[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vandaag nog een leuke winst gemaakt met 86 WW Delap, had hem in het begin gekocht voor 14k omdat hij een lekkere pace had, en zag hem vanmorgen voor 120k staan op FUTBin, dus toen maar verkocht. Echt een hele goede speler maar kon het niet weerstaan, wellicht koop ik hem terug als de prijs weer zakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-XiNCHzW4E1tTJTqL6k0lRZZoM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1EqVTbzUH3JwqcYUQ7LsVAhQ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DRVxN4CtxGdlxGBRTQfaKqr6Ha0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8P3aU546TvH9s5oVHW31gyTC.jpg?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door Slasher op 09-03-2025 14:31 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grassroots stam maar in de verkoop gegooid.
Niet mijn type verdediger en vind ik hem zoveel beter dan rudiger voor die 2 miljoen ? Nee eigenlijk niet.

Merk wel van mezelf dat ik echt teveel verwacht van dure spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:14:
Grassroots stam maar in de verkoop gegooid.
Niet mijn type verdediger en vind ik hem zoveel beter dan rudiger voor die 2 miljoen ? Nee eigenlijk niet.

Merk wel van mezelf dat ik echt teveel verwacht van dure spelers.
Die hm kaart van Rudiger is echt al ontzettend goed. Ik zweer het je ondanks dat de kaart het niet heeft qua playstyles. Maar hij heeft echt hidden anticipate en intercept. Hij zit echt overal tussen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:13
Die birthday promo, pack serieus best wat kaarten

92 TAA
92 Thuram
90 Jackson
90 Guirassy
88 Raskin

Dybala nu via de EVO naar 92 versie aan het brengen. Daardoor LA en RA maar uit Serie A gepakt, nu maar eens kijken of ik die een keer door EVO kan doen.

Hier al week of 2 vast net vlak voor divisie 3 (elke keer nog 1 of 2 Wins, maar blijf hier hangen….)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zvXpM3l5Np1xzjfyxPvuAY1RQ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYLlkcnCW9HtHzinkJkkr1Jx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 09-03-2025 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:26:
[...]

Die hm kaart van Rudiger is echt al ontzettend goed. Ik zweer het je ondanks dat de kaart het niet heeft qua playstyles. Maar hij heeft echt hidden anticipate en intercept. Hij zit echt overal tussen.
Ja het lijkt er ook op. Die gouden versie aan begin van jaar was ook zo bizar OP.

Kan iedereen adviseren om fb Trent niet op rb te gebruiken _O- die man kan echt niet verdedigen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivals blijft een drama qua gameplay en disconnects, wat is dat toch?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:54:
Rivals blijft een drama qua gameplay en disconnects, wat is dat toch?
Hier met Rivals nooit dat soort problemen. In de WL daarentegen... daar heb ik altijd zoiets van waarom lijkt het alsof ik een ander voetbalspel speel in de WL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie gebruiken jullie als rechtsback ?

Merk dat ts Kounde en Boey gewoon minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:37:
Wie gebruiken jullie als rechtsback ?

Merk dat ts Kounde en Boey gewoon minder worden.
Ik gebruik zelf Thuram die ik door 2 evo’s gehaald heb. Maar miss is Pavard iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:58:
[...]

Ik gebruik zelf Thuram die ik door 2 evo’s gehaald heb. Maar miss is Pavard iets voor je?
Vind die Pavard meer een cv lijken ?

Denk toch dat ik Toty Carvajal ga kopen. Zeker nu ik 442 speel en me backs verdedigender sterk moeten zijn.

Met die FB TAA was het vanmiddag echt een gatenkaas achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:20:
[...]

Denk toch dat ik Toty Carvajal ga kopen. Zeker nu ik 442 speel en me backs verdedigender sterk moeten zijn.

Ik heb Pavard nu als rechtsback. Op zich wel oke, maar 96 rated Mbappe kon hij niet aan. Als back mist hij dan toch net even wat snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
[...]

Ik heb carvajal, heel fijn, ook voetballend erg sterk, laat eigenlijk geen steken vallen. Jammer alleen van fullback+ en geen ++.
Het is dat ik hem gepacked heb anders zou ik bv. Maicon nog wel uit willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
[...]

Met Carvajal heb je sowieso een goede back. Je kan ook eventueel nog die numero kaart van Dumfries overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:39
Jamesl schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:57:
[...]

Ik heb carvajal, heel fijn, ook voetballend erg sterk, laat eigenlijk geen steken vallen. Jammer alleen van fullback+ en geen ++.
Het is dat ik hem gepacked heb anders zou ik bv. Maicon nog wel uit willen proberen.
Inderdaad is Carvajal een fijne rb en een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is toty carvajal geworden :) !

