[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:51
Oekol schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:35:
[...]

Hoe is Mbappe? Twijfel er enorm over. Maar is ook heel veel fodder. Ga wel 'gewoon' Bale voltooien.
4 wedstrijden 12 doelpunten in Rivals en zomaar 4 wedstrijden op rij gewonnen.. En ik ben echt geen bijzondere speler ofzo.. Ik had gewoon heel veel fodder na TOTY en dit is een speler die je gewoon tot het eind kan laten staan.

Fodder is gewoon heel duur op dit moment, aan het begin van de week was Mbappe nog onder de 4 miljoen.

De steekpass werkt op dit moment trouwens echt heerlijk.. Zidane hoeft hem maar in de diepte te spelen en 1 van mijn 2 spitsen staat 1 op 1 met de keeper.

[ Voor 27% gewijzigd door M@cer op 05-02-2025 15:08 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:59
Wat is er in godsnaam mis met de gameplay? Verschrikkelijke button lag, elke wedstrijd is het 8-6, 5-9, 11-4, dat soort uitslagen. Verdedigen is onmogelijk geworden en de kick-off glitch goal is erger dan ooit tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-09 19:18
Heeft iemand nog een leuke suggestie voor de positie op LM?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NJkjBPWrGQ0zDPDi9de4mdDjCRU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sRDnDdAL4P77mdHBDma7r5DG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denn90 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:51:
Heeft iemand nog een leuke suggestie voor de positie op LM?

[Afbeelding]
Hoeveel coins heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-09 19:18
335k

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Saekerhett schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:01:
Wat is er in godsnaam mis met de gameplay? Verschrikkelijke button lag, elke wedstrijd is het 8-6, 5-9, 11-4, dat soort uitslagen. Verdedigen is onmogelijk geworden en de kick-off glitch goal is erger dan ooit tevoren.
Geen idee, hier exact hetzelfde. Plus dat mijn keeper ineens veel en veel minder was dan afgelopen dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Oekol schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:35:
[...]

Hoe is Mbappe? Twijfel er enorm over. Maar is ook heel veel fodder. Ga wel 'gewoon' Bale voltooien.
Heb je Bale loan gedaan? Ik vind hem echt draaien als een truck. Wilde Mbappe doen maar ben zelf voor fun gegaan en aan Dinho gestart.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:09
El Profesor schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:32:
[...]

Heb je Bale loan gedaan? Ik vind hem echt draaien als een truck. Wilde Mbappe doen maar ben zelf voor fun gegaan en aan Dinho gestart.
Dat moet je ook niet doen met hem. Zijn loan en Best z'n loan:

Bale
7 goals 6 assists

Best
6 goals 1 assist

Ben dus nu Bale aan 't doen. Kan natuurlijk ook mooi op elke positie voorin.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen met niet veel fodder en coins, kan ik fs van persie ook echt aanraden.

Gebruik hem als tweede spits naast R9 als ik achter staat. Afronding in de 16 heel sterk, speedboost werk geweldig en zijn finess is next level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:25
Sinds november heb ik doorgaans 2 tot 3 miljoen coins over, maar ik deed er vrijwel niets mee, wat ik achteraf toch zonde vind. Af en toe kocht ik een paar pakketten uit de winkel, maar daar bleef het bij. Dankzij het voltooien van SBC’s tijdens de TOTY promo had ik nog behoorlijk wat high-rated fodders over. Daarom heb ik toch besloten om Mbappe POTM binnen te halen, met uiteindelijk nog 500K coins die ik moest inleveren.

Ik denk dat dit mijn beste team ooit is. Ik ben benieuwd hoe Mbappé speelt. Helaas wel geforceerd om met twee spitsen te spelen nu :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sbkZmuk9gHIXKZOKxvR2Hg_8pzc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/i9LOFF7U6d9cZlumBwSgEqg1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:44:
Sinds november heb ik doorgaans 2 tot 3 miljoen coins over, maar ik deed er vrijwel niets mee, wat ik achteraf toch zonde vind. Af en toe kocht ik een paar pakketten uit de winkel, maar daar bleef het bij. Dankzij het voltooien van SBC’s tijdens de TOTY promo had ik nog behoorlijk wat high-rated fodders over. Daarom heb ik toch besloten om Mbappe POTM binnen te halen, met uiteindelijk nog 500K coins die ik moest inleveren.

