[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:47
Paar weken het spel laten liggen heeft goed gedaan. Veel meer rust in m’n donder en warempel van divisie 6 naar stabiel in 4 gekomen en zelfs 1e keer WL kwalificatie gemakkelijk doorgelopen.

Kan het dus iedereen aanraden als je zo gefucked was als ik, gewoon maar even 2/3 weken wat anders doen. Ben er nu heel anders mee bezig!

Heb mezelf hervonden in de game kan ik wel zeggen.

Ze Roberto gedaan ✅
Sane gedaan ✅ (die geplaatste schoten 🤤)

Rush upgrade naar 89 en 2 playstyles rapid & press proven erbij met engine maakt het echt een MONSTER. 70 games 75 goals, enkel Rivals en WL kwalificatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lueLqJDckbj8ikb4Rc9b-Z3sZMg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XJDG1YTeFbPj3eIOB8F1p7az.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DxSuxsQnR6jkf2sNnVNQmQf2g1o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sEnIsKBhtO1DIAkywB07lIJC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 25-12-2024 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:36:
[...]

Ik denk dat ik hem uiteindelijk wel ga doen. Speel op dit moment met 2 cvm dus kan hem niet echt kwijt maar hij is er nog 30 dagen.

Zojuist baby R9 gepackt :) lekker duo samen met puskas haha
Ga gewoon met een 2 cm opstelling beginnen en daarna wisselen naar 2 cvm. Deze kaart kan prima op cvm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:39:
Paar weken het spel laten liggen heeft goed gedaan. Veel meer rust in m’n donder en warempel van divisie 6 naar stabiel in 4 gekomen en zelfs 1e keer WL kwalificatie gemakkelijk doorgelopen.

Kan het dus iedereen aanraden als je zo gefucked was als ik, gewoon maar even 2/3 weken wat anders doen. Ben er nu heel anders mee bezig!

Heb mezelf hervonden in de game kan ik wel zeggen.

Ze Roberto gedaan ✅
Sane gedaan ✅ (die geplaatste schoten 🤤)

Rush upgrade naar 89 en 2 playstyles rapid & press proven erbij met engine maakt het echt een MONSTER. 70 games 75 goals, enkel Rivals en WL kwalificatie.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik wacht op je eerste ik stop met deze game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:50:
[...]

Ik wacht op je eerste ik stop met deze game :+
Snap ik, maar zit ECHT in een andere vibe!

Ben 2.0 nu, veel leuker :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:55:
[...]

Snap ik, maar zit ECHT in een andere vibe!

Ben 2.0 nu, veel leuker :+
Hoop het voor je gozer, deze game is de frustratie echt niet waard ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Waarom is die Ze Roberto zo populair? Hij heeft geen rapid of quick step, geen incisive pass, long ball of tiki taka.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
El Profesor schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:19:
Waarom is die Ze Roberto zo populair? Hij heeft geen rapid of quick step, geen incisive pass, long ball of tiki taka.
En dan nu opnoemen wat ie WEL heeft graag.

Rapid of quick step was leuk geweest, eens. Maar die pass dingen, ik mis het niet op basis van laatste 3 potjes met hem erbij. Passing “gewoon” erg zuiver. Erg complete speler vooral!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:14:
[...]

Hoop het voor je gozer, deze game is de frustratie echt niet waard ! :)
Doe echt m’n best kerel, en precies zoals je het zegt, laat het m’n humeur niet meer verpesten door verlies partijen etc. Genieten van wat WEL lukt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:19:
Kijk even naar zijn stats :') daarbij technical is geweldig dribbelen.

Die kut playstyle +’zeggen niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Sleehond schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:23:
[...]
En dan nu opnoemen wat ie WEL heeft graag.
Dat zijn we niet veel 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Traeces schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:25:
[...]

Kijk even naar zijn stats :') daarbij technical is geweldig dribbelen.

Die kut playstyle +’zeggen niet alles.
Yes. Daarom vroeg ik het. Omdat sommige spelers gewoon different zijn in game, zelfs zonder playstyles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 22:00
Traeces schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:49:
[...]

Ga gewoon met een 2 cm opstelling beginnen en daarna wisselen naar 2 cvm. Deze kaart kan prima op cvm.
I know maar heb barella ook al op z'n positie, die speel je niet zomaar uit de basis.