Die sbc evo maar gedaan. Nu is Neto 5*5* })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zBtm-3e5YX9UeBDDb2opdyzvW6U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uy6SbskHDlpRv3bZbSJ14DrQ.png?f=fotoalbum_large

Afgelopen donderdag deze gepackt en alleen in divisie 2 en champs mee gespeeld. Uiteindelijk ben ik gewoon 8-7 gegaan net als altijd. Bizar aangezien ik het normaal van een solide verdediging moet hebben Het is echt net kortbal geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door Dani05 op 09-03-2025 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mijlpaal, 1e keer divisie 3 aangekomen!
Bonus upgrades daarmee ook rond.

Op het plaatje heeft Zidane maar 1 + maar in game natuurlijk gewoon 2, denk een bug ofzo.

1e potje in divisie 3 met 9-5 gewonnen door VIJF goals van Thuram en 2 van EVO Dybala. Nu Dybala doorwerken naar zijn 92 EVO. Heerlijke speler blijft dat, zeker nu met Quickstep plus.

Bal aannemen, klein sprintje naar voren, steekbal op Thuram en goal. Top duo!

Stats Thuram en Dybala (enkel Rivals 4 en 3)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b0i56nwPySvd_24HFOoYokOzIl0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n6mnbJ0TjcW83aIxa1VT3Zzt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k9DmllMXjPDH3nVzOWLncTTOjQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UyfozOwSpxyWsUsQXmazOc4w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52g8eGCbK8k_8yxTA41CFt3QFig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HERMbL66Buk32YBrC3NM5WRm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 09-03-2025 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch weer terug naar 4-2-1-3 , 422 loopt gewoon niet.

Heb echt een cam nodig tegen die park de bus tegenstanders. Zidane blijft toch echt geweldig voor me met zijn diepte runs.

Nu wel een enorme luxe wissel, R9 kunnen wisselen voor toty eusebio :+

Ga nu 4-1 in de wl, morgen avond ff afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:28
Voor de zoveelste keer, let op je taalgebruik

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 10-03-2025 05:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
Traeces schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:51:
400k coins betaald voor die encore icon pack :

[Afbeelding]

Goede keuze :+ dat wordt maar 442 gaan spelen of 424 :>
Is dat het pakket van 450000 - Rust Encore pakket?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buddha_ schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:24:
[...]

Is dat het pakket van 450000 - Rust Encore pakket?
Is dat pak onder pakketten voor jouw. Weet ff niet 100% zeker of hij zo heette.

Het is iedergeval een icon pick met fs en toty icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Ik heb Fifa veel gespeeld in 2012& 2013..... nu voor het eerst weer serieus FC 25 oppakken en heb er plezier in.

Zit inmiddels in Divisie 7 en heb een team gemiddeld 90 en chem 33

Toch heb ik een vraag aan de gevorderde spelers:

Vooral bij online tegen mensen: Als ik een bal met precsie-pass (R1 + X) inspeel op een striker met daarachter de verdediger van de tegenpartij, dan ben ik vaak de bal direct kwijt. Lijkt op een soort tackle van achter bij aanname bal. Is dit een mechanisme van de verdediger of stats van mijn aanvaller? Is dit tegen te gaan met ball shielding(L2)?

Welke dribbels gebruiken jullie het meest en het meest effectief? Er zijn er zoveel :)

Ik speel trouwens vaak met alleen passen en niet teveel tricks enzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:43:
[...]

Is dat pak onder pakketten voor jouw. Weet ff niet 100% zeker of hij zo heette.

Het is iedergeval een icon pick met fs en toty icons.
Dat is dat 100 days played pakketje toch ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buddha_ schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:14:
Ik heb Fifa veel gespeeld in 2012& 2013..... nu voor het eerst weer serieus FC 25 oppakken en heb er plezier in.

Vooral bij online tegen mensen: Als ik een bal met precsie-pass (R1 + X) inspeel op een striker met daarachter de verdediger van de tegenpartij, dan ben ik vaak de bal direct kwijt. Lijkt op een soort tackle van achter bij aanname bal. Is dit een mechanisme van de verdediger of stats van mijn aanvaller? Is dit tegen te gaan met ball shielding(L2)?

Welke dribbels gebruiken jullie het meest en het meest effectief? Er zijn er zoveel :)

Toevallig sprint vast op dat moment ?

Dan springt de bal inderdaad een meter van je voet. L2 shielden helpt altijd in situaties waarin je hard inspeelt met een verdediger in de rug.

Ik kijk vooral per situatie hoe en wat. Meeste gebruik ik R1 dribbel, L1 alleen wanneer ik een speedboost wil gebruiken.

