[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:27:
[...]

Niets denk ik. Voor 250k heb je niet echt een directe versterking voor je team.
Het is een solide team en je hebt ook voldoende supersubs.

Op een gegeven moment kom je op het moment dat alleen een kaartje van 2miljoen+ een echte versterking is, maar andere opties meer van hetzelfde zijn dan je al hebt.

Als je met Socrates uit de voeten kan, is het echt een beest voorin.
"helaas" packte ik TOTY Mbappe en TOTY Cantona en daarmee werd Socrates overbodig, maar zeker een fijne speler.

Zou gewoon doorsparen qua coins en wellicht af en toe een SBC doen met wat fodder of juist sparen voor een serieus SBC (Vieira, Matthaus oid...)

Pirlo heb ik ook, aan de bal echt geweldig, maar verdedigend ondermaats.
Zat ook te kijken naar Guti, maar is een beetje hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:38:
[...]

Bradley maar omdat ik hem niet ken en de rest wel.
Ik denk dat je echt een goed team hebt waarbij ikzelf eerst lekker zou sparen en handelen voor een hele grote upgrade.
Ja, misschien moet ik gewoon ook even wachten nog. Bradley bevalt mij wel overigens. Je komt hem inderdaad niet zo vaak tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:07
Vuvuzela schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:55:
Mijn SBC storage is helemaal vol.. en de laagste kaarten zijn inmiddels ook geupgrade dus ik heb nog enkele 84 en de rest is hoger. Maar waar ga ik dit instoppen? Ik ben nu 2 maanden bezig met FUT en heb nog lang niet genoeg om een goede SBC te doen (Stam zou ik graag willen). Casillas is haalbaar maar daar lees ik dan weer hele wisselende dingen over, ik hou het dan nog ff bij de gouden CourtoisMartinez.
Zie ik iemand over het hoofd? Weet niet of ik moet gokken met icon/campaign picks etc.
Als je SBC storage vol zit met spelers van 84 of hoger heb je waarschijnlijk wel aardig wat hoge kaarten in je club zitten.. Dan zou Stam toch wel mogelijk moeten zijn als je die graag wil hebben?

Even globaal je club doorlopen hoever je komt aan de hand van de teams die je in moet leveren.. Voor een 88 team heb je 9x 88 nodig en 2x 87 (En met een Odegaard of Hegerberg, die je waarschijnlijk wel een aantal keer hebt ;) , kan je nog meer 87s gebruiken)

[ Voor 13% gewijzigd door M@cer op 25-02-2025 13:23 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:02

Vuvuzela

My spire is forming

M@cer schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:15:
[...]
Als je SBC storage vol zit met spelers van 84 of hoger heb je waarschijnlijk wel aardig wat hoge kaarten in je club zitten.. Dan zou Stam toch wel mogelijk moeten zijn als je die graag wil hebben?

Even globaal je club doorlopen hoever je komt aan de hand van de teams die je in moet leveren.. Voor een 88 team heb je 9x 88 nodig en 2x 87 (En met een Odegaard of Hegerberg, die je waarschijnlijk wel een aantal keer hebt ;) , kan je nog meer 87s gebruiken)
Ja eigenlijk heb je wel gelijk, zo heb ik nog niet gedacht. Odegaard zit 4x in mn SBC maar die kan ik 5x inruilen want ga ik toch nooit gebruiken. en dat telt voor nog meer spelers.
ff zien voor welke SBC ik ga.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:38:
[...]

Die discussie heb ik ook vaak met mijn oudste zoon. Die zegt dat ook. Beide zijn ook erg goed en ik speel ook nog regelmatig met Hamm. Maar voor mijn gevoel heeft Socrates net iets betere loopacties. Ik scoor nog zo vaak met hem.

Pirlo twijfel ik ook weleens aan om hem te vervangen. Is verdedigend toch wat minder uiteindelijk. Opbouwend daarentegen...
Hoe is Pirlo, ik heb de sbc al bijna af maar momenteel niet echt tijd.
Het plan is om hem als cm te gebruiken in 41212.

Denk eraan om de sbc voor nu te laten liggen en eerst Guti te pakken:

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 14:05:
[...]

Hoe is Pirlo, ik heb de sbc al bijna af maar momenteel niet echt tijd.
Het plan is om hem als cm te gebruiken in 41212.

Denk eraan om de sbc voor nu te laten liggen en eerst Guti te pakken:
In het begin moest ik erg wennen aan Pirlo, en vond ik hem verdedigend te zwak. Later heb ik hem op deep lying playmaker gezet en ging het beter. Valt me op dat hij toch vaak passjes onderschept. Guti had ik zijn hero kaart van, is ook erg leuk. Denk wel vergelijkbaar met Pirlo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 14:58:
[...]