Ik denk dat dit mijn beste team ooit is. Ik ben benieuwd hoe Mbappé speelt. Helaas wel geforceerd om met twee spitsen te spelen nu :P

[Afbeelding]
Luxeprobleem lijkt me. Alleen jouw Mbappe is al meer waard dan mijn hele team plus wissels en reserves bij elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Dit jaar gaat het sowieso heel goed ook met coins maken. Iets packen wat wat waard is overigens niet (al moet ik direct mijn mond spoelen want VVD TOTY gepacked). Die was untradable, laat ik zeggen niets van waarde gepacked voor een headstart qua coins.

Zit nu als ik alles verkoop voor de marktprijs op ruim 8 miljoen euro
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fNnaDNt.png

Met deze vriend die veel budget in beslag neemt. Die wil ik wel graag verkopen, gekocht voor 1.876 mio en nu 2.7 mio waard.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Gj3tBjX.png

Mijn team is vrijwel geheel untradable. Heb vanmiddag Miyama TOTY gekocht om te proberen, lees goede verhalen over haar.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
Ik weet echt nooit waar ik moet beginnen met traden eerlijk gezegd.
Je kan natuurlijk altijd logische dingen doen, zoals goedkoop IFs inslaan als ze laag staan en wachten op een SBC. Of waarschijnlijk zoals laatst allemaal Shadow en Hunters inslaan, die zullen vast wel stijgen nu (gokje).

Maar ik wil ook altijd gewoon graag geld uitgeven aan spelers en er daadwerkelijk mee spelen, dus dat doe ik meestal haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Jamesl schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:47:
Ik weet echt nooit waar ik moet beginnen met traden eerlijk gezegd.
Je kan natuurlijk altijd logische dingen doen, zoals goedkoop IFs inslaan als ze laag staan en wachten op een SBC. Of waarschijnlijk zoals laatst allemaal Shadow en Hunters inslaan, die zullen vast wel stijgen nu (gokje).

Maar ik wil ook altijd gewoon graag geld uitgeven aan spelers en er daadwerkelijk mee spelen, dus dat doe ik meestal haha
Ik speel zelden met spelers die geld waard zijn. Na of tijdens zo'n grote crash als met TOTY doe ik het juist wel. Want de 'only way is up' vandaar dat mijn FDJ zo veel gestegen is. Overigens ook een WW Son gekocht voor 1.2mln en die heb ik gisteren verkocht voor net geen 1 mln. Ik wilde verder en Miyama mag Son vervangen en kan ik met de rest weer handelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:22
Elke tegenstander waar ik tegen speel heeft allemaal toty etc
Dit heb ik elke dag weer met uitzondering van een keer een 85 speler
Zijn oprecht oplichters als je geen nieuwe klant bent of er geld insteekt Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z16wcnM06dFuuHN8tjyWYUaGbkg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lf7cRYVaSmOCuOxyF0pPUBc7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivals is echt weer een verschrikking vandaag.

Alles speelt aan mijn kant zo bizar traag en mijn tegenstander lijkt nergens last van te hebben.

Zo frustrerend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/piV2MyP3_Lypg8syVuiR02occ78=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kUK3qWkm844MmCFF7RNMf2VI.jpg?f=fotoalbum_large

Nogmaals het bewijs aangezien iedereen zegt "" leer verdedigen ""
Ligt niet aan mij die dat kan vriendelijker van ea bepalen wie wint
Elke wedstrijd weer schot goal
Hier kun je niet tegen verdedigen cpu bepaalt
En ja het was een Duitser en nee hij kon er niks van
Maar als daadwerkelijk elke bal over de grond naar de andere kant gaat is het zelfs voor zo'n div 10 speler het mogelijk om idd van mij te winnen

[ Voor 2% gewijzigd door Mog op 06-02-2025 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:15
Liep hier vanavond wel goed, sowieso vind ik de gameplay nog steeds goed. Met alleen maar winst met de multiplier door divisie 2 gestoomd. Speel wel alleen potjes op 18 of 20ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:36
Vraagje, heb deze gozer van 80 naar 84 naar 88 gedaan.