L2 en R2 kan handig zijn wanneer ik snel wil stilstaan en direct naar het doel wil kijken / rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:29:
[...]

Die Indd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Die birthday promo > je packt best makkelijk snel deze kaarten heb ik het idee.

Net uit een 83x10 in 1 pakket 92 Kelly, 88 Singo & 88 TOTW Xhaka.

Heb geloof ik nu al wel 10-12 van die birthday kaarten gepacked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Bossie schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:29:
[...]

Die heb ik dus nog niet ...... ff doorspelen nog :)
Traeces schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:35:
[...]

Toevallig sprint vast op dat moment ?

Dan springt de bal inderdaad een meter van je voet. L2 shielden helpt altijd in situaties waarin je hard inspeelt met een verdediger in de rug.

Ik kijk vooral per situatie hoe en wat. Meeste gebruik ik R1 dribbel, L1 alleen wanneer ik een speedboost wil gebruiken.

L2 en R2 kan handig zijn wanneer ik snel wil stilstaan en direct naar het doel wil kijken / rechten.
Bij het hard inspelen hou ik altijd de R1 ingedrukt bij de ontvanger...... dus geen sprint knop (R2).

Ik zal het dribbelen en shielden gaan oefenen in solo (world class) en in Rivals ;)

Thanks voor je info 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:58
Sleehond schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:17:
Mijlpaal, 1e keer divisie 3 aangekomen!
Bonus upgrades daarmee ook rond.

Op het plaatje heeft Zidane maar 1 + maar in game natuurlijk gewoon 2, denk een bug ofzo.
Gefeliciteerd! Die bug heb ik idd ook. Moet zeggen dat ik zidane steeds minder vind.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Buddha_ schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:14:

Herken dit wel, waarschijnlijk draai je open ‘in’ de aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Juist omdat ik dan vaak de bal kwijtraakt probeer is naar de bal toe te lopen (in richting van waar de bal vandaan komt) met R1 ingedrukt.

Heb het trouwens ook met normale pass (X). Het lijkt niet door de hardheid van de pass te komen.....

Zal het proberen zonder R1 en met L2 erbij shielding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:27:
[...]

Gefeliciteerd! Die bug heb ik idd ook. Moet zeggen dat ik zidane steeds minder vind.
Met je eens, ook een beetje 50/50 gevoel met Zidane. Momenten dat ik denk: poeh lekker zeg, duikt ie goed rondom de spits op. Daaromheen vind ik hem een beetje "mwah". Net niet soepel genoeg ofzo en niet het gevoel alsof ie echt aan het heersen is..!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:05:
[...]

Met je eens, ook een beetje 50/50 gevoel met Zidane. Momenten dat ik denk: poeh lekker zeg, duikt ie goed rondom de spits op. Daaromheen vind ik hem een beetje "mwah". Net niet soepel genoeg ofzo en niet het gevoel alsof ie echt aan het heersen is..!?
Prima hier als CAM of B2B, maar speel liever met Abily op CAM omdat ze veel sneller aanvoelt terwijl Zidane meer als een tank beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Overigens al 12 van die birthday kaarten gepacked hier.

Pack weight ligt aardig hoog van deze kaarten lijkt het?

Thuram 92 bevalt er erg goed van. Kelly 92 nog niet geprobeerd.
Dybala tover ik zelf nu om naar de 92 versie. De rest is 90/88 rated kaarten.

Maar valt me dus wel op dat ik er aardig wat heb gepacked al zo....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:10:
Overigens al 12 van die birthday kaarten gepacked hier.

Pack weight ligt aardig hoog van deze kaarten lijkt het?

Thuram 92 bevalt er erg goed van. Kelly 92 nog niet geprobeerd.
Dybala tover ik zelf nu om naar de 92 versie. De rest is 90/88 rated kaarten.

Maar valt me dus wel op dat ik er aardig wat heb gepacked al zo....
Idd, hetzelfde als met 3x Fermin in de vorige promo. Mijn team is voornamelijk Frans, dus de Franse spelers heb ik natuurlijk nog niet gepacked.

Griezman zou natuurlijk top zijn, maar Rabiot/Bacha lijken leuke upgrades voor weinig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:27:
[...]

Vind je ? Vind nog steeds 1 van de betere cams qua aanvallende runs. Schot en passing zijn ook nog steeds prima.

Iemand ideeën heeft qua goede 10 hoor ik
Het ook graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:54
Traeces schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:15:
[...]

Vind je ? Vind nog steeds 1 van de betere cams qua aanvallende runs. Schot en passing zijn ook nog steeds prima.

Het ook graag
Ik gebruik nu Fermin Fantasy daar met een marksman chem. Kijk dan maar eens naar zijn stats - passing lijkt laag, maar de belangrijke IGS zijn 96-97. Bevalt met erg goed als playmaker op de nummer 10 positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:40
Traeces schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:15:
[...]

