En lekker geslapen…?Jamesl schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 00:00:
OMG! Open nog paar 82x20 pakketjes in bed:
Ik klaag niet meer over luck dit en volgend jaar 😂
Overigens verbaasd over zijn prijs, dacht dat Pelé wel 15 miljoen zou zijn
[Afbeelding]
Of juist helemaal van de leg

Ik hoop dat je straks een compleet team Odegaard en/of Hegerberg moet inleveren voor Mbappe TOTM, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.. Ik kan die kaarten niet meer zien.
[ Voor 8% gewijzigd door M@cer op 31-01-2025 08:35 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
herkenbaar, vergeet Gwin ook niet als troll blauwe walkout.M@cer schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 08:34:
Gisteren nog een aantal gedaan..
Ik hoop dat je straks een compleet team Odegaard en/of Hegerberg moet inleveren voor Mbappe TOTM, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.. Ik kan die kaarten niet meer zien.
Gisteren nog wel rudiger uit 83x10, maar die gaat waarschijnlijk op de bank

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik schrok zo hard dat mijn vriendin wakker schrok, haha.Sleehond schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 07:11:
[...]
En lekker geslapen…?
Of juist helemaal van de leg
Vanmiddag maar eens uittesten
Carlos Alberto is dit jaar beter op RB. Desailly is ben ik bang te langzaam nu met al die TOTY kaarten.Mars18 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 17:33:
Bale is binnen, team is redelijk af nu, alleen wat zijn de beste cb's volgens jullie nu?
Heb winter Rudiger staan met die kaart van Westermann, heb nog 1 miljoen coins over.
Dacht aan een Desailly samen met Carlos Alberto ?
Hoe ziet de rest van je team eruit? Dan kan ik of andere mensen hier beter met je meedenken en wat mogelijk is qua chem.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Dank,Partypooper schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:36:
[...]
Carlos Alberto is dit jaar beter op RB. Desailly is ben ik bang te langzaam nu met al die TOTY kaarten.
Hoe ziet de rest van je team eruit? Dan kan ik of andere mensen hier beter met je meedenken en wat mogelijk is qua chem.
Speel nu zo, al is Raphina de TOTY 94 kaart
/f/image/ew9v5rhcOSG7MlUxdQvAB0MS.png?f=fotoalbum_large)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik zou zelf Klostermann op de bank zetten. Thuram naar RB zetten (eventueel zijn evo doen. Die heet iconic rise als het goed is)Mars18 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:10:
[...]
Dank,
Speel nu zo, al is Raphina de TOTY 94 kaart
[Afbeelding]
En dan zou ik Rudiger nog even laten staan en dan kun je daarnaast bijvoorbeeld TOTW VVD, Ferdinand of TS Saliba neer zetten. Of je spaart nog even door en haalt de WW CB variant van Haaland, die is ook erg overpowered.
Ik zie even niet welke evo je gedaan hebt voor Mendy, maar als het deze waarhij ook op CB kan dan is dat een aanrader. Vervolgens kun je Hernandez halen voor LB en met een evo meteen naar 89 upgraden.Partypooper schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:41:
[...]
Ik zou zelf Klostermann op de bank zetten. Thuram naar RB zetten (eventueel zijn evo doen. Die heet iconic rise als het goed is)
En dan zou ik Rudiger nog even laten staan en dan kun je daarnaast bijvoorbeeld TOTW VVD, Ferdinand of TS Saliba neer zetten. Of je spaart nog even door en haalt de WW CB variant van Haaland, die is ook erg overpowered.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verkopen, daalt namelijk altijdforzav schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:00:
Wat zal er met TOTY prijzen gaan gebeuren nadat ze uit packs zijn? Ik heb een tradeable TOTY Grimaldo, nu verkopen of nog even vasthouden?
Zelf zou ik alle toty kaarten vasthouden, ze gaan alleen maar stijgen. Zelf gisteren James gekocht.
Kaart zoals Grimaldo gaat sws zakken. De volgende promo's zullen echt niet minder worden namelijk. Echte toppers zoals een Vini en Mbappe zullen de waarde wel behouden._Uploader_ schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:39:
[...]
Zelf zou ik alle toty kaarten vasthouden, ze gaan alleen maar stijgen. Zelf gisteren James gekocht.
Statistisch gezien 'klopt' het dat je nog geen TOTY hebt. Zie hier de kansberekeningen:joenes30 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:33:
Zodoende staat de teller nog op 0 na een keer of 40 x 82 x 20.
:strip_exif()/f/image/wgDpAPkOPcSvW4QiTCHwfw4B.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwacht ik ook, durf niet te inverstere op die lage totytheman36 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:48:
[...]
Kaart zoals Grimaldo gaat sws zakken. De volgende promo's zullen echt niet minder worden namelijk. Echte toppers zoals een Vini en Mbappe zullen de waarde wel behouden.
Ik verwacht niet dat in de volgende promo's er een 94/95 rated uitgegeven wordt en dat de piek van deze kaarten over een maand zal zijn. Daarna is de kans wel groter dat de prijzen zullen dalen.theman36 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:48:
[...]
Kaart zoals Grimaldo gaat sws zakken. De volgende promo's zullen echt niet minder worden namelijk. Echte toppers zoals een Vini en Mbappe zullen de waarde wel behouden.
Qua rating wellicht niet, maar dat maakt niks uit voor het verloop van de waarde van die kaarten. Kijk naar bijvoorbeeld Theo Hernandez ivm Grimaldo._Uploader_ schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:03:
[...]
