Tering dat is echt de ziekste pack die ik ooit heb gezien.Valandil schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:49:
Koop 1x een pakker met fifa points.
WTF!!
[Afbeelding]
Wauw!! Lekker man!!Valandil schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:49:
WTF!!
[Afbeelding]
Welke “pakker” is het?
Kerol, gvd staatslot kopen dacht ik😂.Valandil schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:49:
WTF!!
[Afbeelding]
Ik zou bijna zeggen first owner foto van beide als bewijs🤣.
[ Voor 13% gewijzigd door llovesoccerx7 op 19-01-2025 17:23 ]
Die van 2000 points , geen idee meerSleehond schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:54:
[...]
Wauw!! Lekker man!!
Welke “pakker” is het?
wijze woorden
U vraagt , wij draaienllovesoccerx7 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:13:
[...]
Kerol, gvd staatslot kopen dacht ik😂.
Ik zou bijna zeggen first owner foto van beide als bewijs🤣.
Wat voor team heb je nu wel niet?
:strip_exif()/f/image/MBUCY5NjwWE0AGRUE2nPif9z.jpg?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Tering lekker man, echt insane pull denk echt een kans van 0,000000000000001%
Ik speelde haar ww kaart met hawk, maar de toty versie is wel stukken beter.barriie schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:33:
[...]
Ze speelt heel fijn, telt ook mee voor de SB Objective dus kan haar daar ook gebruiken.
Ik heb alleen geen idee wat de beste chem style voor haar is, met Hawk is ze Controlled, met Finished Controlled Explosive, merk je daar ook nog veel van?
De nieuwe patch speelt heerlijk moet ik zeggen. Iig geen 30 keer buitenspel meer per potje haha. Zag hier wel wat gemengde reacties. Iedereen inmiddels een beetje gewend?
Vind de gamespeed etc echt prima nu. Alleen keepers mogen wel weer een tikje beter. Ieder schot in de 16 met een goede spits is hangen.tukkerterror90 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:58:
De nieuwe patch speelt heerlijk moet ik zeggen. Iig geen 30 keer buitenspel meer per potje haha. Zag hier wel wat gemengde reacties. Iedereen inmiddels een beetje gewend?
Sinds de patch is het voor R9 wonderland in de 16.
Van de onmogelijkste plekken schieten en je scoort toch wel.
Die schaduw spits doet veel inderdaad, daarom speelde ik met Palmer ook zo lekker. Nu met Zidane.Traeces schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:07:
Die gratis Zidane voelt overigens echt totaal anders aan dan zijn prime kaart.
Daarbij maakt hij echt prima loop acties. Misschien door die schaduw spits positie welke de prime niet heeft ?
Hier geen scoorproblemen met Sancho overigens. Al moet ik zeggen dat ik Neto op de andere vleugel wel beter vind.
[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 19-01-2025 18:40 ]
Volgens mij doe ik iets grondig verkeerd als ik zie hoe jullie hier icon sbc's doen alsof het niets is.
Ikzelf heb na paar maand spelen amper 230k muntjes en zou met veel moeite misschien 1x een 89 team kunnen inleveren voor een sbc onderdeel, maar al zeker geen 10-tallen.
Speel dan beter zou je zeggen, maar dat is ook een drama, dat zal wel aan mij liggen.
Zelfs in Div9 krijg ik telkens een pandoering van jewelste. Tegenstanders weten altijd mijn paslijnen meteen af te snijden en vanaf ik in balbezit ben, direct immense druk op mijn spelers.
Ikzelf heb na paar maand spelen amper 230k muntjes en zou met veel moeite misschien 1x een 89 team kunnen inleveren voor een sbc onderdeel, maar al zeker geen 10-tallen.
Speel dan beter zou je zeggen, maar dat is ook een drama, dat zal wel aan mij liggen.
Zelfs in Div9 krijg ik telkens een pandoering van jewelste. Tegenstanders weten altijd mijn paslijnen meteen af te snijden en vanaf ik in balbezit ben, direct immense druk op mijn spelers.
Lang verhaal maar als je daily upgrades doet en tactisch de prem hybrid sbc kan je vrij veel sbcs doen en aardig wat fodder verzamelen. Staan vast wel wat op YT.sandpatt schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:44:
Volgens mij doe ik iets grondig verkeerd als ik zie hoe jullie hier icon sbc's doen alsof het niets is.
Na de update moet dan anders wezen vermoed ik. En wat zijn je tactics en je team? Kijken we even met je mee.sandpatt schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:44:
@sandpatt probeer ook wat tutorials op te zoeken van bv. Schieten of passen. Misschien zeg ik nu iets heel stom, maar wist je bijvoorbeeld dat je met R1+X een harde grond pass geeft, ik geef die bijna altijd ipv normaal X.
Dat idee had ik ook want Bale kwam vandaag niet.Partypooper schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:17:
Icon pick sbc gedaan. Want ja waarom ook niet?