Het ook graag
Gullit!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier Maradona 92 rated op 10. Bevalt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:00
Ik gebruik idd gullit (ss) Maradona 92 (ss) en zidane (playmaker) is een 4231, dat gaat echt wel heel lekker :)

Maar een evo van simons is ook echt briljant, das m'n supersub als k achtersta samen met diallo

[ Voor 30% gewijzigd door Augy op 10-03-2025 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Augy schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:39:
Ik gebruik idd gullit (ss) Maradona 92 (ss) en zidane (playmaker) is een 4231, dat gaat echt wel heel lekker :)
Volgens mij speelt echt iedereen nu met die meta 4231. Ik speel zelfs nog steeds 433(4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:40:
[...]

Volgens mij speelt echt iedereen nu met die meta 4231. Ik speel zelfs nog steeds 433(4).
Ik ben sinds gisteren weer eens 4-1-2-1-2(2) aan het proberen. Maar dat loopt tot zover ook wel lekker!

Vond dat in vorige fifa’s de leukste formatie, ben benieuwd wat die me nu gaat brengen. Aan de spelers zal het niet liggen in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
[...]

Voor mij gewoon de opstelling waarbij k al m'n toppers kwijt kan haha. Ik kom vooral 4213, 442, 4411 tegen. Sporadisch nog een de 4231 wide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Speel zelf nu 4213 kan ik zieke druk op de laatste lijn zetten zetten van mijn tegenstander.

Daarom werkt Zidane zo goed in deze opstelling. Als bv me rw of lw de bal heeft duikt Zidane tussen de cdm lijn / cv lijn van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Partypooper schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:45:
[...]

Ik ben sinds gisteren weer eens 4-1-2-1-2(2) aan het proberen. Maar dat loopt tot zover ook wel lekker!

Vond dat in vorige fifa’s de leukste formatie, ben benieuwd wat die me nu gaat brengen. Aan de spelers zal het niet liggen in ieder geval!
Die gebruik ik nu ook en bevalt me best. Doet erg goed tegen de 4213 omdat je extra man op het middenveld hebt. Gaat pas mis als ze slim genoeg zijn om een van hun backs op te laten komen. Maar meestal zijn dit copy-paste van een youtuber, dus staan die op fulllback/defend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
heron schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:00:
[...]

Die gebruik ik nu ook en bevalt me best. Doet erg goed tegen de 4213 omdat je extra man op het middenveld hebt. Gaat pas mis als ze slim genoeg zijn om een van hun backs op te laten komen. Maar meestal zijn dit copy-paste van een youtuber, dus staan die op fulllback/defend.
Ja ik had nog 4-4-2 geprobeerd. Speelt ook prima maar met 4-1-2-1-2(2) heb ik het gevoel dat ik meer controle op het middenveld heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:00:
[...]

Ik heb 41212/4312 met fullback defend, maar switch regelmatig naar 5212 om de backs op te laten komen.

Echter heb ik nu zoveel goede cams/wingers dat ik de 5212 al een tijdje niet gespeeld heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Kan iemand eens een linkje sturen van een goeie 4321, misschien toch eens proberen, meeste spelen met 95 height?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Thuram thunderstruck uit de Icon pick, superblij mee behalve dat cafu toty al op z'n plek staat haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik net 93 futties Dias, eindelijk een bruikbare kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Gouden Mbappe uit een 83x10. Had ik gisteren ook al gekregen - wel de eerste keer dat ik een Mbappe krijg in een Fifa, dus die gaat gewoon in de spits naast CR7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bacha LA 93 net uit een pakje

Zou ze beter zij dan gold 87 Hernandez….?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:34:
Bacha LA 93 net uit een pakje

Zou ze beter zij dan gold 87 Hernandez….?
Niemand is beter dan gold Hernandez op lb _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:45:
[...]

Haha ja dacht ik al, maar dat is gewoon echt serieus hè…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:45:
[...]

Het is wachten op de volgende evo voor hem :+

Heb hem nu 89, maar ga hem niet 5/5 maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:47:
[...]

Haha ja dacht ik al, maar dat is gewoon echt serieus hè…?
Ja die gouden Hernandez is pure fraude. Klopt geen hol van die statistieken. Alleen zijn special cards zijn betere backs _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Okay, misschien heb ik gewoon geluk, maar die nieuwe CR7 is echt goed. Samen met de overstap naar 41212 ben ik van begin div 5 in twee avondjes halverwege div 4 aangekomen. Nog lang niet het niveau van een hoop mensen hier, maar ik ben er best blij mee, gezien hoe weinig ik speel.

