[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiigamer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20:55
Sinds vorige week is er ook een gratis versie van FC 25 genaamd FC 25 Showcase. Een soort uitgebreide demo met de Clubs Rush modus die gratis online bespeelbaar is. Op xbox, ps en pc. Het zou me niks verbazen als het langzaam free to play wordt.

Wellicht voelt EA toch een beetje de hete adem van de concurrentie Efootball en UFL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:25
Traeces schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 15:50:
[Afbeelding]

Pot in div 3, dit sloeg helemaal nergens op hoe slecht die gozer was. Echt breng degradatie terug ra.
Blijkt dat matchmaking nog steeds niet gefixt is. Ik kom af en toe ook veels te sterke tegenstanders tegen die waarschijnlijk in de elite behoren i.p.v. divisie 2. Gaat lekker daarzo bij EA. Maarre, ik had zelf al na 5-0 potje beeindigd haha.

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 14-12-2024 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo konate binnen, kompany verkocht. Weer een miljoen coins te besteden.

Ga die pajor toch ook maar doen. Heb ik naast Cavani ook een snelle wendbare spits die kan invallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 16:46:
[...]

Het blijft lastig anticiperen ook met de december kaarten die nog komen. Barella kan ik alleen inpassen door Bastoni als CB. Dan is wel een manco. Zet nu al m’n coins opzij voor CR7 rush. Wellicht beter nog even wachten wat er verder komt, zeker nu fodder zo schaars is.
Ik heh mijn team wat omgegooid, ik had eerst voornamelijk een Frans team. Maar met deze twee SBC’s heb ik Putellas/Bonmati gehaald voor 41212 of een 4411 variant.

Het word sowieso even puzzelen aangezien ik ook Stoichkov/Xavi erbij heb gekregen en onlangs Guti ook een leuke upgrade heeft gehad.

Ik zie het wel weer als in Januari weer thuis ben, maar een beetje klooien op de webapp blijft leuk en het high-rated fodder zit not steeds te wachten op een echte klapper hopelijk later deze maand.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:26
Traeces schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:45:
Zo konate binnen, kompany verkocht. Weer een miljoen coins te besteden.

Ga die pajor toch ook maar doen. Heb ik naast Cavani ook een snelle wendbare spits die kan invallen.
Pfff zit weer eens op lvl 14. Zie 't echt niet zitten om te grinden in al die andere speltypen zoals manager of speler. Zelfde als die one nation wedstrijden ook heen zin in. Heb 't lastig zat qua tijd met SB en WL voor de grind met die kaartjes.

Vind 't deze keer lastiger te halen de punten. Normaal kun je ff snel in die andere speltypen wat klikken en gratis punten krijgen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 15 december 2024 @ 07:20:
[...]

Pfff zit weer eens op lvl 14. Zie 't echt niet zitten om te grinden in al die andere speltypen zoals manager of speler. Zelfde als die one nation wedstrijden ook heen zin in. Heb 't lastig zat qua tijd met SB en WL voor de grind met die kaartjes.

Vind 't deze keer lastiger te halen de punten. Normaal kun je ff snel in die andere speltypen wat klikken en gratis punten krijgen.
Die friendlys gaan vrij snel, de meeste doen gewoon golden goal.

En die Argentijn objective is makkelijk voor mij omdat garnacho in de basis staat. Dus hoef daarvoor alleen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zondag 15 december 2024 @ 08:59:
[...]

Die friendlys gaan vrij snel, de meeste doen gewoon golden goal.

En die Argentijn objective is makkelijk voor mij omdat garnacho in de basis staat. Dus hoef daarvoor alleen te spelen.
Klopt die Argentijn en Portugees heb ik in de basis dus dat is ook geen probleem. Al had ik Nunez even in de basis omdat ik hem in een EVO had. Eindelijk is hij 4* 4* met advanced forward ++
Dan ga ik toch maar eens zoeken naar die teams voor die nations. Echt geen zin in :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1l7jrBb.png

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Bossie schreef op zondag 15 december 2024 @ 05:15:
[...]
Ik heh mijn team wat omgegooid, ik had eerst voornamelijk een Frans team. Maar met deze twee SBC’s heb ik Putellas/Bonmati gehaald voor 41212 of een 4411 variant.

Het word sowieso even puzzelen aangezien ik ook Stoichkov/Xavi erbij heb gekregen en onlangs Guti ook een leuke upgrade heeft gehad.

Ik zie het wel weer als in Januari weer thuis ben, maar een beetje klooien op de webapp blijft leuk en het high-rated fodder zit not steeds te wachten op een echte klapper hopelijk later deze maand.
Met Stoichkov en Xavi heb je iig twee icons. Met drie icons is het een heel stuk makkelijker op de boel op chemistry te krijgen.

Het valt me op dat de gameplay flink anders is na de laatste patch tov een maand geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb.

Na wat testen bevalt 2 spitsen met het beste deze FC en als formatie 4222 erg fijne met 4 middenvelders. Yamal POTM heb ik er permanent uitgehaald. Valt helaas erg tegen, met zijn lengte en body type erg zwak aan de bal. Ik baal dat ik de rapid wing mastery op hem heb toegepast en niet op Berghuis, wat ik een van de fijnste spelers vind.

Raphina speelt wel echt top, die kan na de Dinho evo op CAM. Dus kan ik mooi inpassen. Het wordt de komende twee weken flink passen en meten.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiestaboyke1982
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 20-02 12:34
Iemand die eens co-op wil proberen met mij in squad battles/rivals? Ben zeker geen pro maar kan soms goed uit de hoek komen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!
EA ga nou eens wat doen aan die belachelijke trivella , power shots en fitness van 35 meter afstand.

Die animatie ook altijd van keepers bij een trivella, lijkt Wellenreuther wel die naar een bal gaat.

De meeste simpele kansen krijgen die spelers niet gescoord maar trivella,s etc vliegen er van alle kanten in.

Dit soort figuren spelen volgens mij echt alleen maar voor rewards en hebben een hekel aan echt voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 22:00
El Profesor schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:27:
[...]

Na wat testen bevalt 2 spitsen met het beste deze FC en als formatie 4222 erg fijne met 4 middenvelders. Yamal POTM heb ik er permanent uitgehaald. Valt helaas erg tegen, met zijn lengte en body type erg zwak aan de bal. Ik baal dat ik de rapid wing mastery op hem heb toegepast en niet op Berghuis, wat ik een van de fijnste spelers vind.

