[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 10:05:
Zit hier al een poos te klooien met keepers. Had eerst Courtois, want die heeft bijna iedereen volgens mij, maar die viel mij zwaar en zwaar tegen. Buffon vond ik niet heel veel beter. Heb die Martinez nog geprobeerd, maar dat was het ook niet. Heb nu dus gouden Ederson, die ik van alle genoemde keepers nog de beste vind. Maar als ik jullie zo lees ga ik Howard een kans geven.
Kan je die 100% adviseren. Heb courtious ,Martinez, alisson en van der sar gebruikt.

Maar vind Howard verreweg de beste. Van der sar de slechtste…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:26
tukkerterror90 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 10:33:
[...]

Weet iemand ook welke promo picks je kan krijgen?
S2 en S3

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Prese proven+ op een LB zijnde Dimarco RTTK, zal dat goed zijn?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 11:38:
Prese proven+ op een LB zijnde Dimarco RTTK, zal dat goed zijn?
Stuk beter met dribbelen dan, zal iedergeval geen kwaad kunnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O2SxdoSYq0rMe2d0-oELLmZ0HNI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AEvL4RHXPp4KzqJU2EDxb2rI.png?f=fotoalbum_large

Dit maar als team gemaakt, miste Frenkie echt op het middenveld. Past perfect in mijn spel, hopen dat de cm versie nog gaat dalen, maar kon die niet betalen.

[ Voor 50% gewijzigd door Traeces op 28-12-2024 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Partypooper schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 10:23:
Ik zit nog steeds te wachten op een echte klapper kaart. Maar helaas.

Iemand had het een tijd terug over een Thuram sbc? Die komt zeker niet meer? :p
Ze Roberto is wel een must do sbc .

Leroy Sane schijnt ook heel goed te zijn.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 11:39:
[...]

Heb ze na lang wikken en wegen beide gedaan, maar die zijn zeker aan te raden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heb sane ook maar gedaan, is weer zo’n kaart waar je spijt van krijgt als je hem niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
[...]

Ze Roberto heb ik! Die bevalt me heel goed als wingback op lb. :)

Sane kan ik chemmen, maar ik heb op die plek Garrincha staan nu. Twijfel of die beter is.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffff... wat een verschil. Twee potjes Rivals gedaan, liep lekker vlot.

Toen begonnen aan de WL. Alsof mijn spelers door de modder moeten ploeteren. Wat een trage shit zeg. Loopt dus ook weer voor geen meter in de WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 11:38:
[...]

Stuk beter met dribbelen dan, zal iedergeval geen kwaad kunnen.
Dat dacht ik ook. Die chip shot ga ik dan wel op Diaz doen, die gebruik ik verder ook echt nooit maar vind zonde als in 'm echt niet inzet. Ook hij heeft geen PS+.

Wat betreft de twijfel met Joelinton EVO heeft hij de normale press proven al dus ga 'm echt op Dimarco doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de wl kwali nu naar 2 van de 6 gegaan of nog steeds 2-3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 13:45:
Is de wl kwali nu naar 2 van de 6 gegaan of nog steeds 2-3 ?
2 uit 5, 40% zoals 't altijd was maar dan met de helft aan wedstrijden.

[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 28-12-2024 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Prese proven+ op een LB zijnde Dimarco RTTK kan helemaal niet haha. Hij is 89 rated. Mag maximaal 87 zijn. Kuttt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL 8-7 geëindigd. Wat voor mijn doen erg goed is, dus best tevreden. Had 9-6 kunnen zijn, ware het niet dat in het laatste potje zijn rttk2 Harry Kane 5x scoorde, waardoor ik met 5-4 verloor. Verder wel leuke potjes met onderstaand team. Beste spelers toch wel Socrates, Sané en nog steeds Saliba. Howard heeft me ook een paar x gered, dus die blijft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YNeDANZ8iZfHs4VgB7ciei38IC8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mvAMexFbYjYLLzMwW5Aopw9Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:23
Merk nu wel dat mijn team echt veel zwakker is dan wat ik gemiddeld tegenkom. Mede doordat mijn packluck niet zo goed is als wat ik hier zie. 10-5 WL gehaald, dus opzich prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M5K3MNb3adBwxJmHnPpFv89DN9I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xDypuyAp30I2LVe0N7SW1hgB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het in divisie 3 momenteel echt heel moeilijk. Bij me tegenstander staat in centrum weer helemaal vol. En met backs zoals boey en ze roberto wordt het er op de flanken ook niet makkelijker op.

Heb nog niet verloren vandaag na 5 potten maar loopt niet soepel.

Zidane wel uit elftal gehaald. Vertraagd zo enorm mijn spel, omdat hij zo enorm zwaar aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Moody2204 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 17:24:
WL 8-7 geëindigd. Wat voor mijn doen erg goed is, dus best tevreden. Had 9-6 kunnen zijn, ware het niet dat in het laatste potje zijn rttk2 Harry Kane 5x scoorde, waardoor ik met 5-4 verloor. Verder wel leuke potjes met onderstaand team. Beste spelers toch wel Socrates, Sané en nog steeds Saliba. Howard heeft me ook een paar x gered, dus die blijft.

[Afbeelding]
Hoe bevalt Socrates? Nu ik Cruyff af heb overweeg ik de 85x30 te gebruiken voor hem.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 18:12:
[...]

