En nu een review van Bale graag!_Uploader_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:07:
[...]
Ja Bale en Salma beide gedaan zonder coins te besteden, ik had al een tijd fodder gespaard behalve om soms een icon sbc te doen.
Salma op lm (lw klopte natuurlijk niet in een 4411) en speel haar nu met een engine chem om de balans op te krikken.
Ze is behendig genoeg, maar je merkt wel dat ze bv. niet zo behendig is als Reiten toty of een Smith WW kaart. Maar door haar kleiner frame is ze bliksemsnel, kan best passen en haar sterke fysiek is een groot pluspunt. Haar afmaken heb ik de paar potjes niet erg getest, dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.
Zit te twijfelen om hem binnen te halen. Op socials zijn er meningsverschillen over zijn behendigheid en snelheid. Het blijft een sbc van minimaal 2 mio.
Daarnaast weet ik niet of het nodig is om hem in mijn team te hebben, aangezien het aanvallend redelijk prima staat. Zou juist een betere middenvelder of verdediger willen hebben. Het blijkt dat Abily een TOTY scb gaat krijgen volgens de leaks. Mbappe krijgt wellicht ook een POTM alhoewel het misschien nog iets duurder gaat worden. Ik wacht het nog even af.
/f/image/Zjcoiert7Rue6Rzb2XLW0bMe.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 22-01-2025 11:13 ]