[Afbeelding]
Andere pick was Zola 87, blij met Roberto Carlos!
/f/image/6qEKLUNW1ocS52eCO1wXIH9A.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door _Uploader_ op 19-01-2025 21:25 ]
Haha het is zo duidelijk dat de odds hoger zijn met echt geld. Bizar. Heel veel plezier er meeValandil schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:49:
WTF!!
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Tja. Squad Battles spelen kost je twee uur en dan heb je elite 3 of 2. Wat muntjes wat pakjes. Beetje rivals winst pakken wekelijks en als. Klap op de vuurpijl WL, daar kun je echt de klapper krijgen. Meestal niet maar wel veel coins. Dat gewoon goed 'beleggen' investeren en handelen.sandpatt schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:44:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Wanneer je div 9 speelt, lijkt me wl totaal geen goed idee…… dan wordt je als speelbal gebruikt.Oekol schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:32:
[...]
Tja. Squad Battles spelen kost je twee uur en dan heb je elite 3 of 2. Wat muntjes wat pakjes. Beetje rivals winst pakken wekelijks en als. Klap op de vuurpijl WL, daar kun je echt de klapper krijgen. Meestal niet maar wel veel coins. Dat gewoon goed 'beleggen' investeren en handelen.
Hier voor het eerst divisie 3, afgelopen jaar nooit gehaald. Maar ook divisie 3 betekend dat ik nog steeds niet WL aankan.Traeces schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:53:
[...]
Wanneer je div 9 speelt, lijkt me wl totaal geen goed idee…… dan wordt je als speelbal gebruikt.
WL zit dus in je genen of niet, en krijg zelf de indruk dat het niet zo zeer te koppelen valt aan Rivals divisie of je mee komt of niet.
Uit een 84x5 pakket, ze past perfect in mijn team en een fijne upgrade voor haar TS versie! Morgen maar ff proberen.
:strip_exif()/f/image/br9YD8yjqqX1bgaeHOC2HIDF.png?f=user_large)
Zit hier allerlei SBCs er doorheen te jagen, club is leeg aan het raken maar nog geen geluk helaas.
Mooie pull hoor @_Uploader_
Mooie pull hoor @_Uploader_
Als je in Rivals divisie 3 of lager al moeilijk vind, ga dan alsjeblieft geen WL spelen. De rewards van Rivals zijn 9/10x beter en de WL is frustrerend. Ik zit in Div1/Elite afhankelijk van hoeveel ik speel en ik haal net aan 10 a 11 wins in de WL. Heb daar nog nooit iets bruikbaars uitgehaald.
Ik verkoop alles tradable en koop dan de high odds packs. En veel gamble sbc’s en dan maar hopen. Heb nu een heel ziek team maar dat is allemaal untradable en heeft miljoenen aan coins gekost. Lang verhaal kort, veel oefenen en de aanhouder wint. Tot divisie 2 maakt je team niet veel uit en geeft vooral skill de doorslag. En dat is iets wat je kan leren.
Ik verkoop alles tradable en koop dan de high odds packs. En veel gamble sbc’s en dan maar hopen. Heb nu een heel ziek team maar dat is allemaal untradable en heeft miljoenen aan coins gekost. Lang verhaal kort, veel oefenen en de aanhouder wint. Tot divisie 2 maakt je team niet veel uit en geeft vooral skill de doorslag. En dat is iets wat je kan leren.
Oh dat had ik niet eens gelezen. Vooral veel meters maken dan. Div 9 is wel echt laag.Traeces schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:53:
[...]
Wanneer je div 9 speelt, lijkt me wl totaal geen goed idee…… dan wordt je als speelbal gebruikt.
Als ze tradable is bewaren. Pricerange klopt niet_Uploader_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 22:27:
Uit een 84x5 pakket, ze past perfect in mijn team en een fijne upgrade voor haar TS versie! Morgen maar ff proberen.
[Afbeelding]
Ik zit al vanaf het begin in divisie 2/1 met Rivals maar vertik het om Elite te behalen. Zoveel tijd heb ik helaas niet om de benodigde winsten te behalen voor de wekelijkse beloningen. Divisie 1 is al competitief genoeg.Solotov schreef op zondag 19 januari 2025 @ 23:20:
Als je in Rivals divisie 3 of lager al moeilijk vind, ga dan alsjeblieft geen WL spelen. De rewards van Rivals zijn 9/10x beter en de WL is frustrerend. Ik zit in Div1/Elite afhankelijk van hoeveel ik speel en ik haal net aan 10 a 11 wins in de WL. Heb daar nog nooit iets bruikbaars uitgehaald.
Gek genoeg heb ik mijn beste spelers (Eusebio, Ronaldinho promo, James TOTY, Valverde thunderstruck, Saliba thunderstruck, Carlos Alberto) allemaal uit sbc's of pakketjes van doelstellingen gekregen. Van Rivals en WL rewards waar ik meestal wekelijks 10/11 wins mee behaal zijn het enkel tradeable high rated fodders die ik binnen hark en kan verkopen. Rivals en WL zie ik echt puur om wekelijks wat coins te verzamelen (standaard rond de 200K p.w.). Ik heb er geen vertrouwen meer in om van daaruit een gekke speler te packen. Heel vreemd, terwijl de beloningen toch wel degelijk prima zijn met de player picks.
