Euh.... maakt dat uit dan? Ik heb gewoon I, II, II, IV, V, VI gedaan.theman36 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:56:
Volgens mij hebben er meer mensen Saliba gebruikt in de toty evo. Klopt het dat dit de juiste volgorde is?
I, VI, V, III, II en IV
Als het goed is maakt het voor Saliba niet uit welke volgorde je doet, omdat hij de anticipate+ playstyle al heeft en dit van de laatste upgrade is (VI). Je kan het dus op volgorde doen van 1 t/m 6 zonder dat je een upgrade mist. Althans zo zie ik het op FutGG.theman36 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:56:
Volgens mij hebben er meer mensen Saliba gebruikt in de toty evo. Klopt het dat dit de juiste volgorde is?
I, VI, V, III, II en IV
https://www.fut.gg/player...5_749;750;760;761;765;767
[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 28-01-2025 13:08 ]
Ik zou het dan wel raar vinden dat een andere volgorde beter zou zijn. Want hoe moet je dat weten?Lashrom schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:02:
[...]
Als het goed is maakt het voor Saliba niet uit welke volgorde je doet, omdat hij de anticipate+ playstyle al heeft. en dit van de laatste upgrade is (VI). Je kan het dus op volgorde doen van 1 t/m 6 zonder dat je een upgrade mist. Althans zo zie ik het op FutGG.
https://www.fut.gg/player...5_749;750;760;761;765;767
Vele hadden al verwacht (denk een gokje of leak?) dat er uiteindelijk een upgrade zou komen voor de verdedigende statistieken met anticipate als playstyle +. Maar voor de derde (III) upgrade krijg je een ping pass als extra playstyle +, wat betekent dat deze upgrade ervoor zorgt dat het desbetreffende centrale verdediger een tweede playstyle+ erbij krijgt naast zijn eerste playstyle+ die de speler al heeft.Moody2204 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:04:
[...]
Ik zou het dan wel raar vinden dat een andere volgorde beter zou zijn. Want hoe moet je dat weten?
In mijn geval heeft Varane sbc al Intercept playstyle+ en heb ik de upgrade met de ping pass Ps+ (upgrade III) dus even overgeslagen omdat ik meer heb aan de anticipate+ playstyle. Nadat ik de upgrade voor verdedigende stats samen met anticipate+ heb afgerond, heb ik de passing upgrade met ping pass als laatst afgerond. Dit zorgt ervoor dat de ping pass ps+ niet mijn anticipate ps+ komt te vervangen maar nog wel de passing upgrades erbij krijgt.
Zo heb je dus voor verschillende centrale verdedigers afhankelijk van hun statistieken en bestaande playstyle (+) verschillende volgordes. Op Futbin of FutGG laten ze met behulp van de evolution builder de beste volgorde zien. Voor de Varane sbc speler was de volgorde dus: I -> II -> IV -> V -> VI -> III
[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 28-01-2025 13:30 ]
Oei, voor een simpele ziel als ik eigenlijk al veel te ingewikkeld. Toch volgende keer maar eens goed FutGG bekijken als er weer zoiets komt.Lashrom schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:22:
[...]
Vele hadden al verwacht (denk een gokje of leak?) dat er uiteindelijk een upgrade zou komen voor de verdedigende statistieken met anticipate als playstyle +. Maar voor de derde (III) upgrade krijg je een ping pass als extra playstyle +, wat betekent dat deze upgrade ervoor zorgt dat het desbetreffende centrale verdediger een tweede playstyle+ erbij krijgt naast zijn eerste playstyle+ die de speler al heeft.
In mijn geval heeft Varane sbc al Intercept playstyle+ en heb ik de upgrade met de ping pass Ps+ (upgrade III) dus even overgeslagen omdat ik meer heb aan de anticipate+ playstyle. Nadat ik de upgrade voor verdedigende stats samen met anticipate+ heb afgerond, heb ik de passing upgrade met ping pass als laatst afgerond. Dit zorgt ervoor dat de ping pass ps+ niet mijn anticipate ps+ komt te vervangen maar nog wel de passing upgrades erbij krijgt.
Zo heb je dus voor verschillende centrale verdedigers afhankelijk van hun statistieken en bestaande playstyle (+) verschillende volgordes. Op Futbin of FutGG laten ze met behulp van de evolution builder de beste volgorde zien. Voor de Varane sbc speler was de volgorde dus: I -> II -> IV -> V -> VI -> III
Na tot nu toe 2x Berger en 2x Maignan gepacked te hebben net met Carvajal eindelijk mijn eerste echte TOTY gekregen. Nog steeds wel een van de mindere maar voorlopig klaag ik niet
[ Voor 0% gewijzigd door Tim01 op 28-01-2025 15:18 . Reden: typo ]
Gisterenavond mijn eerste echte TOTY gepackt, na eerder een HM Haaland uit een store pack gekregen te hebben... Irene Paredes.
Stats zien er ontzettend goed uit, en ze heeft aerial - hoewel ze natuurlijk te klein is om echt CB te spelen. Maar toch proberen, naast Jaap Stam. Haal straks die blauwe Patri Guijarro uit het vet voor de chem en dan maar hopen dat ze het waard is!