Hoe bevalt Socrates? Nu ik Cruyff af heb overweeg ik de 85x30 te gebruiken voor hem.
Vaak vinden mensen hem lomp, maar bij mij was hij veruit mijn topscorer in de WL. Ik zou hem wel in een 2 spitsen systeem zetten als je 'm zou gaan gebruiken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqh60-cUnnxZ2XpjcMkDHw4wlUM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DkQD3zpKxFPVOrASfmrqmx94.jpg?f=fotoalbum_large

Bizar deze week _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
Klopt _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DnU3QymcpsiL2CbJ4KKiOz6Mv8I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ahoehiLee5esCi9X3vhuIVaq.jpg?f=user_large

Tevens mij Xavi Simons met Dinho Magic inmiddels 5* 5*

EN Rolfo LB versie gepackt (past alleen niet in mijn team)

[ Voor 8% gewijzigd door Valandil op 28-12-2024 19:50 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-09 17:52
Ja echt hoe dan haha. Ik kom ook allerlei first owner speler tegen zoals die kerst r9, son en ga zo maar door. Gooien jullie er punten tegenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 19:55:
Ja echt hoe dan haha. Ik kom ook allerlei first owner speler tegen zoals die kerst r9, son en ga zo maar door. Gooien jullie er punten tegenaan?
Veel openen. Me r9 en Zidane komen uit de icon sbc. Komany uit Rivals reward en vini net uit de 82x14. Kan die 82x14 sowieso adviseren, haast altijd een walkout of special card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Traeces schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 20:16:
[...]

Veel openen. Me r9 en Zidane komen uit de icon sbc. Komany uit Rivals reward en vini net uit de 82x14. Kan die 82x14 sowieso adviseren, haast altijd een walkout of special card.
Ja dat doe ik ook wel, maar meestal 87 of 88 rated fodder. Meer geluk aan jouw kant dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 07:23
Denk dat veel mensen wel veel openen, alleen packluck is gewoon de 1 wel en de andere niet. Verdien model natuurlijk zodat anderen ook weer veel gaan openen, liefst met fc points

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die sane is overigens echt geweldig _/-\o_ Hansen kan weer in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
@ modjes

Kunnen jullie bovenstaande user uit het topic verwijderen? Hij heeft teveel geluk. Dank u wel.

Die 82 x 14 zijn inderdaad top. Had zelf vanmiddag vd ven z'n speciale 86 rated kaart. Wellicht dat ik 'm ooit de kans geef. Geen super pull

Op de mobiel geeft de 82x14 pack niet thuis. Hoogste een 84 rated. Ga wel openen op console morgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 28-12-2024 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 20:41:
Die sane is overigens echt geweldig _/-\o_ Hansen kan weer in de verkoop.
Zou hem graag willen doen, maar speel met 2 CAM en geen LW of RW

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Oekol schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:24:
[...]

@ modjes

Kunnen jullie bovenstaande user uit het topic verwijderen? Hij heeft teveel geluk. Dank u wel.

Die 82 x 14 zijn inderdaad top. Had zelf vanmiddag vd ven z'n speciale 86 rated kaart. Wellicht dat ik 'm ooit de kans geef. Geen super pull

Op de mobiel geeft de 82x14 pack niet thuis. Hoogste een 84 rated. Ga wel openen op console morgen.
Zeker geen slechte pull is dat. Sinds ze uit zijn heb ik er 3 per dag geopend, beste tot nu toe 89 gold Lautaro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 00:31
Oekol schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:24:
[...]

@ modjes

Haha dit is gewoon een gevalletje fifa punten kopen. Of denk je nu echt dat dit pure luck is? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 20:16:
[...]

Die 82x14 doe ik iedere dag, maar nog steeds he-le-maal niks bijzonders eruit. Packluck is echt accountgebonden denk ik. Want mijn zoon packt ook zoveel goede kaartjes. Hier nog steeds Saliba als beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:15:
[...]

Haha dit is gewoon een gevalletje fifa punten kopen. Of denk je nu echt dat dit pure luck is? _O-
10zuidende euro’s maat. Vooral lekker haten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 29 december 2024 @ 00:03:
[...]

10zuidende euro’s maat. Vooral lekker haten.
Dat ik ook alle game modus speel en ook op hoger niveau oftewel betere packs. En ook continu die packs aan het recyelen ben om hogere kaarten er uit te krijgen is natuurlijk niet mogelijk :F

Doe continu die icon packs en pack er normaal geen hol uit. Nu toevallig r9 en Zidane.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
Traeces schreef op zondag 29 december 2024 @ 00:09:
[...]

Dat ik ook alle game modus speel en ook op hoger niveau oftewel betere packs. En ook continu die packs aan het recyelen ben om hogere kaarten er uit te krijgen is natuurlijk niet mogelijk :F

Doe continu die icon packs en pack er normaal geen hol uit. Nu toevallig r9 en Zidane.
Ja als je telkens pakketjes koopt is het ook wel heel makkelijk om elke keer van de fodder die icon sbc's te doen. Maar je hoeft je echt niet te schamen dat je er wat geld in stopt dat doen er zoveel. Het was in ieder geval niet de bedoeling om je op de kast te jagen excuses daarvoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op zondag 29 december 2024 @ 00:25:
[...]