Wat nu!? Ik heb zoveel speelstijlen te kiezen, iets met zwakke been, iets met een rol volgens mij?

Of komt er nog een upgrade van 88 naar …?

En dan pas andere evoluties?

En hoeveel evoluties of welke volgorde moet ik doen

Begrijp hem niet goed….

Wil er een goed verdelgende CM/CVM van maken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aynBLAJLzbB1o0v3W6MkFoZvFx4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DOv1UxiXwq0PcsLIsg1WTRzw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wxIlq-dmoWmZ_OVMhhom-jWcuM4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8MPSoW2kcCAGA64bNUlaZZ6O.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f0kSJSBLAq8rpdWaXdPZiNVDXaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8CMtoFH0BIkDDkpNDjpfgcgB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hc5W1aSe0imm2nmSOf3t8dvgIE8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XgDO0gViUJEV37NeX4qmy4La.jpg?f=fotoalbum_large

Dit was gewoon belachelijk qua team. Allemaal
Toty kaarten, ook die Vini.

Die zieke evo versie van dembele voorin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Oekol schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:39:
Dit jaar gaat het sowieso heel goed ook met coins maken. Iets packen wat wat waard is overigens niet (al moet ik direct mijn mond spoelen want VVD TOTY gepacked). Die was untradable, laat ik zeggen niets van waarde gepacked voor een headstart qua coins.

Zit nu als ik alles verkoop voor de marktprijs op ruim 8 miljoen euro
[Afbeelding]

Met deze vriend die veel budget in beslag neemt. Die wil ik wel graag verkopen, gekocht voor 1.876 mio en nu 2.7 mio waard.

[Afbeelding]

Mijn team is vrijwel geheel untradable. Heb vanmiddag Miyama TOTY gekocht om te proberen, lees goede verhalen over haar.
Sold! 679k profit. Niiiiiice.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PD0wPf8m2cNaGW8XsmXB_z5pz5o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pHdM67vFAKjARGcUCkXOAtoZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 09:15
Markvd1984 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 21:27:
[Afbeelding]

Ligt niet aan mij die [mbr]dat kan vriendelijker[/] van ea bepalen wie wint
Maar als daadwerkelijk elke bal over de grond naar de andere kant gaat is het zelfs voor zo'n div 10 speler het mogelijk om idd van mij te winnen
Welke divisie speel je ? Je kan wel eens pech hebben, maar als dit je vaak overkomt vind ik nog steeds dat je moet leren verdedigen. Probeer eens advanced defending. Helemaal
Met verdedigers die bruiser hebben is dat een gamechanger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11:25
Moody2204 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:03:
[...]

Luxeprobleem lijkt me. Alleen jouw Mbappe is al meer waard dan mijn hele team plus wissels en reserves bij elkaar....
Ik vind het zelf ook bizar hoe ziek mijn packluck is dit jaar. Het komt vreemd genoeg in ieder geval niet uit mijn Rivals of Champs beloningen. Die zie ik wekelijks meer als een inkomstenbron voor meer coins. Alle goede spelers die ik heb gepacked komen van de store af of van de sbc's.

Ik gun iedereen dan ook echt betere packluck de komende tijd. Ondanks dat mijn team is verbeterd, blijft het een sweatfest. 8)7
Heerlijk gevoel als je zoveel winst heb kunnen maken met maar één speler. Het is mij destijds gelukt met Hamsik prime die een max price range had van 650K. Ik had hem uiteindelijk kunnen snipen en later weer verkocht voor 1,3M. Katjing!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:08
[Afbeelding]

Duitsers, scripting, slechte packluck, slechte patches. Je klaagt al jaren hierover, is dit spel dan wel iets voor jou of is het een vorm van zelfkastijding? Zo te lezen haal je er geen enkel plezier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 23:21:
[...]

