2-box ernaast en een Playmaker ervoor te denken.
Klopt, 4231 kan nog leuk breed spelen en in de andere formaties moet je dan vooral hebben van je wingbacks vooral 4321 is leuk op die manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:53
heron schreef op maandag 17 maart 2025 @ 11:22:

[Afbeelding]
Rolfo / TAA (CM)
Marchisio (CM)
Zidane / Sneijder (CAM)

Zou dan gaan voor de 4411 opstelling of 433 met 2 CM en 1 CAM.
Trent-Alexander kan je ook op rechtsback zetten

Ik heb een soortgelijk probleem, maar dan in de spits positie:
  • Mbappe TOTY
  • Cantona TOTY
  • Griezmann FUT Birthday
  • Suarez Flashback (had genoeg fodder en moest hem gewoon doen uit nostalgie)
Kan maar 1 spits opstellen omdat ik graag met een CAM speel, maar ook op de rechtflank Hanssen TOTY heb staan.

Even nog geprobeerd met Griezmann als false 9 in twee spitsensysteem, maar dat is het net niet.
Ga nu Mbappe op de LW positie zetten en Suarez eens uitproberen als diepe spits.

Voor de CAM positie ook maar 1 plek met meerder kandidaten:
  • Zidane
  • Palmer TOTY
  • Maradonna
  • Xavi Simons die volledige ge-evod gaat worden naar zeer fijne stats
Mjn conclusie; fuck de meta en kies gewoon voor spelers die je graag wilt gebruiken.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Valandil schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:44:
[...]

Mjn conclusie; fuck de meta en kies gewoon voor spelers die je graag wilt gebruiken.
Goed idee. Ik heb tijdens TOTY Irene Paredes gekregen en daarom wil ik ook met Rolfo spelen. Die Irene heeft waanzinnige stats en is een heel stuk beter dan haar prijs doet vermoeden. Dan wordt het Rolfo-Marchisio-Sneijder.

Spelers moeten ook bij je passen dit jaar. Zo heb ik nooit begrepen waarom TS De Bruyne zo duur is - bij mij rendeert hij helemaal niet en is hij vooral lomp en traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand die suarez heeft . ?
Speel nu met dalglish 93 is suarez beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 13:28:
Lijkt me een heel ander type speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Dalglish nooit gespeeld, maar wat @Bossie al schrijft: is een heel ander type.

Heb wel Suarez gisteren gedaan en in de 16 ramt-ie alles er in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 16:18:
[...]

Met Dalglish nooit gespeeld, maar wat @Bossie al schrijft: is een heel ander type.

Heb wel Suarez gisteren gedaan en in de 16 ramt-ie alles er in!
Ga die ook maar doen. Eerste helft Ronaldo en Ronaldo, halverwege tweede helft toty eusebio en Suárez _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfft, 3-4 potjes online gespeeld, maar er is dusdanig veel lag (vetragingen/speed-ups) dat het onspeelbaar is.

Ook meerdere disconnects tijdens het openen van packs …

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:53
3 potjes gespeeld en 11 goals.

Als je het liefst met behendige dibbelaars speelt, dan is wellicht deze kaart misschien niks voor je. Maar voor een spits met een goed schot, die makkelijk scoort en op de goede plek staat. Dan ja.

Anderzijds, zijn sbc is niet heel duur.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 17 maart 2025 @ 17:38:
Pfft, 3-4 potjes online gespeeld, maar er is dusdanig veel lag (vetragingen/speed-ups) dat het onspeelbaar is.

Ook meerdere disconnects tijdens het openen van packs …
Het is echt weer belachelijk slecht vanavond. Zie de meest achterlijke dingen voor en tegen gebeuren.

Het is ook echt weer ping Pong gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sneijder uit de 83x10! Ziet eruit als een hele toffe kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik twijfel tussen Tevez 92 of Suárez 90

Wat zouden jullie kiezen?
Stats beetje om het even…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:18:
[...]

Het is echt weer belachelijk slecht vanavond. Zie de meest achterlijke dingen voor en tegen gebeuren.

Het is ook echt weer ping Pong gameplay.
Het voelt hier alsof de tegenstander het spel op een hogere snelheid speelt dan ik.
Het is gewoon dikke lag wat vertraagd terwijl iedere tegenstander met 95 depth speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:22:
[...]

Het voelt hier alsof de tegenstander het spel op een hogere snelheid speelt dan ik.
Het is gewoon dikke lag wat vertraagd terwijl iedere tegenstander met 95 depth speelt.
Ja heb hetzelfde vandaag. Zo belachelijke lag , niet te doen.

