[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:00:
Ik moet eigenlijk een SBC gaan doen want kan geen pakjes openen meer want m'n fodder opslag zit vol. Twijfel over Vieira maar wil ook nog TOTY SBCs wachten...

Deze is wel lekker??!

[Afbeelding][Afbeelding]
Betere kaart dan zijn prime. Ga die evo afmaken en dan kan zijn prime een sbc in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie gaat Casillas doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een spaans team, dus ik pak hem waarschijnlijk ff mee.
Wacht nu even af om te zien of er nog andere SBC’s komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Casillas zijn loan net 5x gebruikt, maar ik vond het niks bijzonders. Viel mij tegen in ieder geval.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 20:07

allstarted1

WTRFTS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qm51EJp7pxxKw05v7xhY0WEnN9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ngXO6sruepU6FCHTlu4As75l.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Bn5yHHYvrnhdLJPMsKG7_LVZOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k2wjgt11Myry54bc88HirQup.jpg?f=fotoalbum_large

Prima avondje! Allebei tradeable. Smith verkocht, dus nu bijna 9 miljoen aan speelgeld. :D

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:27
@Traeces wacht even pack jij nu toty koeman ? Jouw luck dit jaar is wel echt ongekend haha
Als cb lijkt me ruk maar als cdm wel goed denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:59:
[...]

2 potten hem gespeeld, direct terug naar de tribune _O- zo traag als dikke stront en veel te klein voor een cv.
Zou hij als cvm wel beter uit de voeten kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jamesl schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 23:16:
@Traeces wacht even pack jij nu toty koeman ? Jouw luck dit jaar is wel echt ongekend haha
Als cb lijkt me ruk maar als cdm wel goed denk
Vind op beide posities echt 3x niks. Hij is zo bizar traag, zeker na die nieuwe patch wordt hij er vierkant uitgelopen. Snel en wendbaar is echt weer de meta.

Heb ook Vieira , Rice en timber op die positie die veel beter zijn.

Pack luck heb ik Indd niks over te klagen dit jaar. Dit was overigens uit die 85 pack uit de
Seizoen rewards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 23:25:
[...]

Zou hij als cvm wel beter uit de voeten kunnen?
Vind echt niks. Ze passing is voor deze fase van de game ook echt niet goed op cvm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:17
Ik las hier de berichten over de nieuwe gameplay en ik dacht: zal wel meevallen, maar wat is dit toch apart. Sta na 1 helft spelen al 15-0 voor in de kwali voor de WL en de tegenstander speelt oprecht gewoon de game. Wat een grap haha. Het is uiteindelijk 25-0 geworden....

[ Voor 11% gewijzigd door theman36 op 18-01-2025 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:45
Traeces schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:28:
[...]

Betere kaart dan zijn prime. Ga die evo afmaken en dan kan zijn prime een sbc in :+
Je hebt 't nu over Zidane en niet over Vieira toch? Dubbel check. Twijfel nog steeds namelijk. In moet iets....

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
theman36 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:07:
Ik las hier de berichten over de nieuwe gameplay en ik dacht: zal wel meevallen, maar wat is dit toch apart. Sta na 1 helft spelen al 15-0 voor in de kwali voor de WL en de tegenstander speelt oprecht gewoon de game. Echt hoe dan?
Hahaha weet je zeker dat je tegenstander niet de controller in z'n gat heeft en speelt door z'n reet te bewegen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:14:
[...]

Je hebt 't nu over Zidane en niet over Vieira toch? Dubbel check. Twijfel nog steeds namelijk. In moet iets....
Nee Zidane, Vieira blijft staan waar hij staat. Wat monster is dat ingame. Wint echt alle duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:59
Klote update.

Tering naar de klote dit. Elke aanval goal

3 potjes Rivals divsie 3 gespeeld net:

11-7
7-5
8-5

Dacht dat ik voetbal speelde.

Ik support aanvallend voetbal; maar dit is echt van de zotte hoor. En dat mensen hier beweren dat de patch fijn is… belachelijk zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:15:
[...]

Hahaha weet je zeker dat je tegenstander niet de controller in z'n gat heeft en speelt door z'n reet te bewegen?
Valt denk wel mee, heb iedere pot vanavond minimaal 4x gescoord. Het slaat nergens op momenteel. Ze hebben heel die game naar de klote geholpen. Met R9 was het al makkelijk scoren, maar nu is het schieten en scoren.

Net 7x gescoord met hem in Rivals div 3 en de rest van de avond continu hattricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:17
Oekol schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:15:
[...]

Ik heb zelfs bewust hem een aantal keren laten aanvallen maar hij kwam niet verder dan de middenlijn. Wat een niveau haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ok....3 dupes uit de 89+ x5 van de objective. Maar wel deze 2 eindbazen...en Scholes uit die losse pack. :D
Sloeg ze van schrik direct op in de club, haha :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQH_5HDyRvApi3AnCPCqr-0yX2U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uIYulkJlk7Tc6QocnJOolCk3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:28
allstarted1 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:58:
Ok....3 dupes uit de 89+ x5 van de objective. Maar wel deze 2 eindbazen...en Scholes uit die losse pack. :D
Sloeg ze van schrik direct op in de club, haha :+

[Afbeelding]
Jouw geluk is ongekend al op de eerste dag van TOTY oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:27:
[...]

Nee Zidane, Vieira blijft staan waar hij staat. Wat monster is dat ingame. Wint echt alle duels.
Ah top. Dus dan ga ik wel met de sbc beginnen met viera. Daar twijfelde ik nog over. Heb geen ruimte meer in de storage, maar dan ga ik nu die teams craften

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Sleehond schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:28:
Klote update.