Raphina speelt wel echt top, die kan na de Dinho evo op CAM. Dus kan ik mooi inpassen. Het wordt de komende twee weken flink passen en meten.
Moet zeggen dat ik nu ook weer teruggevallen op 4222. Maakt gevoelsmatig het beste gebruik van de ruimtes op het veld tegen 4411, wat tegenwoordig iedereen zo een beetje speelt.

Gisteren pakte ik brahim, wat een enorme baas is dat zeg, en heb k de evo van simons afgerond. Samen met Konate het team enorm versterkt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fge7PfqLfGNHe2jUfvSo3JQne70=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BBOAU0AFYV4zBlPXr25Zxpf7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:18:
[...]

Moet zeggen dat ik nu ook weer teruggevallen op 4222. Maakt gevoelsmatig het beste gebruik van de ruimtes op het veld tegen 4411, wat tegenwoordig iedereen zo een beetje speelt.

Gisteren pakte ik brahim, wat een enorme baas is dat zeg, en heb k de evo van simons afgerond. Samen met Konate het team enorm versterkt :)

[Afbeelding]
Die konate is echt een monster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Augy schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:18:
[...]

[Afbeelding]
Lekker team. Hoe bevalt Barella? Heb met 4222 het gevoel dat het middenveld het best bezet is. Die 2 CAM staan gevoelsmatig een stuk compacter dan 442 met een links- en rechtshalf. Met 442 trok mijn middenveld vaak helemaal uit elkaar waardoor er enorme gaten centraal achterin ontstonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
El Profesor schreef op zondag 15 december 2024 @ 20:55:
[...]

Lekker team. Hoe bevalt Barella? Heb met 4222 het gevoel dat het middenveld het best bezet is. Die 2 CAM staan gevoelsmatig een stuk compacter dan 442 met een links- en rechtshalf. Met 442 trok mijn middenveld vaak helemaal uit elkaar waardoor er enorme gaten centraal achterin ontstonden.
Barella is echt geweldig en maakt een goede kans op upgraden. Die verlaat m'n team voorlopig niet. Ook echt een heerlijk duo met kimmich, beide niet de grootste maar lekker agressief aanwezig op t middenveld.

Enne mocht je de dinho evo nog niet gedaan hebben en je kan simons inpassen, gelijk doen. Wat een monster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
9-6 in de wl. Beste score van het jaar :)

Rewards daarin tegen waren de slechte van het jaar :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• El Profesor
Traeces schreef op zondag 15 december 2024 @ 21:40:
9-6 in de wl. Beste score van het jaar :)

Rewards daarin tegen waren de slechte van het jaar :+
De rewards maken het voor de casual speler vrijwel onmogelijk om een SBC te doen zonder packs te kopen. Alle wedstrijden SQB gespeeld en als hoogste een 84 rated kaart. Alle wedstrijden Rush gespeeld en dan 2 x 85 player pack om een 85 en 86 rated speler te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Ben 7-8 gegaan in WL. Kreeg Douglas Luiz ofzoiets als 1e pp uit de 84+ verkocht voor 125k. Rest van de dingen ook nog zo'n 80k verdiend. De totw pakjes open ik woensdag om 19u. Niet verkeerd dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
El Profesor schreef op maandag 16 december 2024 @ 02:15:
[...]

De rewards maken het voor de casual speler vrijwel onmogelijk om een SBC te doen zonder packs te kopen. Alle wedstrijden SQB gespeeld en als hoogste een 84 rated kaart. Alle wedstrijden Rush gespeeld en dan 2 x 85 player pack om een 85 en 86 rated speler te krijgen.
Precies dit dus. Zo jaagt EA de gamers die een beetje voor hun plezier spelen dus weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:01
Augy schreef op zondag 15 december 2024 @ 20:59:
[...]

Barella is echt geweldig en maakt een goede kans op upgraden. Die verlaat m'n team voorlopig niet. Ook echt een heerlijk duo met kimmich, beide niet de grootste maar lekker agressief aanwezig op t middenveld.

Enne mocht je de dinho evo nog niet gedaan hebben en je kan simons inpassen, gelijk doen. Wat een monster
Ik zit steeds vaker naar die Barella te kijken omdat ik een aggresievere middenvelder naast Patri wil dan Steven Gerrard, en omdat ik Dimarco dan op 3 chem kan krijgen - dat is ook wel een van de beste linksachters die ik gebruikt heb.

Gelukkig is Barella's SBC tot 30 december te doen, en speelt Inter vanavond weer - dan zou hij misschien beide upgrades al kunnen krijgen. Maar het blijft best een dure kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Barella zit ik ook naar te kijken, maar als casual gamer is het echt verdomd lastig om alle fodder bij elkaar te krijgen. Ik red het 88 team maar heb dan nog 120k voor de rest en dat ga ik niet redden.

Wellicht hopen op wat packluck.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Valandil schreef op maandag 16 december 2024 @ 12:57:
Barella zit ik ook naar te kijken, maar als casual gamer is het echt verdomd lastig om alle fodder bij elkaar te krijgen. Ik red het 88 team maar heb dan nog 120k voor de rest en dat ga ik niet redden.

Wellicht hopen op wat packluck.
Precies hetzelfde hier. Heb ook exact 1 x 88 rated team en niets daar onder. Het is wat hierboven geschreven wordt. Als je geen WL speelt zoals bijv. @Traeces dan kom je amper aan coins en fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Moody2204 schreef op maandag 16 december 2024 @ 07:05:
[...]

Precies dit dus. Zo jaagt EA de gamers die een beetje voor hun plezier spelen dus weg.
Dat is ook wel te zien aan het niveau. In lagere divisies is het niveau nu aanzienlijk hoger dan vorig jaar. Ik vind D6 nu aanvoelen als D4 vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:43:
[...]

Dat is ook wel te zien aan het niveau. In lagere divisies is het niveau nu aanzienlijk hoger dan vorig jaar. Ik vind D6 nu aanvoelen als D4 vorig jaar.
Dat heb ik dus ook. Ik heb het nu veel moeilijker dan voorgaande jaren. Maar ook het sbc verhaal inderdaad. Mijn huidige basisteam is totaal 87-rated. Voor veel sbc's moet je al een 88-rated team inleveren. Ja hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar zonder dollen gasten ?

Ik heb alleen al 3 goede spelers in me basis elftal uit seizoen rewards.

Malen, Konate en Adama en dan is die Gündogan ook gewoon nog een prima kaart.

Dan kan je voor een habbekrats mendy , Frenkie, saliba, kounde etc kopen en heb je gewoon een behoorlijk elftal ?

Ontwijk de gok sbc,s als je geen fodder en coins heb. En steek die alleen in goede sbcs.

