[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:33:
[...]

Zit zelf te denken aan engine of catylyst. Maar gezien quickstep + denk ik dat juist meer de passing en dribble nog opgevoerd kunnen worden.

Alleen nog twijfel of ik hem als spits of LW ga proberen.

Spits Gakpo en dan LW Grealish
OF
Spits Nunez en dan LW Gakpo

Neig naar het laatste, al heeft ie dan "maar" 1 playerrole +
Ik heb engine gedaan en als spits (wel in een 2 spitsen systeem). Een potje gedaan met een goal en assist van Gakpo. Te weinig om een goede indruk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:37
Iemand die baby dalglish heeft
En wat vinden jullie er van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.futbin.com/25/squad/374459

Volgende week weer thuis na een paar weekjes weg te zijn geweest, onder het excuus van jetlag gaat de ps5 weer even een paar dagen wat extra aandacht krijgen:
- attacking avalanche 1 op Salma
- hopelijk een attacking avalanche 2 op Morales
- waarschijnlijke de nieuwe evo van gisteren op Kounde

Gakpo is ook zeer interessant, zeker omdat ik Salah untradeable en 89 Jota nog heb. Als de verdediging niet goed staat kan dat ook een snelle link met VVD zijn (Parejo heb ik meer als opbouwende CCB voor 3/5ATB).

Misschien Sane nog meepakken voor de onvermijdelijke 442/433 formaties, zou qua chem kunnen passen met Ze Roberto en eventueel Rudiger.

Baal wel van de gemiste pick voor bonmati/Bellingham aangezien ik ze beide tradeable had.

Het gameplan staat klaar, het enige risico is dat een andere game misschien leuker is. Maar eerst ff de Fifa evo’s en dan pas weer verder met de Elden Ring dlc (de kreupele draak moet nog steeds neer :+).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:02
Markvd1984 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 22:46:
Iemand die baby dalglish heeft
En wat vinden jullie er van ?
Ja bevalt super hier snap niet dat hij maar 200K kost. Hij heeft 84 dribbel maar het voelt eerder aan als 95 dribbel. Daarnaast is hij snel en met zijn Finesse shot+ playstyle vliegen de geplaatste schoten er met rechts en links makkelijk in aangezien hij ook 5* weakfoot heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:37
tukkerterror90 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 15:53:
[...]

Ja bevalt super hier snap niet dat hij maar 200K kost. Hij heeft 84 dribbel maar het voelt eerder aan als 95 dribbel. Daarnaast is hij snel en met zijn Finesse shot+ playstyle vliegen de geplaatste schoten er met rechts en links makkelijk in aangezien hij ook 5* weakfoot heeft.
Thnx

Was in twijfel om hem te kopen
Ga het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-09 21:47
Iemand voor 287k nog een goede investering tip voor mijn elftal? Keepers heb ik het niet zo op, ik merk dat ze te weinig impact voor mij maken en dat ik voorlopig die Martinez wel prima vind.

Spits? Verdedigende CM? Een CV/LA/RA?

Waar zien jullie de meeste aantrekkelijke upgrade?

Hoor het graag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mO7QE0XS1IzEfSMkHq2LQHQfJ2E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qZYzTeGJfHMLNkm6avsBzOMS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/43uzLL8Y2BTo0sV4kUZaOaUzEY4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aFsLQV5u2irUVFeTpvx9DvO0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INwozR5HJPWKP0ySS7IQ8_1r7j0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vv8fQUdqojk4dmaSLwfrxIDd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Sleehond schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:07:
Iemand voor 287k nog een goede investering tip voor mijn elftal? Keepers heb ik het niet zo op, ik merk dat ze te weinig impact voor mij maken en dat ik voorlopig die Martinez wel prima vind.

Spits? Verdedigende CM? Een CV/LA/RA?

Waar zien jullie de meeste aantrekkelijke upgrade?

Hoor het graag!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Van Dijk ipv die Japanse CB.
LB: Theo gold als je die kan chemmen. Of Mendy evt en door de winter wingback 2 heen halen.
RB: Dalot neerzetten.
CM: Die Argentijnse cm eruit en dan Cover star Bellingham als je Mendy op LB zet.
ST: Baby WW Dalglish ipv Nunez.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-09 17:52
Voor de mensen die bijvoorbeeld de 30 gouden spelers 85+ pakket hebben gekozen bij de swaps: hebben jullie deze al geopend of wachten jullie tot toty?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:21
Proberen waard?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:20
Nog meer middenvelders ... :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rvK-zkAJZi4o_tEpz7WDdG3qDdc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jftiIO0Rd7mrd4LWyG77htlD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toure pack je een keer en speel je het restant van het seizoen :)

Edit: 89 Rolfo LB uit de 83x10

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 03-01-2025 08:43 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 09:11
Gisteren Mbape uit een 77+ pack gepacked :) eindelijk wat luck. Op exact het zelfde moment packte een vriend van mij rivaldo.