Morgen even de Icon packs afwachten en dan afronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:26
Markvd1984 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:50:
[...]

Heb je hem gedaan?

Hoe is die ?
Ben begonnen maar laptop weer weggelegd. Kan niet in de formatie die ik nu speel dus moet wel voor 'm andere opstelling spelen. Dus ff kijken morgen of zo.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
De kerstdagen zijn hier goed begonnen: Charlton, Buffon en Hansen gepackt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Shqfqz8ukw43MZjao-nO5jZwyB4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rYM7PVHeljwucPxLBCNHf9oM.jpg?f=fotoalbum_large
Speelt iedereen met Ze Roberto op het middenveld? Hij kan tock ook linksback?

Ik vraag het want ik speel nu met Bellingham coverstar en Makelele WW Icon op het middenveld. Zou dus dan 1 van die 2 moeten vervangen.

[ Voor 47% gewijzigd door Moody2204 op 26-12-2024 00:23 ]

• Oekol
Had ook Scholes WW gepacked. Met z'n 99 passing wil ik 'm wel eens kans geven op de CAM en Hunter er op ben benieuwd.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 00:19:

Ik vraag het want ik speel nu met Bellingham coverstar en Makelele WW Icon op het middenveld. Zou dus dan 1 van die 2 moeten vervangen.
Sowieso niet linksback en CM is ook nog maar de vraag. Als die basis komt te staan ga ik denk ik 4231 spelen met hem op LM of LW. Wat 't ook maar is in de formatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 00:19:

Heb hetzelfde wat haha denk dat hij geen basis komt en dan is 300k wel teveel.

Heb nu VdVen zodanig in evo's gehad dat hij inmiddels alle defensieve playstyles heeft inclusief kopkanon en springveer. Nu wachten tot hij in een passing evo kan haha

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y7AMuzGm6aFp4Ql2xb7UZMNM0JI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/j1AeESGUrOYSNvfTq3jiEhbY.png?f=fotoalbum_large

EA bedankt voor het kerst cadeau van 750k _/-\o_
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:15:
[Afbeelding]

Sodeknetter, jij hebt over packluck ook niet echt te klagen volgens mij! Lekker hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op donderdag 26 december 2024 @ 07:45:
[...]

Heb hetzelfde wat haha denk dat hij geen basis komt en dan is 300k wel teveel.

Heb nu VdVen zodanig in evo's gehad dat hij inmiddels alle defensieve playstyles heeft inclusief kopkanon en springveer. Nu wachten tot hij in een passing evo kan haha
Welke rating is hij nu? Je hebt nu een flash sbc voor passing ook. Daar ga ik mijn dalot in stoppen. Wordt die zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M1NW1upBENJw78nhfEEPR2b_qrg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hq03CtSkoJTCdBFR3jADZehl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:07

allstarted1

WTRFTS

Thanks EA....nu twijfelen of ik niet de coins moet pakken and run >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/22b9HPdt7NgijIzO8RBJcBBCJl4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iXYnYcXtGvhOhu096Bb0jT29.jpg?f=user_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier mijn team ook eens posten. Verreweg de beste start voor mij in FC. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ysEWuUSi6C6Xom3vfwP_S8fS2kc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iHAuB41hLhJ97M2U9oAv2ah4.png?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Sleehond
Partypooper schreef op donderdag 26 december 2024 @ 10:08:
Hier mijn team ook eens posten. Verreweg de beste start voor mij in FC. :)

[Afbeelding]
Wil je jouw 4-4-2 tactics eens delen? Speel deze formatie nu ook tijdje. Werkt prettig maar af en toe toch grote gapende gaten op middenveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Sleehond schreef op donderdag 26 december 2024 @ 11:51:
[...]

Wil je jouw 4-4-2 tactics eens delen? Speel deze formatie nu ook tijdje. Werkt prettig maar af en toe toch grote gapende gaten op middenveld.
Dan kun je misschien beter 4-2-1-3 gaan spelen. Dan heb je twee echte cdm’s en dan heb je minder gaten.