Tering naar de klote dit. Elke aanval goal

3 potjes Rivals divsie 3 gespeeld net:

11-7
7-5
8-5

Dacht dat ik voetbal speelde.

Ik support aanvallend voetbal; maar dit is echt van de zotte hoor. En dat mensen hier beweren dat de patch fijn is… belachelijk zeg
Dat moet je toch echt bij jezelf zoeken. Dan zit je of in een divisie waar het niveau te hoog is, of je speelt zelf als een krant.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
El Profesor schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:25:
[...]

Dat moet je toch echt bij jezelf zoeken. Dan zit je of in een divisie waar het niveau te hoog is, of je speelt zelf als een krant.
Onzin, je leest al die korfbal uitslagen hier op Tweakers maar ook daarbuiten hoor.

En ik speel niet als een krant, want in dit geval waren het allemaal winstpartijen, volgens mij draait het om de winst toch? Alleen de uitslagen gaan nergens over.

Zit in divisie 3, wellicht te hoog gegrepen, al vraag ik me dat af, gezien ik gewoon wedstrijden win.

PS leuk dat je nu op mij reageert, doe je dat ook even op alle andere posters hier die de update ruk vinden en de korfbal uitslagen delen? Dan hou je het een beetje eerlijk namelijk _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 18-01-2025 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Oekol schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 07:34:
[...]

Ah top. Dus dan ga ik wel met de sbc beginnen met viera. Daar twijfelde ik nog over. Heb geen ruimte meer in de storage, maar dan ga ik nu die teams craften
Sneltreinvaart. Alleen top notch en zo andere lage team moet in nog inleveren en dan heb ik 'm. 0 coins besteed tot nu toe en zal ook niet hoeven. Dat voelt goed 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik blij dat ik de 87 IF van Dembele bewaard heb. Die kan mooi in de TOTY evo. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:40:
[...]

Sneltreinvaart. Alleen top notch en zo andere lage team moet in nog inleveren en dan heb ik 'm. 0 coins besteed tot nu toe en zal ook niet hoeven. Dat voelt goed 8)
Fijn is dat inderdaad als je geen enkele coin hoeft uit te geven om een speler te voltooien. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:38:
[...]

Onzin, je leest al die korfbal uitslagen hier op Tweakers maar ook daarbuiten hoor.

En ik speel niet als een krant, want in dit geval waren het allemaal winstpartijen, volgens mij draait het om de winst toch? Alleen de uitslagen gaan nergens over.

Zit in divisie 3, wellicht te hoog gegrepen, al vraag ik me dat af, gezien ik gewoon wedstrijden win.

PS leuk dat je nu op mij reageert, doe je dat ook even op alle andere posters hier die de update ruk vinden en de korfbal uitslagen delen? Dan hou je het een beetje eerlijk namelijk _O-
Denk dat hij dacht dat je verloor :P je bent soms nog wel negatief :P

Maar gelijk hoor net moest ik wachten op me vriendin die nog niet klaar was. Dus ff snel potje gespeeld 11-1 gewonnen :+ divisie 3.

Als je die loop mechanische en steekballen goed door hebt is het continu 1-1 op. Als je niet goed handmatig kan verdedigen ben je momenteel echt de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:40:
[...]

Maar gelijk hoor net moest ik wachten op me vriendin die nog niet klaar was. Dus ff snel potje gespeeld 11-1 gewonnen :+ divisie 3.

Als je die loop mechanische en steekballen goed door hebt is het continu 1-1 op. Als je niet goed handmatig kan verdedigen ben je momenteel echt de lul.
Snap ik @Traeces, ik ben ook negatief/kritisch nog steeds. Maar dat vind ik ook wel terecht bij dit spel :+

Maar zoals gezegd met zelfs deze winstpartijen heb ik gewoon mijn irritaties. Hoe moeilijk is het om met je community te connected en met een goed team eens die gameplay goed neer te zetten. Dat is gewoon echt haalbaar hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xE6s_Szq_-W82NYWMgl2HVwi0Ig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tt6SGZjFRFHsgy96XaxFduEV.jpg?f=fotoalbum_large

Twijfel tussen inaki williams met aanvaller binnenkant + op 2 chem. Of raphina op full chem zonder die rol voor de evo.
Of iemand nog een ander suggestie die ik over het hoofd heb gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dani05 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:57:
[Afbeelding]

Twijfel tussen inaki williams met aanvaller binnenkant + op 2 chem. Of raphina op full chem zonder die rol voor de evo.
Of iemand nog een ander suggestie die ik over het hoofd heb gezien?
Ik ga Raphina doen aangezien deze het beste in mijn team past (voornamelijke spaans/barcelona), maar ik ga hem voornamelijk als spits gebruiken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:40:
[...]

Ik doe altijd jockey met L2. Maar m'n controller was precies stuk gegaan (de L2) na die update dus verdedigen ging voor geen meter. Controller inmiddels afgestuurd ter reparatie en ook moet ik m'n backs veranderen naar fullback ipv wingback gok ik. Dan zal 't vast allemaal wel weer goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik wil wel heel graag die Demmbele evo, heb meerdere Franse spelers en zie mezelf in de toekomst nog wel Mbappe kopen.
Maar als het niet lukt doe ik denk ik raphinha, al is het wel heel fijn dat Dembele ook op de CAM kan.

Kan ik daarna mijn coins uitgeven aan een solide verdediging en dan ben ik wel content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:43:
Ik wil wel heel graag die Demmbele evo, heb meerdere Franse spelers en zie mezelf in de toekomst nog wel Mbappe kopen.
Maar als het niet lukt doe ik denk ik raphinha, al is het wel heel fijn dat Dembele ook op de CAM kan.