[ Voor 51% gewijzigd door Xenophoben op 03-01-2025 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:49
Is er toevallig iets in de gameplay veranderd qua koppen? Een paar weken geleden lukte het me nog best vaak om te scoren met van dijk uit een corner, maar nu gaat elke kopbal of 5 meter over of een lullig pisballetje voorlangs. Ik doe toch echt niets anders..

Meer mensen ervaringen hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Laan1988 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 09:25:
Is er toevallig iets in de gameplay veranderd qua koppen? Een paar weken geleden lukte het me nog best vaak om te scoren met van dijk uit een corner, maar nu gaat elke kopbal of 5 meter over of een lullig pisballetje voorlangs. Ik doe toch echt niets anders..

Meer mensen ervaringen hiermee?
Dat is inderdaad bij de laatste patch aangepakt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Iemand nog goede suggesties om mijn team te verbeteren? Ik zit zelf aan van der Sar te denken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CL7HXU1_NSqJQgDYzz_B4c5eYU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GExR0kthuE549EiQpLUzT27M.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vuweIWgpWe4eHLPngvLAWvK7hvg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6cy6g7fuuAqT0yWhOXEPCWmL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZtWGkWqzPj0mPLT8D5mOjtoGkvY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wIKWrWNTF2LHiWnzNrbxlnUz.png?f=fotoalbum_large

Delap op de bank is trouwens echt een BEEST. Die pace 99 -99 is echt insane.. Persoonlijk vind ik hem tot nu toe fijner dan mbape :/
Ik speel veel bovenstaande 4-4-2 en 4-3-3 met cam

[ Voor 8% gewijzigd door Xenophoben op 03-01-2025 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xenophoben schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 09:51:
Iemand nog goede suggesties om mijn team te verbeteren? Ik zit zelf aan van der Sar te denken.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Delap op de bank is trouwens echt een BEEST. Die pace 99 -99 is echt insane.. Persoonlijk vind ik hem tot nu toe fijner dan mbape :/
Die raad ik je zwaar af, heb zijn hoogste variant gebruikt. Pakt niet eens een skippybal.

Zou dan Martinez gewoon houden of prime hero Howard kopen.

Barasi vervangen ? Heb die gozer gebruikt in draft wat is die gozer traag.

[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 03-01-2025 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik zou dan eerder Baresi vervangen voor bijvoorbeeld TS Hierro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:05:
[...]

Die raad ik je zwaar af, heb zijn hoogste variant gebruikt. Pakt niet eens een skippybal.

Zou dan Martinez gewoon houden of prime hero Howard kopen.

Barasi vervangen ? Heb die gozer gebruikt in draft wat is die gozer traag.
Wellicht dat ik eens Fernando Hierro probeer. Ik gebruik die nu alleen als ik ooit rood pak ( wat nooit voor komt .. )
Als van der Sar niet veel meer doet dan heeft dat inderdaad weinig zin. Ik scoor elke wedstrijd minimaal 4 goals echter heb ik meer moeite met verdedigen... Ik heb inderdaad meer last van snelle spelers tegenover mijn verdediging.. weliicht toch eens kijken naar een betere CB. Wie raad je aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik had dus prime Howard gekocht om te testen. Maar weet het niet zo met keepers, vond het niet perse een meerwaarde ten opzichte van bijvoorbeeld die Martinez. Dus weer verkocht en nu denken wat ik met 290k coins ga doen.

Denk meer aan CM of SP upgrade.

@Partypooper heb aantal adviezen toegepast alleen twijfel over Dalglish. Die Nunez ramt ze er nog steeds in en heb ook Rush 89. Is die Dalglish dan ECHT een upgrade…?

Dalot en VVD ingepast.

Palacios en/of Nunez op den duur wijzigen. Maar nog even rustig overdenken voor wie.

PS die Wirtz als schaduwspits++ is me er ook 1 hoor! Heb dan Nunez op “breed” staan en Gakpo en Sane op binnenkant, krijg je een leuke dynamiek mee voorin.

Deze opstelling werkt momenteel als een tierelier, steady in divisie 5 en hopelijk binnenkort naar 4

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i01jINjTgGWkwximr8EG0jvnFe4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/koBZ9Rxgc1uPmEqp6Q30MvIT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 03-01-2025 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Partypooper schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:25:
[...]

Ik zou dan eerder Baresi vervangen voor bijvoorbeeld TS Hierro. :)
Helaas heb ik de gewone hierro. :P kwam uit icon sbc. Is die TS veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Xenophoben schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:27:
[...]

Helaas heb ik de gewone hierro. :P kwam uit icon sbc. Is die TS veel beter?
Die TS is echt een heel stuk beter dan zijn normale icon. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Sleehond schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:26:
Ik had dus prime Howard gekocht om te testen. Maar weet het niet zo met keepers, vond het niet perse een meerwaarde ten opzichte van bijvoorbeeld die Martinez. Dus weer verkocht en nu denken wat ik met 290k coins ga doen.