Maar hoe ik speel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfsHA-Cdx5nWWp_k28AW2m_YEMI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/T2jmhXsJEyqyYAQvyT4K9T97.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8asY9ytG3x9BxoIZ92pzP_ZYgec=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IkO0rBgYJnXcufklgHzziMks.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8m_CM9LUcgOgz3TkoRrSlHSi3k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GUW1h4uCAnLFp955tpig1uBe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:15:
[Afbeelding]

Mijn kerstkado van 6 mio haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sTsAcyOVDitGVmmlGHqlLF87bX4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wkvyp9nSqJmi6i6DROoPIma6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:14
Jeetje wat een packluck hier van medetweakers haha.

Moet eerlijk zeggen dat ik ook mijn beste start met EAFC heb gehad. Vandaag nog Matthaus gekocht en Ze Roberto sbc gedaan. Met de spelers kan ik nog in-game van opstelling veranderen naar 433, 4411en 41212 narrow zonder te wisselen. Helemaal prima zo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C19NF5Rnw4OgRRyhitvSdWejDe0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ed7OcWSxOcLIp3ZOJs4aPtRr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Lashrom op 26-12-2024 13:26 ]

• Augy
Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:58:
[...]

Welke rating is hij nu? Je hebt nu een flash sbc voor passing ook. Daar ga ik mijn dalot in stoppen. Wordt die zo:

[Afbeelding]
Zit al op 87, had een flash evo erop gezet voor de laatste Def playstyles

• Sleehond
Hier Lookman 89 CAM wintercard als kerstcadeau uit die SBC, toch mooi 90k coins opgeleverd!

• Oekol
Tradable?!

• Oekol
Welke pakjes openen jullie :o

[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 26-12-2024 13:41 ]

• Sleehond
Xavi 91 gekocht! Ben heel benieuwd!
Nu Ze Roberto naar LM en volgend project is een nog sterkere sloper vinden dan Palacios (of die moet een keer in een interessante SBC kunnen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vt_RuomtVZOdgood145LHKqIr_4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CA1RpV9KDPA6kbqEuqpEzM8i.jpg?f=fotoalbum_large

LOL, pack ik nog even Wirtz 91 uit de 82x14 d:)b

Denk maar eens zo proberen, misschien wat te offensief, maar…. Yolo :+

Iemand tips welke teamgeest stijlen ik nu moet doen op Wirtz, Ze Roberto en Xavi…?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bpjmDyy_s5DTM8HkxI6pDT-NiSk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tPRjB3hzCUCgDdOUFzqLUavA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Sleehond op 26-12-2024 14:24 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P2RmOHb4gibnU8Cq5yWRUNZmglE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2d9kYyLebWX73REE0VW5g3cS.png?f=fotoalbum_large

Ik join de club dan ook maar :D

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:52
De tering haha wat een pulls. Welke packs zijn dat joh?

• El Profesor
Wat een teams en wat een pack luck zie ik hier voorbij komen. Hier is gold Theo is nog steeds het beste dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 14:52:
De tering haha wat een pulls. Welke packs zijn dat joh?
Icon sbc welke actief is. Compensatie voor de gatussos en ian wrichtd welke ik normaal krijg :P

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:52
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 15:14:
[...]

Icon sbc welke actief is. Compensatie voor de gatussos en ian wrichtd welke ik normaal krijg :P
Dat is wel insane inderdaad. Hier ook zooi zoals suker gattuso maar ook 1x matthaus. Dan doe ik die vanavond ook nog maar eens dan :P

• Sleehond
Die Sane met sniper er op…. _O-

Echt niet normaal, lekker dribbelen, tegenstander even een hap laten doen, naar het linkervoetje en BAM zelfs van 25/30 meter “gewoon” doodleuk in de winkelhaak.

Net 1 van 25/30 meter onderkant lat in de verre hoek. Tegenstander leaved, en moet zeggen dat ik dat wel begrijp, het gebeurde al bij m’n 1e aanval, zal gedacht hebben laat maar |:(

Gekozen tot sniper vanwege 99 shot power, 97 long shot en 12 extra kracht (merkbaar minder simpel van de bal gelopen en snelheid/dribbel heeft ie toch wel).

[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 26-12-2024 15:30 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WKrxmZGuwdvukpdyIEBUeZusbv4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fyVUhyigjlmyOwZ787vb8zFQ.jpg?f=fotoalbum_large

Eeuh ja wat moet je er van zeggen…….

[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 26-12-2024 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Gast kappen nu hoor 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja dit is echt belachelijk gewoon, r9, Zidane en ww kompany op 1 dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 16:00:
[...]

