Kluivert POTM misschien?tukkerterror90 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 16:09:
[Afbeelding] Dit is mijn team momenteel. Wat zouden jullie als eerst upgraden?
Opzich leuk maar die is ongeveer gelijk aan mijn geëvalueerde Kluivert dus ik denk dat ik daar niet echt beter van word. Maar bedankt voor het meedenken.
Hoe bevallen Grimaldo en Reiten je?Traeces schreef op zondag 9 februari 2025 @ 14:07:
[Afbeelding]
Knop doorgehakt en die 4 miljoen uitgeven aan 3 totys. Elftal waarmee ik de WL ga spelen deze week
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Nog niet mee gespeeld. Sinds vorige week vrijdag papa
Dus mijn tijd voor fifa is een heel stuk minder
Gefeliciteerd met je kleine kameraadje!Traeces schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:55:
[...]
Nog niet mee gespeeld. Sinds vorige week vrijdag papa![]()
En geniet van de komende babytijd, voor je t weet zijn ze groot en eisen ze je ps op

Gefeliciteerd!Traeces schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:55:
[...]
Welke instellingen hebben jullie bij sprinten staan?
Welke instellingen hebben jullie bij verdedigen staan?
- ALLES gaat in de voeten van tegenstander
- ELKE tegenstander heeft véél snellere spelers
- VERDEDIGING is zo lek als een mandje en reageert niet
HELP
Bedankt nog voor de tip! Heb nu wedstrijd of 10 gespeeld en hij valt mij echt zwaar tegen. Ik ga hem toch weer verkopen en opzoek naar een vervanger.
Gefeliciteerd! Enjoy!Traeces schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:55:
[...]
Vind die 2 toty backs tot nu toe echt niet speciaal. Zeker niet voor een miljoen per stuk. Die gaan denk weer de verkoop in.
Reiten is wel echt geweldig
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Die kaart is echt veel te goedkoop op de markt. Zelfde geldt ook voor Reijnders trouwens.Oekol schreef op zondag 9 februari 2025 @ 21:15:
Ik word vanavond verrast door vitinha WW. Doordat ik FDJ verkocht had, was ik een nieuwe CM nodig. Had hem in de club. Heerlijk tikken met hem. Houdt reijnders uit de basis.
Gefeliciteerd! Geniet ervan.Traeces schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:55:
[...]
Ja ik, maar eigenlijk alleen met finesse en trivela's. Heeft veel effect m.i. als je green timed, maar een dramatisch effect als je verkeerd timed haha.Traeces schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:35:
Wij gebruikt er hier timed finishing ? En heeft veel voordeel tov normaal afwerken ?
Kon er moeilijk aan wennen en toch weer uitgeschakeld maar wat bij mij enorm hielp is precision shooting aanzetten en sinds dien scoor ik een stuk meer.Traeces schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:35:
Wij gebruikt er hier timed finishing ? En heeft veel voordeel tov normaal afwerken ?
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Iemand tips?
Passen gaat 9 van 10 in voeten tegenstander
Steekpass is al 3 weken überhaupt niet aangekomen
Koppen altijd naast of over
Schieten altijd naast of op keeper
Gatenkaas in m’n verdediging
Ik “loop” tegen tegenstander aan en krijg een penalty tegen!?
En belangrijkste van alles…. HOE REN/SPRINT ik? Hier raak ik echt depressief van inmiddels. Geen enkele speler van mij is sneller dan de tegenstander. Zelf Kluivert POTM met lekkere snelheid, hij lijkt te hangen in het veld en mijn tegenstander loopt hem rustig er uit.
Ik raak er ECHT moedeloos van.
Laatst vriend hier wezen gamen, die was na 2 potjes hier echt helemaal klaar mee en zei dat hij nog nooit zo verrot fifa heeft gespeeld….!? Hij zei ook al, er zit echt iets niet goed bij jou, het reageert totaal niet goed op je input.
Maar nee zal vast weer aan mezelf liggen!
Het is tijd om af te gaan haken, ik weiger een “game monitor of andere TV” aan te schaffen, alsof het dan wel gaat lopen, geloof er geen reet van
[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 10-02-2025 20:45 ]
Sprinten is niet hersenloos de r2 inrammsn zoals vroeger. Je moet echt iemand uit spelen / kappen en dan weg zijn.Sleehond schreef op maandag 10 februari 2025 @ 20:40:
Win al week of 3 geen wedstrijden meer.
Iemand tips?
En belangrijkste van alles…. HOE REN/SPRINT ik? Hier raak ik echt depressief van inmiddels. Geen enkele speler van mij is sneller dan de tegenstander. Zelf Kluivert POTM met lekkere snelheid, hij lijkt te hangen in het veld en mijn tegenstander loopt hem rustig er uit.
