[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
_Uploader_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:07:
[...]

Ja Bale en Salma beide gedaan zonder coins te besteden, ik had al een tijd fodder gespaard behalve om soms een icon sbc te doen.
Salma op lm (lw klopte natuurlijk niet in een 4411) en speel haar nu met een engine chem om de balans op te krikken.
Ze is behendig genoeg, maar je merkt wel dat ze bv. niet zo behendig is als Reiten toty of een Smith WW kaart. Maar door haar kleiner frame is ze bliksemsnel, kan best passen en haar sterke fysiek is een groot pluspunt. Haar afmaken heb ik de paar potjes niet erg getest, dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.
En nu een review van Bale graag! :*)
Zit te twijfelen om hem binnen te halen. Op socials zijn er meningsverschillen over zijn behendigheid en snelheid. Het blijft een sbc van minimaal 2 mio.

Daarnaast weet ik niet of het nodig is om hem in mijn team te hebben, aangezien het aanvallend redelijk prima staat. Zou juist een betere middenvelder of verdediger willen hebben. Het blijkt dat Abily een TOTY scb gaat krijgen volgens de leaks. Mbappe krijgt wellicht ook een POTM alhoewel het misschien nog iets duurder gaat worden. Ik wacht het nog even af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AcmKo4emgIQ-woa73mFFyePYPmE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Zjcoiert7Rue6Rzb2XLW0bMe.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 22-01-2025 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Lashrom schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:55:
[...]

Zit te twijfelen om hem binnen te halen. Op socials schijnt er meningsverschillen te zijn over zijn behendigheid en snelheid. Het blijft een sbc van minimaal 2 mio.

Daarnaast weet ik niet of het nodig is om hem in mijn team te hebben, aangezien het aanvallend redelijk prima staat. Zou juist een betere middenvelder of verdediger willen hebben. Het blijkt dat Abily een TOTY scb gaat krijgen volgens de leaks.

[Afbeelding]
Haha redelijk prima is wel een understatement lijkt me.
Om het even nogmaals te bedrukken heb ik gisteren maar 5 toty potjes gedaan. Ik vind als je echt een goede indruk wilt hebben van een speler ( wat zijn de voordelen en nadelen van een speler) je minimaal 25 potjes achter de rug moet hebben. Bale zijn base had ik eerder ook gepakt uit een icon sbc en die beviel mij wel aardig. Zijn 92 kaart is natuurlijk wel een stuk beter qua snelheid, afmaken en behendigheid. Voor mij is het een monster, voor de ander misschien niet de 2 mil aan fodder/coins waard.
Net als de Jairzinho sbc van vorig jaar. 95 procent zweerde erbij terwijl hij bij mij geen pepernoot raakte. Ik had de loan eerst moeten doen zoals ik zo vaak met dit kaliber spelers doe. Echter was Bale voor mij een insta complete en daar krijg ik geen spijt van.

Zo te zien heb je TS Saliba en ben je Varanen aan het evolueren, welke cb upgrade had je in gedachten? Ziet er prima uit denk ik en zonde aan daar een upgrade aan te besteden. Zelf heb ik Desailly 90 en Saliba ben ik een het evolueren.

Abilly sbc, die leaks heb ik ook gezien en dat zou wel een erg fijne cm kunnen zijn met super passing stats.

Ik zou willen aanraden om eerst de loan versies uit te proberen.

Zo staat het bij mij nu. Met 1.1 mil coins en 44/45 aan totw in de transferlijst
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c5Iwq43v2S-AZU5HOPYq6g-hxOM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iVNqaip8c5TFwiSYvBYUlqK5.png?f=fotoalbum_large

Oh en waar ik het in mijn hoofd haalde om Theo in de mentality monster evo te doen is mij een raadsel, de evo van gisteren is vele malen beter. Maar ja die past nu niet meer in de evo natuurlijk....

[ Voor 13% gewijzigd door _Uploader_ op 22-01-2025 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zit te twijfelen om hem binnen te halen. Op socials zijn er meningsverschillen over zijn behendigheid en snelheid. Het blijft een sbc van minimaal 2 mio.

Daarnaast weet ik niet of het nodig is om hem in mijn team te hebben, aangezien het aanvallend redelijk prima staat. Zou juist een betere middenvelder of verdediger willen hebben. Het blijkt dat Abily een TOTY scb gaat krijgen volgens de leaks. Mbappe krijgt wellicht ook een POTM alhoewel het misschien nog iets duurder gaat worden. Ik wacht het nog even af.

[Afbeelding]
Het is een aanvaller, dar zijn vaak de kaarten waarvoor er het snelst een upgrade komt.
Ik wacht zelf ook even af of er nog iets leuks komt, anders ga ik saai Vieira doen voor het middenveld aangezien ik een hele verzamelijk CM’s heb maar niet echt een CDM. EA is duidelijk de posities/rollen van veel kaartjes laag te houden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
[...]

[Afbeelding]
Zou keer andere formatie proberen ipv zo'n 4-2-1-3 rat te zijn |:(

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:51
_Uploader_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:19:
[...]

Oh en waar ik het in mijn hoofd haalde om Theo in de mentality monster evo te doen is mij een raadsel, de evo van gisteren is vele malen beter. Maar ja die past nu niet meer in de evo natuurlijk....
Ja idem, wist ik dat maar van te voren

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dennis112 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:39:
[...]

4231 ook goed ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:37
theman36 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:32:
[...]