Heerlijk gevoel als je zoveel winst heb kunnen maken met maar één speler. Het is mij destijds gelukt met Hamsik prime die een max price range had van 650K. Ik had hem uiteindelijk kunnen snipen en later weer verkocht voor 1,3M. Katjing!
Ja en dan zo wakker worden. GrrrrrAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0DOtzu_C4cbpy4faTT99Z1zUb0I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6zeGnWmqK99rihFbjbltApbw.jpg?f=fotoalbum_large

Weken rond 2,6 gehangen en op moment dat ik verkoop schiet die weer omhoog :+

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 07-02-2025 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 30-09 23:32
[Afbeelding]

Misschien beter om even te gaan bekijken wat je kan verbeteren ipv het spel de schuld te geven op het moment dat het even niet wil lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Doe ik het wel goed met die future stars toestand?

Heb de kaart van 80 naar 84 gebracht en toen naar 88 gebracht.

Pas daarna die playstyles aan het doen.
Nu 6 playstyles gedaan.

Is dit wel de goede volgorde?

Kan ik dus nog 2 playstyles toevoegen klopt dat? En kan ik dan nog die skill Moves en zwakke been doen? En krijgt ie nog een upgrade van algemeen score?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T17Dyu7mJToVhi1hqJCvNqhE4c0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F5WpNjYnNQv7nAhiYJU5NWMw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4jwljuaPlXO01hP1CzRJgaHG11I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fAeqDINfl35NNbNgvr3ToBDD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/290tym0i8d9xL2EjXXmORcD15zs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6cHSsM4WY47k3RbWiwdCYdcQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 07-02-2025 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:27:
Doe ik het wel goed met die future stars toestand?

Heb de kaart van 80 naar 84 gebracht en toen naar 88 gebracht.

Pas daarna die playstyles aan het doen. Nu 6 playstyles gedaan.

Is dit wel de goede volgorde?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Maakt volgens mij niet uit toch ? Deze kaarten kan je toch upgraden naar een icon begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:28:
[...]

Maakt volgens mij niet uit toch ? Deze kaarten kan je toch upgraden naar een icon begreep ik.
Ja ik twijfel dus of de “volgorde” van upgrades ofzo nog uitmaakt? Had ik al playstyles bij 80 of 84 moeten doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:29:
[...]

Ja ik twijfel dus of de “volgorde” van upgrades ofzo nog uitmaakt? Had ik al playstyles bij 80 of 84 moeten doen?
Enige wat ik weet is dat er na 88 nog 1 upgrade komt en dat je voor die 3e en laatste upgrade de playstyles etc. gedaan moet hebben, anders wordt het geen icon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 21:29

allstarted1

WTRFTS

Sleehond schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:29:
[...]

Volgorde maakt tot vanavond niet uit - alles wat je kunt doen, doe je voordat je 'm naar de Icon upgrade. Als er nog iets met playstyles of weakfoot vrijgespeeld kan worden vanavond via een objective, dat eerst doen voordat je 'm naar 92 brengt.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-DR2oKhLQNvAQFRvjKH2iu39WE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Q1FCCg7xf8fNS4V0cmmrbv6V.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sKUl_hjBPvD6zoL4RDHHsK3BQ6c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2ZyxxmzP3oVwoLkB1Xt20fyg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xzgv8vVH1GdTt8DiEZGX8q_ZluM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/B71CnC98eSQ0ZixtnthTpfIY.png?f=fotoalbum_large

Bij mij ziet hij er nu zo uit, volgens mij mis ik een skillmove upgrade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:51:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bij mij ziet hij er nu zo uit, volgens mij mis ik een skillmove upgrade ?
Laat maar, kansloze app werkt niet goed. Dacht al , zal toch zweren dat ik gister een 4* skill
Met hem had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bedankt voor de antwoorden; dan ga ik dus eerst zoveel mogelijk playstyles en de zwakke been en skill moves upgraden tot het niet meer kan, daar komt het op neer? En dan als allerlaatste pas echt die upgrade van algemeen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 30-09 20:24
Sleehond schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:25:
Bedankt voor de antwoorden; dan ga ik dus eerst zoveel mogelijk playstyles en de zwakke been en skill moves upgraden tot het niet meer kan, daar komt het op neer? En dan als allerlaatste pas echt die upgrade van algemeen doen.
Ik heb 1x playstyle plus gedaan, 1x weak foot, 8x gewone playstyles en vervolgens nog upgrade van 80 nmaar 84 en van 84 naar 88. Er komt nog 1x playstyle plus aan volgens mij. Ik heb De Winter gedaan, verdediger en vind deze ook erg fijn.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Sn3gG3l schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:59:
[...]