Kan ik daarna mijn coins uitgeven aan een solide verdediging en dan ben ik wel content :)
Die dembele is echt niet te krijgen. Probeer hem
Al die tijd al te snipen als hij op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:30:
[...]

Ik doe altijd jockey met L2. Maar m'n controller was precies stuk gegaan (de L2) na die update dus verdedigen ging voor geen meter. Controller inmiddels afgestuurd ter reparatie en ook moet ik m'n backs veranderen naar fullback ipv wingback gok ik. Dan zal 't vast allemaal wel weer goed komen.
Ja 100% fullback. Door de normale loopacties nu weer zijn je backs dan helemaal weg en sta je vaak 4 tegen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL is ook weer een lekker sweatfest.

Lijkt wel alsof het altijd veel slechter gaat/moeilijker is als ik met een evo (Zidane) speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 12:05:

Lijkt wel alsof het altijd veel slechter gaat/moeilijker is als ik met een evo (Zidane) speel.
Ik heb toen die 94 base gepackt en geprobeerd. Die Zidane kaarten passen echt niet in de meta en mijn speelstyle.

Heb toen olise ts op cam gezet en het loopt als een trein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 12:05:

Ik had sinds november niet meer online gespeeld, heb de eerste 5 rivals potjes voor de TOTY evo zojuist in 35 minuten gedaan.

Blijkbaar was ik teruggezet naar Divisie 9, moet daar maar even blijven tot alle evo’s gedaan zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
@Traeces klopt.. ik hoop dat ik hem volgende week kan snipen, of beetje rond 19:00 als er heel veel packs worden geopend (of ik pack hem zelf :+)

Btw, Zidane, die gebruik je misschien liever op de CM? Ipv cam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Bossie schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:06:
[...]

Ik ga Raphina doen aangezien deze het beste in mijn team past (voornamelijke spaans/barcelona), maar ik ga hem voornamelijk als spits gebruiken.
Jaa in principe ook logischer om hem als spits te gebruiken. Heb echter geen goede RM en vind Socrates echt extreem klinisch voor de goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 13:15:
@Traeces klopt.. ik hoop dat ik hem volgende week kan snipen, of beetje rond 19:00 als er heel veel packs worden geopend (of ik pack hem zelf :+)

Btw, Zidane, die gebruik je misschien liever op de CM? Ipv cam
Zidane past gewoon niet bij mijn speelstyle. Heb de hoop al opgegeven dat dat gaat werken. Ga wel die evo afmaken heb ik 94 rated fodder :+

Zo dembele wordt zo ziek goed met die evo. Anders doe ik raphina of Saka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 17:45
Hebben jullie allemaal die packs al geopend of wachten jullie nog even? Heb er een paar geopend, zonder resultaat uiteraard :) Heb er nog wel wat over en weet niet of het echt zin heeft om te wachten of gewoon alles te openen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ik ben de TOTY Evo aan het doen met POTM Yamal - die had ik in een voorgaande EVO al naar een 87 geüpgradet.

Eerste level is net klaar (was eerst vergeten z'n EVO te activeren, snugger :P) en hij is nu al een 92. Futbin en FutGG geven aan dat íe op eerste level naar 91 zou gaan. Ben benieuwd of 'ie bij Level 2-upgrade naar 94 of naar 95 gaat :) Kom er snel genoeg achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 14:38:
Ik ben de TOTY Evo aan het doen met POTM Yamal - die had ik in een voorgaande EVO al naar een 87 geüpgradet.

Eerste level is net klaar (was eerst vergeten z'n EVO te activeren, snugger :P) en hij is nu al een 92. Futbin en FutGG geven aan dat íe op eerste level naar 91 zou gaan. Ben benieuwd of 'ie bij Level 2-upgrade naar 94 of naar 95 gaat :) Kom er snel genoeg achter :)
Ik heb ook naar Jamal gekeken, maar aangezien composure niet geupgraded word toch maar voor Raphina gegaan.

Evo is inmiddels binnen, maar ben er nu wel ff klaar mee dus testen komt later wel.
Teveel evo’s momenteel die er nog door moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Sn3gG3l schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 14:35:
Hebben jullie allemaal die packs al geopend of wachten jullie nog even? Heb er een paar geopend, zonder resultaat uiteraard :) Heb er nog wel wat over en weet niet of het echt zin heeft om te wachten of gewoon alles te openen.
Ik heb alles gisteren geopend, niet dat ik er extreem veel had, denk stuk of 6x 10x82 en 4x10x83 en hele buts player picks van seizoen rewards en dan nog 2x rival rewards (2x 40x80+ en 2x 30x80+) en ik had echt helemaal niks... Redelijk wat walkouts en 5-6 informs maar niks noemenswaardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Bossie schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 14:47:
[...]

Ik heb ook naar Jamal gekeken, maar aangezien composure niet geupgraded word toch maar voor Raphina gegaan.