Ja idem, wist ik dat maar van te voren
Hier toevallig Theo van de week untradable gepacked.. Had hem daarvoor ook al, maar tradable, waardoor ik nog geen EVO had gedaan (vond ik toch een beetje zonde van de 200k waarde), dat pakte nu mooi uit..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
M@cer schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:40:
[...]

Hier toevallig Theo van de week untradable gepacked.. Had hem daarvoor ook al, maar tradable, waardoor ik nog geen EVO had gedaan (vond ik toch een beetje zonde van de 200k waarde), dat pakte nu mooi uit..
Ja begrijpelijk dan. Ik dacht meer: ik heb geen andere speler en die evo is gratis dus waarom niet (toch untreadable). Maarja had dus anders een mooie upgrade voor 40k gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-09 19:16
Valt het jullie ook op dat de game minder snel gaat dan gelijk na de laatste patch? Alsof ze stilzwijgend dingen weer wat hebben aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 20:24
Lil Tjappo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:58:
Valt het jullie ook op dat de game minder snel gaat dan gelijk na de laatste patch? Alsof ze stilzwijgend dingen weer wat hebben aangepast
Merk niks.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ja viel mij ook al op, maar het kan ook zo zijn dat je er aan gewend raakt.. Keepers mogen, wat mij betreft, nog wel iets beter worden, de doelpunten vliegen er nog te makkelijk in.

De eerste wedstrijden na de patch waren echt een drama voor mij, maar gisteren won ik bijna alles. Zelfs maar een divisie omhoog gegaan, terwijl ik hiervoor expres in divisie 5 bleef hangen.

[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 22-01-2025 14:03 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 20:45
Dat kan nog best eens leuk werken met Viera, FDJ WW en Zidane op CAM.
Heb je de code ook om in te vullen? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 22-01-2025 15:10 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik merkte wel wat vertraging door lag gisteren, maar dat is eigenlijk normaal met fifa.
Zou eerder denken dat ze misschien wat extra capaciteit hadden ingezet na de patch vorige week want het speelde echt bizar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
  • Laatst online: 29-09 10:35
Hier ook Bale SBC gedaan. Nu ~12 potjes met hem onderweg, maar wat een beest! Ontzettend snel, hele goede looplijnen als spits, waanzinnig schot en merkbare hoge composure. Het was het geduldig sparen (lees: geen gok sbc's doen) meer dan waard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Oekol schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:09:
[...]

Dat kan nog best eens leuk werken met Viera, FDJ WW en Zidane op CAM.
Heb je de code ook om in te vullen? :)
Natuurlijk, KAje4PyQUG6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:44
naNs schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:22:
Hier ook Bale SBC gedaan. Nu ~12 potjes met hem onderweg, maar wat een beest! Ontzettend snel, hele goede looplijnen als spits, waanzinnig schot en merkbare hoge composure. Het was het geduldig sparen (lees: geen gok sbc's doen) meer dan waard!
heb hem ook binnen.
En meer dan tevreden.
Snel,sterk,keihard schot, goede techniek.
En op meerdere posities inzetbaar.
M’n laatste SBC waren Sane en Ze Roberto.
Sindsdien gewoon gespaard.
Gok SBC laten liggen en dan zit je club zo weer helemaal vol.
Veel 83 x 10 ook gedaan.
Die hebben goed geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:11
Heren,

Ik wil Stam en Vieira gaan doen. Ik neem aan dat deze wel even een tijdje meegaan? Vieira als CDM of CM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
llovesoccerx7 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:16:
Heren,

Ik wil Stam en Vieira gaan doen. Ik neem aan dat deze wel even een tijdje meegaan? Vieira als CDM of CM?
Vieira is op beide posities goed. :)

Maar op cm heeft die holding ++

Stam heb ik zelf geen ervaring mee. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
_Uploader_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:19:
[...]

Haha redelijk prima is wel een understatement lijkt me.
Om het even nogmaals te bedrukken heb ik gisteren maar 5 toty potjes gedaan. Ik vind als je echt een goede indruk wilt hebben van een speler ( wat zijn de voordelen en nadelen van een speler) je minimaal 25 potjes achter de rug moet hebben. Bale zijn base had ik eerder ook gepakt uit een icon sbc en die beviel mij wel aardig. Zijn 92 kaart is natuurlijk wel een stuk beter qua snelheid, afmaken en behendigheid. Voor mij is het een monster, voor de ander misschien niet de 2 mil aan fodder/coins waard.
Net als de Jairzinho sbc van vorig jaar. 95 procent zweerde erbij terwijl hij bij mij geen pepernoot raakte. Ik had de loan eerst moeten doen zoals ik zo vaak met dit kaliber spelers doe. Echter was Bale voor mij een insta complete en daar krijg ik geen spijt van.

Zo te zien heb je TS Saliba en ben je Varanen aan het evolueren, welke cb upgrade had je in gedachten? Ziet er prima uit denk ik en zonde aan daar een upgrade aan te besteden. Zelf heb ik Desailly 90 en Saliba ben ik een het evolueren.

Abilly sbc, die leaks heb ik ook gezien en dat zou wel een erg fijne cm kunnen zijn met super passing stats.

Ik zou willen aanraden om eerst de loan versies uit te proberen.

