[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:37
Casillas gedaan en bezig met Mainoo naar 90 box to box ++ te brengen met tiki taka

En heb nog wel wat 90/89/88 fodder kaarten en 540.000 coins

Ik wil nu graag een CB gaan toevoegen. Maar waar kom ik op uit met 540.000 coins en wat fodder?

Is er een goede te koop met dit geld?

Carlos Alberto 92 SBC?
Koeman 91 kopen?
Stam 89 kopen?

Wat zouden jullie doen in mijn positie als het echt gaat om CV upgrade?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKrYbvo6qneIYSAZ7pIaKVTw3zg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rl8RO7ODLruLIWcEfeQygBol.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 23:32
Lashrom schreef op zondag 16 februari 2025 @ 01:26:
12-3 maar shit rewards. Ondanks dat ik hiermee toch wel rond de 300K mee kan pakken, vind ik het eerlijk gezegd niet waard om iedere week WL te spelen. Tot nu toe geen enkel goede speler gekregen uit Rivals en WL rewards behalve de coins uiteraard. Al mijn spelers komen uit een sbc of een pakketje van de store. Ik mag eigenlijk niet klagen met mijn huidige team. Maar je verwacht toch wel iets moois als je iedere week zwetend rond de 10 - 12 winsten pakt.

4231 speelt wel erg lekker moet ik zeggen. In principe hetzelfde als 4213 maar met LM/RM om iets minder diep te spelen en tegelijkertijd controlerend. Zelf spelers wegsturen met L1, naar de tweede man passen en direct een diepe pass naar de speler die ik heb weggestuurd (meestal spits of cam). Het vergt wat geduld, maar eenmaal je aan deze opstelling gewend bent speelt het lekker weg. Vaker Mbappe moeten wisselen voor Eusebio die net toch wat behendiger is en hetzelfde geldt voor Maradona die eruit gaat voor James TOTY. Cafu TOTY weer verkopen dan heb ik weer 2,4M op de bank. Even een andere speler uittesten.

[Afbeelding]
Je kan Maradona ook upgraden naar 92

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sodeknetter op zondag is WL echt niet te doen zeg. Ik haal mijn meeste wins dan ook op vrijdag en zaterdag . Maar ik had nu geen tijd helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 16-02-2025 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Sleehond schreef op zondag 16 februari 2025 @ 12:23:
Casillas gedaan en bezig met Mainoo naar 90 box to box ++ te brengen met tiki taka

En heb nog wel wat 90/89/88 fodder kaarten en 540.000 coins

Ik wil nu graag een CB gaan toevoegen. Maar waar kom ik op uit met 540.000 coins en wat fodder?

Is er een goede te koop met dit geld?

Carlos Alberto 92 SBC?
Koeman 91 kopen?
Stam 89 kopen?

Wat zouden jullie doen in mijn positie als het echt gaat om CV upgrade?

[Afbeelding]
Carlos Alberto zou ik alleen doen als je alle fodder hebt. Stam is een optie, TOTW Van Dijk is een goede CB. Evt Ferdinand als je die een keer wilt proberen. Die FS Yoro ziet er ook wel goed uit.

Koeman is meer een CDM, zonde om zo’n kaart op CB te zetten.

Hier overigens Maradona zijn 92 voltooid en ben naar 4411 geswapt qua formatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQX5e6Tb8fWPdmi9DFeaZ15aARs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IOlHxcY5yAND5tWDsSaBzloZ.png?f=fotoalbum_large

Neig alleen nog om Renard te vervangen. Heb nog TOTY HM Rudiger op de bank zitten maar vraag me af of die beter is.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 13:55:
Sodeknetter op zondag is WL echt niet te doen zeg. Ik haal mijn meeste wins dan ook op vrijdag en zaterdag . Maar ik had nu geen tijd helaas.
Zondag valt toch altijd wel mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 16 februari 2025 @ 17:02:
[...]

Zondag valt toch altijd wel mee ?
Hier nooit. Pak altijd de meeste wins vrijdag en zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:24
Nice, pack net ff untradable Hernandez, die ga ik meteen ff in de evo gooien :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Shitload aan 83 rated spelers. Storage is overvol, hoe raken jullie die 83 rated kwijt?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Het speelt weer dramatisch…

Ben weer terug bij af hoor!!!

Heel de week TERING LEKKER

Nu 2 dagen lang kan al geen eens 1 wedstrijd winnen.