Laatst vriend hier wezen gamen, die was na 2 potjes hier echt helemaal klaar mee en zei dat hij nog nooit zo verrot fifa heeft gespeeld….!? Hij zei ook al, er zit echt iets niet goed bij jou, het reageert totaal niet goed op je input.
Het is tijd om af te gaan haken, ik weiger een “game monitor of andere TV” aan te schaffen, alsof het dan wel gaat lopen, geloof er geen reet van
Daarbij heb je een paar trucjes waardoor je sneller rent.
R2 ingedrukt houden is bv langzamer dan indrukken , loslaten, indrukken, loslaten.
Ik gebruik zelf heel vaak x/o om weg te kappen en dan direct een speedboost er achteraan. Dan heb je een serieus gat.
Enige die dat gaat dichten is fucking Theo Hernandez maar die kaart is echt verrotter dan verrot.
Kabel, glasvezel, PS5, Sony Bravia XR 4K televisie van jaartje of 2 oud.Jamesl schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:20:
@Sleehond heb je het ook offline (squad battles of 1v1 tegen een vriend op de bank), zo nee hoe is je internet verbinding? Zit je aan de kabel? Misschien eens kijken of je poorten open staan (zoek op port forwarding voor EA FC en PS5 als je daarop speelt).
Ik heb totaal geen kennis van poort of whatsever. Dus weet niet goed hoe ik dit moet aanvliegen?
Kun je hier op ingaan of heb je een soort Jip en Janneke guideline…?
Zou zeggen laat een keer iemand bij jou thuis komen die een beetje verstand heeft van verbindingen en etc. Zou toch zonde zijn als je stopt omdat bij jou een bepaalde instelling of iets dergelijks niet goed staat.Sleehond schreef op maandag 10 februari 2025 @ 20:40:
Iemand tips?
Hier 8 potjes gestart, 8x binnen 5 minuten 1-0 achter, 8x rq. Playstation weer uitgezet.
Er zit eerder iets niet goed tussen je televisie en je console. Ik vermoed dat op je televisie een instelling uit staat die wel aan hoort staan. Of andersom dat kan natuurlijk ook.Sleehond schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:44:
[...]
Kabel, glasvezel, PS5, Sony Bravia XR 4K televisie van jaartje of 2 oud.
Ik heb totaal geen kennis van poort of whatsever. Dus weet niet goed hoe ik dit moet aanvliegen?
Dus om je op weg te helpen ga ik een aantal vragen stellen:
Wat is het typenummer van je televisie?
Op welke HDMI poort heb je je console op aangesloten?
Staat je televisie in de game mode instelling?
Wat ik namelijk denk is dat je ultra HDMI instelling uit staat op je HDMI poort van je televisie. Probleem is een beetje dat die instelling op elk ander merk televisie weer anders heet. Als die instelling aan staat dan kan je console alle game features gebruiken van je televisie.
Dit is m’n TV. Zelf denk ik dat die 8ms input lag wellicht ook gewoon teveel is?
Zie alle instellingen hieronder.
Wat ik niet snap:
Foto 1 zegt onderin in kleine letters een resolutie met 4K erbij. Foto 3 zegt 60hz, waarom geen 120? En foto 4 zegt weer dat 120 is ondersteund.
:strip_exif()/f/image/Hrxt2Ic5abmYdViOxuClr93g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pPTnF6HMgnh2FRG0M1cYCqz0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QzlqWnV9XPhLbjnOv2ncZgDG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kZmlTQj2JUTtJrUlkLZjiBcb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tQU25aqDAVdUk0Vzt88mzoVS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CXbSvXgkHNDxmK4CuynkU1Tf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PDLX1fgiR8qIcJjezKKNnAn7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b5oUXW2iS8yqPY6XdNUoanL4.jpg?f=fotoalbum_large)
Wellicht kan het te maken hebben met de earc aansluiting? Bij mijn lg is het beter als ik daar alleen de soundbar en speakers aan hang ipv de ps5. Of heb jij op alle poorten standaard earc?Sleehond schreef op maandag 10 februari 2025 @ 22:42:
https://www.hellotv.nl/pr...DoskBfGiGnOhoCOHgQAvD_BwE
Dit is m’n TV. Zelf denk ik dat die 8ms input lag wellicht ook gewoon teveel is?
Zie alle instellingen hieronder.
Wat ik niet snap:
Foto 1 zegt onderin in kleine letters een resolutie met 4K erbij. Foto 3 zegt 60hz, waarom geen 120? En foto 4 zegt weer dat 120 is ondersteund.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Daarbij, die 120fps geldt alleen voor de ondersteunende games. Fifa is maximaal 60
3 is alleen de earc. Ik zal het dan eens op ingang 4 proberen met de zelfde instellingen. Zal mij benieuwen….theman36 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 22:55:
[...]
