[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:01
Soms vallen de beschikbare evo's tegen, en soms ben ik erg blij dat ik ze doe en de spelers in mijn club hou. Met de evo van gisteren kan ik mijn Zambo weer terug in de basis brengen. Met een anchor of backbone gaat dit een hele fijne holding cdm worden. En dat voor 650 muntjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46jNHbLf6chi43wS8HUuKu25HhU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jmrVTmyschRDq7r7tN6wIdrA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door heron op 20-12-2024 11:59 . Reden: Verkeerde evo gescreenshot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:58
Is er een update geweest of een youtuber actief die dingen promoot
Iedereen volle druk worden maar niet moe
Je kunt geen bal inspelen of er zitten 4 man in je nek
Iedereen doet weer r1 dribbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:49:
Is er een update geweest of een youtuber actief die dingen promoot
Iedereen volle druk worden maar niet moe
Je kunt geen bal inspelen of er zitten 4 man in je nek
Iedereen doet weer r1 dribbel
Lol nergens last van, je kan prima onder die druk vandaan voetballen.

Liggen overal enorme gaten op het veld van je tegenstander. Gewoon je mini map goed in de gaten houden. Meestal ligt de andere flank compleet open.

Ook R1 is prima te verdedigen, gewoon niet happen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:26
Leuk nieuws voor velen. WL kwalificatie wordt binnenkort 2 winnen uit 5. Zelfde als vorig jaar (4/10) maar dus minder wedstrijden.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:54

Oxigeon

En zo is dat!

Oekol schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:14:
Leuk nieuws voor velen. WL kwalificatie wordt binnenkort 2 winnen uit 5. Zelfde als vorig jaar (4/10) maar dus minder wedstrijden.
Dat is al een hele mooie. Dat ze ook maar eens die 5 wins in de week omlaag gooien. Daar heb ik veels te veel potjes voor nodig haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:14:
Ben hier niet echt voor. Vond de 3 uit 6 echt prima.

Blijft het niveau lekker hoog in de WL, wordt je alleen maar een betere speler van.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:14:
[...]

Blijft het niveau lekker hoog in de WL, wordt je alleen maar een betere speler van.
Zie het als een positiefs iets, meer wins in WL want wordt makkelijker. @Moody2204 van links naar rechts laten lopen. @Sleehond z'n controller door het scherm laten gooien en ga zo door. Lachen. >:)

geintje toch

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:14:
[...]

Ik ben uiteraard wel voor. We betalen allemaal een hoop centen voor de game, maar als je dan een bepaald onderdeel nooit kan spelen voelt het aan als rechtsongelijkheid.

Dat ik er dan afgetikt wordt in de WL is dan jammer, maar dan kan ik het in ieder geval wel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:08:
[...]

Zie het als een positiefs iets, meer wins in WL want wordt makkelijker. @Moody2204 van links naar rechts laten lopen. @Sleehond z'n controller door het scherm laten gooien en ga zo door. Lachen. >:)

geintje toch
Dat zal je nog best tegenvallen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Al de playerpicks gedaan net. Wel wat groene kaartjes maar veelal Tillman. Wel 1x Al olwairan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LYVPhmG.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TSeCCJQ.png

En nog wat gold duplicates... We gaan nu verder met de packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:27:
Al de playerpicks gedaan net. Wel wat groene kaartjes maar veelal Tillman. Wel 1x Al olwairan.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Had uit me picks ts olise, ts kolo muani en gold van dijk. Uit de normale packs wat goedkope ww kaartjes niks spannends.

Olise wel blij mee die wou ik al proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan jullie allemaal eigenlijk doen met de tokens ? Twijfel heel erg tussen Rodrygo of die 30x 85 pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:37:
Gaan jullie allemaal eigenlijk doen met de tokens ? Twijfel heel erg tussen Rodrygo of die 30x 85 pack
Zeker 30x85 en daarna kijken of ik 't nog een keer kan doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:52:
[...]

Zeker 30x85 en daarna kijken of ik 't nog een keer kan doen .
Ja vind die rodrygo wel goed maar niet geweldig. Die 30x 85 leverd serieuze fodder op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:39:
[...]

