[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Oekol schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:25:
[...]

Nu kopen is niet slim. Volgende week is TOTY. The only way is down de komende week.

Overigens voor mensen die die nieuwe gelekte jairzinjo sbc willen doen. Hold your horses. EA wil je club leegmaken zodat je de goeie TOTY SBCs niet doen kan. Hold your horses!
Maar, maar, maar, mijn club zit al zo ontzettend vol met spelers. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:34
Partypooper schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:52:
[...]

Maar, maar, maar, mijn club zit al zo ontzettend vol met spelers. :p
Sir, hold your horses!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-09 17:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRsjB2YnO3L1NHCo1jcOYLl9TN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PqWTkFfSu4U3RbJWpnJlE7kI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 14:37
Toch al een leuk team bij elkaar kunnen spelen :) Benieuwd naar mijn nieuwe aanwinst Pedro Neto. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lRN0Bljt3z47IxG-dNt6nNb5aZU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PerKfli7n7raq1U9URRT45nT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Die Stones is wel echt een fijne CB om mee te spelen. Guendouzi bevalt me ook prima die is erg aanwezig op het middenveld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42
Blij met mijn team. De club is nu wel wat leeg qua spelers dus weer beetje verzamelen voorlopig.

Haaland kan ik nog niet lekker mee omgaan, dus Nunez blijft er in staan, maar die gozer scoort ZO makkelijk en is gewoon echt snel. Nog maar eens verder oefenen met Haaland.

4-3-3 speelt toch wel erg leuk en past gewoon erg goed bij mij.

Oh en vaker gezegd… die Wirtz… poh wat een kaart!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WUZES7WkK9O7O_yanXfW6_x8UE8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zSMNyuLa3W2ArMQsdycfhTEr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6mFot77vg6EIYX6PXh0jQvY31kY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kXcfPkBuS7OKpcZzaqsZs4fK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
God alle jezus. 24 teams voor Jairzinho?! 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 19:09:
God alle jezus. 24 teams voor Jairzinho?! 😂
Laat maar dan. En las dat @Traeces hem niet eens zo goed vond. Ik skip 'm lekker. Sané en Neto doen het nog prima op de vleugels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:15
Van 1/5. Aar 10/5 gegaan in de weekend league. Snap er soms niks van hoe dat kan maar was toch wel lekker. 26 packs gespaard tot nu toe voor TOTY en alles van waarde verkocht. Speelde met gouden Son voorin maar die kan nog steeds goed mee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wAyrF37CGjOali42Y30muR-nlkw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oW8ibZilxkF51K0Fue63FSD0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:06:
[...]

Laat maar dan. En las dat @Traeces hem niet eens zo goed vond. Ik skip 'm lekker. Sané en Neto doen het nog prima op de vleugels.
Ja ik ga zijn loan eerst ff doen. En dan bepaal ik wel of ik hem doe of niet. Hij mag wel heel goed zijn voor zoveel teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaterdagavond is niet de beste avond voor de WL zo te merken. 3x verloren terwijl ik niet eens de mindere was. Maar kaarten zoals de Braziliaanse Ronaldo van 14 miljoen, gaven de doorslag helaas. Gauw weer gestopt, morgen maar weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:47:
Zaterdagavond is niet de beste avond voor de WL zo te merken. 3x verloren terwijl ik niet eens de mindere was. Maar kaarten zoals de Braziliaanse Ronaldo van 14 miljoen, gaven de doorslag helaas. Gauw weer gestopt, morgen maar weer verder.
Zie echt heel veel R9 dit jaar en andere dikke icons. Opzicht ook niet gek met die ladingen icon sbcs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:05:
[...]

Zie echt heel veel R9 dit jaar en andere dikke icons. Opzicht ook niet gek met die ladingen icon sbcs.
Klopt, maar dan schuurt het toch een beetje dat ik deze editie echt nog geen enkele packluck heb gehad. Nog nooit zo slecht als in EAFC25. Wat niet wegneemt dat je even zo goed nog een aardig team op de been kunt brengen. Maar een echte, echte topper die het verschil voor je kan maken blijft dan ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:26
Uh ja. Welke sbcs zijn beetje must do met meta? Ik deed een P&P maar ben pas eind december begonnen dan loop je met spelers te ver achter. Pedro neto wil ik sowieso asap doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 22:15
llovesoccerx7 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 00:17:
Uh ja. Welke sbcs zijn beetje must do met meta? Ik deed een P&P maar ben pas eind december begonnen dan loop je met spelers te ver achter. Pedro neto wil ik sowieso asap doen.
Ik ben ook blij met guendouzi, vanwege z’n tiki taka playstyle. Kun je weer ouderwets passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:54
Bossie schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:31:
Iemand hier de Klaiber evo op Mendy heeft gedaan?