Wellicht kan het te maken hebben met de earc aansluiting? Bij mijn lg is het beter als ik daar alleen de soundbar en speakers aan hang ipv de ps5. Of heb jij op alle poorten standaard earc?
Daarbij, die 120fps geldt alleen voor de ondersteunende games. Fifa is maximaal 60
Durf het nog niet helemaal te geloven, maar HDMI 4 gepakt met dezelfde instellingen en heb opeens WEL spelers die soepel draaien. WEL spelers die daadwerkelijk vlug lijken te zijn. Passing lijkt opeens veel strakker.
Mijn god als dit het is…

Oké, we kijken het even een paar dagen aan, maar je gaat nog horen van me. Het lijkt veel te verbeteren.
Het overzicht wat ik je al 'n X gedeelt heb qua port forwarding. Je zou t gaan doorlezen maar gok dan niks mee gedaanSleehond schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:44:
[...]
Kabel, glasvezel, PS5, Sony Bravia XR 4K televisie van jaartje of 2 oud.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zeker toen doorgenomen maar dat was voor mij hogere wiskunde alsnog (ja sorry ik ben daar echt NIET in thuis, vond het niet echt Jip en Janneke niveau om er even lekker doorheen te gaan).Oekol schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 06:41:
[...]
Het overzicht wat ik je al 'n X gedeelt heb qua port forwarding. Je zou t gaan doorlezen maar gok dan niks mee gedaan
Ik merk dus al wel serieus verschil gisteren avond door die HDMI wijziging, wat ik ergens wel bijzonder vind, maar merkte toch wel echt verschil op hoe speler bewegen en qua snelheid.
Enige twijfel die ik dan nog heb is of het niet aan het tijdstip lag, bijna tegen 00.00uur. Dus vanavond maar eens gamen tussen 19:00 en 21:00. Zal mij benieuwen
Een paar zaken zijn afhankelijk van de servers en het wel/niet uitbrengen van de "schaduw"patch in mijn ogen.Sleehond schreef op maandag 10 februari 2025 @ 20:40:
Iemand tips?
Slechte passing, dat jouw aanvallers veel langzamer zijn dan de andere verdedigers die 70 pace hebben, dat jouw eigen spelers over elkaar struikelen bv en dat een rode kaart wel erg gemakkelijk gegeven wordt. Dit zijn zaken waar je soms geen invloed op hebt en dan kan je op dat moment beter ff niet spelen heb ik de indruk. ik weet niet hoe anderen dit ervaren, dat hoor ik graag. Als bovenstaande zaken gebeuren tijdens de WL, dan stop ik ermee en dan probeer ik het op een volgende dagv wel weer. Maar eigenlijk speel ik hierdoor geen WL meer, veel te frustrerend. Dit kan je ook hebben in rivals als je bv op een vrijdagavond ff een paar potjes wil wegtikken, soms zijn de servers drama. Dat is al een tijdje bekend en ik klaag daar eigenlijk nooit meer over omdat ik weet dat dit nooit verholpen gaat worden. Zelf heb ik de volgende tips niet geprobeerd, maar misschien helpt dit wel een beetje; YouTube: FC 25 - Turn OFF These SETTINGS TO REDUCE DELAY AND LAG
Een paar dingen kan je wel proberen anders te doen.
Koppen is eigenlijk een no go in dit spel en loont niet. Probeer daarom geen hoge voorzetten te geven, maar rustig op te bouwen rond de 16 van de tegenstander en als je de ruimte gevonden hebt, probeer je te schieten. Ook vooruit sprinten tegen een tegenstander is niet de oplossing, probeer de ruimte te vinden door zigzaggend te dribbelen en dan een sprintboost of een schot te proberen. Ik ben ook en sprintknop verslaafde en ik moet dit ook nog vaak tegen mijzelf zeggen. Verkeerde aannames, passes en botsingen tegen een verdediger bvrengt dit met zich mee.
Verdedigen
Het kan zijn dat er gaten vallen tussen jouw centrale verdedigers en dat de tegenstander gemakkelijk kan scoren nadat er een steekpass gegeven werd of dat er flinke gaten vallen tussen jouw CDM's en CV's. Met de 442 heb ik dit eerder ook ervaren. Instappen met een CV is ook dodelijk omdat de tegenstander dan een tweetje doen en je dan snel gezien bent. Of dat jouw vleugelverdedigers niet een fullback en defend role hebben. Als jouw backs aanvallend ingesteld staan en jouw tegenstander een 4213 aanhoud (wat nu erg vaak voorkomt), dan counteren ze je op de vleugel en heb je een probleem.