Evo is inmiddels binnen, maar ben er nu wel ff klaar mee dus testen komt later wel.
Teveel evo’s momenteel die er nog door moeten.
Ik had dus al een EVO gedaan die z'n composure omhoog heeft gekrikt. Zonder zou 'ie op 75 zitten, bij mij zat al hij op 80 en komt uiteindelijk uit op 84.Heb alleen geen flauw idee meer welke EVO ik op 'm had gebruikt. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Ik vind die Zidane echt een meer dan prima kaart die speelt met een hunter op cam. Nog 3 potjes en dan is die 94 rated. En dan ga ik met de TOTY evo aan de gang. Kijken of we Dembele vandaag nog er doorheen kunnen rammen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 15:21:
Ik vind die Zidane echt een meer dan prima kaart die speelt met een hunter op cam. Nog 3 potjes en dan is die 94 rated. En dan ga ik met de TOTY evo aan de gang. Kijken of we Dembele vandaag nog er doorheen kunnen rammen. :)
Eens, ik dan speel ik nog maar met de 90.
Hij heeft me al meermaals verrast op momenten waar ik er vanuit ging dat ik de bal verspeeld had.

Het wel ff wennen ivm met mijn vorige cams (Weir, bonmati), powershot+ op een shadowstriker was wel prettig. Waarschijnlijk is hij beter op CM, maar Ze Roberto gaat voorlopig nergens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:21
Welke spelers doen jullie in de toty evo? Dembele heeft wel mijn voorkeur, maar die is niet te snipen. Dat is mij bij Dennis Man net wel gelukt en de evo ziet er super uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Al mn packs geopend, zat helaas niks nuttigs bij... Weet nog niet wat ik met die toty evo moet doen, heb nu neto op rw en sanchoo op lw. Die asensio is wel nice maar past niet goed in mn team. Saka zou ook kunnen maar ook niet echt een upgrade. Iemand suggesties? Beste zou PL speler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 5x 89 ww pack gedaan. Was redelijk meh, hagi ww, Vitinha ww en de rest was 89 fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Weet iemand een makkelijke methode om te checken hoeveel squads je kan maken met je fodder?
Vraag me af hoe ver ik kom met Vieira

Edit: gewoon maar even aantal spelers geteld van 86 rating, ik denk dat ik hem nagenoeg gratis kan doen dus dat is mooi. Vinden mensen hem het waard?

Zit ook nog te denken om Casillas te doen.. 2 goeie playstyles + en icon keeper is wel echt fijn voor de links, maar wel slechts 1.85m
Ik heb nu Centurion Donnarumma en vind die echt fijn, bevalt me beter dan Courtois. Vind het met keepers altijd moeilijk want Donnarumma heeft geen Sweeper keeper ++ en geen PS+ en toch vind ik die beter haha.

[ Voor 66% gewijzigd door Jamesl op 18-01-2025 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Sleehond schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:38:
[...]

Ik heb daar in D4 totaal geen last van. En ik verlies ook wel eens een potje met 5 doelpunten verschil of meer. Maar dat is vaak omdat of mijn tegenstander veel beter is of omdat ik zelf gewoon slecht speel. En dat is mijn punt ook bij jou. Je lijkt het direct bij E.A. te zoeken als het even tegenzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
El Profesor schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:55:
[...]

Ik heb daar in D4 totaal geen last van. En ik verlies ook wel eens een potje met 5 doelpunten verschil of meer. Maar dat is vaak omdat of mijn tegenstander veel beter is of omdat ik zelf gewoon slecht speel. En dat is mijn punt ook bij jou. Je lijkt het direct bij E.A. te zoeken als het even tegenzit.
Prima kerel, maar voor mij is het heel simpel: deze korfbal uitslagen liggen aan EA, en niks anders. Simpelweg te wijden aan een patch die niet goed uitpakt.

Ik lees hier niet anders en 2 maten van me storen zich er ook verschrikkelijk aan.

Maar nee ligt aan mij d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:55:
[...]

Dat ligt dan echt aan div 4. In div 3 en div 2 waar ik nu in zit scoor ik enorm makkelijk sinds de patch.

Heb al 3x, lees 3x meer dan 10 doelpunten in 1
Wedstrijd zelf gescoord. Sinds die patch scoor ik gemiddeld 3 of 4 doelpunten per wedstrijd. Heb pas 1 pot vandaag gehad die in 2-1 is geëindigd.

Dit had ik voor de patch echt totaal niet.

Ja je hebt een voordeel als je beter ben in Manuel defending. Maar ze hebben verdedigers en keeper echt heel erg generfd. Ieder schot in de 16 is momenteel gewoon raak.

Ben heel erg blij met de gamespeed momenteel. Want je kan nu lekker door combineren en dribbelen. Maar die keepers moeten echt weer een tandje beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 19:52
Ik snap weinig van de vele negatieve reacties hier over de nieuwe patch. Eindelijk vlotte, vloeiende gameplay met goede aanvallende AI runs en niet telkens die irritante AI intercepties van de verdediging, waarbij de spelers beloond worden die met 10 man achter de bal hangen en de AI het werk laten doen.

De scores vallen gemiddeld hoger uit dan voor de patch, dat vind ik zelf op zich geen probleem. In mijn wedstrijden is het trouwens nog niet voorgekomen dat een team meer dan 5x gescoord heeft (misschien ook omdat tegenstanders soms ragequiten voordat het zover kan komen... >:) )

FUT heeft sowieso weinig met voetbal realisme te maken, vrouwen en mannen in 1 team, icons die al overleden zijn, dezelfde spelers in beide teams, etc. Uiteindelijk gaat het erom of de gameplay vermakelijk is, en gelukkig is het spelplezier weer terug wat mij betreft. Je kunt lekker snel combinatievoetbal spelen en de uitslagen komen nu beter overeen met wie de meest vaardige speler is IMO.