Ben wel benieuwd naar Mendy als LCB in een 5/3ATB, maar ik moet dan een eerdere Mendy evo dan discarden.
Si! Heel weekend league mee gespeeld, 11 winsten mee behaald met 442 en 4213 opstelling naast Saliba Thunderstruck. Gek genoeg is zijn verdedigende inzicht best goed vergeleken met Konaté evo en seizoens variant. Je merkt dat de intercept playstyle+ echt helpt met de staande tackles. Echt zeer sterk achterin en maakte voor mij in ieder geval weinig tot geen fouten. Ik had nog wel een evo'tje voor Klaiber evo gedaan, maar denk dat het vrij weinig uitmaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwV2eQFn75a2JulGzSq7d09n-A4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/m8BOuZqFApAxnFKJq7ih3TcF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 12 januari 2025 @ 01:19:
[...]

Si! Heel weekend league mee gespeeld, 11 winsten mee behaald met 442 en 4213 opstelling naast Saliba Thunderstruck. Gek genoeg is zijn verdedigende inzicht best goed vergeleken met Konaté evo en seizoens variant. Je merkt dat de intercept playstyle+ echt helpt met de staande tackles. Echt zeer sterk achterin en maakte voor mij in ieder geval weinig tot geen fouten. Ik had nog wel een evo'tje voor Klaiber evo gedaan, maar denk dat het vrij weinig uitmaakt.

[Afbeelding]
Ben nu met de chain bezig, hij word dan uiteindelijk 89 en vervolgens kan Theo dan op LB.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Net ff gecheckt maar dit moet gaan lukken. Eerste keer elite 1 dit jaar met SB. Eigenlijk elke keer elite 2, maar krijg er wel lol in dat ik nu weet hoe ik redelijk makkelijk elite 2 haal. Bleek ik nu ineens op pole positie te liggen voor elite 1. Ben benieuwd, de rewards zijn niet mega beter dan elite 2 maar toch leuk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EZH2thn9MvHhhUcWWQDKKDzFgeE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PQ72pc87WePcW90A9WkjQn5k.jpg?f=fotoalbum_large

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 00:17:
Neto vind ik wel echt een aanrader, zou ik zeker doen! Stones vind ik ook een fijne CB.
Ze Roberto is eigenlijk ook een must do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Moody2204 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 08:11:
[...]

Neto vind ik wel echt een aanrader, zou ik zeker doen! Stones vind ik ook een fijne CB.
Ze Roberto is eigenlijk ook een must do.
Ze Roberto heb ik gelukkig al!
Ik twijfel alleen nog tussen 90 Wirtz of 90 Palmer.

[ Voor 8% gewijzigd door llovesoccerx7 op 12-01-2025 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
llovesoccerx7 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 08:27:
[...]

Ze Roberto heb ik gelukkig al!
Ik twijfel alleen nog tussen 90 Wirtz of 90 Palmer.
Ik heb Palmer zelf. Prima kaart maar als ik Wirtz tegen heb is die veel bepalender. Als ze beiden net zo goed passen zou ik met de kennis van nu Wirtz gedaan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Moody2204 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:21:
[...]

Klopt, maar dan schuurt het toch een beetje dat ik deze editie echt nog geen enkele packluck heb gehad. Nog nooit zo slecht als in EAFC25. Wat niet wegneemt dat je even zo goed nog een aardig team op de been kunt brengen. Maar een echte, echte topper die het verschil voor je kan maken blijft dan ontbreken.
Hier niet veel beter. Het beste wat ik dit jaar gepackt heb is een tradable van 15k. En ondanks een maand niet gespeeld te hebben ben ik toch ben ik dik tevreden met mijn team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJ292azLWRQiQurvoLsLQhSpwTg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cDh7B30LIvn3bgNFDo1SjRyf.jpg?f=fotoalbum_large

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Gisteren de leenkaart van TS Jairzinho voltooid en mee gespeeld. Moet zeggen dat hij echt in die 5 potjes een beest voor me is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bewaren jullie nu alle packs al voor TOTY?

