[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:24
Die Fantasy cup sla ik lekker over. Uur bezig geweest om een half gaar team te maken (ok wat overdreven), is het ook ook nog met mystery regels.... Gelukkig toch weinig rewards die de moeite zijn.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat erger ik me kapot aan die gouden Theo kaart. Hoe kan die nou nog steeds zo belachelijk op zijn.

Verdomme icons van 2 miljoen zijn minder dan een gouden kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Traeces schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:52:
Wat erger ik me kapot aan die gouden Theo kaart. Hoe kan die nou nog steeds zo belachelijk op zijn.

Verdomme icons van 2 miljoen zijn minder dan een gouden kaart.
Haha erg is die he. Ik had mijn gouden in een attacking evo gegooid, nu is ie alleen zn fullback++ kwijt, speelt toch wat minder lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:53:
[...]

Haha erg is die he. Ik had mijn gouden in een attacking evo gegooid, nu is ie alleen zn fullback++ kwijt, speelt toch wat minder lekker.
Hier inmiddels 89 met Fullback++, ondanks dat ik ook een Mendy 89 heb en een paar opties van promo’s blijft Theo in de basis.

Mendy kan dan overigens weer als CB door zijn evo :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:03:
[...]

Hier inmiddels 89 met Fullback++, ondanks dat ik ook een Mendy 89 heb en een paar opties van promo’s blijft Theo in de basis.

Die nieuwe mendy kaart is ook echt belachelijk goed. Had daar toty carlos staan maar die Mendy is minimaal even goed aanvallend en verdedigend ook stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:34:
Die Fantasy cup sla ik lekker over. Uur bezig geweest om een half gaar team te maken (ok wat overdreven), is het ook ook nog met mystery regels.... Gelukkig toch weinig rewards die de moeite zijn.
Hier vandaag nog een poging gewaagd, maar ik geef het ook op. Ik heb geen schijn van kans telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:51:
[...]

Die nieuwe mendy kaart is ook echt belachelijk goed. Had daar toty carlos staan maar die Mendy is minimaal even goed aanvallend en verdedigend ook stukken beter.
Die Mendy heeft TOTY Grimaldo vervangen bij mij. Mendy heeft net zoals sommige andere spelers een aura.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:11:
[...]

Hier vandaag nog een poging gewaagd, maar ik geef het ook op. Ik heb geen schijn van kans telkens.
Die cup moet je ook gewoon geluk hebben dat je de aftrap hebt en een goede boost.

Die speed boost ren je vanaf de aftrap iedereen voorbij zonder problemen.
Partypooper schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:12:
[...]

Die Mendy heeft TOTY Grimaldo vervangen bij mij. Mendy heeft net zoals sommige andere spelers een aura.
Vond Grimaldo en Carlos verdedigend echt niet best. Mendy is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:03:
[...]

Ja had ik achteraf ook beter kunnen doen, zonder Fulback ++ is ie toch een stuk minder. Mijne is nu 90. Mendy heb ik niet, alleen zn standaard gouden kaart, misschien kan die nog in een EVO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:00
De 4231 die ik nu speel gaat wel heel lekker, echt fluitend m'n wins bij elkaar gespeeld.

Miss tog maar eens gaan promoveren haha blijf nu erg bewust in 4 hangen omdat het vrij weinig tijd kost om m'n wins te halen alleen lijkt nu de uitdaging er wat uit :)

Mendy idd beste fullback waar ik mee gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:15
Heb m’n transferlist vol gegooid met struijk 87 inform. Is voor rond de 14k op te pikken. Hopelijk stijgt die binnenkort even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 16:47:
De 4231 die ik nu speel gaat wel heel lekker, echt fluitend m'n wins bij elkaar gespeeld.

Miss tog maar eens gaan promoveren haha blijf nu erg bewust in 4 hangen omdat het vrij weinig tijd kost om m'n wins te halen alleen lijkt nu de uitdaging er wat uit :)

Mendy idd beste fullback waar ik mee gespeeld heb
Wanneer je snel wel halen adviseer ik niet hoger dan 3. DIV 3 naar 2 vind ik echt een wereld van verschil.

Vind WL makkelijker dan Div2 Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Traeces schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 17:20:
[...]

Wanneer je snel wel halen adviseer ik niet hoger dan 3. DIV 3 naar 2 vind ik echt een wereld van verschil.

Vind WL makkelijker dan Div2 Rivals.
Het lijkt er wel op dat je in de WL ook op niveau wordt ingedeeld. Heb nu ik in elite zit meer moeite met de WL dan toen ik in divisie 2 zat. Haalde toen regelmatig 12 wins en nu nog niet verder gekomen dan 9. Terwijl ik wel echt een betere speler ben dan toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lil Tjappo schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 17:49:
[...]

Het lijkt er wel op dat je in de WL ook op niveau wordt ingedeeld. Heb nu ik in elite zit meer moeite met de WL dan toen ik in divisie 2 zat. Haalde toen regelmatig 12 wins en nu nog niet verder gekomen dan 9. Terwijl ik wel echt een betere speler ben dan toen.
Niveau WL heeft volgens mij met je score te maken.

Ik ga soms 6-0 en dan wordt ik helemaal kapot gemaakt de potten erna. Door veel betere spelers dan mij.

Zodra ik een kut score ga van 3-3 ofzo is dat veel minder. Of vrijwel niet.