Ik heb 1x playstyle plus gedaan, 1x weak foot, 8x gewone playstyles en vervolgens nog upgrade van 80 nmaar 84 en van 84 naar 88. Er komt nog 1x playstyle plus aan volgens mij. Ik heb De Winter gedaan, verdediger en vind deze ook erg fijn.
Check helder! In dus Vermeeren en dan geüpgraded richting het defensieve met name in de hoop dat het een hele sterke CVM kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:59:
[...]

Dit klopt volgens mij ook. Er zou nog 1 playstyle plus moeten komen voordat je 'm upgrade naar de laatste fase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sleehond schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:25:
[...]

Check helder! In dus Vermeeren en dan geüpgraded richting het defensieve met name in de hoop dat het een hele sterke CVM kan worden.
Ik twijfelde ook want ik wil nog een andere CDM. Heb winter card Rice nu en ben een evo aan het doen voor Petit maar die vind ik maar niks. Voordeel van De Winter dat ie beter wordt dan m'n golden VVD. Heb nu met Josh Stones ook twee keer anticipate en dat vind ik ook fijn spelen.

Edit: Liggen de servers er toevallig uit? Had net ook een crash in squash battles, daar gaan m'n punten weer.... Kan ook pc probleem zijn, laatst ook opeens een keer of drie crashes, na updaten gpu driver geen last meer van gehad tot nu net...

[ Voor 18% gewijzigd door Sn3gG3l op 07-02-2025 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan me nog meer vertellen maar de gameplay is echt weer gepatcht op de achtergrond.

Het speelt zoveel anders als 2 weken geleden. Mijn cvs staan ook continu uit positie ineens wat nooit was. Daarbij zijn ze zo traag als dikke stront ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:54:
Je kan me nog meer vertellen maar de gameplay is echt weer gepatcht op de achtergrond.

Het speelt zoveel anders als 2 weken geleden. Mijn cvs staan ook continu uit positie ineens wat nooit was. Daarbij zijn ze zo traag als dikke stront ineens.
Ligt toch allemaal aan onszelf @Traeces :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Aan jullie die die FS spelers al van 80 naar 84 en 88 gebracht hebben, kan je de 1e keer middenvelder upgrade doen en keer er na aanvaller upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 18:41:
Aan jullie die die FS spelers al van 80 naar 84 en 88 gebracht hebben, kan je de 1e keer middenvelder upgrade doen en keer er na aanvaller upgrade?
Nee, je kan maar 1x kiezen dacht ik. Ik twijfel nu ineens. Maar dacht dat het niet kon.

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 07-02-2025 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 29-09 19:52
Oekol schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 18:41:
Je kunt per upgrade 1 van de 3 opties kiezen. En je kunt de 2e keer een andere optie kiezen dan de eerste keer.

In het begin snapte ik het niet zo goed hoe het werkte, dacht dat je ze alle drie kon doen. Dus was toen voor Pisilli voor de middenvelder optie gegaan, maar had achteraf liever 2x de verdediger upgrade gedaan, omdat z'n passing stats al goed genoeg zijn en z'n verdediging wel een boost kan gebruiken. Als de nieuwe Playstyle+ upgrades uitkomen, ga ik voor de Intercept+.

Ik heb WW Saud als rechtsback en kan hem met Pisilli op fullchem krijgen. Met z'n Quickstep+ is die Saud echt een snelheidsduivel op rechtsback, kan met gemak de snelste wingers bijbenen. En heb 'm ook de TOTY XI EVO gegeven voor een extra boost in defense, fysiek, passing en dribbling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
mar101 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 18:57:
[...]