Heb nu wel wat leuke packs klaar staan en denk dat ik nu even in de verzamel modus ga want het team staat goed nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Sleehond schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:23:

Heb nu wel wat leuke packs klaar staan en denk dat ik nu even in de verzamel modus ga want het team staat goed nu.
ik was aan het sparen maar ga alles openen vandaag. Ik heb fodder nodig. Je hebt geluk nodig met TOTY en ik denk hoeveelheid packs maakt niet uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:55:
[...]
ik was aan het sparen maar ga alles openen vandaag. Ik heb fodder nodig. Je hebt geluk nodig met TOTY en ik denk hoeveelheid packs maakt niet uit.
En dan pak je 9/10 keer de keeper :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:23:

Ik ga sparen. Vind dit geen geweldige promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:19:
[...]

Ja dit dus, maar goed zoals @llovesoccerx7 aangeeft, maar eens zien of we überhaupt geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Sleehond schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:38:
[...]

Ja dit dus, maar goed zoals @llovesoccerx7 aangeeft, maar eens zien of we überhaupt geluk hebben.
Klopt zeker maar heb fodder nodig🥲.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:38:
[...]

Pack er vaak wel 1 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Jij wel ja _O- >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt bizar weer die gameplay. Fluitend eerste 2 potten wl gewonnen.

Hierna bizarre delay 2 doelpunten tegen omdat kompany gewoon weg weigert naar me
Keeper terug te spelen en me back pakt.

Pot erna 1-0 voor 1-1 door weer zo’n delay doelpunt. 10x de bal weg gewekt en weer komt hij terug man man man. Pakt rood daarna en leaved de game. EA doe iets aan die fucking quilters bij een gelijk spel !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Nja over fodder gesproken.. 13-2 maar heb iig fodder erbij😂🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Iemand ervaring met WW Hansen? Is ze het prijsverschil waard ten opzichte van haar Centurion kaart?

[ Voor 1% gewijzigd door Partypooper op 12-01-2025 15:25 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Als ik Sane start met RW en switch formatie en hij komt op LW dan speelt hij slecht waarschijnlijk? Omdat hij geen LW positie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
llovesoccerx7 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:16:
Als ik Sane start met RW en switch formatie en hij komt op LW dan speelt hij slecht waarschijnlijk? Omdat hij geen LW positie heeft?
De vraag is waarom je Sane op LW zou willen hebben met z’n linkerbeen en z’n zwaar goeie finesse shot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5* weakfoot zou dus niet uit moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Is Champs nog steeds verlengd tot dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-09 17:52
Dani05 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:12:
Is Champs nog steeds verlengd tot dinsdag?
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:22
Kreeg balde nummerofut uit pakketjes
Is gewoon 830000 waard

Zou die beter dan mendy zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Markvd1984 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:37:
Is gewoon 830000 waard

Verkopen blijft dalen was boven de 1m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Markvd1984 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:37:
Is gewoon 830000 waard

Tradable? Lekker cashen dan idd!

Hier nu even wat Rush knallen voor doelstellingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:53:
[...]

Tradable? Lekker cashen dan idd!

Hier nu even wat Rush knallen voor doelstellingen
Wordt weer helemaal lijp van rush. Wat een ego’s .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:55:
[...]

Vreselijk irritant ja. 1e potje net alweer direct ego trippers inderdaad. Maarja toch ff proberen wat doelstellingen te behalen, het is niet anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 23:16
Traeces schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:55:
[...]

Wad echt bizar vandaag idd. Onmogelijk te winnen als je steeds een mbappe in je team.hebt die continu door egotripperij de bal verliest.

Ook mensen die totaal niet kijken naar benodigde spelers voor de punten gek genoeg, die begrijp k nooit zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier dan gelukkig wel alle Rush doelstellingen kunnen voltooien. Maar inderdaad, het lijkt wel of je alleen maar met malloten speelt. Rewards niks bijzonders weer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Binnenkort waarschijnlijk een Ronaldo sbc! Dat wordt alvast sparen🥲.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
llovesoccerx7 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:24:
Binnenkort waarschijnlijk een Ronaldo sbc! Dat wordt alvast sparen🥲.
Ik vernam jaapie stam, r10 en viera juist. R9 nog niks van gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:06:
[...]

