[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!
El Profesor schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:26:
@Partypooper @Bossie jullie hebben een ban op packs openen tot wij een TOTY hebben!
Laten we hopen dat dat voor 2029 is dan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:13
Partypooper schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:27:
Wauw en pack net Rodri TOTY. Maar eens kijken hoe ik mijn team ga ombouwen 😂
Accountgebonden packluck bestaat toch wel ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:51
Hmmm geen icon toty in packs zo te zien. Enig idee wanneer die 2 teams samen in de packs zitten?
Die foden kaart ziet er trouwens niet gek uit!

[ Voor 20% gewijzigd door theman36 op 24-01-2025 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:44
Traeces schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:23:
[...]

Je spreek je eigen tegen :P als 4K nog geen fc creditcard is dan weet ik het niet meer :+
1 creditcard is niet meer voldoende haha.
We hebben er dus meerdere nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
Over packluck gesproken. Eerder vandaag een icon sbc gedaan en Carlos Alberto (de non cdm versie) kwam eruit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weten we al wanneer de 6e stap van de TOTY CB evo komt?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:17
“Start je moter” EVO op Nunez Centurion 87 en dan met marksman erop krijg je dit.

Ik blijf elke keer op deze gast terugkomen. Looplijnen achter de defensie zijn ijzersterk van hem. Rap op de eerste meters. En met deze EVO ook nog eens flink verbeterd in dribbelen en passen.

Benieuwd als ik hem afgerond heb, de stats vind ik er best ziek uit zien!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SKdJHldMg9F9JRE5mZYnsCzBkog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qi1KXsKosmAU848VnaPLHoEv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:18
Bossie schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 20:46:
Weten we al wanneer de 6e stap van de TOTY CB evo komt?
Morgen in draft heb k gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.reddit.com/r/...rst_time_while_using_the/

Also 41212/5212 speler deze even geprobeerd, tot nu steeds heerlijke potjes waarbij het in balans is en alles rustig uitspeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga denk maar die foden kaart doen. Wat een stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Traeces schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 22:01:
Ga denk maar die foden kaart doen. Wat een stats.
Zit nu in een party met andere vrienden. Tijdens champs is een vriend hem al drie keren tegen gekomen. Loopt door iedereen heen zegt ie. Een glitch speler. Wellicht dat ik hem ook in mijn team zal toevoegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 22:20:
[...]

Zit nu in een party met andere vrienden. Tijdens champs is een vriend hem al drie keren tegen gekomen. Loopt door iedereen heen zegt ie. Een glitch speler. Wellicht dat ik hem ook in mijn team zal toevoegen. :+
Geloof het graag. Die stats met technical oef.

Die golden versie vond ik ook al
Geweldig

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gezien ik bale niet ging doen maar een icon pick sbc gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A2p_1cvGixjzTtJQldSjJWg6w6I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lwvdv4L7ehuUK9thlKHGkyx1.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:08:
Hier zo’n 100 packs geopend inmiddels, zit geen reet tussen, zelfs niet hoge gouden kaarten enzo. Frustrerend
Hier ook nog he-le-maal niks. Heb ook al zoveel packs geopend. Onze accounts zijn verdoemd denk ik. Teveel kritiek op EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 23:30:

[Afbeelding]
Na de nieuwe patch is deze man niet te houden ! Ga je heel veel plezier van hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 23:49:
[...]

Na de nieuwe patch is deze man niet te houden ! Ga je heel veel plezier van hebben.
Ja elke keer als ik tegen hem speel dan loopt hij mijn verdediging elke keer helemaal kapot. :p Dus ben heel benieuwd!

Kon mijn ogen even niet geloven toen hij uit de laatste pick kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 23:50:
[...]

Ja elke keer als ik tegen hem speel dan loopt hij mijn verdediging elke keer helemaal kapot. :p Dus ben heel benieuwd!