Ik verwacht niet dat in de volgende promo's er een 94/95 rated uitgegeven wordt en dat de piek van deze kaarten over een maand zal zijn. Daarna is de kans wel groter dat de prijzen zullen dalen.
Lamine Yamal krijgt vanavond een 94, Endrick een 93, Charlton een 94 en Cruyff en 96_Uploader_ schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:03:
[...]
Ik verwacht niet dat in de volgende promo's er een 94/95 rated uitgegeven wordt en dat de piek van deze kaarten over een maand zal zijn. Daarna is de kans wel groter dat de prijzen zullen dalen.
Dit denk ik ook. Promo's die nu zijn geven over het algemeen wel mindere kaarten. Daarnaast hebben die geen 3 PS+ en de TOTY's wel. Maargoed het blijft koffiedik kijken._Uploader_ schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:03:
[...]
Gisteren uit de 82*20 nog TOTY james en TOTY Carvajal gehaald... Toch wel lekker
Nou ja ik doelde dan ook op links en recht back posities, maar we gaan het zien.Jordi0344 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:23:
[...]
Lamine Yamal krijgt vanavond een 94, Endrick een 93, Charlton een 94 en Cruyff en 96
Zit er eigenlijk aan te denken om al mijn fodder nu nog in de 82x20's te stoppen en ze dan tot vanavond te bewaren. Neem aan dat je wel een redelijke kans hebt om Future Stars te packen en volgens de leaks zitten er een paar leuke Icons tussen
Idd, vorig jaar hadden TOTY maar een ps+ en was de volgende promo al bijna weer een upgrade.Arwintju schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:32:
[...]
Dit denk ik ook. Promo's die nu zijn geven over het algemeen wel mindere kaarten. Daarnaast hebben die geen 3 PS+ en de TOTY's wel. Maargoed het blijft koffiedik kijken.
Gisteren uit de 82*20 nog TOTY james en TOTY Carvajal gehaald... Toch wel lekker
Ik ga er straks misschien nog 1 of 2 doen en dan vind ik het wel mooi geweest
nu kijken wat ik met alle fodder ga doen want de Mbappe SBC lijkt ook niet heel veelbelovend en zal wel richting de 3 miljoen gaan en daar pas ik voor.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Futsherrif meldt inderdaad hetzelfde. Vind ik een juiste toevoeging
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Enige wat je nu gaat krijgen is dat ze express de controller meer neer gooien…..
Die combo heb ik ook in mijn verdediging, heel solide. Ik denk dat hij een andere evo voor Mendy heeft als ik naar het PS+ icoontje kijk. Die van mij heeft Intercept+, van de Klaiber evo.Bossie schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:49:
[...]
Ik zie even niet welke evo je gedaan hebt voor Mendy, maar als het deze waarhij ook op CB kan dan is dat een aanrader. Vervolgens kun je Hernandez halen voor LB en met een evo meteen naar 89 upgraden.
Ik ben nu naar het volgende team aan het toewerken:
/f/image/D2COdbJuV6qLeL6xgTQzL9aX.png?f=fotoalbum_large)
Tijdens TOTY niks waardevols gepacked helaas, de enige blue die ik heb gezien is een HM Gwinn. Die is gelijk in de Vieira SBC gegaan. Daar heb ik nu x3 de 89 squad en x3 de 88 squad van gedaan. Ben nu aardig door m'n fodder heen, heb wel nog wat untradable IF's over voor de lagere squads. Heb momenteel ruim 500K in coins, maar wacht nog even met fodder te kopen voor de rest van de SBC's, met de WL, Rivals en Season rewards is het redelijk snel met untradable fodder te completen verwacht ik. En misschien ga ik die coins nodig hebben voor die Icon evo die eraan komt tijdens de Future Stars promo.
41 keer gedaan nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 31-01-2025 18:54 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik gebruik die kaart ook. Je merkt echt niks tussen 2 of 3 chem. Zeker niet bij zo’n kaart.Lil Tjappo schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:14:
Op de valreep toty grimaldo gepacked! Nog niet mee gespeeld maar lijkt me wel een heerlijk kaartje. Komt wel op 2 chem uit in m’n team, merken jullie daar over het algemeen veel van? Lijkt me op zo’n goeie kaart niet heel veel uitmaken, maar toch liever 3 voor de placebo haha
Ik merk het alleen met aanvallers geldt ook voor de ++ role.Lil Tjappo schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:14:
Op de valreep toty grimaldo gepacked! Nog niet mee gespeeld maar lijkt me wel een heerlijk kaartje. Komt wel op 2 chem uit in m’n team, merken jullie daar over het algemeen veel van? Lijkt me op zo’n goeie kaart niet heel veel uitmaken, maar toch liever 3 voor de placebo haha
I like how you keep the mouse running...
Bale misschien een optiebeuker19 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:04:
Ik heb ook zeker wel 60+ 82x20 gedaan en ook helemaal niks al had ik al wel een TOTY gepakt uit een 84x5.
Ik ga er straks misschien nog 1 of 2 doen en dan vind ik het wel mooi geweest![]()
nu kijken wat ik met alle fodder ga doen want de Mbappe SBC lijkt ook niet heel veelbelovend en zal wel richting de 3 miljoen gaan en daar pas ik voor.