Zelf speel ik daarom met drie centrale verdedigers met een 523. Ja, niet iedereen is hiervan gecharmeerd (je wordt gauw beschuldigd om een 5 bback rat te zijn) maar dit voorkomt wel een gatenkaas achterin en mijn verdidiging is nu vrij solide.
/f/image/qjNg4zTpLxw2KHtxDXjz834S.png?f=fotoalbum_large)
Code: Uwtyrp9aeS&
Defensieve lijn is gebalanceerd op 50 hoogte.
Door deze tactiek zijn mijn aanvallers voorin te vinden zodat je vaak een lange bal kan doen om onderuit de druk te komen.
De backs doen ook meer mee dan in een alleen defensieve rol in een bv 442. Backs met goede passing vind ik zelf erg prettig.
Zelf kan je uiteraard experimenteren hierme net als de rollen van de CM's en aanvallers. Net totdat jij het prettig vind spelen.
Passes
Probeer te passen met een harde pass, op PS is dit R1 + de passknop. vaak komt de pass dan wel aan en is het geen zaht balletje die gemakkelijk te onderscheppen valt.
Qua steekpasses: deze worden inderdaad vaak onderchept wanneer je deze op het verkeerde moment geeft. Lofted through passes (steekpasses door de lucht) kunnen in sommige situaties veel beter werken. Het is uitproberen wanneer welke pass in welke situatie het meest geschikt is. Spelers met insicive passing hebben mijn voorkeur. Neilsguides heeft er een goede video van gemaakt: YouTube: FC 25 Complete Passing Guide: All 29 Techniques Explained!
Misschien helpt dit een beetje
Edit; ik heb ff gemist dat de hdmi instellingen geholpen hebben, fijn om te weten.
Is een visual glitch. Je 88 rated speler zal gewoon 91 rated zijn als je de evo hebt afgerondMarkmaas schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:57:
Zijn er meer mensen die last hebben van de FS evo 3? Bij mij zegt ie van 84 alg naar 87 terwijl mijn Hall 88 is en dat de vereisten ook zijn voor de evo naar 91
Tim01 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:13:
[...]
Is een visual glitch. Je 88 rated speler zal gewoon 91 rated zijn als je de evo hebt afgerond
:strip_exif()/f/image/lvC63E7Mr6Ep35jhSSHYNbCR.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan hem niet selecteren huh?😅
Ik zie het al moet al die speelstijlen verdienen voor hem😅Markmaas schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:28:
[...]
[Afbeelding]
Kan hem niet selecteren huh?😅
Nu 2x achter elkaar elftallen met 5/6 toty tegen. En dan is het niet berger…. Net aanval tegen met toty mbappe, Vini , James en daarachter Bellingham. En als backs carvajal en karchoui.
Pot erna gewoon weer een shitload aan toty aanvallers tegen. Waaronder weer vini.
Dit soort elftallen krijg ik zelfs in divisie 6 tegen, en dan na ieder doelpunt de herhaling bekijken en dansjes maken.Traeces schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:41:
Echt ze moeten wat gaan doen met die bizarre God squads hoor.
Nu 2x achter elkaar elftallen met 5/6 toty tegen. En dan is het niet berger…. Net aanval tegen met toty mbappe, Vini , James en daarachter Bellingham. En als backs carvajal en karchoui.
Pot erna gewoon weer een shitload aan toty aanvallers tegen. Waaronder weer vini.
Het is echt niet normaal me laaste 5 potten WL minimaal continu 2 toty tegen.Den3004 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:24:
[...]
Dit soort elftallen krijg ik zelfs in divisie 6 tegen, en dan na ieder doelpunt de herhaling bekijken en dansjes maken.
Net weer salah en smith tegen, er is geen lol aan.
Dat ik een goed team heb betekend nog niet dat ik de teams nog niet absurt mag vinden ?Lil Tjappo schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:25:
Je hebt zelf toch ook een bizar goed team ?
Ik heb nog nooit zoveel totys gezien als dit jaar. Me laatste 5 potten in de wl kwam ik minimaal tegen 2 totys en vaak meer.
Maar vind prima me 9 wins zijn weer binnen.
Bizar dat je dit post als je aflopen zondag nog dit team postTraeces schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:41:
Echt ze moeten wat gaan doen met die bizarre God squads hoor.

3 TOTY en Ronaldo 94. Hoe denk je dat tegenstanders daar tegenaan kijken?
/f/image/RANR3SQChiVQMIBXj2rfD5W3.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 12-02-2025 11:46 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Scheelt dat ik die verkocht hebM@cer schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:32:
[...]