Zo staat het bij mij nu. Met 1.1 mil coins en 44/45 aan totw in de transferlijst
[Afbeelding]

Ik zal eens inderdaad zijn leenspeler uitproberen en kijken of het wat is. Thanks!
Tot nu toe heb ik twee TOTY CB evo's op Varane gezet en wacht ik nog op de upgrade met hopelijk anticipate+. Daarna gebruik ik de resterende evo's die ik nu al in bezit heb (als het goed is de upgrade met passing en schoten). Echter heb ik het gevoel dat zijn uiteindelijke stats met alle upgrades meer een CVM zal worden dan een CB. Maar ook op die positie ga ik hem uitproberen nu ik Carlos Alberto op CV kan zetten en Boey met de upgrade naar een rating van 90 weer kan gebruiken.
Bossie schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:50:
[...]

Het is een aanvaller, dar zijn vaak de kaarten waarvoor er het snelst een upgrade komt.
Ik wacht zelf ook even af of er nog iets leuks komt, anders ga ik saai Vieira doen voor het middenveld aangezien ik een hele verzamelijk CM’s heb maar niet echt een CDM. EA is duidelijk de posities/rollen van veel kaartjes laag te houden.
Ja, het is voor mij of even wachten op mogelijke POTM van Mbappe, Abily TOTY en nu zie ik weer een leak van Futsheriff dat Foden wellicht een TOTY nominee sbc kan krijgen met leuke stats en aantrekkelijke playstyle+ (finesse en dribbel). Ik wacht het dus nog even af.
dennis112 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:39:
[...]

Hier ben ik het volledig met je eens. Maar vergis je niet dat 4213 ook kwetsbaar is tegen 442 en 4411 (dus formaties met een LM en RM). Ik switch dan in-game naar 41212 narrow of gebruik dan ook 442. Daarnaast heb ik 433 en 4231 als alternatieve opstellingen in-game. Mijn vrienden spelen gek genoeg enkel met één opstelling en vertrouwen zij op hun eigen kwaliteiten voor de hele wedstrijd. Ik snap dat dus niet. Als je 3-0 achter staat dan begrijp je toch wel dat er ergens iets mis gaat? Tijdens rust kijk ik altijd naar de opstelling van mijn tegenstander en pas ik mijn huidige tactiek daarop aan. Zij vinden het blijkbaar vreemd dat ik dit doe. Maar de remontada's worden dan echt werkelijkheid.

[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 22-01-2025 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Partypooper schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:20:
[...]

Vieira is op beide posities goed. :)

Maar op cm heeft die holding ++

Stam heb ik zelf geen ervaring mee. :)
hij speelt ook goed? Lijkt me nogal een lompe speler namelijk🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:07:
[...]

Ja Bale en Salma beide gedaan zonder coins te besteden, ik had al een tijd fodder gespaard behalve om soms een icon sbc te doen.
Salma op lm (lw klopte natuurlijk niet in een 4411) en speel haar nu met een engine chem om de balans op te krikken.
Ze is behendig genoeg, maar je merkt wel dat ze bv. niet zo behendig is als Reiten toty of een Smith WW kaart. Maar door haar kleiner frame is ze bliksemsnel, kan best passen en haar sterke fysiek is een groot pluspunt. Haar afmaken heb ik de paar potjes niet erg getest, dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.
Ik heb Salma 91 met Press Proven en Powershot als Playstyle+, vind het prima in de spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
llovesoccerx7 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:10:
[...]
Ik gebruik hem sinds ik hem tijdens de thunderstruck promo uit een 82x14 packte.

Als je op zoek bent naar een echte sloper op je middenveld dan kan ik je hem serieus van harte aanbevelen. Die kan echt nog maanden mee imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:10:
[...]
Vieira is wel wat lomper. Maar niet extreem, hij is zo bizar sterk in duels.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
Uit een 83x10

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bILfAS6BSVC7lfQVW6ZslzdpbBw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/03bjKnxjtCYaZbrDKCTYDlRX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelt bizar vanavond in de TOTY cup, tegenstanders vliegen over het veld :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Euh, ik denk dat ik Bale naar de zijkant moet zetten en Salma uit de basis moet doen. Uit een 83x10, nondeju!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MB6ndMvagDHbz1FgE9zJiDbQLW4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/li1KoxQ1MgH9EvRjpAXO4Wtx.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Echt wat een kut patch. Niet dat ik verlies met 8-6, maar gewoon puur het feit dat het zo 180 graden gedraait is. Ik speel een voetbalspel. Dit is het echt niet voor mij. Het is niet meer opbouwen en iets opzoeken. Nee het is langs de zijlijn rennen tot de 16. Kappen voorgevel en scoren. En dat op repeat.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de hoop maar opgegeven op een toty. Zoveel packs al geoepend maar nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:14:
Echt wat een kut patch. Niet dat ik verlies met 8-6, maar gewoon puur het feit dat het zo 180 graden gedraait is. Ik speel een voetbalspel. Dit is het echt niet voor mij. Het is niet meer opbouwen en iets opzoeken. Nee het is langs de zijlijn rennen tot de 16. Kappen voorgevel en scoren. En dat op repeat.
Op mijn niveau is het rondjes draaien totdat de tegenstander hapt of kapot gepressed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:24:
[...]