Van complete souplesse naar kleivoetbal!!!

Ben bang dat die verandering dus helemaal niet heeft waargemaakt wat ik hoopte.

Tering spel is het toch zeg, ongelofelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 30-09 23:18
Mendy als voorlopig laatste toevoeging in het team kwa sbc, dit staat als een huis en speelt heerlijk weg. Xavi z'n evo is echt weer belachelijk goed, speelt palmer tots uit de basis
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fRmYM6qhdoh0dyFjLIkqSP4Npxs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LP1sU7jZy35E44QRDOkqo4wG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Augy schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:09:
Mendy als voorlopig laatste toevoeging in het team kwa sbc, dit staat als een huis en speelt heerlijk weg. Xavi z'n evo is echt weer belachelijk goed, speelt palmer tots uit de basis
[Afbeelding]
Mooi team hoor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Sleehond schreef op zondag 16 februari 2025 @ 20:31:

De dag die iedereen wist dat die ging komen. Welkom weer terug op de grond met beide benen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Sleehond schreef op zondag 16 februari 2025 @ 20:31:

Jij bent toe aan een nieuwe tv _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
tukkerterror90 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:32:
[...]

Jij bent toe aan een nieuwe tv _O-
Denk niet dat dat de oplossing is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:24:
[...]

De dag die iedereen wist dat die ging komen. Welkom weer terug op de grond met beide benen.
Maar HOE in godsnaam was het dan de hele week heerlijk qua snelheid, souplesse, op alles perfect reageren, geen button delay etc alles….met van 20 Rivals bij wijze van 18 gewonnen naar opeens 2 dagen niets winnen.

Ik kan dat gewoon NIET verklaard krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:38:
[...]

Maar HOE in godsnaam was het dan de hele week heerlijk qua snelheid, souplesse, op alles perfect reageren, geen button delay etc alles….met van 20 Rivals bij wijze van 18 gewonnen naar opeens 2 dagen niets winnen.

Dat hoeft ook niet, accepteer nou gewoon eens dat dit simpelweg de kwaliteit is die bij deze game hoort helaas :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Sleehond schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:38:
[...]

EA zag dat je bijna weg ging.. Je schreeuw om hulp werd beantwoord en ze vonden t wel weer welletjes.
Even weer werken voor je EVO's en punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Maar ff serieus. Discarden jullie 83 rated?! Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Maar kan nu geen andere pakjes openen omdat ik er zoveel van heb blijkbaar. 83 en 84 rated

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oekol schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:43:
Maar ff serieus. Discarden jullie 83 rated?! Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Maar kan nu geen andere pakjes openen omdat ik er zoveel van heb blijkbaar. 83 en 84 rated
Ik gooi die soms van ellende maar in zon toty 3x77 sbc ofzo. Heb je nog iets terug ipv discarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:40:
[...]

Dat hoeft ook niet, accepteer nou gewoon eens dat dit simpelweg de kwaliteit is die bij deze game hoort helaas :+
Dus jullie hebben dit ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sleehond schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:50:
[...]

Ja wij hebben ook bugs, rare dingen, crashes (zoals ik laatst poste) maar zoals Bossie zei, het is een spel en het gaat niet altijd zoals je wil en veel dingen zijn gewoon gaar in Fifa en zal wel zo blijven. Accepteer het. Kan het ook niet zijn dat het nu gewoon een skill issue is omdat je 2-3 divisies omhoog bent in rivals?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:50:
[...]

Ja zeker, eigenlijk is het gewoon echt een kutspel haha

Vrijdagavond won k helemaal niks, continu knipperende rode logo's in beeld en enorme delay, zaterdag won ik alles en waren de punten zomaar binnen.

WL kan k niet over meepraten, die frustratie ben k allang mee gestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:34

beuker19

Killerbeuker is so OP

Heb de Maradona Evo gedaan, de Mendy SBC en pakte vanochtend uit mijn Squad Battle rewards de 92 Barcola.
Ik nu dit team en 830k coins en Lampard en Pascal Groß zijn tradeble.
Nu kijken of ik eerst mijn RB of CB ga upgraden en voor wie en of jullie misschien nog tips hebben?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/72uCa42fFZxvGY6_iZ0zgK__Re4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JgqghD6eNgoHeABLy7ynYR03.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LzG-B_U4l72TUQLWSH0NmtrIPIQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KK4ec0KXUDeogA3CIxBxQiPK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-8EUhBRXJB1QvyTXyBWzi8ZhauE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2137pmbzqzv4c6GMohbMrJXU.png?f=fotoalbum_large

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sn3gG3l schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:52:
[...]