Denk meer aan CM of SP upgrade.

@Partypooper heb aantal adviezen toegepast alleen twijfel over Dalglish. Die Nunez ramt ze er nog steeds in en heb ook Rush 89. Is die Dalglish dan ECHT een upgrade…?

Dalot en VVD ingepast.

Palacios en/of Nunez op den duur wijzigen. Maar nog even rustig overdenken voor wie.

PS die Wirtz als schaduwspits++ is me er ook 1 hoor! Heb dan Nunez op “breed” staan en Gakpo en Sane op binnenkant, krijg je een leuke dynamiek mee voorin.

Deze opstelling werkt momenteel als een tierelier, steady in divisie 5 en hopelijk binnenkort naar 4

[Afbeelding]
Die Nunez kaart had ik ook en die heb ik ooit een keer in een SBC gegooid omdat ik hem echt waardeloos vond. Die Dalglish zal echt een merkbare upgrade moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:46:
[...]

Die Nunez kaart had ik ook en die heb ik ooit een keer in een SBC gegooid omdat ik hem echt waardeloos vond. Die Dalglish zal echt een merkbare upgrade moeten zijn. :)
Ligt denk ook aan je speelstyle. Ik kon ook echt niks met die nunez.

Heb ook liever wat kleinere wendbare spitsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Overigens leuke goedkope tip. Die WW Openda is echt een prima kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:48:
[...]

Ik heb nu Butra en Dalglish 88, Ben benieuwd hoewel ik beide in vorige edities ook gehad heb.

88 en 89, daar moeten haast binnenkort wel evo’s voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Partypooper schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:46:
[...]

Is ie dan ook echt beter dan die Rush 89 versie? Die doet het ook heel flink bij mij (83 potjes en 81 goals). Heb daar engine op, heeft veel playstyles ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 03-01-2025 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:48:
[...]

Eens inderdaad. Maar ik ben ontzettend verwend met Ginola in de spits en anders heb ik Eto’o nog achter de hand. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Sleehond schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:58:
[...]

Is ie dan ook echt beter dan die Rush 89 versie? Die doet het ook heel flink bij mij (83 potjes en 81 goals). Heb daar engine op, heeft veel playstyles ook.
Zelf niet met Rush gespeeld. Maar goed, je moet met de speler spelen die je fijn vind. :)

Kan enkel advies geven en wat jij ermee doet is aan jou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 14:53:
[...]

Eens inderdaad. Maar ik ben ontzettend verwend met Ginola in de spits en anders heb ik Eto’o nog achter de hand. :)
Hoe speelt
Ginola kan zijn base kopen voor naast r9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:27:
[...]

Hoe speelt
Ginola kan zijn base kopen voor naast r9 8)7
Ja ik vind hem echt een beest dit jaar. Goede pace, goede shooting, goede passing en dribbling. Hele complete aanvaller om in je team te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:14:
[...]

Ja ik vind hem echt een beest dit jaar. Goede pace, goede shooting, goede passing en dribbling. Hele complete aanvaller om in je team te hebben!
Als er een beer tegen hem aanloopt , valt hij dan gelijk om ? Daar heb ik zoveel last van met r9 en met malen totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:55:
[...]

Als er een beer tegen hem aanloopt , valt hij dan gelijk om ? Daar heb ik zoveel last van met r9 en met malen totaal niet.
Je kan behoorlijk met hem duels aan gaan. Bij mij valt die niet zo gauw om al gebeurt dat wel eens natuurlijk. Maar dat is part of the game denk ik dan maar… :p

Edit:

Packte net de rush versie van Neymar. Die maar eens proberen ipv Putellas. Moet dan nog een goede defensieve RB hebben. Iemand nog ideeën?

[ Voor 15% gewijzigd door Partypooper op 03-01-2025 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:55

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren heb ik de Gakpo sbc gedaan. Die heb ik eens langs icon Prinz in de spits gezet. Hij maakt wel wat goals. Maar Prinz lijkt wel 2x zo snel.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02

Je kunt Delap in de Artist Flash EVO gooien. Dan gaat zijn dribbelen naar 88. Hij verliest dan wel de optie van de Mostly Lengthy chem.

[ Voor 7% gewijzigd door El Profesor op 03-01-2025 19:52 ]

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:55

Oxigeon

En zo is dat!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0YG5wqz254PumrJASn4LF_tlj_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SpXaB4kBI2dTCUTu2V9k6ugX.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ga nu dat laatste potje spelen en dan die pack openen, zal mij benieuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 11:17
Sleehond schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:47:
[...]

Ga nu dat laatste potje spelen en dan die pack openen, zal mij benieuwen
Is gereset om 1900

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sleehond
Nee hoor!!