Ja vind die rodrygo wel goed maar niet geweldig. Die 30x 85 leverd serieuze fodder op.
WW rice uit de pack, prima kaart ! Lading 90+ kaarten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Oekol schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:27:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Valt niet mee. Al Owairan wel prima super sub. Ik had alleen die Delap. Verder 5 van die 82 x 14 packs geopend met als hoogste een 86 rated kaart. Die kosten voorlopig meer dan ze opleveren met die TOTW kaarten die er in gaan.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:57:
[...]

Valt niet mee. Al Owairan wel prima super sub. Ik had alleen die Delap. Verder 5 van die 82 x 14 packs geopend met als hoogste een 86 rated kaart. Die kosten voorlopig meer dan ze opleveren met die TOTW kaarten die er in gaan.
Dan ben je echt genaaid, had serieus goede fodder uit die 3x 82x14.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:11
Took the gamble and won:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gL7yZR09bk3kgnEQVrq4eJ_n9Ek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HcB1RjPrfmyLwfvv40ymxFom.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
El Profesor schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:57:
[...]

Hij mag 't in de basis gaan proberen als vervanger van Brolin. Kijken of t wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ff billen knijpen in de wl kwali :') 1-0 naar 1-3.

Makkelijk win naar 2-3, laatste pot 0-2 draai het om naar 3-2. Krijg ik in minuut 119 de 3-3, helemaal gek, buitenspel _O- oef daar kwam ik goed weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens wat een zieke teams krijg ik tegen in de 6 potten 3x Mbappe tegen, dikke icons zoals Zico, Zidane etc.

Ea mag ik ook een keer zo’n kaart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Traeces schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:28:
[...]

Dan ben je echt genaaid, had serieus goede fodder uit die 3x 82x14.
Als kers op de taart al m’n 85 en 84 spelers in die Campaign 88+ gegooid en daaruit 89 rated Ollie Watkins. Volgens mij zo ongeveer de slechtste speler die je er uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
El Profesor schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 02:02:
[...]

Als kers op de taart al m’n 85 en 84 spelers in die Campaign 88+ gegooid en daaruit 89 rated Ollie Watkins. Volgens mij zo ongeveer de slechtste speler die je er uit kan halen.
Had ook weer een 10k spelers daaruit helaas.
Heb nu een sbc nodig om m'n kaarten in te dumpen. Heb veel hoge rated en sbc storage is vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 00:57:
Ff billen knijpen in de wl kwali :') 1-0 naar 1-3.

Makkelijk win naar 2-3, laatste pot 0-2 draai het om naar 3-2. Krijg ik in minuut 119 de 3-3, helemaal gek, buitenspel _O- oef daar kwam ik goed weg :P
Zo'n gek spel he? Ik ging gisteren meteen met 3-0 er door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 08:29:
[...]

Zo'n gek spel he? Ik ging gisteren meteen met 3-0 er door.
Had wat biertjes op, dan gaat niet zo best meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:31
Jesus die kaart van Leroy Sane is echt niet normaal goed. 5 ☆weakfoot en Finesse Shot+ voor 150K dat is echt niet normaal goedkoop. Als de naam salah eraan had gehangen was deze kaart 2 miljoen waard geweest of ben ik nu aan het overdrijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
tukkerterror90 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 11:56:
Jesus die kaart van Leroy Sane is echt niet normaal goed. 5 ☆weakfoot en Finesse Shot+ voor 150K dat is echt niet normaal goedkoop. Als de naam salah eraan had gehangen was deze kaart 2 miljoen waard geweest of ben ik nu aan het overdrijven?
Geen idee. Maar ik las dat hij aan de bal aanvoelt als 70 pace en zonder wel snel is. Die weakfoot is wel lekker ja. Lijkt goedkoop.

Komt elke dag een sbc met WW lees ik. Nuno mendes ook zie ik, zijn gold was op begin heeeeel goed voor mij.

[ Voor 63% gewijzigd door Oekol op 21-12-2024 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Gaat iemand socrates doen of heeft iemand hem al
Wat zijn de bevindingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Oekol schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:31:
[...]

Had ook weer een 10k spelers daaruit helaas.
Heb nu een sbc nodig om m'n kaarten in te dumpen. Heb veel hoge rated en sbc storage is vol.
Het is jammer dat baby R9 geen SBC heeft gekregen. Er komt ook nog een Ze Roberto LaLiga en Lilian Thuram Icon SBC aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
El Profesor schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 13:47:
[...]