Ja als je telkens pakketjes koopt is het ook wel heel makkelijk om elke keer van de fodder die icon sbc's te doen. Maar je hoeft je echt niet te schamen dat je er wat geld in stopt dat doen er zoveel. Het was in ieder geval niet de bedoeling om je op de kast te jagen excuses daarvoor.
Heb er in begin zeker geld in gestoken, zoals zeker wel meer. Dat boeit me ook echt niks wat iemand daar van vind.

Maar de laatste 2 maanden spaar ik gewoon al me coins van WL en Rivals. Daardoor had ik ook al 1,8 miljoen.

Fodder is nog nooit zo makkelijk te halen als deze fifa / ea fc. Je krijgt continu 82 / 83 of 84+ packs. Al weken lang.

Heb alleen al 50x 85+ gehad uit die token swaps.
SBC opslag maakt leven ook een stuk makkelijker :) div 2 gaf me ook al 70x 80+ kaarten qua rewards.

Daar kan je prima een paar sbcs mee doen :+

Ging mij er meer om dat het nu wel heel zwart wit wordt gebracht.

Ga deze week ook maar een staatslot kopen, normaal nooit zoveel geluk :+

Ps. De grap is nog uit die betaalde packs kreeg ik alleen maar troep kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:43:
[...]

Die 82x14 doe ik iedere dag, maar nog steeds he-le-maal niks bijzonders eruit. Packluck is echt accountgebonden denk ik. Want mijn zoon packt ook zoveel goede kaartjes. Hier nog steeds Saliba als beste.
Ff dubbelcheck voor vandaag:
- Theo Hernandez
- 1x ww fodder
- 3x IF

En dan dan zooi 86-84, deze sbc is gewoon gratis en al het extra is meegenomen voor andere SBC’s.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 29-12-2024 07:30 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 29 december 2024 @ 03:11:
[...]

Ff dubbelcheck voor vandaag:
- Theo Hernandez
- 1x ww fodder
- 3x IF

En dan dan zooi 86-84, deze sbc is gewoon gratis en al het extra is meegenomen voor andere SBC’s.
Er zit altijd zat fodder bij, daar gaat het niet om. Maar je hoopt toch een keer op een klapper, die heb ik gewoonweg nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:58:
[...]

Er zit altijd zat fodder bij, daar gaat het niet om. Maar je hoopt toch een keer op een klapper, die heb ik gewoonweg nog niet gehad.
Ok, maar om daar nou elke over te klagen ;)
Ter compensatie kun je in deze editie wel een 3/4 van je team vullen met evo’s.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:58:
[...]

Ik ook niet. Als ik iets pack is 't telkens 200k of 300k. Helaas, maar door veel te spelen alsnog een goed team. Die sbc's zijn ook relatief goedkoop met alle fodder die je krijgt. Heb nog nooit voor een sbc spelers moeten kopen, altijd met de beurs gesloten kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 29 december 2024 @ 13:32:
[...]

Ik ook niet. Als ik iets pack is 't telkens 200k of 300k. Helaas, maar door veel te spelen alsnog een goed team. Die sbc's zijn ook relatief goedkoop met alle fodder die je krijgt. Heb nog nooit voor een sbc spelers moeten kopen, altijd met de beurs gesloten kunnen doen.
Je krijgt uit de seizoen rewards echt steeds prima spelers. Die konate is echt een monster.

Je kan onder de 100k momenteel al prima spelers halen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 29 december 2024 @ 14:48:
[...]

Je krijgt uit de seizoen rewards echt steeds prima spelers. Die konate is echt een monster.

Je kan onder de 100k momenteel al prima spelers halen ook.
Nog advies voor een Spaans/frans hybrid team mbt spitsen voor 150/200k?

Ik zit eraan te denken on Salma te upgraden via attacking avalanche en dan waarschijnlijk de 4wf Griezman of 88 Dalglish te pakken in de hoop dat deze later nog een evo krijgen.

Mijn aanval is duidelijk het zwakst, aangezien ik sinds begin november niet gespeeld heb (86 learn, 88 Griezman, Stoichkov, Pajor 90).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 29 december 2024 @ 14:55:
[...]

Ik zit eraan te denken on Salma te upgraden via attacking avalanche en dan waarschijnlijk de 4wf Griezman of 88 Dalglish te pakken in de hoop dat deze later nog een evo krijgen.

Mijn aanval is duidelijk het zwakst, aangezien ik sinds begin november niet gespeeld heb (86 learn, 88 Griezman, Stoichkov, Pajor 90).
Spitsen zijn wel moeilijk, die pajor is overigens echt heel goed. Govou en dan door die evo halen ? Vind die govou altijd een pain in the ass om te spelen.

Als 10 kan ik je olise adviseren. Met deadeye er op echt geweldig, vind die een stuk fijner spelen dan Zidane.