Toen het nog niet deze opzet was ( vorig jaar ) kreeg je bij een 5 + ratio verre weg de beste tegenstanders. Daarna werd minder.

Alleen de eerste 5 potten kon je iedereen loten omdat daarop je matchmaking werd gebaseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 18:16:
[...]

Niveau WL heeft volgens mij met je score te maken.

Ik ga soms 6-0 en dan wordt ik helemaal kapot gemaakt de potten erna. Door veel betere spelers dan mij.

Zodra ik een kut score ga van 3-3 ofzo is dat veel minder. Of vrijwel niet.

Toen het nog niet deze opzet was ( vorig jaar ) kreeg je bij een 5 + ratio verre weg de beste tegenstanders. Daarna werd minder.

Alleen de eerste 5 potten kon je iedereen loten omdat daarop je matchmaking werd gebaseerd.
Mijn gemiddelde is overigens ook 8/9 wins. Kan beter maar dan na een paar biertjes gaat soms niet zo vlot meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier in de WL weer zo ongelooflijk veel moeilijker op zondag, in tegenstelling tot wat iedereen altijd zegt. Van 3-0 naar 3-4 al weer. Had gisteren meer moeten spelen eigenlijk.

En ik denk dat WL resultaten ook account gebonden zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 23-02-2025 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de Dalglish evo het waard als je Dalglish hiervoor moet aanschaffen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Net ff 9-1 in div 5 rivals tegen een team met Mbappe, valverde, hernandez, alberto, zico en vini. Dat zijn toch altijd de fijne overwinningen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:22
Bossie schreef op zondag 23 februari 2025 @ 14:16:
Is de Dalglish evo het waard als je Dalglish hiervoor moet aanschaffen?
Die captain evo bedoel je toch met ,99 dribbelen
Maar als ik op futbin kijk gaat zijn schooting naar 01 maar als ik op de evo druk ingame zie ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:53:
[...]

Die captain evo bedoel je toch met ,99 dribbelen
Maar als ik op futbin kijk gaat zijn schooting naar 01 maar als ik op de evo druk ingame zie ik het niet
Is dat niet icm fantasy cup evo, captain is 99 dribbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:55:
[...]

Is dat niet icm fantasy cup evo, captain is 99 dribbel.
Waar vind ik die evo dan ? Dat die ook 91 schieten word
Dan is het een heerlijke kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:03:
[...]

Waar vind ik die evo dan ? Dat die ook 91 schieten word
Dan is het een heerlijke kaart
Fantasy cup 10 wins. Maar ik lees vooral dat het weinig uitmaakt aangezien je sowieso hunter met hem zal gebruiken.

Helaas geen tijd om de fantasy cup te grinden, ik had graag +5 shooting/powershot++ op butra gehad :+
Volgende week weer tijd, dan maar Maradonna ST doen als sub voor een dribbeldwerg met powershot++

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 23-02-2025 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand het hier mentaal opbrengen om voor die Maicon te gaan?

Ik na 6 potjes al niet meer. Weer een team samenstellen zonder je leukste/beste spelers en een lage rating wat ik allemaal al niks vind eigenlijk.

Maar oké toch een redelijk team samen kunnen stellen om vervolgens in de meest toxic gamemode ever te stappen.

Maicon na 6 wedstrijden al niet meer haalbaar hier.

EA doet serieus zijn best om de casual gamers weg te jagen.

[ Voor 74% gewijzigd door Moody2204 op 23-02-2025 21:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Moody2204 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 21:11:
Kan iemand het hier mentaal opbrengen om voor die Maicon te gaan?
Je moet toch 30 van de max 36 wedstrijden winnen ?
Dat is voor de gemiddelde casual gamer niet haalbaar.

Weekend league kan al een sweatfest zijn, dan verwacht ik dit een factor 5 erger. Ga niet eens een poging wagen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zondag 23 februari 2025 @ 21:46:
[...]

Je moet toch 30 van de max 36 wedstrijden winnen ?
Dat is voor de gemiddelde casual gamer niet haalbaar.

Weekend league kan al een sweatfest zijn, dan verwacht ik dit een factor 5 erger. Ga niet eens een poging wagen.
Ik ga ook niet verder, zie mijn aangepaste bericht van eerder.

Had er hier beter ook helemaal niet aan kunnen beginnen, want je weet het eigenlijk van tevoren al.

[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 23-02-2025 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
De mensen die geen golden goal in die cup doen, wat voor sweat ben je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:37
Sinds mijn woede uitbarsting hier nog steeds NUL wedstrijden gewonnen in Rivals. Duurt nu al een week of 2… GEEN ENKELE WEDSTRIJD.

Het valt echt niet te verklaren, wat een ontzettend slecht spel is dit zeg. En dan te bedenken dat ik week of 3 terug nog pak m beet 13 wins uit 15 Rivals potjes pakte.

Het valt NIET te verklaren hoe groot het verschil in gameplay is. Echt een TERING slecht spel.

Laatste vraag om te bedenken of ik dit spel wel echt wil doorspelen:

Zou een game monitor nou ECHT verschil maken? Ik geloof inmiddels eigenlijk nergens meer in mbt online gaming

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jamesl
Ah de dagelijkse rage van @Sleehond is er weer :+

Neem eens een keer een gameplay op van een helft ofzo, dan kijken we eens mee wat je allemaal doet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:17:
Sinds mijn woede uitbarsting hier nog steeds NUL wedstrijden gewonnen in Rivals. Duurt nu al een week of 2… GEEN ENKELE WEDSTRIJD.