Kon mijn ogen even niet geloven toen hij uit de laatste pick kwam.
Zijn schot in de 16 is gewoon standaard doelpunt. Hij loopt bij mij nog steeds 1 op 1 na 250 wedstrijden. En dat is alleen Rivals en wl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:14
Hm ik zie net dat ik blijkbaar WW Smith heb lol. Dit zit al tijdje verstopt dan die maar eens in de spits zetten alleen even kijken hoe ik haar moet linken..

Iemand ervaring met haar?

[ Voor 8% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2025 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 00:07:
Hm ik zie net dat ik blijkbaar WW Smith heb lol. Dit zit al tijdje verstopt dan die maar eens in de spits zetten alleen even kijken hoe ik haar moet linken..

Iemand ervaring met haar?
Super behendig, snel en scoort erg gemakkelijk door de 5*wf en scorende stats. Quickstep snelheid is fijn , maar haar dribbelen vond ik nog beter. Ik denk dat ik haar binnenkort weer eens ga kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom

[Afbeelding]
Nou is de accountgebonden theorie geen twijfel mogelijk :o
Heerlijk, GG!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:52
Holyyyy ik hoor er ook bij!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TAdM6fK_zraKy42VwufS11L4OxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h3M3Igc1kqJBYcN8Z9q4b0Ut.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Uit 89+ x 5 promopakket komt Puyol WW als beste uit. Uit WL rewards met 9 winsten ook geen reet gekregen. Helaas, sta niet in de lijst met de accountgebonden packluck. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 20:45

[Afbeelding]
Haha wacht ff. Dit is al de 3e W in 2 dagen toch?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mensen die Abily gaan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 03:05:
[...]

Haha wacht ff. Dit is al de 3e W in 2 dagen toch?
3de win in één dag zelfs. :p Mijn luck is wel op voor de rest van het jaar waarschijnlijk. Maar goed, ik mag sowieso niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfel hier. Ziet er qua stats wel goed uit. Ik ga eerst even de leenversie uitproberen. Als cam trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 25-01-2025 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou heel goed passen in mijn team, moet alleen ff kijken of ik nog genoeg fodder heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Ik ga eerst Horan ff uitproberen, kwa stats verschillen die niet heel erg veel, kwa prijs wel. Horan is ook een stuk fysieker. Kan zijn dat de tiki taka goud playstyle wel beter is dan de silver playstyle van Horan. Maar het proberen waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foden gedaan. Wat een gruwelijke kaart, snel , wendbaar, passing en geweldige afronding.

Geen fodder meer over , echt heel de club is leeg nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 23:58:
[...]

Zijn schot in de 16 is gewoon standaard doelpunt. Hij loopt bij mij nog steeds 1 op 1 na 250 wedstrijden. En dat is alleen Rivals en wl.
Net voor de WL gekwalificeerd. Wat is hij een belachelijk goede kaart zeg. En hij scoort er echt op de lopende band op los. Wat je al zelf zegt alles in de 16 is een doelpunt met hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:03:
[...]

Net voor de WL gekwalificeerd. Wat is hij een belachelijk goede kaart zeg. En hij scoort er echt op de lopende band op los. Wat je al zelf zegt alles in de 16 is een doelpunt met hem.
Ja zeker met die zwakke keepers van momenteel. Ieder gekruist schot naar de lange hoek is raak.

Moet zeggen die Casillas kaart is wel echt een degelijke keeper met geweldige reflexen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 08:45:
[...]

Ik ga eerst Horan ff uitproberen, kwa stats verschillen die niet heel erg veel, kwa prijs wel. Horan is ook een stuk fysieker. Kan zijn dat de tiki taka goud playstyle wel beter is dan de silver playstyle van Horan. Maar het proberen waard denk ik.
Horan is ook behoorlijk wat moeilijker in te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou hier toch ook graag Foden doen (voor de cam positie). Maar ik red het denk ik niet met mijn fodder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:02:
Zou hier toch ook graag Foden doen (voor de cam positie). Maar ik red het denk ik niet met mijn fodder.
Gold foden was echt super goed. Was 'n supersub bij mij. Maar nu met Zidane 94 ga ik 'm niet doen. Lijkt me sterk dat ik Zidane ga vervangen. Of ik moet FDJ WW verkopen en dan Zidane linie terug schuiven naast Viera...