Edit :

Krijg weer een rode kaart in de wl , daar krijg je plaats vervangende schaamte van _O-

Van alle beelden in de herhaling gekeken, boey speelt 100% de bal en niks anders. Overtreding gefloten, wtf , Rood _O-

[ Voor 12% gewijzigd door Traeces op 29-12-2024 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Hebben jullie defending op advanced staan (dat je rondje en kruisje / b en a gebruikt) of alles met rondje middels tactical?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Ja die rode kaarten zijn echt bizar soms. Net als de klote penalty's waar je echt soms niks aan kunt doen. Ging ook 7-0 maar nu dus 7-2.
1x rood tegen, geen idee hoe en 1x 2 penalty's achter elkaar waarbij een speler die ik niet geselecteerd had tegen een tegenstander aanloopt.... wel zuur want anders ging ik gewoon 9-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:47:
Ja die rode kaarten zijn echt bizar soms. Net als de klote penalty's waar je echt soms niks aan kunt doen. Ging ook 7-0 maar nu dus 7-2.
1x rood tegen, geen idee hoe en 1x 2 penalty's achter elkaar waarbij een speler die ik niet geselecteerd had tegen een tegenstander aanloopt.... wel zuur want anders ging ik gewoon 9-0
Ja echt belachelijk, dit was een gelijk opgaande pot maar door rood was het gelijk klaar.

Ga nu 5-1, maar prima. Wil hem er even snel doorheen draaien voor die token.

Edit :

Ffs gewoon weer een prima tackle en rood. Ga maar geen tackles meer gebruiken, dan maar een tegendoelpunt.

Gelukkig 1-0 over de streep getrokken 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 29-12-2024 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Bossie schreef op zondag 29 december 2024 @ 14:55:
[...]

Spaanse spits: Fernando Torres
Franse spits: voor 200k wordt het lastig. Govou? Griezmann?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:27:
[...]

Spaanse spits: Fernando Torres
Franse spits: voor 200k wordt het lastig. Govou? Griezmann?
Icons/heroes kan ook, maar het team is vrijwel frans/spaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Bossie schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:53:
[...]

Icons/heroes kan ook, maar het team is vrijwel frans/spaans.
Raul sbc is ook een optie .

Weet niet of je genoeg fodder hebt

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Valandil schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:31:
[...]

Raul sbc is ook een optie .

Weet niet of je genoeg fodder hebt
Die zou ik afraden, zijn base versie is echt drama. Verwacht niet dat die versie veel beter is. Ga dan eerder voor butra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer 3x de 82+ x 14 gedaan. Als beste 87-rated Martinez (de Argentijnse keeper). Ik bedoel maar...

Is er trouwens ook weer iets mis met de matchmaking? Ik heb het in Rivals moeilijker dan in de WL momenteel.

[ Voor 38% gewijzigd door Moody2204 op 29-12-2024 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:54

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb zoals langzamerhand het vermoeden dat ik een bundesliga team moet gaan starten. De laatste dagen een aantal WW gepackt. Undav, Amiri en Sule. De rest wat ik in die 14x packs had was allemaal brandhout.

Edit: heb enkel Guehi (voor mijn PL team) uit een pakje van 10 coins getoverd.

[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 29-12-2024 21:05 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:45
Jeetje volgens mij heet @Traeces alle luck verbruikt.
Uit 3 van die 14x82 pakketjes hoogste kaart 1 van 86....
1 pakket was zelfs maar 1 84 en in 1 pakket was de hoogste 83....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Moody2204 schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:57:
Weer 3x de 82+ x 14 gedaan. Als beste 87-rated Martinez (de Argentijnse keeper). Ik bedoel maar...

Is er trouwens ook weer iets mis met de matchmaking? Ik heb het in Rivals moeilijker dan in Rivals momenteel.
Hoe bedoel je dit?
Ben zelf in de WL van 6-2 naar 6-7 gegaan dus maar even gestopt. Niveau lijkt vanaf 6-2 opeens een stuk hoger. Denk morgen de laatste 2 potjes maar even afmaken en dan hopen dat ik er nog 8 wins uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
tukkerterror90 schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:26:
[...]

Hoe bedoel je dit?
Ben zelf in de WL van 6-2 naar 6-7 gegaan dus maar even gestopt. Niveau lijkt vanaf 6-2 opeens een stuk hoger. Denk morgen de laatste 2 potjes maar even afmaken en dan hopen dat ik er nog 8 wins uit kan halen.
Die matchmaking is niks op af te lezen, ik ging vrijdag 0-4 en zaterdag ging ik op een 8 win streak naar 8-4.
Uiteindelijk eindigde ik met 8-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben van 7-1 naar 8-7 gegaan, liep echt voor geen meter meer.

Kreeg denk ook nog een esporter tegen gezien het team en hoe ik helemaal scheel werd getikt……

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Jamesl schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:37:
[...]

Die matchmaking is niks op af te lezen, ik ging vrijdag 0-4 en zaterdag ging ik op een 8 win streak naar 8-4.
Uiteindelijk eindigde ik met 8-7.
Ja ik eindig meestal ook op 8 wins ongeveer. Het vreemde is dat het nooit echt constant is. Heb bijna elk weekend wel dat ik opeens een winstreak heb van een stuk of 5 wedstrijden en dan vervolgens verlies ik er opeens weer een stuk of 5. Of het is andersom dat ik slecht begin en dan op het eind bijna alles win haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Palmer maar even voltooid vanavond. Morgen WL afmaken. Ga nu 1-1 dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 22:00
Moody2204 schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:57:

Is er trouwens ook weer iets mis met de matchmaking? Ik heb het in Rivals moeilijker dan in de WL momenteel.
Vind t vanavond ook ploeteren hoor, veel defensieve spelers, kleine overwinningen en toxic quiten. Fifa at his finest

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:03:
[...]

Die zou ik afraden, zijn base versie is echt drama. Verwacht niet dat die versie veel beter is. Ga dan eerder voor butra
Heb in voorgaande edities met beide gespeeld, maar vind de SBC’s voor beide overpriced in de deze fase van de game.