Die Barella kaart is belachelijk overpriced. + 2stats, 1* skillmove er bij en powershot. 400k duurder dan zijn gold !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 16 december 2024 @ 17:27:

Dan kan je voor een habbekrats mendy , Frenkie, saliba, kounde etc kopen en heb je gewoon een behoorlijk elftal ?

Ontwijk de gok sbc,s als je geen fodder en coins heb. En steek die alleen in goede sbcs.

Die Barella kaart is belachelijk overpriced. + 2stats, 1* skillmove er bij en powershot. 400k duurder dan zijn gold !
Eens hoor, volgens mij is een meta team (ook met de evos) echt makkelijker en goedkoper als ooit! Ik heb echt veel meta spelers door evos gehaald waardoor ze erg goed zijn (simons, mendy, bisseck, rashford, leao enz enz) tevens zijn idd de season rewards kneitergoede spelers :)

En kwa niveau, vorig jaar zat ik divisie 3 standaard. Nu hang k daar wat tegen aan dus denk dat dat ook wel redelijk meevalt.

Overigens zorgt natuurlijk de manier van kwalificeren en het beperken van het aantal wedstrijden vast voor een hoger niveau in de WL, dat geloof ik gelijk. Ook doordat je met iedere win een andere rang krijgt word er een stuk minder weggeven en RQ (vermoed ik, speel niet/nauwelijks WL)

Wel vind ik het zoeken naar een passende tactiek voor je spelers(rollen) dit jaar lastiger. Ik lijk vaker te moeten wisselen als k nieuwe spelers inpas. Maar dat kan ook aan mij liggen haha

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 16-12-2024 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:58
Iemand al tokens ingeleverd ?
En hoeveel hebben jullie er ?

Ik zag mensen op insta al 88+ icon doen van 16 tokens
Ik heb er 7 pas inc een dubbele helaas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Oekol schreef op maandag 16 december 2024 @ 06:50:
Ben 7-8 gegaan in WL. Kreeg Douglas Luiz ofzoiets als 1e pp uit de 84+ verkocht voor 125k. Rest van de dingen ook nog zo'n 80k verdiend. De totw pakjes open ik woensdag om 19u. Niet verkeerd dus.
Nu 170k waard. Volg me voor meer trading tips :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Hele league sbc afgerond:
2 x 84
1 x IF

Wat een feest 🤦🏼‍♂️

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 16 december 2024 @ 17:44:
[...]

Eens hoor, volgens mij is een meta team (ook met de evos) echt makkelijker en goedkoper als ooit! Ik heb echt veel meta spelers door evos gehaald waardoor ze erg goed zijn (simons, mendy, bisseck, rashford, leao enz enz) tevens zijn idd de season rewards kneitergoede spelers :)

En kwa niveau, vorig jaar zat ik divisie 3 standaard. Nu hang k daar wat tegen aan dus denk dat dat ook wel redelijk meevalt.

Overigens zorgt natuurlijk de manier van kwalificeren en het beperken van het aantal wedstrijden vast voor een hoger niveau in de WL, dat geloof ik gelijk. Ook doordat je met iedere win een andere rang krijgt word er een stuk minder weggeven en RQ (vermoed ik, speel niet/nauwelijks WL)

Wel vind ik het zoeken naar een passende tactiek voor je spelers(rollen) dit jaar lastiger. Ik lijk vaker te moeten wisselen als k nieuwe spelers inpas. Maar dat kan ook aan mij liggen haha
Ja vind team maken ook prima te doen dit jaar. Die evos geven ook totaal andere teams.

WL is een stuk zwaarder dan vorige jaren. Kwali heb ik dit jaar al 2x niet gehaald, vorige jaren nooit gebeurd. WL zelf is echt pittig en moet ik full focus spelen. Maakt je zelf ook direct een betere speler.
Free wins krijg je echt niet dit jaar.

Merk echt dat ik dit jaar met een cam moet spelen. Anders Kom ik niet normaal voor het doel en valt er een gat op mijn middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op maandag 16 december 2024 @ 18:21:

Momenteel 8 stuks. Hogere divs en hoge wins in de wl krijg je dubbele. Had gister ook 2 champ tokens.

Dus kan prima zijn dat er nu al mensen met 16 zijn.

Je kan die dubbele gewoon inleveren, zijn allemaal losse sbcs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Mensen die Barella SBC nog niet gedaan hebben: hurry!

Ze hebben 4-0 gewonnen hij krijgt alle updates en de SBC is nog te doen. Hij is een vaste waarde in m'n team. Kei goed.

Dimarco op de LB, ook een dikke aanrader.

[ Voor 11% gewijzigd door Oekol op 16-12-2024 22:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op maandag 16 december 2024 @ 18:21:

Ik had er 3 maar heb ze al ingeleverd. Als je niet goed genoeg bent dan is het ook een stuk lastiger om er veel te halen. Maar het lijkt erop dat het dit jaar het doel is van EA om casual spelers te lozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:10:

Ze hebben 4-0 gewonnen hij krijgt alle updates en de SBC is nog te doen. Hij is een vaste waarde in m'n team. Kei goed.

Zou het wel willen, maar mijn basisteam is 87-rated en je moet als hoogste een 87- en 88- rated team inleveren dus moet ik Barella (net als veel andere leuke sbc's) aan mijn neus voorbij laten gaan.

Hoop nog steeds op een keer betere packluck dan enkel gouden Saliba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:29:
[...]

Zou het wel willen, maar mijn basisteam is 87-rated en je moet als hoogste een 87- en 88- rated team inleveren dus moet ik Barella (net als veel andere leuke sbc's) aan mijn neus voorbij laten gaan.

Hoop nog steeds op een keer betere packluck dan enkel gouden Saliba.
Treurwilg. Niet zo in een slachtofferrol kruipen. Het is geen packluck. Het is vooral pakjes openen (en niet geen gekochte). Als je speelt dan krijg je pakjes voor fodder. Dus hoe meer je speelt hoe meer pakjes. Ik speel SB en Rivals wekelijks. Rest is bonus.

Nu met die kaartjes speel ik ook WL er bij. Heb er nu 7 stuks. 3 van WL en 4 van Squad Battles. Als je elite 3 scoort krijg je er al 2. Hoop dat ik genoeg haal voor de icon pick maar dat gaat krap worden als ze niet iets verzinnen voor de casual spelers om extra te krijgen. Ik doe geen gok sbc's, op begin wel gedaan maar nu niet meer. Doe dagelijks de daily bronze silver en gold sbc zodat ik lage fodder krijg om alle MM en andere daily sbcs heel makkelijk te doen zodat ik daar ook weer pakjes van krijg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor
Traeces schreef op maandag 16 december 2024 @ 17:27:

Het is best een verschil als je 200k aan rewards binnenhaalt uit Champs in een weekend. Daar ben ik bijv. 3-4 weken voor aan het grinden met Rivals. Het is overigens geen klacht, maar een observatie over welke kant EA uit gaat. Maximale store conversie door fodder voor de casual gamer flink terug te brengen. Het is aan jezelf wat je er mee doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:41:
[...]