Op mijn niveau is het rondjes draaien totdat de tegenstander hapt of kapot gepressed worden.
Geen idee welk niveau 't was. Maar wat je beschrijft deed hij ook, mega veel trucjes en maar rennen. Draaien. Rennen etc. Was in kwali voor WL. Wel geplaatst had vorige week 2 verloren toen gestopt en nu 2 uit 3 gewonnen. Speel div 3 en win de meeste daar. Ben bijv nu begonnen om m'n 5 wins te halen voor morgen en moet er nog twee. Wat is jouw niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Blijkt dat de meeste toch wel TOTY's pakken uit de 83+ x 10 sbc. Ik heb zelf ook uit deze pack James TOTY eruit gehaald. Verwacht ook niet meer dat er een TOTY gepackt gaat worden de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:32:
[...]

Geen idee welk niveau 't was. Maar wat je beschrijft deed hij ook, mega veel trucjes en maar rennen. Draaien. Rennen etc. Was in kwali voor WL. Wel geplaatst had vorige week 2 verloren toen gestopt en nu 2 uit 3 gewonnen. Speel div 3 en win de meeste daar. Ben bijv nu begonnen om m'n 5 wins te halen voor morgen en moet er nog twee. Wat is jouw niveau?
Geen idee, zat in D9 nadat ik bijna twee maanden niet gespeeld had. Twee avonden later alweer bijna in 6.
Ben nu bezig met de TOTY.

Heb dingen zoals WL al een tijdje achter me gelaten, geen tijd/zin, bespaar me liever de frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:35:
[...]

Geen idee, zat in D9 nadat ik bijna twee maanden niet gespeeld had. Twee avonden later alweer bijna in 6.
Ben nu bezig met de TOTY.

Heb dingen zoals WL al een tijdje achter me gelaten, geen tijd/zin, bespaar me liever de frustratie.
Het is gewoon weer een een ol awairan festijn op de flank. Net m'n laatste winst partij in Rivals voor de 5 wins Bale TOTY uitgeprobeerd. 2 goals en 2 asisst op RW. 5-3 gewonnen en toch vond ik 'm niet per se fijn. Hij mistte echt veel. Ga 'm nog wel ff als spits proberen, maar nog niet overtuigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lashrom schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:34:
Blijkt dat de meeste toch wel TOTY's pakken uit de 83+ x 10 sbc. Ik heb zelf ook uit deze pack James TOTY eruit gehaald. Verwacht ook niet meer dat er een TOTY gepackt gaat worden de komende dagen.
Daar heb ik er zoveel van geopend als mogelijk was, maar telkens 0,0.

In eerdere Fifa's of EAFC, had ik nog wel packluck. Nu het hele jaar nog niks bijzonders.

Best wel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:03
Echt wat een SLECHT spel is dit geworden zeg. Afgelopen weken ging het erg voor de wind en de patch heeft me totaal weer haatdragend gemaakt naar de game.

Ongelofelijk wat een minkunkels daar bij EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Hier nog geen enkele grote pack geopend. Vrijdagavond komen alle toty in de packs terug toch als ik het goed heb, Inclusief icons? Heb nog 30x85+, 20x85+ en veel packs (zo'n 45 stuks) met 87+ spelers en ga zo maar door. Ben echt benieuwd of ik daar wat uit ga halen

[ Voor 3% gewijzigd door theman36 op 22-01-2025 21:29 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 18:51
Was hier bezig met de de TOTY evolutie voor Palmer. 500K erin gepompt en vervolgens open ik een pakketje vanuit de doelstellingen en je raad het alAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nzed4wAyR756d5lERXUSbaCZTO0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/USUBP04tMaFd9QiI6C1MDX1K.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 110% gewijzigd door tukkerterror90 op 22-01-2025 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
tukkerterror90 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:52:
Was hier bezig met de de TOTY evolutie voor Palmer. 500K erin gepompt en vervolgens open ik een pakketje vanuit de doelstellingen en je raad het al
Cold!
theman36 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:24:
Hier nog geen enkele grote pack geopend. Vrijdagavond komen alle toty in de packs terug toch als ik het goed heb, Inclusief icons? Heb nog 30x85+, 20x85+ en veel packs (zo'n 45 stuks) met 87+ spelers en ga zo maar door. Ben echt benieuwd of ik daar wat uit ga halen
Volgens mij ook en de honorable mentions dacht ik ook erbij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Vieira inmiddels binnen, maar ook een tweede TOTY :)

Saliba

Ga inmiddels 10/15 in de TOTY cup, maar met Saliba ben ik wel klaar mee (en toch door want nieuwe poppetjes testen).

Edit: TOTY cup afgerond in een uurtje, team is een beetje stabieler nu :+

[ Voor 66% gewijzigd door Bossie op 22-01-2025 23:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:52:
Was hier bezig met de de TOTY evolutie voor Palmer. 500K erin gepompt en vervolgens open ik een pakketje vanuit de doelstellingen en je raad het al[Afbeelding]
Lekker, daar ben ik wel een beetje jaloers op, want Palmer staat hoog op mijn verlanglijstje. Maar heb het hele jaar door nog geen packluck. Ik blijf hoop houden.

Maar voor jou dus wel een lekkere pull. En zal je altijd zien inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Moody2204 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:37:
[...]

Lekker, daar ben ik wel een beetje jaloers op, want Palmer staat hoog op mijn verlanglijstje. Maar heb het hele jaar door nog geen packluck. Ik blijf hoop houden.

Maar voor jou dus wel een lekkere pull. En zal je altijd zien inderdaad...
TOTY middenvelders zitten toch niet meer in packs? Of heb ik het verkeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:19:
Echt wat een SLECHT spel is dit geworden zeg. Afgelopen weken ging het erg voor de wind en de patch heeft me totaal weer haatdragend gemaakt naar de game.