Ja wij hebben ook bugs, rare dingen, crashes (zoals ik laatst poste) maar zoals Bossie zei, het is een spel en het gaat niet altijd zoals je wil en veel dingen zijn gewoon gaar in Fifa en zal wel zo blijven. Accepteer het. Kan het ook niet zijn dat het nu gewoon een skill issue is omdat je 2-3 divisies omhoog bent in rivals?
Ja pff misschien is het ook zo want ik hik bijna tegen divisie 2 aan, nog nooit gehaald… hier zal m’n skill plafond nog wel liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:41
Oekol schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:43:
Bij de 84x5 gewoon een totw van minimaal 85: en 2x een 88 speler ofzo
Dan kun n je de rest met 83 spelers doen ben je er al veel kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:51
Heeft iemand die nieuwe Kante kaart gedaan?

Zoek iemand om Guendouzi 89 te vervangen als CVM in 4-1-2-1-2.
Kante was in de vorige edities toch altijd iets speciaals..

Of toch maar even doorsparen voor Viera SBC?

[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 17-02-2025 09:42 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:19
Sleehond schreef op zondag 16 februari 2025 @ 22:24:
[...]

Ja pff misschien is het ook zo want ik hik bijna tegen divisie 2 aan, nog nooit gehaald… hier zal m’n skill plafond nog wel liggen
het is ook matchmaking.
De ene avond win je alles en lijkt het wel DIV 7 tegenstanders.
Dag erop verlies je alles en lijkt het of je in Elite zit.
Verschil is echt bizar groot soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
Gisteren mijn beste WL ooit gehad. 11 wins behaald. :D

Snap der geen reet van, ja oke ik heb Carlos Alberto SBC gedaan en die is echt heel fijn op de CB, maar verder zelfde team, zelfde opstelling en tactics.
Ik kwam ook bijna geen belachelijke teams tegen, in tegenstelling tot mijn huisgenoot die constant tegen hele TOTYs teams kwam.
Ik scoorde ook heel makkelijk en het zat ook echt mee (ik won de 50-50 wedstrijden eens allemaal).

Misschien dat het biertje na de voetbal kantine wel meehielp :+

Overigens natuurlijk helemaal niks in rewards, maarja 100K +6 IFs tikt wel lekker aan!

Team staat wel lekker nu, ga even Gross uitproberen i.p.v./ Guendouzi, en ik word inmiddels wel knettergek van Casillas, wat is dat een 50/50 keeper zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 19:47
Matige WL aan de gang hier,

1 wedstrijd verziekt door een cheater? Sta 2-5 achter en win alsnog in de 90e minuut met 6-5.
Wedstrijd is afgelopen en bij het einde filmpje staat dat de connectie verloren gaat, en verlies ik de wedstrijd.

Net wat SBC gedaan, komt Blanc (verkoopbaar) er uit gelopen, alleen die is nu niet beschikbaar op de markt?
En moet normaal 170.000 waard zijn?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:14
M@cer schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:41:
Heeft iemand die nieuwe Kante kaart gedaan?

Zoek iemand om Guendouzi 89 te vervangen als CVM in 4-1-2-1-2.
Kante was in de vorige edities toch altijd iets speciaals..

Of toch maar even doorsparen voor Viera SBC?
Wat is het budget? Ik rouleer nu wat tussen Viera sbc, Frenkie cdm ww versie, kimmich sbc , Camavinga 91 en Pirlo sbc. Ik denk dat het beste duo Kimmich en Pirlo zijn, maar de andere kaarten zijn ook erg goed! Camavinga heeft geen passing playstyles en dat is soms wel te merken, verdedigend wel erg sterk. En Vieira is altijd goed op de cdm positie met zijn lange uitschuifbenen. Hij verrast mij vaak hoe behendig hij is voor zon lange speler.

Edit: de nieuwe Gross kaart ziet er goed uit als een prima en goedkope optie!