Het valt echt niet te verklaren, wat een ontzettend slecht spel is dit zeg. En dan te bedenken dat ik week of 3 terug nog pak m beet 13 wins uit 15 Rivals potjes pakte.

Het valt NIET te verklaren hoe groot het verschil in gameplay is. Echt een TERING slecht spel.

Zou een game monitor nou ECHT verschil maken? Ik geloof inmiddels eigenlijk nergens meer in mbt online gaming
Je kan het altijd eens een weekend proberen als je de monitor online besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Jamesl schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:27:
Ah de dagelijkse rage van @Sleehond is er weer :+

Neem eens een keer een gameplay op van een helft ofzo, dan kijken we eens mee wat je allemaal doet :)
Wil ik oprecht wel doen hoor. Maar het is geen antwoord op m’n laatste vraag ;)

Heb een 5-2-1-2 opstelling eens geprobeerd, dacht even gaten centraal achterin dichten. Ik kreeg alleen maar meer ruimtes achterin. Ik begrijp het soms echt niet meer en krijg het mezelf echt niet uitgelegd

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil

Skill issue :+

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:29:
[...]

Heb een 5-2-1-2 opstelling eens geprobeerd, dacht even gaten centraal achterin dichten. Ik kreeg alleen maar meer ruimtes achterin. Ik begrijp het soms echt niet meer en krijg het mezelf echt niet uitgelegd
Waarschijnlijk mis je je CDM, als je meer poppetjes achterin zet dan ga je dat ergens anders op het veld missen. 5212 is vooral leuk als je het aanvallend een 352 maakt.

Ik switch vaak tussen 41212N en 5212 en de 41212 is verdedigend voor mij sterker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sn3gG3l

Het was net zo lekker rustig hier.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Maar even serieus, hoe kan ik de ene week ontzettend lekkere gameplay hebben en vrijwel alles winnen, MEERDERE dagen achter elkaar en zelfs op “prime-time” etc

Versus

Nu opeens 2 weken niks meer weg kunnen spelen.

Ik kan dit gewoon niet begrijpen en het valt mijn inziens niet te verklaren.

Het is toch idioot dat er zo’n groot verschil kan zitten in hetzelfde spel…?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:18:
Maar even serieus, hoe kan ik de ene week ontzettend lekkere gameplay hebben en vrijwel alles winnen, MEERDERE dagen achter elkaar en zelfs op “prime-time” etc

Versus

Blijf dit gezeik nou aanhouden ?

We kijken met ze alle in onze glazen bol. De conclusie is EA heeft een hekel aan sleehond en laat hem alleen maar verliezen. Gewoon om hem te pesten……..

Dat het een skill issue is + jij met een bak frustratie zit te gamen zal vast het probleem niet zijn. Want het ligt alleen aan de game en ea.

Wanneer je met een park de bus opstelling nog steeds “enorme” gaten hebt in je verdediging. Lees ik gewoon, sleehond stapt continu in met zijn cv’s en verdedigd niet met zijn cvms.

Maar kan je ons allemaal een plezier doen en jezelf ? Stop met deze game spelen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:18:

Versus

Gewoon even de game niet meer spelen.
Hoe gefrustreerder je wordt, hoe krampachtiger je gaat spelen en vaak alleen maar een winst wilt forceren met je huidige speelstijl, wat dus niet werkt.

Leg het spel gewoon even neer voor een paar dagen. Het is maar een game he

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Valandil schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:56:
[...]

Gewoon even de game niet meer spelen.
Hoe gefrustreerder je wordt, hoe krampachtiger je gaat spelen en vaak alleen maar een winst wilt forceren met je huidige speelstijl, wat dus niet werkt.

Leg het spel gewoon even neer voor een paar dagen. Het is maar een game he
Ja ga ik maar eens doen denk ik. Denk dat ik te druk ben momenteel met andere zaken waardoor deze game dan al gauw tegen gaat werken als je niet helemaal rustig bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:14:
[...]

Ja ga ik maar eens doen denk ik. Denk dat ik te druk ben momenteel met andere zaken waardoor deze game dan al gauw tegen gaat werken als je niet helemaal rustig bent.
Dan is het vooral belangrijk om games te spelen die daadwerkelijk voor ontspanning zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:34

beuker19

Killerbeuker is so OP

Lol ik als Div 6 noob ga gewoon al 4-0 in de fantasy cup dus maar nog steeds kans op Maicon :+ dus zal de volgende 8 games wel verliezen maar goed de EVO is binnen.

Gaat wel steeds iets beter maar kan nog steeds moeilijk een paar wedstrijden achter elkaar winnen ondanks dat mijn team best wel goed is dus nog maar wat meer oefenen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:34:
Lol ik als Div 6 noob ga gewoon al 4-0 in de fantasy cup dus maar nog steeds kans op Maicon :+ dus zal de volgende 8 games wel verliezen maar goed de EVO is binnen.