Ik ben bang dat teveel casuals gaan lopen morren en dat EA de veranderingen grotendeels terugdraait, dat zou erg zonde zijn. Als ze het aantal doelpunten per wedstrijd willen verlagen zouden ze bijv. de keepers beter kunnen maken. Maar AUB niet weer die irritante verdedigende AI opschroeven, dat verziekt echt het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:16
Van mij hoeft het ook niet realistisch. Vind het juist leuk dat het een beetje arcade is zoals eerder. Daar is het een game voor. Heb liever een onrealistische 6-5 pot dan een realistische 0-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:38:
Die 5x 89 ww pack gedaan. Was redelijk meh, hagi ww, Vitinha ww en de rest was 89 fodder.
Ik lees daar vaker over, maar waar vind ik die?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 19:04:
[...]

Ik lees daar vaker over, maar waar vind ik die?
Onder objectives en dan seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:34
Nou het is echt wel korfbal, in de WL 5 potten gespeeld met uitslagen als 7-5, 9-4, 8-6 dat heb ik nog nooit eerder gezien.

Helaas ook n keer 5-11 verloren :+

Aanvallende vs verdedigende AI was wellicht eerder niet in balans, maar nu is het doorgeslagen de andere kant op. Hopelijk kunnen we ergens in het midden uit komen :D

[ Voor 34% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-01-2025 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:11
3x de 5x83 aanvallers gedaan
13x 83 1x 84 en 1x een if 83
2x de 83x10 gedaan
17x 83 1x if 83 2x een 84

Lekker hoor ea je zou eens wat normaals weggeven

Nieuwe patch r1 dribbelen meer dan ooit echt knetter gestoord van
Acrobaten show helemaal terug
Het lijkt echt nergens meer op een voetbalspel

Nu hopen op snel een concurrent
Stapt denk ik 20% over ,laten we het hopen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 18:28
Eerste TOTY binnen van een 83+ x sbc; James

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q5zolYOgAYVgOFtmFkf_NdoFSko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BqSl5kaTLzjz4jd6z0nmaoCb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 186% gewijzigd door Lashrom op 18-01-2025 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Al m packs open gamaakt, helaas niks bruikbaars :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:29:
Ik snap weinig van de vele negatieve reacties hier over de nieuwe patch. Eindelijk vlotte, vloeiende gameplay met goede aanvallende AI runs en niet telkens die irritante AI intercepties van de verdediging, waarbij de spelers beloond worden die met 10 man achter de bal hangen en de AI het werk laten doen.

De scores vallen gemiddeld hoger uit dan voor de patch, dat vind ik zelf op zich geen probleem. In mijn wedstrijden is het trouwens nog niet voorgekomen dat een team meer dan 5x gescoord heeft (misschien ook omdat tegenstanders soms ragequiten voordat het zover kan komen... >:) )

FUT heeft sowieso weinig met voetbal realisme te maken, vrouwen en mannen in 1 team, icons die al overleden zijn, dezelfde spelers in beide teams, etc. Uiteindelijk gaat het erom of de gameplay vermakelijk is, en gelukkig is het spelplezier weer terug wat mij betreft. Je kunt lekker snel combinatievoetbal spelen en de uitslagen komen nu beter overeen met wie de meest vaardige speler is IMO.

Ik ben bang dat teveel casuals gaan lopen morren en dat EA de veranderingen grotendeels terugdraait, dat zou erg zonde zijn. Als ze het aantal doelpunten per wedstrijd willen verlagen zouden ze bijv. de keepers beter kunnen maken. Maar AUB niet weer die irritante verdedigende AI opschroeven, dat verziekt echt het spel.
Begrijp me niet verkeerd hoor, heb dit liever dan park de bus. Deze gameplay ligt mij juist enorm goed en win in Rivals echt heel makkelijk mijn wedstrijden nu.

Alleen de keepers zijn wel echt enorm slecht, de tandjes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Volledig eens met @mar101 ! Eindelijk een keer vloeiendere gameplay en dat niet elke keer jou aanvaller eruit gesprint word door een verdediger met 77 pace. Door te verdedigen met de cdm' s en niet in te stappen met de verdediging, krijg ik niet al te veel goals tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Sn3gG3l schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 14:35:
Alles geopend, veel high rated fodder. Niks uiteraard maar dat was verwacht. Vind 't prima. Heb een leuk team en viera komt er ook bij. Maak ik tzt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Sn3gG3l schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:24:
Al mn packs geopend, zat helaas niks nuttigs bij... Weet nog niet wat ik met die toty evo moet doen, heb nu neto op rw en sanchoo op lw. Die asensio is wel nice maar past niet goed in mn team. Saka zou ook kunnen maar ook niet echt een upgrade. Iemand suggesties? Beste zou PL speler zijn.
Martinelli? Geen 5x5 , maar wel goede statistieken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Traeces schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:20:
[...]

Dat ligt dan echt aan div 4. In div 3 en div 2 waar ik nu in zit scoor ik enorm makkelijk sinds de patch.

Heb al 3x, lees 3x meer dan 10 doelpunten in 1
Wedstrijd zelf gescoord. Sinds die patch scoor ik gemiddeld 3 of 4 doelpunten per wedstrijd. Heb pas 1 pot vandaag gehad die in 2-1 is geëindigd.

Dit had ik voor de patch echt totaal niet.

Ja je hebt een voordeel als je beter ben in Manuel defending. Maar ze hebben verdedigers en keeper echt heel erg generfd. Ieder schot in de 16 is momenteel gewoon raak.

Ben heel erg blij met de gamespeed momenteel. Want je kan nu lekker door combineren en dribbelen. Maar die keepers moeten echt weer een tandje beter.
Je scoort makkelijker. Zeker, ik scoor ook een hoop meer. Mijn punt is, krijg je gemiddeld ook 5-8 doelpunten per wedstrijd tegen? Want als je het manueel verdedigen een beetje onder de knie hebt dan moet je toch echt met gemak onder de 3-4 tegendoelpunten kunnen blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:52:
[...]