Bizar dat je dit post als je aflopen zondag nog dit team post![]()
![]()
3 TOTY en Ronaldo 94. Hoe denk je dat tegenstanders daar tegenaan kijken?
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Traeces op 12-02-2025 11:54 ]
Ik heb ook 3 TOTY, dit waren altijd deer zeldzame kaarten idd terwijl het dit jaar meer lijkt op TOTS qua zeldzaamheid.Traeces schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:53:
[...]
Scheelt dat ik die verkocht hebzit ook een verschil tussen een back van 800k en aanvallers en middenvelders van minimaal 5miljoen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat was dus precies mijn punt.Bossie schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:20:
[...]
Ik heb ook 3 TOTY, dit waren altijd deer zeldzame kaarten idd terwijl het dit jaar meer lijkt op TOTS qua zeldzaamheid.
Overigens ook dikke icons zoals R9 en Gullit kom ik echt regelmatig tegen.
Amper verschil in behalve de prijs. En de prijs komt puur door hype op spelers, niet omdat de stats zoveel beter zijnTraeces schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:53:
[...]
Scheelt dat ik die verkocht hebzit ook een verschil tussen een back van 800k en aanvallers en middenvelders van minimaal 5miljoen.
Waarschijnlijk door de belle gok sbc’s icm gok icon/hero/player packs.Traeces schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:10:
[...]
Dat was dus precies mijn punt.
Overigens ook dikke icons zoals R9 en Gullit kom ik echt regelmatig tegen.
Maar idd, ik zag dit ook regelmatig toen ik tijdens TOTY veel rivals speelde (D9 -> D6), dat je daar ziet is wel een indicator ivm de hogere divisors.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Over het algemeen ben ik veel meer op mijn hoede als ik tegen een team moet met veel gouden kaarten.
[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 12-02-2025 13:39 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ja dat mag hoor, zou me er zelf persoonlijk niet zo druk om maken als ik jouw team had.Traeces schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 23:07:
[...]
Dat ik een goed team heb betekend nog niet dat ik de teams nog niet absurt mag vinden ?
Ik heb nog nooit zoveel totys gezien als dit jaar. Me laatste 5 potten in de wl kwam ik minimaal tegen 2 totys en vaak meer.
Maar vind prima me 9 wins zijn weer binnen.
Klopt wel dat het een stuk minder uniek is dit jaar om bijvoorbeeld een R9 te packen valt me op dan andere jaren.
De belangrijkste reden dat je zoveel TOTY's ziet is volgens mij de repeatable 82+ x20 SBC. De lagere pulls kon je heel makkelijk weer recyclen in een nieuwe 82+ x20 SBC. Als je te weinig TOTW's had, kon je ook oneindig nieuwe TOTW's craften. Je zag ook veel streamers die een full send deden door al hun coins en spelers in die SBC te gooien. Als je die SBC maar vaak genoeg doet, behoorlijk wat spelers hebben 'm meer dan 500x gedaan, dan komen de blauwe kaartjes vanzelf wel tevoorschijn...Bossie schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:20:
[...]
Ik heb ook 3 TOTY, dit waren altijd deer zeldzame kaarten idd terwijl het dit jaar meer lijkt op TOTS qua zeldzaamheid.
Vorig jaar had je alleen de premium league upgrades. Je hebt dan wel de garantie dat je een bepaalde league hebt, maar zonder garantie op rating en maar 3 rares per pack, dat gaat toch een stuk minder rap.
Al jaren geen TOTY gepacked in het moment zelf, wat zeg ik, nog nooit denk ik!Moody2204 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 16:27:
En toch lukt het sommige mensen om geen enkele TOTY te packen.
Ook niet de gebruikelijke troll keeper?Sleehond schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 17:18:
[...]
Al jaren geen TOTY gepacked in het moment zelf, wat zeg ik, nog nooit denk ik!
Haha, nouja wellicht is dat wel gebeurd ja, dat sluit ik niet uit
Packluck is echt insane dit jaar.
Ik wilde je quoten en drukte op rapporteer. Dan weet je 't denk ik wel. Godsamme zegTraeces schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:00:
Gister cubarsi uit die fs upgrade en vandaag ww cm Frenkie uit Rivals pack….
Packluck is echt insane dit jaar.
Netjes hoor!
Daar heb ik niet echt last van. Wat ik altijd heb is dat ik de laatste weken elke keer de eerste 5 potjes win op legendarisch en de laatste verlies ik dan op bizarre wijze. Heb dan een beetje het gevoel dat de cpu dan opeens moet winnen zodat je rang niet zo hoog is. Maar goed zou ook zomaar kunnen dat het tussen mijn oren zit hahaSn3gG3l schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 21:07:
En weer een crash in Squad Battles, al twee maanden dit gedoe, forum staat er vol mee en wordt niks mee gedaan. Technisch is FC25 toch echt wel een matige editie... Weer 1700 punten pleitte.