Had ik gisteren ook. Vandaag speelde het prima. Zal wel weer servers gerelateerd zijn.El Profesor schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 20:36:
Weet iemand of ze de patch hebben terug gedraaid? Het speelt weer extreem traag en stroperig zoals voor de patch.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

/f/image/U9usaTA0hpoFlE2wbDS6Q5ip.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 01-02-2025 03:09 ]
Xabi staat ook op mijn lijstje als fan, ik zou gewoon eus/puskas banken. Dan kan je ze de tweede helft weer wisselen.Lashrom schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 03:07:
Uiteindelijk WL geeindigd met 12 winst. Geforceerd om met 442 te gaan spelen helaas, wat ervoor zorgt dat er af en toe een gaatje kan vallen vanuit het middenveld. Toch wel 300K gemaakt met veel TOTW's en high rated fodders. Daarnaast Xabi Alonso future icon als nieuwe aanwinst voor de team. Ondanks dat ik Puskas TOTY en Eusebio base heb, krijg ik toch de neiging om Mbappe POTM sbc binnen te halen. Aan de andere kant is het wel zonde om Puskas of Eusebio te laten banken. Beiden zijn echt enorm goed voorin. Helaas is het ook niet mogelijk om ze dan alledrie te laten spelen. Kon Puskas maar op CAM, dan kon ik eventueel 41212 breed spelen en Zidane laten banken![]()
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Er!k op 01-02-2025 10:26 ]
Ze Roberto is wel oke maar speelt ook niet de sterren van de hemel daar...
Koeman TOTY op de CDM is wel goed.
Weet niet goed wat je hebt gedaan, ga er zelf vanavond aan beginnen. Maar je moet volgens mij 1 van de drie opties kiezen. En daarna kan je verder.Er!k schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:13:
Help! Ik heb Nwaneri gekozen als Academy speler... Druk bezig met de updates en toen dacht ik geef hem zwakke been 4*... Maar nu heeft hij een andere kleur en type (Evolution II) en kan ik hem niet meer gebruiken voor de academy evo 😞 Is dit op te lossen?
Waarbij ik dit had gelezen. Maar ik ben ook meer van eerst goed inlezen en dan doen, gok dat jij van gaan met die banaan bent.
Als ik 't namelijk zo hieronder lees zou ik juist 4 stars skills moves doen en daarna 5 star weakfoot.
:strip_exif()/f/image/EDQRRMMLug3KruPIKNhb813f.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 01-02-2025 14:52 ]
Ik vind dit dus ook irritant he? Waarom maken ze dat zo ingewikkeld?Oekol schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:51:
[...]
Weet niet goed wat je hebt gedaan, ga er zelf vanavond aan beginnen. Maar je moet volgens mij 1 van de drie opties kiezen. En daarna kan je verder.
Waarbij ik dit had gelezen. Maar ik ben ook meer van eerst goed inlezen en dan doen, gok dat jij van gaan met die banaan bent.
Als ik 't namelijk zo hieronder lees zou ik juist 4 stars skills moves doen en daarna 5 star weakfoot.
[Afbeelding]
Ik heb die Nwaneri gekozen, maar heb dus nu geen flauw idee wat ik het beste met hem kan doen. Ik zie in hem wel een goede cam. Maar door de ingewikkeldheid van deze evo, weet ik niet wat handig is.
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 01-02-2025 16:26 ]
Denk dat je de verkeerde hebt gepakt. Er staat er eentje bij de cosmetische evo (verkeerde dus) en bij de academy evos. Je moet echt allee upgraden vanuit het academisch kopje.Oekol schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:51:
[...]
Weet niet goed wat je hebt gedaan, ga er zelf vanavond aan beginnen. Maar je moet volgens mij 1 van de drie opties kiezen. En daarna kan je verder.
[Afbeelding]
Ik heb van bommel gekozen en door de middenvelder evo gedaan omdat ze bij mij als lm spelen. De uograde vanuit deze leek mij gewoon beter
Zie aan 't einde van de rit wel of ik hem ga gebruikt, leuk project iig
Leuk project, maar waarom zo ingewikkeld? Ik zie op X een uitleg van een meter lang wat je het beste kunt doen. Ik zal wel simpel zijn, maar ik vind dit dus lastig. Maar misschien denk ik te moeilijk.Augy schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:11:
[...]
Denk dat je de verkeerde hebt gepakt. Er staat er eentje bij de cosmetische evo (verkeerde dus) en bij de academy evos. Je moet echt allee upgraden vanuit het academisch kopje.
Ik heb van bommel gekozen en door de middenvelder evo gedaan omdat ze bij mij als lm spelen. De uograde vanuit deze leek mij gewoon beter
Zie aan 't einde van de rit wel of ik hem ga gebruikt, leuk project iig
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 02-02-2025 10:07 ]
Ben ook echt blij dat ik De Bruyne zijn kaart heb voltooid. Ja hij is echt duur, maar zijn passes zijn echt belachelijk goed en hij speelt gewoon echt fijn.
Ik heb uiteindelijk ook voor Bale gekozen en nog geen moment spijt van gehad
Vanmorgen ook nog geluk gehad wat uit de gegarandeerde future stars opdracht heb ik gewoon Yoro gepakt

Xavi of Wirtz WW cm kaartJamesl schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:37:
Mensen nog tips voor een goede CM? Ik merk gewoon dat de 90 Zidane tekort komt (heb de evo niet..).
Of Vitinha zijn WW kaart.