Je scoort makkelijker. Zeker, ik scoor ook een hoop meer. Mijn punt is, krijg je gemiddeld ook 5-8 doelpunten per wedstrijd tegen? Want als je het manueel verdedigen een beetje onder de knie hebt dan moet je toch echt met gemak onder de 3-4 tegendoelpunten kunnen blijven.
O nee zeker niet. Net toevallig alleen mijn promotie pot 4-3, dat ik 3 tegendoelpunten tegen kreeg.

Vind manueel verdedigen juist prima, heb je veel meer skill voor nodig.

Deze patch brengt veel verbeteringen, alleen de keepers zijn echt te ver generft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 19:52
_Uploader_ schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:27:
Volledig eens met @mar101 ! Eindelijk een keer vloeiendere gameplay en dat niet elke keer jou aanvaller eruit gesprint word door een verdediger met 77 pace. Door te verdedigen met de cdm' s en niet in te stappen met de verdediging, krijg ik niet al te veel goals tegen.
Valt me ook op dat veel spelers het manueel verdedigen totaal niet onder de knie hebben. Ze happen veel te makkelijk met hun CB's en er vallen dan enorme gaten in hun verdediging. Nu is er niet langer de bailout van de andere AI verdedigers die de ballen onderscheppen of wat jij zegt dat een verdediger ala VVD je spits met 95+ pace eruit sprint.

Zelf ben ik pas een paar weken EA FC 25 aan het spelen. Voor wie ook een beperkt budget heeft en op zoek is naar een goedkope spits, kan ik IF Openda aanraden met de "prolific scorer" evo. Slechts rond de 20K en bijna identieke stats als Gold Mbappe met een Finisher chemstyle. Ook prima te linken met de gratis season objective kaart van Klostermann, wat een idioot goede centrale verdediger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Productief dagje gehad. Zidane zijn evo voltooid, Dembele zijn evo voltooid en Varane ook nog maar even door de evo gehaald voor de tweede keer. :)

In Rivals alle punten gehaald. Rivals speelde opzich dikke prima vandaag op een paar vreemde momenten na. Maar heb eigenlijk bijna alle wedstrijden gewonnen.

Team staat nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSl5T2tuE3AQCcUDaBNY9Fi9kqU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zMJKzxAX0bTFOljSaFFn70Pa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
_Uploader_ schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:31:
[...]

Martinelli? Geen 5x5 , maar wel goede statistieken!
@Sn3gG3l Onana kan natuurlijk ook, geen standaard keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Denk dat de balans wel een beetje verstoord is maar ligt er ook echt aan hoe je speelt.
Ik merkte op dag 1 van de patch wel dat ik moeite had met de aanvallende AI die opeens wél runs maakte te verdedigen, maar ik denk dat het vooral even aanpassen is hoe je moet verdedigen, ik deed het eerst best agressief omdat dat kon, nu moet je weer zoals vroeger wat conservatievere verdedigen en de passrichting afschermen.

Enige was wel dat mijn verdedigers echt niet reageerde op de bal als die gepasst werd , dat was wel frustrerend.

@Partypooper hoe is die dembele?

[ Voor 3% gewijzigd door Jamesl op 18-01-2025 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:56
Het is een kwestie van leren goed handmatig verdedigen als je dit onder de knie hebt is er weinig aan de hand. Na de patch van Div 2 naar Elite gesprongen vrij makkelijk omdat veel mensen door de mand vallen. AI was te goed mensen.

Nja niks bijzonders gekregen afgelopen dagen alleen Xavi WW opzich leuke kaart om te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Traeces schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:57:
[...]

O nee zeker niet. Net toevallig alleen mijn promotie pot 4-3, dat ik 3 tegendoelpunten tegen kreeg.

Vind manueel verdedigen juist prima, heb je veel meer skill voor nodig.

Deze patch brengt veel verbeteringen, alleen de keepers zijn echt te ver generft.
Precies, dit is mijn hele punt. Uitslagen zoals @Sleehond deelde van 11-7, 7-5, en 8-5 herken ik echt niet. Ja zit wel eens zo’n potje tussen maar dat is meer een uitzondering dan de standaard. Net als jij vind ik de gameplay heerlijk in balans. Snel combineren en aanvallen. En veel doelpunten maken over en weer, maar wil binnen de marge.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier alleen de eerste dag van die knotsgekke uitslagen, maar nu enkel af en toe een uitschieter.

Gaat iemand hier trouwens die Kimmich doen? Past zo in mijn team, maar vind 'm wel prijzig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Helaas - ondanks de glitch in de EVO wordt Yamal geen 95 (dus geen +3 voor laatste level). Team heeft in ieder geval een flinke transformatie ondergaan:

- Ronaldo > in
- Lamal - TOTY EVO
- Cafu - packed, tradeable
- Frenkie - gekocht na verkoop Sophia Smith TOTY
- Militao TOTW - 2e level CB EVO
- Zidane > in
- Casillas > in

Had wel het idee dat ik vanavond in Rivals tegen een hacker speelde - hij had een gouden team met Griezmann, Walker, Raphina etc. en ik werd volledig gesloopt en ging nat met 8-2. M'n spelers kwamen niet vooruit, draaiden als trucks en geen pass kwam aan. Was ook een PC-speler (jep, crossplay is weer geactiveerd op de een of andere manier).