Staat er nu zo bij. Ook leuk om er nog twee evos in te hebben staan. Deze Zambo Anguissa is ooit als gouden 80-rated kaartje begonnen. Als Barca morgen wint, komt Olmo er waarschijnlijk nog in voor Fermin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GSW52NqsrCCfcqB-mXZDTyPi21k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iCtTcMteZv2sawIeGimuInyE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10 wins in de wl , rewards gingen echt nergens over _O- win je dan 10 zweet potten voor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
1 win verwijderd van div 2. De promotie wedstrijd gechoked en gelijk gespeeld.

Morgen af proberen te maken. Sowieso nog 1850 punten verwijderd van level 40. De icon player pick die ik gisteren deed gaf me Hierro TS. Die had ik al en was een grote L.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
CR7 is echt een beest. Echt een aanrader om zijn sbc te voltooien als je de fodder bij elkaar kunt krijgen. :)

Heb hem in onderstaand team gezet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/55RAUYsKMA6I1mXGWqQje4U22GE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zUlqOJNq39EqEwVzV4Etu6EQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben degene die met 41212-2 spelen er geen last van dat je dan zonder vleugels speelt? Lijkt mij dat alles dan zo door het midden gaat?

Zelf speel ik nu met 433-4 of een 4213.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:36:
Hebben degene die met 41212-2 spelen er geen last van dat je dan zonder vleugels speelt? Lijkt mij dat alles dan zo door het midden gaat?

Zelf geen last van om eerlijk te zijn. Ik dacht dat ik ook echte vleugelspelers zou missen, maar dat hangt ook wel een beetje van je speelstijl af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Moody2204 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:36:

Valt wel mee. Gewoon ervoor zorgen dat je de CM naar buiten trekt in de verdediging als je tegenstander over een flank aanvalt. Maar meestal laten ze hun backs achterin kamperen, en dan is het alleen 1 vleugelspeler die aanvalt - dat kan je met je eigen back oplossen.

Ik heb Roberto Carlos op wingback/balanced staan, dat is het enige dat me soms tegenzit, omdat hij soms nog net niet op tijd terug is. Maar daar kan je altijd op aanpassen als een tegenstander probeert alles over die flank op te zetten - dan gaat hij naar fullback defend (en soms Mendy evo erin in plaats van hem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
De laatste week van zo'n seizoen is altijd leuk. Dit weekend in 1 streep gepromoveerd van DIV6 naar DIV3.
Dat was toch niet helemaal de bedoeling haha.

Ik speel nu met dit team, nieuw sinds gisteren zijn Garrincha en Diallo, die ik packte uit de 4x90.
Voorlopig heb ik die even op de bank gezet, maar ik denk dat Garrincha wel een basisplek zou moeten krijgen. Echter, dit team speelt wel heel prettig op deze manier, ik zou het liefst Sancho wel vervangen, heb 500K plus fodder genoeg voor een dikke SBC.

Wie zouden jullie als eerst vervangen? En waarom?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ysh_lAMsb5h5i2k-YIMcbrvIarQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z3GHdf2WxBfLoQzlQ5EkuIfI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IUHEmTNXajAP0rAVxqovlreuSwE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2OFY3PuUQupxgjaOeexI8es9.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 11-03-2025 09:47 ]

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Deze week tog fifa maar even aangezet voor rivals, in 2 uurtjes promotie naar div3 en de wins binnen.

Als je een beetje geduldig bent is die 4213 met 95 depth echt zo makkelijk weg te tikken en vlieg ik er met 4231 soepel doorheen.

Maradona, gullit, zidane en R9 weten elke x de juist loopactie te maken :)

TAA is trouwens echt een heerlijke kaart op cdm als dlp. Pirlo zit nu op t bankje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:45:
De laatste week van zo'n seizoen is altijd leuk. Dit weekend in 1 streep gepromoveerd van DIV6 naar DIV3.
Dat was toch niet helemaal de bedoeling haha.

Ik speel nu met dit team, nieuw sinds gisteren zijn Garrincha en Diallo, die ik packte uit de 4x90.
Voorlopig heb ik die even op de bank gezet, maar ik denk dat Garrincha wel een basisplek zou moeten krijgen. Echter, dit team speelt wel heel prettig op deze manier, ik zou het liefst Sancho wel vervangen, heb 500K plus fodder genoeg voor een dikke SBC.

Wie zouden jullie als eerst vervangen? En waarom?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Maradona op cam, malen spits, garrincha rw. Trent op cdm met nog een echte holding cdm ernaast (type Vieira)

Rest van de coins lekker een LW van halen en daarna denk je backs upgraden.