Zelf heb ik ook de 90 versie van Zidane omdat ik geen club member ben. In welk opzicht vind je dat hij tekort komt?Jamesl schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:37:
Mensen nog tips voor een goede CM? Ik merk gewoon dat de 90 Zidane tekort komt (heb de evo niet..).
Ik gebruik 'm als box-to-box middenvelder met shadow chemstyle, zowel verdedigend als aanvallend vind ik dat ie goed presteert. Welke rol en chemstyle heb jij? En wat is jouw budget voor een vervanger?
De verdediging en fysiek merk ik erg, hij is ook altijd op in de 60-70ste minuut. Niet dat die heel slecht is hoor, maar mis net dat beetje extra die de 94 altijd wel tegen mij heeft.mar101 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:09:
[...]
Zelf heb ik ook de 90 versie van Zidane omdat ik geen club member ben. In welk opzicht vind je dat hij tekort komt?
Ik gebruik 'm als box-to-box middenvelder met shadow chemstyle, zowel verdedigend als aanvallend vind ik dat ie goed presteert. Welke rol en chemstyle heb jij? En wat is jouw budget voor een vervanger?
Ik heb wel rond de miljoen, ik zit te denken aan Sawa, heb nu die Joao gomes gekocht, hoop dat daar een evo voor komt.
Edit: is die patch al geweest met als de tegenstander weggaat na rode kaart is winst? Want ik kreeg de win niet..
Edit 2: nvm, lees net in de pitch notes dat de tegenstander moet quitten vanuit het menu, en hij deed gewoon zijn PS5 uit..
[ Voor 13% gewijzigd door Jamesl op 02-02-2025 18:53 ]
Dan heb ik waarschijnlijk een spits die tot het einde van het spel mee kan.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Die doe ik juist nog niet. Dit verhoogd je rating, je weet niet wat er komen gaat en welke keuzes je nog hebt. Die playstyle + en WF SM verhogen je rating niet zag ik. Die ga ik wel doen.Moody2204 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:13:
Eerste gedeelte gedaan, en nu weet ik niet wat je nu moet doen:
[Afbeelding]
Dus ik heb het nu al fout gedaan?Oekol schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:38:
[...]
Die doe ik juist nog niet. Dit verhoogd je rating, je weet niet wat er komen gaat en welke keuzes je nog hebt. Die playstyle + en WF SM verhogen je rating niet zag ik. Die ga ik wel doen.
Fijn ook die duidelijke uitleg van EA.
Ik denk dat deze eerste evo prima is (verhoogt alleen rating) de volgende evo's moet je denk ik even beter kijken wat voor opties er zijn.
Hopelijk word ik op fut.gg wat wijzer. Want in principe vind ik dit wel leuk. Alleen het is voor een simpele ziel als ik al snel te complex.Jamesl schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:47:
Nee joh, in principe niet.
Ik denk dat deze eerste evo prima is (verhoogt alleen rating) de volgende evo's moet je denk ik even beter kijken wat voor opties er zijn.
Nee ik ben gewoon heel erg voorzichtig.Moody2204 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:42:
[...]
Dus ik heb het nu al fout gedaan?
Fijn ook die duidelijke uitleg van EA.
Je hebt wat ik begrijp (in game message EA) 3 grote sbc's die je naar 84 88 en 90(of zoiets) brengen. Stel ik doe eerst de middenvelder en daarna twee keer de aanvaller of andersom wil ik weten voordat ik 't doe dat dat de beste optie was. Aangezien die tot 84 nog 20 dagen kan, wacht ik er mee tot die andere grote sbc's uitkomen.
Ik deze ook al volledig af inclusief de playstyles. Verwacht dat er vrijdag een soort deel 2 komt met weer een ps+ keuze en zo kan je doorgaan tot ie 91 is.Moody2204 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:13:
Eerste gedeelte gedaan, en nu weet ik niet wat je nu moet doen:
[Afbeelding]
Enig waar ik over twijfel is dat je een keuze hebt tussen 5* wf en 5* skills. Vandaar dat ik de skills verhoging nog niet heb gedaan
The Future Stars Academy ** Evolutions will be split into 3 separate stages, each representing an era in your player’s career. Each stage will be released separately and must be completed in order of their release.
The three Future Stars Evolutions will be categorized into three groups: Attackers, Midfielders, and Defenders.
-Aspiring Attacker
-Methodical Midfielder
-Dynamic Defender
Evos earned from the Scout Report objective group can be completed in any order, with one notable exception!
You must complete all Evo consumables to be eligible for the final upgrade step that upgrades your Future Stars Academy player to an Icon. If you do not complete the 8 Playstyles and 2 Playstyle+ Evo consumables your player will not be able to progress through the final Evolution.
&
HOW MANY EVOS WILL I NEED TO COMPLETE TO IN ORDER TO GET MY FINAL FUTURE STARS ACADEMY PLAYER
In total, there are 16 Evos to complete:
The main Evo path - split into 3 distinct stages
8 Base Playstyles
2 Playstyle+
4* Weak Foot Upgrade
4* Skill Moves Upgrade
Either 5 Weak Foot OR 5 Skill Moves Upgrade
&
CAN I SUBMIT MY FUTURE STARS ACADEMY INTO THE DEFENDER, MIDFIELDER & ATTACKER EVOLUTIONS?
We want you to choose how you develop your Future Stars Academy Player, with branching career paths. In each era you’ll need to decide if you want to focus on Defensive, Midfield or Attacking play on your path to greatness. We want career paths to be meaningful to each stage of your player’s development so you’ll need to choose a focus for each era of your player's career.