Stats zien er ontzettend goed uit, en ze heeft aerial - hoewel ze natuurlijk te klein is om echt CB te spelen. Maar toch proberen, naast Jaap Stam. Haal straks die blauwe Patri Guijarro uit het vet voor de chem en dan maar hopen dat ze het waard is!
Mapi Leon van de vorige promo deed het anders prima hier tot vorige week, deze behendige CB's zijn wel prettig na de patch.heron schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:08:
Gisterenavond mijn eerste echte TOTY gepackt, na eerder een HM Haaland uit een store pack gekregen te hebben... Irene Paredes.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Uhh EA? Uiteraard heb ik hem laten scoren en heeft hij met penalties gewonnen omdat een KPN werknemer aanbelde om een mooie abbo te verkopen.

Toevallig dit afgelopen weekend ook gehad. Mijn Vini "scoorde" ook op deze manier.Lashrom schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:42:
Uhh EA? Uiteraard heb ik hem laten scoren en heeft hij met penalties gewonnen omdat een KPN werknemer aanbelde om een mooie abbo te verkopen.![]()
[YouTube: EA SPORTS FC 25_PUSKAS AWARD]
Alleen mijn tegenstander quitte direct dus kon hem geen doelpuntje teruggeven.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Had ik week of 2 terug ook, ik zette een tackle in met mijn linksback om de bal te veroveren en de bal vloog met 500 kilometer per uur op mijn doel af, doelpunt....Lashrom schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:42:
Uhh EA? Uiteraard heb ik hem laten scoren en heeft hij met penalties gewonnen omdat een KPN werknemer aanbelde om een mooie abbo te verkopen.![]()
[YouTube: EA SPORTS FC 25_PUSKAS AWARD]

Dit had ik vanmiddag ook in de pauze van werkSleehond schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 17:36:
[...]
Had ik week of 2 terug ook, ik zette een tackle in met mijn linksback om de bal te veroveren en de bal vloog met 500 kilometer per uur op mijn doel af, doelpunt....

Is nou stap 1 voor de TOTY SBC al verlopen ?! Had nog geen keuze gemaakt. Daar ben ik dan mooi klaar mee..
EA heeft wellicht een fout gemaakt. Er is een 82+ x 20 sbc die je oneindig kan doen. Ik heb er nu al 6 gedaan en je krijgt er steeds TOTW of high rated fodders voor terug.
Edit: Ik heb er al 18 gedaan. Je krijgt er best veel TOTW voor terug en high rated fodders. Je kunt het echt oneindig doen op deze manier.
Edit: Ik heb er al 18 gedaan. Je krijgt er best veel TOTW voor terug en high rated fodders. Je kunt het echt oneindig doen op deze manier.
[ Voor 29% gewijzigd door Lashrom op 28-01-2025 19:26 ]
Heb de " vleesgame" na vijf weken maar weee verwijderd.
En..verder met bf 5.
Mijn eerste TOTY eruit!Lashrom schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:09:
EA heeft wellicht een fout gemaakt. Er is een 82+ x 20 sbc die je oneindig kan doen. Ik heb er nu al 6 gedaan en je krijgt er steeds TOTW of high rated fodders voor terug.
:strip_exif()/f/image/yG0jjCyU6tMd2xMQKso9TbT2.png?f=user_large)
Supernice! Sbc al 32x gedaan maar krijg er leuk high rated fodders uit. Ook nog bijna 50k gemaakt in coins van de tradeable pakketjes die je ervoor krijgt.
:strip_exif()/f/image/4Tfpm9Q2uY0PSQnIMbrLPTgd.png?f=user_large)
Hier dus na 15x Koeman. Nu ff gestopt. Inderdaad ook nog wat coins eruit kunnen slepen. Zou dit echt een foutje zijn van EA of zou deze sbc nog even blijven?Lashrom schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:54:
[...]
Supernice! Sbc al 32x gedaan maar krijg er leuk high rated fodders uit. Ook nog bijna 50k gemaakt in coins van de tradeable pakketjes die je ervoor krijgt.
[Afbeelding]
Enig nadeel is dat een TOTW kaart nu al gauw 20/22k kost ipv 15/16 van onlangs, ze zijn bijna niet te verkrijgen. Club is leeg met TOTW dus dat is een nadeel om ze aan te schaffen.
Net 1x geprobeerd en 1x een 87 rated kaart en rest 83 of lager… niet heel lucratief toch…?
Net 1x geprobeerd en 1x een 87 rated kaart en rest 83 of lager… niet heel lucratief toch…?
Heerlijk zojuist toty evo met Saliba afgerond. Open welgeteld minuut later de 86x3 van dagelijkse aanmeld. Mijn eerste toty van dit jaar, Saliba 🤣
Al 4 dagen winst op totws met 100 stuks per dag. Nu ook 100 verkocht met deze gekke prijzen!! Vannacht ingekocht met 15000.
Heb nu 10x 82x10 gedaan maar ben er al door heen..
Nu druk bezig om zoveel mogelijk 84s unass te krijgen want die gaan sowieso stijgen met unlimited.
Heb nu 10x 82x10 gedaan maar ben er al door heen..
Nu druk bezig om zoveel mogelijk 84s unass te krijgen want die gaan sowieso stijgen met unlimited.
[ Voor 31% gewijzigd door llovesoccerx7 op 28-01-2025 20:18 ]
Nou dan denk ik, ik ga ff lekker de evo voor Frenkie 89 doen.