Ik vernam jaapie stam, r10 en viera juist. R9 nog niks van gelezen
Hoop het ook niet. Als iedereen met r9 loopt wordt echt een hel.

Viera zou wel echt een toevoeging zijn voor mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11
Traeces schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:19:
[...]

Hier ook begonnen met sparen.. Dit gaat overigens wel supersnel, binnen een week staan er al meer dan 50 pakketjes klaar..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Moody2204 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:13:
Hier dan gelukkig wel alle Rush doelstellingen kunnen voltooien. Maar inderdaad, het lijkt wel of je alleen maar met malloten speelt. Rewards niks bijzonders weer helaas.
Ik was een maand in Zuid Amerika. Vrijwel niemand doet daar rubberbanden, echt maar 1 potje meegemaakt. Daar is het gewoon leuk om Rush te spelen.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:36:
[...]

Ik was een maand in Zuid Amerika. Vrijwel niemand doet daar rubberbanden, echt maar 1 potje meegemaakt. Daar is het gewoon leuk om Rush te spelen.
Echt rubberbanden kan volgens mij in Rush ook niet meer. Dan word je er gewoon uitgeknikkerd en wordt de speler een AI-bot. Maar daar word je ook niet per se vrolijker van. Wel jammer want ik vind Rush wel een leuke toevoeging, waarbij je normaliter redelijk eenvoudig doelstellingen moet kunnen halen.

Lekker Zuid Amerika. Ik ben nog nooit verder geweest dan Griekenland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6oeKGSbRViV7F745Xfw-yBCVg2I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vyimi9vrNMXazEZa8zV4uLrW.png?f=fotoalbum_large

Als van de week de markt naar beneden gaat wil ik mijn team upgraden met 750K. Wat vinden jullie hiervan? Dit zijn nog wel de huidige prijzen dus misschien kan er nog andere spelers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:32
Als ik Rush alleen speel dan blijf ik maar achterin staan want iedereen rent toch naar voren.
Zo is de kans volgens mij het grootst om te winnen.
Keeper van de tegenpartij gooit hem toch weer gelijk naar voren en dan sta jij i.i.g. achterin om een doelpunt te voorkomen.
Want er spelen toch hoop debielen in Rush.
Niet te geloven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
joenes30 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:54:
Als ik Rush alleen speel dan blijf ik maar achterin staan want iedereen rent toch naar voren.
Zo is de kans volgens mij het grootst om te winnen.
Keeper van de tegenpartij gooit hem toch weer gelijk naar voren en dan sta jij i.i.g. achterin om een doelpunt te voorkomen.
Want er spelen toch hoop debielen in Rush.
Niet te geloven.
Dat is inderdaad wel de beste manier om Rush te spelen want zo win je wel de meeste potjes. Ben zelf wel een tijdje geleden gestopt met Rush, de packs/XP is het mij niet meer waard om te spelen met al die debielen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:32
Tim01 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:24:
[...]

Dat is inderdaad wel de beste manier om Rush te spelen want zo win je wel de meeste potjes. Ben zelf wel een tijdje geleden gestopt met Rush, de packs/XP is het mij niet meer waard om te spelen met al die debielen
daarom speelde ik de laatste rush objectief met m’n neef. Kans op winnen is dan groter.
1 man voorin blijven en de ander achterin.
Maar dan nog zit je nog weleens met 2 koekenbakkers in je team.
Rewards kunnen weleens leuk zijn met Rush tijdens een promo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Lekker die evolution NumeroFUT Surge

Denk dat ik die op die Ait Nouri doe > gaat ie van 87 naar 89 algemeen en krijgt o.a. 3 nieuwe playstyles waarvan quickstep en relentless wel erg lekker zijn. Daarbij weak foot van 3 naar 4.

Lets go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:07:

Denk dat ik die op die Ait Nouri doe > gaat ie van 87 naar 89 algemeen en krijgt o.a. 3 nieuwe playstyles waarvan quickstep en relentless wel erg lekker zijn. Daarbij weak foot van 3 naar 4.