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:51
Traeces schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:17:
Foden gedaan. Wat een gruwelijke kaart, snel , wendbaar, passing en geweldige afronding.

Geen fodder meer over , echt heel de club is leeg nu :+
Gebruik je hem toevallig als rm? Ik zit aan hem te denken als vervanger voor sane op die positie. Speel in een 442 formatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:19:
[...]

Gebruik je hem toevallig als rm? Ik zit aan hem te denken als vervanger voor sane op die positie. Speel in een 442 formatie
Gebruik hem als rw. Had Pedro daar staan, maar met zijn 5*wf kan hij ook prima op links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Ik twijfel maar laat haar denk ik schieten. Met 88 zonder relentless op CM is ze na 60-70 minuten leeg. Volgende week Mbappe POTM, even kijken wat die gaat kosten.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:56:
[...]

Ik twijfel maar laat haar denk ik schieten. Met 88 zonder relentless op CM is ze na 60-70 minuten leeg. Volgende week Mbappe POTM, even kijken wat die gaat kosten.
Dat word denk 3 ribben verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Traeces schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:10:
[...]

Dat word denk 3 ribben verkopen.
Dat denk ik ook🤣. Zal wel teampje of 30/40 worden minimaal😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Hoe krijgen mensen toch altijd SBCs van 10/15 teams klaar? Ik heb best wat spelers in m’n club en in de storage maar ik vul daar echt geen 10/15 teams mee.

Ik verbaas me er altijd over. Ook die Foden bijvoorbeeld, ben al blij als ik 5/6 teams kan inleveren maar dan houdt het op hoor? Heb wel 300k coins en kan Alisson nog verkopen waarmee ik richting 475k coins ga maarja….

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De discussies over de kaartjes etc is alleen maar afleiding ;)

Zojuist een potje WL kwalificatie gedaan, maar als de laggy gameplay een indicator is van de WL gameplay dan snap ik wel waarom de omzet voor deze editie zo tegenvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:55:
Hoe krijgen mensen toch altijd SBCs van 10/15 teams klaar? Ik heb best wat spelers in m’n club en in de storage maar ik vul daar echt geen 10/15 teams mee.

Ik verbaas me er altijd over. Ook die Foden bijvoorbeeld, ben al blij als ik 5/6 teams kan inleveren maar dan houdt het op hoor? Heb wel 300k coins en kan Alisson nog verkopen waarmee ik richting 475k coins ga maarja….
Gok SBC's overslaan dan lukt 't makkelijk als je SB, Rivals en WL speelt wekelijks. Kaarten stromen binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:55:

Wat @Oekol aangeeft gok sbc overslaan. Mits je echt teveel fodder heb.

Ik heb Vieira en foden haast volledig uit fodddr gedaan. Moest bij foden alleen de 2x 86 Squads kopen.

Paar tips voor fodder generatie en gebruik.

- simpele normale kaarten in pp duwen zoals de 77 recyeleen. Daar komt best veel hoge rated uit.
Ik duw daar altijd tot 81 rated kaarten in.

- iedere dag de 83+ 10x sbc doen. Hoge fodder opslaan of naar sbc opslag sturen. En met de 83/84 kaarten opnieuw die sbc doen.

- Hoge rated onderhandel kaarten uit rivals en wl altijd opslaan. En niet stoppen in gok sbcs.

Momenteel 2,6 miljoen coins en kan gewoon prima grote sbc doen.

Ik verkoop altijd het verhandelbare van me rewards en met de onverhaalbare probeer ik veel hogere kaarten te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja en websites welke de goedkoopste spelers voor sbcs weergeven zijn ook handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:44
Traeces schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:18:
[...]

Wat @Oekol aangeeft gok sbc overslaan. Mits je echt teveel fodder heb.

Ik heb Vieira en foden haast volledig uit fodddr gedaan. Moest bij foden alleen de 2x 86 Squads kopen.

Paar tips voor fodder generatie en gebruik.