Pas net de laatste wedstrijd gespeeld om die pack te krijgen en dus pas net geopend.
Of het is dan puur toeval...?

Afijn eindelijk eens geluk, mis altijd dit soort dingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FmiEjPr1zJzy3NbzFT5IibBeLXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/soYBhmZN8seFQyYTTOHBBGWg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 03-01-2025 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Weet iemand van jullie hoe dat zit met die SBC van Pedro Netto? Kan je 1 van de 2 kiezen als je de SBC doet of moet je gewoon geluk hebben dat je de goede pakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
tukkerterror90 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:03:
Weet iemand van jullie hoe dat zit met die SBC van Pedro Netto? Kan je 1 van de 2 kiezen als je de SBC doet of moet je gewoon geluk hebben dat je de goede pakt?
Lijkt mij dat je een keuze krijgt

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:00:
[...]

Nee hoor!!

Pas net de laatste wedstrijd gespeeld om die pack te krijgen en dus pas net geopend.

[Afbeelding]
Ga je geen spijt van hebben, heb hem in een draft nu wat een monster 8)7 deze man bullied van dijk. Ipv van dijk jouw })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Pedro Neto ook maar gedaan, degene met hogere shooting rating.

Tja nu opeens allerlei keuzes in de aanval:

Haaland 94
Wirtz 91
Pedro Neto 89
Rush 89
Gakpo 89
Grealish 89
Sane 89
Traore 88
Nunez 87

Eerst maar eens proberen:

Pedro Neto - Haaland - Sane
Wirtz (achter Haaland op 10)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:00:
[...]

Nee hoor!!

[Afbeelding]
Nice man! Ik had dit pakje gisteren geopend. Kut spel. Ronaldinho gemist, Haaland gemist, Messi gemist vorig jaar etc etc etc. Zo jammer.... Ben benieuwd wat EA gaat doen. Ze hebben er al over getweet.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 20:23
Oekol schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 21:40:
[...]

Nice man! Ik had dit pakje gisteren geopend. Kut spel. Ronaldinho gemist, Haaland gemist, Messi gemist vorig jaar etc etc etc. Zo jammer.... Ben benieuwd wat EA gaat doen. Ze hebben er al over getweet.
Jup en we weten allemaal wat daar van de uitkomst is.
Alle mensen met Haaland mogen hem natuurlijk houden en krijgen een nieuwe pack.

Want 100% kans op Haaland is niet volgende beschrijving van de pack.
Is natuurlijk een grap van hier tot Tokio maar zo is het in het verleden altijd gegaan.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Oekol schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 21:40:
[...]
Welcome to the club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 21:14:
Pedro Neto ook maar gedaan, degene met hogere shooting rating.

Tja nu opeens allerlei keuzes in de aanval:

Haaland 94
Wirtz 91
Pedro Neto 89
Rush 89
Gakpo 89
Grealish 89
Sane 89
Traore 88
Nunez 87

Eerst maar eens proberen:

Pedro Neto - Haaland - Sane
Wirtz (achter Haaland op 10)
Hier toevallig ook, was wel weer toe aan een refresh van m'n team. Speelde al redelijk lang met dezelfde spelers. Nuno, makelele en neto toegevoegd :) allebei de flanken nu 5* wf en finesse+ oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VqnS94nmhiCYbmREf6T7bcC-gOY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2SlXB7vXHBzgXLh65xdqHW1O.jpg?f=fotoalbum_large
VdV overigens met de verdediger++ rol en alle verdedigende playstyles :)

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 03-01-2025 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk gelijk dat de gameplay weer goed is vanavond , graadmeter …. R9….

Zodra de servers een drama zijn is hij zo traag en valt hij continu om. Servers goed, snel en vast aan de bal en schiet van alle kanten raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 23:38:
Merk gelijk dat de gameplay weer goed is vanavond , graadmeter …. R9….

Zodra de servers een drama zijn is hij zo traag en valt hij continu om. Servers goed, snel en vast aan de bal en schiet van alle kanten raak.
Op vrijdagavond na net na een promo zijn de servers altijd ruk. Waarschijnlijk omdat er dan veel gespeeld word en de servers vol zitten. Speel zelf daardoor eigenlijk vrijdag na 19:00 nooit meer aangezien de servers dan toch altijd drama zijn. Opzich triest natuurlijk voor een spel als dit maar goed feit blijft wel dat het niet aan te raden valt om op vrijdagavond WL te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZicoDon schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 21:47:
[...]

Jup en we weten allemaal wat daar van de uitkomst is.
Alle mensen met Haaland mogen hem natuurlijk houden en krijgen een nieuwe pack.

Want 100% kans op Haaland is niet volgende beschrijving van de pack.
Is natuurlijk een grap van hier tot Tokio maar zo is het in het verleden altijd gegaan.
Dit blijft bizar idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 00:24:
[...]