@Moody2204 hierom wacht ik er dus mee. Wil zien wat 't volgende pad doet en of 't dan misschien slimmer is om nu middenvelder te doen.
[ Voor 34% gewijzigd door Oekol op 02-02-2025 23:51 ]
Dit stukje vind ik erg onduidelijk:Oekol schreef op zondag 2 februari 2025 @ 23:48:
DO I HAVE TO COMPLETE THE SCOUT REPORT OBJECTIVES AND THE FUTURE STARS ACADEMY EVOLUTIONS IN A SPECIFIC ORDER?
The Future Stars Academy ** Evolutions will be split into 3 separate stages, each representing an era in your player’s career. Each stage will be released separately and must be completed in order of their release.
The three Future Stars Evolutions will be categorized into three groups: Attackers, Midfielders, and Defenders.
-Aspiring Attacker
-Methodical Midfielder
-Dynamic Defender
Evos earned from the Scout Report objective group can be completed in any order, with one notable exception!
You must complete all Evo consumables to be eligible for the final upgrade step that upgrades your Future Stars Academy player to an Icon. If you do not complete the 8 Playstyles and 2 Playstyle+ Evo consumables your player will not be able to progress through the final Evolution.
&
HOW MANY EVOS WILL I NEED TO COMPLETE TO IN ORDER TO GET MY FINAL FUTURE STARS ACADEMY PLAYER
In total, there are 16 Evos to complete:
The main Evo path - split into 3 distinct stages
8 Base Playstyles
2 Playstyle+
4* Weak Foot Upgrade
4* Skill Moves Upgrade
Either 5 Weak Foot OR 5 Skill Moves Upgrade
&
CAN I SUBMIT MY FUTURE STARS ACADEMY INTO THE DEFENDER, MIDFIELDER & ATTACKER EVOLUTIONS?
We want you to choose how you develop your Future Stars Academy Player, with branching career paths. In each era you’ll need to decide if you want to focus on Defensive, Midfield or Attacking play on your path to greatness. We want career paths to be meaningful to each stage of your player’s development so you’ll need to choose a focus for each era of your player's career.
@Moody2204 hierom wacht ik er dus mee. Wil zien wat 't volgende pad doet en of 't dan misschien slimmer is om nu middenvelder te doen.
En ik meen ergens gelezen te hebben dat je alle playstyles en zo voor de 3rd stage gedaan moet hebben. Of bedoelen ze dat juist met bovenstaand stukje? Dus dat de 3rd stage 'the final Evolution' is?
Ja er is blijkbaar een soort van veiligheid dat je pas een ICON van je speler kan maken als die voldoet aan alle PS+ en die 8 zilveren playstyles. Daarna kan je pas de laatste doen. Gelukkig maar.Moody2204 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:26:
[...]
Dit stukje vind ik erg onduidelijk:
En ik meen ergens gelezen te hebben dat je alle playstyles en zo voor de 3rd stage gedaan moet hebben. Of bedoelen ze dat juist met bovenstaand stukje? Dus dat de 3rd stage 'the final Evolution' is?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Een 75 kan je nu 90 maken door het spelen van 10 wedstrijden.. (hoeft niet in de basis te beginnen)
Altijd fijn om te gebruiken in SBC's
[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 03-02-2025 11:01 ]
die 8 playstyles heb ik gevonden.Oekol schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:36:
[...]
Ja er is blijkbaar een soort van veiligheid dat je pas een ICON van je speler kan maken als die voldoet aan alle PS+ en die 8 zilveren playstyles. Daarna kan je pas de laatste doen. Gelukkig maar.
Ook kan je de speler 4*WF en skills geven.
Maar hoe kom ik dan aan die playstyle +?
Die krijg je na het volbrengen van doelstelling Future Starsjoenes30 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:19:
[...]
die 8 playstyles heb ik gevonden.
Ook kan je de speler 4*WF en skills geven.
Maar hoe kom ik dan aan die playstyle +?
Welke evo is dat ?M@cer schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:59:
En weer een "gratis" 90 speler via Evolution..
Een 75 kan je nu 90 maken door het spelen van 10 wedstrijden.. (hoeft niet in de basis te beginnen)
Altijd fijn om te gebruiken in SBC's
Wel die van de Future Stars Academy - Scout Report, anders gaat het mis volgens mij.M@cer schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:28:
[...]
Die krijg je na het volbrengen van doelstelling Future Stars
Veelzijdige aanvallende middenvelder.
Ik deed niet zoveel met al die Evo's, maar ben er nu wel achter dat je op dit moment vrij makkelijk spelers kan upgraden naar 89 of 90.
Ferdinand gehaald, Thuram RB gezet, en Klostermann op de bank, wat een genot is Ferdinand, die man heeft alles en wat een speler.Partypooper schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:41:
[...]
Ik zou zelf Klostermann op de bank zetten. Thuram naar RB zetten (eventueel zijn evo doen. Die heet iconic rise als het goed is)
7 gewonnen in de WL, gaat steeds een stapje beter.
Wel slechte rewards helaas
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Top, ga Hwang doen voor me Feyenoord past en present team.Oekol schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:21:
[...]
Versatile attacking midfielder. Heb een untradable Pablo torre die 5k waard is en ik zie waarom. Geen verkeerd Cam kaartje. 5* WF ook.