Het is jammer dat baby R9 geen SBC heeft gekregen. Er komt ook nog een Ze Roberto LaLiga en Lilian Thuram Icon SBC aan.
Heb een premier league / serie a team. Wellicht dat ik iets voor super sub doe. Merk dit jaar echt dat je team makkelijker (gratis) beter kan worden door die evolutions. Mijn dalot is echt super goed en ga 'm straks weer in een evo stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 13:34:
Gaat iemand socrates doen of heeft iemand hem al
Wat zijn de bevindingen?
Nah vind die enorm lomp aanvoelen. Wacht wel op een betere sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot nu toe alleen nog maar verloren van Ronaldinho, Cruijff en Braziliaanse Ronaldo in de WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:02:
Tot nu toe alleen nog maar verloren van Ronaldinho, Cruijff en Braziliaanse Ronaldo in de WL.
Jij wou toch wl spelen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, haha.

Maar die spelers scoren nog nadat je 7x de bal hebt afgepakt en 'm ook 7x weer kwijtraakt op 1 of andere manier. Blijf ik dan toch jammer vinden dat dat in verder gelijkwaardige wedstrijden de doorslag geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Iemand ervaring met CR7 Rush? Is hij het waard om alle coins op stuk te smijten? En dan moet ik ook afscheid nemen van EOEA Morgan. Of gewoon Theo op 1 chem spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:26:
[...]

Klopt, haha.

Maar die spelers scoren nog nadat je 7x de bal hebt afgepakt en 'm ook 7x weer kwijtraakt op 1 of andere manier. Blijf ik dan toch jammer vinden dat dat in verder gelijkwaardige wedstrijden de doorslag geeft.
Komt doordat ze hoge druk aan hebben staan.

Wanneer je de bal heb direct openen naar de andere flank of wegwerken naar de flank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:37:
[...]

Komt doordat ze hoge druk aan hebben staan.

Wanneer je de bal heb direct openen naar de andere flank of wegwerken naar de flank.
Oké dank voor de tip. Ik ga daar eens op letten inderdaad.

Overigens net weer een penalty tegen omdat een aanvaller tegen mijn verdediger aanliep. Ik deed niks, drukte op geen enkele button. Dit soort rare fratsen komen in de WL voor mijn gevoel toch vaker voor dan bij Rivals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:02:
[...]

Oké dank voor de tip. Ik ga daar eens op letten inderdaad.

Overigens net weer een penalty tegen omdat een aanvaller tegen mijn verdediger aanliep. Ik deed niks, drukte op geen enkele button. Dit soort rare fratsen komen in de WL voor mijn gevoel toch vaker voor dan bij Rivals.
Heb dat in Rivals ook vaak genoeg. Je hebt soms mee en soms tegen.

Enige speler waar ik dat altijd mee heb is die schijt links back van inter dimarco. Die wint altijd alle kluts ballen etc. Lijkt wel of er een magneet in zijn schoenen zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor
Traeces schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:25:
[...]

Enige speler waar ik dat altijd mee heb is die schijt links back van inter dimarco. Die wint altijd alle kluts ballen etc. Lijkt wel of er een magneet in zijn schoenen zit.
Seems like you’re onto something
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ZJ8sxavMQwhJaIku9TCeT7OWaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iCRRcfKMKptK0KuNSbEBzRf8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:39
Ik heb Retegui al een hele tijd in de spits, maar die playstyle is echt heerlijk. Je bent echt veel vaker snel weg gedraaid of in de kluts krijg je hem mee idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:30:
[...]

Nah vind die enorm lomp aanvoelen. Wacht wel op een betere sbc.
Die kaart zou CAM moeten zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Echt ea wat een schaamteloze servers speel ik vandaag wl op. Nog nooit zo slecht meegemaakt.

Bedankt ook weer voor die bakken met leenkaarten ! Net weer zo’n 8 miljoen aan leenspeler kaarten tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:31
Traeces schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:04:
Echt ea wat een schaamteloze servers speel ik vandaag wl op. Nog nooit zo slecht meegemaakt.