[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 17-02-2025 16:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Ongewenst taalgebruik

[ Voor 75% gewijzigd door Mog op 18-02-2025 08:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Ongewenst taalgebruik

[ Voor 101% gewijzigd door Mog op 18-02-2025 08:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 19:19

Mauz1978

Console War Veteran

Gaat weer goed, zo te horen. Tijd voor een moderator is aangebroken gok ik zo.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mauz1978 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:58:
Gaat weer goed, zo te horen. Tijd voor een moderator is aangebroken gok ik zo.
Prima!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Man man man, het is maar een spel.

Echt… ik raak ook wel eens gefrustreerd.
Gisteren 2-4 verloren. Ik 19 schoten, hij 4… dan is het gewoon tijd om weer even uit te loggen en iets anders te gaan doen.

Maak je niet druk. Slecht voor je bloeddruk en je gaat er ook niet beter door spelen.

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Haha @Sleehond en @Markvd1984 doe ff een battle tegen elkaar. Ben benieuwd wie hier dan komt zeggen op 't forum dat t spel belachelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kan je ook gewoon gaan kappen nu ? Begint echt irritant te worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Mog op 18-02-2025 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja ik denk dat iedereen hier die frustratie wel kent. Ik heb mij hier ook nog weleens fel geuit maar het heeft geen zin. Accepteren dat het spel zijn mankementen heeft of stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 07:22:
Ja ik denk dat iedereen hier die frustratie wel kent. Ik heb mij hier ook nog weleens fel geuit maar het heeft geen zin. Accepteren dat het spel zijn mankementen heeft of stoppen.
Iets met de definition of insanity idd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
EA FC 25 is een tof spel 👍🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:03:
EA FC 25 is een tof spel 👍🏻
_O- sometimes maybe good, sometimes maybe shit

Overigens cesinha in de evo gehad. Best kaartje voor een 74 rated en nog prima jn staat om veel verder te evolueren
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ACt2SUb136EbB16byc7HGgdEWAc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KTAyrT3CDqVtNrlKIa4Zxmoq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11:25
Dit wordt denk ik toch wel de eerste keer dat ik de Rivals grind ga overslaan. Gek genoeg heb ik de drang niet om voor de wekelijkse beloningen te gaan dit keer. Promo vind ik ook redelijk matig. Dus hopelijk ook geen WL dit weekend. Even een weekje rust zonder EAFC mag ook wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
Lashrom schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:13:
Dit wordt denk ik toch wel de eerste keer dat ik de Rivals grind ga overslaan. Gek genoeg heb ik de drang niet om voor de wekelijkse beloningen te gaan dit keer. Promo vind ik ook redelijk matig. Dus hopelijk ook geen WL dit weekend. Even een weekje rust zonder EAFC mag ook wel.
Ik heb 't zelfde moment als elk jaar. Beste team ever na TOTY en even andere zaken belangrijker. Deze week ook wederom naar buitenland voor werk dus dat werk überhaupt niet mee. Het handelen gaat nog vrolijk door. Als ik alles nu verkoop op ruim 9 miljoen coins. Zal dit weekend ga ik vanuit de 10 miljoen doorkruisen. Doe er helemaal niks mee, alle spelers niet verhandelbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11:25
Oekol schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:20:
[...]

Ik heb 't zelfde moment als elk jaar. Beste team ever na TOTY en even andere zaken belangrijker. Deze week ook wederom naar buitenland voor werk dus dat werk überhaupt niet mee. Het handelen gaat nog vrolijk door. Als ik alles nu verkoop op ruim 9 miljoen coins. Zal dit weekend ga ik vanuit de 10 miljoen doorkruisen. Doe er helemaal niks mee, alle spelers niet verhandelbaar :D
Haha begrijpelijk! Nu ik een monsterlijk team heb, is mijn motivatie om te spelen ook iets minder geworden. na TOTY is de hype met de promo's etc. ook al geweest. Geniet van je rust amigo! Voor mij wordt het ook enkel sbc's knallen op de webapp. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11lRtRnbJjAu_ra0Kc5foL1KbiE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y2UGGtYen7U4OhsZdBPDU8i0.jpg?f=fotoalbum_large
Dacht mooi 14x83 even spelers potten
En ja hoor 3x 84 en 11x 83 speler
Blijft een raadsel waarom ik daadwerkelijk zo lage spelers keer op keer krijg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 18:01
Augy schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:20:
[...]