Ongelofelijk wat een minkunkels daar bij EA
Wel best een keer spelen tegen je. Weet zeker dat mede aan je eigen speelstyle ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Lashrom schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:55:
[...]

TOTY middenvelders zitten toch niet meer in packs? Of heb ik het verkeerd?
Is mij inderdaad ook niet bekend. Nu toch alleen verdedigers, keeper en icons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:23:
[...]

Is mij inderdaad ook niet bekend. Nu toch alleen verdedigers, keeper en icons?
Klopt morgen avond full team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:28:
[...]

Klopt morgen avond full team.
Morgen of vrijdagavond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen avond hoe ik het lees. En dan vrijdag 12de man en vrouw en denk toty hon mention ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Morgenavond hele toty en vanaf vrijdag 12th man. Hoop dus ook dat de icons er vanaf morgen in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ben ik er ook wel weer ff klaar mee, teveel gespeeld of beter gezegd gegrind de afgelopen week.

Gelukkig hebben we de evo’s nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:13:
[...]

Wel best een keer spelen tegen je. Weet zeker dat mede aan je eigen speelstyle ligt.
Graag, geen probleem. Stuur maar even PB met jouw PS5 (?) ID.

Het zal ook zeker aan mezelf liggen hoor, ik zal niet tot de beste spelers behoren hier, wat ik ook totaal niet erg vind, maar ik durf anderzijds ook te stellen dat ik geen slechte speler ben.

Wat is denk dat mijn probleem is, is vooral het verdedigen. Simpelweg krijgt mijn tegenstander altijd veel ruimte tussen mijn 2 CV's en kan zo altijd een spits weg sturen. Andersom op het veld heb ik altijd het idee dat mijn tegenstander VEEL compacter staat.

Dáár zal ik vooral verbetering moeten maken, maar ik vrees dat daar bepaalde technieken achter zitten die ik niet beheers ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:14:
[...]

Graag, geen probleem. Stuur maar even PB met jouw PS5 (?) ID.

Het zal ook zeker aan mezelf liggen hoor, ik zal niet tot de beste spelers behoren hier, wat ik ook totaal niet erg vind, maar ik durf anderzijds ook te stellen dat ik geen slechte speler ben.

Wat is denk dat mijn probleem is, is vooral het verdedigen. Simpelweg krijgt mijn tegenstander altijd veel ruimte tussen mijn 2 CV's en kan zo altijd een spits weg sturen. Andersom op het veld heb ik altijd het idee dat mijn tegenstander VEEL compacter staat.

Dáár zal ik vooral verbetering moeten maken, maar ik vrees dat daar bepaalde technieken achter zitten die ik niet beheers ofzo...
Dat kun je toch zelf instellen, daarnaast zie dat veel spelers eerst proberen een verdediger weg te trekken om vervolgens het gat te gebruiken.

Vooral met 4atb of formaties zonder centrale CDM zijn hier kwetsbaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:24
Bossie schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:28:
[...]

Dat kun je toch zelf instellen, daarnaast zie dat veel spelers eerst proberen een verdediger weg te trekken om vervolgens het gat te gebruiken.

Vooral met 4atb of formaties zonder centrale CDM zijn hier kwetsbaar voor.
Of als je speelt met opkomende backs, als je back opstoomt trekt je cv naar buiten waardoor je gaten in het midden krijgt en enorm vatbaar bent voor een diepe bal door t midden

Daarom heb ik m'n backs of fullback en defend. Overigens eerste wat ik deed na de patch is depth op 50 zetten, met hoog werd ik echt overlopen

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 23-01-2025 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Augy schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:50:
[...]

Of als je speelt met opkomende backs, als je back opstoomt trekt je cv naar buiten waardoor je gaten in het midden krijgt en enorm vatbaar bent voor een diepe bal door t midden

Daarom heb ik m'n backs of fullback en defend. Overigens eerste wat ik deed na de patch is depth op 50 zetten, met hoog werd ik echt overlopen
ook zo gedaan.
De eerste potten na de update kreeg ik steeds minimaal 4 goals tegen.
Dacht dat ik gek werd.
Toen backs op fullback defensie gezet en nu staan de CV’s dichter op elkaar.
2 CVMs ervoor en je hebt een compact blok van 6.
Zo sta je i.i.g. defensief een stuk beter.
Want het is nu net rush op een groot veld met 11 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:50:
[...]

Ja hier ook na de patch meteen gedaan: backs op fullback defense zetten.

Verder probeer ik zo lang mogelijk te verdedigen met de cvm's en niet uit te stappen met de centerbacks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:52
Denk toch Vieira maar skippen en voor Bale gaan, heb ik toch wat meer mee.

Twijfel nog echt over TOTY evo, wil eigenlijk Dembele maar die kopen lukt niet, denk dat ik voor Raphinha ga.

Iemand anders nog goede opties? Rodman lijkt me ook goed maar linking is lastig..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Jamesl schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:33:
Denk toch Vieira maar skippen en voor Bale gaan, heb ik toch wat meer mee.

Twijfel nog echt over TOTY evo, wil eigenlijk Dembele maar die kopen lukt niet, denk dat ik voor Raphinha ga.