In het begin moest ik erg wennen aan Pirlo, en vond ik hem verdedigend te zwak. Later heb ik hem op deep lying playmaker gezet en ging het beter. Valt me op dat hij toch vaak passjes onderschept. Guti had ik zijn hero kaart van, is ook erg leuk. Denk wel vergelijkbaar met Pirlo.
Hij word bij mij CM/Playmaker, Guti zal CM of CAM/Shadow Striker worden.
Guti zit wel goed aangezien ik zijn hero als utimate edition pre-order bonus had.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:07:
[...]

Guti zit wel goed aangezien ik zijn hero als utimate edition pre-order bonus had.
Ja ik had ook Guti als pre-order bonus en die beviel goed. Pirlo als playmaker lijkt mij ook een dikke prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:45
@Bossie dalglish evo echt de moeite waard met 91 91 speed en schieten en dan die dribbelen 99 erbij
Echt een heerlijke kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:47:
@Bossie dalglish evo echt de moeite waard met 91 91 speed en schieten en dan die dribbelen 99 erbij
Echt een heerlijke kaart
Hij is inmiddels niet meer te verkrijgen, ik wacht rustig op de volgende evo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Bossie schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:07:
[...]

Ik heb Pirlo gebruikt als zowel playmaker en deep lying playmaker gebruikt. Als je voetbal op je middenveld wilt dan kan hij beide rollen dikke prima uitvoeren. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:10
Die fantasy competitie is inderdaad best pittig. 1 gewonnen en 2 verloren, het is nog veel moelijker dan WL en laat staan divisie 1 rivals.... moet zeggen dat die servers ook echt drama zijn vanavond. Rivals daar in tegen speelt echt heerlijk. Bizar weer.... hoe dit mogelijk is

Edit: klopt het dat ik trickstar+ uit mijn cosmetische evoluties moet geven aan nwaneri 88, zodat hij op 2+speelstijlen komt en ik de 3e evolutie kan uitvoeren? Heb namelijk geen enkele mogelijkheid binnen de future stars opleiding om hem op 2+ speelstijlen te krijgen.... of heb ik iets gemist?

[ Voor 49% gewijzigd door theman36 op 25-02-2025 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:34

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou het zal misschien aan de matchmaking van EA liggen maar de fantasy FC cup gaat mij behoorlijk goed af en uiteindelijk 9-3 gegaan en de verloren wedstrijden waren niet een kansloos.
Dat terwijl ik niet eens uit Div 6 kan komen 🤡 en wel mijn punten haal maar meestal met moeite.
Ik heb wel het gevoel dat het steeds beter gaat dus maar blijven oefenen.

Ook nog uit de 82x10 reward Vialli getrokken dus die maar eens even testen maar ondanks zijn hoge rating denk ik niet dat hij beter is Di Natale

[ Voor 17% gewijzigd door beuker19 op 25-02-2025 21:41 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In real life was Jaap Stam een bikkelharde verdediger. In EAFC25 kan hij er ook wat van:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:40
Moody2204 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:10:
In real life was Jaap Stam een bikkelharde verdediger. In EAFC25 kan hij er ook wat van:

[YouTube: EAFC 25 - Echte Jaap Stam tackle]
Aardige schoffel, wel een “bijzondere” animatie hoe die persoon valt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:09
beuker19 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:37:
Nou het zal misschien aan de matchmaking van EA liggen maar de fantasy FC cup gaat mij behoorlijk goed af en uiteindelijk 9-3 gegaan en de verloren wedstrijden waren niet een kansloos.
Dat terwijl ik niet eens uit Div 6 kan komen 🤡
Naar mijn weten word je gekoppeld aan mensen uit je eigen divisie. Dus het het ligt idd aan de matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:57:
[...]

Aardige schoffel, wel een “bijzondere” animatie hoe die persoon valt haha
Ja, niet mijn beste tackle. Maar soms moet je je even laten gelden. :9

Mijn team heet niet voor niks FC de Zaag.

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 26-02-2025 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Zag wat filmpjes voorbij komen dat de level 40 icon player pick nogal broken is en er hoge kaarten uitkomen dus gisteren maar de proef op de som genomen en die gepakt toen ik level 40 werd en hij stelde niet teleur.

Kon kiezen uiit 2 hoge kaarten namelijk Zico van 93 en TOTY Henry van 93. Natuurlijk voor Henry gegaan, toch een kaartje van rond de 7 Miljoen. Moet ik helaas Drogba van 92 die ik vorige week gehad heb alweer op de bank zetten maarja deze versie van Henry is de kaart die ik al altijd heb willen hebben sinds die uit is.