Gaat wel steeds iets beter maar kan nog steeds moeilijk een paar wedstrijden achter elkaar winnen ondanks dat mijn team best wel goed is dus nog maar wat meer oefenen.
Hoeveel dagen is die cup actief ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:34:

Knap! Ik heb van de eerste 12 er 11 verloren. Speel in divisie 3, waar ik prima mee kan.

Moet er wel bij zeggen dat ik ook gefrustreerd raakte door deze cup, en misschien nog een poging waag om die evo te halen en dan vind ik het verder wel gescheten.

Ik vind dit concept ook niks van EA, dat helpt ook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Moody2204 op 24-02-2025 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Traeces schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:29:
[...]

Hoeveel dagen is die cup actief ?
ik geloof 12 dagen met 3x12 wedstijden.
De volgende set komt de 27ste beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:38:
[...]

ik geloof 12 dagen met 3x12 wedstijden.
De volgende set komt de 27ste beschikbaar.
Klopt inderdaad. Wat heb jij met je team gedaan? Ik heb in iedere linie in de as een sterkere speler staan en aan de zijkanten de zwakkere. Maar dat was dus niet succesvol tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:15
Goed begin van de Fantasy Cup, wat lastig is, is nu al onmogelijk.
Twijfelde al om te starten want elke knop die ik in het menu aanklikte kreeg ik het logo onderin dat maar bleef gaan.

2 potjes gestart, en beide keren hangt het spel elke 2 seconden een halve seconden stil en na 10 seconden valt die er 2x uit.

10seconden gespeeld en 0-2, lekker.
Tip, speel dus even niet op de Xbox ;-)

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Hier ook lag op de xbox. Normale seasons doen het wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
PS5 is ook verschrikkelijk op dit moment. Niet te doen, eindeloos ladende menu's.

Maar goed, het is EA, het meest incompetente bedrijf ter wereld, dan verwacht je dit zo nu en dan ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Moody2204 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:40:
[...]

Klopt inderdaad. Wat heb jij met je team gedaan? Ik heb in iedere linie in de as een sterkere speler staan en aan de zijkanten de zwakkere. Maar dat was dus niet succesvol tot dusver.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IujqbLAwwJWwUw9c_RGHYTNPvc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/p2Um290vrPHEwHCOoZ5qUHry.png?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team en op de bank alleen maar lage zilveren spelers.
Maar het was puzzelen omdat ik heel veel fodder is sbc’s heb gedaan dus dit was ongeveer het beste van wat ik nog had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:10
Mensen die hier toevallig de sbc van Felix hebben voltooid en ervaringen kunnen delen? Zit enorm te twijfelen, ook omdat ik geen idee heb wat ik moet doen met mijn fodder. Momenteel staat Garnacho 90 (uecl) op LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:07
theman36 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 13:41:
Mensen die hier toevallig de sbc van Felix hebben voltooid en ervaringen kunnen delen? Zit enorm te twijfelen, ook omdat ik geen idee heb wat ik moet doen met mijn fodder. Momenteel staat Garnacho 90 (uecl) op LM.
Geen idee over Felix, maar ik heb Guti gedaan met mijn overbodige fodder en dat is een hele fijne speler op het middenveld.. Samen met Hamsik 91 en Pirlo is mijn middenveld een heel stuk stabieler geworden.
En ook een hele goede kans op een upgrade met Real Madrid.

[ Voor 7% gewijzigd door M@cer op 24-02-2025 14:06 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:10
M@cer schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:05:
[...]

Geen idee over Felix, maar ik heb Guti gedaan met mijn overbodige fodder en dat is een hele fijne speler op het middenveld.. Samen met Hamsik 91 en Pirlo is mijn middenveld een heel stuk stabieler geworden.
En ook een hele goede kans op een upgrade met Real Madrid.
Die kaart ziet er ook goed uit idd, maar goed. Ik heb Vieira + Zidane nu als cm staan in een 442, met nog Matthaus op de bank dus die optie valt voor mij al af. Milan daarin tegen zie ik nou nog niet bepaald veel wedstrijden winnen in hun huidige vorm... keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ga vanavond eens die cup uitproberen.

Even dikke sidenote, opende gisteren wat season rewards en komt daar gewoon Tchoumeni fantasy uitlopen. Schrok even toen ik zag dat die bijna 3 miljoen waard is, hopelijk krijgt die nog wat upgrades.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:00:
Ga vanavond eens die cup uitproberen.

Even dikke sidenote, opende gisteren wat season rewards en komt daar gewoon Tchoumeni fantasy uitlopen. Schrok even toen ik zag dat die bijna 3 miljoen waard is, hopelijk krijgt die nog wat upgrades.
Weet waar je aan begint met die cup :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:55
Sleehond schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:29:
[...]

Nee dat gaat niet helpen. Goeie monitor heeft 1 a 2ms input lag en jouw tv zit volgens mij ook al op de 5ms. Wat jij beschrijft is een tienvoudige hiervan. Dat is echt internet en server bij Fifa geralateerd.

Als jij een spel start, wat geeft hij dan aan qua connectie? Zit je boven de 50ms met je ping? Dat geeft het spel aan als je een speler zoekt online. Ben wel benieuwd wat die bij jou weergeeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 24-02-2025 15:09 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:20
Man man man, weer een beetje aan het spelen geweest. Gaat wel weer aardig, maar die gamble SBCs zijn echt superslecht. Heb vier icon picks gedaan afgelopen week met de fodder die ik nog had, en alle 12 de opties waren bagger. En bijna allemaal base icons.