Je weet dat nu de spelers met twee playstyle+’s gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Oekol schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:40:
Hebben jullie defending op advanced staan (dat je rondje en kruisje / b en a gebruikt) of alles met rondje middels tactical?
Halloooo? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
En default is? Tactical?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 27-09 19:25
Hier Advanced, het is even wennen maar je kunt mensen echt beuken geven, niet aan te raden in je eigen 16 trouwens :+

Het is trouwens niet gewoon X/A inhouden, je zult het een beetje moeten timen, vooral als je langs iemand loopt is het zeer handig.

Hier mijn doel behaald, 2 wins in de WL :9
Nog 6 te gaan, dus wie weet haal ik de 4 wins en de WW guarantee pack nog, zou een goeie eerste WL zijn.

Heb nu ook aardig wat coins om komende WL wat spelers te kopen, dit is nu nog mijn team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O-DfmHx7gOpeEK8xfxyxbkobzG4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/erUZUZNfM2bbsc858Hy3su8F.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Heb gisteren Van Dijk zijn TOTW kaart gekocht. Als je zijn gold al ovepowered vind. Zijn TOTW kaart is echt vele malen beter dan zijn gouden kaart. Imo het prijsverschil echt wel waard. :)

Had ook Maicon UT Prime gekocht. Maar die heb ik weer verkocht. Die viel me echt vies tegen helaas. Heb daar Llorente weer terug gezet. Die speelt echt veel beter voor mij.

En heb op Theo de WF upgrade en intercept+press proven evo's gebruikt. Die is ook merkbaar beter geworden.

Team nu zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b3GSovJSHPEg5sTZoqz8fTqgzms=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ShtFPX3k5BEtTnMSPkhs1TsP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
Mensen hier ervaring met die speciale kaart van Leroy Sane? Vind hem namelijk een beetje log aanvoelen. Had een Hunter op hem zitten. Nu maar even aangepast naar Engine om zijn dribbel wat te verbeteren. Wat is jullie ervaring met hem en welke chem style gebruiken jullie ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op maandag 30 december 2024 @ 22:44:
Mensen hier ervaring met die speciale kaart van Leroy Sane? Vind hem namelijk een beetje log aanvoelen. Had een Hunter op hem zitten. Nu maar even aangepast naar Engine om zijn dribbel wat te verbeteren. Wat is jullie ervaring met hem en welke chem style gebruiken jullie ?
Ik gebruik 'm vanaf rechts met hawk. Maar ik vind het wel meevallen met dat log zijn eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:47
tukkerterror90 schreef op maandag 30 december 2024 @ 22:44:
Hawk hier en vind het een heerlijke kaart. Abnormaal in de geplaatste schoten. Als RVA op 48 games met 40 goals (enkel Rivals!)

Overigens ook even een lans breken voor de Wirtz 91 CAM kaart. Poh wat lekker zeg. Op CAM 23 wedstrijden en 23 goals. Met hunter en player role op schaduwspits ++

En tot slot is Howard en chille keeper (ook op basis van goede reacties hier gekocht)

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 30-12-2024 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
WW Rolfo gepacked en ze past totaal niet in team. Als supersub proberen of 't wat is. Wel jammer lijkt goede kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 30 december 2024 @ 21:06:
Heb gisteren Van Dijk zijn TOTW kaart gekocht. Als je zijn gold al ovepowered vind. Zijn TOTW kaart is echt vele malen beter dan zijn gouden kaart. Imo het prijsverschil echt wel waard. :)

Had ook Maicon UT Prime gekocht. Maar die heb ik weer verkocht. Die viel me echt vies tegen helaas. Heb daar Llorente weer terug gezet. Die speelt echt veel beter voor mij.

En heb op Theo de WF upgrade en intercept+press proven evo's gebruikt. Die is ook merkbaar beter geworden.

Team nu zo staan:

[Afbeelding]
Welke is dat voor Theo?
De webapp is echt bagger voor een overzicht van de beschikbare evo’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 03:07:
[...]

Welke is dat voor Theo?
De webapp is echt bagger voor een overzicht van de beschikbare evo’s.
Die evo’s krijg je als je potjes speelt. Je kan ze terug vinden bij de doelstellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 07:25:
[...]

Die evo’s krijg je als je potjes speelt. Je kan ze terug vinden bij de doelstellingen.
Dat verklaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist deze speler zonder naam gepackt in een pakje van 10 coins. Hebben jullie een idee wanneer die packs tevoorschijn komen in de app? Lijkt er op dat die ongeveer 2x per dag bijgevuld worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5IgjUF96c8-mxig2h_u44TAKs0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7SZeGxa682dZHjfGyj7UbPB0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Iemand nog tips om dat timed shooting onder de knie te krijgen? Ik ben met die trainer eigenlijk altijd te laat, vind het tot dusver lastig om de animatie te volgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:30:
Zojuist deze speler zonder naam gepackt in een pakje van 10 coins. Hebben jullie een idee wanneer die packs tevoorschijn komen in de app? Lijkt er op dat die ongeveer 2x per dag bijgevuld worden.

[Afbeelding]
Er is een ook een pack van 30 coins, beide packs hebben een timer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bossie schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:06:
[...]