Op vrijdagavond na net na een promo zijn de servers altijd ruk. Waarschijnlijk omdat er dan veel gespeeld word en de servers vol zitten. Speel zelf daardoor eigenlijk vrijdag na 19:00 nooit meer aangezien de servers dan toch altijd drama zijn. Opzich triest natuurlijk voor een spel als dit maar goed feit blijft wel dat het niet aan te raden valt om op vrijdagavond WL te gaan spelen.
Bedoelde het nu positief :P valt me wel op dat de delay Ellende vooral in Rivals is.

verschillende potten draft en wl kwali gespeeld geen ellende. Speel Rivals, gelijk weer button delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Die 83x10 is echt in schril contrast met die 82x14 hé.... Wat krijg je er nu weinig uit bij die 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 08:55:
Die 83x10 is echt in schril contrast met die 82x14 hé.... Wat krijg je er nu weinig uit bij die 83
Ja, vooral omdat beide er niet meer zijn?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 09:18:
[...]

Ja, vooral omdat beide er niet meer zijn?

:?
Oh serieus? Had 'm gisteren nog niet gedaan. Dag er voor was weer niks en ook uit de hero pick niks. Dus twijfelde of ik m'n fodder er op los wilde slaan. Hoef niet meer te twijfelen dus? Wel weer typisch als er een nieuwe promo uitkomt dat t verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 10:03:
[...]

Oh serieus? Had 'm gisteren nog niet gedaan. Dag er voor was weer niks en ook uit de hero pick niks. Dus twijfelde of ik m'n fodder er op los wilde slaan. Hoef niet meer te twijfelen dus? Wel weer typisch als er een nieuwe promo uitkomt dat t verdwijnt.
Ik zie 'm niet meer staan sinds gisteren na 19 uur. Wel een combo upgrade 85+ die je 3x kunt doen. Maar daar had ik gister ook niet veel bijzonders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
TS Valverde en UT Prime Maicon gekocht. Maicon viel me de vorige keer behoorlijk tegen maar desondanks dat ga ik nog een poging wagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corsa Nostra
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 26-09 10:51
Augy schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 23:25:
[...]

Hier toevallig ook, was wel weer toe aan een refresh van m'n team. Speelde al redelijk lang met dezelfde spelers. Nuno, makelele en neto toegevoegd :) allebei de flanken nu 5* wf en finesse+ oOo
[Afbeelding]
VdV overigens met de verdediger++ rol en alle verdedigende playstyles :)
Hoe heb jij je VDV ge'evo'd?
Zie dat hij bij jouw ook alleen + op de verdediger laat zien ipv ++. Is dat een bug ofzo?

Ik heb TOTW Van de Ven -> Defensive Dynamo -> True Strength -> Intercept + Press Proven.
Bij z'n stats staat ++, maar bij mij laat hij ook maar + zien.

HTPC - Home Theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:34
Ik ben zojuist weer begonnen maar weinig fodder.. Ik doe de daily upgrades etc.. wachten op rewards denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Inmiddels weer wat potjes verder en elke wedstrijd wat gewisseld met spelers. Maar met onderstaande selectie speelt het het fijnst en blijf ik voorlopig even aan vasthouden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqMthEpnCHEEo3UcyOMUpY5dnb8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/k4ExUrUcXCHrkVJYKouI7ZGC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
WW Buhl nog actief? Ik zie dit niet terug op futbin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:18:
WW Buhl nog actief? Ik zie dit niet terug op futbin
Buhl kreeg je van een WW objective.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:16:
Inmiddels weer wat potjes verder en elke wedstrijd wat gewisseld met spelers. Maar met onderstaande selectie speelt het het fijnst en blijf ik voorlopig even aan vasthouden.

[Afbeelding]
Vini is m'n nachtmerrie. Speelt altijd zo goed tegen mij. Rennen en er langs. Kappen en er langs. Rennen en er langs. De tering >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:23:
[...]

Vini is m'n nachtmerrie. Speelt altijd zo goed tegen mij. Rennen en er langs. Kappen en er langs. Rennen en er langs. De tering >:)
Haha klopt. Uiteindelijk wel blij dat ik die heb gedaan. Erg goede kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Traeces schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:20:
[...]

Buhl kreeg je van een WW objective.
Zag het die is er helaas niet meer. Te laat begonnen met 25🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:38:
[...]

Haha klopt. Uiteindelijk wel blij dat ik die heb gedaan. Erg goede kaart.
Hoe goed die ook is, die zou er bij mij nooit in komen, puur en alleen omdat ik het zo'n misselijk mannetje vind in real life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:01:
[...]

Hoe goed die ook is, die zou er bij mij nooit in komen, puur en alleen omdat ik het zo'n misselijk mannetje vind in real life.
Ja ik zet me daar een beetje overheen. Snap je punt wel hoor in real life is het Neymar 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:29:
[...]