- simpele normale kaarten in pp duwen zoals de 77 recyeleen. Daar komt best veel hoge rated uit.
Ik duw daar altijd tot 81 rated kaarten in.

- iedere dag de 83+ 10x sbc doen. Hoge fodder opslaan of naar sbc opslag sturen. En met de 83/84 kaarten opnieuw die sbc doen.

- Hoge rated onderhandel kaarten uit rivals en wl altijd opslaan. En niet stoppen in gok sbcs.

Momenteel 2,6 miljoen coins en kan gewoon prima grote sbc doen.

Ik verkoop altijd het verhandelbare van me rewards en met de onverhaalbare probeer ik veel hogere kaarten te genereren.
hier ook vanaf Sane SBC alles opgespaard.
Binnen mum van tijd had ik 2,5 miljoen.
Die WW gaf met ontzettend veel.
Elke dag 83 x 10, dag bronze/silver/gold upgrade.
Alleen met deze promo gaat het niet snel aangezien je heel weinig IF kaarten krijgt voor de 83 x 10 te doen.
En doe je een 83 x 10 dan geeft het minder hoge kaarten dan voorheen.
EA is ook niet gek natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik ben op dit moment ook leeg.. alleen nog 83s teveel.. moet weer sparen..

Ik heb nu 200 shadows onder 2k binnen dat straks weer richting de 5k gaat als het goed is blijf ze gewoon kopen indien mogelijk :)

[ Voor 47% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2025 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Bossie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:01:
De discussies over de kaartjes etc is alleen maar afleiding ;)

Zojuist een potje WL kwalificatie gedaan, maar als de laggy gameplay een indicator is van de WL gameplay dan snap ik wel waarom de omzet voor deze editie zo tegenvalt.
Nou inderdaad. Vanochtend paar potjes WL gedaan, wat een drama delay. Niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
En de 30 coins pack natuurlijk openen ;D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbehlWPhV2asNhA7Rm_AJzsKh5s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZUVg8uvBQdd3KFalLeUuE06e.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2D2HZudRgoOp47zKvn4DWiKr6k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LhihMmMc78QvTrZGstDmxclN.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn speler wil zonder bal ingooien loopt nu vast omdat er geen bal
3 2 achter en kan niks meer in 60 min

Ea jullie zijn vieze hoere oprichters nu heb ik een loss

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Oekol
En @Sleehond vergeet ook niet de 75+ picks te doen met spelers tot 81 rated. Zoals @Traeces aangaf...

OMG

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8hPNCmsip1eyE62YIxZS210PrdU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kEYCG6JbmjduQwzuU1xc2bx6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 14:59:
En @Sleehond vergeet ook niet de 75+ picks te doen met spelers tot 81 rated. Zoals @Traeces aangaf...

OMG

[Afbeelding]
Gz beste cv in de game :) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 14:45:
[Afbeelding]

Mijn speler wil zonder bal ingooien loopt nu vast omdat er geen bal
3 2 achter en kan niks meer in 60 min

Ea jullie zijn vieze hoere oprichters nu heb ik een loss
Niveautje weer hoor Mark :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Ja bizar! Alleen vini is duurder van de mannen wat ik zo snel zag. Mega blij mee!

M'n backs beginnen buiten de boot te vallen. Wellicht met Dalot die evo doen die hem ++ fullback geeft. Heb ook nog mcmanaman op de TL die ik kan proberen.

Denk toch echt dat ik Gabriel ga doen voor die TOTY sbc. Even vanavond die laatste sbc afwachten en dan keuze maken. Hij is linksvoetig, VVD rechts. Dat zou perfect zijn zou je zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4rTLzF70gA0f_EF91kMmijfLX3k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ieziG0onJ98BnLF4SC5h5Ld3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Oekol schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 14:59:

OMG

[Afbeelding]
Heb er 750 gedaan geen succes🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:15:
[...]
Oef. Ik deed er vandaag 13. Zat die in.
Als het je gegunt is is het je gegunt volgens mij. Kijk naar die gekke [~Moody2204] @Partypooper die er ineens 3 had.

[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 25-01-2025 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:26:
[...]