[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 20-01-2025 02:31 ]
Dank je voor de tip, ze is untradable. Ja de 750k was nogal laag ingeschat van EA.Oekol schreef op maandag 20 januari 2025 @ 00:45:
[...]
Als ze tradable is bewaren. Pricerange klopt niet
Haal meestal ook wel 200k uit de WL en vind het niveau over het algemeen lager dan divisie 2. Paar uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Vooral die totw packs zijn nu wel wat meer waard. Maar met divisie 9 haal je denk ik geen wins
Dank voor de tips hoor allemaal, zal inderdaad grotendeels aan mijn gebrek aan skills liggen.
Ik speel eigenlijk gewoon met een 433 zonder handmatig aan de tactiek te sleutelen.
Vermoedelijk mis ik wat basistechnieken om degelijk online te kunnen spelen.
Ter vergelijking: Offline is mijn niveau momenteel Professioneel. Dat win ik bijna altijd. Wereldklasse is dan direct veel te moeilijk.
Ik speel eigenlijk gewoon met een 433 zonder handmatig aan de tactiek te sleutelen.
Ter vergelijking: Offline is mijn niveau momenteel Professioneel. Dat win ik bijna altijd. Wereldklasse is dan direct veel te moeilijk.
Dan is er werk aan de winkel. Als je online een kans wil maken moet je wereldklasse met 2 vingers in je neus kunnen winnen.sandpatt schreef op maandag 20 januari 2025 @ 08:38:
Dank voor de tips hoor allemaal, zal inderdaad grotendeels aan mijn gebrek aan skills liggen.
Klopt, maar ga vooral veel online spelen, Het is een harde leerschool, maar tot een bepaald niveau pak je het vaak snel op en kun je redelijk aanhaken. Het kan in het begin frusterend zijn, maar als je rustig kunt analyseren wat goed en vooral niet goed gaat dan kun je redelijk snel stappen maken, dat zijn dan stappen die je niet uit offline gameplay kunt halen.Solotov schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:16:
[...]
Dan is er werk aan de winkel. Als je online een kans wil maken moet je wereldklasse met 2 vingers in je neus kunnen winnen.
WL is misschien niet meteen handig, maar ik zou wel meteen in Rivals aan de slag gaan (zeker als je toch een x-aantal potjes moet doen als onderdeel van een paar Evo's).
Check meteen online even voor 2-3 formaties die je onder de knoppen kunt zetten, zodat je een eventueel plan-b hebt als je er qua formatie overlopen word. Zorg in ieder geval dat je spelers hebt die een formatie wisseling ondersteunen eventueel met 2-3 wissels.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben een div6/7 speler, en heb eigenlijk in WL niks te zoeken.
Toch speel ik het altijd met plezier (als kwali lukt), en pak meestal rond de 4 wins , na ettelijke keren alle hoeken van het veld gezien te hebben.
Ik vind de WL een goede leerschool, en merk dat ik door vaker WL te spelen uiteindelijk in Rivals makkelijker tot wins kom. Zoals hierboven al vaker gezegd, uiteindelijk is het een kwestie van oefenen, in een formatie die bij je past.
Toch speel ik het altijd met plezier (als kwali lukt), en pak meestal rond de 4 wins , na ettelijke keren alle hoeken van het veld gezien te hebben.
Ik vind de WL een goede leerschool, en merk dat ik door vaker WL te spelen uiteindelijk in Rivals makkelijker tot wins kom. Zoals hierboven al vaker gezegd, uiteindelijk is het een kwestie van oefenen, in een formatie die bij je past.
PSN: Patrick_D
Dat was geen best Weekend Leauge, 5 gewonnen 10 verloren.
Begon met 4-2-4 als formatie, maar lag achterin helemaal open.
Alle schoten voor mij en voor de tegenstander vlogen er in, geregeld 9-8 uitslagen.
Begon met 4-2-4 als formatie, maar lag achterin helemaal open.
Alle schoten voor mij en voor de tegenstander vlogen er in, geregeld 9-8 uitslagen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hey,
Wat doen jullie eigenlijk met de niet bruikbare promo/reward kaarten die je niet op de markt kunt kopen?
bewaren jullie alles voor toekomstige evo's of gooien jullie ze in SBC's want heb er inmiddels al behoorlijk wat.
Verder nog steeds aan het leren en inmiddels Div 6 gehaald en blij om te lezen dat ik nog heel ver weg ben van de WL al is dat niet zo raar aangezien ik er dit weekend 2x met 0-5 mij niet heb gekwalificeerd.
Wel blij ondanks dat ik nog veel te leren heb dat ik nu toch een heel behoorlijk team bij elkaar gespeeld heb.