Eerste potje gaat heerlijk gelijk op maar heeft af en toe lagspikes waardoor het ik opeens 0-2 achter (game stond lekker af en toe even 2 seconden stil).
Tweede helft lijkt de lag verdwenen en staat het al snel 2-2. Uiteindelijk verlies ik met 2-3 maar leuke pot gehad.
Vervolgens na het afsluiten van het potje volgt er een disconnect “server is experiencing high traffic” en krijg ik een DNF nadat ik een paar minuten weer kan inloggen en zie ik dat het potje niet geteld is voor mij evo.
Ik neem het spel niet al te serieus, maar dit zijn dingen waardoor ik spel eigenlijk gewoon niet verder door wil spelen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Denk iets met servers. Wil WL afmaken en krijg niemand gevonden. Telkens connection to your opponent has been lost.Bossie schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:17:
[...]
Nou dan denk ik, ik ga ff lekker de evo voor Frenkie 89 doen.
Eerste potje gaat heerlijk gelijk op maar heeft af en toe lagspikes waardoor het ik opeens 0-2 achter (game stond lekker af en toe even 2 seconden stil).
Tweede helft lijkt de lag verdwenen en staat het al snel 2-2. Uiteindelijk verlies ik met 2-3 maar leuke pot gehad.
Vervolgens na het afsluiten van het potje volgt er een disconnect “server is experiencing high traffic” en krijg ik een DNF nadat ik een paar minuten weer kan inloggen en zie ik dat het potje niet geteld is voor mij evo.
Ik neem het spel niet al te serieus, maar dit zijn dingen waardoor ik spel eigenlijk gewoon niet verder door wil spelen
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik krijg hier ook ineens dat je in een wachtrij wordt geplaatst. We klagen weleens over de gameplay, maar daarnaast zit deze editie ongelooflijk vol met bugs.
2e potje 5 minuten later, disconnect na 70 minuten. Tijd om wat anders te doen.Oekol schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:30:
[...]
Denk iets met servers. Wil WL afmaken en krijg niemand gevonden. Telkens connection to your opponent has been lost.
Hoe doe je die zo snel? Zelfs in de webapp heb ik er nu 10 in een uur gedaan ofzo... ben ik gewoon zo traag?Lashrom schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:54:
[...]
[Afbeelding]
Lijkt wel dat je ze (bijna) oneindig kan doen. Nu maar eens beslissen wat ik met al die fodder ga doen. Vieira nog steeds even goed als alle voorgaande jaren?
Inmiddels 82x gedaan ... Zit er wel bijna doorheen denk ik. Wel 110K gemaakt in 2 uurtjes.heron schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:53:
[...]
Hoe doe je die zo snel? Zelfs in de webapp heb ik er nu 10 in een uur gedaan ofzo... ben ik gewoon zo traag?
Lijkt wel dat je ze (bijna) oneindig kan doen. Nu maar eens beslissen wat ik met al die fodder ga doen. Vieira nog steeds even goed als alle voorgaande jaren?
Ik gebruik een chrome plugin waarmee je binnen 1 sec een elftal kan genereren voor de sbc's genaamd FC Enhancer.
Vieira blijft geweldig op CDM positie. Sterk, positioneel altijd goed en geweldig met staande tackles. Passing is ook niet verkeerd trouwens. Wel heb ik het over de Thunderstruck variant.
[ Voor 13% gewijzigd door Lashrom op 28-01-2025 20:58 ]
Die Enhancer heb ik ook. Vooral om prijzen te zien. Ik heb niet meer genoeg kaartjes in mijn club, dus ik moet altijd nog behoorlijk klikken om niet een veel te hoge rating team in te leveren...Lashrom schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:57:
[...]
Inmiddels 82x gedaan ... Zit er wel bijna doorheen denk ik. Wel 110K gemaakt in 2 uurtjes.
Ik gebruik een chrome plugin waarmee je binnen 1 sec een elftal kan genereren voor de sbc's genaamd FC Enhancer.
Vieira blijft geweldig op CDM positie. Sterk, positioneel altijd goed en geweldig met staande tackles. Passing is ook niet verkeerd trouwens. Wel heb ik het over de Thunderstruck variant.
Ik lever 87 rated spelers in de 84 team in als het nodig moet. Ik krijg ze op een of ander manier toch wel weer terug. Maar opgegeven moment gaat het minder snel inderdaad. Inmiddels ook al een soft ban gekregen, maar dit was te verwachten haha.heron schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 21:10:
[...]
Die Enhancer heb ik ook. Vooral om prijzen te zien. Ik heb niet meer genoeg kaartjes in mijn club, dus ik moet altijd nog behoorlijk klikken om niet een veel te hoge rating team in te leveren...
[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 28-01-2025 21:12 ]
Lucky bastard haha! Gister gepackt, wat een beest is het ook._Uploader_ schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 21:14:
Heb er nu rond de 55 gedaan. Musiala, Koeman en
[Afbeelding]
Ook mijn totw met winst verkocht, zit nu rond de 1.8 mil. Later maar ff een toty kaart kopen.
Edit: Na 85x te hebben gedaan ... Ik ben er klaar mee.