Ja dit is echt belachelijk gewoon, r9, Zidane en ww kompany op 1 dag.
Wat jij nu hebt had ik tijdens die Thunderstruck promo. De ene na de andere belachelijke kaart. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je denkt tweede kerst dag, servers zullen wel prima zijn. Maar wat een bagger speel ik weer op.

En ea doe wat aan die belachelijke directe vrije trappen. Alles rond de 16 is gewoon een 100% doelpunt momenteel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XvAmKpZAH8xVqIdtVp_HFpXyrYA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YeeZU15I4k3KbGC5BcNGYIAe.jpg?f=fotoalbum_large

Pack ook nog een icon uit zo’n 84 pakkie _O-

[ Voor 34% gewijzigd door Traeces op 26-12-2024 17:08 ]

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19:25
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 16:48:
Je denkt tweede kerst dag, servers zullen wel prima zijn. Maar wat een bagger speel ik weer op.

En ea doe wat aan die belachelijke directe vrije trappen. Alles rond de 16 is gewoon een 100% doelpunt momenteel.
Ik werd een divisie terug naar 5 gezet. Denk paar leuke potjes. Ik word me hier toch een partij weg gespeeld door iedereen :+

Beste kaart die ik heb gepakt was Mainoo, speelt op zich prima maar niks vergeleken met hier _/-\o_ _/-\o_
barriie schreef op donderdag 26 december 2024 @ 17:41:
[...]

Ik werd een divisie terug naar 5 gezet. Denk paar leuke potjes. Ik word me hier toch een partij weg gespeeld door iedereen :+

Beste kaart die ik heb gepakt was Mainoo, speelt op zich prima maar niks vergeleken met hier _/-\o_ _/-\o_
Haal 50/50 vandaag, zo belachelijk input lag.
R9 staat gewoon voor een leeg doel en duurt zo lang voor hij schiet dat de verdediger weer terug is :r

• Oekol
Ja nog ff :o

Wat openen jullie voor pakjes?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
@Traeces weet iets over 't privéleven van EA medewerker. De tering.

• Oekol
Uitdezelde twee sbc's waar ik Prinz en Klose kreeg. Haha c'est la vie.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 18:24:
[...]

Uitdezelde twee sbc's waar ik Prinz en Klose kreeg. Haha c'est la vie.....
Ik haal gemiddeld daar icons uit met een waarde van 50k :+ nu een keer compensatie vanuit ea })

Moet zeggen r9 = r9. Maar die Zidane vind ik nog niet geweldig, passing is echt prima maar vind hem enorm lomp aanvoelen.

Die Ze Roberto kaart daarin tegen is echt geweldig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 18:28:
[...]

Ik haal gemiddeld daar icons uit met een waarde van 50k :+ nu een keer compensatie vanuit ea })

Moet zeggen r9 = r9. Maar die Zidane vind ik nog niet geweldig, passing is echt prima maar vind hem enorm lomp aanvoelen.

Die Ze Roberto kaart daarin tegen is echt geweldig
Klopt, heerlijk die Ze Roberto, blij dat ik hem gedaan heb. Las wel wat comments op Futbin over het missen van wat playstyles plus mbt passen, maar heb er zelf geen last van moet ik zeggen.

Lekker complete kaart!

• Oekol
@Traeces de icon sbc is gerefreshed zal ik er weer even klose en prinz alvast uithalen zodat jij de parels er uit kan vissen? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 16:22
Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 19:49:
@Traeces de icon sbc is gerefreshed zal ik er weer even klose en prinz alvast uithalen zodat jij de parels er uit kan vissen? :D
Ik heb alvast Petit en Laudrup eruit gehaald voor hem -O-

• Oekol
_Uploader_ schreef op donderdag 26 december 2024 @ 19:52:
[...]

Ik heb alvast Petit en Laudrup eruit gehaald voor hem -O-
Ik trek het niet nog 'ns dat ik zulke belabberde kaarten krijg, maarja... die FOMO..
Opzich heb ik een team wat prima is en waar ik plezier mee heb. Als je niet aan de loterij mee doet win je nooit he..... voor een normale Cruijff of lampard doe ik 't allang niet meer....

Voel iets in mij aankomen dat ik ze vanavond ga doen. Even de leaks doorpluizen of er iets aankomt a la Ze Roberto

Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 19:49:
Zal hem zo doen, zet nu in op Maldini of Gullit :+

• Oekol
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 19:59:
[...]