Wat doen jullie eigenlijk met de niet bruikbare promo/reward kaarten die je niet op de markt kunt kopen?
bewaren jullie alles voor toekomstige evo's of gooien jullie ze in SBC's want heb er inmiddels al behoorlijk wat.
Verder nog steeds aan het leren en inmiddels Div 6 gehaald en blij om te lezen dat ik nog heel ver weg ben van de WL al is dat niet zo raar aangezien ik er dit weekend 2x met 0-5 mij niet heb gekwalificeerd.
Wel blij ondanks dat ik nog veel te leren heb dat ik nu toch een heel behoorlijk team bij elkaar gespeeld heb.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Promokaarten die interessant zijn voor een toekomstige evolution houden en de rest bewaren voor interessante SBC’s.beuker19 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:04:
Hey,
I like how you keep the mouse running...
Ik probeer ze ook wel te bewaren, vooral omdat je over het algemeen al zoveel normale gouden fodder krijgt, dat je daar al aardig wat SBC's kan doen..
Heeft het veel zin, nee niet echt, maar op een of andere manier vind ik het toch lastiger om die kaarten in een SBC te gooien. En soms komen ze van pas voor een doelstelling.
Heeft het veel zin, nee niet echt, maar op een of andere manier vind ik het toch lastiger om die kaarten in een SBC te gooien. En soms komen ze van pas voor een doelstelling.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lekker bewaren voor de 85+ player pick sbc's, 83+ x 10 of 84+ x 5 die dagelijks verversen. Van daaruit krijg je toch weer high rated fodders en die kun je in spelers sbc's gooien. Het schijnt dat er een Bale TOTY icon sbc gaat komen. De fodders zou ik dan voor zulke spelers sbc's gebruiken. Vind je het niks, dan heb je nog de icon sbc's, campaign player picks of heroes player picks.beuker19 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:04:
Hey,
Ik bewaar ze in ieder geval voor Bale ;-)
Dit jaar ergens dan anders dat als je aangepaste tactiek gebruikt of iets zelf in elkaar frummelt het beter loopt dan niks doen. Dus moeite waard. Ik speel Squad Battles altijd wereldklasse of legendarisch (tegen lagere rated teams). Wat vlieguren maken en dan komt 't vast wel goedsandpatt schreef op maandag 20 januari 2025 @ 08:38:
Voor diegene die moeite hebben om een divisie hoger te klimmen in Rivals, zou je kunnen proberen om duo's met een vriend te spelen. Gek genoeg ging het makkelijker dan solo en voelt het minder aan als een grind. Van de vijf wedstrijden, hadden we 1x gelijk gespeeld en de rest gewonnen. We zijn beiden een divisie hoger, hij 2 en ik 1. Het is even wennen, maar na een wedstrijdje te hebben gespeeld voelt het prima aan.
In principe is het toch wel vals spelen, omdat je een andere speler al bestuurt. Het is eigenlijk hetzelfde als het gebruik maken van de L3+R3 methode om een tweede speler te laten bewegen terwijl je de bal al hebt. Dat maakt het moeilijker voor de tegenstander die solo speelt. Echter is het wel een kunst als je moet verdedigen. Goed communiceren met je partner wanneer je van speler wisselt is de sleutel.
In principe is het toch wel vals spelen, omdat je een andere speler al bestuurt. Het is eigenlijk hetzelfde als het gebruik maken van de L3+R3 methode om een tweede speler te laten bewegen terwijl je de bal al hebt. Dat maakt het moeilijker voor de tegenstander die solo speelt. Echter is het wel een kunst als je moet verdedigen. Goed communiceren met je partner wanneer je van speler wisselt is de sleutel.
[ Voor 33% gewijzigd door Lashrom op 20-01-2025 15:09 ]
Ik bewaar ze meestal. Maar ik ben dan ook wel een verzamelaar in dit spel. Speel ook geregeld met verschillende teams. Heb voor alle top leagues wel een team klaar staan.beuker19 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:04:
Hey,
bewaren jullie alles voor toekomstige evo's of gooien jullie ze in SBC's want heb er inmiddels al behoorlijk wat
Vind dat leuker dan altijd met een meta team te spelen. Alleen voor weekend League gebruik ik dan wel weer meestal de sterkste samenstelling.
TOTY luck is nog niet echt top. Tot nu toe alleen Cafu uit een 83+ x10 gekregen. Was wel leuk de blauwe tunnel te zien en hopen op iets geweldigs. En ach Cafu is wel een van de beste opties op de RB positie nu. Maar heb alleen niet zoveel met de speler.
Speel toch het liefst met mijn Ajax past en present team. Na wat leuke trades Frenkie en vd Sar gekocht. En Berghuis in de Evo gestopt van toty. Dat is echt een super kaartje nu. False 9 naast Weghorst speelt als een trein. 💪💪💪
En benieuwd hoe Sutalo dadelijk is als hij alle upgrades heeft van de TOTY CV evo.