Bedankt ook weer voor die bakken met leenkaarten ! Net weer zo’n 8 miljoen aan leenspeler kaarten tegen.
Dat zouden ze met WL in ieder geval moeten verbieden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Weer 3 potten tegenstander krijgt rood en leaved

Hoe moeilijk is het dat te fixen ,leaven is win voor de ander
Fix dit is dwazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:35:

Fix dit is dwazen
Mee eens, slaat nergens op. Ook van die potten maak je in minuut 89 gelijk en ja hoor foetsie.

Moet zeggen je krijgt ook voor iedere scheet een penalty en rode kaart tegenwoordig.

Vraag me ook af of ik de goede icon sbc gemist heb. Bizar hoeveel goede icons iedereen heeft, van der sar heb ik gewoon het meest als keeper gezien. Ik krijg uit iedere sbc ongeveer gatusso of Engelse rotzooi.

[ Voor 19% gewijzigd door Traeces op 22-12-2024 18:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Divisie 1 bereikt met deze beest. Ik snapte eerst niet waarom hij zo duur is. Maar de manier waarop hij weg draait, de bal dichtbij hem houdt, sprintje maakt en afmaakt is echt abnormaal. Dacht dat Inaki met zijn powershots voor altijd in mijn team zal blijven, maar Eusebio is toch wel echt van ander niveau.

Daarnaast vind ik 4213 van Team Gullit het lekkerst spelen van alle opstellingen naast de 442. Zowel aanvallend als verdedigend speelt het gebalanceerd. Genoeg kansen voorin, genoeg spelers voor de counters tegen. Ik zou zeggen waag het een kans: $#@E8K5svCJ

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u1jwqjFC4kcG-YQNmogjWjOrgrk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vf1itlj5lirjSE2ViJD8nrsK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door Lashrom op 22-12-2024 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:35:

Fix dit is dwazen
Daag je ze zo erg uit dat ze door 't lint gaan en rood pakken? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:24:
Divisie 1 bereikt met deze beest. Ik snapte eerst niet waarom hij zo duur is. Maar de manier waarop hij weg draait, de bal dichtbij hem houdt, sprintje maakt en afmaakt is echt abnormaal. Dacht dat Inaki met zijn powershots voor altijd in mijn team zal blijven, maar Eusebio is toch wel echt van ander niveau.

Daarnaast vind ik 4213 van Team Gullit het lekkerst spelen van alle opstellingen naast de 442. Zowel aanvallend als verdedigend speelt het gebalanceerd. Genoeg kansen voorin, genoeg spelers voor de counters tegen. Ik zou zeggen waag het een kans: $#@E8K5svCJ

[Afbeelding]
Afgelopen twee jaren geluk gehad om met Eusebio te kunnen spelen (volgens mij 1x sbc gedaan en 1x gepacked). Hij is enorm goed. Net zoals die kleine butra die nu een sbc is, met z'n 5* WF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:04:

Ik probeer de daily bronze silver en gold te doen via de companion app. Nog nooit zo'n vertraging gehad. Wat is dit joh :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:52
Iemand een idee tot wanneer je die tokdn spelers kan blijven krijgen voor die sbc?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 22:00
Puskas uit de Icon sbc, hele fijne pull

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 22 december 2024 @ 19:15:
[...]

Ik probeer de daily bronze silver en gold te doen via de companion app. Nog nooit zo'n vertraging gehad. Wat is dit joh :?
Vind tot nu toe te promo ook niet veel. De goede spelers zijn niet te betalen en de sbcs vind ik ook tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Traeces schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:41:
[...]

Vind tot nu toe te promo ook niet veel. De goede spelers zijn niet te betalen en de sbcs vind ik ook tegenvallen.
Krijg wel een hoop fodder - en ik had nog wel wat liggen. Dus ik ben begonnen met Cruijff omdat ik de loan van Socrates tegen vond vallen.

Nog 3 teams te gaan van de 15 - die doen we rustig morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Augy schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:41:
Puskas uit de Icon sbc, hele fijne pull
Hier Matthaus :P

Was eigenlijk niet van plan deze te doen omdat je toch weer een teleurstellende icon packt, maar het zat deze keer mee!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Mijn potjes zijn echt in slowmotion. Het is echt verschrikkelijk🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Lineker en cantona uit icon sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:22
Kluivert en Moore uit de icon sbc's...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Ik heb me ook laten verleiden. Klose. Ik stop direct weer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:41
Tot gister alle icon gambles gedaan en helemaal niks tot vandaag. 87+ Jairzinho. Zo blij er mee

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jullie hebben het hier over de icon sbc waarbij je die meesterschapskaarten moet inruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:22
Oxigeon schreef op maandag 23 december 2024 @ 07:58:
Jullie hebben het hier over de icon sbc waarbij je die meesterschapskaarten moet inruilen?
Over de 87+ icon sbc die je twee keer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

_Uploader_ schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:09:
[...]