Iemand anders nog goede opties? Rodman lijkt me ook goed maar linking is lastig..
Raphinha hier ook gedaan. Snel, agil en goede dribbel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Ik ben voor TOTW Luis Diaz gegaan (had ik in mijn club), fijne speler geworden (en ik moet nog 1 stap)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Hier ook geen evo gepackt, al maakt dat me weinig uit met de TOTY Blueprint. Ik had Foundations Berghuis al in een EVO gegooid waar hij press proven en relentless kreeg, en past perfect in de TOTY Blueprint. Niet te stoppen als spits:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMdbvX_b_nLNmEpAR6nPTPCiEcI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EbnqttV2ClzVuIPr4FhN9exE.jpg?f=user_large

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
El Profesor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:56:
Hier ook geen evo gepackt, al maakt dat me weinig uit met de TOTY Blueprint. Ik had Foundations Berghuis al in een EVO gegooid waar hij press proven en relentless kreeg, en past perfect in de TOTY Blueprint. Niet te stoppen als spits:

[Afbeelding]
Ziet er heel goed uit, ik baal dat er geen Feyenoorders zijn die hier goed inpassen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Deze had ik eerder ook al in een evolution. Zo wordt het best wel een beest. Ben benieuwd hoe hij speelt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VhB60S5-ZK9OEmuIL3rO-JlDrew=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5sH8QZY1Hct2ib3vxA9ThZgo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Jamesl schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:17:
[...]

Ziet er heel goed uit, ik baal dat er geen Feyenoorders zijn die hier goed inpassen.. :+
Voor Stengs zijn er wel wat opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
El Profesor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:59:
[...]

Voor Stengs zijn er wel wat opties.
Klopt... maar zou eigenlijk nog wel een leuke evo willen chainen daarvoor, dat die wat meer traits of posities krijgt.
Hey Jude is een goeie maar die heb ik al gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 14:57
Heb ik iets gemist dat ze de patch van vorige week weer terug hebben gedraaid of iets dergelijks?

Was net even aan het spelen maar het was weer ouderwets vreselijk.

- AI van zijn verdedigers en middenvelders zaten weer overal tussen
- TOTY Bale was op 30 meter sprint kansloos tegen gouden Rudiger
- 4 schoten in de korte hoek tegen, 4 raak..

Ben benieuwd of meer mensen dit opvalt.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
@ZicoDon nog niet echt gespeeld, maar las dit ook al op Reddit idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Qau AI vind ik het wel meevallen. Traagheid is wel weer terug, alhoewel ik gisteravond dacht dat het gewoon aan de servers lag. Zal ongetwijfeld een combi zijn tussen beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02

ettie1990

PSN:ettiesick

Sinds vandaag overgestapt op 4-4-1-1 ipv 4-2-1-3 en ineens lukt het wel om te promoveren van divisie 4 naar 3, toch bijzonder weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:26
ettie1990 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:37:
Sinds vandaag overgestapt op 4-1-1-1 ipv 4-2-1-3 en ineens lukt het wel om te promoveren van divisie 4 naar 3, toch bijzonder weer
4-4-1-1 of 4-1-4-1 ?

Ik speel die eerste nu weer, omdat ik die gratis 94 Zidane en mijn Cruijff beide wil spelen, en dan heb je een CM en een CAM positie nodig.

Die doet het aardig, maar ik heb toch het idee dat een CDM (of 2) beter helpt tegendoelpunten te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
ZicoDon schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:30:
Heb ik iets gemist dat ze de patch van vorige week weer terug hebben gedraaid of iets dergelijks?

Ja een soort shadowpatch geweest, speelt echt weer heel anders dan net na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
Jamesl schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:33:
@ZicoDon nog niet echt gespeeld, maar las dit ook al op Reddit idd.
Ja heel merkwaardig dit, en heel goed merkbaar.
Was er ook snel weer klaar mee haha..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02

ettie1990

PSN:ettiesick

heron schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:38:
[...]

4-4-1-1 of 4-1-4-1 ?

Ik speel die eerste nu weer, omdat ik die gratis 94 Zidane en mijn Cruijff beide wil spelen, en dan heb je een CM en een CAM positie nodig.

Die doet het aardig, maar ik heb toch het idee dat een CDM (of 2) beter helpt tegendoelpunten te voorkomen.
aangepast, van 4-2-1-3 naar 4-4-1-1, 2 cm's en cam met lm rm ipv, 2 cdm, lva, rva en cam. Heeft mij toch naar divisie 3 gebracht vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Komt vandaag waarschijnlijk een icon evo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Ik krijg een sterk gevoel dat EA weer een foutje gaat maken vandaag met een of ander pakketje of sbc straks wanneer de hele TOTY team beschikbaar zal zijn. Het zal me echt niet verbazen. Tot nu toe is het allemaal wel goed gegaan tijdens TOTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De servers zijn stuk :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Ik had nog wat fodder om een icon sbc te doen en dat pakte super uit!
Heb nu Desailly 90 en ben aan Saliba een het evolueren, maar hij is erg welkom.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XSEu_zmDAHmgznJP4H0PXOAJnpQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NcppClOHJmSJxfXZin52xCHb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TOTY #3: Martinez …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Twijfel echt of ik Saliba of TOTW Gabriel in de TOTY SBC wil doen. Iemand idee? Gabriel krijgt bruiser+ en anticipate+ waar saliba anticipate en pinged pass+ krijgt pinged pass+ er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:59:
Twijfel echt of ik Saliba of TOTW Gabriel in de TOTY SBC wil doen. Iemand idee? Gabriel krijgt bruiser+ en anticipate+ waar saliba anticipate en pinged pass+ krijgt pinged pass+ er bij.
Gabriel, Saliba zal nog wel meer specials krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 23:33:
[...]

