Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hier ook 4-3-3 (4). Verschilt in mijn ogen niet zoveel van het meer meta 4-2-1-3. Alleen zijn de 2 middenvelders cm bij de ene opstelling en cvm bij de ander. Dat is voor mij het grootste verschil. Met cm heb ik ook meer opties daar. De 4-3-3 (4) bevalt mij nog prima in ieder geval. Al mis ik soms wel 2 spitsen, wat ik in het begin speelde met 4-4-2.Markvd1984 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:56:
Welke opstelling spelen jullie op dit moment
Ik merk dat ik zoveel goede spelers heb het lastig word
,433-4 geprobeerd maar werd er erg veel overlopen
Maar dan kan ik wel bv zico 93 en Zidane 94 in 1 team krijgen
4231 met 3 cams, 95 depth. Volle bak gas op die lollie en meer scoren als je tegenstander hahaMarkvd1984 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:56:
:strip_exif()/f/image/hYvgpBD85DxeRZF9L3ae4Koe.jpg?f=fotoalbum_large)
Jammer dat de evos niet eens meer m'n bank halen, spel heeft zich beperkt tot de rivals elke week
Zijn we weer in de fase aangekomen dat dit werkt ?Augy schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:40:
[...]
4231 met 3 cams, 95 depth. Volle bak gas op die lollie en meer scoren als je tegenstander haha
[Afbeelding]
Jammer dat de evos niet eens meer m'n bank halen, spel heeft zich beperkt tot de rivals elke week
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geen idee, merk vooral dat mijn team anders beweegt en de boel eerder vast zet omdat de hoger op t veld staan. Uiteraard ben je wel meer vatbaar voor counters en is je cv met rust laten en je cvm laten verdedigen erg belangrijkBossie schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:42:
[...]
Zijn we weer in de fase aangekomen dat dit werkt ?
Gisteren nog wel Bergkamp gedaan.. Misschien geen meta kaart, maar wel een jeugdheld en kon hem doen uit mijn SBC opslag. En tijdens de wedstrijden die ik heb gespeeld was hij bovengemiddeld goed.
Nog 2 wedstrijden en dan kan ik het 90x4 pakket openen.. Geen hoge verwachtingen, maar je moet toch hoop houden.
Als iemand nog eens een andere spits wil uitproberen kan ik Chawinga 91 aanbevelen.. Wat een beest is dat, die scoort ze makkelijker dan mijn Mbappe 93.
[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 04-03-2025 08:58 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wat is de code, ik wil deze wel even offline proberen. Ik heb iets van 10 middenvelders dus een formatie waarin ik zoveel mogelijk kan invoegen is altijd het proberen waardAugy schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 00:12:
[...]
Geen idee, merk vooral dat mijn team anders beweegt en de boel eerder vast zet omdat de hoger op t veld staan. Uiteraard ben je wel meer vatbaar voor counters en is je cv met rust laten en je cvm laten verdedigen erg belangrijk
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bossie schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:41:
[...]
Wat is de code, ik wil deze wel even offline proberen. Ik heb iets van 10 middenvelders dus een formatie waarin ik zoveel mogelijk kan invoegen is altijd het proberen waard
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AunRbdjW6sfGt9C502z63vv5.jpg?f=user_large)
4-2-2-2 met 2 cdm's 2 cam's en 2 spitsen.Markvd1984 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:56:
kwam die formatie gisteren ergens tegen en wou het toch even proberen omdat je het veld iets breder houd als de 4213
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dan ben je te laat en kun je het niet meer halen.Lil Tjappo schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:49:
Ga nu 11-1 in die fantasy league want wil die Maicon wel. Maar de games zijn op nu. Wordt dat per dag aangevuld?
gisteren is de laatste batch met 12 wedstijden vrijgegeven.
ik zelf ben 9-3 en 6-6 gegaan dus hopelijk nog in ieder geval 5 wins zodat ik Odegaard nog op kan pikken
Ah oké jammer, vond het niveau al laag, zal daar wel mee te maken hebben dan. Bedankt voor het reagerenbeuker19 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 14:57:
[...]