Mijn team nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wygt5PVaoDzcgPjm3YEli8TiNgI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sJA7uNKDbcZDA6l6C2p70r37.png?f=fotoalbum_large

En de wissels:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IWIDrtM2y1xzgHgF4NT-sdbEt5I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/numux0QtoWBsuzNOdIIrlS4H.png?f=fotoalbum_large

Over pack luck niet te klagen dit jaar. En nee ik heb er geen cent ingestoken 8)

[ Voor 41% gewijzigd door dennis112 op 26-02-2025 10:36 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:50
dennis112 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:26:
Zag wat filmpjes voorbij komen dat de level 40 icon player pick nogal broken is en er hoge kaarten uitkomen dus gisteren maar de proef op de som genomen en die gepakt toen ik level 40 werd en hij stelde niet teleur.

Kon kiezen uiit 2 hoge kaarten namelijk Zico van 93 en TOTY Henry van 93. Natuurlijk voor Henry gegaan, toch een kaartje van rond de 7 Miljoen. Moet ik helaas Drogba van 92 die ik vorige week gehad heb alweer op de bank zetten maarja deze versie van Henry is de kaart die ik al altijd heb willen hebben sinds die uit is.

Mijn team nu:
[Afbeelding]

En de wissels:

[Afbeelding]
Ik ben bijna lvl 40 en ga denk ik ook gewoon de icon pick doen. Hopelijk komt er wat moois uit :) Die cdm is waardeloos en mn die 87x10 zal weer een zooi hoge fodder zijn gok ik..

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Moody2204 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:39:
[...]

Zat ook te kijken naar Guti, maar is een beetje hetzelfde verhaal.
Volgens mij wel een leuke kaart, maar geen game-changer.

Je moet gewoon gaan voor SBC's die je leuk lijken, mee kunnen in het huidige niveau.
Kies een leuke speler die past en een paar weken mee kan draaien.

Wil je heel veel fodder uitgeven, zoek dan echt een speler die wat langer meegaat of momenteel de zwakste schakel is in je elftal.

Staat alles prima, dan gewoon doorsparen, er komen namelijk altijd betere SBC's uit.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Keuzestress! Heb Icon pick gedaan voor lvl 40. Keuze nu tussen 93 thunderstruck Gullit of Thunderstruk 90 Thuram. Ik heb op zich al superveel middenvelders dus twijfel nu...... (De andere was Cole 88 thunderstruck)

Heb op middenveld momenteel Grassroots Greats Gross, 94 Zidane en aanvallende heb ik 90 Maradona, Palmer en momenteel speel ik met 92 Rivaldo op CAM. Dus of Gullit voor Gross of Thuram voor m'n 89 Dalot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:29

Mauz1978

Console War Veteran

Altijd Gullit.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Haha ja. Thuram was voor m'n team de betere keuze geweest wellicht, maar kon Gullit toch niet laten staan. Gullit it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:31
Ik heb de SBC van 90 Gullit gedaan en die is in Rush heer en meester met alles.

Zelf ook bijna level 40, nog 2900 punten en ik kies ook de icon player pick.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Saekerhett schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:03:

Nice, hoop dat je een mooie pick krijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:05:
Keuzestress! Heb Icon pick gedaan voor lvl 40. Keuze nu tussen 93 thunderstruck Gullit of Thunderstruk 90 Thuram. Ik heb op zich al superveel middenvelders dus twijfel nu...... (De andere was Cole 88 thunderstruck)

Heb op middenveld momenteel Grassroots Greats Gross, 94 Zidane en aanvallende heb ik 90 Maradona, Palmer en momenteel speel ik met 92 Rivaldo op CAM. Dus of Gullit voor Gross of Thuram voor m'n 89 Dalot?
Ik heb FOMO stress, moet nog 50xp voor level 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:31:
[...]

Ik heb FOMO stress, moet nog 50xp voor level 2 :+
Ook gewoon die pick doen, en laat ff weten wat het werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:54:
[...]

Ook gewoon die pick doen, en laat ff weten wat het werd :P
Denk niet dat dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:01:
[...]

Denk niet dat dat mogelijk is.
Hoe bedoel je? Iedereen heeft die keus voor pick, player pack of die cdm knakker bij lvl 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:05:
[...]