Over de 87+ icon sbc die je twee keer kan doen.
Bedankt. Heb helaas nog te weinig fodder om aan die 87 spelers te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 15:54
Gisteren uit een 3x 83+ pakket (van de Xavi doelstelling) haal ik Hansen 93.. Waarde ruim 2 miljoen.
Ze kijkt behoorlijk chagrijnig op die kaart, maar ze moet dan toch maar in mijn team geplaatst worden, gelukkig speelt er nog een Noorse bij Barcelona. Tijdens de wedstrijd maar weer wisselen naar Thuram.

Helaas moet Valverde zijn plaats inleveren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-yVWN4zw9dUrEdLhAJaUiXALtfg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DR7NaQFghvr8x5B7y05eOr2X.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 23-12-2024 11:18 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
En dan toch omdat je iemand anders online Cruyff ziet packen weer proberen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5QO0jif.png

Tuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oekol schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:44:

[Afbeelding]

Tuurlijk niet.
Ja dat is natuurlijk altijd klote. Wat ik me dan ook afvraag is hoe ze een kaart met zulke stats nu een waarde van 92 kunnen geven. Een gemiddelde bij wijze van 88 kaart heeft betere stats. Of zie ik iets over het hoofd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron

[Afbeelding]

Tuurlijk niet.
Ook daarom de laatste weken vooral fodder gespaard en gewoon de 88 Cruijff gedaan. Dan weet ik zeker dat ik een goede speler heb. Dan maar niet die 5% kans op geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
heron schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:32:
[...]

Krijg wel een hoop fodder - en ik had nog wel wat liggen. Dus ik ben begonnen met Cruijff omdat ik de loan van Socrates tegen vond vallen.

Nog 3 teams te gaan van de 15 - die doen we rustig morgen.
Wat vond te tegenvallen aan Socrates? Ik heb 450k aan fodder en twijfel Cruyff ook te gaan doen. Heb 200k aan coins dus met de fodder die we de komende week nog krijgen moet het wel lukken. Cruyff lijkt me een speler die de komende weken wel een mooie EVO gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor

[Afbeelding]

Tuurlijk niet.
Ik heb dit jaar nog niets anders dan absolute fodder uit al die gok SBC’s. Die doe ik niet meer. Je weet al je er 10 doet je 9 keer niets krijgt. Als je dat omrekent naar fodder je dat beter gewoon kunt sparen en dan een SBC doen zoals Vini POTM, Cruyff, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
heron schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:07:
[...]

Ook daarom de laatste weken vooral fodder gespaard en gewoon de 88 Cruijff gedaan. Dan weet ik zeker dat ik een goede speler heb. Dan maar niet die 5% kans op geweldig.
Is ook, maar ik had ook last van dat mijn club te vol is en ik deze week nog wel heel wat 82x14 pakketten openen ga. Denk dat ik woensdag die Ze Roberto ook wel ga doen.. Why not...

Maar Klose en Prinz is wel echt heel zuur. Zullen niet eens op de tribune plaatsnemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 09:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ow2nwGMuPgTPzYiW0X7cN452V-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vcOb0UmLKJZZXuDHHCgv73C9.jpg?f=fotoalbum_large

Winter Wildcards brengt me tot nu toe mooie kerstcadeaus :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Gisternacht voor het eerst divisie 1 bereikt, net op tijd voor nieuwe seizoen. Een poging wagen voor Elite ga ik ook niet doen. Wat een sweatfest en totaal niet goed voor mijn mentale gezondheid. Ik kan nu in ieder geval rust nemen t/m donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:34:
[...]

Is ook, maar ik had ook last van dat mijn club te vol is en ik deze week nog wel heel wat 82x14 pakketten openen ga. Denk dat ik woensdag die Ze Roberto ook wel ga doen.. Why not...