Dan ben je te laat en kun je het niet meer halen.
ik zelf ben 9-3 en 6-6 gegaan dus hopelijk nog in ieder geval 5 wins zodat ik Odegaard nog op kan pikken
Dus je hebt de evo gedaan omdat mensen op een social media platform zeggen dat het een must do kaart is?Markvd1984 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:11:
[Afbeelding]
Deze kaart gedaan
Jezus wat is die slecht
Ongelooflijk traag en voelt echt als een tank
Op insta zei iedereen die kaart moet je doen
Wat een teleurstelling
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ja klopt futsherrif en futbin etcPartypooper schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:27:
[...]
Dus je hebt de evo gedaan omdat mensen op een social media platform zeggen dat het een must do kaart is?
En zijn kaart steeg ineens naar 80k
Had niet verwacht dat leao zo lomp zou aanvoelen
Heb lekker heel die league en de laatste twee cups overgeslagen. Was er ff klaar me na die debiele cup met die wissels en weer heel je team aanpassen. Speel nu alleen Rivals en SB want die season meuk heb ik gehaald.beuker19 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 14:57:
[...]
Dan ben je te laat en kun je het niet meer halen.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Al netjes dat je sb vol houd haha k kan me echt alleen motiveren voor rivals elke weekSn3gG3l schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:33:
[...]
Heb lekker heel die league en de laatste twee cups overgeslagen. Was er ff klaar me na die debiele cup met die wissels en weer heel je team aanpassen. Speel nu alleen Rivals en SB want die season meuk heb ik gehaald.
Evo's halen niet eens meer de bank en de cups zijn retesweaty of supervaag kwa regels en rush is sws een verrotte gamemode geworden die ik al een hele tijd links laat liggen helaas, vond rush in t begin echt wel grappig om te doen
Hopelijk kan komend nieuwe seizoen en fut bday weer wat leven in de brouwerij brengen
Ik combineer het met evo’s, al moet ik wel bekennen dat ik deze week 5 evo’s heb afgerond zonder actief te spelenAugy schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 20:59:
[...]
Al netjes dat je sb vol houd haha k kan me echt alleen motiveren voor rivals elke week
Rivals vind ik dan nog wel leuk en af en toe een objective.
Weekendleague had ik altijd al een haat-liefde verhouding mee, maar dat wordt steeds meer alleen maar haat, want voor casual spelers is het bijna niet meer te doen.
Dat vind ik dan ook het grootste minpunt: EA jaagt casual spelers weg zo.
Die friendly competite is er, die beker was er ook, dan moet ik me nog kwalificeren voor de WL en zit ik op maandag (heel fijn dat dat verlengd is trouwens), nog WL te spelen.
Dan speel ik liever paar squad battles want die 15 punten in rivals haal je ook niet na 5 wedstrijden..
Overal zie je waanzinnige pulls dus de verwachting was hoog, maar ook toch wel teleurstelling.
Eerste keus: Hagi WW
Tweede keus: Smith TS
Derde keus: Jairzinho TS
Nu weet ik dat je met een Jairzinho niet mag klagen, maar die gaat echt niet mijn TOTY Hanssen uit de basis spelen. Had gehoopt op versterking op het middenveld met een Matthaus, Vieira of misschien zelfs Gullit. Ook een rechtsback zou een welkome aanvulling zijn.
Uiteindelijk gekozen voor Jairzinho, maar hij gaat de basis niet halen.
Had inmiddels wel genoeg fodder voor Vieira SBC, moest alleen nog 2x 86 rated kaart kopen.
Uit untradable pack kwam nog Pavard. Dat was wel een prima versterking omdat ik heel graag Carlos Alberto naar CB wilde hebben ipv RB.
Inmiddels onderstaand team. Ben nog even aan het zoeken wat ik wil op de LM positie.
Ze Roberto is gewoon heerlijk all-round en doet het prima, aanvallend gezien is Son een betere optie, maar meeverdedigen is niet zijn sterkste punt.
Even kjiken wat in de toekomst daar een versterking voor kan zijn.