Er is een ook een pack van 30 coins, beide packs hebben een timer.
Klopt. Deze probeer ik beide te openen op een dag (of zelfs 2x).

Verder nog eens gekeken wat ik aan fodder heb. Wil bijna zeggen dat mijn fodder team beter is dan mijn PL team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/or-m8F5rhyHqpjjzfCrFu-Pdn8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bUqMjjrf37l1gVYqvXQFuLSO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7cLEe8pL8vCkpvG88CkWSBx2EE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ji91EAZUqmByIQc6pqxSHU0M.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door Oxigeon op 31-12-2024 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Park de bus is ook weer helemaal terug hoor. Net in me pauze ff snel een potje gespeeld.

Met 7 man kort voor de 16 Je komt er met. combinaties niet door heen en dribbelen is ook geen doen omdat ze zo kort op elkaar staan.

Snap ook niet welke tactiek dat is zo alles zo dicht op elkaar staat. Mijn backs staan bv veel breeder uit elkaar. Cvms zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Nadat het fiasco met de rodri's ben ik weer begonnen met handelen. Op rodri (vol geïnvesteerd) was ik een veelvoud verloren per kaart. Denk aan 40k gekocht en afgelopen weken verkocht voor 28-35k.

Toen even niet meer gehandeld. Nu dacht ik met de vrije dagen weer even wat te proberen en zie daar. Profit!

Had nog omgerekend 2,1mln, als ik nu alles verkoop zit ik op meer dan 3,8mln. Toch netjes in krap een week.

Dat wordt nog wel meer wat de kaarten die ik nu heb zijn FC Pro kaarten die maandag weer spelen gaan. Hoop toch zo'n 4,5mln over te houden volgende week.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DLaaMZuX-Vhli8sgXu7b-Ri-fAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zmwz2dKs75hGWoBOyckEtAa2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 31-12-2024 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Oekol schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:22:
Nadat het fiasco met de rodri's ben ik weer begonnen met handelen. Op rodri (vol geïnvesteerd) was ik een veelvoud verloren per kaart. Denk aan 40k gekocht en afgelopen weken verkocht voor 28-35k.

Toen even niet meer gehandeld. Nu dacht ik met de vrije dagen weer even wat te proberen en zie daar. Profit!

Had nog omgerekend 2,1mln, als ik nu alles verkoop zit ik op meer dan 3,8mln. Toch netjes in krap een week.

[Afbeelding]
Netjes, wat is je tactiek? Fodder kopen en wachten op een SBC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Jamesl schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:23:
[...]

Netjes, wat is je tactiek? Fodder kopen en wachten op een SBC?
Nee dat werkt dus niet. Dat was de tactiek met Rodri 91. Maar hij daalde dag naar dag. Heb nu vooral in speciale kaarten gehandeld en afgelopen weekend heel veel verdiend met WW Icons en TOTW kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Oekol schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:24:
[...]

Nee dat werkt dus niet. Dat was de tactiek met Rodri 91. Maar hij daalde dag naar dag. Heb nu vooral in speciale kaarten gehandeld en afgelopen weekend heel veel verdiend met WW Icons en TOTW kaarten.
Maar dan gok je er dus op dat WW Icons stijgen?
En TOTW snipen en voor meer verkopen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:30:
[...]

Maar dan gok je er dus op dat WW Icons stijgen?
En TOTW snipen en voor meer verkopen lijkt me?
Klinkt meer also zondag/maandag kopen en dan donderdag/vrijdag weer in de verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corsa Nostra
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 26-09 10:51
Moody2204 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 10:05:
Zit hier al een poos te klooien met keepers. Had eerst Courtois, want die heeft bijna iedereen volgens mij, maar die viel mij zwaar en zwaar tegen. Buffon vond ik niet heel veel beter. Heb die Martinez nog geprobeerd, maar dat was het ook niet. Heb nu dus gouden Ederson, die ik van alle genoemde keepers nog de beste vind. Maar als ik jullie zo lees ga ik Howard een kans geven.
Hier ook een drama. Voor mijn idee maakt het geen **** uit wie ik in het doel zet.
Ik krijg de meest klungelige doelpunten tegen door de keepers.
Of de bal komt op z'n rug, of hij struikelt er half over, of hij loopt af te dansen met een verdediger waardoor hij niet bij de bal komt.
Als ik dan voor een doelstelling een achenebbisj keeper op doel heb staan, en hij links en rechts kanonskogels weet tegen te houden, geef ik het op 8)7
Nu staat er gewoon een keeper die de chemistry niet verpest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J1kZplTPU-wc996ECdF1cyMI6_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kUkXtHUzJZZrCvo0iPP326x1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Corsa Nostra op 31-12-2024 16:04 ]

HTPC - Home Theater

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik kan dit spel echt totaal niet meer serieus nemen.

Het is alleen maar van 30 meter knallen en alles vliegt er in. Want je keeper doet toch niks. Dat zelfde geld voor vrije trappen op de 16 altijd raak tegenwoordig.

Je wordt of op je eigen 16 vast gezet, want je sprint toch de verdedigers van de tegenstander er niet uit. Of ze parkeren de bus voor hun eigen 16, want met iedere scheet liggen mijn aanvallers op de grond. Zelfs als ik de bal shield met sane of r9 rammen ze hun gewoon omver steeds.