Ja ik zet me daar een beetje overheen. Snap je punt wel hoor in real life is het Neymar 2.0.
Ja ik ben misschien te rechtlijnig wat dat betreft ;)

Zelfde als mijn WL weer. Al weer 3x verloren terwijl ik veel sterker was.

Als je een sterk rechtvaardigheidsgevoel hebt zoals ik, is dit spel niet goed voor je eigenlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:03:
[...]

Ja ik ben misschien te rechtlijnig wat dat betreft ;)

Zelfde als mijn WL weer. Al weer 3x verloren terwijl ik veel sterker was.

Als je een sterk rechtvaardigheidsgevoel hebt zoals ik, is dit spel niet goed voor me eigenlijk.
Herken het wel een beetje. Zo had ik vanmiddag in een pot rivals dat geen enkele speler vooruit te branden was.

Mijn vrouw maakte zelfs nog de opmerking: Het lijkt wel als jij de bal hebt, dat alles zo traag gaat en bij je tegenstander het tegenovergestelde. :p

Kon er stiekem toch een beetje om gniffelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Corsa Nostra schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 13:29:
[...]

Hoe heb jij je VDV ge'evo'd?
Zie dat hij bij jouw ook alleen + op de verdediger laat zien ipv ++. Is dat een bug ofzo?

Ik heb TOTW Van de Ven -> Defensive Dynamo -> True Strength -> Intercept + Press Proven.
Bij z'n stats staat ++, maar bij mij laat hij ook maar + zien.
Echt geen idee, waren er een stuk of 5 geloof k.

Heeft iig die verdediger ++, alle defensieve playstyles en aerial met kopkanon+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corsa Nostra
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 26-09 10:51
Augy schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:32:
[...]

Echt geen idee, waren er een stuk of 5 geloof k.

Heeft iig die verdediger ++, alle defensieve playstyles en aerial met kopkanon+
Dan hebben we hem qua playstyles redelijk hetzelfde. Mijne heeft ook nog intercept, maar die staat er net niet op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q4DzwuLiwLBNDM2yEOawtQUMEVY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pf5UsFnyaH1TAP3Z5Y87uJbU.jpg?f=fotoalbum_large

Durf hem geen verdere evo's te geven dat ie boven de 86 uitkomt. Zie dat dat redelijk vaak een kantelpunt is voor wel of niet in aanmerking komen voor een evo.
Wacht nu maar op 2 playstyle+
Partypooper schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:05:
[...]

Mijn vrouw maakte zelfs nog de opmerking: Het lijkt wel als jij de bal hebt, dat alles zo traag gaat en bij je tegenstander het tegenovergestelde. :p

Kon er stiekem toch een beetje om gniffelen.
Mooi om te zien dat er nog meer wederhelften meekijken/spelen.
Eerst wou ze alleen pakketjes openen, nu speel ik de squad battles met er.
Ze is vooral goed in rood pakken! Maar, we spelen samen!

[ Voor 25% gewijzigd door Corsa Nostra op 04-01-2025 19:25 ]

HTPC - Home Theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:45
Een 84 EVO waar je nog voor moet betalen in januari.
EA is echt ontspoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
joenes30 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:20:
Een 84 EVO waar je nog voor moet betalen in januari.
EA is echt ontspoord.
Ik heb toch echt geen spijt van mijn Xavi Simons met de eerste Dinho Magic. Inmiddels ook 5* 5*

Een van mijn beste spelers.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:20
Wie nog niet in DDA of script gelooft, hierbij. Ik stond 5-2 voor in de eerste helft van de verlenging en verlies met 6-5. Dat zijn 4 tegendoelpunten in een verlenginghelft.

Penalty tegen gekregen omdat Konate zonder mijn besturing een body geeft.
Kijk vooral naar de doelpunten van 115e en 118e minuut. Heel toevallig weer dat het daar aankomt hoor ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 04-01-2025 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 22:02:
Wie nog niet in DDA of script gelooft, hierbij. Ik stond 5-2 voor in de eerste helft van de verlenging en verlies met 6-5. Dat zijn 4 tegendoelpunten in een verlenginghelft.

Penalty tegen gekregen omdat Konate zonder mijn besturing een body geeft.
Kijk vooral naar de doelpunten van 115e en 118e minuut. Heel toevallig weer dat het daar aankomt hoor ;-)

[YouTube: EA SPORTS FC 25_SCRIPT ENABLED]
Och ja, hier net ook 'slachtoffer'. Had nog 1 win nodig voor de volgende rang in de WL.

Dan weet je al dat het lastig wordt.

Hele wedstrijd kom ik op voorsprong. In de 88e minuut nog 3-2 voor. Echter: 89e minuut 3-3, en NA de blessuretijd nog 3-4. Dag volgende rang. Scripted as hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:45
Valandil schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:28:
[...]