Mijn coins heb ik even geparkeerd in allemaal goedkope IF kaarten van circa 13k. Totaal bijna 250k geinvesteerd hierin, maar dat verdien je uiteindelijk wel wat mee terug. Is een kwestie van geduld en weet momenteel toch geen versterking voor dat geld.
/f/image/cFmRrViZEgxmBXdZO9MNAwlf.png?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Herken je probleem, merk dat ik de laatste 2 weken me zeker niet tot Rivals kan zetten. Kost gewoon teveel tijd.M@cer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 08:55:
Ik merk dat het einde van het spel voor mij in zicht komt, kan me er steeds minder toe zetten om de wedstrijden te spelen. Wordt weer langer licht buiten, dus andere zaken worden weer belangrijker. Ook zijn alle spelers nu al zo hoog rated dat er eigenlijk weinig meer aan is.
Gisteren nog wel Bergkamp gedaan.. Misschien geen meta kaart, maar wel een jeugdheld en kon hem doen uit mijn SBC opslag. En tijdens de wedstrijden die ik heb gespeeld was hij bovengemiddeld goed.
Nog 2 wedstrijden en dan kan ik het 90x4 pakket openen.. Geen hoge verwachtingen, maar je moet toch hoop houden.
Als iemand nog eens een andere spits wil uitproberen kan ik Chawinga 91 aanbevelen.. Wat een beest is dat, die scoort ze makkelijker dan mijn Mbappe 93.
WL speel ik nog wel maar dat is ook redelijk vlot te doen.
Die cup voor Maicon heb ik ook overgeslagen, geen zin in een sweatfest, voor geen geweldige back.
Nog niet geprobeerd aangezien Inception ook een 4213 had gepost met 95 depth.
Met deze formatie kon ik Reiten ook weer in de ploeg brengennop RW dus daar eerst mee aan de slag gegaan.
Het speelt lekker, maar aangezien in divisie 6 zit, heb ik weinig tegenstanders die mijn fouten daadwerkelijk meteen afstraffen. Je hebt wel met dit soort settings het gevoel dat je “poppetjes” er ook daadwerkelijk zin in hebben, ipv dat eerst 1-2 seconde gewacht word dat de ai tot actie overgaat
Team zoals het nu staat:
/f/image/rOQUlL6mFNORHVY1raKNKZ1b.png?f=fotoalbum_large)
En heel makkelijk. Ik kwam pas bij wedstrijd 4 er achter dat je geen kaarten kreeg. Ik dacht wtf hoezo geen vrije trap enz.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Edit: blijkt een bug te zijn, workaround is alle andere active evo’s afronden blijkbaar.
[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 05-03-2025 20:48 ]
Ja mooi, lekker schoffelenOekol schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:53:
[...]
En heel makkelijk. Ik kwam pas bij wedstrijd 4 er achter dat je geen kaarten kreeg. Ik dacht wtf hoezo geen vrije trap enz.
Eens. Vind het ook wel jammer dat het tegenwoordig zo snel gaat met de goede kaarten. Je raakt dan vrij snel de drang kwijt om te spelen omdat de teams al niet veel beter meer kunnen dan wat de meesten nu al hebben. Je hebt ook gewoon teveel goede kaarten die bijna niks meer kosten. Als je dan nagaat dat je pas een half jaar onderweg bent en het nog 6 maand duurt tot dat de volgende Fifa uit komt.Partypooper schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:47:
Ik ga voorlopig ook FC op een lager pitje zetten. Qua team zijn er vast wel upgrades, maar het is nu al belachelijk te noemen wat ik allemaal heb qua spelers. Om nog maar niet te praten over de coins die het gaat kosten om een speler te vervangen.
Team zoals het nu staat:
[Afbeelding]
Merk het nu ook weer Rivals aangezet. 2 potten gespeeld, heb er al geen zin meer in.tukkerterror90 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:06:
[...]
Eens. Vind het ook wel jammer dat het tegenwoordig zo snel gaat met de goede kaarten. Je raakt dan vrij snel de drang kwijt om te spelen omdat de teams al niet veel beter meer kunnen dan wat de meesten nu al hebben. Je hebt ook gewoon teveel goede kaarten die bijna niks meer kosten. Als je dan nagaat dat je pas een half jaar onderweg bent en het nog 6 maand duurt tot dat de volgende Fifa uit komt.