_O- sometimes maybe good, sometimes maybe shit

Overigens cesinha in de evo gehad. Best kaartje voor een 74 rated en nog prima jn staat om veel verder te evolueren
[Afbeelding]
Ik ga voor deze :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3vPxqXfDyMACX492SaZNm4d9WAo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QPd2PKiNtfpo0kSQ7SBMbNO3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
Groot gelijk dit is dan ook veruit de beste rechtsbuiten van Nederland😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:22:
[...]

Haha begrijpelijk! Nu ik een monsterlijk team heb, is mijn motivatie om te spelen ook iets minder geworden. na TOTY is de hype met de promo's etc. ook al geweest. Geniet van je rust amigo! Voor mij wordt het ook enkel sbc's knallen op de webapp. :P
Vind de promo’s na toty ook echt volkomen kut. Fs vond ik normaal 1 van de leukste promo’s. Dit jaar ook echt niks aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:35:
[...]

Vind de promo’s na toty ook echt volkomen kut. Fs vond ik normaal 1 van de leukste promo’s. Dit jaar ook echt niks aan.
Hierna die fantasy fc promo, was vorig jaar ook leuk met werner en rolfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 23:16:
[...]

Hierna die fantasy fc promo, was vorig jaar ook leuk met werner en rolfo
Wacht persoonlijk vooral op fut birthday. Vind dat toch meestal de leukste fut promo van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Waarom zijn de shadow kaarten eigenlijk zo goedkoop? Had er net 1 nodig en gaan rond de 1000coins

• M@cer
Dani05 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:47:
Waarom zijn de shadow kaarten eigenlijk zo goedkoop? Had er net 1 nodig en gaan rond de 1000coins
Waarschijnlijk omdat iedereen nog 15 Shadow en Hunter kaarten heeft na de TOTY promo waar je er elke dag 1 kreeg.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Sn3gG3l
XP gaat niet erg snel dit seizoen. Zit pas op level 20 volgens mij. Die grassroots greats objective telt ie bij mij niet en die cup sla ik over vanwege alle eisen. Op hoeveel xp zitten jullie?

Sn3gG3l schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:36:
XP gaat niet erg snel dit seizoen. Zit pas op level 20 volgens mij. Die grassroots greats objective telt ie bij mij niet en die cup sla ik over vanwege alle eisen. Op hoeveel xp zitten jullie?
Klopt inderdaad, ik zit hier zelfs nog op level 19. Maar op een gegeven moment komt er meestal wel genoeg gelegenheid om nog veel XP te scoren.

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:41:
[...]

Klopt inderdaad, ik zit hier zelfs nog op level 19. Maar op een gegeven moment komt er meestal wel genoeg gelegenheid om nog veel XP te scoren.
Ik wacht denk ik ook maar die events op het laatst af. Ben een beetje klaar met al die gare objectives met zoveel eisen zoals bijvoorbeeld die grassroots greats cup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Die cup was prima toch? Standaard golden goal ingesteld, en was verder niet hoger dan 90 gemiddeld.
Was er zo mee klaar.
Jamesl schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:46:
Die cup was prima toch? Standaard golden goal ingesteld, en was verder niet hoger dan 90 gemiddeld.
Was er zo mee klaar.
Ja, die cup was wat mij betreft ook prima. Daar vloog ik ook als een gek doorheen.
Zeker aan te raden om te doen.

• Sn3gG3l
Jamesl schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:46:
Was er zo mee klaar.
Die cup is nu max 85 OVR en minimaal 5 spelers in evolution of zoiets, dat heb ik niet eens.

Sn3gG3l schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:48:
[...]

Die cup is nu max 85 OVR en minimaal 5 spelers in evolution of zoiets, dat heb ik niet eens.
Niet die nu in een evolutie zitten volgens mij, maar die je al een keer eerder hebt geëvolueerd. Al kan het dan nog zijn dat je er niet genoeg hebt uiteraard. En max 85 los ik meestal op door de laagste bronzen spelers op de bank te zetten, dat drukt je overall rating namelijk.

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:53:
[...]

Niet die nu in een evolutie zitten volgens mij, maar die je al een keer eerder hebt geëvolueerd. Al kan het dan nog zijn dat je er niet genoeg hebt uiteraard. En max 85 los ik meestal op door de laagste bronzen spelers op de bank te zetten, dat drukt je overall rating namelijk.
Meeste van m'n evo's zijn te hoog denk ik, die bronzen spelers zal ik nog eens naar kijken thx. Blijft een hoop gehannes. Waarom niet gewoon een cup zonder al die objectives. Vind ik van de meeste quests. Speel 15x pot met spelers uit XX Land, kan je weer een hele tijd je formatie omgooien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:56:
[...]