Lets go!
Toevallig hetzelfde gedaan! Twijfelde over hato maar die fullback++ is wel echt heel fijn. Overigens houd hij mendy en zambrotta al een tijd op de bank, voor een gratis kaart heerlijke back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 20:54
Wie van jullie wisselt van speler met rechter analog en wie gebruikt nog steeds L1? Ik kan maar niet wennen met rechter analog stick maar met L1 wissel ik naar mijn gevoel ook niet snel genoeg waardoor ik vaak te laat ben met de verdedigende keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slechtste gameplay dit jaar denk ik momenteel in de WL…… oef wat slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:46:
Slechtste gameplay dit jaar denk ik momenteel in de WL…… oef wat slecht.
Vanavond is niet echt leuk nee. Gisteren vrijwel alles gewonnen ging 6-2 of zo. Sta nu 7-7. Allee eerste pot gewonnen. Wat een drama alle twijfel ballen tegen en heb er gewoon geen zin in. Het knakte een beetje toen iemand weer ver buiten de zestien aan de zijlijn een R1 schot er in doet. Je kan er gewoon niks tegen doen. Ik scoor nooit met finesse en als 't dan gelijk op gaat winnen ze daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Oekol schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:56:
[...]

Vanavond is niet echt leuk nee. Gisteren vrijwel alles gewonnen ging 6-2 of zo. Sta nu 7-7. Allee eerste pot gewonnen. Wat een drama alle twijfel ballen tegen en heb er gewoon geen zin in. Het knakte een beetje toen iemand weer ver buiten de zestien aan de zijlijn een R1 schot er in doet. Je kan er gewoon niks tegen doen. Ik scoor nooit met finesse en als 't dan gelijk op gaat winnen ze daarom.
Met precision schieten in de instellingen en finesse+ gratis goals 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
llovesoccerx7 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:07:
[...]
Ik heb 'm nu op precision. Ben nog aan 't wennen. Laatste potje 2-1 voor hele wedstrijd. Paar keer paal voor mij. Hij pauzeert. Komt een speler er in en scoort twee x in 1 min. Afgefloten. Wat de fuck man ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:56:
[...]

Het vooral zo bizar traag weer en button delay gewoon van seconden. Olise wr maar in gezet weer ipv Zidane. Die werkt echt niet met deze gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Heb net m'n passing van assisted op semi gezet. Kijken of dat helpt. Echt niks komt aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
En dan twee futguarantee pakjes openen van WL en twee keer Lukebakio krijgen. Pleur toch op. Dit was mijn call. Morgen weer 'n dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier vanavond ook drama. Moest nog 1 potje winnen om een doelstelling te halen. Van half 8 tot 10 bezig geweest, niet gelukt.

Het 'grappige' is dat ik dit gisteren al voorspelde, want toen won ik namelijk ALLES. Dan weet ik al: volgende avond wordt het dus niks.

En ook de manier waarop had ik al voorspeld: passjes die niet aankomen, makkelijk gegeven penalties tegen, paar x rood als ik voorstond waardoor ik toch nog verloor. Keeper van de tegenpartij die de meest onmogelijke ballen pakt. Alles kwam weer uit.

Dat zit niet tussen de oren, want het gebeurt vrijwel iedere week. Het zijn voor mij signalen van scripting/ DDA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 10:02
Moody2204 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:49:
Hier vanavond ook drama. Moest nog 1 potje winnen om een doelstelling te halen. Van half 8 tot 10 bezig geweest, niet gelukt.

Het 'grappige' is dat ik dit gisteren al voorspelde, want toen won ik namelijk ALLES. Dan weet ik al: volgende avond wordt het dus niks.

En ook de manier waarop had ik al voorspeld: passjes die niet aankomen, makkelijk gegeven penalties tegen, paar x rood als ik voorstond waardoor ik toch nog verloor. Keeper van de tegenpartij die de meest onmogelijke ballen pakt. Alles kwam weer uit.

Dat zit niet tussen de oren, want het gebeurt vrijwel iedere week. Het zijn voor mij signalen van scripting/ DDA.
Skill issue

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En gisteravond dan? Toen verloor ik geen enkel potje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Me eigen herstelt na het drama begin, servers werden ook beter. Toch nog 9 wins gehaald.

Wel weer 1 sneu figuur tot de max. Kwam
3-0 voor 20 min ingame. , pleurt hij ze controller neer met een elastiekje. Zit je dan nog 70
Min beetje heen en weer te passen…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:11:
Me eigen herstelt na het drama begin, servers werden ook beter. Toch nog 9 wins gehaald.