Is ook niks qua ontspannen spelen, mensen zijn zo try hard en toxic.
Rivals sla ik sowieso over op woensdagavond.Traeces schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:59:
[...]
Merk het nu ook weer Rivals aangezet. 2 potten gespeeld, heb er al geen zin meer in.
Is ook niks qua ontspannen spelen, mensen zijn zo try hard en toxic.
Ik word nu “gedwongen” om 16/18 potjes in twee dagen te spelen door een bug in de nieuwe training camp evo’s.
Aangezien mijn dalglish vast zit, en ik deze gekocht had voor de 99 Dribbel evo die binnen twee dagen geactiveerd moet zijn.
Blijkbaar doen ze bij EA niet aan testen
Dat soort dingen ben ik vooral klaar mee ook.Bossie schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:23:
[...]
Rivals sla ik sowieso over op woensdagavond.
Ik word nu “gedwongen” om 16/18 potjes in twee dagen te spelen door een bug in de nieuwe training camp evo’s.
Aangezien mijn dalglish vast zit, en ik deze gekocht had voor de 99 Dribbel evo die binnen twee dagen geactiveerd moet zijn.
Blijkbaar doen ze bij EA niet aan testen
Zoveel bugs in deze versie het is bizar. Vanavond ook weer doelpunten voor en tegen gezien, dat ik zoiets heb wat speel ik

Kijk fut birthday aan komende 2 weken en dan vind ik het denk wel prima.
Erger me ook steeds meer aan die bizarre tryhards en toxic spelers.
Maar ook heel ver buitenspel staan. Ik heb me toch wat buitenspel doelpunten gemaakt.
Hoe krijg je überhaupt niet training camp evo's. Heb er tot nu toe twee gehad. En komt niks bij. 1 gebruikt 12u voor een ++ role op 'n wisselspeler.Bossie schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:14:
Hoe claim je de training camp evo’s als ze completed zijn, bij mij blijft geeft het ingame een error en in de webapp zit een error met de webpage (lijkt zichzelf steeds to refreshen)
Edit: blijkt een bug te zijn, workaround is alle andere active evo’s afronden blijkbaar.
Wat denken jullie?
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebbenJamesl schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:59:
Twijfel om Yashin te kopen, wel de beste keeper in de game maar ben bang dat als bv. vrijdag een Fut Birthday van dr sar ofzo uitkomt dat die dan enorm dropt.
Wat denken jullie?
Lees dat er best wel veel problemen zijn met die evo's dus ik denk dat ze daarom nog geen nieuwe uit hebben gebracht. Het zijn er tot nu toe inderdaad maar 2Oekol schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:06:
[...]
Hoe krijg je überhaupt niet training camp evo's. Heb er tot nu toe twee gehad. En komt niks bij. 1 gebruikt 12u voor een ++ role op 'n wisselspeler.
Als die CM Havertz ook CDM kan spelen dan is dit denk ik een kaart die je in veel teams gaat zien
:strip_exif()/f/image/mSFwrT6R0hh5gADod5iBYyYX.jpg?f=fotoalbum_large)
NR 1 reden waarom ik geen tradable spelers meer heb.Sn3gG3l schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:30:
Vind het wel jammer dat er elke keer rond dit tijdstip zo enorm veel nieuwe kaarten komen. Heb je net een nieuwe speler, kan ie weer nokken omdat er elke week weer een andere/betere versie is...
Ik heb er 1tje, TOTY Reiten, die krijg ik nog niet echt uit mijn team, misschien voor Fantasy Kvara maar verder..Oekol schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:52:
[...]
NR 1 reden waarom ik geen tradable spelers meer heb.
Die heb ik untradable, die speelt als Robben met haar finesse shotsJamesl schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:37:
[...]
Ik heb er 1tje, TOTY Reiten, die krijg ik nog niet echt uit mijn team, misschien voor Fantasy Kvara maar verder..
