Zijn in totaal 6 evo die je in allerlei gamemodus kan vrijspelenTim01 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:39:
[...]
Volgens mij niet toch? Ze krijgen nu alleen de normale relentless? Of is er een leak dat ze bij een van de volgende evo's pingend+ en anticipate+ krijgen?
Wat een goudmijn afgelopen 1,5 week met totw. Perfecte sbcs voor de investeringen. 2x all in gegaan met totw.
En nu zit je op?llovesoccerx7 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 15:48:
Wat een goudmijn afgelopen 1,5 week met totw. Perfecte sbcs voor de investeringen. 2x all in gegaan met totw.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Eerste keer 150totw kaarten gekocht en nu heb ik 100 gedaan. Deze run lijkt minder profit op 2/3k per kaart.
De eerste run gekocht voor 11.5k verkocht voor 15k was het. Denk alles bij elkaar met andere handel wel goede 1M+ gepakt in 2weken ongeveer.
Maar goed speel nog steeds met starters team dat speelt wel minder maar handelen is op dit moment leuker dan de gameplay zelf😅.
Als je daar goed in bent ja. heb ook weleens een poging ondernomen, maar heb het snel opgegeven. Leverde alleen maar verlies op. Ik ben er niet goed in.llovesoccerx7 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 16:57:
[...]
Eerste keer 150totw kaarten gekocht en nu heb ik 100 gedaan. Deze run lijkt minder profit op 2/3k per kaart.
De eerste run gekocht voor 11.5k verkocht voor 15k was het. Denk alles bij elkaar met andere handel wel goede 1M+ gepakt in 2weken ongeveer.
Maar goed speel nog steeds met starters team dat speelt wel minder maar handelen is op dit moment leuker dan de gameplay zelf😅.
Begrijpelijk.. zo begint iedereen natuurlijk. Grote rol zijn ook de leaks qua sbc.. en kijken naar de trends van afgelopen jarenMoody2204 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 17:10:
[...]
Als je daar goed in bent ja. heb ook weleens een poging ondernomen, maar heb het snel opgegeven. Leverde alleen maar verlies op. Ik ben er niet goed in.
Pff wou dat ik er de rust en ruimte voor zou hebben. Nouja vooral de ruimte/tijd, die heb ik simpelweg gewoon echt niet. Ben al blij dat ik 'savonds even kan zeggen: nu even 2/3 potjes voor het slapen gaan en de volgende dag is het weer volle bak druk tot in de avond.
Klopt tegenwoordig is het 1x investeren en dan afwachten zo’n kleine neemt vee tijd beslag🥲Sleehond schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 17:22:
Pff wou dat ik er de rust en ruimte voor zou hebben. Nouja vooral de ruimte/tijd, die heb ik simpelweg gewoon echt niet. Ben al blij dat ik 'savonds even kan zeggen: nu even 2/3 potjes voor het slapen gaan en de volgende dag is het weer volle bak druk tot in de avond.
Haha ja dat snap ik. Ik heb hoge meta kaarten gekocht als ww son ST en ww rice en thunderstruck saliba om mee te spelen. Dat soort kaarten gaan de komende weken omhoog en kan je er mooi van genieten tijdens 't spelen.llovesoccerx7 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 16:57:
[...]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vieira sbc duurder dan de verhandelbare kaart…. Ga hem wel doen, vind dat altijd echt de beste pure cvm in de game.
Komt denk ik ook omdat fodder nu duurder is dan normaal.Traeces schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 19:27:
Vieira sbc duurder dan de verhandelbare kaart…. Ga hem wel doen, vind dat altijd echt de beste pure cvm in de game.
Daar ga je echt geen spijt van krijgen! Ik heb hem gepackt tijdens de promo. Man is echt een beest!Traeces schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 19:27:
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Waarom denk je dat die kaarten gaan stijgen? Heb nu zo'n 3 miljoen en wil o.a Son gaan halen als ik niks pack met toty. Dan kan ik dat beter nu alvast doen?Oekol schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 17:39:
[...]
Haha ja dat snap ik. Ik heb hoge meta kaarten gekocht als ww son ST en ww rice en thunderstruck saliba om mee te spelen. Dat soort kaarten gaan de komende weken omhoog en kan je er mooi van genieten tijdens 't spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door theman36 op 15-01-2025 22:14 ]
Klopt want een TOTY ga je toch niet packentheman36 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:14:
[...]
Waarom denk je dat die kaarten gaan stijgen? Heb nu zo'n 3 miljoen en wil o.a Son gaan halen als ik niks pack met toty. Dan kan ik dat beter nu alvast doen?
TOTY pakken is een kleine kans en die worden waarschijnlijk onbetaalbaar dus mensen gaan terug naar de oude kaarten zeg maar.theman36 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:14:
[...]