/f/image/H6cU8NxhhD20bP9KFigpU3MF.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Lashrom op 28-01-2025 21:39 ]
Werkt die plug-in ook op je telefoon of zitten jullie dan achter de laptop?
De mensen die Neto hebben. Jij dacht ik @Traeces? Wat voor kaartje hebben jullie er op?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Paledroid is voor android, paletools voor pc/laptop.Lil Tjappo schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 21:49:
Werkt die plug-in ook op je telefoon of zitten jullie dan achter de laptop?
Jij mag ook zeker niet klagen zeg! Heb hem gisteren ook gepackt, een beest!Lashrom schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 21:21:
[...]
Lucky bastard haha! Gister gepackt, wat een beest is het ook.
Edit: Na 85x te hebben gedaan ... Ik ben er klaar mee.
[Afbeelding]
Heb een engine er op zitten. Heb overigens wel de 5* wf variantOekol schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 21:53:
De mensen die Neto hebben. Jij dacht ik @Traeces? Wat voor kaartje hebben jullie er op?
Pff net ook even 4 van die gedaan, maar nu is wel mijn fodder op, kreeg op gegeven moment gewoon geen 84+ meer en geen IFs..
Heb echt geen 82-83-84 spelers meer haha
Edit: ff gekke vraag, die POTM Mbappé die komt, zou het mogelijk kunnen zijn dat er gevraagd wordt zijn gouden kaart daarin in te leveren?
Zijn gouden kaart is echt hard aan het droppen ook.
Ik gok dat die minimaal net zo duur wordt als Bale dus 2.5-3.5 miljoen zeker.
Edit: ff gekke vraag, die POTM Mbappé die komt, zou het mogelijk kunnen zijn dat er gevraagd wordt zijn gouden kaart daarin in te leveren?
[ Voor 59% gewijzigd door Jamesl op 28-01-2025 22:44 ]
Lijkt mij niet dat zijn gouden kaart gevraagd wordt in een van de sbc's. Denk wel dat hij rond de 3,5 mil gaat kosten.Jamesl schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 22:19:
Pff net ook even 4 van die gedaan, maar nu is wel mijn fodder op, kreeg op gegeven moment gewoon geen 84+ meer en geen IFs..
Blauwe flares, cv , nl jaaa van dijk. Icon….
Ffs weer Koeman.
Ffs weer Koeman.
Ik had zojuist voor de derde keer die duitse RB…Traeces schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 00:02:
Blauwe flares, cv , nl jaaa van dijk. Icon….
Ffs weer Koeman.
Amily wel binnen en Frenkie op 89 met pace/def boost en wf upgrade. Nu is het idd tijd voor een fifa pauze.
Zit er ook aan te denken om Amily binnen te halen. Denk dat ik de leenspeler ga testen. Veel goede verhalen gehoord en is ook niet de duurste.Bossie schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 00:12:
[...]
Ik had zojuist voor de derde keer die duitse RB…
Amily wel binnen en Frenkie op 89 met pace/def boost en wf upgrade. Nu is het idd tijd voor een fifa pauze.
Twijfel hier ook nog steeds. Ik heb de leenspeler al gebruikt en die was erg goed. Maar op dat moment had ik niet genoeg fodder.Lashrom schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 03:05:
[...]
Zit er ook aan te denken om Amily binnen te halen. Denk dat ik de leenspeler ga testen. Veel goede verhalen gehoord en is ook niet de duurste.
Kwestie van de SBC’s doen, ik heb uiteindelijk een 87 rated team moeten kopen.Moody2204 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 06:33:
[...]
Twijfel hier ook nog steeds. Ik heb de leenspeler al gebruikt en die was erg goed. Maar op dat moment had ik niet genoeg fodder.
Wow, die 82x20 lijken beter te gaan dan gisteravond!
Vanmorgen half uurtje bezig: TOTY Miyama en TOTY Roberto Carlos!
Werk heeft even pech, ik ga nog een uurtje door
Dit is geen bug maar gewoon een workaround om de servers niet te overloaden.Moody2204 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:39:
Ik krijg hier ook ineens dat je in een wachtrij wordt geplaatst. We klagen weleens over de gameplay, maar daarnaast zit deze editie ongelooflijk vol met bugs.
Gisteren nog TOTY Cantona gepackt. Wil hem toch proberen dus ik schakel even terug naar 4-4-2. Beetje zonde om hem op de bank te zetten.
Na al het TOTY geweld het volgende team staan:
Na al het TOTY geweld het volgende team staan:
/f/image/jxUH1NZYBr4AgrR5noWXf8l5.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Partypooper op 29-01-2025 10:14 ]
Bug is misschien niet de juiste benaming, maar het spel kent wel veel fouten. Hier loopt het regelmatig vast dat ik het weer opnieuw moet opstarten.Jordi0344 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 09:45:
[...]
Dit is geen bug maar gewoon een workaround om de servers niet te overloaden.
Hij loopt mij bij vaak vast als een ik een SBC heb ingediend. Dan blijft die op dat tussen scherm hangen waar je normaal gesproken op A of X drukt om de SBC door te drukken. Erge is dat ik het inmiddels wel gewend ben.Moody2204 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:18:
[...]
Bug is misschien niet de juiste benaming, maar het spel kent wel veel fouten. Hier loopt het regelmatig vast dat ik het weer opnieuw moet opstarten.