Maar Klose en Prinz is wel echt heel zuur. Zullen niet eens op de tribune plaatsnemen.
Daar ga ik ook me fodder op stuk slaan. Zijn prime Hero kaart vind ik al geweldig.

Verwacht zijn WW nog beter is , prima vervanger voor Frenkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:58:
[...]

Daar ga ik ook me fodder op stuk slaan. Zijn prime Hero kaart vind ik al geweldig.

Verwacht zijn WW nog beter is , prima vervanger voor Frenkie.
De leak had LM als positie. Ken z'n andere kaartje niet eens. Ben benieuwd overmorgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
El Profesor schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:26:
[...]

Wat vond te tegenvallen aan Socrates? Ik heb 450k aan fodder en twijfel Cruyff ook te gaan doen. Heb 200k aan coins dus met de fodder die we de komende week nog krijgen moet het wel lukken. Cruyff lijkt me een speler die de komende weken wel een mooie EVO gaat krijgen.
Ik merk dat ik liever met een meer wendbare spits speel. Kwestie van speelstijl denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:00:
[...]

De leak had LM als positie. Ken z'n andere kaartje niet eens. Ben benieuwd overmorgen!
Andere kaartjes hadden cm en / lb erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Iemand ervaring met centurions Hansen? Ik kan haar kopen en lees veel positieve dingen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:36:
Iemand ervaring met centurions Hansen? Ik kan haar kopen en lees veel positieve dingen.
Speel zelf met de gold variant, beste winger welke ik dit jaar gebruikt hebt.

Vind haar spelen als Neymar in zijn psg tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:52
Hier ook maar die icon sbc gedaan. Heb baresi 91 al uit de vorige, 3x raden welke ik weer krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat Xavi ingame zo slap is. Geweldige passing de beste man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Ik heb de indruk als je bijna aan je wekelijke punten ben in Rivals dat je ineens tegen veel sterkere tegenstanders wordt gematcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:52:
[...]

Speel zelf met de gold variant, beste winger welke ik dit jaar gebruikt hebt.

Vind haar spelen als Neymar in zijn psg tijd.
Gisteren die Centurion kaart gekocht. Bizar goede kaart. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 09:11
Traeces schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:24:
Jammer dat Xavi ingame zo slap is. Geweldige passing de beste man.
Slap??? Ik vind Xavi echt heel goed, de tikkie takka playstyle is echt super handig in snel counteren... Ik gebruik hem samen met scholes en die 2 zijn echt goddelijk in passing (scholes 99 pasing wintercard)
Overigens valt het me op dat Xavi fysiek ook nog best sterk is.. moeilijk van de bal te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Xenophoben op 24-12-2024 11:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y5EYf0V.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Als aanvulling hierop ... ;-)

Ze Roberto en Gavi lijken me prima spelers om te hebben. Gok 700K voor Ze Roberto en rond de 200K voor Gavi.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uHhZUixIrXNs89j7yo6sTZNJsXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D27VBtoWInwd8wLNKh5gJLZ1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 24-12-2024 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:20:
[...]

Ze Roberto en Gavi lijken me prima spelers om te hebben. Gok 700K voor Ze Roberto en rond de 200K voor Gavi.

[Afbeelding]
Oeh die ze Roberto komt wel van pas denk ik. Als die CM heeft of CAM helemaal. Maar cam zal wel niet zijn.

Palmer met 5* weakfoot wil ik 'm ook wel. Alles er onder niet ;p

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 24-12-2024 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Zodra Ze Roberto uit is dan ga ik die direct zijn sbc doen. Maar ik ga hem dan in eerste instantie op LB gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:57:
Zodra Ze Roberto uit is dan ga ik die direct zijn sbc doen. Maar ik ga hem dan in eerste instantie op LB gebruiken. :)
Hmm ja daar ben ik in principe goed voorzien. Met z'n magneet zoals @Traeces dat laatst noemde.