Kijk ook even naar de sbcs: dacosta is een goede back nadat hij door de evo is geweest en viera had een sbc, rolfo kan weer op lb alleen is ze denk beter op t middenveld

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 11-03-2025 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik heb alweer zoveel packs dat ik meer sbcs aan het doen ben dan voetballen. Wel net Bacha gepacked, ff kijken of die beter is dan m'n Bombito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met enige vertraging toch ff geprobeerd, de positionering/loopacties van de cams speelt echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Partypooper schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:27:
CR7 is echt een beest. Echt een aanrader om zijn sbc te voltooien als je de fodder bij elkaar kunt krijgen. :)

Heb hem in onderstaand team gezet:

[Afbeelding]
Hoe vind je CR7 qua agility vergeleken met R9? Ik heb R9 WW en die vind ik erg prettig en super agile vergeleken met CR7 zijn 89 kaart, die ik houterig vond voelen vergeleken met R9.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Augy schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:12:
[...]

Maradona op cam, malen spits, garrincha rw. Trent op cdm met nog een echte holding cdm ernaast (type Vieira)

Rest van de coins lekker een LW van halen en daarna denk je backs upgraden.

Kijk ook even naar de sbcs: dacosta is een goede back nadat hij door de evo is geweest en viera had een sbc, rolfo kan weer op lb alleen is ze denk beter op t middenveld
Malen in de spits is inderdaad een goede, gisteravond even geprobeerd, maar zijn snelheid en explosiviteit is erg fijn in de spits. Maradona op 10 viel me wat tegen eerlijk gezegd, mijn evolutie van Nwaneri is volgens mij beter,,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:54:
[...]

Malen in de spits is inderdaad een goede, gisteravond even geprobeerd, maar zijn snelheid en explosiviteit is erg fijn in de spits. Maradona op 10 viel me wat tegen eerlijk gezegd, mijn evolutie van Nwaneri is volgens mij beter,,,,,
Heb je hem op shadow striker? Of juist playmaker? Bij mij gaat ie als ss echt als een raket, mja ik speel ook één andere opstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
El Profesor schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:51:
[...]

Hoe vind je CR7 qua agility vergeleken met R9? Ik heb R9 WW en die vind ik erg prettig en super agile vergeleken met CR7 zijn 89 kaart, die ik houterig vond voelen vergeleken met R9.
R9 is wat agiler dan CR7. Maar ik moet zeggen dat ik CR7 niet houterig voel aanvoelen. Ik heb er zelf een engine op.

Qua afmaken lopen beide heren nagenoeg gelijk aan elkaar en het vult echt ontzettend goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Augy schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:21:
[...]

Heb je hem op shadow striker? Of juist playmaker? Bij mij gaat ie als ss echt als een raket, mja ik speel ook één andere opstelling
Mijn 10 staat op dit moment als spelmaker, misschien dat verandering naar Shadow Striker daar verbetering in brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 13:22:
[...]

Mijn 10 staat op dit moment als spelmaker, misschien dat verandering naar Shadow Striker daar verbetering in brengt.
Ik gebruik ook Maradona op cam en heb hem ook op shadow striker. Bevalt hier erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 30-09 07:52
Iemand die CR7 in de spits heeft en hiervoor Bale had? Ben wel benieuwd naar de verschillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:39
Jamesl schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 13:50:
Iemand die CR7 in de spits heeft en hiervoor Bale had? Ben wel benieuwd naar de verschillen.
CR7 scoort bij mij veel gemakkelijker door zijn 5*WF en zijn finesse shots gaan er beter in. Qua snelheid ontloopt het niet erg, Bale is denk ik een beetje sneller. CR7 vind ik over het algemeen een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
“Jammer” dat ik al R9 en TOTY Eusebio heb. Heb ook nog fantasy malen en ts Rooney achter de hand.

Anders had ik CR7 ook gedaan, zeer vervelende kaart om tegen te spelen.

Vanavond die da Costa een proberen op rb of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:53:
“Jammer” dat ik al R9 en TOTY Eusebio heb. Heb ook nog fantasy malen en ts Rooney achter de hand.

Anders had ik CR7 ook gedaan, zeer vervelende kaart om tegen te spelen.

Vanavond die da Costa een proberen op rb of het wat is.
Jammer dat cf positie niet meer bestaat anders had je R9, Eusebio en CR7 voorin kunnen zetten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Kreeg vandaag petit uit een pakje. Is 200k waard, zou 't een goeie LB zijn? Of bombito vanwege z'n snelheid toch beter?

Heb nu op CDM mac alister glasroots en Vieira staan. Denk niet dat hij hun er uit speelt...

Verder nog 50 SP halen en dat t icon pakje openen.... Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Meest toxic potje ooit meegemaakt. Mega onder druk, waarschijnlijk speelde hij 95 depth dan of zo? Kon echt geen enkele bal afspelen.