[Afbeelding]
Hoe spelen jullie dan met jullie 2 CMs? Allebei B2B, of 1tje B2B en 1tje playmaker?
1 B2B (Barella) en 1 Playmaker (Xavi).. Van alles geprobeerd, maar uiteindelijk kom ik, zoals in elke Fifa versie, weer op deze opstelling uit.Jamesl schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:29:
Spelen mensen hier 4-1-2-1-2 (smal)?
Hoe spelen jullie dan met jullie 2 CMs? Allebei B2B, of 1tje B2B en 1tje playmaker?
Ja speel idd ook zo, en ging best goed, maar dit weekend ging echt alles mis, kreeg gisteren amper wat gewonnen, dus zit beetje te puzzelen. Misschien dat ik Xavi ook weer ga terughalen i.v.m. Ze Roberto.M@cer schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:36:
[...]
1 B2B (Barella) en 1 Playmaker (Xavi).. Van alles geprobeerd, maar uiteindelijk kom ik, zoals in elke Fifa versie, weer op deze opstelling uit.
Leuke speler die Ze roberto maar merk dat ik wel wat passing mis van hem, en scoren doet die toch nauwelijks.
Dat van die stamina is heel herkenbaar, ik wissel 'm altijd rond de 60e minuut. Met een Shadow chemstyle vind ik hem verdedigend nog wel z'n mannetje staan, hangt er ook een beetje vanaf wat voor middenvelder zijn directe tegenstander is.Jamesl schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:45:
[...]
De verdediging en fysiek merk ik erg, hij is ook altijd op in de 60-70ste minuut. Niet dat die heel slecht is hoor, maar mis net dat beetje extra die de 94 altijd wel tegen mij heeft.
Ik heb wel rond de miljoen, ik zit te denken aan Sawa, heb nu die Joao gomes gekocht, hoop dat daar een evo voor komt.
Edit: is die patch al geweest met als de tegenstander weggaat na rode kaart is winst? Want ik kreeg de win niet..
Edit 2: nvm, lees net in de pitch notes dat de tegenstander moet quitten vanuit het menu, en hij deed gewoon zijn PS5 uit..
Als Sawa nog net zo goed is als vorig jaar, dan is dat zeker een aanrader. Ik had toen die TOTY SBC gedaan, bleef de rest van EA FC in het team staan.
Er zijn ook best wat aardige CM SBC's die je nu kunt doen, denk aan Abily, Vieira of Mattheus. En die Bergvall Evo met Rigid Backbone ziet er ook prima uit, een goedkope optie.
Nog een oplossing gevonden?Er!k schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:13:
Help! Ik heb Nwaneri gekozen als Academy speler... Druk bezig met de updates en toen dacht ik geef hem zwakke been 4*... Maar nu heeft hij een andere kleur en type (Evolution II) en kan ik hem niet meer gebruiken voor de academy evo 😞 Is dit op te lossen?
Niet Hadj Moussa? Ik ga denk ik zo doenTraeces schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:12:
[...]
Top, ga Hwang doen voor me Feyenoord past en present team.
:strip_exif()/f/image/yxyfU0n1y3NlSLGa5nlwyeuG.jpg?f=fotoalbum_large)
En kan je hem daarna nog een x evo'en met 86/87 rated.
Maar wacht nog heel even of er een betere evo chain komt
Volgens mij moet hij die evo gewoon afmaken en wordt hij weer de goede kleur. Kan die daarna verder met weakfoot en playstyles.
Hwang krijgt een hogere rating zodra de evo klaar is zo te zien ? Die wordt 90.Jamesl schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:26:
[...]
Niet Hadj Moussa? Ik ga denk ik zo doen [Afbeelding]
En kan je hem daarna nog een x evo'en met 86/87 rated.
Maar wacht nog heel even of er een betere evo chain komt
Vind hem overigens best prima spelen met goede passing nu al.
Heb de ps portable gekocht, kan ik gewoon relax op de bank dit soort objectives /
Evos doen.
Zag veel negatieve reactie op het apparaat, maar zelfs met 5g prima verbinding om
FIFA te spelen.
Volgens mij niet, omdat die dan veranderd in type speler (Van Future Stars Evo naar Evolution II).Oekol schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:53:
[...]
Volgens mij moet hij die evo gewoon afmaken en wordt hij weer de goede kleur. Kan die daarna verder met weakfoot en playstyles.
Ja maar niet per se betere stats dan die ik stuur toch? Heb dan liever een lagere kaart die je nog verder kan uprgadenTraeces schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:27:
[...]
Hwang krijgt een hogere rating zodra de evo klaar is zo te zien ? Die wordt 90.
Vind hem overigens best prima spelen met goede passing nu al.
Heb de ps portable gekocht, kan ik gewoon relax op de bank dit soort objectives /
Evos doen.
Zag veel negatieve reactie op het apparaat, maar zelfs met 5g prima verbinding om
FIFA te spelen.
Is dat apparaat anders dan Remote Play op je telefoon? Daar kan je overigens ook met je controller dan op spelen. Heb het weleens gedaan, met stabiele 5G werkt het prima, in de trein is het een hel
[ Voor 18% gewijzigd door Jamesl op 04-02-2025 10:49 ]
Ah inderdaad wel goede stats, had alleen Hwang al gestart. Volgende keer beterJamesl schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:49:
[...]
Volgens mij niet, omdat die dan veranderd in type speler (Van Future Stars Evo naar Evolution II).