Wel weer 1 sneu figuur tot de max. Kwam
3-0 voor 20 min ingame. , pleurt hij ze controller neer met een elastiekje. Zit je dan nog 70
Min beetje heen en weer te passen…..
Volgens mij als je keeper de bal heeft in z'n 16 hoef je niet te passen. Dat zag ik vrijdag 'n twitch streamer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hoe ver zijn jullie op de seizoensladder?

Hier niveau 22, benieuwd of ik daarmee beetje bij loop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11
Sleehond schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:13:
Hoe ver zijn jullie op de seizoensladder?

Hier niveau 22, benieuwd of ik daarmee beetje bij loop?
Hier al niveau 33, gaat erg hard dit seizoen.. Zonder al teveel moeite en volgens mij nog met 15 dagen te gaan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
M@cer schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:17:
[...]

Hier al niveau 33, gaat erg hard dit seizoen.. Zonder al teveel moeite en volgens mij nog met 15 dagen te gaan.
Netjes hoor, merkte gisteren avond dat ik idd al vrij snel XP aan het harken was.

Begint er vanavond nou al een eerste TOTY promo, of heb ik dat mis?

https://www.gamesradar.com/games/ea-sports-fc/ea-fc-25-toty/

Warmup cards?

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 14-01-2025 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Sleehond schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:07:

Lets go!
Zou je daar die Guendouzi niet mee moeten doen?

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Na 2 maanden ben ik toch ook maar weer begonnen met spelen, team wat aangepast en begin maar in divisie 8.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/KvddVFD8/Whats-App-Image-2025-01-14-at-09-56-10.jpg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mars18 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 09:59:
Na 2 maanden ben ik toch ook maar weer begonnen met spelen, team wat aangepast en begin maar in divisie 8.

[Afbeelding]
Dat is een aardig team voor 2 maanden😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 09:26:
[...]

Zou je daar die Guendouzi niet mee moeten doen?
Die heb ik niet en past niet in m’n team ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 16:45
Gisteren die Neto en Stones SBC's gedaan, al m'n fodder foetsie maar wel twee fijne upgrades. Denk dat ik tot na tots probeer te wachten om team verder te upgraden.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Sn3gG3l schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 11:19:
Gisteren die Neto en Stones SBC's gedaan, al m'n fodder foetsie maar wel twee fijne upgrades. Denk dat ik tot na tots probeer te wachten om team verder te upgraden.
Ik heb ze ook gedaan zeker geen spijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Jairzinho kunnen voltooien met alle fodder uit de club. Ontzettend goede speler voor mij. Met het laatste restje fodder + wat spelers kopen een icon pick kunnen doen. Kwam Sawa haar base kaart tevoorschijn. Dikke prima! :)

En uiteindelijk nog Mia Hamm haar baby WW gekocht. Die vanavond maar even testen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GM-BjpgtUeOO3lu4XlugDvBHieI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/npfSK7YjNf1WzGpKrGPdJDaG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 10:02
llovesoccerx7 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:07:
[...]
Waar kan je dit precies instellen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Rush in je eentje is echt niet te doen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30chInaUB4WAORxfzHr5rg2MwwY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O76WRE7kAKCtmG08Rm6fp0jS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Wat een gave nieuwe toty evo!
Voor wie gaan jullie? Twijfel tussen Saliba of Militao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:37
Dani05 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:21:
Wat een gave nieuwe toty evo!
Voor wie gaan jullie? Twijfel tussen Saliba of Militao
Zeker een leuke evo! Als Arsenal fan ga ik voor Saliba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik zie geen TOTY evo….!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Na opnieuw inloggen op de web app tenminste zie je een welkoms tekst. Als je de daily toty login sbc doet, heb je het eerste evo slot. Uiteindelijk kan je er een 93 evo van maken.

Toty evo star 1 heet de evo

[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 14-01-2025 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
_Uploader_ schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:30:
[...]

Na opnieuw inloggen op de web app tenminste zie je een welkoms tekst. Als je de daily toty login sbc doet, heb je het eerste evo slot. Uiteindelijk kan je er een 93 evo van maken.

Toty evo star 1 heet de evo
Die daily gedaan, maar ook na restart nog geen evo slot…. Bijzonder weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Sleehond schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:39:
[...]

Die daily gedaan, maar ook na restart nog geen evo slot…. Bijzonder weer
Ook niet bij de tab cosmetics and exclusives?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
_Uploader_ schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:40:
[...]