Hato Evo bevalt me zelfs beter dan de numero Hato. Deze heeft alle verdedigende playstyles.
:strip_exif()/f/image/EFSv92DJAu5E3OgR0UA1ca5n.jpg?f=fotoalbum_large)
3e potje sinds patch en nu met controller waar L2 wel van werkte ging beter stond telkens voor alleen hij maakte de 4-4 en de winnende 5e om daarna te gaan tijdrekken achterin.
Je moet nu je aandacht er meer bijhebben. Voor iemand die 't casual wilt spelen is het mindere update. Ik speel en doe tegelijk ook andere dingen zoals socializen of een programma meekijken. Dat werkt dus nu niet meer
Je moet nu je aandacht er meer bijhebben. Voor iemand die 't casual wilt spelen is het mindere update. Ik speel en doe tegelijk ook andere dingen zoals socializen of een programma meekijken. Dat werkt dus nu niet meer
15 wedstrijden winnen in de TOTY cup voor de geschakelde EVO wat een TOTY evo kan worden.
In 4 dagen tijd.
Pffff wat een tegenvaller.
Gaat m niet meer worden voor mij.
In 4 dagen tijd.
Tjeez, dan ben ik benieuwd wat de volgende stappen dan gaan worden.joenes30 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:25:
15 wedstrijden winnen in de TOTY cup voor de geschakelde EVO wat een TOTY evo kan worden.
In 4 dagen tijd.
Lekkere SBC ook voor Salma, dan hou ik mijn attacking avalanche version wel (91 rated met PS+ voor Pressure Proven en Powershot).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Spelen. Niet winnen.joenes30 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:25:
In 4 dagen tijd.
2 goals scoren in 8 wedstrijden.. 3 winnen
15 spelen. Dat zijn de 'moeilijkste'
[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 20-01-2025 19:58 ]
de ander evo in die cup is 2 goals scoren in 8 verschillende wedstrijden.Bossie schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:45:
[...]
Tjeez, dan ben ik benieuwd wat de volgende stappen dan gaan worden.
Lekkere SBC ook voor Salma, dan hou ik mijn attacking avalanche version wel (91 rated met PS+ voor Pressure Proven en Powershot).
Die is wel te doen.
Ben benieuwd of je ook nog kan instappen als je een evo gemist hebt.
Dat vrouwtje van Barca is absoluut een goede kaart.
Stats hoor pff
Maar niet voor mij.
Geen zin om met vrouwen te spelen.
Volgens mij moet je ze wel degelijk winnen.Oekol schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:58:
[...]
Spelen. Niet winnen.
2 goals scoren in 8 wedstrijden.. 3 winnen
15 spelen. Dat zijn de 'moeilijkste'
Kan je deze oefenwedstrijden ook tegen een vriend spelen?
Ieder zijn eigen voorkeur, maar ik speel graag met vrouwenjoenes30 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:00:
[...]
de ander evo in die cup is 2 goals scoren in 8 verschillende wedstrijden.
Die is wel te doen.
Ben benieuwd of je ook nog kan instappen als je een evo gemist hebt.
Dat vrouwtje van Barca is absoluut een goede kaart.
Stats hoor pff
Maar niet voor mij.
Geen zin om met vrouwen te spelen.
@allstarted1 lekkere pull!
[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 20-01-2025 20:29 ]
Ik moest ff scrollen. 15 wins.... Jezus. Heb er nu 1 binnen. Ga wel ff kijken hoe ver ik kom.Dani05 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:17:
[...]
Volgens mij moet je ze wel degelijk winnen.
Kan je deze oefenwedstrijden ook tegen een vriend spelen?
Kunnen we ook ergens zien wat deze inhouden, ik heb simpelweg de tijd hier niet voor maar ben wel benieuwd of ik 2/3 kan vrijspelen (en of dat loont).Oekol schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:20:
[...]
Ik moest ff scrollen. 15 wins.... Jezus. Heb er nu 1 binnen. Ga wel ff kijken hoe ver ik kom.
Ja, heb tijden gespeeld met haar Total Rush, die net vervangen voor Frenkie en Zidane. Maar nu zit Zidane alweer op de bank en vormen Alexia en Frenkie m'n middenveld (4-2-4)._Uploader_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:17:
[...]
Ieder zijn eigen voorkeur, maar ik speel graag met vrouwen
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ben al over de helft. Gaat best soepel.
Even boos gemaakt. Rest maak ik morgen / woensdag af. Gaan best veel weg na 1 goal voor je winst. Als je achter staat eigen goal maken en vragen voor twee goals. Doen er veel.
Even boos gemaakt. Rest maak ik morgen / woensdag af. Gaan best veel weg na 1 goal voor je winst. Als je achter staat eigen goal maken en vragen voor twee goals. Doen er veel.