Treurwilg. Niet zo in een slachtofferrol kruipen. Het is geen packluck. Het is vooral pakjes openen (en niet geen gekochte). Als je speelt dan krijg je pakjes voor fodder. Dus hoe meer je speelt hoe meer pakjes. Ik speel SB en Rivals wekelijks. Rest is bonus.

Nu met die kaartjes speel ik ook WL er bij. Heb er nu 7 stuks. 3 van WL en 4 van Squad Battles. Als je elite 3 scoort krijg je er al 2. Hoop dat ik genoeg haal voor de icon pick maar dat gaat krap worden als ze niet iets verzinnen voor de casual spelers om extra te krijgen. Ik doe geen gok sbc's, op begin wel gedaan maar nu niet meer. Doe dagelijks de daily bronze silver en gold sbc zodat ik lage fodder krijg om alle MM en andere daily sbcs heel makkelijk te doen zodat ik daar ook weer pakjes van krijg.
Squadbattles kan ik me moeilijk toe zetten. Ben nu met evo Rashford bezig, maar na 3 potjes squadbattles krijg ik er al genoeg van. Ik doe dat eigenlijk alleen als ik dus met zo'n evo bezig ben.

Verder doe ik ook iedere dag die daily sbcs. Ik speel ook veel Rivals (zit zeker al over de 1000 wedstrijden denk ik), maar ik krijg serieus telkens echt dogshit. Vandaag had ik een 83 x 5 spelerskeuze uit een seizoensdoelstelling: 4 x een 83er en 1x een 84er. En dat telkens weer. Viel me nog mee dat er 1 hoger dan 83 bij zat..... Het schiet gewoon niet op zo. Op een gegeven moment ben je er klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:48:
[...]

Squadbattles kan ik me moeilijk toe zetten. Ben nu met evo Rashford bezig, maar na 3 potjes squadbattles krijg ik er al genoeg van. Ik doe dat eigenlijk alleen als ik dus met zo'n evo bezig ben.

Verder doe ik ook iedere dag die daily sbcs. Ik speel ook veel Rivals (zit zeker al over de 1000 wedstrijden denk ik), maar ik krijg serieus telkens echt dogshit. Vandaag had ik een 83 x 3 spelerskeuze uit een seizoensdoelstelling: 4 x een 83er en 1x een 84er. En dat telkens weer. Viel me nog mee dat er 1 hoger dan 83 bij zat..... Het schiet gewoon niet op zo. Op een gegeven moment ben je er klaar mee.
Snap ik. SB heb ik met momenten ook genoeg van. Heb of Spotify aan op achtergrond of kijk een stream op twitch die ik leuk vind. Maar aangezien 't maar 14 potjes zijn kan ik 't niet laten om het niet te doen. Makkelijke pakjes en zeker 50k terug sowieso. Van de season rewards spaar ik nu alles op, ging die nation wedstrijden doen en alles was makkelijk. Golden goal wat @Traeces zei. Behalve dit weekend. Toen wilde ze 2 om de oren hebben. Behalve Duitsland daar moet ik er nog twee. Heb belachelijk slechte spelers voor Duitsland dus die is daarom lastiger.

Deze vrijdag komt Winter Wildcards als goed is. Dan ga ik al die player picks openen en zal ik mij vast melden als in iets pack. Maar dan heb ik wel zeker 10x een pick boven de 83. Dan verwacht ik ook wel iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:51:
[...]

Snap ik. SB heb ik met momenten ook genoeg van. Heb of Spotify aan op achtergrond of kijk een stream op twitch die ik leuk vind. Maar aangezien 't maar 14 potjes zijn kan ik 't niet laten om het niet te doen. Makkelijke pakjes en zeker 50k terug sowieso. Van de season rewards spaar ik nu alles op, ging die nation wedstrijden doen en alles was makkelijk. Golden goal wat @Traeces zei. Behalve dit weekend. Toen wilde ze 2 om de oren hebben. Behalve Duitsland daar moet ik er nog twee. Heb belachelijk slechte spelers voor Duitsland dus die is daarom lastiger.

Deze vrijdag komt Winter Wildcards als goed is. Dan ga ik al die player picks openen en zal ik mij vast melden als in iets pack. Maar dan heb ik wel zeker 10x een pick boven de 83. Dan verwacht ik ook wel iets :)
Daar zou ik nog wel wat kunnen halen in die Nation objectives. Maar vrees ook dat ik daar maar zeer matige teams op de been kan brengen. Hoewel je daar wel kosteloos leenspelers ook kan gebruiken toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Hele club leeg getrokken, maar Barella is gelukt. Ook wat hoge IF moeten gebruiken en kleine 100k aan coins.

Zat daarna tijdje te pielen met de opstelling. Met buitenspelers sta ik voorin te wijd, met 4222 kwam het middenveld tekort en moest ik Sawa misbruiken als CAM, maar met met 4312 stond het weer iets te smal.

Overgestapt naar “good-old” 4321 en dat is echt een leuke formatie. Xavi Simons met Dinho Magic evo is een plaag voor de tegenstander. Cunha met finesse een gevaar buiten de 16.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yuIACSYFNFXU_2FPTNFtJGXPvAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RKa5reuKtzQNlrIgjxADXaKU.jpg?f=fotoalbum_large

Wat belangrijke instructies:

RB staat bij mij op balanced. Tegen betere tegenstanders is defend misschien beter, maar Maicon kan het prima belopen, dus optioneel.

RCM Barella staat op half winger en met RCAM Cunha als playmaker en build-up wisselen ze elkaar af op rechts. Door half winger te gebruiken houd je het veld breed in balbezit, zakt je iets RCAM uit, wat weer ruimte geeft voor een finesse of de positie van de RCM overneemt als die wat meer doorstoomt en sta je bij balverlies niet gelijk met een man minder.

Je kan hem ook op playmaker of b2b zetten, maar dan wordt je speelveld wel smal in balbezit.

Linker CAM is shadow striker en attack. Shadow striker is een must, want deze duikt steeds de 16 in als je over rechts of door het centrum komt.

ST staat op advanced en support. Door “support” maakt je ST loopacties wat de LCAM dus ruimte geeft om in de 16 te komen.

LCM staat op box-to-box. Tegen betere tegenstanders is defend ook een optie.