Hoe bedoel je? Iedereen heeft die keus voor pick, player pack of die cdm knakker bij lvl 40.
Omdat ik nog op lvl1 zit :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Je zei net dat je nog 50xp moest?? 8)7 Edit: Die level 2 had ik even gemist in de zin >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Sn3gG3l op 26-02-2025 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit hier met de keuze Szoboszlai of Dani Olmo uit die season objectives.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:34:
Ik zit hier met de keuze Szoboszlai of Dani Olmo uit die season objectives.
Had Slobby gekozen, ondanks dat ik al mega veel middenvelders uit PL heb, slobby had net iets betere stats.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Level 40 gehaald, niet slecht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TYnZi8mvGRR45en0V0523KxSNFU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ae9WPUWva3SGFzx9Xtrq1hie.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11:25
Ik mag mezelf officieel tot een Elite speler laten benoemen. Pff, wat een sweatfest. Al 5 keren promotiewedstrijd gehad, verloor en won dan telkens weer. Werd er helemaal gek van. Nu nog even 8k XP grinden voor de 88+ icon player pick. Hopelijk komt er daar wat moois uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4iUjG4-u9RdnMXWMMGdOIWUMyQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/plmbPLTlyHswbvFQ57532PTa.jpg?f=fotoalbum_large

• Sn3gG3l
Gisteren nog even m'n fodder geleegd in nog een Icon Pick, Dit keer 91 thunderstruck Rooney. Vraag me af of ie beter is dan de 92 Puskas maar ga em wel eens proberen. Inmiddels ook al weer aardig wat icons verzameld.

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

oops verkeerd topic. :>

[ Voor 80% gewijzigd door Vuvuzela op 27-02-2025 12:11 ]

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 14:50
Lev Yashin uit mijn meest recente icon pick. Hoefde niet persee een nieuwe keeper omdat Courtois (Track Stars) het nog goed deed, maar ach ja toch goed.

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Vuvuzela schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:39:
We naderen al wel de tijd van de Q van vorig jaar. max had een 1.29.1. Lewis nu al op 1.29.3
Ik denk dat je het over een andere kwalificatie hebben dan wij normaalgesproken doen in dit topic ;)

• _Uploader_
  • Nu online
Maichel schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:42:
Lev Yashin uit mijn meest recente icon pick. Hoefde niet persee een nieuwe keeper omdat Courtois (Track Stars) het nog goed deed, maar ach ja toch goed.
Welke versie heb je gekregen? Gisteren ik de 92 versie, maar gebruik nu VDS 89 die het behoorlijk goed doet.
De 93 versie van Yashin schijnt bijna niet te kloppen te zijn als ik de futbin reacties lees.

• Maichel
_Uploader_ schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:44:
[...]

Welke versie heb je gekregen? Gisteren ik de 92 versie, maar gebruik nu VDS 89 die het behoorlijk goed doet.
De 93 versie van Yashin schijnt bijna niet te kloppen te zijn als ik de futbin reacties lees.
Helaas de 92 :)

• _Uploader_
  • Nu online
Nou ja ook niet verkeerd toch? Misschien als je hem probeert, dat hij het beter doet dat Courtois

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:16
Lashrom schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 02:14:
Ik mag mezelf officieel tot een Elite speler laten benoemen. Pff, wat een sweatfest. Al 5 keren promotiewedstrijd gehad, verloor en won dan telkens weer. Werd er helemaal gek van. Nu nog even 8k XP grinden voor de 88+ icon player pick. Hopelijk komt er daar wat moois uit.

[Afbeelding]
Haha welkom, wees voorbereid op nog meer sweat en trivelas van 30 meter afstand 🥳

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
Stop eens met die icon pick Ws, ik raak helemaal enthousiast en heb nu al grote hoop op een goede icon pick en we weten allemaal hoe dat gaat aflopen :+

• Sn3gG3l
Jamesl schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:44:
Stop eens met die icon pick Ws, ik raak helemaal enthousiast en heb nu al grote hoop op een goede icon pick en we weten allemaal hoe dat gaat aflopen :+
Het schijnt dat die lvl 40 pick wel meer kans heeft op betere Icons dan die normale 87+ Icon Pick SBC. Dat geeft uiteraard nog geen garanties :p

• Maichel
_Uploader_ schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:49:
[...]

Nou ja ook niet verkeerd toch? Misschien als je hem probeert, dat hij het beter doet dat Courtois
Ja daar ga ik wel vanuit ja! Ingame stats iig veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Lil Tjappo schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:29:
[...]

Haha welkom, wees voorbereid op nog meer sweat en trivelas van 30 meter afstand 🥳
Ugh, alsjeblieft niet. Nu gaat het zeker ook nog eens twee keer zo langer duren om al die wins te behalen voor de Rivals beloningen. Precies wat ik wil. |:(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 19-09 21:22
Mijn level 40 pick voor mensen die nog twijfelen :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J3kzjHe0sZAZdQaaoFK-DyU8cVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AtFvXPxN0o01wSF1oKY39Lbz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:00
Tim01 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:09:
Mijn level 40 pick voor mensen die nog twijfelen :*)
[Afbeelding]
Haha ik had onderstaande
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YssTUg38_jWHfArT4m9R61TCbOQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMnuT0lvkStz1Joh6YK2Exli.jpg?f=fotoalbum_large