Meeste van m'n evo's zijn te hoog denk ik, die bronzen spelers zal ik nog eens naar kijken thx. Blijft een hoop gehannes. Waarom niet gewoon een cup zonder al die objectives. Vind ik van de meeste quests. Speel 15x pot met spelers uit XX Land, kan je weer een hele tijd je formatie omgooien...
Ja is ook wel zo, maar zelf vind ik het voor de afwisseling altijd wel leuk. Dan maak ik even een kopie van mijn standaard team en gooi ik er spelers in voor die cup bijvoorbeeld.

• M@cer
Was wel erg blij met standaard Golden Goal in die cup.. Scheelt heel veel frustratie.
Voor de rest makkelijk te doen met bronzen spelers op de bank. Alleen het scoren met een 74 speler heb ik laten zitten.

[ Voor 41% gewijzigd door M@cer op 20-02-2025 10:14 ]

M@cer schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 10:14:
Was wel erg blij met standaard Golden Goal in die cup.. Scheelt heel veel frustratie.
Voor de rest makkelijk te doen met bronzen spelers op de bank. Alleen het scoren met een 74 speler heb ik laten zitten.
Ja deze opzet mogen ze van mij vaker doen. Hier ook zelfs wel dat scoren met 74 rated gedaan. Was ook nog best te doen vond ik.

• Partypooper
Gisteren Olise zijn grassroot kaart opgepikt van de markt. Die kaart is echt een ontzettende cheatcode en kan ik echt aanbevelen als je de coins hebt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
M@cer schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 10:14:
Ik kwam er dus achter dat als je een kaartje evo'd waarvan de base <74 is, dan telt het ook.
Ik had Hadj-Moussa in die aanvallende middenvelder Evo gegooid en scoort er aardig op los.
Jamesl schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 11:46:
[...]

Ik kwam er dus achter dat als je een kaartje evo'd waarvan de base <74 is, dan telt het ook.
Ik had Hadj-Moussa in die aanvallende middenvelder Evo gegooid en scoort er aardig op los.
Goed om te lezen, net ook Moussa in de star is Born gegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Wtf ik speel net die cup, die gast scoort 1-0 en daarna wordt ik gewoon de game uitgegooid zonder dat ik op pauze of iets had gedrukt. Ook geen disconnect msg ofzo, leek wel een cheater..

Edit: LOL!! Is dus gewoon golden goal elke pot hahahaha, nu scoorde ik 1-0 en won ik meteen. Aparte constructie weer :D

[ Voor 24% gewijzigd door Sn3gG3l op 20-02-2025 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 15:40:
Wtf ik speel net die cup, die gast scoort 1-0 en daarna wordt ik gewoon de game uitgegooid zonder dat ik op pauze of iets had gedrukt. Ook geen disconnect msg ofzo, leek wel een cheater..

Edit: LOL!! Is dus gewoon golden goal elke pot hahahaha, nu scoorde ik 1-0 en won ik meteen. Aparte constructie weer :D
Die constructie is echt goud. Scheelt bizar veel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Traeces schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 15:45:
[...]

Die constructie is echt goud. Scheelt bizar veel tijd.
Ja je hoort me niet klagen, wel apart die eerste keer, ik dacht wtf.....

• Jamesl
Traeces schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 14:28:
[...]

Goed om te lezen, net ook Moussa in de star is Born gegooid.
Ja mooi! Ik weet nog wat ik ermee ga doen, wacht nog even of er een leuke chain evo komt, of ik toch nog Minteh kan krijgen.
Anders gaat die op Gijs Smal denk ik :p
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 15:40:

Ja lekker he. Al had ik wel een glitch laatst, ik scoorde 1-0 en we gingen gewoon door, toen scoorde de tegenstander 1-1 en uiteindelijk ook 2-1.

[ Voor 45% gewijzigd door Jamesl op 20-02-2025 15:56 ]

• Sn3gG3l
Ik ben nu Gruda in de evo aan het doen. Die gast heeft straks gewoon bijna zelfde stats als 89 Maradona als ie klaar is. Ik ga die 500k upgrade voor maradona niet doen denk ik, overtuigd me niet genoeg op de CAM versie.