Zal hem zo doen, zet nu in op Maldini of Gullit :+
Haha... wie gok je voor mij?
Als je het dan goed hebt dan heb ik in ieder geval nog een lolletje...

Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 20:15:
[...]

Haha... wie gok je voor mij?
Als je het dan goed hebt dan heb ik in ieder geval nog een lolletje...
Carlos :P

• Oekol
Je probeert je kans te vergroten? Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RuJIcic.png

Zitten de WW Icons er eigenlijk in?

[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 26-12-2024 20:22 ]

Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 20:22:
[...]

Je probeert je kans te vergroten? [Afbeelding]

Zitten de WW Icons er eigenlijk in?
Nah alleen prime en centurion. Maar bedoelde roberto Carlos _/-\o_

• Oekol
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 20:23:
[...]

Nah alleen prime en centurion. Maar bedoelde roberto Carlos _/-\o_
Daar zou ik dus echt niet blij mee zijn met o.a. Dalot (nu RB), Dimarco RTTK en Ze Roberto. Tenzij die op het middenveld kan maar ook daar.... pff ik heb volgens mij veel meer te 'verliezen' dan te winnen. Achja.. hij zal wel veel beter zijn dan de voorgenoemde. Het is tenslotte R. Carlos.

Ben nog even mijn coins aan het investeren en dan ga ik eens even rustig kijken wat te doen. Even m'n club en storage langs. Die laatste is aardig leeg aan het worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 20:28:
[...]

Daar zou ik dus echt niet blij mee zijn met o.a. Dalot (nu RB), Dimarco RTTK en Ze Roberto. Tenzij die op het middenveld kan maar ook daar.... pff ik heb volgens mij veel meer te 'verliezen' dan te winnen. Achja.. hij zal wel veel beter zijn dan de voorgenoemde. Het is tenslotte R. Carlos.

Ben nog even mijn coins aan het investeren en dan ga ik eens even rustig kijken wat te doen. Even m'n club en storage langs. Die laatste is aardig leeg aan het worden.
Zelfde me storage is buiten 2x kdb aardig leeg. Maar tot tots heb ik geen nieuwe spits en cam nodig. Dat is het voordeel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op donderdag 26 december 2024 @ 19:45:
[...]

Klopt, heerlijk die Ze Roberto, blij dat ik hem gedaan heb. Las wel wat comments op Futbin over het missen van wat playstyles plus mbt passen, maar heb er zelf geen last van moet ik zeggen.

Lekker complete kaart!
Die vent ze dribbelen is zo bizar goed.

• Oekol
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 20:39:
[...]

Die vent ze dribbelen is zo bizar goed.
Speel nu noodgedwongen met hem op LW en zijn finishing is matig. Had er een Finisher op gedaan maar Inception deed een hunter er op als CM. Ik denk dat hij op een CAM positie veel meer tot z'n recht komt.

Ga binnenkort denk ik een 4411 weer proberen. Ze Roberto op LM en Sane op RM proberen. Had ook Scholes gepacked zn WW icon. Die andere icon had ik ook al een keer. Dacht probeer die WW Scholes ipv Sneijder hero vanwege 99 passing. Dat is ook letterlijk wat er super aan die kaart is, incisive passing en 99 passing stats. Holy shit.... Das niet verkeerd. Wel beetje log, maar zolang je eerder overspeelt dan iemand hem af kan pakken werkt het.

Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 21:00:
[...]

Speel nu noodgedwongen met hem op LW en zijn finishing is matig. Had er een Finisher op gedaan maar Inception deed een hunter er op als CM. Ik denk dat hij op een CAM positie veel meer tot z'n recht komt.

Ga binnenkort denk ik een 4411 weer proberen. Ze Roberto op LM en Sane op RM proberen. Had ook Scholes gepacked zn WW icon. Die andere icon had ik ook al een keer. Dacht probeer die WW Scholes ipv Sneijder hero vanwege 99 passing. Dat is ook letterlijk wat er super aan die kaart is, incisive passing en 99 passing stats. Holy shit.... Das niet verkeerd. Wel beetje log, maar zolang je eerder overspeelt dan iemand hem af kan pakken werkt het.
Klopt zijn afronden is echt om te janken. Moet je hem totaal niet voor gebruiken.