Waarom denk je dat die kaarten gaan stijgen? Heb nu zo'n 3 miljoen en wil o.a Son gaan halen als ik niks pack met toty. Dan kan ik dat beter nu alvast doen?
Ik twijfel om verder te gaan met een meta team of gewoon leuk een P&P team.
[ Voor 8% gewijzigd door llovesoccerx7 op 15-01-2025 23:04 ]
We’re excited to soon release the Gameplay Refresh Update for EA SPORTS FC 25, featuring the most significant mid-season gameplay overhaul we’ve ever made, based on your feedback.
https://www.ea.com/games/...em_wSvXmZzJ3_tz8cwrdpgSHw
[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 15-01-2025 23:41 ]
Ben benieuwd!Sleehond schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:40:
We’re excited to soon release the Gameplay Refresh Update for EA SPORTS FC 25, featuring the most significant mid-season gameplay overhaul we’ve ever made, based on your feedback.
Precies, klinkt als: oké ze knallen er echt even iets uit…. Maar… als de servers ruk blijven…. Tja!?
Doordat mensen er achter komen dat je die niet betalen kunt gaan ze lagere kaarten kopen.theman36 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:14:
[...]
Ben ook echt heel benieuwd hoe duur die kaarten worden. Het zijn ook echt allemaal enorme meta kaarten. Verwacht alleen Rodri, Martinez en Carvajal redelijk geprijsd en de rest niet te betalen.Oekol schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:06:
[...]
Doordat mensen er achter komen dat je die niet betalen kunt gaan ze lagere kaarten kopen.
Hoeveel packs hebben jullie allemaal klaar staan? En eerder ooit een TOTY gepackt? Ik heb 60 packs klaarstaan. Packte 2 jaar geleden Van Dijk z'n TOTY.
Heb overigens weinig illusies dat ik morgenavond eentje pack.
Edit: ik open overigens alles komende vrijdag voor de attackers. Het schijnt dat de pack weight gigantisch naar beneden gaat wanneer alle TOTY's in packs zitten.
Edit: ik open overigens alles komende vrijdag voor de attackers. Het schijnt dat de pack weight gigantisch naar beneden gaat wanneer alle TOTY's in packs zitten.
[ Voor 27% gewijzigd door naNs op 16-01-2025 13:19 ]
Hier 80 packs klaar staan op dit moment.. Wacht in ieder geval tot ze allemaal in packs zitten met openen. Aanvallers zijn het meest gewild, dus verwacht dat de packweight dan ook heel laag zal zijn.
Mijn club is aardig leeg, dus ik hoop met al die packs uiteindelijk nog Viera (of vergelijkbaar) te kunnen doen als er niets zinnigs uit komt wandelen.
In FIFA22 had ik bij het openen van 100 pakketten 3 TOTY kaarten (Lewandowski, Alisson en Cancelo). Niet de duurste kaarten overigens, maar van Cancelo heb ik toen wel veel plezier gehad.
Mijn zoon had dat jaar Mbappe na heel veel (ik geloof) 78+ playerpicks..
Mijn club is aardig leeg, dus ik hoop met al die packs uiteindelijk nog Viera (of vergelijkbaar) te kunnen doen als er niets zinnigs uit komt wandelen.
In FIFA22 had ik bij het openen van 100 pakketten 3 TOTY kaarten (Lewandowski, Alisson en Cancelo). Niet de duurste kaarten overigens, maar van Cancelo heb ik toen wel veel plezier gehad.
Mijn zoon had dat jaar Mbappe na heel veel (ik geloof) 78+ playerpicks..
[ Voor 36% gewijzigd door M@cer op 16-01-2025 13:23 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Maar een stuk of 30 packs hier
PS update is live! Vanavond rustig testen!
Komt TOTY nu vanavond los of morgen…?
TOTY aanvallers komt morgen.Sleehond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:36:
Maandag middenvelders
Woensdag verdedigers & Keeper
Vrijdag alles in packs
dus best wachten tot vrijdag om de packs te openen?
Vorig jaar was de packweight terug geschroefd toen alle TOTY kaartjes in packs waren. Je had meer kans toen er enkel aanvallers, middenveldes of verdedigers in packs waren. Dus misschien al wel wat packs openen Vrijdag.
Ja ik ga dan deze vrijdag maar vast beetje los, want ben idd bang dat het tegenvalt met alles opsparen.
En anderzijds weet je het toch never nooit….
Iemand al beetje de update kunnen testen of het wezenlijk anders speelt?
En anderzijds weet je het toch never nooit….
Iemand al beetje de update kunnen testen of het wezenlijk anders speelt?
Aankomende vrijdag ja. Wanneer alles in packs zit is pack weight bizar laagGillyboy schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:48:
dus best wachten tot vrijdag om de packs te openen?