Wel mijn Jaap Stam een anticipate plus kunnen geven met die evo, dus die is nog een klein stukje beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
heron schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:10:
Man man man, weer een beetje aan het spelen geweest. Gaat wel weer aardig, maar die gamble SBCs zijn echt superslecht. Heb vier icon picks gedaan afgelopen week met de fodder die ik nog had, en alle 12 de opties waren bagger. En bijna allemaal base icons.

Wel mijn Jaap Stam een anticipate plus kunnen geven met die evo, dus die is nog een klein stukje beter geworden.
Ik had gisteren Rivaldo uit de icon pick, zat ook Bale in maar uiteindelijk toch maar voor Rivaldo (winter wild icon 92) gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:07
heron schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:10:

Gewoon kiezen voor een speler waarbij je weet wat je krijgt, scheelt een hoop teleurstelling..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
M@cer schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:19:
[...]

Gewoon kiezen voor een speler waarbij je weet wat je krijgt, scheelt een hoop teleurstelling..
Ik vind de gokfactor juist wel fun en veel spelers hebben ook SBC's die veel meer packs nodig hebben.

Heb toch al 90 Schelin, 92 Puskas en 92 Rivaldo uit die Icon packs gehaald nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:08:
[...]

Nee dat gaat niet helpen. Goeie monitor heeft 1 a 2ms input lag en jouw tv zit volgens mij ook al op de 5ms. Wat jij beschrijft is een tienvoudige hiervan. Dat is echt internet en server bij Fifa geralateerd.

Als jij een spel start, wat geeft hij dan aan qua connectie? Zit je boven de 50ms met je ping? Dat geeft het spel aan als je een speler zoekt online. Ben wel benieuwd wat die bij jou weergeeft.
Dank voor je antwoord!

Ik heb het nagezocht ik zit toch "al" op 8ms input lag:
https://www.hellotv.nl/pr...o03uxJIXKgxBoCAywQAvD_BwE

Dus in die zin is het verschil toch best aanzienlijk.

Als ik een match start start er vaak grofweg tussen 10 á zeg begin 20 ongeveer, is dat normaal?

Nu heb ik deze monitor op kantoor staan:

https://www.coolblue.nl/p...ilips-27e1n5600ae-00.html

1ms input lag volgens specificatie. Geen specifiek game monitor volgens mij, maar geeft toch te denken of ik dit niet eens rustig moet gaan testen...

[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 24-02-2025 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:27:
[...]

Dank voor je antwoord!

Als ik een match start start er vaak grofweg tussen 10 á zeg begin 20 ongeveer, is dat normaal?

1ms input lag volgens specificatie. Geen specifiek game monitor volgens mij, maar geeft toch te denken of ik dit niet eens rustig moet gaan testen...
Dat gaat echt geen wereldverschil maken vermoed ik. Ik denk eerder server connectie en internet zoals je 't schetst. Tetsen kan altijd he.

Als je ping onder de 20ms is, is dat ook prima. Echt. Als ik boven de 20ms zit ga ik er uit en zoek ik nieuwe pot. Dan is het gewoon serverside van EA. Je zou in instellingen in FC kunnen aanzetten dat je packet loss kan testen, als je Xbox hebt kan je 't daar ook doen. PS vast ook?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:27:
[...]

Dank voor je antwoord!

Je hebt het nu over 7ms verschil. Ik kan mij niet indenken dat (zoalng je geen prof bent) die 7ms het verschil gaan maken. 7ms is echt belachelijk weinig hea. Dat is niet het verschil tussen vloeiend of niet. 10 a 20 ms is keurig trouwens qua connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
M@cer schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:19:
[...]

Ja, maar om mijn team echt beter te maken, heb je ook een hele dure speler nodig. En daar heb ik de fodder dan weer niet voor. Dat denk ik dan maar. Want uiteindelijk zijn 4 van die icon SBCs ook meer dan 1M aan fodder - maar dan kan je dan net Guti of TS Jairzinho voor halen.

En prijs zegt ook niet alles, want ik heb een TS Kevin de Bruyne op de bank zitten omdat de Curl it in Evo van Hakan Calhanoglu het beter doet (840k vs 20k).

Speel nu met dit team. Div 5, dus moet nog wat grinden om omhoog te komen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8R6g72bluCXzr2JVwSexBWxyBJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gwht2kod9iVLpNTvBEwnyvnC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door heron op 24-02-2025 15:51 . Reden: team toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Oekol schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:38:
Zit nu op 10,6mln transferprofit nog nooit zo hoog gezeten. Best trots, ga eens kijken of ik snel de 20mln over dan gaan of laat ik eerst de 15mln als volgende uitdaging neerzetten :) .
De 15mln behaald. Echt bizar. Hoogste ooit en op dit tempo ga ik de 20mln ook snel halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vg33AEv5yxSOoKYBl3eXMy5AjFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L1OyAm2xqxSxSePTH4IJx8CZ.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik al m'n assets nu verkoop heb ik ruim 11 miljoen coins. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Nondeju wat trade jij allemaal @Oekol ?