Ja precies. Maar slecht is het wel natuurlijk.Partypooper schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:26:
[...]
Hij loopt mij bij vaak vast als een ik een SBC heb ingediend. Dan blijft die op dat tussen scherm hangen waar je normaal gesproken op A of X drukt om de SBC door te drukken. Erge is dat ik het inmiddels wel gewend ben.
Eens!Moody2204 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:36:
[...]
Ja precies. Maar slecht is het wel natuurlijk.
hier helemaal ruk.heron schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 09:36:
Wow, die 82x20 lijken beter te gaan dan gisteravond!
Gister nog wel wat 89 maar vandaag is het vaak niet hoger dan 86 en geen IF.
Dan gaat het coins kosten om door te gaan.
Heb jij daar geen last van dan?
Wisselen van Active Evo is ook altijd een error.Partypooper schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:26:
[...]
Hij loopt mij bij vaak vast als een ik een SBC heb ingediend. Dan blijft die op dat tussen scherm hangen waar je normaal gesproken op A of X drukt om de SBC door te drukken. Erge is dat ik het inmiddels wel gewend ben.
Team na TOTY:
/f/image/XI6fMFF9WPHMYid4Cx0mikTX.png?f=fotoalbum_large)
Heb Reiten ook nog, maar gisteren Frenkie evo gedaan. Reiten speelt normaal met 2 chem op CAM en dan zou Abely naar RCM gaan.
Misschien dat Bronze nog wat verder daalt om haar op 3/3 te krijgen. Maar Kounde is dusdanig goed op RB dat elke keer als ik een AWB++ gebruik ik hem de volgende pot meteen weer terug zet.
Wissel ook regelmatig naar 5212 met 2 AWB’s, heb daarvoor Mendy 89 die door een evo ook op CB kan achter de hand (of Kounde en Navas als RWB). Optie 3 is 442/424 met Hansen/Reiten op de vleugels.
Ik ben wel tevreden, voor TOTY hoopte ik vooral dat Rodri 92 in prijs zou droppen zodat ik hem kon halen (naar een drop naar 385 weer terug op 500+, had toen meteen de trekker moeten overhalen) en misschien een Carvajal ipv Navas.
[ Voor 57% gewijzigd door Bossie op 29-01-2025 11:32 ]
Even een tip want je kunt ook een x3 TOTW pack kopen voor 50k coins in de store is goedkoper als op de Transfer Markt
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik heb er een stuk of 25 gedaan, alle 83 spelers zijn inmiddels uit de club. Op zich wel een hoop hoge kaarten, maar niets echt boeiends.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hier idemdito. Hoogste speler was een gouden Kane. Daarna gouden Lewandowski untradebleM@cer schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:58:
Ik heb er een stuk of 25 gedaan, alle 83 spelers zijn inmiddels uit de club. Op zich wel een hoop hoge kaarten, maar niets echt boeiends.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Er is ook een TOTW sbc. Alleen daar moet je dan wel weer 11 gouden voor inleveren.beuker19 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:41:
Even een tip want je kunt ook een x3 TOTW pack kopen voor 50k coins in de store is goedkoper als op de Transfer Markt
Ik had trouwens gisteren later ook al het idee dat de packweight van die 82x20 lager werd later op de avond.
Maar hier dan wel Koeman toty er uit.
[ Voor 19% gewijzigd door Moody2204 op 29-01-2025 12:13 ]
Ja, soms pik ik een paar 84 kaartjes op. Zeker als ik geen TOTWs meer heb. Er zit vaak een enorm gat tussen 81 en 86 in mijn club... Maar goed, alle niet-spelers verkopen uit de verhandelbare packs die je krijgt, en dan speel je meer dan quitte. Alhoewel ik niet bij hou of ik er aan hoog fodder (87-88) ondertussen misschien op achteruit gegaan ben. Maar nu heb ik nog 2 dagen om TOTY kaarten te krijgen, die fodder komt daarna wel weer.joenes30 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:48:
[...]
hier helemaal ruk.
Gister nog wel wat 89 maar vandaag is het vaak niet hoger dan 86 en geen IF.
Dan gaat het coins kosten om door te gaan.
Heb jij daar geen last van dan?
51x gedaan en TOTY Cannavaro.
maar die kwam al uit de 5e keer... dus ben er wel een beetje klaar mee
Met alle fodder maar icon pick gedaan: Carlos Alberto
maar die kwam al uit de 5e keer... dus ben er wel een beetje klaar mee
Met alle fodder maar icon pick gedaan: Carlos Alberto
[ Voor 21% gewijzigd door Valandil op 29-01-2025 13:41 ]
wijze woorden
Precies, gewoon grinden.heron schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 13:13:
[...]
Ja, soms pik ik een paar 84 kaartjes op. Zeker als ik geen TOTWs meer heb. Er zit vaak een enorm gat tussen 81 en 86 in mijn club... Maar goed, alle niet-spelers verkopen uit de verhandelbare packs die je krijgt, en dan speel je meer dan quitte. Alhoewel ik niet bij hou of ik er aan hoog fodder (87-88) ondertussen misschien op achteruit gegaan ben. Maar nu heb ik nog 2 dagen om TOTY kaarten te krijgen, die fodder komt daarna wel weer.
Fodder opbouwen kan later wel weer, want TOTY kaarten kan je tot het eind blijven gebruiken.