:strip_exif()/f/image/37A66tIUnjulZywuJ02l6dno.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 87% gewijzigd door Oekol op 20-01-2025 21:55 ]
Wat is nou precies die evo reward van de toty cup?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Er zijn twee evo's in de cup beschikbaar die je nodig hebt voor de toty cb evo. 15 wins en 8 keer twee keer scoren als ik mij niet vergis.Sn3gG3l schreef op maandag 20 januari 2025 @ 22:10:
Wat is nou precies die evo reward van de toty cup?
En waar staat die toty cb evo? Zie ik nog nergens staan bij evolutions.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Holy shit de de packluck zit echt op de grond, 5 10x83+ geopend en daar zat geen walkout in
Is dit bevestigd, aangezien deze TOTY Evo cup heten?_Uploader_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 22:13:
[...]
Er zijn twee evo's in de cup beschikbaar die je nodig hebt voor de toty cb evo. 15 wins en 8 keer twee keer scoren als ik mij niet vergis.
Ja zie je gewoon bij je objectives. Zijn toty 3 en 4 evolution. Check fut.ggBossie schreef op maandag 20 januari 2025 @ 22:45:
[...]
Is dit bevestigd, aangezien deze TOTY Evo cup heten?
gelijk heb je._Uploader_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:17:
[...]
Ieder zijn eigen voorkeur, maar ik speel graag met vrouwen
Lekker spelen wat je zelf fijn vindt.
Ik zie het nu idd, ik dacht dat dit een evo was voor een CB maar het begint steeds meer op een box to box middenvelder te lijken.Oekol schreef op maandag 20 januari 2025 @ 23:04:
[...]
Ja zie je gewoon bij je objectives. Zijn toty 3 en 4 evolution. Check fut.gg
Morgen maar eens aan de friendly beginnen, hopelijk kan deze wel gebruikt worden om andere evo’s te completen.
Ik lette niet eens op en toen zag ik TOTY Reiten ben benieuwd hoe ze zal spelen. Eindelijk mijn eerste echte grote pick in 25.
[ Voor 24% gewijzigd door llovesoccerx7 op 20-01-2025 23:57 ]
Lijkt me geweldig! Speel met haar Thunderstruck in het PL-team en ze is superwendbaar en heeft een geweldig finesse-shot.llovesoccerx7 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 23:57:
Ik lette niet eens op en toen zag ik TOTY Reiten ben benieuwd hoe ze zal spelen. Eindelijk mijn eerste echte grote pick in 25.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Haha ja wellicht dat de laatste twee dan de verdedigende stats boosten. Als CDM begint die al aardig goed te worden inderdaad. Nog steeds aan twijfelen of ik TS Saliba (tradable) ga vervangen met Saliba TOTY challenge. Denk t wel. Kan ook altijd Stones nog doen of is die alweer verleden tijd?Bossie schreef op maandag 20 januari 2025 @ 23:53:
[...]
Ik zie het nu idd, ik dacht dat dit een evo was voor een CB maar het begint steeds meer op een box to box middenvelder te lijken.
Morgen maar eens aan de friendly beginnen, hopelijk kan deze wel gebruikt worden om andere evo’s te completen.
Geen idee, ik heb een voornamelijk spaans/la liga team. Ik heb nu zowel Kounde als Mendy op 89 en dat werkt prima. Mapi Leon 90 en Parejo 88 op de bank terwijl Inigo Martinez in de TOTY evo zit.Oekol schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:00:
[...]
Haha ja wellicht dat de laatste twee dan de verdedigende stats boosten. Als CDM begint die al aardig goed te worden inderdaad. Nog steeds aan twijfelen of ik TS Saliba (tradable) ga vervangen met Saliba TOTY challenge. Denk t wel. Kan ook altijd Stones nog doen of is die alweer verleden tijd?
Leon/parejo zijn erg prettig ivm passing stats, tenzij je alleen slopers wil zou ik een speler zoals Stones er gewoon bijhalen.
Ik twijfel om de 77+ picks te doen of de leauge sbcs.. aangezien ik al een toty gepackt heb acht ik de kans zeer klein op nog 1. Daarom dacht ik 77+ pick voor fodder Bale komt vanavond dus fodder is handig. Wat doen jullie?
[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 21-01-2025 18:10 ]
Reiten TOTY gepacked, heb echter geen idee hoe deze eventueel in te passen.
Wil over packluck hier ook niks meer lezen. Worden hier continu TOTYS gepackt.
Zegt de man die al het hele jaar dikke luck heeftTraeces schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:53:
Wil over packluck hier ook niks meer lezen. Worden hier continu TOTYS gepackt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
EA is mij aan 't testen....Bossie schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:35:
Reiten TOTY gepacked, heb echter geen idee hoe deze eventueel in te passen.
:strip_exif()/f/image/aIZcTfK1huMzY2Da5wxaPTAm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik klaag niet over mijn pack luckOxigeon schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:57:
[...]
Zegt de man die al het hele jaar dikke luck heeft
Die bale sbc is toch serieus prijzig…… qua stats geweldig mis alleen wel een geweldige playstyle +
Als ze TOTY was had je haar waarschijnlijk niet helaas zo werkt dat eenmaal 😅.