Vanavond was hier dus zo'n avond. Speelde onwijs goed, maar kon geen enkele pot winnen (zelfs de wedstrijden dat ik met 2 goals voor stond, want ja in die wedstrijden wordt het met 2 minuten extra uiteraard nog gelijk in de 93e minuut zoals we allemaal wel weten inmiddels).
Zal ook wel niks met EA en scripting te maken hebben maar tussen de oren zitten.
Weet ik in ieder geval wel zeker dat ik morgen weer potjes ga winnen. Zo voorspelbaar is het spel inmiddels wel.
Beetje zin in Maradona day 🥰🥰
Ff om in de stemming te komen
[ Voor 5% gewijzigd door maversne op 14-02-2025 04:45 ]
Ergens kan ik het nog steeds bijna niet geloven dat dit echt een heel wezenlijk verschil geeft. Maar ook gisterenavond "gewoon" 6 wins achter elkaar gepakt in Rivals, nou dat gebeurde me anders nooit. Met daarbij tussendoor dat ik van divisie 5 naar 4 schoot en ook daar gewoon de wins pakte.
Kortom, een zeer tevreden man hier, en die kabel gaat nooit meer uit de 4e poort

Mijn team is nu als volgt:
Speel weer even met Nunez (247 wedstrijden en 231 goals) omdat Haaland mij meer past als supersub als ik achter sta of gelijk sta en daarmee nieuwe power wil inbrengen. Kan niet goed met hem starten.
Die Vermeeren… poeh wat een heerlijke CM is dat zeg, ongelofelijk!!
Nog mooie 500k achter de hand. Iemand tip of ik hiermee echt een knaller kan kopen die direct hier in de basis zou staan? Is bijvoorbeeld TOTY Martinez een idee? Vind het zelf altijd beetje zonde zoveel geld voor een keeper te betalen, die blijven immers beetje discutabel. Qua stats natuurlijk wel een flinke verbetering van mijn 88 versie. Of ik zou het in Casillas SBC moeten stoppen...?
:strip_exif()/f/image/M7xBMoBJAROee6pi4Supeyzl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TyAUPFyu6NgK1GqTF96UTMcH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 53% gewijzigd door Sleehond op 14-02-2025 09:06 ]
Iets met een placebo effectSleehond schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:01:
@theman36 Nog steeds heel dankbaar over je opmerking over de HDMI poort. Bizar dat dat het toch echt een beetje blijkt te zijn. Sinds deze aanpassing voelt het spel gewoon anders aan. Er zit meer souplesse in en spelers reageren beter op input etc.
Ergens kan ik het nog steeds bijna niet geloven dat dit echt een heel wezenlijk verschil geeft. Maar ook gisterenavond "gewoon" 6 wins achter elkaar gepakt in Rivals, nou dat gebeurde me anders nooit. Met daarbij tussendoor dat ik van divisie 5 naar 4 schoot en ook daar gewoon de wins pakte.
Kortom, een zeer tevreden man hier, en die kabel gaat nooit meer uit de 4e poort![]()
Mijn team is nu als volgt:
Speel weer even met Nunez (247 wedstrijden en 231 goals) omdat Haaland mij meer past als supersub als ik achter sta of gelijk sta en daarmee nieuwe power wil inbrengen. Kan niet goed met hem starten.
Die Vermeeren… poeh wat een heerlijke CM is dat zeg, ongelofelijk!!
Nog mooie 500k achter de hand. Iemand tip of ik hiermee echt een knaller kan kopen die direct hier in de basis zou staan? Is bijvoorbeeld TOTY Martinez een idee? Vind het zelf altijd beetje zonde zoveel geld voor een keeper te betalen, die blijven immers beetje discutabel. Qua stats natuurlijk wel een flinke verbetering van mijn 88 versie. Of ik zou het in Casillas SBC moeten stoppen...?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Weten jullie al voor welke positie jullie gaan voor de evo? Ik zelf twijfel tussen de cam en rw. En ben benieuwd hoeveel de upgrade naar de 92 kaart zal kosten, alles boven de 500k ga ik lekker laten liggen, dan maar wachten op een andere evo over een tijdje.
Zou heel goed kunnen, maar echt… het voelt ECHT wat anders aan. Vind dat wel echt bijzonder hoor. Maar goed vooral blijdschap hoor…theman36 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:51:
[...]
Iets met een placebo effectmaar fijn dat het verholpen lijkt te zijn
Laten we de WL eerst ff afwachten …theman36 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:51:
[...]