Die Reiten is echt super goed. Finesse shots met haar is bijna altijd gegarandeerd een doelpunt.Bossie schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:00:
[...]
Die heb ik untradable, die speelt als Robben met haar finesse shots
I served in a company of heroes.
Rivaldo kan toch ook op LW? En dan Gullit CM, Zico CAM en dan heb je alleen nog een CDM/CM nodig.Sn3gG3l schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:48:
Na laatst Gullit uit lvl 40 icon pick, Rivaldo uit een icon 87+ pick nu ook 93 zico erbij. Ik heb echt veel te veel aanvallende middenvelders haha
Neto doet dit bij mij. Bizar hoe goed zijn finesse schoten zijn.Partypooper schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:39:
[...]
Die Reiten is echt super goed. Finesse shots met haar is bijna altijd gegarandeerd een doelpunt.
Beetje jammer dat haar roles op CAM niet echt bruikbaar zijn.Partypooper schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:39:
[...]
Die Reiten is echt super goed. Finesse shots met haar is bijna altijd gegarandeerd een doelpunt.
Ja dat is wel jammer. Qua playstyles zou ze prima CAM kunnen spelen. Maar goed ik heb daar Kevin “koning assist” de Bruyne staan. Die gaat sowieso tot TOTS niet uit m’n team. Dure sbc maar ben echt blij dat ik die gedaan heb.Bossie schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:14:
[...]
Beetje jammer dat haar roles op CAM niet echt bruikbaar zijn.
Rush - Riquelme - Barnes

Wat een ongelooflijke slecht geluk weer. Abnormaal hoe beroerd die gamble packs bij me uitvallen. Zou ondertussen een ander account moeten gaan maken.
Moet nog 7k. Kan niet wachten tot de teleurstelling 😁heron schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:57:
Deze week hard gegrind om naar level 40 te komen. Vanavond eindelijk gered met een zwik Manager en Player Career XP.
Rush - Riquelme - Barnes![]()
Wat een ongelooflijke slecht geluk weer. Abnormaal hoe beroerd die gamble packs bij me uitvallen. Zou ondertussen een ander account moeten gaan maken.
Of waarom de bal spelen naar een vrije speler als je ook de bal kan spelen naar iemand die tussen 3 man in staat en je vervolgens weer onnodig balverlies lijdt. Snap echt de logica niet van mensen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mog op 07-03-2025 07:08 ]
Staat er bij mij ook nog steeds in.Oekol schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:49:
[...]
Neto doet dit bij mij. Bizar hoe goed zijn finesse schoten zijn.
Dit dus idd...... zit mij er flink aan te ergeren..... ik probeer altijd te passen, maar krijg zelf nooit of amper een normale bal terugPartypooper schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:47:
Wat is rush toch echt een [mbr]vervelende[/] game modus met randoms. Truukjes, bal kwijt raken, counter tegenstander, doelpunt en repeat.
Of waarom de bal spelen naar een vrije speler als je ook de bal kan spelen naar iemand die tussen 3 man in staat en je vervolgens weer onnodig balverlies lijdt. Snap echt de logica niet van mensen.

Normale spelers kunnen echt het verschil maken en dan win je dus ook gemakkelijk, veel speler gebruiken dit voor de Evo's denk ik.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Nice, wel behoorlijke gok voor 400k...naNs schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:54:
Meer mensen de 'Today and Tomorrow player pick' geopend? Ik wel en blij met Sir Bobby!
[Afbeelding]
Ik heb vooral een paar 89 kaartjes gekocht die leuk kunnen zijn voor evo’s later.Jamesl schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 16:31:
De markt is echt volledig gecrashed, iig de aanvallers.
Zal wel zijn omdat futties eraan komt. Sowieso mega veel kaarten gereleased de laatste tijd.Jamesl schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 16:31:
De markt is echt volledig gecrashed, iig de aanvallers.
Hier een troll kaartje (88 CB NWSL).Sleehond schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 19:21:
Hier Thurman 92 gepacked
I served in a company of heroes.