Uiteindelijk weet natuurlijk niemand hoe het met Pack Weight gaat. Het is puur een speculatie die, volgens mij, nergens op gebaseerd is, hoogstens op gevoel. Alleen EA weet het en die gaan dat echt niet laten weten.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
1 ding weet ik vrij zeker: de packweight is over het geheel genomen lager in EAFC25 dan in eerdere edities.M@cer schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:02:
Uiteindelijk weet natuurlijk niemand hoe het met Pack Weight gaat. Het is puur een speculatie die, volgens mij, nergens op gebaseerd is, hoogstens op gevoel. Alleen EA weet het en die gaan dat echt niet laten weten.
TOTY kicks of this friday.... Kreeg ik bij het inloggen te zienSleehond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:36:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat is het mooie, je kan de percentage's gewoon zien ingame.M@cer schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:02:
Als de update bevalt dan is de meta straks misschien ook anders. Misschien zien we dan keer andere spelers op het veld😂
Aan de store packs was dit wel te zien. Toen ging de percentage op een TOTY kaart van een bepaalde pack van 4% naar 2% toen alle kaarten in packs waren. Bij niet store packs waar de %'s nog veeeeel lager zijn zal dit dus destijds ook wel gehalveerd zijnM@cer schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:02:
Overbodig
[ Voor 98% gewijzigd door M@cer op 16-01-2025 15:17 ]
De nieuwe update bevalt tot nu toe prima. Hier wat merkwaardige punten vanuit mijn kant:
1. De keepers zijn best goed generfed. Ik had voorheen moeite tegen van der Sar of Buffon. Maar nu vliegen ze in de 16 er allemaal in. Via de korte hoek scoren is trouwens niet meer mogelijk.
2. Aanvallend heb ik meer mogelijkheden. Tijdens een counter loopt er nu minimaal 1 van mijn spelers automatisch mee naar voren. Daarnaast kan ik tijdens een R1 dribbel nu ook een speler wegsturen met L1, wat voorheen niet kon.
3. Over het algemeen speelt het iets vlotter.
4. Snelle spelers werken nu tot zijn recht. Verdedigers hebben iets meer moeite om snelle spelers bij te houden, maar verschilt ook per situatie.
Nu vliegen de goals er allemaal in, maar je kunt ze ook goed tegen krijgen. Waar ik eerst met 1 of 2 tegendoelpunten wedstrijden win, kan het verschil nu echt iets groter zijn. Een kleine W patch wat mij betreft.
1. De keepers zijn best goed generfed. Ik had voorheen moeite tegen van der Sar of Buffon. Maar nu vliegen ze in de 16 er allemaal in. Via de korte hoek scoren is trouwens niet meer mogelijk.
2. Aanvallend heb ik meer mogelijkheden. Tijdens een counter loopt er nu minimaal 1 van mijn spelers automatisch mee naar voren. Daarnaast kan ik tijdens een R1 dribbel nu ook een speler wegsturen met L1, wat voorheen niet kon.
3. Over het algemeen speelt het iets vlotter.
4. Snelle spelers werken nu tot zijn recht. Verdedigers hebben iets meer moeite om snelle spelers bij te houden, maar verschilt ook per situatie.
Nu vliegen de goals er allemaal in, maar je kunt ze ook goed tegen krijgen. Waar ik eerst met 1 of 2 tegendoelpunten wedstrijden win, kan het verschil nu echt iets groter zijn. Een kleine W patch wat mij betreft.
Heb alleen een paar 83x10 klaarstaan, ben vooral benieuwd naar sbc/objective’s en de CB evo.naNs schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:02:
Hoeveel packs hebben jullie allemaal klaar staan? En eerder ooit een TOTY gepackt? Ik heb 60 packs klaarstaan. Packte 2 jaar geleden Van Dijk z'n TOTY.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net een paar potjes Squat Battles gespeeld met de nieuwe patch. Het had al niet zoveel met voetbal te maken, maar nu slaat het helemaal nergens meer op.
Het is net of alle spelers een XTC pil op hebben. Het is alleen nog maar vooruit rennen. Verdedigers hebben helemaal geen functie meer, de aanvallers lopen rondjes om de verdedigers heen.
Malen staat gelijk weer in de basis.
Het is net of alle spelers een XTC pil op hebben. Het is alleen nog maar vooruit rennen. Verdedigers hebben helemaal geen functie meer, de aanvallers lopen rondjes om de verdedigers heen.
1 pot Rivals gedaan vanmiddag.
Binnen 30 minuten 1-4 achter
10 minuten na rust 5-4 voor
90 minuten eindstand 9-5 winst
Pfff… sorry maar wat een pingpong/korfbal uitslag gebeuren. Lijkt wel alsof aanvallend alles lukt, aan beiden kanten.
Oké 1 potje, maar bijzonder gevoel wel….
Pfff… sorry maar wat een pingpong/korfbal uitslag gebeuren. Lijkt wel alsof aanvallend alles lukt, aan beiden kanten.