Je kunt per upgrade 1 van de 3 opties kiezen. En je kunt de 2e keer een andere optie kiezen dan de eerste keer.

In het begin snapte ik het niet zo goed hoe het werkte, dacht dat je ze alle drie kon doen. Dus was toen voor Pisilli voor de middenvelder optie gegaan, maar had achteraf liever 2x de verdediger upgrade gedaan, omdat z'n passing stats al goed genoeg zijn en z'n verdediging wel een boost kan gebruiken. Als de nieuwe Playstyle+ upgrades uitkomen, ga ik voor de Intercept+.

Ik heb WW Saud als rechtsback en kan hem met Pisilli op fullchem krijgen. Met z'n Quickstep+ is die Saud echt een snelheidsduivel op rechtsback, kan met gemak de snelste wingers bijbenen. En heb 'm ook de TOTY XI EVO gegeven voor een extra boost in defense, fysiek, passing en dribbling.
Huh?! Kan je hem ooknog de TOTY Xi evo geven en dan kan die de allerlaatste upgrade nog om icon te worden met dito chem voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Oekol schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 18:59:
[...]

Huh?! Kan je hem ooknog de TOTY Xi evo geven en dan kan die de allerlaatste upgrade nog om icon te worden met dito chem voordelen?
Nee, ik had het daar over Saud, de rechtsback van Roma die ik met die Future Star Evo speler van Roma kan linken om hem op fullchem te krijgen.

Volgens mij kun je beter geen andere Evo's doen bij de Future Star Academy spelers anders zijn ze misschien niet meer te gebruiken voor die Icon Evo.

[ Voor 16% gewijzigd door mar101 op 07-02-2025 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik zie niet die 3e upgrade van 88 naar hoger, klopt dat?

Althans via de app

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 19:05:
Ik zie niet die 3e upgrade van 88 naar hoger, klopt dat?

Althans via de app
Ook op de PS5 nog niet. Ik had ook gedacht dat die nu wel zou komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 18:38:
[...]

Ligt toch allemaal aan onszelf @Traeces :9 :+
Ik win nog steeds mijn potten hoor :+ alleen concludeer wel degelijk dat het anders speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lastig kiezen zo... fijn weer EA.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFi5AblP_k27xQ17JNfJaTS8fRg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aE7i43OYdFdpzIGVkoaxZ5tK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Precies hetzelfde hier, lekker bezig EA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die Pirlo kaart speelt echt heerlijk. Ga hem maar doen voor naast Vieira, passing is echt insane goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Kt5DZOt-UiSihD_A6JBe6fbvT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zWACUHnlr4uoHehLLmyVAM7t.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is het voordeel als je zo’n speler om 19:02 uur krijgt, meteen 5k onder de tot dan toe laagste BIN gezet en een minuut later verkocht.
Inmiddels gezakt naar iets boven de 100k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Je kan toch 8 playstyles doen op die future kaarten?

Heb er 8 gedaan maar lijkt erop dat ik er nog 1 kan selecteren… vaag…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen hier die niet in Rivals kunnen komen ? Blijft hangen in de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:08:
Die Pirlo kaart speelt echt heerlijk. Ga hem maar doen voor naast Vieira, passing is echt insane goed.
Hier ook gedaan. Echt super passing inderdaad.

Welke chem heb jij op hem gezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:49:
[...]

Hier ook gedaan. Echt super passing inderdaad.

Welke chem heb jij op hem gezet?
Schaduw. Vind zijn onderschepping ook echt serieus sterk, totaal niet verwacht met een Pirlo kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Twijfel bij de nieuwe geef het effect Evo tussen de bovenste 3Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdELXeZGVlO27ogdghxUJWcVMSY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/T285a0pMwG7NUWzy0423by4z.png?f=fotoalbum_large😅Wie zouden jullie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Dani05 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 00:25:
Twijfel bij de nieuwe geef het effect Evo tussen de bovenste 3[Afbeelding]😅Wie zouden jullie kiezen?
Reijnders niet want tradable. Zonde

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nmsb4XYbbjRQng_kX1tK7FbcqC0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HQvSbbtNkMobD26CM6IUVjpm.png?f=fotoalbum_large

Nu dit elftal staan en ongeveer 4 miljoen te besteden. Maar zou oprecht niet weten wat.