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:55
Die friendly cup Ben ik aan 't doen om extra 3k punten te krijgen (ben pas level 17 of zo). Maar je spelers wisselen met tegenstander en dan door die hesjes heb je geen idee welke spelers van jou zijn. Volgens mij is 't de ene wedstrijd gele hesje en de andere X gele.👀

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Oekol
En telkens worden je beste spelers gewisseld en krijg je klote spelers terug. Wat je dit johhh. Telkens m'n Marc guiu en Maradona kwijt

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Ik moet nog 2600 XP dus dat zal ergens in het weekend worden. In de tussentijd van hoge golds maar even de 87+ icon PP gedaan: TOTY Cantona :D

• Sn3gG3l
Oekol schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:04:
En telkens worden je beste spelers gewisseld en krijg je klote spelers terug. Wat je dit johhh. Telkens m'n Marc guiu en Maradona kwijt
Gaat nergens over die cup idd.

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:54
Begin van het seizoen weinig gespeeld. Nu level 20, geen idee of er nog genoeg XP komt, en ik heb geen tijd om al die Cups te doen. Misschien maar wat Player of Manager Career doen en die kit kopen... Heel jaloers op al die goede pulls op level 40.

En soms zie je ook de screenshots van mensen die moeten kiezen uit Keane, Nedved en Gattuso...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
heron schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:32:
Begin van het seizoen weinig gespeeld. Nu level 20, geen idee of er nog genoeg XP komt, en ik heb geen tijd om al die Cups te doen. Misschien maar wat Player of Manager Career doen en die kit kopen... Heel jaloers op al die goede pulls op level 40.

En soms zie je ook de screenshots van mensen die moeten kiezen uit Keane, Nedved en Gattuso...
Vast wel. Ik ben ook lvl 20 nu. Nog 14 dagen. Komt wel goed.

heron schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:32:

Rooney, Crespo en riquelme……

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 23:46:
[...]

Rooney, Crespo en riquelme……
Je geluk is eventjes op. Niet zo teleurgesteld doen, wij mogen nu ook een keer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Heb een paar video's gekeken van youtubers die een hoop van de level 40 picks openen en ik denk dat toch wel in 75% echt een goede speler zit dus dat is wat mij betreft de gok wel waard en een betere keuze dan de 87x10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:54
Tim01 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:37:
Heb een paar video's gekeken van youtubers die een hoop van de level 40 picks openen en ik denk dat toch wel in 75% echt een goede speler zit dus dat is wat mij betreft de gok wel waard en een betere keuze dan de 87x10
Ja, ik heb Auzio net gezien en zeker drie kwart geeft een goede speler die zo in bijna elk team past... hopen dat deze pack weight nog de rest van het seizoen zo blijft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Saekerhett schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:03:

Je hebt gelijk, gisteren wat potten Rush met Gullit gedaan en daar is ie idd echt een baas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 09:03
Tim01 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:37:
Gister inderdaad daarom gekozen voor de playerpick.
Smith TS (had ik al)
Rush TS
Ashley Cole TS

Daarna uit frustratie nog een normale Icon PP gedaan:
Raul 90
Desailly 88
Cech 88

Het zat prima mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Oekol schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:50:
Die friendly cup Ben ik aan 't doen om extra 3k punten te krijgen (ben pas level 17 of zo). Maar je spelers wisselen met tegenstander en dan door die hesjes heb je geen idee welke spelers van jou zijn. Volgens mij is 't de ene wedstrijd gele hesje en de andere X gele.👀
het verschil zit tussen of je uit of thuis speelt volgens mij.
Ik heb geprobeerd om mijn shirts aan te passen aan de hesjes, speel nu met een wit en rood tenue. Dat werkt prima als je thuis speelt, maar als je uit speelt is het een drama.

Gelukkig doet bijna iedereen golden goal en ben je met deze ongein snel klaar.
Zoals je al zegt, ff 3K XP ophalen en door!

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hey ik heb gisteren uit mijn Rival rewards Leao gold getrokken en had begrepen dat daar een goede Evo-chain voor moet zijn en mijn vraag is hebben hier mensen die chain gedaan en in welke volgorde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
beuker19 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:59:
Hey ik heb gisteren uit mijn Rival rewards Leao gold getrokken en had begrepen dat daar een goede Evo-chain voor moet zijn en mijn vraag is hebben hier mensen die chain gedaan en in welke volgorde?
Google is je vriend ;) https://www.fut.gg/players/241721-rafael-leao/evolutions/

Zelf niet gedaan want ik heb hernandez in zon attacking evo gegooid (en nu wat spijt van haha)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Saekerhett
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7eBcvHKUAYY-T0qIFEMs5cdnJmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CJuu0DHHlEl39kLCIbVuQMhj.jpg?f=fotoalbum_large

Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Fifa noob hier. Hoe zit het met de weekly play completionist? Ik heb er nu 3. Naar mijn idee reset vanavond de weekly play, dan doe ik mijn 4e en volgende week vrijdag de 5e. En dan ben ik binnen de 12/13 dagen die nog over zijn klaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Vuvuzela schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:06:
Fifa noob hier. Hoe zit het met de weekly play completionist? Ik heb er nu 3. Naar mijn idee reset vanavond de weekly play, dan doe ik mijn 4e en volgende week vrijdag de 5e. En dan ben ik binnen de 12/13 dagen die nog over zijn klaar?
Er van uitgaande dat volgende week vrijdag weer een weekly play objective komt (voor de mensen die een week gemist hebben) dan heb je gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Er zijn er toch maar 4 die je moet halen voor die weekly totale objective?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Sn3gG3l schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:14:
Er zijn er toch maar 4 die je moet halen voor die weekly totale objective?
Zie ik niet staan. Wel bij de Fantasy FC: Carney Chuwubacamba oid. complete any 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Volgens mij hebben we het over verschilende objectives. Die Chuwabamba is een aparte, en 5x de weekly objective voltooien is ook een aparte. Het is trouwens idd 5x en niet 4x de weekly objective.

Edit:
Zico gekozen? Die had ik vorig jaar aan het eind en die was echt baas.

[ Voor 52% gewijzigd door Sn3gG3l op 28-02-2025 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 17:00
Vuvuzela schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:06:
Ik begin deze week aan nummer 5, geen idee of je daarna nog een week de kans krijgt eerlijk gezegt. Vast wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Sn3gG3l schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:36:
Volgens mij hebben we het over verschilende objectives. Die Chuwabamba is een aparte, en 5x de weekly objective voltooien is ook een aparte. Het is trouwens idd 5x en niet 4x de weekly objective.

Edit:
[...]

Zico gekozen? Die had ik vorig jaar aan het eind en die was echt baas.
Jep, Zico. Eerste twee potjes gedaan, die vent is echt fenomenaal goed. Middenveld nu met 90 Vieira (heb de 88 ge-evo'd) en 90 Gullit erachter. En dan voorin op links 92 Rivaldo, 92 Cantona en 91 Best (SBC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Saekerhett schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:48:
[...]

Jep, Zico. Eerste twee potjes gedaan, die vent is echt fenomenaal goed. Middenveld nu met 90 Vieira (heb de 88 ge-evo'd) en 90 Gullit erachter. En dan voorin op links 92 Rivaldo, 92 Cantona en 91 Best (SBC).
Nice man, ik heb ook die viera naar 90 ge-evod maar hij zit op de bank. Mis toch wat aan hem.

Speel zelf met Gullit 93 op cam, Zidane 94 en grassroots Gross 90 op CM. Cantona zou ik ook graag hebben. Speel nu even met Rooney maar ga toch weer naar 92 Puskas terug denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Die muani sbc ziet er zeker niet gek uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Weet niet of hier meer het idee hebben maar ergens in de laatste 2 weken hebben ze volgens iets aan de Squad Battles AI veranderd. Ligt een beetje aan de sterkte van de tegenstanders maar ik speel altijd op World Class of Legendary. Ik heb volgens mij tot 2 weken geleden nooit een wedstrijd verloren en kreeg ook nauwelijks tegendoelpunten. De laatste 2 weken echter heb ik denk ik geen enkel potje een clean sheet gehad en heb zelfs een aantal potjes verloren terwijl mijn team alleen maar beter is geworden. De AI speelt ongeacht de sterkte van het team zo veel aggressiver en ook veel meer op balbezit. Normaal had ik altijd rond de 60% balbezit maar de laatste 2 weken of is hooguit 50%. Ze lijken ook echt uit alle hoeken te kunnen scoren

Het is niet echt maar een potje maar nu zeker al een stuk of 20 dus ik kan mij echt niet voorstellen dat dit allemaal in mijn hoofd zit maar dat er echt aan de achterkant iets door EA is aangepast. Haalde normaal als ik alle wedstrijden speelde zo'n 29k punten en ben de laatste twee weken niet verder gekomen dan 25k

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• theman36
Hier eindelijk eens geluk. Eusebio toty als keuze bij de icon pick van lvl 40 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Tim01 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:20:
Weet niet of hier meer het idee hebben maar ergens in de laatste 2 weken hebben ze volgens iets aan de Squad Battles AI veranderd. Ligt een beetje aan de sterkte van de tegenstanders maar ik speel altijd op World Class of Legendary. Ik heb volgens mij tot 2 weken geleden nooit een wedstrijd verloren en kreeg ook nauwelijks tegendoelpunten. De laatste 2 weken echter heb ik denk ik geen enkel potje een clean sheet gehad en heb zelfs een aantal potjes verloren terwijl mijn team alleen maar beter is geworden. De AI speelt ongeacht de sterkte van het team zo veel aggressiver en ook veel meer op balbezit. Normaal had ik altijd rond de 60% balbezit maar de laatste 2 weken of is hooguit 50%. Ze lijken ook echt uit alle hoeken te kunnen scoren