Xavi Simons is hierdoor mijn belangrijkste speler geworden omdat hij onvoorspelbare loopacties maakt.

Leuke opstelling (div 4) en zeker het proberen waard!

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:54:
[...]

Daar zou ik nog wel wat kunnen halen in die Nation objectives. Maar vrees ook dat ik daar maar zeer matige teams op de been kan brengen. Hoewel je daar wel kosteloos leenspelers ook kan gebruiken toch?
Ja volgens mij wel. Niet hoger dan 89 rated.
Makkelijk punten halen en krijg je zoveel player picks voor in je season objectives. Die dan pas vrijdag openen met winter wildcards.

Je hebt Engeland Frankrijk Italië en Duitsland. 1 verloopt morgen en de andere volgend week. Is intotaal iets van 10k punten volgens mij voor 20 potjes winnen. Maar met golden goal is het zo voorbij. De meeste mensen leaven direct. Ik had als opstelling de tactiek van Tekkz gebruikt. Hieronder de code.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JD2jxfiqPn4_1yJ3Lv6uayW2J8w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y6OQXx9MhBEih9gyqzkwsBFN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 17-12-2024 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:54:
[...]

Dan koop je er toch een paar en verkoop ze weer ? Zo’n Werner etc kosten geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 07:23:
[...]

Dan koop je er toch een paar en verkoop ze weer ? Zo’n Werner etc kosten geen drol.
Ja, heb je ook helemaal gelijk in. Ik ga me er vanavond eens in verdiepen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ligt dat nu aan mij of valt er offline gewoon geen goede XP te verdienen in de SB, die one nation objectives waar wat mee te verdienen valt, is ook een enorme grind als je online niet de beste bent.

Ik ben bijna level 17 maar met nog 8 dagen te gaan zie ik mij geen level 35 worden. Terwijl in FC24 het echt een stuk makkelijker ging. Die daily/weekly objectives zijn er amper, ja je kunt de player/manager objectives doen maar dat levert ook niet veel XP op.

Ik ben bang dat dit mijn laatste FC gaat worden. Tis gewoon niet zo leuk meer voor de casual gamer.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandil
Slasher schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:10:
Ligt dat nu aan mij of valt er offline gewoon geen goede XP te verdienen in de SB, die one nation objectives waar wat mee te verdienen valt, is ook een enorme grind als je online niet de beste bent.

Ik ben bijna level 17 maar met nog 8 dagen te gaan zie ik mij geen level 35 worden. Terwijl in FC24 het echt een stuk makkelijker ging. Die daily/weekly objectives zijn er amper, ja je kunt de player/manager objectives doen maar dat levert ook niet veel XP op.

Ik ben bang dat dit mijn laatste FC gaat worden. Tis gewoon niet zo leuk meer voor de casual gamer.
Deze editie vraagt inderdaad teveel van een casual gamer.
Je moet zoveel potjes spelen om wat XP of rewards vrij te spelen. Dan praat ik over tientallen potjes per week. Rivals win ik echt niet alles, zeker nu in DIV 4 niet en duurt het vreselijk lang om wins te verzamelen voor rewards.

Gisteren nog wat zitten grinden voor XP, maar het voelt meer als een geestdodend verplicht nummertje dan een game spelen voor plezier.

Dus ik deel je mening, ze zijn iets te ver doorgeslagen in "menu-grind" voor XP en rewards.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:14:
[...]

Deze editie vraagt inderdaad teveel van een casual gamer.
Je moet zoveel potjes spelen om wat XP of rewards vrij te spelen. Dan praat ik over tientallen potjes per week. Rivals win ik echt niet alles, zeker nu in DIV 4 niet en duurt het vreselijk lang om wins te verzamelen voor rewards.

Gisteren nog wat zitten grinden voor XP, maar het voelt meer als een geestdodend verplicht nummertje dan een game spelen voor plezier.

Dus ik deel je mening, ze zijn iets te ver doorgeslagen in "menu-grind" voor XP en rewards.
Ik vind de XP grind juist veel makkelijker nu.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Slasher schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:10:

Zelfde hier. Die friendlies zijn te moeilijk om te doen voor me.

Wat wel XP oplevert: 20 potjes spelen met een Argentijn in de basis. De Globetrotters Campaign Guarentee objective geeft ook XP als je een Portugees meeneemt en met een Fransman scoort (in SB). En dan kan je de Evo Friendly objective doen: daar zit nog een zwik XP voor het spelen (niet het winnen!) van wedstrijden. Maakt het niet uit hoe slecht je bent.

En in de laatste week zal er ook nog wel een bult XP komen. En je zou ook nog de objectives voor Manager en Speler Career kunnen proberen als je sneller wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Bossie schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:17:
[...]

Ik vind de XP grind juist veel makkelijker nu.
Ja als je online kan meekomen wel ja, daar zit nu heel veel XP in. Ik win dus bij lange na niet alles dus is het echt een mega grind door heel veel te spelen en hopen dat je tegenstander er mee kapt als je snel voor staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

heron schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:20:
[...]

Zelfde hier. Die friendlies zijn te moeilijk om te doen voor me.

Wat wel XP oplevert: 20 potjes spelen met een Argentijn in de basis. De Globetrotters Campaign Guarentee objective geeft ook XP als je een Portugees meeneemt en met een Fransman scoort (in SB). En dan kan je de Evo Friendly objective doen: daar zit nog een zwik XP voor het spelen (niet het winnen!) van wedstrijden. Maakt het niet uit hoe slecht je bent.
Daar ben ik dus mee bezig, maar dan haal je alsnog de max level niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heron
Slasher schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:23:
[...]

Ja als je online kan meekomen wel ja, daar zit nu heel veel XP in. Ik win dus bij lange na niet alles dus is het echt een mega grind door heel veel te spelen en hopen dat je tegenstander er mee kapt als je snel voor staat.
Ik speel daar ook niet om te winnen. Beetje wat proberen om nog aan die 12 goals te komen, en anders de controller gewoon neerleggen en iets anders gaan doen.

En dan haal ik het einde van het seizoen misschien ook niet. Als United supporter kan ik toch niets met de Kontate :-)

[ Voor 10% gewijzigd door heron op 17-12-2024 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
@Moody2204 van de daily bronze silver gold upgrade een 88 rated er uit. Is weinig moeite en ik doe het puur zodat dus die Marquee matchups en dergelijke makkelijk te voltooien zijn. Dit is mooi meegenomen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QgfKevn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Oekol schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:10:

Zie dat Barella nog tot eind van de maand actief is. Hij ziet er super uit maar is hij 375k meer waard dan Gallagher. Maar ik wacht nog even de WW af, hopelijk komt er een goede icon SBC. Heb momenteel geen icons, maar met 3 icons is het toch een stuk makkelijker om spelers op chem te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door El Profesor op 17-12-2024 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
El Profesor schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:27:
[...]