Oef. Ik deed er vandaag 13. Zat die in.
Als het je gegunt is is het je gegunt volgens mij. Kijk naar die gekke @Moody2204 die er ineens 3 had.
@Moody2204 is dat niet de Moody die nooit iets packed ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:32:
[...]

Hmm ja ik zit verkeerd. @Partypooper it is. Was vannacht laat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:35:
[...]

Hmm ja ik zit verkeerd. @Partypooper it is. Was vannacht laat :+
Dat kan gebeuren, maar heeft @Moody2204 dan ook geen TOTY kunnen packen dit jaar dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:15:
[...]
Ik ook zo’n 200+ noppes :P heb de hoop op een toty opgegeven, zoveel packs geopend maar helemaal niks :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:10:
[...]

Ja bizar! Alleen vini is duurder van de mannen wat ik zo snel zag. Mega blij mee!

M'n backs beginnen buiten de boot te vallen. Wellicht met Dalot die evo doen die hem ++ fullback geeft. Heb ook nog mcmanaman op de TL die ik kan proberen.

Denk toch echt dat ik Gabriel ga doen voor die TOTY sbc. Even vanavond die laatste sbc afwachten en dan keuze maken. Hij is linksvoetig, VVD rechts. Dat zou perfect zijn zou je zeggen.

[Afbeelding]
Heb die gold van gabriel gebruikt in begin fifa. Die man was geweldig in duels en in positie kiezen.

Als hij door die evo meer pace krijg is dat echt een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:05:
[...]

Heb die gold van gabriel gebruikt in begin fifa. Die man was geweldig in duels en in positie kiezen.

Als hij door die evo meer pace krijg is dat echt een beest.
https://www.futbin.com/25...8/gabriel-dos-s-magalhaes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik stel me er ook niet op dus vind het allemaal niet erg misschien nu niet en later met andere promo’s wel😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:32:
[...]

Klopt, ik blijf hopen, bidden, rituele dansen doen, etc.

Nog steeds zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:40:
[...]

Dat kan gebeuren, maar heeft @Moody2204 dan ook geen TOTY kunnen packen dit jaar dan ?
0,0 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
15 potjes grinden in draft, waarom EA :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:52
Bossie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 19:22:
15 potjes grinden in draft, waarom EA :(
Kan offline! Dus is basically gewoon een squad battle.
Maarja wel irritant haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 23:18
Augy schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 21:27:
[...]

Morgen in draft heb k gehoord
En mag nog in offline ook.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hm ok.. TOTY Hansen uit daily login zojuist wauw.. Dat was onverwacht (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 19:38:
[...]

En mag nog in offline ook.
Offline/afk modus idd, maar het blijft irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand verstand van evos? Ik doe If Kim Min in the evo toty CB maar twijfel als hij alle styles wel krijgt? Niet dat hij teveel krijgt straks😅

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMcTWPPH3pprtQkLKAXTcGF6Ask=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/otpQjY8DDihKplB0V475avAg.jpg?f=fotoalbum_large

Hé hé werd tijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:06:
Iemand verstand van evos? Ik doe If Kim Min in the evo toty CB maar twijfel als hij alle styles wel krijgt? Niet dat hij teveel krijgt straks😅
Teveel? Je kan zijn upgrades zien in futbin op op fut.gg toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 20:24
Hier eindelijk eerste TOTY gepacked, Martinez.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
_Uploader_ schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:40:
[...]

Teveel? Je kan zijn upgrades zien in futbin op op fut.gg toch?
ik las iets over hem maar goed zal eens kijken weinig verstand van de evos🤣. Ik zit bij V op 11 playstyles. Er komt nog een 6de?