Mijn club is nu wel aardig leeg met name alles tussen de 82 en 87.
paar 88 en 89 nog over, maar geen IF kaarten meer.
TOTY Cannavaro is wel heel fijn, maar gek genoeg doet hij het beter als invaller dan in de basis.
[ Voor 6% gewijzigd door Valandil op 29-01-2025 15:51 ]
wijze woorden
Icon pick eens geprobeerd, doe ik nooit
Beckman 91
Is dat wat, iemand ervaring mee?
Beckman 91
[ Voor 112% gewijzigd door Sleehond op 29-01-2025 16:30 ]
Staat bij mij al tijden lang in de basis als CM in een 4411 opstelling. Vind het een fijne speler. Hele goede passing, prima schot en goed wedbaar.Sleehond schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:27:
Icon pick eens geprobeerd, doe ik nooit
Beckman 91
Met welke chem style gebruik je hem?naNs schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:04:
[...]
Staat bij mij al tijden lang in de basis als CM in een 4411 opstelling. Vind het een fijne speler. Hele goede passing, prima schot en goed wedbaar.
Ik heb nou die evo quests nog, 1,2,3 5 en 6. 4 mis ik dus. Wat is nu de beste volgorde en speler om deze mee te doen? Heb nu golden van dijk en die stones uit sbc.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Saliba? Bij die kaart maakt het niet uit welke je volgorde doet. Anders even voor de zekerheid checken bij Futbin of FutGG.Sn3gG3l schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:43:
Ik heb nou die evo quests nog, 1,2,3 5 en 6. 4 mis ik dus. Wat is nu de beste volgorde en speler om deze mee te doen? Heb nu golden van dijk en die stones uit sbc.
En dan swappen voor VVD.
Saliba bevalt mij supergoed. Heb zelf de 4e ook niet gedaan, was de shooting upgrade, die was me veel te veel werk.Sn3gG3l schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:43:
Gisteren ineens cafu uit een 83x3, samen met koeman tog alweer 2 Icon toty, nog geen reguliere maar met 2 ben k al blij, al houd koeman de bank warm. Geen idee of koeman nou een cv of cvm is haha
Zie nu net dat de 1e alweer expired is. Niks voor mij die evo's. Kijk nog wel wat ik met die dingen doe.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik heb bij Varane die evo’s uit de cup overgeslagen want had er gewoon geen zin in.Augy schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:52:
[...]
Saliba bevalt mij supergoed. Heb zelf de 4e ook niet gedaan, was de shooting upgrade, die was me veel te veel werk.
Gisteren ineens cafu uit een 83x3, samen met koeman tog alweer 2 Icon toty, nog geen reguliere maar met 2 ben k al blij, al houd koeman de bank warm. Geen idee of koeman nou een cv of cvm is haha
Cafu is trouwens wel echt een zieke pull!
De meeste zeggen cvm bij Koeman, maar omdat ik daar al goed bezet ben speel ik hem gewoon cv, gaat naar mijn idee ook prima.Augy schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:52:
[...]
Saliba bevalt mij supergoed. Heb zelf de 4e ook niet gedaan, was de shooting upgrade, die was me veel te veel werk.
Saliba en konate zijn echt een muur samen, daarbij heb k het idee dat anticipate+ echt wel een groot voordeel is bij m'n cv's.Moody2204 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 19:09:
[...]
De meeste zeggen cvm bij Koeman, maar omdat ik daar al goed bezet ben speel ik hem gewoon cv, gaat naar mijn idee ook prima.
Miss koeman maar is proberen morgen
Dat is lekker. Die zou ik ook heel graag willen hebben.allstarted1 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:53:
Geen geluk in de 82+ x 20…. ? Dan maar de 83x10 openen![]()
[Afbeelding]
Zat nog te denken: hebben die 83x10 uberhaupt nog wel zin met de 82x20 SBC die er is? Zo te zien dus wel
Ik heb werkelijk nog niks uit die 82x20 gehaald. Alleen voor nop Pedri kunnen doen om de Barca-collectie compleet te maken.heron schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 22:16:
[...]
Dat is lekker. Die zou ik ook heel graag willen hebben.
Zat nog te denken: hebben die 83x10 uberhaupt nog wel zin met de 82x20 SBC die er is? Zo te zien dus wel
Zag wel iemand op Reddit die claimde zo’n beetje het hele TOTY-elftal eruit gehaald te hebben, maar goed dat is lastig te checken
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Liverpool eerste in de poule, zou mijn Jota eindelijk een beetje bruikbaar worden?
Hier na een poging of 40 had ik 2x Koeman. 1x onverhandelbaar en 1x verhandelbaar. Die ruim 300k was wel even lekker. Ben 'm nu als CVM aan het testen.allstarted1 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 22:20:
[...]
Ik heb werkelijk nog niks uit die 82x20 gehaald. Alleen voor nop Pedri kunnen doen om de Barca-collectie compleet te maken.![]()
Zag wel iemand op Reddit die claimde zo’n beetje het hele TOTY-elftal eruit gehaald te hebben, maar goed dat is lastig te checken
Hoop dat de Mbappe SBC snel komt en benieuwd naar wat hij gaat kosten.
Want ik overweeg hem te doen en anders de Matthaus SBC want heb op het moment heel veel 87+ Fodder en wil graag een speler die wat langer kan blijven staan en makkelijk in te passen is.