Hmm Mia Hamm is flink gestegen. Twijfel toch echt om haar te verkopen. Ik heb haar gekocht voor 1.4 miljoen. Ze gaat nu voor bijna 1.8 miljoen.
Dan zou ik haar verkopen!Partypooper schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 17:30:
Hmm Mia Hamm is flink gestegen. Twijfel toch echt om haar te verkopen. Ik heb haar gekocht voor 1.4 miljoen. Ze gaat nu voor bijna 1.8 miljoen.
Verkopen denk ik. Morgen komt er massaal supply op de markt ivm toty. Dan kan je haar morgen misschien alweer terugkopen.
Iemand die straks nog ff Rush wil doen? Moet nog 2 wins.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Niet verkopen. Ze wordt nog veel hoger. In februari hoogste piek qua prijs. Als je niet met haar speelt kan je haar wel verkopen. Maar de komende weken kan je juist veilig met high rated kaarten spelenPartypooper schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 17:30:
[ Voor 21% gewijzigd door Oekol op 16-01-2025 19:33 ]
*edit, na een aantal wedstrijden gespeeld te hebben speelt de update best ok. Een stuk sneller maar ook veel ruimte voor snelle aanvallen en goals. Speelt prima.M@cer schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 17:02:
Net een paar potjes Squat Battles gespeeld met de nieuwe patch. Het had al niet zoveel met voetbal te maken, maar nu slaat het helemaal nergens meer op.
[ Voor 19% gewijzigd door El Profesor op 16-01-2025 22:29 ]
I like how you keep the mouse running...
Ik heb precies hetzelfde - even die 10 potten gespeeld voor die wekelijke objective naar de 89+ x5. Alleen maar uitslagen van 7-5, 6,-5, 8-6 of volledig nat gaan met 7-2. Courtois die als decoratie in het doel staat. Redelijk bizar inderdaad die korfbaluitslagen, maar de objectve en weekly wins zijn binnen. Nu die andere 17 punten voor de bonus nogSleehond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 17:24:
Vergeet die 89+ x5 pack ook niet, die komt ook morgen vrij als mensen massaal gaan grinden. Volgens mij kan ze daar ook uit komen hobbelen. Verkopen dus.Partypooper schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 17:30:
Gelijk ook maar even m'n eigen lading 89+ WW/NumeroFUT verkocht
[ Voor 23% gewijzigd door allstarted1 op 16-01-2025 20:46 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Wat hebben ze in hemelsnaam met de keepers gedaan? Die duiken echt overal overheen. Alleen nog maar uitslagen met meer dan 15 doelpunten per wedstrijd. (8-6 en 10-7)
Het enige wat beter is, is dat de steekpas beter werkt en je niet meer 10x buitenspel staat.
Maar je hoeft geen TOTY meer te packen, alle spelers hebben inmiddels de stats dat ze over het veld heen vliegen.
Het enige wat beter is, is dat de steekpas beter werkt en je niet meer 10x buitenspel staat.
Maar je hoeft geen TOTY meer te packen, alle spelers hebben inmiddels de stats dat ze over het veld heen vliegen.
[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 16-01-2025 20:30 ]
Patch bevalt mij persoonlijk wel. Zojuist eindelijk elite gehaald met de patch. Ik zie veel meer fouten achterin omdat AI minder sterk is. 1 2tje gaat nu lekker soepel omdat mensen te greedy zijn achterin.
Patch is op z'n zachtsgezegt wel even wennen iig haha alles lijkt in de 6e versnelling te gaan.
Gevoelsmatig is r1 dribbelen nu aardig OP en moet je met je verdediger echt lang wachten om in te stappen.
Afgelopen 3 potjes waren iig een acrobatenshow
Gevoelsmatig is r1 dribbelen nu aardig OP en moet je met je verdediger echt lang wachten om in te stappen.
Afgelopen 3 potjes waren iig een acrobatenshow
2 potten gespeeld. Gamespeed is minimaal 3x omhoog gegaan.
Keepers zijn echt te ver generfd alles is raak nu.
Wat heerlijk dat r1 en l1 weer tegelijk werken.
Keepers zijn echt te ver generfd alles is raak nu.
Wat heerlijk dat r1 en l1 weer tegelijk werken.
Ik word knetter gek van die Konaté, elk potje tegen hem, en ik heb hem niet omdat ik vorig seizoen op vakantie was, en dit seizoen is het dan zo'n Sancho waarvan ik twijfel of ik hem überhaupt ga gebruiken.
Overigens Pff die nieuwe patch, ik vind het wel fijn dat 'auto defend' eraf is, maar elke steekbal is nu wel feest hoor, mijn god, ik kan best redelijk verdedigen maar als mijn CDMs niet eens meer meelopen met de aanvaller wordt het heel lastig.