[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2025 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:16:
[...]
ik las iets over hem maar goed zal eens kijken weinig verstand van de evos🤣. Ik zit bij V op 11 playstyles. Er komt nog een 6de?
Oh zo bedoel je.
Is de zesde niet te unlocken als je de draft objective gedaan hebt? Ik ben dat overzicht ook ff kwijt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:29

allstarted1

WTRFTS

Had genoeg coins om die guaranteed pack te doen, dus gokje maar gewaagd. En hij heeft uitbetaald! (Bernardo Silva boos omdat ‘ie het fodderhok in moet)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1kBi_RDNBr6AF3GxrfLXmTCRDQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HQCuaYqOmbyMnBxoA0ucdXlv.jpg?f=fotoalbum_large

Team staat er nu zo bij _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GCuHB61OqDRdKudZmgkWn1goREA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yBu5hkgJ3HQky8FcAqLPng0d.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door allstarted1 op 25-01-2025 21:33 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:23:
[...]

Oh zo bedoel je.
Is de zesde niet te unlocken als je de draft objective gedaan hebt? Ik ben dat overzicht ook ff kwijt.
Klopt inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
allstarted1 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:31:
Had genoeg coins om die guaranteed pack te doen, dus gokje maar gewaagd. En hij heeft uitbetaald! (Bernardo Silva boos omdat ‘ie het fodderhok in moet)

[Afbeelding]

Team staat er nu zo bij _/-\o_

[Afbeelding]
Volgens mij hebben we een winnaar voor de TOTY, tjeez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Bossie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:41:
[...]

Volgens mij hebben we een winnaar voor de TOTY, tjeez.
Parades is niet First Owner, hè. En Yamal is de EVO :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
@allstarted1 wat een team joh, doe normaal. Hierdoor altijd het gevoel dat ik net zo goed kan stoppen met een team van 89/90 rated zonder icons en TOTY…. Pfff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Sleehond schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:56:
@allstarted1 wat een team joh, doe normaal. Hierdoor altijd het gevoel dat ik net zo goed kan stoppen met een team van 89/90 rated zonder icons en TOTY…. Pfff
Ik klaag zeker niet, ook al heb ik op Paredes inmiddels echt een bak coins verloren. Maar ach, you win some….

Cafu, Frenkie en Lewa zijn verhandelbaar, net als Rudiger. Daar zit samen zo’n 5.8 miljoen in, vooral omdat Frenkie flink gestegen is.

Heb geluk gehad dat ik, na het packen van Sophia Smith TOTY, bijna 9 miljoen aan coins had. Ging met zo’n 3,8 TOTY in. Heb Sophia direct verkocht, Frenkie op low point gekocht, net als Lewa en Rudiger en voor de rest veel packluck en onwijs veel fodder gespaard. :) En geen Icon-casino…dat helpt ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
En dan is dit nog de verkeerde. Je moet eerst de laatste evo doen dat hij ook anticipate + krijgt. Zie nu pas dat hij ook 99 stamina krijgt. Ga dus voor Gabriel links en vvd rechts. Zelf heel lang met gouden saliba gespeelt maar wil gewoon echt een linkspoot op lcv hebben, al bedenk ik me nu dat ze ook 5* weakfoot krijgen. Achja, bruiser en anticipate+ is heerlijk gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:16:
[...]
De beste komt nu pas. Krijg je anticipate+. Je moet die pinged pass nog niet doen tenzij je 'm op cdm wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Oekol schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:08:
[...]

De beste komt nu pas. Krijg je anticipate+. Je moet die pinged pass nog niet doen tenzij je 'm op cdm wilt gebruiken.
Die heb ik al gedaan volgens mij🥲. Ik heb de eerste drie gedaan.. Dacht dat het rijtje afwerken was😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:14:
[...]
Die heb ik al gedaan volgens mij🥲. Ik heb de eerste drie gedaan.. Dacht dat het rijtje afwerken was😅
Lees de FAQ even door hier: https://www.ea.com/games/ea-sports-fc/fc-25/news/fc-25-toty
If you submit a player who has no PlayStyle+’s, your player will receive both PS+ upgrades.

If you submit a player who already has 1 PlayStyle+, your player will receive a maximum of 1 PS+ upgrade. If you complete the Passing Evolution first your player will earn Pinged Pass+. If you complete the Defending Evolution first your player will earn Anticipate+.

[ Voor 37% gewijzigd door Oekol op 25-01-2025 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik ga even kijken maar dan kan ik dus de laatste als eerste erop doen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:18:
[...]
Ik ga even kijken maar dan kan ik dus de laatste als eerste erop doen lijkt mij.
Kan dat?