Het is niet echt maar een potje maar nu zeker al een stuk of 20 dus ik kan mij echt niet voorstellen dat dit allemaal in mijn hoofd zit maar dat er echt aan de achterkant iets door EA is aangepast. Haalde normaal als ik alle wedstrijden speelde zo'n 29k punten en ben de laatste twee weken niet verder gekomen dan 25k
Tja. Wat kan je zeggen. Ik haal altijd elite 2 of elite 3. Zit nu op 25.1k punten. Ik merk geen verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Jamesl schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:51:
Nondeju wat trade jij allemaal @Oekol ?

Ik heb nu 90 IFs van 87-88 rated op de transferlijst staan, maar die staan er inmiddels al 2 weken, ik had wel verwacht dat er een SBC zou komen waarbij ze naar 20-25K zouden gaan, maar die is nog niet gekomen...
Zit alweer op 17 mio transferprofit. Denk dat ik dit weekend de 19 wel haal en als ik echt goed m'n best doe 20. Echter het is carnaval dus tja. Ben in ieder geval geld aan 't printen amai

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sGf0RXeNSIwKBitDpjxoenFkE-s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0sYXKRRtWASTr81IDWMsfRQc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Oekol op 01-03-2025 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 15:28
Zo level 40 gisteren gehaald, ik neem even een pauze... Is toch niets meer te halen qua beloningen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 30-09 07:52
Mijn god wat een klote spel is dit zeg.
Haal level 40, ik klik op 39 claimen om eerst het pakketje te openen, glitched het spel, klik op weer op kruisje, hapert die en opeens heb ik die firmino geclaimd, kreeg geen bevestiging zoals bij picks of niks....
Ik kreeg de andere opties ook niet eens te zien, ik zag alleen firmino.
Nou die icon pick wordt gewoon door mijn neus geboord zo..
30 dagen grind voor een speler die ik in de eerstvolgende SBC ga gooien :+

Ach het is een spel, maar baal wel..

[ Voor 17% gewijzigd door Jamesl op 01-03-2025 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Jamesl schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 11:49:
Mijn god wat een klote spel is dit zeg.
Haal level 40, ik klik op 39 claimen om eerst het pakketje te openen, glitched het spel, klik op weer op kruisje, hapert die en opeens heb ik die firmino geclaimd, kreeg geen bevestiging zoals bij picks of niks....
Ik kreeg de andere opties ook niet eens te zien, ik zag alleen firmino.
Nou die icon pick wordt gewoon door mijn neus geboord zo..
30 dagen grind voor een speler die ik in de eerstvolgende SBC ga gooien :+

Ach het is een spel, maar baal wel..
Ai dat is een zure ja.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Binnen 4 dagen de helft van de seizoensdoelstellingen kunnen voltooien en daarmee Gullit TS te pakken gekregen uit de 88+ icon picl. Onwerkelijk hoe mijn team is geworden en dat niet eens uit Rivals en WL rewards. Allemaal uit sbc's of picks. Ik mag zeker niet klagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fkgu48HJI0zQz-iksIFN_KH-AL8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qvFXU1giOkKYyL9fhRiZ0iZp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:51:
Binnen 4 dagen de helft van de seizoensdoelstellingen kunnen voltooien en daarmee Gullit TS te pakken gekregen uit de 88+ icon picl. Onwerkelijk hoe mijn team is geworden en dat niet eens uit Rivals en WL rewards. Allemaal uit sbc's of picks. Ik mag zeker niet klagen.

[Afbeelding]
Die nobody op linksback wel even snel vervangen. Tussen deze iconen hoort hij niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Oekol schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 17:40:
[...]

Die nobody op linksback wel even snel vervangen. Tussen deze iconen hoort hij niet :p
Mee eens, alhoewel hij met anticipate+ en intercept+ echt een beest is daar achterin. Binnenkort even Ashley Cole sbc doen. Wellicht lukt het na de WL te hebben afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:55:
[...]

Mee eens, alhoewel hij met anticipate+ en intercept+ echt een beest is daar achterin. Binnenkort even Ashley Cole sbc doen. Wellicht lukt het na de WL te hebben afgerond.
Anders een mendy/theo evo, dat gaat ook wel passen qua chem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Level 40 icon gedasn
Hierro 90 ,van de sar 89 en zico 93

Zico 91 had ik ben benieuwd naar ze 93 kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Komen er de komende dag of komende week nog XP aan? Ben nog 3000 XP verwijderd van de player pick maar heb vrijwel alle XP bij elkaar gegrind.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds TOTY niet gespeeld, maar ik zou haast denken dat ze tijdens TOTY iets met de gameplay hadden gedaan.