Iets met een placebo effectmaar fijn dat het verholpen lijkt te zijn
Ja heerlijk. Mooi dat hij weer terugkomt in het spel. Ben toch wel fan, dus dan moet je wel he?maversne schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 04:45:
YouTube: MARADONA Live is life 1989 Completo .(FULL) April 1989: Diego Marado...
Beetje zin in Maradona day 🥰🥰
Ff om in de stemming te komen
Zat vandeweek een filmpje terug te kijken van zijn wedstrijd tegen België op het WK van 86. Misschien wel zijn beste wedstrijd ooit.
Edit: voor de volledigheid de beelden (overigens niet zo'n goede kwaliteit)
[ Voor 25% gewijzigd door Moody2204 op 14-02-2025 14:23 ]
EA kennende zou het bij niets verbazen als ze deze evo FC Points only maken om te testen hoe mensen hier op reagerenVestendrie schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:01:
Zoveel zin om met Maradonna te gaan spelen vanavond. Natuurlijk ga je straks tegen elk team tegen diego spelen waardoor het unieke er wel een beetje af is, maargoed.
Weten jullie al voor welke positie jullie gaan voor de evo? Ik zelf twijfel tussen de cam en rw. En ben benieuwd hoeveel de upgrade naar de 92 kaart zal kosten, alles boven de 500k ga ik lekker laten liggen, dan maar wachten op een andere evo over een tijdje.
Zou wel typerend zijn voor deze rat-company inderdaadTim01 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 14:58:
[...]
EA kennende zou het bij niets verbazen als ze deze evo FC Points only maken om te testen hoe mensen hier op reageren
Niet mee eens. Heb nog een paar 89-rated spelers in mijn team en die doen het nog prima.Sn3gG3l schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 17:46:
Pff alweer zo'n evo, wordt een beetje moe van al die evo grinds elke keer. We gaan het zien bij Maradona. Hij wordt max 89 dus echt heel veel heb je er ook niet aan.
En Maradona is Maradona.
Klopt ik heb ook nog 89 neto op rechts, misschien wordt die maradona beter. Op cam heb ik zidane of rutter en in de spits Puskas. Zie er nog geen nut voor maar zal ook aan de playstyles liggen. Blijft idd Maradona...Moody2204 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 17:51:
[...]
Niet mee eens. Heb nog een paar 89-rated spelers in mijn team en die doen het nog prima.
En Maradona is Maradona.
Edit: Update is uit. Voor 500k of 1000 $$punten kan je em naar 92 upgraden, toch best aan de prijs..
[ Voor 10% gewijzigd door Sn3gG3l op 14-02-2025 19:11 ]
Maarja het is wel een Maradonna 92.... neig er wel naar hoor!
Middenveld:
94 Zidane CM > Mezalla
92 Maradonna CAM > spelmaker (?)
91 Vermeeren CM > Controlerend
Lekker hoor!
Dat is het volgens mij.Moody2204 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 19:41:
Zitten er bij die Maradona evo nog addertjes onder het gras? Of is het gewoon 1 kiezen voor de positie en dan eventueel die van 500k doen?
Ik ga voor de CAM versie met playstyle plus pass dus volgens mij de 1e optie
Uhm nee je kiest 1 van die 3 opties. Ik ben net klaar met de 1e stap naar van Diegos droom I naar 83 versie, nu ga ik automatisch door naar 89 versie en dan finale 89 versie.Sn3gG3l schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 19:55:
Volgens mij kan je elk positie weer apart kiezen bij elke upgrade toch? Tegenwoordig heb je vaak een guide nodig voor die evolution paths..... Nog wel mega tevreden met mn Future Stars Icon De Winter, wat een baas is dat in de verdediging
Nee, ff Fifa restarten en hopen dat het daarna weer werkt. Of naar transferlijst sturen en op de markt zetten als die bug er niet is. Zal wel weer even duren voor dat dit gefixed wordt.Markvd1984 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 19:55:
[Afbeelding]
Iemand enig idee hoe dit op te lossen
Nu al paar dagen dat ik nieman op tl lijst kan zetten
Alleen via de app lukt het wel
Ja heb nu al ong een weekSn3gG3l schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 20:13:
[...]
Nee, ff Fifa restarten en hopen dat het daarna weer werkt. Of naar transferlijst sturen en op de markt zetten als die bug er niet is. Zal wel weer even duren voor dat dit gefixed wordt.
To lijst zelf heen sturen zelfde verhaal
Dacht mss hebben met er last van
Heb het not niet eerder gezien/ gehad namelijk
De wraak van EA omdat je zo boos over ze praatMarkvd1984 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 20:18:
[...]
Ja heb nu al ong een week
To lijst zelf heen sturen zelfde verhaal
Dacht mss hebben met er last van
Heb het not niet eerder gezien/ gehad namelijk
Zou je haast denken jaTraeces schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 20:32:
[...]