Jaja daar is ie dan.
Gareth Bale.
Wat een kaart!
Club ramvol met fodder en 750k op het bankie.
Kan niet wachten om de kaart te gebruiken.
Gareth Bale.
Wat een kaart!
2 maand de tijd. Geen geld voor nodig alleen maar fodder erin doen.joenes30 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 19:18:
Jaja daar is ie dan.
Gareth Bale.
Wat een kaart!
Ga zijn leenkaart wel eerst testen voordat hij niet bevalt. Straks 2 miljoen aan coins en fodder gebruikt en dan bevalt hij nietjoenes30 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 19:18:
Jaja daar is ie dan.
Gareth Bale.
Wat een kaart!

5 potjes gespeeld. 5 gewonnen. Toty cup is binnen. De 5 wins kostte me vandaag 10 minuten. Heeerlijk
das waar.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 19:34:
[...]
2 maand de tijd. Geen geld voor nodig alleen maar fodder erin doen.
Maar wil hem nu graag hebben haha.
En coins boeien me veel minder deze editie merk ik.
Je krijgt zoveel onverhandelbare kaarten en EVO’s dat geld gewoon minder belangrijk is om een goed team te krijgen voor mijn niveau op rivals div 3.
uiteraard.Traeces schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 19:37:
[...]
Ga zijn leenkaart wel eerst testen voordat hij niet bevalt. Straks 2 miljoen aan coins en fodder gebruikt en dan bevalt hij niet
En ga ook nog wel wat reviews bekijken op YT.
Maar kan me bijna niet voorstellen dat deze kaart tegen gaat vallen.
Waar gebruik je hem ? Vind tot nu toe nog niet geweldig, zeker niet als ik hem vergelijk met Neto, welke ruim 100% minder kostellovesoccerx7 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:14:
Bale loan gaat als een trein.
Vind die sbc’s zo irritant om te doen, ga niet eens proberen om 23 Squads in te leveren 😂
Ik ga Bale voor nu even overslaan. Zal ongetwijfeld een goede kaart zijn.
Maar evo Dembele werkt heel goed voor mij in de spits.
Zit wel te denken om misschien Zidane op CM te zetten met een shadow en dan POTM Putellas terug in de basis. Die mis ik toch wel een beetje.
Maar evo Dembele werkt heel goed voor mij in de spits.
Zit wel te denken om misschien Zidane op CM te zetten met een shadow en dan POTM Putellas terug in de basis. Die mis ik toch wel een beetje.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Speel zelf zidane als box2box met een shadow, heerst over t middenveld samen met Vieira.Partypooper schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:38:
Ik ga Bale voor nu even overslaan. Zal ongetwijfeld een goede kaart zijn.
Maar evo Dembele werkt heel goed voor mij in de spits.![]()
Vandaag even half uurtje aan de toty cup gewaagd, haal daar weinig plezier uit eerlijk gezegt dus na de 8 goals lekker gestopt. Een shooting evo op saliba slaat tog nergens op en is me de tijd niet waard.
In de spits en dan LW reiten TOTY en RW evo Raphinha. Het afmaken en zijn speedboost in de spits heerlijkTraeces schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:55:
[...]
Waar gebruik je hem ? Vind tot nu toe nog niet geweldig, zeker niet als ik hem vergelijk met Neto, welke ruim 100% minder koste
Ja die speed boost vind ik wel goed. Alleen op rw vind ik hem niet wendbaar genoeg. Als in het dan vergelijk me Pedro en sane vind ik hem geen 2.2 miljoen waard.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:47:
[...]
In de spits en dan LW reiten TOTY en RW evo Raphinha. Het afmaken en zijn speedboost in de spits heerlijk
Ik zag nogal op tegen die TOTY Cup, maar in 1 avondje toch die hele cup af kunnen ronden. Evo's daarvan gaan naar Saliba, dan heb ik er weer een mooie CB bij.
Verder nog het laatste stukje van die Blueprint evo op Raphinha, dan heb ik er ook weer een mooie buitenspeler bij.
Wat dat betreft zijn die evo's wel fijn als je geen TOTY packt!
Zidane ben ik nog niet helemaal uit wat ik er van vind. Ik gebruik hem nu op cam, maar weet nog niet of hij in de basis blijft.
Bale sla ik vooralsnog over. Vind ik toch net iets te prijzig.
Verder nog het laatste stukje van die Blueprint evo op Raphinha, dan heb ik er ook weer een mooie buitenspeler bij.
Wat dat betreft zijn die evo's wel fijn als je geen TOTY packt!
Zidane ben ik nog niet helemaal uit wat ik er van vind. Ik gebruik hem nu op cam, maar weet nog niet of hij in de basis blijft.
Bale sla ik vooralsnog over. Vind ik toch net iets te prijzig.
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 21-01-2025 22:56 ]
RW niet geprobeerd in de ST is die sterk. Maar goed voor de 1 werkt een speler natuurlijk beter dan de ander.Traeces schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:55:
[...]