Ik heb nu 90 IFs van 87-88 rated op de transferlijst staan, maar die staan er inmiddels al 2 weken, ik had wel verwacht dat er een SBC zou komen waarbij ze naar 20-25K zouden gaan, maar die is nog niet gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Oekol @Arwintju

Dank voor jullie antwoord, maar ik heb dus zelf echt geen idee of dat verschil maakt die 7ms, vandaar de vraag hier of mensen hier er iets nuttigs over kunnen zeggen.

Ach, proberen kan geen kwaad natuurlijk, zal ook vast tussen de oren zitten hoor, maar al zou het maar iets helpen, testen kan altijd...

@Oekol Dit stukje > "Je zou in instellingen in FC kunnen aanzetten dat je packet loss kan testen, als je Xbox hebt kan je 't daar ook doen. PS vast ook?"

Die snap ik niet helemaal, althans waar in de instellingen staat iets over packet loss? Bedoel je dit echt in-game van EA FC of mijn algemene internet instellingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:21:
@Oekol @Arwintju

Dank voor jullie antwoord, maar ik heb dus zelf echt geen idee of dat verschil maakt die 7ms, vandaar de vraag hier of mensen hier er iets nuttigs over kunnen zeggen.

Ach, proberen kan geen kwaad natuurlijk, zal ook vast tussen de oren zitten hoor, maar al zou het maar iets helpen, testen kan altijd...

@Oekol Dit stukje > "Je zou in instellingen in FC kunnen aanzetten dat je packet loss kan testen, als je Xbox hebt kan je 't daar ook doen. PS vast ook?"

Die snap ik niet helemaal, althans waar in de instellingen staat iets over packet loss? Bedoel je dit echt in-game van EA FC of mijn algemene internet instellingen?
Ik zou ook even checken of mevrouw Sleehond niet 4k netflix op de tablet/laptop zit te kijken als jij de TV voor fifa hebt geclaimed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:21:
@Oekol @Arwintju

Algemene instellingen Xbox om je kwaliteit te testen. Zo kwam ik er achter dat er iets niet goed stond (ping was ook hoog) en nadat ik DHCP aan had gezet, wat vrijwel altijd de beste optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Jamesl schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:51:
Nondeju wat trade jij allemaal @Oekol ?

Ik heb nu 90 IFs van 87-88 rated op de transferlijst staan, maar die staan er inmiddels al 2 weken, ik had wel verwacht dat er een SBC zou komen waarbij ze naar 20-25K zouden gaan, maar die is nog niet gekomen...
Kaartjes, kaartjes. Allemaal kaartjes.
Heb TL vrijwel vol en allemaal individuele kaarten. Niks dubbel. Wat ik verkoop, koop ik weer terug. Steady inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:47:
[...]

Ik zou ook even checken of mevrouw Sleehond niet 4k netflix op de tablet/laptop zit te kijken als jij de TV voor fifa hebt geclaimed.
Haha goeie :P :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Je kan toch gewoon speedtest van internet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sn3gG3l schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:07:
Tja, hier lijkt me weinig mis mee toch?
Alhoewel download wel stuk lager ligt dan de upload.
En volgens mij moet ik wel 900/1000 mbps kunnen halen met glasvezel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q1XlrQ4qp_2LTAV4fNYc9uqyuPk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0Kyxdvx1sV5BM9PputBBLIH1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Hi all,

op de drempel van DIV5 speel ik al weer even met onderstaand team.

Als ik qua spelers een flinke stap voorwaarts wil maken, wie vervang ik dan en waarom?
Er is ongeveer 600K te besteden en genoeg fodder om bv Stam of Vieira te doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5pGkqG5YaApxYiAIElreOh71I3Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ObHyBaQ1GdkDHuumSdiKLC5s.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:22:
[...]

Tja, hier lijkt me weinig mis mee toch?
Alhoewel download wel stuk lager ligt dan de upload.
En volgens mij moet ik wel 900/1000 mbps kunnen halen met glasvezel?

[Afbeelding]
Verbinding lijkt inderdaad niks mis mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sn3gG3l schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:07:
Jawel maar dan zie je packot loss niet toch? Dit zag ik ineens op 90% staan of zo. Terwijl ik wel 200 Mbit down en upload had.

Als voorbeeld hieronder(niet mijn situatie):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oS8kmdbxq_i4fSebX7qRg5rOCck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N8pebEHVv1a4SyDCYS4bhd6y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:32:
[...]

Jawel maar dan zie je packot loss niet toch? Dit zag ik ineens op 90% staan of zo. Terwijl ik wel 200 Mbit down en upload had.

[Afbeelding]
Dit soort testen zijn indicatief. Dat zegt echt nog niks of je daadwerkelijk 100% packet loss hebt.

Beste is een ping test uitvoeren. Dat kan je dan het makkelijkst op een Windows machine doen.

Command prompt openen > ping 8.8.8.8 -t erin kloppen en lekker laten lopen voor een half uur. Daarna stopzetten. Dan krijg je je gemiddelde ms en je packet loss te zien als daar sprake van is.

Dus dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SplYqEE6b2M1R5Z-PH_XznYvHIw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sWpgd64WPwoDcFNGySnD5q9n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oekol schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:32:
[...]

[Afbeelding]
Als je 100% packet loss hebt dan heb je sowieso een probleem. Als jitter laag is is dat ook en goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Partypooper schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:44:
[...]

Dit soort testen zijn indicatief. Dat zegt echt nog niks of je daadwerkelijk 100% packet loss hebt.