Verlies net een potje 10-5
Andere wat ik wel jammer vind, pre-patch had ik het idee dat heel veel spelers best er toe deden en ik heb nu het idee dat OP speler nog meer OP zijn. Ik wilde net echt aangifte doen tegen Mbappé want dat was niet netjes wat hij met mijn verdediging deed
Overigens Pff die nieuwe patch, ik vind het wel fijn dat 'auto defend' eraf is, maar elke steekbal is nu wel feest hoor, mijn god, ik kan best redelijk verdedigen maar als mijn CDMs niet eens meer meelopen met de aanvaller wordt het heel lastig.
Andere wat ik wel jammer vind, pre-patch had ik het idee dat heel veel spelers best er toe deden en ik heb nu het idee dat OP speler nog meer OP zijn. Ik wilde net echt aangifte doen tegen Mbappé want dat was niet netjes wat hij met mijn verdediging deed
VERSCHRIKKELIJKE UPDATE
* elke steekbal is doelpunt
* verdedigers zijn extreem makkelijk van de bal te lopen, bal gaat ALTIJD in voordeel aanvaller mee
* keepers doen hele rare dingen en hele rare duiken op de meest vreemde locaties
* snelheid aanvallers is veel te overdreven gemaakt
* korfbal uitslagen is geen uitzondering maar standaard, minder dan 10 doelpunten door 2 teams nog niet gehad, de hele avond
* vanavond al 2x rood gehad door tegen iemand aan te “lopen”
* wel 3/4 wedstrijden rode kaarten aan beide kanten voor in mij optiek een “normale tackle”
* slingerapen met left stick zijn weer uit de kast
* trukendozen zijn weer uit de kast
Ik kan nog even doorgaan…!
Vind hem ECHT waardeloos deze update.
Zullen vast mensen het weer geweldig vinden, ik geloof er geen reet van. Het lijkt in niets op voetbal. Update weer overtrokken compleet de andere kant op.
* elke steekbal is doelpunt
* verdedigers zijn extreem makkelijk van de bal te lopen, bal gaat ALTIJD in voordeel aanvaller mee
* keepers doen hele rare dingen en hele rare duiken op de meest vreemde locaties
* snelheid aanvallers is veel te overdreven gemaakt
* korfbal uitslagen is geen uitzondering maar standaard, minder dan 10 doelpunten door 2 teams nog niet gehad, de hele avond
* vanavond al 2x rood gehad door tegen iemand aan te “lopen”
* wel 3/4 wedstrijden rode kaarten aan beide kanten voor in mij optiek een “normale tackle”
* slingerapen met left stick zijn weer uit de kast
* trukendozen zijn weer uit de kast
Ik kan nog even doorgaan…!
Vind hem ECHT waardeloos deze update.
Zullen vast mensen het weer geweldig vinden, ik geloof er geen reet van. Het lijkt in niets op voetbal. Update weer overtrokken compleet de andere kant op.
Speelde je tegen mij? Heb oprecht zo'n zelfde potje gehad 😂Sleehond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 17:24:
Ik heb dit soort potjes net ook gehad, alleen andersom. Makkelijk 2-0 voorkomen, niets aan de hand en 2-5 en 2-6 verliezen.
De update lijkt nergens op, van OP auto defense naar helemaal geen defense meer. Korfbal uitslagen omdat de bal afpakken er niet meer bij is, enige waarbij je de bal kan veroveren is als je in de passlijn staat.
De update lijkt nergens op, van OP auto defense naar helemaal geen defense meer. Korfbal uitslagen omdat de bal afpakken er niet meer bij is, enige waarbij je de bal kan veroveren is als je in de passlijn staat.
Precies dit, het is verschrikkelijk wederom.forzav schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 23:10:
Ik heb dit soort potjes net ook gehad, alleen andersom. Makkelijk 2-0 voorkomen, niets aan de hand en 2-5 en 2-6 verliezen.
Compleet doorgeslagen de andere kant op.
Typisch EA weer, zo godvergeten klaar mee.
Ja hou maar op 0-1 achter, 1-1, 1-4 achter, 4-4, en 5-7 verliezen. Korfbal simulator.
En met mijn volledig untradeable team, is het niet te doen tegen Mbappé's, Vinicius, en co.
Gedegradeerd uit divisie 2, we proberen het na het weekend wel weer
En met mijn volledig untradeable team, is het niet te doen tegen Mbappé's, Vinicius, en co.
Gedegradeerd uit divisie 2, we proberen het na het weekend wel weer
7-0 voor bij rust, tegenstander leaved.
Ik snap hem wel. Gaat HELEMAAL nergens over. Kan niet eens genieten dat ik hem win
Volgende wedstrijd 2-0 voor in 7 minuten en tegenstander leaved ook.
GOUDEN TIP!
GEBRUIK EEN SPITS MET EERSTE AANNAME +
EN GA VERVOLGENS LEKKER DRIBBELEN EN SLINGERAPEN.
JE ZULT ER OP LOS SCOREN!