Die Xavi ww is geweldig qua passing, alleen amper normaal in te passen omdat hij alleen cm speelt.

• Oekol
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 21:03:
[...]

Klopt zijn afronden is echt om te janken. Moet je hem totaal niet voor gebruiken.

Die Xavi ww is geweldig qua passing, alleen amper normaal in te passen omdat hij alleen cm speelt.
Dat is met Scholes dan wel weer lekkerder, kan CAM (speel normaliter met 3 stuks). Zag dat Sneijder once 400k nu nog 40k waard bijna evenveel kostte als Scholes WW. Gekke was dat Scholes WW goedkoper was dan zijn andere Icon. Daardoor heb ik vanavond al 300k verdiend aan deze Scholes. Hij printte onderhand geld voor me. Blijf maar flippen en kopen. Heb er nog 14 en ben nu gestopt met bijkopen. Het was op gegeven moment kopen en listen, direct verkocht met 5k winst. De hele markt is gigantisch aan het stijgen, had ook 3 a 4 MCMANAMAN gekocht voor 136k-138k en verkocht voor ~151k telkens na 1 listing. De wind zat er eneorm in de rug. Die is er nu uit. Maar elke kaart van Scholes heeft nu 5k winst als ik voor marktprijs verkoop, probeer te lazylisten voor x aantal duizend er boven.

Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 21:22:
[...]

Dat is met Scholes dan wel weer lekkerder, kan CAM (speel normaliter met 3 stuks). Zag dat Sneijder once 400k nu nog 40k waard bijna evenveel kostte als Scholes WW. Gekke was dat Scholes WW goedkoper was dan zijn andere Icon. Daardoor heb ik vanavond al 300k verdiend aan deze Scholes. Hij printte onderhand geld voor me. Blijf maar flippen en kopen. Heb er nog 14 en ben nu gestopt met bijkopen. Het was op gegeven moment kopen en listen, direct verkocht met 5k winst. De hele markt is gigantisch aan het stijgen, had ook 3 a 4 MCMANAMAN gekocht voor 136k-138k en verkocht voor ~151k telkens na 1 listing. De wind zat er eneorm in de rug. Die is er nu uit. Maar elke kaart van Scholes heeft nu 5k winst als ik voor marktprijs verkoop, probeer te lazylisten voor x aantal duizend er boven.
Twijfel heel erg wat ik moet doen met me coins. Nu. Met verkopen denk 1,8 miljoen.

Wil jairzinho hebben, maar vind 550k meer voor + stats en en trivella voor zijn ts veel.

Denk dat ik de prime koop en van der sar prime.

• Oekol
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 21:55:
[...]

Twijfel heel erg wat ik moet doen met me coins. Nu. Met verkopen denk 1,8 miljoen.

Wil jairzinho hebben, maar vind 550k meer voor + stats en en trivella voor zijn ts veel.

Ik weet heel goed wat ik wil doen met mijn coins. Ik koop geen spelers met de coins, ik handel er alleen mee. Spelers waar ik mee speel zijn allemaal untradable. Zodat ik nooit echt last hebt van schommelingen in de markt en waardedalingen. Als ik alles nu verkoop heb ik 3 mln. Was de afgelopen maand even gestopt met bewust handelen. Had heel veel geld geïnvesteerd in fodder (Rodri, 91) en dat is 1/4 minder waard geworden, dus ik heb onder het mom van: 'zolang je het niet verkoop, heb je geen verlies' voor mij uitgeschoven.

Einde van het spel verkoop ik mijn coins en heb ik een jaar lang vermaak gehad voor nop.

• Oekol
Nope.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Nys9w35.png

1 voor op de tribune ook.

Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 22:00:
[...]

Ik weet heel goed wat ik wil doen met mijn coins. Ik koop geen spelers met de coins, ik handel er alleen mee. Spelers waar ik mee speel zijn allemaal untradable. Zodat ik nooit echt last hebt van schommelingen in de markt en waardedalingen. Als ik alles nu verkoop heb ik 3 mln. Was de afgelopen maand even gestopt met bewust handelen. Had heel veel geld geïnvesteerd in fodder (Rodri, 91) en dat is 1/4 minder waard geworden, dus ik heb onder het mom van: 'zolang je het niet verkoop, heb je geen verlies' voor mij uitgeschoven.