Mijn Vini met 97 pace wordt net bij gehaald in een sprint, kounde lag op de grond, ik was nog geen 5 meter weg en was alweer bij gehaald WTF !

Het moeten echt Amerikanen zijn welke een hekel aan voetbal hebben welke dit spel maken. Game heeft echt niks meer moet voetbal te maken, het is panini plaatjes sparen anno 2025.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:58
Traeces schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:42:

Het is alleen maar van 30 meter knallen en alles vliegt er in. Want je keeper doet toch niks. Dat zelfde geld voor vrije trappen op de 16 altijd raak tegenwoordig.

Je wordt of op je eigen 16 vast gezet, want je sprint toch de verdedigers van de tegenstander er niet uit. Of ze parkeren de bus voor hun eigen 16, want met iedere scheet liggen mijn aanvallers op de grond. Zelfs als ik de bal shield met sane of r9 rammen ze hun gewoon omver steeds.

Mijn Vini met 97 pace wordt net bij gehaald in een sprint, kounde lag op de grond, ik was nog geen 5 meter weg en was alweer bij gehaald WTF !

Het moeten echt Amerikanen zijn welke een hekel aan voetbal hebben welke dit spel maken. Game heeft echt niks meer moet voetbal te maken, het is panini plaatjes sparen anno 2025.
Het is ook weer 1 grote Acrobaten show
Morgan die fysiek alles wint van konate en van dijk
Troare die super traag is

Vrouwen die alles en iedereen eruit sprinten
Cpu besturing die instapt wanneer niet moet

En quiten na rode kaart of 0 0 nog steeds niet opgelost
Slechte passing
Iedereen die op buitenspel speelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:58:
[...]

Het is ook weer 1 grote Acrobaten show
Morgan die fysiek alles wint van konate en van dijk
Troare die super traag is

Vrouwen die alles en iedereen eruit sprinten
Cpu besturing die instapt wanneer niet moet

En quiten na rode kaart of 0 0 nog steeds niet opgelost
Slechte passing
Iedereen die op buitenspel speelt
Buiten spel kan je op spelen, maar de passing is zo tering langzaam weer dat uiteindelijk me spits alweer buiten spel staat voordat de pass gegeven is.

Normale passing en steekballen werken amper meer op de helft van de tegenstander. Alleen maar r1 passing of die achterlijke boog balletjes.

EA moet een een totaal andere ai en engine gaan bouwen. Dit is met afstand de slechte ea / fifa sinds jaren.

Nog nooit zoveel bugs of achterlijke gameplay meegemaakt in 8 jaar tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 17:03:
[...]
EA moet een een totaal andere ai en engine gaan bouwen. Dit is met afstand de slechte ea / fifa sinds jaren.

Nog nooit zoveel bugs of achterlijke gameplay meegemaakt in 8 jaar tijd.
Het is al een drama sinds frostbite en Ik zie ze voorlopig niet switchen.

Het is simpelweg pakken wat er gepakt kan worden totdat er meer en meer landen lootboxes aanpakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 22:00

Waar ik nog het meeste moeite mee heb is het volgende voorbeeld.

Minuut 85, 0-0 na een lastige wedstrijd. Ga alleen op de keeper af, leg af en kan schieten op leeg doel: RQ de tegenstander ineens (verbinding weg of spel afgesloten)

Resultaat, geen punten in rivals omdat er werd gequit (en had er nog 1 nodig voor de 35).

Quitten bij 0-0 moet gewoon een win voor de tegenstander zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Partypooper
Ja de gameplay is af en toe echt om te janken. Ik snap soms ook de passing logica niet van deze game. Dan richt ik op de speler die het meest dichtbij mij staat of naar degene naar wie ik wil spelen en dan tap ik kort op A en dan gaat die bal vervolgens naar een compleet andere speler die niet eens vrij staat waardoor ik balverlies lijdt. Ik heb nog gedacht dat mijn controller stick drift had ofzo. Maar met een andere controller is het “probleem” ook.

En vaak voelen alle spelers stroperig aan. Laatst voelde Garrincha aan als een betonnen blok en kon ik er niks mee.

Ach ja, het probleem is dat als je een voetbalgame wilt spelen dat je eigenlijk maar een echte keus hebt en dat is FC. Dat komt dan helaas met beperkingen in de gameplay en dat zullen we dan maar moeten “accepteren”.

EA gaat toch niks veranderen. We hopen elk jaar weer dat de nieuwe versie vele verbeteringen met zich meebrengt. Maar in alle eerlijkheid weten we allemaal wel dat de veranderingen minimaal zijn. Servers zijn elk jaar nog steeds slecht al dan niet slechter. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Zolang er geen concurrentie is welke EA het lastig maken gaat er never nooit wat veranderen. Ze hebben een monopolie positie en daar maakt EA gewoon keihard misbruik van want ze weten toch wel dat de nieuwe versie braaf gekocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor

Ik deel je frustratie, er is echt van alles mis met de hele gamecode. Van matchmaking tot gameplay. Ik was een paar weken in het buitenland en had daar enkel toegang tot een PS4. Daar gebeurde het voortdurend dat ik een sprint trok met een vleugelaanvaller en de speler letterlijk niet bewoog, echt in super slomotion terwijl de verdediger gewoon kon sprinten. En zodra de verdediger dichtbij gekomen was bewoog mijn speler ook ineens weer. Op de PS5 heb ik dat nog nooit gehad. Nu speelde ik wel wireless en geen heel goede verbinding, maar het gebeurde ook als de verbinding stabiel leek. Ik zou er niet van opkijken als dit op de PS ook gebeurd alleen iets minder opzichtig zoals die actie van Vinnie bij jou.