Desondanks erg tevreden met het team :P Ben echt supertevreden over Forlan, om de een of andere reden kan ik zo enorm goed met 'm uit de voeten en schiet íe alles uit iedere hoek binnen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CmFkC9DTI2EVwl-lBZVnzZn3qGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KCmfYsDz9FECdO8bSroGRljB.jpg?f=fotoalbum_large
Moody2204 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 23:19:
Hier alleen de eerste dag van die knotsgekke uitslagen, maar nu enkel af en toe een uitschieter.

Gaat iemand hier trouwens die Kimmich doen? Past zo in mijn team, maar vind 'm wel prijzig.
Kimmich ziet er goed uit, maar speel te weinig met Bundesliga om 1,2 miljoen te rechtvaardigen. Twijfel wel nog over Vieira voor m'n PL-team.

[ Voor 21% gewijzigd door allstarted1 op 18-01-2025 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:11
allstarted1 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 23:40:
Helaas - ondanks de glitch in de EVO wordt Yamal geen 95 (dus geen +3 voor laatste level). Team heeft in ieder geval een flinke transformatie ondergaan:

- Ronaldo > in
- Lamal - TOTY EVO
- Zidane > in

Had wel het idee dat ik vanavond in Rivals tegen een hacker speelde - hij had een gouden team met Griezmann, Walker, Raphina etc. en ik werd volledig gesloopt en ging nat met 8-2. M'n spelers kwamen niet vooruit, draaiden als trucks en geen pass kwam aan. Was ook een PC-speler (jep, crossplay is weer geactiveerd op de een of andere manier).

Desondanks erg tevreden met het team :P Ben echt supertevreden over Forlan, om de een of andere reden kan ik zo enorm goed met 'm uit de voeten en schiet íe alles uit iedere hoek binnen. :)

[Afbeelding]

[...]

Kimmich ziet er goed uit, maar speel te weinig met Bundesliga om 1,2 miljoen te rechtvaardigen. Twijfel wel nog over Vieira voor m'n PL-team.
Heerlijk team man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Na dit weekend thuis maandag even dit proberen, wellicht ook 4213 achter me laten als dat niet meer meta is. Ben heeeeel benieuwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrfHlWuD-A0vYPPoTrv3ZIAawuI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Ly5EjAxRgfDZ3wz0XLfz9UT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Moody2204 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 23:19:

Bijna klaar met viera, die kan wel mee tot tots, kimmich vind k ook gewoon vrij overpriced zeg naar.

Zit echt nog te twijfelen over toty evo. Zit zelf te denken aan Di Maria (geen rm++ role helaas) of die Stefan man als ik die ooit kan snipen.

Speel zelf nog steeds 442 wat nu weer meta lijkt haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yJu_cH38CTgidP3vEXj6aMeaTjA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HzpG9juit2SHGtLusrmLNBpY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:24:
[...]

Bijna klaar met viera, die kan wel mee tot tots, kimmich vind k ook gewoon vrij overpriced zeg naar.

Zit echt nog te twijfelen over toty evo. Zit zelf te denken aan Di Maria (geen rm++ role helaas) of die Stefan man als ik die ooit kan snipen.

Speel zelf nog steeds 442 wat nu weer meta lijkt haha
[Afbeelding]
Is die Sancho wat? Bedenk me dat ik die natuurlijk ook heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:42:
[...]

Is die Sancho wat? Bedenk me dat ik die natuurlijk ook heb.
Ja, ik vind Sancho erg leuk om mee te spelen. Past goed in hoe er nu gespeeld wordt na de laatste patch. Zou zeker kijken of je die wat vindt als je 'm toch al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Jamesl schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 22:13:
Denk dat de balans wel een beetje verstoord is maar ligt er ook echt aan hoe je speelt.
Ik merkte op dag 1 van de patch wel dat ik moeite had met de aanvallende AI die opeens wél runs maakte te verdedigen, maar ik denk dat het vooral even aanpassen is hoe je moet verdedigen, ik deed het eerst best agressief omdat dat kon, nu moet je weer zoals vroeger wat conservatievere verdedigen en de passrichting afschermen.

Enige was wel dat mijn verdedigers echt niet reageerde op de bal als die gepasst werd , dat was wel frustrerend.

@Partypooper hoe is die dembele?
Die bevalt me heel goed tot dusver! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47
De schoten binnen de 16 zijn nu wel erg OP, een keeper heeft werkelijk geen enkele kant meer... Malen scoort echt aan de lopende band bij mij, waarbij ik me afvraag wanneer de bal daadwerkelijk een keer door het net vliegt.

De uitslagen gaan al iets beter, maar nog steeds vliegen de doelpunten aan beide kanten als rijpe appelen. Een tussenweg tussen oud en nieuwe zou gewoon beter zijn. Maar je weet in ieder geval dat je elke wedstrijd wel een doelpunt scoort, dus na 10 wedstrijden heb je de doelstelling in ieder geval binnen.

Nog op zoek naar een keeper, Casillas is natuurlijk een goede kaart voor een redelijke prijs, maar dankzij zijn teen kan ik die uit principe natuurlijk nooit doen.. :X

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Grappig, vanochtend opeens 2 potjes die HEEL erg traag speelden. Alsof er 22 betonnen poppetje op het veld stonden. Voelde dat de tegenstander er ook erg last van had. Het was niet te doen zo traag.

Totaal tegenover gestelde dus van hoe de patch los kwam. Er was geen snelheid en souplesse in te krijgen.

Nu even lekker naar buiten, straks voetbal kijken en einde middag weer even poging wagen.

En Sancho is nu bijna binnen, zit op het level ervoor dus die vandaag afronden. Lees hier dat hij goed past in de gameplay van nu dus is zeker welkom.