Beste is een ping test uitvoeren. Dat kan je dan het makkelijkst op een Windows machine doen.

Command prompt openen > ping 8.8.8.8 -t erin kloppen en lekker laten lopen voor een half uur. Daarna stopzetten. Dan krijg je je gemiddelde ms en je packet loss te zien als daar sprake van is.

Dus dit:

[Afbeelding]
Dit kwam er na 1 seconde al uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7FwaEnOryT7ttS8-kRVNIE6hN1Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7jRvCl54UWZ3rAzDgYxDfI8j.png?f=user_large

EDIT > als ik hem langer laat doorlopen zit hij tussen 5 tot circa 13 te schommelen.
Dat klinkt dan wel iets hoger, richting 12/13 ??

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 24-02-2025 18:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:44:
[...]

Dus dit:

[Afbeelding]
Ja maar werkte dus wel. Ik was namelijk overgestapt van Odido naar KPN en had echt gezeik met internet. Alles ging slomer etc. Dus de hele riedel van port forwarding gedaan. Toen deed ik wat testen en heb ik uiteindelijk een andere poort op de Xbox geselecteerd en 't was verholpen. Ook niet meer de hoge ping en packet loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:11

Mauz1978

Console War Veteran

Luxe problemen hier! Ik heb 92 Kane (ST) , 93 Dybala (ST + CAM), 92 Maradona (CAM), 91 Del Pierro (ST + CAM) en 94 Zidane (CAM+CM) die ik allemaal wil opstellen, maar met geen enkele formatie die ik zie lukt dat… Ik ben bang dat ik of Del Pierro op de bank moet zetten of iemand out of position wat sowieso 3 chem kost.

Any thoughts hier?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:48:
Luxe problemen hier! Ik heb 92 Kane (ST) , 93 Dybala (ST + CAM), 92 Maradona (CAM), 91 Del Pierro (ST + CAM) en 94 Zidane (CAM+CM) die ik allemaal wil opstellen, maar met geen enkele formatie die ik zie lukt dat… Ik ben bang dat ik of Del Pierro op de bank moet zetten of iemand out of position wat sowieso 3 chem kost.

Any thoughts hier?
Prima toch, kun je tweede helft wisselen zonder kwaliteit te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11:25

Any thoughts hier?
Kane als spits, Maradona als CAM en Zidane meer als box to box CM. Je kan dan met 4411 of 41212 narrow aan de slag. Om eerlijk te zijn vind ik Dybala en Del Piero wat minder spelen ten opzicht van andere spitsen of CAM's. Dus die helaas laten banken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:00

Any thoughts hier?
4231? Dybala, zidane, Diego op cam, kane spits. Del p zou k banken denk.

2 goede cdm erachter en je kan los

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt wat speel ik vandaag _O- zulke bizarre delay _O-

Niveau is ook echt enorm hoog vanavond in de wl.
Vorige week ook al op maandag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:17:
[...]

Dit kwam er na 1 seconde al uit:

[Afbeelding]

EDIT > als ik hem langer laat doorlopen zit hij tussen 5 tot circa 13 te schommelen.
Dat klinkt dan wel iets hoger, richting 12/13 ??
Dat is gewoon prima hoor. Niet druk om maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:23:
Echt wat speel ik vandaag _O- zulke bizarre delay _O-

Niveau is ook echt enorm hoog vanavond in de wl.
Vorige week ook al op maandag.
Hey hallo!!! Niet klagen over delay he…!!!

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:58:
[...]

Hey hallo!!! Niet klagen over delay he…!!!

_O-
Moet jij niet weer hele scheld tirades schrijven ?

Ik win me potten gewoon in tegenstelling tot een bepaald iemand……….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:10:
[...]

Sorry kerel, was “grappig” bedoeld hoor…. :?

Heb net potje Rivals gewonnen met 8-2 in divisie 3 dus blijkbaar kan ik het toch wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 24-02-2025 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:10:
[...]

Heb ook 1e keer op maandag gespeeld ( vanmorgen)
Kwam er echt niet door heen
Ik ging 6 om 3 uiteindelijk 7 om 8 geindigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 30-09 23:32
Sleehond schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:33:
[...]

Sorry kerel, was “grappig” bedoeld hoor…. :?

Heb net potje Rivals gewonnen met 8-2 in divisie 3 dus blijkbaar kan ik het toch wel.
Heb je de nieuwe tv al binnen? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
tukkerterror90 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:55:
[...]

Heb je de nieuwe tv al binnen? >:)
Grappig zeg!!! Zelden zo gelachen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Nou ga maar eens aan die cup beginnen, met allemaal restricties ook... Ik heb hier echt niet de goede spelers voor

Edit: Holy shit dit is een sweatfest zeg, mensen kopen serieus ook hele teams voor dit

[ Voor 28% gewijzigd door Jamesl op 24-02-2025 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 24 februari 2025 @ 22:41:
Nou ga maar eens aan die cup beginnen, met allemaal restricties ook... Ik heb hier echt niet de goede spelers voor

Edit: Holy shit dit is een sweatfest zeg, mensen kopen serieus ook hele teams voor dit
Ik heb je gewaarschuwd! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even puur uit nieuwsgierigheid: onderstaande mijn team. Wat zouden jullie eerste upgrades zijn? Heb momenteel niet zoveel coins (250k). Maar ben gewoon effe nieuwsgierig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDkeA_VayUhRwv6CS1zIfT-mTic=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/suSntNpANVzj0G5OI96FTWU6.jpg?f=fotoalbum_large