De eerste laat je een speler kiezen, de volgende eisen steeds dat de speler de evo-chain gestart heeft.

Het was natuurlijk handig geweest als ze vooraf een overzichtje hadden gepubliceert.

@allstarted1 zat ook naar de TOTY icons te kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 25-01-2025 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:34:
[...]

Het was natuurlijk handig geweest als ze vooraf een overzichtje hadden gepubliceert.
Hebben ze toch? Dit is 17 januari gepubliceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:56:
Ik speel hier ook nog met 88 rated Makelele. Desondanks kan ik nog aardig meekomen in div. 3.

Maar als ik echte topkaarten tegenkom geven die vaak de doorslag bij gelijkwaardige wedstrijden. Dat frustreert wel als je telkens niks bijzonders packt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:22
Misschien een handige tip voor degene die de Toty CB evo nog niet gedaan hebben. Als je de backbone evo eerst doet kun je nog meer stats in de Toty CB evo stacken. Eventueel met nog andere evos. Bijv.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FNSv_iFF4jwXW_YMZH-VejCsvQA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QP3smeQkjgsXKTQ89tVynGFo.png?f=fotoalbum_large

Bij Saliba kan dat niet overigens.

12 of meer playstyles ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:58:
[...]

Hebben ze toch? Dit is 17 januari gepubliceerd
Ingame?

Volgens mij heb ik alleen gezien dat er een evo met zes stappen zou zijn, maar geen details over de stappen zelf etc.

Edit: gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 26-01-2025 00:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Een streamer Hectic (waar ik op dit moment naar zit te kijken) heeft meer dan 1300 keren 75+ player picks gedaan en meer dan 1200 league sbc's's waaronder 600 La Liga. Geen enkel TOTY gepackt. Nick (runthefutmarket) heeft ook meer dan 2 miljoen coins aan fodders uitgegeven en heeft elke dag zitten grinden. Uiteindelijk wel een TOTY gekregen maar uit een 83+ x 10 sbc pack. Het is echt bizar hoe packluck werkt. TOTY packen is echt niet voor iedereen blijkbaar.

Daarom val ik af en toe terug met de gedachte en veronderstelling dat de algoritme specifieke accounts meer packluck geeft, ondanks dat het geen meerwaarde biedt voor EA. Wat denken jullie? Geloven jullie nog steeds dat het 100% gebaseerd is op geluk of hebben sommige specifieke accounts toch wel bewust meer kans op betere packluck?

[ Voor 20% gewijzigd door Lashrom op 26-01-2025 06:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 26 januari 2025 @ 04:44:
Een streamer Hectic (waar ik op dit moment naar zit te kijken) heeft meer dan 1300 keren 75+ player picks gedaan en meer dan 1200 league sbc's's waaronder 600 La Liga. Geen enkel TOTY gepackt. Nick (runthefutmarket) heeft ook meer dan 2 miljoen coins aan fodders uitgegeven en heeft elke dag zitten grinden. Uiteindelijk wel een TOTY gekregen maar uit een 83+ x 10 sbc pack. Het is echt bizar hoe packluck werkt. TOTY packen is echt niet voor iedereen blijkbaar.

Daarom val ik af en toe terug met de gedachte en veronderstelling dat de algoritme specifieke accounts meer packluck geeft, ondanks dat het geen meerwaarde biedt voor EA. Wat denken jullie? Geloven jullie nog steeds dat het 100% gebaseerd is op geluk of hebben sommige specifieke accounts toch wel bewust meer kans op betere packluck?
Uiteraard, juist omdat het meerwaarde heeft voor EA.
Daarnaast zullen de streamers sowieso continue geld uitgeven, dus waarom zou je ze belonen om vervolgens de geldstroom te stoppen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Casual Ruud schreef op zondag 26 januari 2025 @ 00:20:
Misschien een handige tip voor degene die de Toty CB evo nog niet gedaan hebben. Als je de backbone evo eerst doet kun je nog meer stats in de Toty CB evo stacken. Eventueel met nog andere evos. Bijv.