Zie dat Barella nog tot eind van de maand actief is. Hij ziet er super uit maar is hij 375k meer waard dan Gallagher. Maar ik wacht nog even de WW af, hopelijk komt er een goede icon SBC. Heb momenteel geen icons, maar met 3 icons is het toch een stuk makkelijker om spelers op chem te krijgen.
Die Gallagher ziet er ook enorm goed uit. Raar dat ik hem niet vaak zie in Rivals. Sowieso zijn er zoveel goede, betaalbare (<200k) CM's dat Barella er duur uit blijft zien. Eerst maar eens kijken wat zijn upgrades worden, en wat Winter Wildcards brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:21:
@Moody2204 van de daily bronze silver gold upgrade een 88 rated er uit. Is weinig moeite en ik doe het puur zodat dus die Marquee matchups en dergelijke makkelijk te voltooien zijn. Dit is mooi meegenomen:

[Afbeelding]
Dan heb je mazzel. Volgens mij heb ik uit die daily sbc's nog nooit hoger dan 84-rated gehaald. Marquee Matchups probeer ik ook altijd wel te doen. Levert wat coins op, maar ook niet meer de hoogte van eerdere edities. Althans bij mij. Kan zijn dat ik deze editie gewoon geen geluk heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 15:11:
[...]

Die Gallagher ziet er ook enorm goed uit. Raar dat ik hem niet vaak zie in Rivals. Sowieso zijn er zoveel goede, betaalbare (<200k) CM's dat Barella er duur uit blijft zien. Eerst maar eens kijken wat zijn upgrades worden, en wat Winter Wildcards brengt.
Ik speel inmiddels al een poosje met Gallagher. Maar die bevalt mij erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Compensatie voor die Chinese pack is uitgestuurd. Dus toch. Heb 't niet gekocht want vond zonde van m'n coins, maar dus wel wederom weer een icon 90+ pack voor diegene die 't wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Oekol schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 17:36:
Compensatie voor die Chinese pack is uitgestuurd. Dus toch. Heb 't niet gekocht want vond zonde van m'n coins, maar dus wel wederom weer een icon 90+ pack voor diegene die 't wel.
Ik heb iets gemist maar wat was er aan de hand? Wie speelt er in het chinees, behalve de chinezen?

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 17-12-2024 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Slasher schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 18:47:
[...]

Ik heb iets gemist maar wat was er aan de hand? Wie speelt er in het chinees, behalve de chinezen?
Als er pakketten in de store uitkomen maar in bepaalde taal klopt de omschrijving niet open je dat pakje en krijg je daarna compensatie. Bijv in de Chinese inschrijven staat 90+ icon maar moet hero zijn bijvoorbeeld. Dan krijg je daarna een 90+ icon pack.

Taal verander je in de app en na het openen doe je weer terug naar je andere taal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
We kunnen veel zeggen van EA maar deze gratis playerpick is echt een dikke W.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlM5mQxMybBDxixR2rsAzYoekCc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0koph2J4E2rCbT4DW6x9ebBG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:39:

[Afbeelding]
Liever dat ze behoorlijke servers fixen, wat een verschrikking weer Rivals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:42:
[...]

Liever dat ze behoorlijke servers fixen, wat een verschrikking weer Rivals.
Ging super goed vanavond! Gepromoveerd naar 3e divisie dus sowieso 1 Rivals s mode pack. Alles in 3e ook gewonnen. Laatste potje met 2 punten te gaan tot 35. 4-2 voor en hij doet twee power shots in laatste minuten en 4-4. Dus morgen nog even 1 punt halen en dan 2 van die mastery packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 17:17:
[...]

Dan heb je mazzel. Volgens mij heb ik uit die daily sbc's nog nooit hoger dan 84-rated gehaald. Marquee Matchups probeer ik ook altijd wel te doen. Levert wat coins op, maar ook niet meer de hoogte van eerdere edities. Althans bij mij. Kan zijn dat ik deze editie gewoon geen geluk heb.
Ik ook niet. Eerste keer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:34:
[...]

Ging super goed vanavond! Gepromoveerd naar 3e divisie dus sowieso 1 Rivals s mode pack. Alles in 3e ook gewonnen. Laatste potje met 2 punten te gaan tot 35. 4-2 voor en hij doet twee power shots in laatste minuten en 4-4. Dus morgen nog even 1 punt halen en dan 2 van die mastery packs.
Merkte gelijk alweer dat me server waar ik op zat kut was. Zodra je continu spelers heb die tegen elkaar lopen weet je hoe laat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:55:
[...]

Merkte gelijk alweer dat me server waar ik op zat kut was. Zodra je continu spelers heb die tegen elkaar lopen weet je hoe laat het is.
Hier begin van de avond prima en ineens ook dramatisch slecht. En dan win je ook niks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:28
El Profesor schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:39:

[Afbeelding]
Hoe/Waar krijg je deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon inloggen, krijg je de pp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:28
Traeces schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:13:
[...]

Gewoon inloggen, krijg je de pp.
In de game zelf dan? Via de web app zie ik hem niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er!k schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:19:
[...]

In de game zelf dan? Via de web app zie ik hem niet...
Nee klopt echt ingame. Krijg je ook nog Zidane , beckham of Buffon leen voor 25 wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:54

Oxigeon

En zo is dat!

Oekol schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 19:05:
[...]

Als er pakketten in de store uitkomen maar in bepaalde taal klopt de omschrijving niet open je dat pakje en krijg je daarna compensatie. Bijv in de Chinese inschrijven staat 90+ icon maar moet hero zijn bijvoorbeeld. Dan krijg je daarna een 90+ icon pack.

Taal verander je in de app en na het openen doe je weer terug naar je andere taal.
Waarom wordt ik niet getipt met zulke tips haha. Waar moet ik wezen om deze tips ook door te krijgen? Stel ik zet hem op Chinees en dan weer terug... weet ea dan dat ik in het Chinees heb gespeeld en ook op dat moment een pakje heb gekocht?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Moet ik nog 3 punten voor alle rivals beloningen, zat ik een tijdje in divisie 1. Eindig ik uiteindelijk in divisie 2. Precies wanneer ik nog 2 a 3 wedstrijden moet winnen, verlies ik ze. Ongelofelijk. Alsof EA weet tegenover wie ik moet spelen om te verliezen en uiteindelijk weer in divisie 2 te eindigen.