[...]
Ja maar niet per se betere stats dan die ik stuur toch? Heb dan liever een lagere kaart die je nog verder kan uprgaden
Is dat apparaat anders dan Remote Play op je telefoon? Daar kan je overigens ook met je controller dan op spelen. Heb het weleens gedaan, met stabiele 5G werkt het prima, in de trein is het een hel
Dit is gewoon controller en scherm ineen. Een soort van ps vita van vroeger, alleen is het gestreamd vanaf de console.
Enige nadeel ervan is dat in veel publieke wifis geblokt is. Waardoor je geen connectie maakt met de ps5.
Had hem gekocht voor tijd verdrijf in het ziekenhuis voor de geboorte van de kleine. Dat ik beetje op me ps5 kon spelen tot moment daar was.
Alleen had het ziekenhuis dus die poort geblokkeerd en moest het via 5G. Wat overigens prima werkt, maar wel gigantisch data vreet.
Ik zit te denken om zo’n ding voor m’n vrouw te kopen. Alleen lees wel dat de WiFi chip slecht is. Maar als ik jou zo hoor dan werkt het dus allemaal dikke prima.Traeces schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:57:
[...]
Ah inderdaad wel goede stats, had alleen Hwang al gestart. Volgende keer beter![]()
Dit is gewoon controller en scherm ineen. Een soort van ps vita van vroeger, alleen is het gestreamd vanaf de console.
Enige nadeel ervan is dat in veel publieke wifis geblokt is. Waardoor je geen connectie maakt met de ps5.
Had hem gekocht voor tijd verdrijf in het ziekenhuis voor de geboorte van de kleine. Dat ik beetje op me ps5 kon spelen tot moment daar was.
Alleen had het ziekenhuis dus die poort geblokkeerd en moest het via 5G. Wat overigens prima werkt, maar wel gigantisch data vreet.
Kan ze daar lekker Hogwarts Legacy op spelen als ik FC wil spelen. Win win
Het afgelopen weekend heb ik niet gespeeld, maar na een paar potjes gisteren en vanavond heb ik zelf ook sterk het idee dat de game weer terug is op het punt van voor de laatste patch.
De hoeveelheid AI intercepties bij m'n passes begint echt zwaar te irriteren. In div 3 kom ik alleen maar spelers tegen die 4-2-1-3 spelen, door het centrum kom je er met combinatievoetbal bijna niet meer doorheen met dat blok van de 2 CDM's en dan de 2 CB's, terwijl dat aan het begin van de patch ook tegen deze formatie prima ging.
En als je er wel langs komt heb je vaak nog dat je door een centrale verdediger wordt ingehaald en van achter wordt neergeschoffeld, zeer zelden dat er dan een penal en rode kaart wordt gegeven. En op de counter hebben zij alle ruimte om vervolgens langs mijn verdediging te komen.
Die verbeterde AI intercepties zie je ook bij de aanvallers. Zodra je de bal hebt veroverd van een aanvaller gebeurt het regelmatig dat de aanvaller de bal direct weer terug veroverd alsof hij defensieve kwaliteiten van een VVD. Het levert heel rommelig flipperkast voetbal op, met veel willekeurige doelpunten.
Ik had het al een beetje zien aankomen dat EA zou toegeven aan de negatieve reacties op de patch. Had gehoopt dat ze op een andere manier het spel zouden balanceren om het aantal doelpunten omlaag te krijgen, bijv. door de keepers beter te maken. Erg jammer dat ze voor de makkelijkste oplossing hebben gekozen en dan ook nog eens zonder er eerlijk voor uit te komen.
Je moet vooral een goede upload hebben op je ps5. Thuis op de bank speel ik gewoon Rivals zonder problemen. Enige is buiten je eigen netwerk om dat soms langer duur om connectie te maken.Partypooper schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:03:
[...]
Ik zit te denken om zo’n ding voor m’n vrouw te kopen. Alleen lees wel dat de WiFi chip slecht is. Maar als ik jou zo hoor dan werkt het dus allemaal dikke prima.![]()
Kan ze daar lekker Hogwarts Legacy op spelen als ik FC wil spelen. Win win
Volgens mij komt de nieuwe variant uit eind feb. Tenminste mid night black kleur, weet niet of er wat veranderd aan de hardware.
ALs ze dat nou zelf eens door zouden hebben ipv als messi te spelen waardoor je constant nat gaat.Jamesl schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 23:09:
Dacht doe ff de 3 wins in rush halen voor de weekly XP en wat packs. Maar dat is niet te doen, mensen zijn zo slecht
Voor mijn gevoel kan je nog wel eens gelijk hebben. Gisteren WL gespeeld, wat echt helemaal prima was, maar rivals is vanavond zo enorm stug. Heb ook vanavond de update gehad, maar het probleem is dat ik gewoon nooit weet of de servers nu weer klote zijn of dat het daadwerkelijk door de update komt. Daarbij vind ik rivals de laatste tijd sws al apart spelen. Vage goals, penalty's voor en tegen, keepers die niks doen en van die ping-pong elementenmar101 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:42:
In een aantal EA FC streams heb ik al het woord "shadow patch" horen vallen. Hebben jullie het idee dat het spel anders speelt sinds de lancering van de laatste patch?
Het afgelopen weekend heb ik niet gespeeld, maar na een paar potjes gisteren en vanavond heb ik zelf ook sterk het idee dat de game weer terug is op het punt van voor de laatste patch.