[Afbeelding]

Bij Saliba kan dat niet overigens.

12 of meer playstyles ook.
Backbone maakt Gabriel 89 zie ik dan past die niet meer in de TOTY met Max 87. Dus pas wel op wanneer je het gaat doen. Kan 'n dure les worden voor sommigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Gisteren 3 toty's erbij gekregen. De gok genomen met de 89+ global pack (Lightning round om 22:00) en deze drie keer gedaan met coins, de toty pack rating was rond de 8 procent. Carvajal, Paredes en Martinez kwamen er o.a. uit. Nu zo'n 37k coins en rond de 50 a 55 totw tradable kaarten in de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Ik heb die TOTY verdediger EVO dus netjes gedaan op volgorde en nu krijg ik geen anticipate plus op Sutalo omdat ie al twee gouden playstyles heeft. Handig weer. Maar goed, dwingt me om beter manual te verdedigen.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:22
Oekol schreef op zondag 26 januari 2025 @ 08:37:
[...]

Backbone maakt Gabriel 89 zie ik dan past die niet meer in de TOTY met Max 87. Dus pas wel op wanneer je het gaat doen. Kan 'n dure les worden voor sommigen ;)
Je moet ook niet zomaar wat doen. Als je gewoon naar de requirements kijkt, kan er niets mis gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Casual Ruud schreef op zondag 26 januari 2025 @ 09:15:
[...]

Je moet ook niet zomaar wat doen. Als je gewoon naar de requirements kijkt, kan er niets mis gaan.
Joh! Ik waarschuw even anderen. Er zijn er zat die blind de evos hebben gedaan en er nu achter komen dat de 6e de beste is waar je mee had moeten beginnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 26 januari 2025 @ 04:44:

Wij spelen hier met zijn 3-en EAFC25. Mijn 2 zoons en ik. Mijn jongste zoon heeft maanden niet gespeeld, pakt het een keer op, packt TOTY Salah...

Mijn oudste zoon en ik, die dagelijks spelen (en dus ook dagelijks sbc's doen): 0,0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Moody2204 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 09:53:
[...]

Wij spelen hier met zijn 3-en EAFC25. Mijn 2 zoons en ik. Mijn jongste zoon heeft maanden niet gespeeld, pakt het een keer op, packt TOTY Salah...

Mijn oudste zoon en ik, die dagelijks spelen (en dus ook dagelijks sbc's doen): 0,0.
De situatie waarin iemand dus een tijdje niet meer speelt en terug komt om vervolgens beloond te worden met een enorm goede speler hoor ik ook wel vaker inderdaad. Bizar! 8)7 Hopelijk krijgen jullie snel een TOTY! Fingers crossed.
El Profesor schreef op zondag 26 januari 2025 @ 09:10:
Ik heb die TOTY verdediger EVO dus netjes gedaan op volgorde en nu krijg ik geen anticipate plus op Sutalo omdat ie al twee gouden playstyles heeft. Handig weer. Maar goed, dwingt me om beter manual te verdedigen.
Je moet het ook niet helemaal op volgorde doen. Het verschilt volgens mij per speler, maar ik wil dus Varane upgraden met anticipate+ als tweede speelstijl naast intercept. Als het goed is begin ik dan met I (snelheid), dan II (dribbel), vervolgens IV (schot), dan V (fysiek) en als laatst VI (verdediging). Evo nummer III sla ik dus over omdat deze evo ping pass als extra playstyle + geeft, waardoor ik anticipate+ dan niet meer kan inzetten. Op Futbin of Futgg kan je voor het desbetreffende speler die je wilt upgraden de juiste volgorde zien. Maar ik denk dat dit over het algemeen voor iedere speler geldt. Tenzij je centrale verdediger zoals Saliba al anticipate + als speelstijl heeft. Zie hieronder een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JMikxZKP253c3gKzBbUiMj3jrfo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Tk2Iqi8PFSc27GOjTQPHF6Fc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Lashrom op 26-01-2025 10:06 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 68 Laatste