Gabriel, Saliba zal nog wel meer specials krijgen ?
Saliba heeft wel aura. Heb mega lang met z'n gold gespeeld. Gabriel ken ik niet. Lage pace maar dat wordt gelijk getrokken met de sbc volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb hier Saliba in die 4 evo's gedaan, en hij bevalt prima. Maar Gabriel ken ik ook verder niet. Wel een paar keer tegen gekomen, al kom ik Saliba vaker tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
ZicoDon schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:30:

Voor de mensen die niet overtuigd zijn.
Een van de voorbeelden.

TOTY Bale tegen Dean Huijsen met 84 pace.
Bale is kansloos, dit gebeurde niet de eerste dagen na de patch.
YouTube: 24 januari 2025

[ Voor 4% gewijzigd door ZicoDon op 24-01-2025 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 08:00:
Ik heb hier Saliba in die 4 evo's gedaan, en hij bevalt prima. Maar Gabriel ken ik ook verder niet. Wel een paar keer tegen gekomen, al kom ik Saliba vaker tegen.
Je kwam 'm nooit tegen vanwege 72 pace. Dat is nu rechtgetrokken lijkt als ik 't goed zag in de EVO. Twijfelll

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Hou op haha
Wat voor packs open jij??

Ik heb Militao in de evo gedaan, die had ik inmiddels al op zo'n niveau dat die alle defensieve plastyles heeft.

Blij dat ik Saliba niet heb gedaan, wordt gek van die man :p

Verder TS Orsolini in de TOTY blueprint evo, leuke dynamic, lijntje met mijn Bellanova en redelijk uniek (voor zover ik heb gezien) :)

@ZicoDon wauw.. ik vond de patch ergens een beetje onbalans en vooral de defensieve AI positionering was echt dikke ruk, maar in dit voorbeeld stapt die gast zelf volledig in met zijn CB en had je echt met die pace en palystyles weg moeten zijn...

[ Voor 67% gewijzigd door Jamesl op 24-01-2025 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:46:
[...]

Hou op haha

Ik heb Militao in de evo gedaan, die had ik inmiddels al op zo'n niveau dat die alle defensieve plastyles heeft.

Blij dat ik Saliba niet heb gedaan, wordt gek van die man :p

Verder TS Orsolini in de TOTY blueprint evo, leuke dynamic, lijntje met mijn Bellanova en redelijk uniek (voor zover ik heb gezien) :)

@ZicoDon wauw.. ik vond de patch ergens een beetje onbalans en vooral de defensieve AI positionering was echt dikke ruk, maar in dit voorbeeld stapt die gast zelf volledig in met zijn CB en had je echt met die pace en palystyles weg moeten zijn...
Vind oprecht die bale echt niet snel aanvoelen ingame. Alleen die speedboost werkt echt goed.

Mijn Pedro en , Williams en Sane voelen op de eerste meters zoveel sneller

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
ZicoDon schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:39:
[...]

Voor de mensen die niet overtuigd zijn.
Een van de voorbeelden.

TOTY Bale tegen Dean Huijsen met 84 pace.
Bale is kansloos, dit gebeurde niet de eerste dagen na de patch.
YouTube: 24 januari 2025
Ik zie dit soort voorbeelden wel vaker. Maar je moet natuurlijk wel alle factoren meenemen. Bale loopt niet in een rechte lijn terwijl Huijssen in een rechte lijn sprint. Jij hebt een hele heavy touch bij Bale wat hem vertraagd (waarschijnlijk hou je de sprintknop ingedrukt bij aanname). Daarnaast mag ik ervanuitgaan dat Huijssen een Shadow chem heeft wat hem 93 pace geeft. Bale heeft met Chem style max 99 pace. dat is dan "maar" 6 verschil. Met het feit dat je een slechte eerste touch hebt en diagonaal sprint vind ik het niet gek dat bale bijgehouden wordt. Daarnaast is Huiijssen ook nog Lenghty en Bale niet wat Huijssen sneller maakt dan zijn stats doen vermoeden.

Ik weet zeker als jij in een rechte lijn gesprint had, dat die verdediger hem niet kom bijhouden. Ik heb gisteren nog gespeeld en mijn Suarez globetrotter met 94 pace (hunter chem) echt een paar keer helemaal los hoor, en ik werd zeker niet ingehaald.

[ Voor 4% gewijzigd door Arwintju op 24-01-2025 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
Arwintju schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:39:
[...]

Ik zie dit soort voorbeelden wel vaker. Maar je moet natuurlijk wel alle factoren meenemen. Bale loopt niet in een rechte lijn terwijl Huijssen in een rechte lijn sprint. Jij hebt een hele heavy touch bij Bale wat hem vertraagd (waarschijnlijk hou je de sprintknop ingedrukt bij aanname). Daarnaast mag ik ervanuitgaan dat Huijssen een Shadow chem heeft wat hem 93 pace geeft. Bale heeft met Chem style max 99 pace. dat is dan "maar" 6 verschil. Met het feit dat je een slechte eerste touch hebt en diagonaal sprint vind ik het niet gek dat bale bijgehouden wordt. Daarnaast is Huiijssen ook nog Lenghty en Bale niet wat Huijssen sneller maakt dan zijn stats doen vermoeden.