[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 18-12-2024 01:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op woensdag 18 december 2024 @ 01:27:
Moet ik nog 3 punten voor alle rivals beloningen, zat ik een tijdje in divisie 1. Eindig ik uiteindelijk in divisie 2. Precies wanneer ik nog 2 a 3 wedstrijden moet winnen, verlies ik ze. Ongelofelijk. Alsof EA weet tegenover wie ik moet spelen om te verliezen en uiteindelijk weer in divisie 2 te eindigen.
Ik heb daar regelmatig hier ook op lopen mopperen, maar dan kreeg ik eigenlijk meestal als reactie: dat zit tussen je oren. Maar daar geloof ik al een poos niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Oxigeon schreef op woensdag 18 december 2024 @ 00:25:
[...]

Waarom wordt ik niet getipt met zulke tips haha. Waar moet ik wezen om deze tips ook door te krijgen? Stel ik zet hem op Chinees en dan weer terug... weet ea dan dat ik in het Chinees heb gespeeld en ook op dat moment een pakje heb gekocht?
[Multi] EA FC 25 Ultimate Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:36:
[...]

Nee klopt echt ingame. Krijg je ook nog Zidane , beckham of Buffon leen voor 25 wedstrijden
Flauw, ik heb beide tradable maar heb voorlopig alleen maar toegang tot de webapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 09:01
Oxigeon schreef op woensdag 18 december 2024 @ 00:25:
[...]
Je zou het account van https://x.com/FutSheriff kunnen volgen. Die deelt zulke zaken altijd vrij vlot.

EA weet inderdaad dat jij die pack hebt geopend terwijl je taal op Chinees stond. Ik profiteerde van deze fout toen er een fout in de Spaanse taal stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:54

Oxigeon

En zo is dat!

Djuh. Er overheen gelezen.

Wat ik gek vind in deze fifa is dat ik dit seizoen een potje of 15 heb gespeeld en nog steeds niveau 0 ben. Hoe moet ik door gewoon simpel te spelen nu omhoog gaan in levels. Ik vertik het om met bepaalde spelers etc rond te rennen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Oxigeon schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:50:
[...]

Djuh. Er overheen gelezen.

Wat ik gek vind in deze fifa is dat ik dit seizoen een potje of 15 heb gespeeld en nog steeds niveau 0 ben. Hoe moet ik door gewoon simpel te spelen nu omhoog gaan in levels. Ik vertik het om met bepaalde spelers etc rond te rennen
Dat gaat je dit seizoen niet lukken. Je moet met bepaalde spelers rondrennen dit seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
EAFC in een notendop. Wat een flutspel is dit zeg. Speel je promowedstrijd voor divisie 1, bepaalt het spel even naar wie je teamspeler gaat passen. Of je nou de pass knop lang of kort ingedrukt houdt, als EA wilt dat je verliest dan verlies je ook. Met als kers op de taart mijn Saliba die de bal aanraakt om de pass tegen te houden maar de bal precies bij Thuram van de tegenstander in de voeten terecht komt. Mijn Boey die twee keer een verkeerde pass geeft terwijl het strak naar Mainoo moest met R1 ingedrukt. Geen enkel maar dan ook geen enkel mooie doelpunt van de tegenstander, maar ik wel weer moeite moet doen om mijn achterstand weer weg te werken. EAFC in een notendop jongens ...

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 18-12-2024 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19:25
Lashrom schreef op woensdag 18 december 2024 @ 17:33:
EAFC in een notendop. Wat een flutspel is dit zeg. Speel je promowedstrijd voor divisie 1, bepaalt het spel even naar wie je teamspeler gaat passen. Of je nou de pass knop lang of kort ingedrukt houdt, als EA wilt dat je verliest dan verlies je ook. Met als kers op de taart mijn Saliba die de bal aanraakt om de pass tegen te houden maar de bal precies bij Thuram van de tegenstander in de voeten terecht komt. Mijn Boey die twee keer een verkeerde pass geeft terwijl het strak naar Mainoo moest met R1 ingedrukt. Geen enkel maar dan ook geen enkel mooie doelpunt van de tegenstander, maar ik wel weer moeite moet doen om mijn achterstand weer weg te werken. EAFC in een notendop jongens ...

[YouTube: EA SPORTS FC 25_EA DECIDES WHO WINS]
Tsja, u win some u lose some :+

Merk dat de bal ook nog wel eens op een rare manier bij mijn spelers terecht komt dus zolang het voor iedereen brak is vind ik het wel prima ;)

Gelukkig afgelopen week mijn trade-able cards allemaal de deur uitgedaan, markt begint toch goed te dippen, hopelijk nog wat verder zodat ik iedereen cheap kan terugkopen _/-\o_

begin ook wel erg benieuwd te raken naar wat er allemaal aan zit te komen mbt sbc as vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Oxigeon schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:50:
[...]
Voor progressie moet je allerlei objectives doen, zoals tientallen vriendschappelijk wedstrijden moeten spelen en winnen om xp te verdienen bijvoorbeeld. Als je net als ik het zonde vind om daar je tijd in te steken gaat het inderdaad erg langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Nou nou nou.. was weer prijs schieten met mijn TOTW packs opening.

Kreeg drie keer achter elkaar En Nesyri....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bK4922e.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
We hebben weer een potentiële compensatie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/45f7Dps74MXufBlOTJcFD074ZzE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B5gycPuodyxUIhMH9JmspIlp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:52
Oekol schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:03:
Nou nou nou.. was weer prijs schieten met mijn TOTW packs opening.

Kreeg drie keer achter elkaar En Nesyri....

[Afbeelding]
Moet je ook echt die teams in die taal inleveren of alleen de pack openen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:52
Start de game vanavond maar niet op. Wat een tering ellende weer. Alles is traag, spelers lopen tegen elkaar, de meest achterlijke ping-pong goals. Alsof de verdedigers weer de dozen om de schoenen hebben

[ Voor 5% gewijzigd door theman36 op 18-12-2024 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:27:
Start de game vanavond maar niet op. Wat een tering ellende weer. Alles is traag, spelers lopen tegen elkaar, de meest achterlijke ping-pong goals. Alsof de verdedigers weer de schoenen om de dozen hebben
Het lijkt er ook op of de passing weer ouderwets dramatisch is. Er komt hier werkelijk geen enkele pass aan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:20
Moody2204 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:39:
[...]