Want ik overweeg hem te doen en anders de Matthaus SBC want heb op het moment heel veel 87+ Fodder en wil graag een speler die wat langer kan blijven staan en makkelijk in te passen is.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Niks, nada, noppes uit Rivalds div 2 upgrade rewards...... voor de 100ste keer op rij.
Komt die Hegerberg weer met der blije kop eruit wandelen
@Traeces echt serieus, wat is jouw account? Wat weet jij over EA medewerkers? Ik heb zelden zoiets gezien
@Traeces echt serieus, wat is jouw account? Wat weet jij over EA medewerkers? Ik heb zelden zoiets gezien
4213 spelen met Reiten, Haaland en HansenLashrom schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:58:
82x 20 sbc in totaal 155x gedaan. Na Virgil nu ook:
[Afbeelding]
Gisterenavond dit in elkaar gezet en paar potjes gedaan, liep erg lekker.
Beckham gepacked en dacht eerst “meh” maar gisteren 6 wedstrijden en 4 goals. Kwam erg prettig op mij over. Erg goede looplijnen, goede balcontrole en passing. Snelheid viel niet tegen.
Ito heb ik EVO op gedaan, erg lekkere speler. Zowel Ito als Gomez zijn erg fijn in de opbouw aan de zijkant.
:strip_exif()/f/image/P9KhnPxpZW9NDBsDvQNbcdZW.jpg?f=fotoalbum_large)
Beckham gepacked en dacht eerst “meh” maar gisteren 6 wedstrijden en 4 goals. Kwam erg prettig op mij over. Erg goede looplijnen, goede balcontrole en passing. Snelheid viel niet tegen.
Ito heb ik EVO op gedaan, erg lekkere speler. Zowel Ito als Gomez zijn erg fijn in de opbouw aan de zijkant.
:strip_exif()/f/image/P9KhnPxpZW9NDBsDvQNbcdZW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/55seoPZYPB9DCRZbyxqmDyY0.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had echt precies de zelfde rewardsJamesl schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:43:
Niks, nada, noppes uit Rivalds div 2 upgrade rewards...... voor de 100ste keer op rij.
Heb altijd wel redelijk packluck, maar dit jaar is echt bizar.
Lekker! Heb je die vandaag gepacked? Gisteren Paredes(dubbel), Koeman (dubbel), Martinez (dubbel), Berger ,Miayma en Valverde eruit gehaald. Merk een beetje dat de packweight vanaf gisteravond wat gedaald is. Zit nu op 240 en mijn totw's beginnen op te raken. Wel James gekocht vanochtend na mijn eerdere totw's verkoop.Lashrom schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:58:
82x 20 sbc in totaal 155x gedaan. Na Virgil nu ook:
[Afbeelding]
Na honderden packs was het gister eindelijk raak. uit een 83x10 TOTY Lucy Bronze en volgende pack, 3x86 Palmer. Had Palmer al gekocht dus kon die verkopen, +2 mil
Vanmorgen met alle supply Lucy Bronze en WW Hamm gekocht als investering maar Bronze speelt wel lekker zeg.
Divisie 1 rewards ook niks hier. Ook nog helemaal geen toty gepacked hier helaas.
Voor de chem is het ideaal ja haha. Maar ik speel nu 442 met R10 op LM, Puskas TOTY en Eusebio op SP en zij dan op RM. James TOTY zal dan moeten banken helaas. Of ik gebruik de opstelling van @Sleehond om James erbij te gooien maar dan moet ik een van de twee spitsen laten banken. Jammer dat Puskas niet op CAM kan. Het wordt dus nog even puzzelen haha.Bossie schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:11:
[...]
4213 spelen met Reiten, Haaland en Hansen
Vanochtend gepacked inderdaad. Deze sbc is het beste wat ze ooit hebben gedaan tijdens TOTY. Afgelopen jaar merk je dat er veel minder TOTY's gepacked werd, voornamelijk omdat ze niet zoveel packs in de store hadden en wij enkel de league sbc's konden grinden met de high rated fodders exchanges. De kans om een TOTY te packen was echt absurd laag. En de jaren daarvoor nog veel lager. Enfin, denk wel dat EA enorm heef zitten te cashen met alle gegarandeerde TOTY icon-eervolle pakketjes en 88+ PP's in de store._Uploader_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:54:
[...]
Lekker! Heb je die vandaag gepacked? Gisteren Paredes(dubbel), Koeman (dubbel), Martinez (dubbel), Berger ,Miayma en Valverde eruit gehaald. Merk een beetje dat de packweight vanaf gisteravond wat gedaald is. Zit nu op 240 en mijn totw's beginnen op te raken. Wel James gekocht vanochtend na mijn eerdere totw's verkoop.
EA heeft dit bewust gedaan omdat er 30% minder sales zijn vergeleken vorig jaar. Door de kansen te vergroten gaan mensen meer geld erin pompen. Hun berekening het zo dat het hun goed uitkomt 😊Lashrom schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:36:
[...]
Voor de chem is het ideaal ja haha. Maar ik speel nu 442 met R10 op LM, Puskas TOTY en Eusebio op SP en zij dan op RM. James TOTY zal dan moeten banken helaas. Of ik gebruik de opstelling van @Sleehond om James erbij te gooien maar dan moet ik een van de twee spitsen laten banken. Jammer dat Puskas niet op CAM kan. Het wordt dus nog even puzzelen haha.