Het houdt echt niet op dit jaar he hahaTraeces schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:51:
400k coins betaald voor die encore icon pack :
[Afbeelding]
Goede keuzedat wordt maar 442 gaan spelen of 424
Hoeveel 1mil+ heb je dit jaar nou al gepacked?
Druf het niet te zeggen, echt bizar veel.Jamesl schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:53:
[...]
Het houdt echt niet op dit jaar he haha
Hoeveel 1mil+ heb je dit jaar nou al gepacked?
Denk al tussen de 20 en 30 miljoen aan waarde ? Tenminste op dat moment dat ik de spelers pakte dan.
Moet ik overigens zeggen dat ik in div 2 ook heel vaak teams zoals mijne tegen krijgen. Packweight is dit jaar volgens mij echt heel hoog.
[ Voor 16% gewijzigd door Traeces op 07-03-2025 22:29 ]
Heb van te voren al m'n spelers verkocht voor de crash. Zit op 12.7 mln. Even nadenken wanneer ik alles weer terugkoop of ergens in ga investeren.
Klopt al 6 fb gepackt vanavond, alleen ThuramOekol schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:33:
Packweight voor deze promo is sowieso hoog. Heb vaak roze gloed gehad vanavond. Ook 1 pack met 3 spelers en allemaal IFs.
Heb van te voren al m'n spelers verkocht voor de crash. Zit op 12.7 mln. Even nadenken wanneer ik alles weer terugkoop of ergens in ga investeren.
was iets waard. Ik had een zo’n 84+ psck met 5 ifs ging helemaal nergens over.
Jezus bizar hoeveel coins je hebt, respect dat je zoveel geduld heb qua handelen etc.
Boh met zulke picks twijfel ik weer. Heb maar 1.4 miljoen dus is een aardige hap/gok.. Eerst maar eens wat 83 en 84 pakketjes openen zo.Traeces schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:51:
400k coins betaald voor die encore icon pack :
[Afbeelding]
Goede keuzedat wordt maar 442 gaan spelen of 424
Same. Heb ook Thuram als hoogte dacht ik. Denk niet dat die m'n team haalt. Wellicht als super sub.Traeces schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:43:
[...]
Klopt al 6 fb gepackt vanavond, alleen Thuram
was iets waard. Ik had een zo’n 84+ psck met 5 ifs ging helemaal nergens over.
Jezus bizar hoeveel coins je hebt, respect dat je zoveel geduld heb qua handelen etc.
Haha ja naja wel beetje hulp met discords wat te kopen, wanneer en waarom. Uiteindelijk komt het er op neer dat ik telkens iets te verkopen heb (had telkens 95 verschillende kaarten er op staan) en wanneer ik 't voor 60k koop probeer ik 't met 7k winst te verkopen. Valt wel mee qua tijd wat je er aan kwijt bent.
Mijn beste packluck is 89-rated Mia Hamm en 91-rated Jairzinho bij level 40.
TOTY 0,0 en vanavond ook weer al die sbc's gedaan 0,0 roze.
Dan zou ik het niet doen. Ik weet gewoon weg niet wat ik met me coins moet doen, simpel weg omdat ik steeds goede onverhandelbare spelers pack.Sn3gG3l schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:57:
[...]
Boh met zulke picks twijfel ik weer. Heb maar 1.4 miljoen dus is een aardige hap/gok.. Eerst maar eens wat 83 en 84 pakketjes openen zo.
Nee denk het ook niet, al heb ik uit de lvl 40 pick en wat icon picks best wat leuke kaarten gehaald. Maar 400k beetje prijzig idd.Traeces schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 00:01:
[...]
Dan zou ik het niet doen. Ik weet gewoon weg niet wat ik met me coins moet doen, simpel weg omdat ik steeds goede onverhandelbare spelers pack.
Zelfde hier. Alleen de eerste icon gamble SBC was een kaart die goed genoeg was voor mijn team (Sol Campbell), daarna was alles weggegooide fodder. Level 40 was zo slecht als maar kan. Uit de promo's heeeeel soms een speciaal kaartje, maar dan is het altijd een fodder. Nu ook: 3x roze, maar alledrie bagger.Moody2204 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 23:05:
Toch accountgebonden dan volgens mij want ik heb juist het idee dat packweight nog nooit zo laag is geweest.