Ja die speed boost vind ik wel goed. Alleen op rw vind ik hem niet wendbaar genoeg. Als in het dan vergelijk me Pedro en sane vind ik hem geen 2.2 miljoen waard.
Ik heb Bale net gedaan en hij bevalt ook zeer goed, mooie upgrade van Rooney 91 in de spits die ook goed beviel,m maar net even wat pace mistte. Ook ben ik geswitcht van 4231 naar een 4411 en dat bevalt mij tot dusver (zo'n 5 potjes) erg goed. Salma op lw, Dembele rw, Reiten op cam en Bale in de spits.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:47:
[...]
In de spits en dan LW reiten TOTY en RW evo Raphinha. Het afmaken en zijn speedboost in de spits heerlijk
Hoe is Salma? Dan heb je ook wel wat fodder zeg! Bale en Salma al gedaan?_Uploader_ schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:10:
[...]
Ik heb Bale net gedaan en hij bevalt ook zeer goed, mooie upgrade van Rooney 91 in de spits die ook goed beviel,m maar net even wat pace mistte. Ook ben ik geswitcht van 4231 naar een 4411 en dat bevalt mij tot dusver (zo'n 5 potjes) erg goed. Salma op lw, Dembele rw, Reiten op cam en Bale in de spits.
“Probleem” is vooral dat ik prime R9 heb, en dat bale hem er nooit uit gaat spelen op die positie. En voor rw past hij niet in me spel.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:07:
[...]
RW niet geprobeerd in de ST is die sterk. Maar goed voor de 1 werkt een speler natuurlijk beter dan de ander.
Divisie 3
1e helft van 1 potje vanavond: 7-3 voorsprong de rust in. 10 goals de eerste helft, en letterlijk 10 schoten 10 doelpunt.
Maar nee hoor, geen korfbal uitslagen en valt allemaal best mee. Het is zo krom als een banaan momenteel.
1e helft van 1 potje vanavond: 7-3 voorsprong de rust in. 10 goals de eerste helft, en letterlijk 10 schoten 10 doelpunt.
Maar nee hoor, geen korfbal uitslagen en valt allemaal best mee. Het is zo krom als een banaan momenteel.
Kun de tactic voor je 4411 eens delen, door packluck zit heb ik nu een 442 variant nodig._Uploader_ schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:10:
[...]
Ik heb Bale net gedaan en hij bevalt ook zeer goed, mooie upgrade van Rooney 91 in de spits die ook goed beviel,m maar net even wat pace mistte. Ook ben ik geswitcht van 4231 naar een 4411 en dat bevalt mij tot dusver (zo'n 5 potjes) erg goed. Salma op lw, Dembele rw, Reiten op cam en Bale in de spits.
Heb vanavond met een 424 gespeeld, maar dat is toch wat kwetsbaar op het middenveld.
Wel heerlijk counteren met Reiten, Salma, Raphina en Hansen
Jaaa... R9 duidelijk verhaalTraeces schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:43:
[...]
“Probleem” is vooral dat ik prime R9 heb, en dat bale hem er nooit uit gaat spelen op die positie. En voor rw past hij niet in me spel.

Hoe zit met die kaarten van de CL en EL etc? Ik heb Gusto RB kan die nog geupgrade worden?
[ Voor 13% gewijzigd door llovesoccerx7 op 22-01-2025 00:27 ]
Futbin heeft een tracker voor dit.llovesoccerx7 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 00:26:
[...]
Jaaa... R9 duidelijk verhaal
Hoe zit met die kaarten van de CL en EL etc? Ik heb Gusto RB kan die nog geupgrade worden?
Ja Bale en Salma beide gedaan zonder coins te besteden, ik had al een tijd fodder gespaard behalve om soms een icon sbc te doen.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:22:
[...]
Hoe is Salma? Dan heb je ook wel wat fodder zeg! Bale en Salma al gedaan?
Salma op lm (lw klopte natuurlijk niet in een 4411) en speel haar nu met een engine chem om de balans op te krikken.
Ze is behendig genoeg, maar je merkt wel dat ze bv. niet zo behendig is als Reiten toty of een Smith WW kaart. Maar door haar kleiner frame is ze bliksemsnel, kan best passen en haar sterke fysiek is een groot pluspunt. Haar afmaken heb ik de paar potjes niet erg getest, dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.
Tuurlijk, opbouwstijl is korte pass en verdedigend op gebalanceerd.Bossie schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 00:10:
[...]
Kun de tactic voor je 4411 eens delen, door packluck zit heb ik nu een 442 variant nodig.
Heb vanavond met een 424 gespeeld, maar dat is toch wat kwetsbaar op het middenveld.
Wel heerlijk counteren met Reiten, Salma, Raphina en Hansen
/f/image/vfHScmxHIGSCpLzG6XRNagkQ.png?f=fotoalbum_large)
@llovesoccerx7 https://www.futbin.com/dynamic-players/uecl-rttk
[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 22-01-2025 09:20 ]