De hoeveelheid AI intercepties bij m'n passes begint echt zwaar te irriteren. In div 3 kom ik alleen maar spelers tegen die 4-2-1-3 spelen, door het centrum kom je er met combinatievoetbal bijna niet meer doorheen met dat blok van de 2 CDM's en dan de 2 CB's, terwijl dat aan het begin van de patch ook tegen deze formatie prima ging.
En als je er wel langs komt heb je vaak nog dat je door een centrale verdediger wordt ingehaald en van achter wordt neergeschoffeld, zeer zelden dat er dan een penal en rode kaart wordt gegeven. En op de counter hebben zij alle ruimte om vervolgens langs mijn verdediging te komen.
Die verbeterde AI intercepties zie je ook bij de aanvallers. Zodra je de bal hebt veroverd van een aanvaller gebeurt het regelmatig dat de aanvaller de bal direct weer terug veroverd alsof hij defensieve kwaliteiten van een VVD. Het levert heel rommelig flipperkast voetbal op, met veel willekeurige doelpunten.
Ik had het al een beetje zien aankomen dat EA zou toegeven aan de negatieve reacties op de patch. Had gehoopt dat ze op een andere manier het spel zouden balanceren om het aantal doelpunten omlaag te krijgen, bijv. door de keepers beter te maken. Erg jammer dat ze voor de makkelijkste oplossing hebben gekozen en dan ook nog eens zonder er eerlijk voor uit te komen.
Ik ervaar dat meer andersom. Als ik WL speel dan gebeuren de gekste dingen. Speel ik daarna weer Rivals dan speelt het altijd een stuk vlotter en voor mijn gevoel veel normaler.theman36 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 23:11:
[...]
Voor mijn gevoel kan je nog wel eens gelijk hebben. Gisteren WL gespeeld, wat echt helemaal prima was, maar rivals is vanavond zo enorm stug. Heb ook vanavond de update gehad, maar het probleem is dat ik gewoon nooit weet of de servers nu weer klote zijn of dat het daadwerkelijk door de update komt. Daarbij vind ik rivals de laatste tijd sws al apart spelen. Vage goals, penalty's voor en tegen, keepers die niks doen en van die ping-pong elementen
Had hier gisteren ook nog 3 wins nodig voor een evo. Ik blijf dan zelf maar achterin hangen en de potjes die echt kansloos zijn leave ik. Soms heb je mazzel en speel je wel met hele goede spelers. Daardoor heb ik het toch nog gehaaldJamesl schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 23:09:
Dacht doe ff de 3 wins in rush halen voor de weekly XP en wat packs. Maar dat is niet te doen, mensen zijn zo slecht
Vorig jaar rond deze tijd begon in te spelen met FC24, en kwam ik er vrij snel goed in ondanks dat tegenstander vaak betere spelers had, maar het plezier haal ik er niet echt meer uit helaas. Wat een bagger
Daarom kies ik er meestal voor om de verdedigende rol aan te nemen.. 90% kans dat de rest toch alleen maar aan aanvallen en dribbelen denkt. Als verdediger kan je aardig wat onderscheppen en meestal eindig je ook nog met meeste assists.Jamesl schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 23:09:
Inmiddels Mbappe binnen geharkt.. Club is zo goed als leeg, al mijn special cards zijn er bijna in gegaan, waaronder een paar clublegends als Valverde en Thuram.
Toch wel een aardig team inmiddels zonder 1 euro uitgegeven te hebben en bijzonder weinig packluck (alleen Hanssen 93, waar ik helemaal niets mee kan

Twijfel alleen nog tussen Socrates of Luis Diaz 94 op de tweede spitspositie, maar Socrates scoort zo verschrikkelijk makkelijk, dat hij voorlopig even de voorkeur krijgt. Verder wint Varane het inmiddels weer van Konate in de verdediging.
:strip_exif()/f/image/FV4CaQxguC3aU9ilw13cfp0m.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door M@cer op 06-02-2025 08:58 ]
Hoe is Mbappe? Twijfel er enorm over. Maar is ook heel veel fodder. Ga wel 'gewoon' Bale voltooien.M@cer schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:09:
[...]
Daarom kies ik er meestal voor om de verdedigende rol aan te nemen.. 90% kans dat de rest toch alleen maar aan aanvallen en dribbelen denkt. Als verdediger kan je aardig wat onderscheppen en meestal eindig je ook nog met meeste assists.
Inmiddels Mbappe binnen geharkt.. Club is zo goed als leeg, al mijn special cards zijn er bijna in gegaan, waaronder een paar clublegends als Valverde en Thuram.
Toch wel een aardig team inmiddels zonder 1 euro uitgegeven te hebben en bijzonder weinig packluck (alleen Hanssen 93, waar ik helemaal niets mee kan).
Twijfel alleen nog tussen Socrates of Luis Diaz 94 op de tweede spitspositie, maar Socrates scoort zo verschrikkelijk makkelijk, dat hij voorlopig even de voorkeur krijgt. Verder wint Valverde het inmiddels weer van Konate in de verdediging.
[Afbeelding]
Die sbc is zo belachelijk duur (4,7 miljoen ) voor alleen een trickster playstyle+….Oekol schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:35:
[...]
Hoe is Mbappe? Twijfel er enorm over. Maar is ook heel veel fodder. Ga wel 'gewoon' Bale voltooien.
Vind dat persoonlijk de fodder niet waard.