Ook niet bij de tab cosmetics and exclusives?
Uitgelogd, browser afgesloten en daarna opnieuw en nu doet ie het wel, vreemd…

Maar gelukt dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ik ga eoae Varane in de toty evo gooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mhm kan Saliba niet doen, ws omdat ik al een andere upgrade op hem gedaan heb (1 waarbij hij 2 playstyles extra kreeg > press proven en intercept). Blijkbaar kan ik hem daardoor niet meer inzetten.

Kan wel Kim Min Jae doen > maar heb dus al een sterke Saliba en Stones centraal staan. Vraag me af of het nut heeft om te doen (alhoewel ik ook wel Bundesliga spelers heb in de starting 11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier twijfel ik ook om Saliba te doen. Maar beter even wachten tot die andere evo's komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Sleehond schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:03:
Mhm kan Saliba niet doen, ws omdat ik al een andere upgrade op hem gedaan heb (1 waarbij hij 2 playstyles extra kreeg > press proven en intercept). Blijkbaar kan ik hem daardoor niet meer inzetten.

Kan wel Kim Min Jae doen > maar heb dus al een sterke Saliba en Stones centraal staan. Vraag me af of het nut heeft om te doen (alhoewel ik ook wel Bundesliga spelers heb in de starting 11)
Je kan eventueel hem ook opnieuw kopen of natuurlijk voor een andere cb gaan.
Moody2204 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:07:
Hier twijfel ik ook om Saliba te doen. Maar beter even wachten tot die andere evo's komen?
Dit is nu de eerste evo stap die je later geleidelijk kan door evolueren naar een 93 rates cb. Maar dan moet je deze evo wel ingezet en voltooid hebben wil je de volledige evo rating halen. Tenminste zo begreep ik het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:32:
[...]

Je kan eventueel hem ook opnieuw kopen of natuurlijk voor een andere cb gaan.
[...]

Dit is nu de eerste evo stap die je later geleidelijk kan door evolueren naar een 93 rates cb. Maar dan moet je deze evo wel ingezet en voltooid hebben wil je de volledige evo rating halen. Tenminste zo begreep ik het.
Oké, dat was me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:36:
[...]

Oké, dat was me niet helemaal duidelijk.
We hebben nog 12 dagen, het zal wel snel duidelijk worden wat de opties/keuzes zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Moody2204 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:07:
Kans zal klein zijn maar Saliba zit als het goed is ook in TOTY dus zou een beetje zonde zijn als je de evo doet en dan de (betere?) kaart packed

Ik wacht ook nog wel even met de evo. Ga er van uit dat jij in een van de volgende stappen ook nog een extra Playstyle+ krijgt en het zou zonde zijn als je nu een speler kiest die deze playstyle al heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Tim01 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 09:11:
[...]

Kans zal klein zijn maar Saliba zit als het goed is ook in TOTY dus zou een beetje zonde zijn als je de evo doet en dan de (betere?) kaart packed

Ik wacht ook nog wel even met de evo. Ga er van uit dat jij in een van de volgende stappen ook nog een extra Playstyle+ krijgt en het zou zonde zijn als je nu een speler kiest die deze playstyle al heeft
Als de spelers die je erin stopt nog geen playstyle heeft krijgt hij pinged pass+ en anticipate+. Als hij er wel eentje heeft (varane bijv) krijgt hij geen anticipate+. Saliba krijgt dus pinged pass erbij en behoudt anticipate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 16:45
Tim01 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:14:
Rush in je eentje is echt niet te doen
[Afbeelding]
Mee eens, zijn er nog meer mensen die Rush samen willen doen? Mijn nick staat in m'n signature. Moet ook een Co-Op wedstrijd winnen voor 5x1000 coin boost, ook liefhebbers voor? Voeg me toe!!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Augy schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:22:
[...]

Als de spelers die je erin stopt nog geen playstyle heeft krijgt hij pinged pass+ en anticipate+. Als hij er wel eentje heeft (varane bijv) krijgt hij geen anticipate+. Saliba krijgt dus pinged pass erbij en behoudt anticipate
Volgens mij niet toch? Ze krijgen nu alleen de normale relentless? Of is er een leak dat ze bij een van de volgende evo's pingend+ en anticipate+ krijgen?
Pagina: 1 ... 32 ... 68 Laatste