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 09:15
Is de Maradona upgrade naar 92 echt een must? Vind de 89 ook al goed aanvoelen. Vind 500k toch best veel. Wat vinden jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Lil Tjappo schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 16:46:
Is de Maradona upgrade naar 92 echt een must? Vind de 89 ook al goed aanvoelen. Vind 500k toch best veel. Wat vinden jullie?
Ik heb hem niet nodig dus doe hem niet, maar ik vind 500K wel te veel geld voor de marginale upgrade, finesse+ is wel lekker, maar dat hebben andere CAMs ook wel.
Ik zou hem persoonlijk op 89 houden, weak foot upgrade geven en wachten op een andere/gratis EVO over een maandje ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Lil Tjappo schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 16:46:
Ik vind het die 500k niet waard, heb ook nog eze en palmer en is idd marginale upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb het dan wel gedaan, maar dat heeft ook te maken met jeugdsentiment voor mij. Hij is precies de cam die ik nog altijd zocht. Heb dus ook de cam-versie voltooid.
Net Mendy gedaan uit fodder en toty Carlos verkocht.

Leuke back maar vond hem hem geen miljoen waard. Cafu aan de andere kant is zoveel meer aanwezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Dank voor alle tips voor die grassroot cup. Net gehaald en ook weer 3000xp erbij voor seizoen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 11:27:
Gisteren Olise zijn grassroot kaart opgepikt van de markt. Die kaart is echt een ontzettende cheatcode en kan ik echt aanbevelen als je de coins hebt. :)
Je hebt gelijk, die ts olise was al goed. Maar die grassroot is echt next level.

• tukkerterror90
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 16:50:
[...]

Ik vind het die 500k niet waard, heb ook nog eze en palmer en is idd marginale upgrade.
Anders gewoon 10 euro tegen aan gooien hou je die 500k mooi op de bank :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sn3gG3l
tukkerterror90 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:34:
[...]

Anders gewoon 10 euro tegen aan gooien hou je die 500k mooi op de bank :P
Principe kwestie, ik geef geen geld uit aan points :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Gister Araujo gekocht voor 1,07 M. komt die Evo uit direct meer als 170k gezakt :'(
Wel een beest van een verdediger en ook absoluut geen spijt van maar jammer is het wel.

Nu alleen kijken over ik nog een goede vervanger voor Boey kan vinden en dan is mijn team behoorlijk up-to-date.
Jullie nog suggesties voor een goede RB (250k) met het liefst 2 +speelstijlen zodat hij iets langer mee kan?
Competitie maakt niet zo veel uit want genoeg icons voor eventuele chem issues

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
beuker19 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:15:
Gister Araujo gekocht voor 1,07 M. komt die Evo uit direct meer als 170k gezakt :'(
Wel een beest van een verdediger en ook absoluut geen spijt van maar jammer is het wel.

Nu alleen kijken over ik nog een goede vervanger voor Boey kan vinden en dan is mijn team behoorlijk up-to-date.
Jullie nog suggesties voor een goede RB (250k) met het liefst 2 +speelstijlen zodat hij iets langer mee kan?
Competitie maakt niet zo veel uit want genoeg icons voor eventuele chem issues
Ik heb zelf al heel lang een gevolueerde versie van Dalot, 89 rated. Niet de beste maar wel super goedkoop. Lekker snel en grote gast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Er komt een SBC/Objective van Maicon als het goed is de komende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

M@cer schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:28:
Er komt een SBC/Objective van Maicon als het goed is de komende week..
Ik heb begrepen dat het een objective word waarbij je 30 games moet winnen van de 36 pogingen (entry's dus kan best meer wedstrijden zijn) gaat het helaas niet worden vrees ik.

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 21-02-2025 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
beuker19 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:50:
[...]

Ik heb begrepen dat het een objective word waarbij je 30 games moet winnen van de 36 pogingen dus dat gaat het helaas niet worden vrees ik.
Serieus? Dat is voor de meeste toch bijna niet te doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ik heb die backline boss evo op Thuram gezet. Die had ik al naar 90 geupgrade met de iconic rise evo. Nu heeft die straks anticipate plus en alle andere defensieve playstyles in het wit. :)

Dikke prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:21:
[...]

Ik heb zelf al heel lang een gevolueerde versie van Dalot, 89 rated. Niet de beste maar wel super goedkoop. Lekker snel en grote gast.
Hier hetzelfde met Kounde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
beuker19 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:50:
[...]