Ik had vorige week al olwairan gepacked en hij is matig. 1 op 1 mist die voor de lol. Wellicht Nunez weer terugzetten maar die ben ik ook een partij zat. Ben bang dat Ze Roberto niet zo perfect in m'n team past als gehoopt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1BklGSbcOOMLHP5QGNwP6U_6mc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQ3W4W9r2aJNi5JWZHr4GmKr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eIQFAxDYUM-Q8LXtETXgWYRhh5k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4qCIBwydLkyCGXhQYd9S3r4r.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Sgn6h7uyzqOA6dchE6X5GrTdI4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WzAmiJn2QpIvmgbdvAwngrOX.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Heeft iemand 88 rated Cruyff? Ik zou hem kunnen doen als ik heel mijn club leeg schraap en al m’n coins er in gooi. Zijn kaart lijkt wel snel in aanmerking te komen voor een evo. Ik kan Leao Centurions ook kopen maar dan moet ik Cruyff laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 18:07:
[...]

Hmm ja daar ben ik in principe goed voorzien. Met z'n magneet zoals @Traeces dat laatst noemde.

Ik had vorige week al olwairan gepacked en hij is matig. 1 op 1 mist die voor de lol. Wellicht Nunez weer terugzetten maar die ben ik ook een partij zat. Ben bang dat Ze Roberto niet zo perfect in m'n team past als gehoopt.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ja ik heb daar nu Mendy staan met die bruiser evo. Doet het verder prima, maar wil hem daar eens proberen en kijken hoe dat bevalt. Dan is mijn team voorlopig ook wel echt af.

Al Owairan is trouwens meer een vleugelspeler daar komt die veel beter tot zijn recht. Heb zijn base gehad en die was op de vleugel een stuk beter dan in de spits.

Weet niet hoeveel coins je hebt maar dan zou ik gewoon een toffe spits kopen :)

Edit: packte net Theo zijn gold uit de 82x14. Kan die mooi Mendy vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 18:07:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Die blauwe zal wel helemaal bloed irritant zijn, die gouden is al verschrikkelijk :+

Mag ondertussen wel echt een sbc uitkomen welke goed is. Me sbc opslag zit vol en de laagste speler is een 86….. alleen al 3x kdb in me opslag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:20:
[...]

[Afbeelding]
Waar blijft de echte knaller?

Gavi/Navas/Ze Roberto is leuk maar er gaat nog wel wat meet komen toch?

Gavi zal ook wel weer de gebruikelijke Barca tax hebben.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 21:50
Wat ik nog mis in Fifa FC 25 is een gecontroleerde
sliding te kunnen maken met een knoppen combo.

Idd ik ga slidings maken meestal al uit de weg omdat het regelmatig voor komt dat je direct al een rode kaart krijgt.

Krijg je een rode kaart dan is je wedstrijd eigenlijk al voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 25 december 2024 @ 15:49:
[...]

Waar blijft de echte knaller?

Gavi/Navas/Ze Roberto is leuk maar er gaat nog wel wat meet komen toch?

Gavi zal ook wel weer de gebruikelijke Barca tax hebben.
Die ze roberto wordt wel een dikke kaart. Maar snap wat je bedoel, mis ook echt een dikke icon klapper zoals vorig jaar met Gullit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op woensdag 25 december 2024 @ 17:42:
[...]

Die ze roberto wordt wel een dikke kaart. Maar snap wat je bedoel, mis ook echt een dikke icon klapper zoals vorig jaar met Gullit.
Must do. Maar wat goedkoop?!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XpplJszsE-66nMjJ9j3Uf9n5qZo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DhzDxa0QIC1pcCk9rJyfxlrc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Heb je hem gedaan?

Hoe is die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
250 is echt een grap gewoon voor die stats. Zijn mindere prime kaart is keihard gezakt in prijs.

Die was 500k en nu net 150k. Normaal was deze kaart op de markt een miljoen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:48
Hansen 92 gepakt.
Mooi fodder materiaal.
Ik speel niet met vrouwen.
Kan er niet warm van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:01:
250 is echt een grap gewoon voor die stats. Zijn mindere prime kaart is keihard gezakt in prijs.

Die was 500k en nu net 150k. Normaal was deze kaart op de markt een miljoen.
Ga je hem doen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 22:00
Ik denk dat ik hem uiteindelijk wel ga doen. Speel op dit moment met 2 cvm dus kan hem niet echt kwijt maar hij is er nog 30 dagen.

Zojuist baby R9 gepackt :) lekker duo samen met puskas haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gullit gang voor 250k ,100%

Komt op de positie van Frenkie. Echt een allround cm /
Cvm.
Pagina: 1 ... 27 ... 68 Laatste