De wraak van EA omdat je zo boos over ze praat
Ze kunnen de waarheid niet hebben haha
Maradonna is idd altijd special, maar ik ben ik ook beetje evo moe.Moody2204 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 17:51:
[...]
Niet mee eens. Heb nog een paar 89-rated spelers in mijn team en die doen het nog prima.
En Maradona is Maradona.
Misschien moet in ze eens eerder afronden ipv steeds in de laatste twee dagen
Je kan deze er zo doorrammen hoor. Zidane was ook zo klaar. 1 avondje rammen en je bent erBossie schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 21:20:
[...]
Maradonna is idd altijd special, maar ik ben ik ook beetje evo moe.
Misschien moet in ze eens eerder afronden ipv steeds in de laatste twee dagen
Zidane moet ik nog ff afmaken, heb sinds TOTY de game nog niet weer gespeeld.Sleehond schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 21:42:
[...]
Je kan deze er zo doorrammen hoor. Zidane was ook zo klaar. 1 avondje rammen en je bent er
Heb nog 2/3 evo’s klaarstaan die nog 13 dagen hebben, dus heb binnenkort wel weer ff een excuus om deze af te ronden en dan met Maradonna mee te pakken.

Mezelf beloond nu FIFA eindelijk zo lekker draait. Gekocht met punten en lekker die coins bewaren voor wat anders of een flinke SBC die ik wil voltooien.
En het mooie is, nog maar 2 wins en zit in divisie 3… nog nooit gehaald!
Speels zelfs op vrijdag avond nu achter elkaar iedereen weg, weer win of 5 op een rij…
Duo Maradona en Haaland is echt lachen; stuur die Viking zo makkelijk weg, 1 op 1 afronden is 98 van 100 keer raak… LOL
:strip_exif()/f/image/olapYZt39TQEKAoUbUiYG5HS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qQWtAHywer2GUCybSoaA4Ogm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Sleehond op 14-02-2025 23:54 ]
Hier ook de 92-rated gedaan. Maar wat een kaart. Heb hier hetzelfde alleen dan met de combi Maradona-Socrates. Die Socrates loopt zo goed, en met Maradona weet ik de balletjes er te krijgen. Ook regelmatig daardoor 1 op 1 en een goal. Liep als een trein vanavond. Hier ook meteen naar div. 3 gepromoveerd.Sleehond schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 23:53:
Welkom chef!
![]()
![]()
Mezelf beloond nu FIFA eindelijk zo lekker draait. Gekocht met punten en lekker die coins bewaren voor wat anders of een flinke SBC die ik wil voltooien.
En het mooie is, nog maar 2 wins en zit in divisie 3… nog nooit gehaald!
Speels zelfs op vrijdag avond nu achter elkaar iedereen weg, weer win of 5 op een rij…
Duo Maradona en Haaland is echt lachen; stuur die Viking zo makkelijk weg, 1 op 1 afronden is 98 van 100 keer raak… LOL
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Prima stormram als ik een doelpunt moet forceren.
Kane scoort wel gemakkelijk, zonde dat hij geen 5*wf heeft. Bij mij heeft Shaw toty de voorkeur gekregen boven Puskas toty, Cantona toty en Neymar ww st versie. De loopacties, 5*wf, haar sterke fysiek en zeer goed scorende vermogen zijn haar sterke pluspunten. Zij is tradable en de rest untradable, maar het zal wel een tijdje duren voordat ik haar verkoop. Echt een aanrader!Traeces schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 15:33:
SBC van Kane maar gedaan, vind die altijd verschrikkelijk om tegen te spelen. Daarbij totaal geen sterke spits in de selectie welke de bal kan vasthouden of in de lucht sterk is.
Prima stormram als ik een doelpunt moet forceren.
Vandaag alles verliezen, het is weer traag, passes weer krankzinnig slecht, dribbelen voelt log etc.
Daar ging m’n optimisme over de fijne verandering
4231 speelt wel erg lekker moet ik zeggen. In principe hetzelfde als 4213 maar met LM/RM om iets minder diep te spelen en tegelijkertijd controlerend. Zelf spelers wegsturen met L1, naar de tweede man passen en direct een diepe pass naar de speler die ik heb weggestuurd (meestal spits of cam). Het vergt wat geduld, maar eenmaal je aan deze opstelling gewend bent speelt het lekker weg. Vaker Mbappe moeten wisselen voor Eusebio die net toch wat behendiger is en hetzelfde geldt voor Maradona die eruit gaat voor James TOTY. Cafu TOTY weer verkopen dan heb ik weer 2,4M op de bank. Even een andere speler uittesten.
/f/image/E9T07fkig1GrMznLeoyAtaN6.png?f=fotoalbum_large)