Cantona, pele, Roberto Carlos. Wat een geweld....

1-0 achter 2-0...3-0...3-1..3-2... Zou het?
4-2... 5-2.... 6-2... Jeeeezus. 7-2....

En toen. De wederopstanding.....

7-8 gewonnen. HAHA!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_nq5jMODGgJjpjgwtk1nCLueMVs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qz12rxBOmQsutd5IONlNHlhA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UEKq1NF5rFu6S4fsgjoLCom4VI4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4NHLB9Bl5frxgTAlC4lgBL4H.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEhdVRkLMZeHJymz5alM12ZMQ1g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NEUF0nnHsKsElxjj1gaL8r0T.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b1tIcLx8v9IiqDM21qouo0cV2Mc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vO8hloSlrunuGYLlOfgMPF5r.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
En als icon pick Thuram it is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XxlRlrF7kmfvJD13WnSGCA7EhrA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WEStL26x4ZKXqy89Fazz4riU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is Rivals weer een drama vanavond _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Oekol schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:24:
Meest toxic potje ooit meegemaakt. Mega onder druk, waarschijnlijk speelde hij 95 depth dan of zo? Kon echt geen enkele bal afspelen.

Cantona, pele, Roberto Carlos. Wat een geweld....

1-0 achter 2-0...3-0...3-1..3-2... Zou het?
4-2... 5-2.... 6-2... Jeeeezus. 7-2....

En toen. De wederopstanding.....

7-8 gewonnen. HAHA!
Het is soms echt absurd hoe hoog de scores zijn. Ergens een bal verliezen door een rare pass of een tegenstander die in het shirt van een van je spelers is gekropen, een harde pass en bang... weer een doelpunt. Je voelt je nog niet veilig met 4 doelpunten voorsprong.

Mooie pulls trouwens!

Die nieuwe Gakpo SBC ziet er trouwens ook niet gek uit. Liverpool zal toch wel winnen zondag? Dan is dat een mooie 92 rated 5/5 spits.

[ Voor 8% gewijzigd door heron op 12-03-2025 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Oh en gisteren naar divisie twee gegaan. Direct gestopt met Rivals want wil niet degraderen. Benieuwd morgen naar de rewards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier vanavond het meest absurde potje ooit meegemaakt, vergelijkbaar met de potjes hierboven.

Was in de WL kwalificatie.

Vanaf het begin was ik veel en veel sterker. Gek genoeg kwam ik door zijn Charlton 5-1 achter. Teruggeknokt tot 5-4 voor hem, toch weer verder achter: 7-4 op een gegeven moment. Nog steeds het gevoel, hoe gek het ook klinkt, dat ik veel sterker was. Uiteindelijk na 90 minuten was de stand 9-9 en dus verlenging. Verlenging uiteindelijk met 11-12 gewonnen. Best wel bijzonder eigenlijk omdat ik de hele wedstrijd achter heb gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kickoff is ook weer gevaarlijk. Zo goed opletten dat je niet direct een doelpunt tegen krijgt nadat je zelf hebt gescoord.

Die Maradona wordt ik helemaal gek van, wat een glitch pop is dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:17:
Hier vanavond het meest absurde potje ooit meegemaakt, vergelijkbaar met de potjes hierboven.

Was in de WL kwalificatie.

Vanaf het begin was ik veel en veel sterker. Gek genoeg kwam ik door zijn Charlton 5-1 achter. Teruggeknokt tot 5-4 voor hem, toch weer verder achter: 7-4 op een gegeven moment. Nog steeds het gevoel, hoe gek het ook klinkt, dat ik veel sterker was. Uiteindelijk na 90 minuten was de stand 9-9 en dus verlenging. Verlenging uiteindelijk met 11-12 gewonnen. Best wel bijzonder eigenlijk omdat ik de hele wedstrijd achter heb gestaan.
Haha bizar. Ik heb daarna direct crossplay weer uitgezet trouerns, had die nog aan voor Rush gisteren. Bij mij was 't ook kwali voor WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:10
Wat is hier nu weer aan de hand dan.... ik moet nog 2 rush wedstrijden spelen zodat ik die live doelstelling heb behaald van onder andere 4 rush, 6 rivals etc. Staat die doelstelling in zijn geheel op voltooid terwijl ik dus nog 2 rush westrijden moet spelen..... oftewel 5 van de 6 doelstelling voltooid en die laatste kan ik niks meer meeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tuvCG5uZ0dllNJtCscGbnNODC74=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zc3LXhS7KezXsj1AcCkT30wE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door theman36 op 13-03-2025 00:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 00:32:
Wat is hier nu weer aan de hand dan.... ik moet nog 2 rush wedstrijden spelen zodat ik die live doelstelling heb behaald van onder andere 4 rush, 6 rivals etc. Staat die doelstelling in zijn geheel op voltooid terwijl ik dus nog 2 rush westrijden moet spelen..... oftewel 5 van de 6 doelstelling voltooid en die laatste kan ik niks meer mee[Afbeelding]
Lees het nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:28
Traeces schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:54:
Kickoff is ook weer gevaarlijk. Zo goed opletten dat je niet direct een doelpunt tegen krijgt nadat je zelf hebt gescoord.