Mijn beste packluck is 89-rated Mia Hamm en 91-rated Jairzinho bij level 40.
TOTY 0,0 en vanavond ook weer al die sbc's gedaan 0,0 roze.
Volgens mij heb ik ondertussen net genoeg voor CR7, denk dat ik die maar ga proberen. Dan weet je tenminste zeker wat je krijgt.
Gaan mensen hier CR7 doen? Toty CR7 is ook maar 3 miljoen nog, echt wtf haha
Twijfel om CR7 te doen. Moet dan sowieso naar 4-4-2 wisselen. Zou wel een droomduo voorin zijn met R9.Jamesl schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:31:
Packluck gaat heel erg op en neer, eigenlijk tot toty niks gehad, toen ik er niet meer in geloofde packte ik opeens toty Pelé en Carvajal. En laatst Tchoumeni, dus overall mag ik niet klagen
Gaan mensen hier CR7 doen? Toty CR7 is ook maar 3 miljoen nog, echt wtf haha
Packweight is in het algemeen hoog deze editie. Denk dat het vooral is om spelers te triggeren om de garantied promo kaart packs te verkopen.Oekol schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:33:
Packweight voor deze promo is sowieso hoog. Heb vaak roze gloed gehad vanavond. Ook 1 pack met 3 spelers en allemaal IFs.
Hier 3 roze kaartjes, maar zoals gebruikelijk geen upgrades voor mijn team. Het blijft wel een trend dat de evo’s zichzelf zo snel opvolgen dat de kaartjes van February eigenlijk al weer vervangen kunnen worden door nieuwe waardoor je je afvraagt waarvoor je daar nu steeds tijd in stopt.
Bijvoorbeeld deze week King of Egypt gedaan met Endrick, vervolgens gedelete om Endrick birthday evo te doen. Alle andere opties waren +1/2 upgrades van mijn vorige evo’s. Wat meer variatie daarin zou leuk zijn ipv steeds dezelfde spelers die terugkeren in evo’s/promo’s.
@Partypooper aanvallers worden altijd erg snel vervangen ivm middenvelders/verdedigers. TOTS zou niet lang meer duren. Maar in dit spel moet je gewoon de leukste opties kiezen anders blijf je toch wachten
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 08-03-2025 09:40 ]
Ja bij mij zou het betekenen dat Bale naar de wing gaat, terwijl die nog ruim 1 op 1 loopt. En Reiten dan eruit.Partypooper schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:36:
[...]
Twijfel om CR7 te doen. Moet dan sowieso naar 4-4-2 wisselen. Zou wel een droomduo voorin zijn met R9.
Zit ook nog te twijfelen om Adama evo te doen, rapid+ en Quickstep+ op hem lijkt me wel een cheatcode haha 220 wedstrijden. Maargoed deze CR7 zou wel beter moeten zijn dan Bale.
Maar gisteren even mijn Fodder geteld en kom bij lange na niet aan genoeg, dus spaar nog even door. Kan inmiddels ook wel TOTY CR7 kopen evt.
Tjeez, als bonus ronaldo op meteen op full chem ?_Uploader_ schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 10:33:
CR7 gedaan zonder coins te uit te geven en nu is mijn fodder bijna op. Uit de icon 88 pick kwam Eusebio eruit! Dan de 4213 naar inwisselen voor een 442 en kijken hoe dat gaat.
[Afbeelding]
Inderdaad, Cancelo FB ook nog achter de hand voor de chem boost, maar die hoef ik niet in te zetten.Bossie schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 10:46:
[...]
Tjeez, als bonus ronaldo op meteen op full chem ?
Eens, al verwacht ik dat CR7 wel een poosje mee kan. In ieder geval tot TOTS.Bossie schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:38:
[...]
Packweight is in het algemeen hoog deze editie. Denk dat het vooral is om spelers te triggeren om de garantied promo kaart packs te verkopen.