Ga nu 4-2 in de wl, maar alle 2 die losses had ik met normale gameplay 100% gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Partypooper schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:19:
Sneijder uit de 83x10! Ziet eruit als een hele toffe kaart.
Had ik gisteren ook. Vandaag even mee gespeeld als CAM playmaker en hij is erg fijn. Lekker tiki-taka met Marchisio en je speelt makkelijk om de tegenstanders heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
Sleehond schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:19:
Ik twijfel tussen Tevez 92 of Suárez 90

Wat zouden jullie kiezen?
Stats beetje om het even…
Suarez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Suarez heel fijn 3 rivals wed 12 goals
Iemand nog tips ik scoor maar krijg ook veel tegen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3r-g7bmCh8mbGjQTLgsdRoiNvfA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Y5CcOEqTuCCutmDnj3MuMGnq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aEPcmzLMWpzkvL5tehOPqfSmkSo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EsV0YbNLJy7GTuNbJgFpmZdl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sm0k9Q2gmBGZ4oqa6Y4UgYgoBIQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GHoon6FhU7BQQtlfuqR7FqaM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dimarco en alaba fb in 1 pack :o

Beide maar even proberen, Dimarco heeft echt zieke ingame stats. Alaba ook tov rudiger dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 22:57:
Suarez heel fijn 3 rivals wed 12 goals
Iemand nog tips ik scoor maar krijg ook veel tegen [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Voor mij was dat spelen met cvm ipv cm. Mijn cm stonden altijd maar wat re koekeloeren terwijl cvm echt in beweging zijn.

En m'n backs op fullback overigens. Balanced aan t begin, bij voorsprong of hoge druk tegen op verdedigen

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 17-03-2025 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 17 maart 2025 @ 22:59:
Dimarco en alaba fb in 1 pack :o

Beide maar even proberen, Dimarco heeft echt zieke ingame stats. Alaba ook tov rudiger dus ben benieuwd.
Voor dimarco hoop ik op een lm naar cm/cvm evo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 17 maart 2025 @ 23:03:
[...]

Voor dimarco hoop ik op een lm naar cm/cvm evo haha
Ben echt heel benieuwd naar die kaart. Had daar nu grassroots Mendy staan. Maar die valt voetballend echt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Niemand heeft zeker nog Yaya Toure gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 06:54:
Nah geen fodder of coins genoeg. Vind ook niet echt een interessante kaart voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-07 15:58
Oekol schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 06:54:
Ik heb hem gedaan. Is zeer dominant aanwezig op het veld en stoomt fantastisch op mee naar voren. Heb hem als b2b CM staan. Ik merk het gebrek aan defensieve playstyles amper.

Uit een van de tradable packs kreeg ik Pele. Gelijk verkocht voor 1,8mln :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
naNs schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 08:49:
[...]

Ik heb hem gedaan. Is zeer dominant aanwezig op het veld en stoomt fantastisch op mee naar voren. Heb hem als b2b CM staan. Ik merk het gebrek aan defensieve playstyles amper.

Uit een van de tradable packs kreeg ik Pele. Gelijk verkocht voor 1,8mln :*)
Kijk dat is 't doel >:)

Hmm ja als cm b2b ziet die er wel goed uit. Alleen, moet ik dan dus wel anders gaan spelen.

Ik heb gewoon constant m'n storage vol en staan nog zat pakjes klaar om te openen....
Zie gewoon niet zoveel wat ik nu zou kunnen doen.

Welke keeper is nu OP? Gebruik nog steeds prime hero Howard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-07 15:58
Oekol schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 08:53:
[...]
Ik heb gewoon constant m'n storage vol en staan nog zat pakjes klaar om te openen....
Zie gewoon niet zoveel wat ik nu zou kunnen doen.
Ik had exact hetzelfde en ben er gewoon voor gegaan. Je kan je eigenlijk geen buil vallen aan Yaya. Ieder jaar een giga aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 09-07 19:46
De speedboost lijkt ook wel weer veel meer terug dan paar weken geleden. Veel die met de spits in rechte lijn door de verdediging breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lil Tjappo schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 11:39:
De speedboost lijkt ook wel weer veel meer terug dan paar weken geleden. Veel die met de spits in rechte lijn door de verdediging breken.
Dat is geen speedboost maar een issue met de servers helaas.
Hopelijk is vanavond de gameplay iets beter in orde, anders maar geen rivals rewards deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 09-07 19:46
Is gewoon de l1 speedboost hoor. Speelt verder prima, gebruik het zelf ook en werkt weer beter dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-07 12:20
Ik mag hopen dat de traagheid in het menu op dit moment niet leidend gaat zijn voor de snelheid van de game vanavond.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja kut. Wie ga ik hier kiezen? Hamm of VDS? 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_VbcQw5Z3Ldev9oaLuaEXbwTnY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Qjs4m15liefRTzf1mS07HnP.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb al R9 en CR7 in de spits. En heb Casillas op doel. Help?! :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 19:40:
Ja kut. Wie ga ik hier kiezen? Hamm of VDS? 😂

[Afbeelding]

Ik heb al R9 en CR7 in de spits. En heb Casillas op doel. Help?! :p
Vds I guess? Of Mia Hamm in de 1e helft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ea jullie hebben de schijt gameplay van gisteravond overtroffen , vind dat toch knap :+
Pagina: 1 ... 48 ... 63 Laatste