Ik weet zeker als jij in een rechte lijn gesprint had, dat die verdediger hem niet kom bijhouden. Ik heb gisteren nog gespeeld en mijn Suarez globetrotter met 94 pace (hunter chem) echt een paar keer helemaal los hoor, en ik werd zeker niet ingehaald.
Ik snap dat er een aantal factoren zijn die dit kunnen veroorzaken.
Maar dit is maar een van de voorbeelden, de game is echt bij lange na niet zo soepel als vorige week.
Wat het ook moge veroorzaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
ZicoDon schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:48:
[...]

Ik snap dat er een aantal factoren zijn die dit kunnen veroorzaken.
Maar dit is maar een van de voorbeelden, de game is echt bij lange na niet zo soepel als vorige week.
Wat het ook moge veroorzaken.
Volledige TOTY was in packs gisteren, servers waren drama in de eerste uren daarna. Dat heeft zo gigantisch veel impact. De hele week is er natuurlijk al megadrukte omdat TOTY in pack is. Vnd het niet heel gek dat de game dan anders voelt door de overvolle servers. Ik denk helemaal niet dat er een shadow patch is geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Traeces schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:29:
[...]

Vind oprecht die bale echt niet snel aanvoelen ingame. Alleen die speedboost werkt echt goed.

Pedro en Williams snap ik goe: (Explosive en mostly explosive als acceleration type, en nico williams heeft ook Rapid+, Neto niet.
Sané zou eigenlijk niet sneller mogen voelen, heeft ook controlled accelartion type en geen rapid+, en Bale's overall stats zijn hoger. Wellicht speelt body type nog een rol..?

Ik twijfel ook nog steeds, ik vind Bale an sich wel vet en zou hem nooit (kunnen) kopen, dus wel uniek voor deze FIFA voor mij, alleen ja met die fodder kan ik ook Vieira, Casillas én 2 icon picks doen :+
Dan moet die wel echt de 2 miljoen waard zijn imo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Jamesl schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 11:56:
[...]

Pedro en Williams snap ik goe: (Explosive en mostly explosive als acceleration type, en nico williams heeft ook Rapid+, Neto niet.
Sané zou eigenlijk niet sneller mogen voelen, heeft ook controlled accelartion type en geen rapid+, en Bale's overall stats zijn hoger. Wellicht speelt body type nog een rol..?

Ik twijfel ook nog steeds, ik vind Bale an sich wel vet en zou hem nooit (kunnen) kopen, dus wel uniek voor deze FIFA voor mij, alleen ja met die fodder kan ik ook Vieira, Casillas én 2 icon picks doen :+
Dan moet die wel echt de 2 miljoen waard zijn imo..
Ik zou altijd voor meerdere posities gaan om te versterken. Heb zelf viera en dat is een topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Laatst online: 11-09 00:25
Weet iemand of er een manier is om een vrije trap echt heel hard te schieten? Ik kom vaak tegen mensen die een vrije trap nemen van grotere afstand die met mach 3 op mijn doel af komen maar mij lijkt het niet te lukken ook al laad ik de power balk bijna helemaal tot het eind op. Moet je dan een bepaalde knop inhouden ofzo?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:29:
[...]

Dit, ik heb 5 wedstrijden zijn leen kaart gebruikt. Ben totaal niet onder de indruk van Bale. Mijn TOTY blueprint Dembele is dan (vind ik) echt een heel stuk beter, voelt sneller aan en maakt zijn kansen nagenoeg altijd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Maar dan 700 spelers aan mijn club toegevoegd, SBC storage van leeg weer naar vol en een hoop <83 gediscard, maar niets bijzonders uit mijn 140 packs :*)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Partypooper
Net TOTY James uit een 83x10 :D

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Partypooper
Wauw en pack net Rodri TOTY. Maar eens kijken hoe ik mijn team ga ombouwen 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:27:
Wauw en pack net Rodri TOTY. Maar eens kijken hoe ik mijn team ga ombouwen 😂
Hou op hoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Hier zo’n 100 packs geopend inmiddels, zit geen reet tussen, zelfs niet hoge gouden kaarten enzo. Frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 20:24
Ze willen ook liever dat je in de store koopt ;) Hier ook nog geen enkele goede kaart gehad, wel paar hoge gouden maar dat was het ook.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Zag net een video van een NL You Tuber Dani Visser.
Speelt regelmatig op het account van Max Verstappen.
Mocht voor 4000 Euro!!
Spenderen.
Geen enkele TOTY haha.
Vind het maar een ruk promo dit.
Alleen leuk voor Creditcard FC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:46:
[...]

Hou op haha
Martinez was van objectives/season rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Haha ja dit is wel bizar. Denk dat het nu ook wel klaar is hoor. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joenes30 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:27:
Zag net een video van een NL You Tuber Dani Visser.
Speelt regelmatig op het account van Max Verstappen.
Mocht voor 4000 Euro!!
Spenderen.
Geen enkele TOTY haha.
Vind het maar een ruk promo dit.
Alleen leuk voor Creditcard FC.
Je spreek je eigen tegen :P als 4K nog geen fc creditcard is dan weet ik het niet meer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor
@Partypooper @Bossie jullie hebben een ban op packs openen tot wij een TOTY hebben!

[ Voor 3% gewijzigd door El Profesor op 24-01-2025 18:26 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 68 Laatste