Einde van het spel verkoop ik mijn coins en heb ik een jaar lang vermaak gehad voor nop.
Ik investeer altijd verkeerd. Dus begin er niet meer aan. Wil gewoon met coole spelers spelen.

Daarom ook blijf ik ook die icon sbcs doen,
Zo’n r9 kan ik normaal nooit kopen. Nu een keer geluk ermee.

• Oekol
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DAbBgSq.png

Het mocht niet zo zijn....Ik denk dat vorige week met Klose en Prinz nog beter was _O-

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:58
Traeces schreef op donderdag 26 december 2024 @ 21:55:
[...]

Jaotzinho heb ik
Hij is goed op rva maar 500 k had ik er zelf niet voor betaald
Maar zijn afwerking vanaf de zijkant naar binnen is heerlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:58
Oekol schreef op donderdag 26 december 2024 @ 22:46:
[Afbeelding]

Het mocht niet zo zijn....Ik denk dat vorige week met Klose en Prinz nog beter was _O-
Baresi en sheva
Teveel ingeleverd voor niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 23:41:
[...]

Baresi en sheva
Teveel ingeleverd voor niks
Gerrard en stoichkov, vooral laatste is prima alleen met r9 en puskas voorin leuk.voor op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 25-09 14:40
Ik zag van de week een clip van iemand die een bronzen Braziliaan kocht en vervolgens R9 uit de icon sbc packte. Ik dacht dit moet ik ook testen. Ik kocht een Bronzen Frans en packte uit de icon sbc vervolgens Zidane... Uit een normale pack als reward van een squad van de icon sbc ook nog centurions Hansen van 650k, hierdoor ook nog Eusebio kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze Roberto is binnen, ff dubbelcheck maar is hij ook meteen voldoende om Sane op full-chem te krijgen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 10:28:
Ze Roberto is binnen, ff dubbelcheck maar is hij ook meteen voldoende om Sane op full-chem te krijgen?
Ze Roberto geeft wel een extra chem aan Sane. Full ga je alleen krijgen met een trainer. Heb zelf Dalot full chem gemaakt met een portugese trainer.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ldBaEK5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Puyol en Garrincha uit de icon sbc’s gekregen. Laatst genoemde ga ik gebruiken ipv Hansen.

Heb ik straks 1,1 miljoen coins die ik voorlopig even laat staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:08
Waarom begint de weekend league vanavond pas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 25-09 14:40
Lil Tjappo schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:28:
Waarom begint de weekend league vanavond pas?
Omdat er promo picks in de rewards van Weekend League zitten, en de meeste promo's vrijdagavond 19:00 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:17:
Puyol en Garrincha uit de icon sbc’s gekregen. Laatst genoemde ga ik gebruiken ipv Hansen.

Heb ik straks 1,1 miljoen coins die ik voorlopig even laat staan. :)
Kan je a.u.b. laten weten hoe Garrincha speelt ? Twijfel tussen hem en jairzinho te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik heb Di Marco, Reijnders, 88 Leao, eoe Varane. Het word wel heel aantrekkelijk om alsnog Barella te gaan down :p

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:38:
[...]

Kan je a.u.b. laten weten hoe Garrincha speelt ? Twijfel tussen hem en jairzinho te kopen.
Net een paar potjes mee gespeeld. Zijn dribbling is echt ontzettend goed. Passes komen lekker aan. Staat vrijwel altijd goed qua positie.

Alleen schieten is soms een dingetje. Niet dat het slecht is, maar hij mist soms wel kansen die er in mijn ogen wel in mogen.

Al met al een hele leuke kaart om mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Twee rode kaarten en 3-0 kansloos verliezen.

Alle kaarten waren uiteraard de duurste mogelijk. Had niks in te brengen. Hij mistte twee verdedigers. Had gezegd tegen 'm kost veel maar je krijgt ook veel. Wacht maar tot je papa de credit card rekening ziet.

Zegt die dat alles untradable is en maar 22 pond heeft uitgegeven. Dat is nogal wat geluk dan......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qveOe3Vp7DfwwB38dp9RUenh58w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9IrUfqjTKT1kdgUze63dUPqz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tlAX5z8aASpWcbFJk72YZnaDCvI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FRJIfak1l354JoPZtab0OwPv.png?f=fotoalbum_large

We zijn weer terug bij af met de icon sbc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L9Dmsb9LHPwcG-U_pEYIQDTTBq4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8Ug609x7k9vXIDvU8WzHLx2D.png?f=fotoalbum_large

Ga dit vanavond maar eens proberen :) als Jairzinho niet bevalt komt daar het geitje.