Die Maradona wordt ik helemaal gek van, wat een glitch pop is dat :+
Klopt is terug elke goal doelpunt tegen
Nu al 14 tegen in 3 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
theman36 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 00:32:
Wat is hier nu weer aan de hand dan.... ik moet nog 2 rush wedstrijden spelen zodat ik die live doelstelling heb behaald van onder andere 4 rush, 6 rivals etc. Staat die doelstelling in zijn geheel op voltooid terwijl ik dus nog 2 rush westrijden moet spelen..... oftewel 5 van de 6 doelstelling voltooid en die laatste kan ik niks meer mee[Afbeelding]
Gek he als je 5 uit 6 doelstellingen moet behalen dat die na 5 zegt dat je alles behaalt hebt? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Oeps haha goedemorgen. Die zag ik niet aankomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Oekol schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:06:
[...]

Gek he als je 5 uit 6 doelstellingen moet behalen dat die na 5 zegt dat je alles behaalt hebt? ;)
Zie het nu inderdaad haha.

Iets met een paar biertjes en nog nooit eerder zo'n doelstelling gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Op de valreep gisteravond 35 punten in DIV3 gehaald.

Met dank aan de tips hier, door te spelen met Trent en Vieira als CMD, maakt een behoorlijk verschil tov Douglas Luiz en Joao Gomes :)

Straks eens zien of het allemaal de moeite waard is geweest bij de rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist Bacha en Rabiot gehaald voor basis/bank, voor deze prijzen moet het haast wel wisselspelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:02

Vuvuzela

My spire is forming

Slim. Ik had 2 pannenkoeken en Zidane 96 als keuze. Omdat ik alleen de 90 Zidane had voor de 96 variant gekozen maar ik vind het een teleurstelling.. geen idee hoe die kaart 96 zou moeten zijn, de 90 voelde bij vlagen magischer.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:34

beuker19

Killerbeuker is so OP

Vuvuzela schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:18:
[...]

Slim. Ik had 2 pannenkoeken en Zidane 96 als keuze. Omdat ik alleen de 90 Zidane had voor de 96 variant gekozen maar ik vind het een teleurstelling.. geen idee hoe die kaart 96 zou moeten zijn, de 90 voelde bij vlagen magischer.
ik heb de 94 en ook de 96 (enige goede uit lvl40 pick) maar vind de 96 als spelmaker op CAM echt een stuk beter vooral op passing gebied.

Vanmiddag en de komende dagen ook CR7 even goed testen want had mijn rivals punten al voor ik de SBC had afgerond en toen maar de friendly cup en rush opdrachten afgewerkt.
De eerste indruk is wel behoorlijk positief en zeker in de spits lijkt hij nog beter als Bale.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:55:
Zojuist Bacha en Rabiot gehaald voor basis/bank, voor deze prijzen moet het haast wel wisselspelers zijn.
Ik pack die Bacha nu net nog een keer...93 fodder lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:10:
[...]

Ik pack die Bacha nu net nog een keer...93 fodder lol.
Ik ging er vanuit dat ik er wel een van de twee zou packen. Ik speel nu een formatie met wingbacks, dus wilde bacha sowieso even proberen.

Petit lijkt ook een prima sub/optie voor het middenveld, maar ook bij hem is de prijs opvallend laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 19-09 21:22
theman36 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:20:
[...]

Zie het nu inderdaad haha.

Iets met een paar biertjes en nog nooit eerder zo'n doelstelling gezien....
Vorige week had je ook al zo een doelstelling want toen "trapte" ik daar zelf ook in.

Volgens mij kun je ze wel alle 6 voltooien (als je de packs wil hebben) maar dan mag je na 5 behaalde doelstelling niet de groep claimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 19-09 21:22
Bossie schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:55:
Ja Bacha is een net niet kaart, ik ben na een paar wedstrijden weer teruggegaan naar mijn 90 Mendy. Wel jammer want haar promo kaart vorig jaar (meen RTTK) was denk ik uiteindelijk de kaart waar ik de meeste wedstrijden mee heb gespeeld
Pagina: 1 ... 47 ... 68 Laatste