Vraag me af of TOTY Grimaldo een upgrade is voor Ze Roberto. Iemand ervaring met beide op die positie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Meer mensen waarvan ps5 network offline is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:32:
Meer mensen waarvan ps5 network offline is ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nuTslb2dqtBUjjh_WU9-QrYsqQI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/C3VCZQ0dxPexIVOxxgpi0C9m.jpg?f=user_large

Ernstige verstoring denk ik, aangezien het er al zo'n uur of 15-16 uitligt.

Wordt ff geen WL dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 08-02-2025 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:55:
[Afbeelding]

Nu dit elftal staan en ongeveer 4 miljoen te besteden. Maar zou oprecht niet weten wat.

Vraag me af of TOTY Grimaldo een upgrade is voor Ze Roberto. Iemand ervaring met beide op die positie ?
TOTY Grimaldo is echt een heel stuk beter dan Ze Roberto. Heb beide spelers en ik vind het verschil echt groot te noemen. :)

Ik heb hier ook Pirlo voltooid. Dat was eigenlijk de missende schakel op het middenveld. Team is verder ook al meer dan af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zrmmfFpOWslYzR96Ejqy7E7WZwU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/evrQPbQD8l3bDG5749gjvW3K.png?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:36:
[...]

TOTY Grimaldo is echt een heel stuk beter dan Ze Roberto. Heb beide spelers en ik vind het verschil echt groot te noemen. :)

Ik heb hier ook Pirlo voltooid. Dat was eigenlijk de missende schakel op het middenveld. Team is verder ook al meer dan af.

[Afbeelding]
Top, ga ik Grimaldo halen en Ze Roberto naar de bank.

Hoe is die Reiten kaart ? Beter dan Pedro Neto ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:39:
[...]

Top, ga ik Grimaldo halen en Ze Roberto naar de bank.

Hoe is die Reiten kaart ? Beter dan Pedro Neto ?
Ik vind haar erg goed. Snel, wendbaar en haar finesse schoten zijn krankzinnig te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Iemand ervaring met Van Persie?

Ben beetje bang dat ie te sloom zal zijn.

Kluivertje wel gedaan, ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:56:
Iemand ervaring met Van Persie?

Ben beetje bang dat ie te sloom zal zijn.

Kluivertje wel gedaan, ben benieuwd
Van persie moet je vooral als afmaker gebruiken. Lange sprint gaat hem niet worden, maar in de 16 een geweldige afmaker.

Finess shot is echt geweldig in de 16, dat is haast altijd raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik begin die Playstation Netwerk storing nu wel spuugzat te worden. Ik krijg ontwenningsverschijnselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 18:50:
Zo, ik begin die Playstation Netwerk storing nu wel spuugzat te worden. Ik krijg ontwenningsverschijnselen.
Lol, ligt PSN er nog steeds uit? Is nu al bijna een dag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Sn3gG3l schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 18:52:
[...]

Ja wtf kon er rond het middaguur niet in dus dacht dan nu maar even een paar potjes. Maar nog steeds ligt Playstation netwerk eruit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 30-09 23:18
[...]

Verwacht het voorlopig ook niet online, al lijkt de app zo nu en dan een teken van leven te geven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja niet normaal. En Sony geeft geen enkele informatie. Dat vind ik gewoon ronduit a-sociaal.

Maar goed on-topic maar weer.

Iemand ervaring met die Morgan Rogers op de linkerflank? (die linkermiddenvelder versie dus).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:09:
[...]

Ja niet normaal. En Sony geeft geen enkele informatie. Dat vind ik gewoon ronduit a-sociaal.

Maar goed on-topic maar weer.

Iemand ervaring met die Morgan Rogers op de linkerflank? (die linkermiddenvelder versie dus).
Wil die dus gaan testen. Net zoals toty Reiten en Grimaldo. Maar dit duurt dus echt belachelijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 30-09 23:18
Ik ben weer online op psn en fc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:50:
Kan nog steeds niet connectie maken met ut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:50:
Ik kan wel in online seasons maar nog niet in fut helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
PC master race! Hopelijk kunnen jullie zo weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:01:
[...]