Had deze ergens online gelezen en dacht even testen. Eerste aanname+ en goede dribbel stats en je bent praktisch niet van de bal te krijgen!!!
Gebruik er zelf Rush 89 voor. Wat een held, vanavond meest bizarre doelpunten met hem gemaakt en scoren echt aan de lopende band in de 6e versnelling!!
Thank me later
Ik snap hem wel. Gaat HELEMAAL nergens over. Kan niet eens genieten dat ik hem win
GOUDEN TIP!
Had deze ergens online gelezen en dacht even testen. Eerste aanname+ en goede dribbel stats en je bent praktisch niet van de bal te krijgen!!!
Gebruik er zelf Rush 89 voor. Wat een held, vanavond meest bizarre doelpunten met hem gemaakt en scoren echt aan de lopende band in de 6e versnelling!!
Thank me later
[ Voor 77% gewijzigd door Sleehond op 16-01-2025 23:39 ]
Wat de fuck was dit joh. 2 potjes gedaan en beide na 60 min geragequit met een 6-3 achterstand. Wat een korfbal joh. Bleek ook dat m'n L2 button niet meer werkt dat helpt ook niet. Ben hele weekend weg. Volgende weer weer een poging doen.
Hier nog niet verloren met de nieuwe patch na een potje of 4. Wel 1 potje 5-5. Neto gaat erg goed op die nieuwe patch merk ik. Maar inderdaad het lijkt in niks meer op voetbal. Het begint meer op Rocket League te lijken zo.
Neto, Rush, Wirtz en Ze Roberto
Lekker R1en, slingeren net left stick etc en je hebt een feestje op je scherm.
Bij divisie 3, wtf nog nooit behaald!
Lekker R1en, slingeren net left stick etc en je hebt een feestje op je scherm.
Bij divisie 3, wtf nog nooit behaald!
Haha ik zal hem eens proberen met puskas, ben benieuwd.Sleehond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 23:32:
7-0 voor bij rust, tegenstander leaved.
GOUDEN TIP!
Thank me later
Gaat rcht alle kanten op vanavond maar weinig echt leuke potjes gespeeld. Laten we het erop houden dat ik even moet wennen aan de volledig nieuwe game. Tot op heden vond ik het vorige leuker maar is dit een soort van meer spektakel ofzo denk
Die sancho houd na de patch son 89 op de bank, glibbert overal voorbij en heeft een hele fijne AI movementJamesl schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:26:
Ik word knetter gek van die Konaté, elk potje tegen hem, en ik heb hem niet omdat ik vorig seizoen op vakantie was, en dit seizoen is het dan zo'n Sancho waarvan ik twijfel of ik hem überhaupt ga gebruiken.
Ik mag die nieuwe patch wel. Nu veel belangrijker om je verdedigers goed te positioneren, te voorspellen welke pass je tegenstander gaat proberen, en zelf je mensen controleren ipv alleen met je CDM rondwandelen.
En de keeper pakt niet meer alle schoten van binnen de 16 op de meest onmogelijke manieren - lukt eindelijk weer om op normale manier te scoren.
En de keeper pakt niet meer alle schoten van binnen de 16 op de meest onmogelijke manieren - lukt eindelijk weer om op normale manier te scoren.
Maar uitslagen van meer dan 10 doelpunten per wedstrijd kan toch niemand leuk vinden? De keeper heeft nu helemaal geen enkele waarde meer. Zelfs in SB krijg je nu de opeens onverklaarbare tegendoelpunten.heron schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:30:
Ik mag die nieuwe patch wel. Nu veel belangrijker om je verdedigers goed te positioneren, te voorspellen welke pass je tegenstander gaat proberen, en zelf je mensen controleren ipv alleen met je CDM rondwandelen.
Alle pubers zullen in ieder geval compleet hoteldebotel zijn van de patch, die kunnen lekker dribbelen en irritant doen en het verschil met casual gamers zal nog groter worden..
[ Voor 16% gewijzigd door M@cer op 17-01-2025 09:41 ]
10 goals per wedstrijd is niet goed nee. Maar geef iedereen ook iets meer dan een paar uur om te wennen aan een nieuwe manier van spelen. Door de beroerde gameplay in deze game tot nu toe, is iedereen ook op een bepaalde manier gaan spelen.M@cer schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:38:
[...]
Maar uitslagen van meer dan 10 doelpunten per wedstrijd kan toch niemand leuk vinden? De keeper heeft nu helemaal geen enkele waarde meer.
Alle pubers zullen in ieder geval compleet hoteldebotel zijn van de patch, die kunnen lekker dribbelen en irritant doen.
ik heb nog niet online gespeeld na de patch, maar dit klinkt alsof iedereen dadelijk super verdedigend gaat spelen.heron schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:41:
[...]
10 goals per wedstrijd is niet goed nee. Maar geef iedereen ook iets meer dan een paar uur om te wennen aan een nieuwe manier van spelen. Door de beroerde gameplay in deze game tot nu toe, is iedereen ook op een bepaalde manier gaan spelen.