Hier 3 roze kaartjes, maar zoals gebruikelijk geen upgrades voor mijn team. Het blijft wel een trend dat de evo’s zichzelf zo snel opvolgen dat de kaartjes van February eigenlijk al weer vervangen kunnen worden door nieuwe waardoor je je afvraagt waarvoor je daar nu steeds tijd in stopt.
Bijvoorbeeld deze week King of Egypt gedaan met Endrick, vervolgens gedelete om Endrick birthday evo te doen. Alle andere opties waren +1/2 upgrades van mijn vorige evo’s. Wat meer variatie daarin zou leuk zijn ipv steeds dezelfde spelers die terugkeren in evo’s/promo’s.
@Partypooper aanvallers worden altijd erg snel vervangen ivm middenvelders/verdedigers. TOTS zou niet lang meer duren. Maar in dit spel moet je gewoon de leukste opties kiezen anders blijf je toch wachten
Ja qua fodder ga ik het net wel of net niet redden. Dat moet ik nog even puzzelenJamesl schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:56:
[...]
Ja bij mij zou het betekenen dat Bale naar de wing gaat, terwijl die nog ruim 1 op 1 loopt. En Reiten dan eruit.
Zit ook nog te twijfelen om Adama evo te doen, rapid+ en Quickstep+ op hem lijkt me wel een cheatcode haha 220 wedstrijden. Maargoed deze CR7 zou wel beter moeten zijn dan Bale.
Maar gisteren even mijn Fodder geteld en kom bij lange na niet aan genoeg, dus spaar nog even door. Kan inmiddels ook wel TOTY CR7 kopen evt.
Had een geweldige pack geweest, maar heb de heren Rudiger en Cubarsi al
Vandaag ook voor het eerst Div 5 gehaald dus langzaam maar zeker gaat het steeds wat beter.
Afgelopen week ook 20 wins gehaald in de FC fantasy league en nu Ødegaard even aan het proberen en zijn passing is super maar fysiek pfff
Hier ook D5 aangezien ik deze week wat rivals moest doen voor evo’s, online gameplay is wel dramatisch helaas.beuker19 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:55:
Nog 5 Squads en dan heb ik Ronaldo ook binnen en dan is mijn club ook bijna leeg.
Vandaag ook voor het eerst Div 5 gehaald dus langzaam maar zeker gaat het steeds wat beter.
Afgelopen week ook 20 wins gehaald in de FC fantasy league en nu Ødegaard even aan het proberen en zijn passing is super maar fysiek pfff
Vind de divisie toch een stuk zwaarder alsSn3gG3l schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:47:
Ik zit nu in Div 4 maar heb het daar toch een stuk lastiger dan Div 5...
Voorgaande jaren. Zit nu vaak in div 2 , waar ik normaal in elite of 1 zat.
Dat is voor mij sws te hoog gegrepen. Merk dat ik div 5 ook een stuk fijner vond voetballen (skill issueTraeces schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:48:
[...]
Vind de divisie toch een stuk zwaarder als
Voorgaande jaren. Zit nu vaak in div 2 , waar ik normaal in elite of 1 zat.
Ze mogen van mij in 2026 ook gewoon weer volledige promotie en degradatie terug brengen. Niet dat je vast zit op een bepaald niveau.Sn3gG3l schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:07:
[...]
Dat is voor mij sws te hoog gegrepen. Merk dat ik div 5 ook een stuk fijner vond voetballen (skill issue)
In div 3 is het niveau verschil soms zo belachelijk groot, dat je totaal geen idee wat je tegen krijgt.
Helemaal mee eens! Als je dan ff vast zit dan kan je tenminste zelf kiezen om te degraderen. Hoop echt dat ze dit gaan aanpassen in de volgende edititie.Traeces schreef op zondag 9 maart 2025 @ 13:00:
[...]
Ze mogen van mij in 2026 ook gewoon weer volledige promotie en degradatie terug brengen. Niet dat je vast zit op een bepaald niveau.
In div 3 is het niveau verschil soms zo belachelijk groot, dat je totaal geen idee wat je tegen krijgt.