[...]
Vanochtend gepacked inderdaad. Deze sbc is het beste wat ze ooit hebben gedaan tijdens TOTY. Afgelopen jaar merk je dat er veel minder TOTY's gepacked werd, voornamelijk omdat ze niet zoveel packs in de store hadden en wij enkel de league sbc's konden grinden met de high rated fodders exchanges. De kans om een TOTY te packen was echt absurd laag. En de jaren daarvoor nog veel lager. Enfin, denk wel dat EA enorm heef zitten te cashen met alle gegarandeerde TOTY icon-eervolle pakketjes en 88+ PP's in de store.
@Lashrom ik ben het met je eens dat het veel moeilijker was om een toty te krijgen en deze sbc is dan ook erg welkom. Zonet weer Martinez gekregen.
Blijft een gedoe met beperking in rollen en posities. ik speel nu vooral 41212 narrow waardoor reiten naar de CAM moet (maar geen bruikbare role+/++ heeft). in 442 varianten kan het wel met alles op r++ maar dan zit je weer geforceerd een formatie te spelen wat niet je favoriet is.Lashrom schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:36:
[...]
Voor de chem is het ideaal ja haha. Maar ik speel nu 442 met R10 op LM, Puskas TOTY en Eusebio op SP en zij dan op RM. James TOTY zal dan moeten banken helaas. Of ik gebruik de opstelling van @Sleehond om James erbij te gooien maar dan moet ik een van de twee spitsen laten banken. Jammer dat Puskas niet op CAM kan. Het wordt dus nog even puzzelen haha.
Deze beperkingen zullen ze waarschijnlijk pas bij TOTS loslaten lijkt me.
SBC is erg leuk als je de tijd hebt, weet wat je moet inleveren om de kosten te drukken en wat geluk hebt.
Ik heb geen van drieeen.
Zodoende staat de teller nog op 0 na een keer of 40 x 82 x 20.
Ik vrees dat ik weer megateams tegen me krijg in div 4 vanwege de onbalans die dit geeft.
Maar goed, we zullen zien hoe EA dit recht trekt.
Ik heb geen van drieeen.
Ik vrees dat ik weer megateams tegen me krijg in div 4 vanwege de onbalans die dit geeft.
EA heeft dit rechtgetrokken door de SBC voor iedereen beschikbaar te maken.joenes30 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:33:
SBC is erg leuk als je de tijd hebt, weet wat je moet inleveren om de kosten te drukken en wat geluk hebt.
Ik heb geen van drieeen.
Voor de mensen die hiervoor de tijd hebben (of dit geautomatiseerd hebben) helemaal prima, maar ik stop hier ook vrijwel geen tijd in.
hmm beetje dubbel gevoel.Bossie schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:59:
[...]
EA heeft dit rechtgetrokken door de SBC voor iedereen beschikbaar te maken.
Voor de mensen die hiervoor de tijd hebben (of dit geautomatiseerd hebben) helemaal prima, maar ik stop hier ook vrijwel geen tijd in.
Het is geweldig dat je een zooi TOTY kan pakken.
Zou ook erg blij zijn als ik wat TOTY zou pakken.
Maar er zijn ook zat mensen die goed kunnen voetballen maar hier geen tijd of geen weet van hebben.
Het doel is toch om het spel enigzins in balans te houden.
Maar heb nog niet veel gespeeld deze week dus misschien valt het mee.
In wat voor 'n PP is dit? Rivals rewards?Traeces schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:26:
[Afbeelding]
Verhandelbare puskas, me klachten over geen toty packen laat ik nu achterwegen
Bale is binnen, team is redelijk af nu, alleen wat zijn de beste cb's volgens jullie nu?
Heb winter Rudiger staan met die kaart van Westermann, heb nog 1 miljoen coins over.
Dacht aan een Desailly samen met Carlos Alberto ?
Heb winter Rudiger staan met die kaart van Westermann, heb nog 1 miljoen coins over.
Dacht aan een Desailly samen met Carlos Alberto ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Haha een gedoe!Bossie schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:23:
[...]
Blijft een gedoe met beperking in rollen en posities. ik speel nu vooral 41212 narrow waardoor reiten naar de CAM moet (maar geen bruikbare role+/++ heeft). in 442 varianten kan het wel met alles op r++ maar dan zit je weer geforceerd een formatie te spelen wat niet je favoriet is.
Deze beperkingen zullen ze waarschijnlijk pas bij TOTS loslaten lijkt me.
Ik zelf houd van 4231 en 4213. Helaas vind ik het meer dan zonde om of Puskas of Eusebio te laten liggen. Ze zijn beide zo ongelofelijk goed.

Ik speel nu sinds een paar dagen 4-5-1(2) en dat bevalt me echt dikke prima. Kreeg nog WW Xavi uit een icon pick.
Die vind ik een stuk fijner en leuker spelen dan Zidane. Dus die zit nu op de bank.
Die vind ik een stuk fijner en leuker spelen dan Zidane. Dus die zit nu op de bank.
Ja morgen gaan ze eruitJamesl schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:03:
Wanneer gaan totys uit packs? Morgen?