Twijfel alleen echt aan zo’n dure keeper haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Traeces wil je je jouw tactics eens delen van 4-3-3 (4)? Toevallig gisteren avond overgegaan hierop om iets meer voetbal te krijgen op het middenveld. Benieuwd hoe jij het hebt staan.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:35:
@Traeces wil je je jouw tactics eens delen van 4-3-3 (4)? Toevallig gisteren avond overgegaan hierop om iets meer voetbal te krijgen op het middenveld. Benieuwd hoe jij het hebt staan.

Dank!
Speel geen 433, is alleen me start setup. Speel of 4411 of 4231.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Cruyff op de valreep afgerond. Heeft 100k gekost, maar wat een heerlijke speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Echt weer seconde delay in de wedstrijden. Bizar hoe dit maar blijf voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier de hele avond al: 2-0 voor, 3-0 voor, en ik verlies ze allemaal.

Om gek van te worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 00:31
Traeces schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 20:24:
Echt weer seconde delay in de wedstrijden. Bizar hoe dit maar blijf voorkomen.
Als je dit spel lang genoeg speelt weet je dat dit ook nooit gaat veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 23:30:
[...]

Als je dit spel lang genoeg speelt weet je dat dit ook nooit gaat veranderen ;)
Over het algemeen speelde het best prima. Maar laatste 2 weken speelt het echt dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 07:23:
[...]

Over het algemeen speelde het best prima. Maar laatste 2 weken speelt het echt dramatisch.
Dat zal zich wel weer herstellen als de vakantie voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:54

Oxigeon

En zo is dat!

Maar je zou toch zeggen... iedereen klaagt. Pleur een paar servers bij of pleur de servers eens op andere locaties. Nu zul je het in zulke gevallen wel over miljoenen euro's hebben. Maar die verdienen ze ook met fut.

Ik gok dat ze denken... de spelers spelen de game toch. Waarom zouden we er dan iets aan doen.

[ Voor 46% gewijzigd door Oxigeon op 28-12-2024 09:00 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net eerst die van der sar en jairzinho verkocht , wat een tegenvaller voor die prijzen. Howard pakt zoveel meer dan die 500k meer kostende van der sar.

Jairzinho is zo statisch en traag op de eerste meters dat hij niet weg komt van zijn back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Traeces schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 09:11:
Net eerst die van der sar en jairzinho verkocht , wat een tegenvaller voor die prijzen. Howard pakt zoveel meer dan die 500k meer kostende van der sar.

Jairzinho is zo statisch en traag op de eerste meters dat hij niet weg komt van zijn back.
Howard is echt underrated.

Heb m ook gehad en prima keeper. Pakt echt veel ballen. Ben toen overgestapt naar Buffon, want Buffon. Maar vind Howard beter maar die is al in een sbc gegaan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 09:17:
[...]

Howard is echt underrated.

Heb m ook gehad en prima keeper. Pakt echt veel ballen. Ben toen overgestapt naar Buffon, want Buffon. Maar vind Howard beter maar die is al in een sbc gegaan.
Zeker Howard is de beste keeper die ik dit jaar gebruikt heb. Hij heeft buiten far reach alle playstyles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit hier al een poos te klooien met keepers. Had eerst Courtois, want die heeft bijna iedereen volgens mij, maar die viel mij zwaar en zwaar tegen. Buffon vond ik niet heel veel beter. Heb die Martinez nog geprobeerd, maar dat was het ook niet. Heb nu dus gouden Ederson, die ik van alle genoemde keepers nog de beste vind. Maar als ik jullie zo lees ga ik Howard een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ik zit nog steeds te wachten op een echte klapper kaart. Maar helaas.

Iemand had het een tijd terug over een Thuram sbc? Die komt zeker niet meer? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 00:31
Jordi0344 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:31:
[...]

Omdat er promo picks in de rewards van Weekend League zitten, en de meeste promo's vrijdagavond 19:00 beginnen.
Weet iemand ook welke promo picks je kan krijgen?
Pagina: 1 ... 28 ... 68 Laatste