Ik heb toch echt geen spijt van mijn Xavi Simons met de eerste Dinho Magic. Inmiddels ook 5* 5*

Een van mijn beste spelers.
maar hoe lang geleden was dat?
84 Raphina heb ik al tig keer in een EVO kunnen doen.
Word een beetje moe van deze lage EVO’s.
Ik heb al verschillende spelers die 90 of hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat is mode mastery voor een sbc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Tokens die je kon verdienen. Is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
En 81-82 fodder waar gaat die in? TOTW SBC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 00:07:
En 81-82 fodder waar gaat die in? TOTW SBC?
Totw krijg je deze editie bij iedere scheet. Zou ze steken in recycle sbcs zoals 78+ pp. hopen dat er hogere kaarten uit komen.

Of je duwt ze naar de sbc opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik zoek nog een redelijke spits voor mijn P&P Bayern. Kane is drama alleen afmaken is dodelijk. Iemand ervaring met Gomez, Klose of Gerd Müller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
llovesoccerx7 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 09:56:
Ik zoek nog een redelijke spits voor mijn P&P Bayern. Kane is drama alleen afmaken is dodelijk. Iemand ervaring met Gomez, Klose of Gerd Müller?
Völler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Die heeft niet bij Bayern gespeeld toch😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
joenes30 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 23:32:
[...]
maar hoe lang geleden was dat?
84 Raphina heb ik al tig keer in een EVO kunnen doen.
Word een beetje moe van deze lage EVO’s.
Ik heb al verschillende spelers die 90 of hoger zijn.
Al een tijdje terug en is nog steeds een van mijn beste spelers. Ratings zijn niet zaligmakend.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rYIyzAH8zejUhR7o_aKztq1iV28=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rCBhKlRJNWCslrIpKEn8nJoC.jpg?f=user_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lwd10
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:00
llovesoccerx7 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 09:56:
Lewandowski speelt fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Lwd10 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:42:
[...]

Lewandowski speelt fijn
Die wou ik ook proberen alleen erg lastig om die op dit moment op full chem te krijgen..🥲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Wat is dat WL verschrikkelijk zeg.
Dacht 1e keer in 25 maar eens doen.
2 wins uit 5 games.

Button delay tot en met
Button registratie überhaupt soms niet
Voeten in de klei gevoel qua wendbaarheid

Poeh, Rivals speelt veel beter hier

Potje WL net, sta 2-0 achter maak de 2-1 en tegenstander gaat vanaf dan (50e minuut) alleen maar de bal tussen zijn keeper en verdedigers rondspelen to minuut 90 zonder dat ik de bal kan raken.

Gezellig zeg!

Zit alweer alleen maar te klooien met m’n tv instellingen, het loopt weer voor geen meter. Op geen enkele manier is de TV goed afgestemd te krijgen met de PS5. Zwaar irritant

[ Voor 60% gewijzigd door Sleehond op 05-01-2025 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 5 januari 2025 @ 14:22:
Wat is dat WL verschrikkelijk zeg.
Dacht 1e keer in 25 maar eens doen.
2 wins uit 5 games.

Button delay tot en met
Button registratie überhaupt soms niet
Voeten in de klei gevoel qua wendbaarheid

Poeh, Rivals speelt veel beter hier

Potje WL net, sta 2-0 achter maak de 2-1 en tegenstander gaat vanaf dan (50e minuut) alleen maar de bal tussen zijn keeper en verdedigers rondspelen to minuut 90 zonder dat ik de bal kan raken.

Godverdomme wat een gameplay is dat WL

Gameplay plus community zwaar verrot.

En het ging zo lekker hier laatste tijd.
Servers zijn inderdaad weer echt monsterachtig slecht.

Nu al 2x verloren door 1 schot op doel van mijn tegenstander. En weer tegen een 3 dubbele muur aan het op boxen. Maar duidelijk dat het weer loont zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Uiteindelijk 6 wins en 9 verlies.

Niet extreem dramatisch maar dit is wel m’n eerste en gelijk laatste WL van 25. Wat een slechte gameplay en verrote community zeg.

Qua rewards niks spannends. Luuk de Jong en Vlahovic NumeroFUT als rewards en nog 2 TOTWS van 83 die ik niet eens ken.

Conclusie is overigens wel dat die Haaland 94 echt een verschrikkelijke bagger kaart is. Kan er NIET mee overweg. Maakt geen goede looplijnen, kan niet wegdraaien en traag in de eerste acceleratie. Kwam laatste 3 wedstrijden terug op Nunez en die maakt gewoon 2x in de laatste 3 wedstrijden een hattrick. WEL hele goede looplijnen en wel snel op de eerste bepalende meters.

En heb ondervonden dan Mainoo als CM box to box ++ best een hele leuke kaart is met shadow er op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
9 - 6 in de wl.