Het lijkt er ook op of de passing weer ouderwets dramatisch is. Er komt hier werkelijk geen enkele pass aan...
Ik ga hier toch maar eens op reageren. Vaak wordt er ook gezegd (zo denk ik er ook vaak over) dat het probleem bij jezelf ligt. De ene avond speel je uiteraard ook beter dan andere dag. MAAR wat een drama wat is het ineens traag, passen komen idd niet aan en speelt heel houterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ook eindelijk de eerste Rivels token gehaald.
Het was behoorlijk pittig maar het gaat steeds beter en krijg alle onderdelen steeds beter onder de knie.
Ik ben dan misschien wel een noob en de meeste fun haal ik uit het leren er zijn wel echt serieuze problemen.
De problemen die ik tegen kom zijn vooral de onnauwkeurige passes, spelers die terug lopen of stil blijven staan al ligt de bal een meter voor ze, onmogelijke teckels vooral van achteren, dat de spelers naar mijn menig te vaak buitenspel lopen en dat heel hoog druk zetten geen nadelen heeft.

Heb trouwens naar mijn idee ook best al een redelijke selectie en ondanks dat ik nog geen echte klapper heb gehad mag ik niet klagen qua pack luck

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlqWQdl5AvGB_NYc-jnJMzZ12Wc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9FFKXUy45LdeAD545D8KUWg8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISyTQcY0xKeogEyEv6pzX3c5mzQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uLI6LcXfzYySVBRBxpg3snx1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s3qgcFDYHLjxrWiLdfbDRLtpksg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bkSEe68w4JUvx8omvbRMHXZ9.jpg?f=fotoalbum_large
Heb ook nog wel redelijk wat andere goede kaarten en evo’s maar hou er van om een beetje te wisselen qua spelers en pas ik meestal het team weer aan als ik een leuke pull of sbc krijg.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
beuker19 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 22:43:
Heb trouwens naar mijn idee ook best al een redelijke selectie en ondanks dat ik nog geen echte klapper heb gehad mag ik niet klagen qua pack luck
Met een CL Julian Alvarez van 600k kun je best spreken van pack luck toch?

[ Voor 24% gewijzigd door El Profesor op 18-12-2024 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
theman36 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:54:
[...]

Moet je ook echt die teams in die taal inleveren of alleen de pack openen?
Geen idee. Zelf alleen in die taal de pakketje geopend zoals ik normaal ook doe. We gaan 't wel zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

El Profesor schreef op woensdag 18 december 2024 @ 22:55:
[...]

Met een CL Julian Alvarez van 600k kun je best spreken van pack luck toch?
Het zou kunnen dat het lucky is want hij komt uit een campaign sbc maar die heb ik ook allemaal gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Update voor Barella is live. Bruiser en Long Ball er bij wat ik lees.
En +1 overall natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/En3VJMX.png

Ja dus:
He gained 1+ OVR and -> Bruiser and Long ball. Role + on CM-Holding and CM-BoxtoBox

[ Voor 26% gewijzigd door Oekol op 19-12-2024 08:57 ]

• Markvd1984
Openen jullie nu de pakketten of na morgen 19 uur ?
Markvd1984 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:12:
Morgen, zit geen hol in packs momenteel.

• Markvd1984
Traeces schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:20:
[...]

Morgen, zit geen hol in packs momenteel.
Winter wildcard toch

• Oekol
Markvd1984 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:12:
Alle pakketten en alle player picks morgen na 19u. Heb van 't seizoen nog 17 dingen open staan met al die player picks.

• Oekol
Nu ook bezig sinds gisteren met deze EVO (had een nieuwe nodig, want kreeg rood met een EVO in die challenge met minimaal 7 in je team).

Deze is oprecht lekker met de long ball en 90 passing. Bizar in de potjes gisteren!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TV6dGFs.png

Oekol schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:56:

[Afbeelding]

Ja dus:

[...]
Vrijwel elk jaar begin ik met Barella, Bastoni en Martinez maar eindig er nooit mee.

Het is nu ook wel verleidelijk om deze versie mee te pakken en DiMarco erweer bij te pakken icm Leao, beide Thurams en Martinez(Allemaal untradeable). Varane en Maignan staat nog steeds in de basis.

Ik ben nu een beetje aan het switchen van een voornamelijk Frans team naar hybrid waarbij mijn franse spelers aangevuld zijn met: Pajor, Stoichkov, Bonmati, Putellas, Patri, Guti en Xavi.

Ik moet hierbij nog testen how base Xavi is aangezien hij vorig jaar een paar upgrades nodig had (zn blauwe kaartje, ben de naam van de promo ff kwijt.

Bonmati/Putellas zijn untradeable, dus dat geeft nog wat flexibiteit maar verder lijkt het team aardig vast te staat qua opties.

[ Voor 0% gewijzigd door Bossie op 19-12-2024 14:46 . Reden: Typo ]

• El Profesor
Oekol schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:57:
Nu ook bezig sinds gisteren met deze EVO (had een nieuwe nodig, want kreeg rood met een EVO in die challenge met minimaal 7 in je team).

Deze is oprecht lekker met de long ball en 90 passing. Bizar in de potjes gisteren!

[Afbeelding]
Deze heb ik ook op het oog. Alleen die 78 reacties. Al mee gespeeld?

• El Profesor
Oekol schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:56:

[Afbeelding]

Ja dus:

[...]
Hoe speelt hij vergeleken met Bellingham? Ik houd de fodder nog even in m’n club. Zag dat met WW een baby R9 komt. Vraag me wel af wat die gaat kosten. Ben bang al snel rond de 2-3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
El Profesor schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:45:
[...]

Deze heb ik ook op het oog. Alleen die 78 reacties. Al mee gespeeld?
Zie laatste zin. :p

De lobballen waren niet normaal meer die die afvuurde.

[ Voor 11% gewijzigd door Oekol op 19-12-2024 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
El Profesor schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:47:
[...]

Hoe speelt hij vergeleken met Bellingham? Ik houd de fodder nog even in m’n club. Zag dat met WW een baby R9 komt. Vraag me wel af wat die gaat kosten. Ben bang al snel rond de 2-3.
Denk eerder dat die in packs komt dan in een sbc eerlijk gezegd. Maar laat me graag verrassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Gisteren een behoorlijk goede pull gehad uit de 77x3 sbc en past perfect in mijn Bundesliga team.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pb6W7-TjMhejcYk9sadZ8oB3QD8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zi7xFHHiTkgIVb1LBHd6ukcv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MX15p6Kx39ibjvWO_Q0syAmdSSE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lvZB9CettMeHyDiJZDt1Zvsm.png?f=fotoalbum_large

Nu alleen nog een paar goede centrale middenvelders want de meesten uit de Bundesliga zijn behoorlijk verdedigend ingesteld 😄

Pagina: 1 ... 26 ... 68 Laatste