Wissels:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s8JgoRHSr8qOURy-y3G1h0jSX1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qTmlaciv3b4qeI3WCyN2haFV.jpg?f=fotoalbum_large

Reserves:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hmaKW0aYy5B-TqnOKz2aXX-U34=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I0U9aoghtmpuv30OBRaaffIl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Moody2204 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:14:
Even puur uit nieuwsgierigheid: onderstaande mijn team. Wat zouden jullie eerste upgrades zijn? Heb momenteel niet zoveel coins (250k). Maar ben gewoon effe nieuwsgierig.
Ik zou met Hamm spelen in de spits - die is beter dan Socrates!

Zelf nooit met Pirlo gespeeld, maar hem en Nico Williams zouden de eersten zijn waar ik naar zou kijken. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Grassroots Hakan C. met de Curl it in evo (alhoewel er nog een andere evo is waar hij goed in past).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil

[Afbeelding]

Wissels:
[Afbeelding]

Reserves:

[Afbeelding]
Niets denk ik. Voor 250k heb je niet echt een directe versterking voor je team.
Het is een solide team en je hebt ook voldoende supersubs.

Op een gegeven moment kom je op het moment dat alleen een kaartje van 2miljoen+ een echte versterking is, maar andere opties meer van hetzelfde zijn dan je al hebt.

Als je met Socrates uit de voeten kan, is het echt een beest voorin.
"helaas" packte ik TOTY Mbappe en TOTY Cantona en daarmee werd Socrates overbodig, maar zeker een fijne speler.

Zou gewoon doorsparen qua coins en wellicht af en toe een SBC doen met wat fodder of juist sparen voor een serieus SBC (Vieira, Matthaus oid...)

Pirlo heb ik ook, aan de bal echt geweldig, maar verdedigend ondermaats.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

[Afbeelding]

Wissels:
[Afbeelding]

Reserves:

[Afbeelding]
Bradley maar omdat ik hem niet ken en de rest wel.
Ik denk dat je echt een goed team hebt waarbij ikzelf eerst lekker zou sparen en handelen voor een hele grote upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:18

Vuvuzela

My spire is forming

Mijn SBC storage is helemaal vol.. en de laagste kaarten zijn inmiddels ook geupgrade dus ik heb nog enkele 84 en de rest is hoger. Maar waar ga ik dit instoppen? Ik ben nu 2 maanden bezig met FUT en heb nog lang niet genoeg om een goede SBC te doen (Stam zou ik graag willen). Casillas is haalbaar maar daar lees ik dan weer hele wisselende dingen over, ik hou het dan nog ff bij de gouden CourtoisMartinez.
Zie ik iemand over het hoofd? Weet niet of ik moet gokken met icon/campaign picks etc.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:55:
Mijn SBC storage is helemaal vol.. en de laagste kaarten zijn inmiddels ook geupgrade dus ik heb nog enkele 84 en de rest is hoger. Maar waar ga ik dit instoppen? Ik ben nu 2 maanden bezig met FUT en heb nog lang niet genoeg om een goede SBC te doen (Stam zou ik graag willen). Casillas is haalbaar maar daar lees ik dan weer hele wisselende dingen over, ik hou het dan nog ff bij de gouden CourtoisMartinez.
Zie ik iemand over het hoofd? Weet niet of ik moet gokken met icon/campaign picks etc.
Guti, Vieira ?

Wat heb je nodig, en anders simpelweg een gok-sbc meepakken om even tijdelijk wat ruimte te creeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Vuvuzela schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:55:
Icons en Heroes: Carlos Alberto (!), Vieira, Stam, Matthaus, Bale, Casillas

Spelers: Mendy of misschien Kante.

Genoeg spelers die een directe versterking kunnen zijn voor je team.

Icon pick is en blijft een gok en zou ik alleen doen als je echt geen versterking meer nodig hebt (behalve natuurlijk versterking van 2miljoen+ spelers)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
@Vuvuzela Ligt aan je team. Ik heb Bale toendertijd gehaald, heerlijke spits. Casillas gemixte gevoelens, soms heel goed maar vaker duikt die onder de bal door, wel fijn voor Icon chemistry.
Verder Carlos Alberto gehaald, ook echt een hele goede CB, zeker aanrader.

Vieira lang over getwijfeld maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik andere spelers heb/kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:24:
[...]

Ik zou met Hamm spelen in de spits - die is beter dan Socrates!

Zelf nooit met Pirlo gespeeld, maar hem en Nico Williams zouden de eersten zijn waar ik naar zou kijken. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Grassroots Hakan C. met de Curl it in evo (alhoewel er nog een andere evo is waar hij goed in past).
Die discussie heb ik ook vaak met mijn oudste zoon. Die zegt dat ook. Beide zijn ook erg goed en ik speel ook nog regelmatig met Hamm. Maar voor mijn gevoel heeft Socrates net iets betere loopacties. Ik scoor nog zo vaak met hem.

Pirlo twijfel ik ook weleens aan om hem te vervangen. Is verdedigend toch wat minder uiteindelijk. Opbouwend daarentegen...
Pagina: 1 ... 44 ... 68 Laatste