Om verder nog maar te zwijgen over buiten D1 en D2 niet te kunnen degraderen. Als je vast zit in een divisie die net iets te hoog is voor je skill level, dan is het zwoegen en zweten zonder plezier. En al helemaal om aan je rewards te komen.

Maar goed, er is geen beter alternatief. En soms zitten er heerlijke potjes voetbal tussen. Dat laatste moeten we maar koesteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben niet meer de enige die geen hoge pet op heeft van de game lees ik wel...

Overigens wens ik een ieder op dit forum het allerbeste toe voor 2025!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Gaat 110k kosten. Hoop dat hij naast ST ook CAM heeft of wellicht LW.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0oaxRVYcJUhcoZ3EnXavGyvdec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XgqpW62sR9zDS2jT2ITVrtHE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Overigens met alles hierboven, ik kon me er erg in vinden vandaag. Ging ff verbinding testen had ik 100% packet loss maar wel een input lag van 3ms. Ergens moest iets fout zijn dus..

Even een tutorial gevolgd (https://community.kpn.com...pn-experiabox-v10a-515455)

En nu heb ik op poort 3074 geen 100% packet loss meer. Kijken of ik vanavond weer kan winnen. Vanmiddag alles verloren met delay etc. Helemaal ruk. We zullen zien😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:14
Vooral de passing inderdaad is werkelijk waar echt dramatisch. Ik dacht dat het aan mijn instelling lag, maar verder alles geprobeerd en toch nog dezelfde probleem. Hierdoor krijg ik echt vieze counters tegen of mis ik de kansen voor het doel. Lijkt mij dat het te maken heeft met de stomme extra animaties en Hypermotion engine die ze hebben ''verfijnd''.

Toch nog in divisie 1 teruggekomen, maar ik vrees dat ik volgende keer in divisie 2 ga blijven. Het duurt nog langer om meer winsten te pakken en het is niet zo dat de beloningen beduidend beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 16:36:
Gaat 110k kosten. Hoop dat hij naast ST ook CAM heeft of wellicht LW.
[Afbeelding]
Ga ik wel m’n vervanger van maken van Nunez denk ik. Lijkt wat completer te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 18:14:
[...]

Ga ik wel m’n vervanger van maken van Nunez denk ik. Lijkt wat completer te zijn
Twijfel. Hij is inmiddels 4*4* door de laatste evo.
Die PS+ van Nunez is wel fijn....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5MS1WTP6PV4c7Pjes1-lNaDMWbg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xqOh3Rraf3oA4lZ5nc3oregP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 18:45:
[...]

Twijfel. Hij is inmiddels 4*4* door de laatste evo.
Die PS+ van Nunez is wel fijn....

[Afbeelding]
Ja ik hem hem nog op die 87 centurions versie. Opsich nog steeds een aardige kaart maar ben van mening dat er inmiddels beter te krijgen is in de spits. Die Gakpo met engine lijkt me wel wat. Dan is z’n pace voldoende tot goed en schieten dribbelen is dan beduidend beter dan Nunez.

OF hopelijk krijgt ie nog de LVA versie erbij, dan zou ik hem daar nog wel eens willen proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 01-01-2025 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:13:
[...]

Ja ik hem hem nog op die 87 centurions versie. Opsich nog steeds een aardige kaart maar ben van mening dat er inmiddels beter te krijgen is in de spits. Die Gakpo met engine lijkt me wel wat. Dan is z’n pace voldoende tot goed en schieten dribbelen is dan beduidend beter dan Nunez.

OF hopelijk krijgt ie nog de LVA versie erbij, dan zou ik hem daar nog wel eens willen proberen.
Het is een LW en ST. Met 5* weakfoot.
Maar drie teams. Ga 'm echt wel ff meenemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:17:
[...]

Het is een LW en ST. Met 5* weakfoot.
Maar drie teams. Ga 'm echt wel ff meenemen.
Ja, voor maar 3 teams heb ik 'm ook meegepakt. Weet alleen nog ff niet welke chem ik erop ga zetten. Ideeën?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:24:
[...]

Ja, voor maar 3 teams heb ik 'm ook meegepakt. Weet alleen nog ff niet welke chem ik erop ga zetten. Ideeën?
Zit zelf te denken aan engine of catylyst. Maar gezien quickstep + denk ik dat juist meer de passing en dribble nog opgevoerd kunnen worden.

Alleen nog twijfel of ik hem als spits of LW ga proberen.

Spits Gakpo en dan LW Grealish
OF
Spits Nunez en dan LW Gakpo

Neig naar het laatste, al heeft ie dan "maar" 1 playerrole +

[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 01-01-2025 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:24:
[...]

Check heb 'm ook binnen. En m'n win voor Rivals. Wel 8 potjes voor moeten spelen. Zo vervelend dat t spel vandaag bepaalde hoe of wat.

Heb Hunter gedaan want had ik er nog 8 van. Morgen met 'm spelen

Wel mooi om te zien dat t veranderen van de poorten in de router nu 10ms staat ipv 20ms bij matchmaking. Dus heeft iets gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 01-01-2025 21:13 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 68 Laatste