Ik heb begrepen dat het een objective word waarbij je 30 games moet winnen van de 36 pogingen (entry's dus kan best meer wedstrijden zijn) gaat het helaas niet worden vrees ik.
Sowieso, 30 wins... komop zeg.
Ik speel spelletjes voor mijn plezier en niet als fulltime baan.

Helemaal doorgeslagen daar bij EA. Release dan gewoon een SBC of een normale haalbare objective.

Ik ga echt niet 30 wins grinden in een of andere toxic friendly cup. Daar heb ik minimaal 60 tot 90 wedstrijden voor nodig. Zo goed is Maicon ook weer niet. Heb zijn prime hero, maar die heeft echt wel gebreken hoor. Redelijke rechtsback, maar niet meer dan dat.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:41:
[...]

Sowieso, 30 wins... komop zeg.
Ik speel spelletjes voor mijn plezier en niet als fulltime baan.

Helemaal doorgeslagen daar bij EA. Release dan gewoon een SBC of een normale haalbare objective.

Ik ga echt niet 30 wins grinden in een of andere toxic friendly cup. Daar heb ik minimaal 60 tot 90 wedstrijden voor nodig. Zo goed is Maicon ook weer niet. Heb zijn prime hero, maar die heeft echt wel gebreken hoor. Redelijke rechtsback, maar niet meer dan dat.
en dan twee weken later gaat zijn "oude" versie in een evo en word een 95% gelijkwaardige kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt die ff cup slaat echt nergens op qua vereisten……

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:19:
Echt die ff cup slaat echt nergens op qua vereisten……
Vind ik ook. Die van afgelopen week met golden goal was 100x beter dan deze troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:34:
[...]

Vind ik ook. Die van afgelopen week met golden goal was 100x beter dan deze troep.
Niemand doet ook aan golden goal dus vind zo wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:35:
[...]

Niemand doet ook aan golden goal dus vind zo wel best.
Denk dat ik 'm ook ga skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:37:
[...]

Denk dat ik 'm ook ga skippen.
Iedereen is wakker geworden en toch golden goal. Nu er toch redelijk snel doorheen gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:59:
[...]

Iedereen is wakker geworden en toch golden goal. Nu er toch redelijk snel doorheen gegaan.
Misschien morgen dan toch nog een kans geven. Maar heb een zwak team. Vooral Ligue 1 is zeer matig vertegenwoordigd.

Vandaag ging ik er de eerste 4 potjes vrij kansloos af, waarna ik ermee gekapt ben.

[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 21-02-2025 23:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:22:
[...]

Misschien morgen dan toch nog een kans geven. Maar heb een zwak team. Vooral Ligue 1 is zeer matig vertegenwoordigd.

Vandaag ging ik er de eerste 4 potjes vrij kansloos af, waarna ik ermee gekapt ben.
Goede mix maken. Heb gewoon pl en la liga samen gedaan.

En daarna de l1 objective, koop desnoods even een goede speler voor die cup. Kan je daarna gewoon weer verkopen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:55

allstarted1

WTRFTS

Ik wil compensatie vanwege het ontbreken van een 4e Base Icon! :+

Prima upgrade vanaf de 90 die ik al had :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qx6N8baeHfcHHlrsBqYWhgbFZeU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KR6WgdtJ2Yg8WLuAbvmOvplE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NFZ6PAq7jdEdNDb4lyFRU8vj2o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zx8FJwduCRwF8Llx1SM6HYo9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door allstarted1 op 22-02-2025 01:42 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
allstarted1 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 01:39:
Ik wil compensatie vanwege het ontbreken van een 4e Base Icon! :+

Prima upgrade vanaf de 90 die ik al had :D

[Afbeelding]

Die geven ze tegenwoordig ook weg bij 'n pakje boter hé
[Afbeelding]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
Net kwam deze meneer gewoon uit een 85 combo upgrade. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l9NYSnfWYM1hW1ONcy8uVaKe9Ew=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rxPs1ZvAj9nObK8QcNtOasTR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pack kans van deze kaarten is volgens mij wel echt laag. Gister alle packs van die cup geopend, verschillende picks van seizoen en al die 85x2 packs gedaan.

Geen fantasy kaart.
Pagina: 1 ... 43 ... 68 Laatste