Kan nog steeds niet connectie maken met ut.
En psn is telefonisch ook niet bereikbaar in het weekend
Waardeloze lui
Ben benieuwd of we een compensatie krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Markvd1984 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:55:
[...]

Waardeloze lui
Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Waardeloze lui
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Die zijn gewoon gehackt ofzo.

Vind alleen volkomen kut voor de objectives. Dat wordt echt heel krap om te halen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Is er überhaupt al iets gecommuniceerd vanuit Sony? Ik heb er zelf geen last van want speel op de Xbox maar vind het wel klote voor jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
[...]

Waardeloze lui
Compensatie waarvoor? Heb je een SLA met ze afgesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:38:
Is er überhaupt al iets gecommuniceerd vanuit Sony? Ik heb er zelf geen last van want speel op de Xbox maar vind het wel klote voor jullie.
Nee dat er storing is kan ik begrijpen. Maar er wordt echt niks gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 23:07:
[...]

Nee dat er storing is kan ik begrijpen. Maar er wordt echt niks gecommuniceerd.
Hmmm vrij bijzonder dan. Dan is er of iets goed mis of ze zijn te laks om even in de zoveel tijd een update te plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Ze zijn ooit 23 dagen offline geweest. Sterkte :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
5 4 gewonnen scheids fluit af
Melding verbinding word verbroken en krijg een loss

Wat een tering bedrijf dit gaat echt nergens over

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb begrepen dat de WL verlengt is tot donderdagochtend.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 23:47:
5 4 gewonnen scheids fluit af
Melding verbinding word verbroken en krijg een loss

Wat een tering bedrijf dit gaat echt nergens over
Ik merk dat ik het steeds irritanter begin te vinden Mark. We weten het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Is het de patch of zijn de servers weer compleet onspeelbaar? Het voelt stroperig en laggy met iedere pass die je geeft.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rmZfNeUeeB_IXcjqlGKYbMfSVfY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gPVeoDWSN49d9v4bomUTyCxS.png?f=fotoalbum_large

Toch een leuk kaartje uit de sb rewards. Lijkt me een prima super sub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Fijn kaartje, ik had een 87 middenvelder van de Spurs...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Moet nog de 87 rated squads en dan heb Ik Bale binnen :)

Denk dat t wel lukt zonder kopen, maar ben het squads maken een beetje zat.

[ Voor 41% gewijzigd door Oekol op 09-02-2025 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijd om weer low rated fodder te gaan sparen.

Echt heel me club is leeg, buiten 86 rated en hoger. Momenteel meer 90 kaarten dan 85 of minder in de club :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wel irritant trouwens dat Squad Battles rewards ook stuk minder is geworden door die 24uur die weggevallen zijn. Kwam een stukje lager uit, maarja het is wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Zit nu op 10,6mln transferprofit nog nooit zo hoog gezeten. Best trots, ga eens kijken of ik snel de 20mln over dan gaan of laat ik eerst de 15mln als volgende uitdaging neerzetten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESa7w123sAJLBKZmN-IuZ54IMBY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RANR3SQChiVQMIBXj2rfD5W3.png?f=fotoalbum_large

Knop doorgehakt en die 4 miljoen uitgeven aan 3 totys. Elftal waarmee ik de WL ga spelen deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 9 februari 2025 @ 14:07:
[Afbeelding]

Knop doorgehakt en die 4 miljoen uitgeven aan 3 totys. Elftal waarmee ik de WL ga spelen deze week :)
Kon slechter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Oekol schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:22:
Moet nog de 87 rated squads en dan heb Ik Bale binnen :)

Denk dat t wel lukt zonder kopen, maar ben het squads maken een beetje zat.
Hier Bale ook even afgemaakt. Die is echt goed in de spits. Zit aardig op de brommer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt niks te klagen dit jaar qua packluck.

Moet ook zeggen dat ik dit jaar heel veel moeite gestoken heb in sparen van coins.
Pagina: 1 ... 41 ... 68 Laatste