Rewards waren even bagger als de servers _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Vandaag de leenversie van Socrates gedaan. Wat een spits is dat! Bevalt me zelfs beter dan de 95 Mbappe Ballon d’or kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op zondag 5 januari 2025 @ 16:49:
Uiteindelijk 6 wins en 9 verlies.

Niet extreem dramatisch maar dit is wel m’n eerste en gelijk laatste WL van 25. Wat een slechte gameplay en verrote community zeg.

Qua rewards niks spannends. Luuk de Jong en Vlahovic NumeroFUT als rewards en nog 2 TOTWS van 83 die ik niet eens ken.

Conclusie is overigens wel dat die Haaland 94 echt een verschrikkelijke bagger kaart is. Kan er NIET mee overweg. Maakt geen goede looplijnen, kan niet wegdraaien en traag in de eerste acceleratie. Kwam laatste 3 wedstrijden terug op Nunez en die maakt gewoon 2x in de laatste 3 wedstrijden een hattrick. WEL hele goede looplijnen en wel snel op de eerste bepalende meters.

En heb ondervonden dan Mainoo als CM box to box ++ best een hele leuke kaart is met shadow er op!
Wees toch blij. Vanaf 4 wins maar sowieso vanaf 6 wins heb je goede rewards. Veel beter dan vorige fifa's.

Had m'n squad battles pakjes nog niet geopend, ga nu maar wachten tot na 19u of zo zodat ik ook iets pack als Haaland? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op zondag 5 januari 2025 @ 18:11:
[...]

Wees toch blij. Vanaf 4 wins maar sowieso vanaf 6 wins heb je goede rewards. Veel beter dan vorige fifa's.

Had m'n squad battles pakjes nog niet geopend, ga nu maar wachten tot na 19u of zo zodat ik ook iets pack als Haaland? 8)7
Nouja opsich vind ik die 6 wins van me niet eens beroerd. Maar heb geen happy gevoel over de 15 potjes die ik gespeeld heb, de voldoening ontbreekt een beetje door de gameplay.

Bij mij speelt Rivals beduidend beter. Maar lees hier ook wel eens andersom. Ach, ieder zo zijn eigen gevoel/opinie. In ieder geval kunnen we gezamenlijk stellen dat het spel niet consistent is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op zondag 5 januari 2025 @ 18:36:
[...]

Nouja opsich vind ik die 6 wins van me niet eens beroerd. Maar heb geen happy gevoel over de 15 potjes die ik gespeeld heb, de voldoening ontbreekt een beetje door de gameplay.

Bij mij speelt Rivals beduidend beter. Maar lees hier ook wel eens andersom. Ach, ieder zo zijn eigen gevoel/opinie. In ieder geval kunnen we gezamenlijk stellen dat het spel niet consistent is.
Ik vind WL ook niet leuk hoor maar Rivals heel vaak ook niet. Dat ik er 8 wedstrijden over doe voor 3 punten en de andere dag alles achter elkaar win. Speel echt voornamelijk voor de Rewards, de bekende grind, met zoals squad battles. Haal elke week redelijk makkelijk elite 2. Hoop er toch 'n keer een knaller uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:37
Lampard 87 en een dubbele Thuram 88. Soms zit het mee, maar nu ff niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op zondag 5 januari 2025 @ 19:46:
Lampard 87 en een dubbele Thuram 88. Soms zit het mee, maar nu ff niet.
Ik lampard en petit, houd niet over haha

Mja na puskas en r9 klaag k niet meer voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:17
Angerer. Uit alle icon packs die ik gedaan heb, slechts 1 redelijke kaart gekregen: Blanc. Dit jaar is het echt bedroevend. En ook geen grote SBCs meer zoals Eusebio, dus er is weinig anders te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Ah de goede zitten er nog in.. Ik ga wel ff aan de slag om daarna snel WL af te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Cantona en Garrincha.

Heb net Pedro Neto gedaan... Zal die wel even banken dan. En evo Nunez even op de bank

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op zondag 5 januari 2025 @ 18:07:
Vandaag de leenversie van Socrates gedaan. Wat een spits is dat! Bevalt me zelfs beter dan de 95 Mbappe Ballon d’or kaart.
Ik had 'm hier al in de spits, maar wilde Gakpo eens uitproberen.

Maar nu staat Socrates er gewoon weer. Veel beter vooral in zijn loopacties vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:07:
Angerer. Uit alle icon packs die ik gedaan heb, slechts 1 redelijke kaart gekregen: Blanc. Dit jaar is het echt bedroevend. En ook geen grote SBCs meer zoals Eusebio, dus er is weinig anders te doen.
Idd, ik hen vrijwel geen fodder tussen 83-87, maar nog steeds een enorme stapel => 88 dat op een goede sbc ligt te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hier Baresi en Fernando Torres. Niet echt geweldige pulls. :p

Pagina: 1 ... 30 ... 68 Laatste