Zet maar weer 10 man in de box, als je zo paar tegengoals kan voorkomen etc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat zit er dik in. Ik dacht hetzelfde. Maar het gaat nu ook helemaal nergens meer over. Net 10-3 gewonnen...Bossie schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:49:
[...]
ik heb nog niet online gespeeld na de patch, maar dit klinkt alsof iedereen dadelijk super verdedigend gaat spelen.
Zet maar weer 10 man in de box, als je zo paar tegengoals kan voorkomen etc.
:strip_exif()/f/image/dk6DiFUfHHXpSLazrmrkEqz1.jpg?f=fotoalbum_large)
Vind de nieuwe patch een verademing. Krijg ook weinig goals tegen, je moet nu weer gewoon beter verdedigen.
Het bevalt mij ook wel tot dusver. Maar ik denk wel dat je weer veel 5 at the back formaties gaat zien. Niet mijn ding, ik probeer toch altijd wat te forceren, oftewel lekker aanvallen. Dat gaat met deze patch tot dusver wel goed.Lil Tjappo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:17:
Vind de nieuwe patch een verademing. Krijg ook weinig goals tegen, je moet nu weer gewoon beter verdedigen.
Ondertussen alle dure segmenten van die Vieira sbc uit fodder gedaan.
Met de rivals rewards vanavond openen moet het te doen zijn om hem voor een klein bedrag af te maken.
Bizar hoeveel hoge special cards en nutteloze icons ik in de club had.
Met de rivals rewards vanavond openen moet het te doen zijn om hem voor een klein bedrag af te maken.
Nou als nieuwe speler is deze patch wel een behoorlijke omschakeling en lijkt het wel of ik weer van voor of aan moet beginnen.
Gisteren de eerste pot Rivals gewonnen met 4-1 naar 30 minuten om vervolgens gesloopt te worden in de WL kwalificatie 0-5
wat waarschijnlijk te hoog gegrepen is voor een Div 7 speler.
Vanmiddag nog maar eens een paar potjes Rivals proberen en kijken of het wat beter gaat.
Gisteren de eerste pot Rivals gewonnen met 4-1 naar 30 minuten om vervolgens gesloopt te worden in de WL kwalificatie 0-5

Vanmiddag nog maar eens een paar potjes Rivals proberen en kijken of het wat beter gaat.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Net de Rush TOTY Warm-Up afgerond. Ging verbazingwekkend snel, dus weer wat fijne packs erbij. Staan er nu 70+ klaar met een paar 87+/86+ en een hele bak 85+ en 83+. Fingers crossed vanavond.
Alleen jammer dat objectives niet al 's middags refreshen, had ik al Rivals en/of Squad Battles kunnen grinden voor die 89+ x5
Alleen jammer dat objectives niet al 's middags refreshen, had ik al Rivals en/of Squad Battles kunnen grinden voor die 89+ x5
Ja alleen zul je daar geen TOTY uitpakken omdat het WW en Nummerofut gegarandeerd isallstarted1 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:43:
Net de Rush TOTY Warm-Up afgerond. Ging verbazingwekkend snel, dus weer wat fijne packs erbij. Staan er nu 70+ klaar met een paar 87+/86+ en een hele bak 85+ en 83+. Fingers crossed vanavond.
Het zou mij verbazen als de online modes vanavond speelbaar zijnbeuker19 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:33:
Nou als nieuwe speler is deze patch wel een behoorlijke omschakeling en lijkt het wel of ik weer van voor of aan moet beginnen.
Gisteren de eerste pot Rivals gewonnen met 4-1 naar 30 minuten om vervolgens gesloopt te worden in de WL kwalificatie 0-5wat waarschijnlijk te hoog gegrepen is voor een Div 7 speler.
Dat weet ik, maar zou prima fodder/aanvullingen kunnen bevatten voor m'n team. Hopen op een Frenkie, Leao, Rüdiger en Rólfo. Die laatste twee heb ik gisteren snel verkocht.beuker19 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 15:51:
[...]
Ja alleen zul je daar geen TOTY uitpakken omdat het WW en Nummerofut gegarandeerd is
Openen jullie straks julie packs? Ik wacht normaliter tot hele toty in packs zit maar hoorde dat de pack weight enorm laag was vorig jaar en je beter nu kan openen
Ik ga op de gok alles vanavond openen (circa 30 packs dus geen extreme aantallen). Ik ga er vanuit niks moois te packen, kan het alleen maar meevallen. Vervolgens komende week weer genoeg packs te verzamelen.Jamesl schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:37:
Openen jullie straks julie packs? Ik wacht normaliter tot hele toty in packs zit maar hoorde dat de pack weight enorm laag was vorig jaar en je beter nu kan openen
Ik zit ook in dubio hem te doen. Ben benieuwd naar je ervaringTraeces schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:50:
Ondertussen alle dure segmenten van die Vieira sbc uit fodder gedaan.