[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 19-01-2025 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Echt wat is dat rush een kut modus om met randoms te spelen… Gelukkig heb ik alle punten binnen die ik wilde en ben er voorlopig ook wel even klaar mee. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 23:40:

- Ronaldo > in
- Lamal - TOTY EVO
- Zidane > in
- Casillas > in

[Afbeelding]

[...]

Lekker team hoor ! Hoe is die cm versie van Frenkie verdedigend ?

Die cvm Variant vond ik al geweldig, maar zoek voor naast Vieira een goede passer, dribbelaar welke ook nog behoorlijk kan verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand iets gelezen over nieuwe evos welke uitkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:14:
[...]

Die cvm Variant vond ik al geweldig, maar zoek voor naast Vieira een goede passer, dribbelaar welke ook nog behoorlijk kan verdedigen.
Die FC pro kaart van Gravenberch is ook heel fijn. Gisteren zijn loan gebruikt naast Vieira. Dat werkte ook dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:14:
[...]

Ww Vitinha is dan wel een redelijk goedkope optie. 5*wf, goede passer en beste playstyles en door de hoge agressie kan hij ook verdedigen. Nu voor rond de 165k te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:29:
[...]

Ww Vitinha is dan wel een redelijk goedkope optie. 5*wf, goede passer en beste playstyles en door de hoge agressie kan hij ook verdedigen. Nu voor rond de 165k te kopen.
Heb die gister gepackt uit de 89x 5. Paar x
Geprobeerd , voetballend zeer goed alleen vind hem wat slap in duels.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
Denk zal nog eens wat packs openen voor de middenvelders komen, en wie komt er uit een 82x14 gelopen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJDVcFpJoZMHsFuRvNuxmmkO_kg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HZzdZk6Iz1Xct5horOWuvP24.png?f=fotoalbum_large

Eerste echte grote pull van dit jaar, hopelijk het begin van vele :+

Nog niet helemaal klaar om afscheid te nemen van Gakpinho, dus denk dat ik maar eens een 4-4-2 ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:38:
[...]

Heb die gister gepackt uit de 89x 5. Paar x
Geprobeerd , voetballend zeer goed alleen vind hem wat slap in duels.
Ja dat is wel een beetje een manco van hem.
barriie schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:43:
Denk zal nog eens wat packs openen voor de middenvelders komen, en wie komt er uit een 82x14 gelopen _/-\o_

[Afbeelding]

Eerste echte grote pull van dit jaar, hopelijk het begin van vele :+

Nog niet helemaal klaar om afscheid te nemen van Gakpinho, dus denk dat ik maar eens een 4-4-2 ga proberen.
Poeh, wat een lekkere pull! Heb zelf de ww variant geprobeerd eerder en die speelde erg lekker. Kan mijn goed voorstellen dat de toty helemaal super speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt een lw evo ? Neymar en leao zijn dik gestegen.

10 neymars gekocht welke ik nu al voor 7k winst per stuk kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:21:

Er zijn geruchten over een cam evo, maar dit wordt ook weer tegengesproken. Dus het is maar de vraag of deze evo komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Traeces schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:21:

Lekker ik had vannacht ook al 50x gekocht vanwege deze leaks ruime winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:35:
[...]

Er zijn geruchten over een cam evo, maar dit wordt ook weer tegengesproken. Dus het is maar de vraag of deze evo komt
Nog meer evo’s?, heb er al 5 in de backlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:52:
[...]

Lekker ik had vannacht ook al 50x gekocht vanwege deze leaks ruime winst
Ik heb er nu dus al spijt van dat ik niet heel de markt had leeg gekocht. Was ze binnen no time kwijt voor 23k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Traeces schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:55:
[...]

Ik heb er nu dus al spijt van dat ik niet heel de markt had leeg gekocht. Was ze binnen no time kwijt voor 23k.
Deze trades komen regelmatig voor dus komen nog kansen zat👍🏻. Misschien niet met deze marge maar winst is winst.

Van de week gold Vini 350k 10x gekocht later voor 420k🤞🏻.

[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 19-01-2025 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:01:
[...]

Deze trades komen regelmatig voor dus komen nog kansen zat👍🏻. Misschien niet met deze marge maar winst is winst.

Van de week gold Vini 350k 10x gekocht later voor 420k🤞🏻.
Ben altijd bang om te investeren, zeker voor grote bedragen. Die leao wordt als zo door gaat gewoon 30k winst per kaart.

Jezus wat is die Sancho slecht in afronden in de 16. Gewoon weer Nico Williams evo terug gezet.

Het rode icoontje in de wl is ook weer meer aanwezig dan afwezig. Echt bizarre button delay ook weer.

[ Voor 19% gewijzigd door Traeces op 19-01-2025 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Poh netjes, zullen binnenkort wel evo's komen voor CDM en backs dan denk ik,??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
_Uploader_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:02:
[...]

Ja dat is wel een beetje een manco van hem.

[...]

Poeh, wat een lekkere pull! Heb zelf de ww variant geprobeerd eerder en die speelde erg lekker. Kan mijn goed voorstellen dat de toty helemaal super speelt!
Ze speelt heel fijn, telt ook mee voor de SB Objective dus kan haar daar ook gebruiken.

Ik heb alleen geen idee wat de beste chem style voor haar is, met Hawk is ze Controlled, met Finished Controlled Explosive, merk je daar ook nog veel van?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:24
Koop 1x een pakker met fifa points.

WTF!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iw0MO_2kdpZFtNTs-xDme2FLLA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6zwB0GiULAiTHDqNtaadh9zA.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Pagina: 1 ... 34 ... 68 Laatste