De snelle responsieve gameplay is echt helemaal weg en het is weer het ouderwetse met de knieën in de modder voetbal. Wel jammer, want ik ben met een paar evo’s bezig waarbij er online gespeeld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op zondag 2 maart 2025 @ 14:42:
Ik heb sinds TOTY niet gespeeld, maar ik zou haast denken dat ze tijdens TOTY iets met de gameplay hadden gedaan.

De snelle responsieve gameplay is echt helemaal weg en het is weer het ouderwetse met de knieën in de modder voetbal. Wel jammer, want ik ben met een paar evo’s bezig waarbij er online gespeeld moet worden.
Zijn de servers. Even een andere dag proberen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• El Profesor
Seizoen Icon player pick:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cg-Sxyn9o6ujtoCOfwNg_z_Wimg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/clljyUUVNxW3XXVO8ANSSdaV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Echt elke PP hier gedeeld denk ik weer ik wil ook. Ben pas level 20, maar hoop dat ik 't halen ga. Om daarna (en dat weet ik best) teleurgesteld te worden met 3 matige keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oekol schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:43:
[...]

Echt elke PP hier gedeeld denk ik weer ik wil ook. Ben pas level 20, maar hoop dat ik 't halen ga. Om daarna (en dat weet ik best) teleurgesteld te worden met 3 matige keuzes.
Jij kan toch sowieso kopen wat je wilt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sn3gG3l schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:51:
[...]

Jij kan toch sowieso kopen wat je wilt?
Als ik zou willen 'ja'. Maar heel m'n team is untradable en ik ga ook echt niks kopen. Ik verkoop m'n coins op 't moment dat ik ik 't geschikt acht en dan is 't klaar. Had uitgerekend, krijg er nu ruim 250 euro voor als ik 't verkoop. Blijf nog ff doorsparen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQ9Sl900frK8P5Fx4SN10Hx2SpU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QoUMXxSVyHmRcg6FXGPEkMGV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-cazhOYLGkF3wABa9G3FqcEPjU4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VEZqy03x7ZyNWFP2wcpsy6gT.png?f=fotoalbum_large

Na de 90x4 en de lvl 40 icon pick is dit nu mijn team.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LUd8ofMOpldkyCuMBXDyCCHWg4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cTJlA8rfKb8dIwrraDvxvmyk.jpg?f=fotoalbum_large

Geen vervelende pack …….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TieQMv7rLWXy_0iKTSi1PIk-wK8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xJq77hXuZZkqpW7zJ6z4Es3O.jpg?f=fotoalbum_large

En malen in de wl reward _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g-Pv4jiXSiDFS3o2o-uH75chUHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W6mA9mP7gt06fjxTF3vxSLjg.jpg?f=fotoalbum_large

En nog een Howard :+

[ Voor 52% gewijzigd door Traeces op 02-03-2025 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Traeces schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:39:
[Afbeelding]

Geen vervelende pack …….

[Afbeelding]

En malen in de wl reward _/-\o_

[Afbeelding]

En nog een Howard :+
Nice, ik had Pavard die evt op mn RB positie kan en de rest was ruk (waaronder 2 vrouwen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:36:
[...]

Nice, ik had Pavard die evt op mn RB positie kan en de rest was ruk (waaronder 2 vrouwen)
Pavard opzicht een nette pull, zal nog wel stijgen qua rating aangezien hij voor inter speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Welke opstelling spelen jullie op dit moment
Ik merk dat ik zoveel goede spelers heb het lastig word
,433-4 geprobeerd maar werd er erg veel overlopen
Maar dan kan ik wel bv zico 93 en Zidane 94 in 1 team krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62YBX_wku25x5XBqrmijpWcRYBc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mth5o6SdnP1zXqoHfVVKHTY0.jpg?f=fotoalbum_large
Uit icon sbc dalglish 93
Maar mijn evo is toch gewoon beter nu ? Of..
Aangezien dalglish 93 bijna 2 mil is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Markvd1984 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:56:
Welke opstelling spelen jullie op dit moment
Ik merk dat ik zoveel goede spelers heb het lastig word
,433-4 geprobeerd maar werd er erg veel overlopen
Maar dan kan ik wel bv zico 93 en Zidane 94 in 1 team krijgen
Ik speel 433(4). Is wel super sketchy want als je fout maakt in backline zijn ze er vaak zo door. Wel lekker aanvallend :)

Pagina: 1 ... 45 ... 68 Laatste