Zo, iedereen krijgt een 90 Zidane gratis, en als Club Member krijg je een evo om er een 94 van te maken. Dus goed nieuws voor iedereen die al zo'n bruine Bellingham of Bonmati heeft.
Wel erg benieuwd hoe moeilijk die evo gaat worden... 30 wedstrijden Rush winnen ofzo?
Wel erg benieuwd hoe moeilijk die evo gaat worden... 30 wedstrijden Rush winnen ofzo?
Waarvan 15 met de TOTY home kit en 15 met de TOTY away kit.heron schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 18:35:
Zo, iedereen krijgt een 90 Zidane gratis, en als Club Member krijg je een evo om er een 94 van te maken. Dus goed nieuws voor iedereen die al zo'n bruine Bellingham of Bonmati heeft.
Beide kits alleen verkrijgbaar met fifa points
Nog niet eens 7 uur, servers slaan nu al op hol.......
Jammer, ben geen club member..
Heb wel ongeveer 10 FUTs gespeeld in mijn leven, maar dat telt zeker niet
Edit: huh waar zijn die toty rush beloningen heen in doelstellingen, had ze speciaal bewaard
Edit2:: haha de servers zijn gefrituurd
Heb wel ongeveer 10 FUTs gespeeld in mijn leven, maar dat telt zeker niet
Edit: huh waar zijn die toty rush beloningen heen in doelstellingen, had ze speciaal bewaard
Edit2:: haha de servers zijn gefrituurd
[ Voor 96% gewijzigd door Jamesl op 17-01-2025 19:07 ]
Ik zit Auzio zijn stream even te checken. Maar wat is de pack weight slecht. Was te verwachten natuurlijk.
Mooi hoe iedereen er weer intrapt, 15 nieuwe kaarten, extreem weinig en de servers zijn totaal overbelast.
EA kan de grote tas weer openhouden, het geld komt met vrachtschepen tegelijk naar binnen en over 4 maanden speelt niemand het meer en is je team waardeloos
EA kan de grote tas weer openhouden, het geld komt met vrachtschepen tegelijk naar binnen en over 4 maanden speelt niemand het meer en is je team waardeloos
Bizar he, hoe mensen er tassen met geld tegenaan gooien voor 99% zeker geen TOTY.M@cer schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:23:
Mooi hoe iedereen er weer intrapt, 15 nieuwe kaarten, extreem weinig en de servers zijn totaal overbelast.
Ik deed vroeger nog weleens 10-20 euro op dag 1 van het spel om een headstart te hebben, maar dat doe ik allang niet meer.
Je ziet mensen echt duizenden euros uitgeven, bizar.
Jamesl schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:32:
[...]
Bizar he, hoe mensen er tassen met geld tegenaan gooien voor 99% zeker geen TOTY.
Ik deed vroeger nog weleens 10-20 euro op dag 1 van het spel om een headstart te hebben, maar dat doe ik allang niet meer.
Je ziet mensen echt duizenden euros uitgeven, bizar.
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 17-01-2025 19:39 ]
Wat een kaarten, ik zit vooral te denken welke spelers te “evo”-en.
Zo, dat is wel een hele zieke pull..... nice!beuker19 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:26:
[Afbeelding]
Dit had ik niet verwacht maar wel een hele dikke W
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Jeetje wat een pulls al. 90 packs bewaard, maar nog niks. Het was ook al te verwachten.
Ik had trouwens mijn Inaki evo geparkeerd met zijn ultra gekke powershots (837 gespeeld, 846 gescoord). Nu kan ik de TOTY evo op hem gooien met zeer zeer aantrekkelijke upgrades. Afstandsschoten lijken nu ook beter te zijn.
Ik had trouwens mijn Inaki evo geparkeerd met zijn ultra gekke powershots (837 gespeeld, 846 gescoord). Nu kan ik de TOTY evo op hem gooien met zeer zeer aantrekkelijke upgrades. Afstandsschoten lijken nu ook beter te zijn.
:strip_exif()/f/image/0s6OToYAfz3O48oLfN36ubJq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 17-01-2025 20:46 ]
Salah vliegt de deur uit. Ik zie heel veel mensen hem packen.
2 potten hem gespeeld, direct terug naar de tribune

Ik moet eigenlijk een SBC gaan doen want kan geen pakjes openen meer want m'n fodder opslag zit vol. Twijfel over Vieira maar wil ook nog TOTY SBCs wachten...
Deze is wel lekker??!
:strip_exif()/f/image/K0jGqmZgkDNAA8mdLaGAtwpB.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze is wel lekker??!
:strip_exif()/f/image/K0jGqmZgkDNAA8mdLaGAtwpB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7GoLBoRyqhLzjNPBRXDHrvCx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Oekol op 17-01-2025 21:00 ]